Το Ακαινοτομητο Πληρωμα της Ορθοδοξου Εκκλησιας ειναι η φυσικη μορφη της Εκκλησιας σε περιοδο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων.
Παντοτε υπηρχε, υπαρχει και θα συνεχιζει να υπαρχει το Διαχρονικο Ακαινοτομητο Πληρωμα της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας.
Οταν δεν υπαρχουν αιρετικοι,σχισματικοι και παρασυναγωγοι, τοτε εχουμε πληρης οργανωμενη Εκκλησια σε ολες τις τοπικες Ορθοδοξες Εκκλησιες.
Οταν εμφανιζονται κακοδοξοι, διεστραμενοι και βλασφημοι στα χαμηλα στρωματα της Εκκλησιας ιερεις, μοναχοι και λαικοι, τοτε ειναι πιο ευκολο για την ιεραρχια της συνοδου των επισκοπων μιας τοπικης Ορθοδοξης Εκκλησιας να τους καθαιρεσει, να τους αφορισει, και να τους αναθεματισει. Οταν ομως οι κακοδοξοι, οι διαστροφεις και οι πλανεμενοι ειναι στα υψηλα στρωματα και ειναι επισκοποι, τοτε η οργανωμενη Εκκλησια μπορει προσωρινα να χανει την οργανωμενη της μορφη μεχρι να γινει Συνοδος Αγια απο τους Ορθοδοξους, αλλα εξακολουθει να υπαρχει σε μεμονομενους επισκοπους, σε ιερεις, σε μοναχους και λαικους. Αυτο το πληρωμα που μενει ανοθευτο χωρις να μετεχει στις αιρετικες διαστροφες, στις σχισματικες βλασφημιες,και στις παρασυναγωγες πλανες, ειναι το πληρωμα της ομολογιας της ενστασης και της αληθειας που ξεχωριζει και δεν κοινωναει με το πληρωμα ολων των κακοκοδοξων. Το πληρωμα των καινοτομων ολων των κακοδοξων διαστροφεων, βλασφημων και πλανεμενων, ειναι πληρωμα υποδικο για καταδικη μετα απο διαγνωση.
Σημερα εαν αφαιρεσουμε απο την Ορθοδοξη Εκκλησια τα σαπια μελη των αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων και των παρασυναγωγων παραταξιακων, θα μεινει αυτοματα το Ακαινοτομητο Πληρωμα.
Οταν το Ακαινοτομητο Πληρωμα συγκροτησει Συνοδο Εν Αγιω Πνευματι για να διαγνωσει και να δικασει τους υποδικους καινοτομους οικουμενιστες και παραταξιακους τοτε θα επιστρεψει και παλι η κανονικη και νομιμη ταξη της οργανωμενης Εκκλησιας των Ορθοδοξων.
Στο Ακαινοτομητο Πληρωμα της Εκκλησιας βρισκονται υποχρεωτικα ολοι οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι που δεν θελουν να συγκοινωνουν εκκλησιαστικα με τους υπερ-παν-αιρετικους νεο-ημερολογιτες σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους και με τους παρασυναγωγους επισκοπους των παραταξεων.
11 Δεκεμβρίου 2016
ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ ΜΕΤ'ΑΥΤΩΝ
Οι ορθοδοξοι οικουμενιστες επισκοποι και οσοι συγκοινωνουν μαζι τους ειναι ενωμενοι με ολους τους αιρετικους, με ολους τους βλασφημους, με ολους τους διαστροφεις, με ολους τους πλανεμενους, με ολους τους κακοδοξους, με ολους τους μασονους, με ολους τους μαγους, και με ολους τους σατανιστες του κοσμου στο παγκοσμιο συμβουλιο "εκκλησιων"
Οι Ορθοδοξοι που εχουν οληκληρη την αληθεια πανε και μαγαριζουν την ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ και την μπασταρδευουν με ολους τους εκτος ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΚΗΣΙΑΣ.
Πληρης βεβηλωση απο τους βαλτους ρασοφορους μασονους οικουμενιστες του σατανα.
Οσοι πιστοι εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια με τους προβατοσχημους λυκους και προδοτες της Εκκλησιας κανουν αιρετικη και σχισματικη την εκκλησια και βρισκονται σε εκκλησια πονηρευομενων.
Οι ορθοδοξοι που εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια με τους αιρετικους οικουμενιστες μολυνονται, πνευματικα πεθαινουν, χανουν την Ορθοδοξια, γινονται εχθροι του Θεου, και θα χαθουν μαζι με τους αιρετικους αν δεν μετανοησουν και δεν αποτειχιστουν απο τους αιρετικους.
Συλειτουργουν και συμπροσευχονται οι Νεοημερολογιτες με τους Παλαιοημερολογιτες.
Μια πανε με το νεο μια πανε με το παλαιο.
Οταν ειναι περιοδο νηστειας πενθιμη την κοβουν για να καταλυσουν σε πανυγηρια Αγιων και οταν ειναι πανυγηρικη περιοδος καταλυσης την κοβουν για να νηστεψουν πενθιμα.
Αλαλουμ. Σχιζοφρενεια και τρελλα απο ανοητους πιστους ψευδο-ορθοδοξους κληρικους μοναχους και λαικους που καταστρεφουν το δογμα της ενοτητας της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος κανοντας υπακοη στους οικουμενιστες μασονους καινοτομους υποδικους σχισματο-αιρετικους αρχιερεις μεσα στην ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Καταπατανε οι σχισματικοι πιστοι οικουμενιστες τις αποφασεις των Αγιων Οικουμενικων και Τοπικων Συνοδων.
Οι παρδαλοι αιρετικοι και σχισματικοι νεοημερολογιτες οικουμενιστες καταργουν τις θεσμοθετημενες αρχαιες νηστεις οπως των Αγιων Αποστολων, και εχουν στα κεφαλια τους ποινες αναθεματων απο τους Θεοφορους Πατερες των Ιερων Συνοδων.
ΟΙ 20 ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΝΕΥΤΗΡΙΑ ΨΥΧΩΝ.
Κακόδοξοι αιρετικοί σχισματικοί και παρασυνάγωγοι οι ηγούμενοι των 20 ιερών μονών του Αγίου Όρους μολύνουν τα Άγια θυσιαστήρια τους με την πνευματική τους πορνεία, προσφέροντας Ορθόδοξη μετάληψη υπερπαναιρετικής κοινωνίας στους μοναχούς και στους πιστούς. Το δηλητήριο του οικουμενισμού τους μέθυσε και τους οδηγεί στους τυμπανιαίους της Λαύρας απέναντι από τα Άγια λείψανα των Αγιορειτών Οσιομαρτύρων, όπως του Κοσμά του πρωτοεπιστάτη στις Καρυές. Η εκκλησιαστική κοινωνία που έχουν με τον......
νεο-ημερολογίτη σχισματικό, παναιρετικό, οικουμενιστή και παραταξιακό νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη, τους κατατάσσει στην Εκκλησία των πονηρευομένων, δηλαδή στο στρατόπεδο της κακοδοξίας, της πλάνης, της προδοσίας, της δειλίας, της μασονίας και του αντίχριστου. Δυστυχώς και σήμερα στο Άγιο Όρος πρωτοστατούν οι εχθροί της Παναγίας και του Υιού της.
Η ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ : Η ΣΥΝΑΞΗ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
Η σύναξη ορθοδόξων κληρικών και μοναχών και οι συντάκτες ''της ομολογίας πίστεως'' κατά του οικουμενισμού, είναι ο Δούρειος ίππος μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Λένε ότι ομολογούν την Ορθοδοξία. Αυτοί ποτέ δεν έχουν διακόψει την εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση και το σχίσμα του οικουμενισμού. Όλοι την εβδομάδα καταδικάζουν με λόγια τον οικουμενισμό και την Κυριακή κοινωνούν......
με τους αιρετικοσχισματικούς επισκόπους τους. Που είναι η ομολογία τους; την έβγαλαν και για υπογραφές. Αν οι πατέρες της Εκκλησίας ,Θεός φυλάξει τους ακολουθούσαν, δεν θα γινόταν καμία τοπική και οικουμενική σύνοδος από τους αποτειχισμένους πατέρες, ώστε να καταδικάσουν τους αιρετικούς και θα είχε καταντήσει η Εκκλησία μας ταμείο αιρέσεων και σχισμάτων. Μη γένοιτο. Αυτή η ομάδα είναι οι καλύτεροι σύμμαχοι του οικουμενισμού. Χωρίς αυτούς δε θα είχε προκόψει αυτή η υπερπαναίρεση. Προσποιούνται την Ορθοδοξία στη θεωρία, ενώ είναι κοινωνοί στην πράξη με τους οικουμενιστές του δαιμονικού παγκοσμίου συμβουλίου των ''Εκκλησιών''. Αυτή η ομάδα μπορεί να είναι Ορθόδοξη, αφού δεν έχουν αποτειχιστεί κανονικά και νόμιμα προ συνοδικής διαγνώσεως από τους αιρετικοσχισματικούς οικουμενιστές; Αν δεν είναι αυτοί προβατόσχημοι λύκοι σαν τους πρωτοστάτες του οικουμενισμού, τότε ποιοι είναι; Η εκκλησιαστική κοινωνία των Ορθοδόξων μετά των αιρετικών, λένε οι Πατέρες κάνει τους πιστούς εχθρούς του Θεού, ενώ χάνουν την Ορθοδοξία, μολύνονται και μολύνουν, κάνοντας αιρετική την Εκκλησία και οδηγούνται στον πνευματικό θάνατο. Γιατί αυτή η ομάδα δεν λέει ολόκληρη την αλήθεια στον κόσμο και κρύβει μέρος από το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και την πράξη της Εκκλησίας; Μόνο συνάξεις κάνουν σε μοναστήρια της Ελλάδος κεκλεισμένων των θυρών, δήθεν στα λόγια ότι σκέφτονται να κόψουν το μνημόσυνο των οικουμενιστών επισκόπων. Τελικά αυτοί όλοι συγκροτούν το καπάκι από το καζάνι του αντίχριστου οικουμενισμού. Δουλεύουν σαν φράχτες υπέρ του στρατοπέδου της αιρέσεως και του σχίσματος του οικουμενισμού. Πραγματική οικουμενιστική, διαστροφική πλάνη από τους ομολογητές της προδοσίας κατά της ορθοδόξου πίστεως της Εκκλησίας μας. Ενώ βρίσκονται μέσα στο άρμα της οικουμενιστικής κακοδοξίας, αυτοί παρουσιάζονται ως ομολογητές της πίστεως. και είναι καθηγητές πανεπιστημίου, λόγιοι, ιερείς, αγιορείτες ηγούμενοι και επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος. Δυστυχώς όσοι τους ακολουθούν έχουν μπερδέψει τους προδότες της πίστεως με τους αληθινούς ομολογητές της Εκκλησίας μας. Σε καιρό αιρέσεως η προδοσία από την ομολογία ξεχωρίζει από την διακοπή κοινωνίας των Ορθοδόξων ομολογητών από των κακοδόξων αιρετικών και των κοινωνούντων μετ' αυτών. Αυτή η ομάδα κινείται διακριτικά ώστε να μην κάνει σχίσμα στην αίρεση του οικουμενισμού, αφού ανήκουν σε Εκκλησία πονηρευομένων. Προσέχουν τους πιστούς ώστε να βρίσκονται όλοι εντειχισμένοι με τους υπερπαναιρετικούς οικουμενιστές. Άν δεν είναι αυτό διαστροφή τότε τι είναι; Ενώ κάνουν στην πράξη τα αντίθετα από αυτά που έπραξαν οι ομολογητές της πίστεως αφού εάν δεν αποτειχιστούν από τους οικουμενιστές δεν μπορούν να προκαλέσουν και να συγκαλέσουν σύνοδο για την διάγνωση και καταδίκη των κακοδόξων. Όσοι δεν αποτειχίζονται από τους οικουμενιστές γίνονται υπόδικοι σε μέλλουσα πανορθόδοξη σύνοδο και θα δικαστούν μαζί με τούς πρωτοστάτες της αιρέσεως του οικουμενισμού, από τους αποτειχισμένους ομολογητές της ορθοδόξου πίστεως της Εκκλησίας.
παραθέτουμε απόσπασμα από την ομιλία του π. Θ. Ζήση στις 28/03/2011 στη σχολή γονέων της Κατερίνης, από το περιοδικό ''Κιβωτός'' (τεύχος 25):
''Η Εκκλησία σήμερα, η οικουμενιστική Εκκλησία, η διοικούσα Εκκλησία είναι με την πλάνη. Και να ευχηθούμε ο Θεός να αναδείξει Επισκόπους και να ελευθερώσει την Εκκλησία από αυτήν την παναίρεση του οικουμενισμού και τις άλλες πλάνες''
ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ
Το οικουμενιστικό θηρίο του αντίχριστου στηρίζεται σε δύο πόδια, της αιρέσεως και του σχίσματος. Μια πολύ μικρή μειοψηφία ορισμένων έχει αποτειχιστεί από την πλάνη της αιρέσεως, συνεχίζοντας την πορεία με.....
την πλάνη του σχίσματος. Αυτή είναι η κουτσή αποτείχιση που τραυματίζει το θηρίο, αλλά δεν το σκοτώνει και το αφήνει στη ζωή για να σκοτώνει εκείνο. Αυτή είναι η λεγόμενη παράταξη του νέου ημερολογίου, ακολουθώντας τους μασόνους σχίστες της Εκκλησίας συνεχίζουν το σχίσμα καταστρέφοντας την ενότητα της πίστεως, ξηλώνοντας πολλές φορές τελείως την παράδοση της νηστείας των Αγίων Αποστόλων. Για πιο λόγο επιμένουν να αρνούνται τις αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων του Παναγίου Πνεύματος και από την άλλη είναι τέλειοι υποτακτικοί σε αποφάσεις μασονικών στοών του διαβολικού πνεύματος; ούτε το αίμα του μαρτυρίου σώζει τους σχίστες της Εκκλησίας λένε οι Άγιοι. Εφόσον είναι Μία η Εκκλησία αν αφαιρέσουμε όλους τους κακοδόξους οικουμενιστές και όλους τους παραταξιακούς, τότε θα έχουμε μόνο τους αποτειχισμένους του παλαιού και του νέου ημερολογίου, αφού η Εκκλησία είναι Μία μπορούν οι σχισματικοί αποτειχισμένοι να βρίσκονται μέσα στην Μία, αφού βρίσκονται στην δεύτερη Εκκλησία η οποία σχίστηκε από την Μία και έγινε δεύτερη Εκκλησία σχισματική. Γι' αυτό στην Μία Εκκλησία βρίσκονται όσοι είναι κανονικοί στο ακαινοτόμητο πλήρωμα, επειδή αθλούνται νόμιμα αποφεύγοντας την αίρεση, το σχίσμα και την παρασυναγωγή.
Πως λοιπόν λένε το Σύμβολο της Πίστεως οι αποτειχισμένοι νεο-ημερολογίτες; Στο σημείο που λέει: πιστεύω εις Μίαν......κλπ, πρέπει να πουν την αλήθεια, ότι πιστεύουν στην δεύτερη που σχίστηκε από την Μία και να μην λένε ψέματα. Όπως οι αιρετικοί και σχισματικοί οικουμενιστές παλαιο-ημερολογίτες (λόγω μνημοσύνου κοινωνίας και παρδαλής πορείας, είναι εκτός από αιρετικοί και σχισματικοί οι παλαιοημερολογίτες οικουμενιστές), πιστεύουν ότι είναι πολλές οι Εκκλησίες, έτσι και οι νεοημερολογίτες σχισματικοί αποτειχισμένοι οικουμενιστές, πιστεύουν σε μία δεύτερη νεοημερολογίτικη σχισματική οικουμενιστική Εκκλησία.
Ποιος το έκανε το σχίσμα το 1924 στην Εκκλησία; οι νεοημερολογίτες που την σχίσαν ή οι παλαιοημερολογίτες που έμειναν πιστοί στην παράδοση;(δεν εννοούμε τις παρατάξεις)
Ποιοι πρέπει να επιστρέψουν για να θεραπευτεί η ενότητα της πίστεως και να επιστρέψει η παράδοση της νηστείας των Αγίων Αποστόλων που μερικές φορές είχε εξαφανιστεί;
Οι σχίστες πρέπει να επιστρέψουν στην Μία Εκκλησία ή αυτοί που βρίσκονται στην Μία Εκκλησία να βγούνε από αυτήν και να κάνουν και αυτοί σχίσμα πηγαίνοντας στους σχίστες του νέου ημερολογίου;
Ποιον πρέπει να ακούμε; τον Άγιο Τριαδικό Θεό και τις Άγιες Συνόδους των Θεοφόρων Πατέρων ή τον διάβολο και τις μασονικές στοές των δαιμονισμένων; Σε ποια Εκκλησία πρέπει να βρισκόμαστε, σε αιρετική, σε σχισματική, σε παρασυνάγωγη ή στην Ακαινοτόμητη της κανονικής πορείας, της νομιμότητας, της τάξης, της ακρίβειας, των ορθών δογμάτων και της αληθείας;
Η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ
Ο θεσμος του αρχιεπισκοπου στην Εκκλησια της Ελλαδος ειναι ενας και μοναδικος. Δεν εχει κανενας το δικαιωμα να φτιαχνει καινουργιους θεσμους αρχιεπισκοπων παραλληλων. Δεν εχει κανενας το δικαιωμα να φτιαχνει καινουργιες ιεραρχιες επισκοπων παραλληλες με αυτην της Εκκλησιας της Ελλαδος. Δεν εχει κανενας το δικαιωμα να φτιαχνει παραλληλες καινουργιες θεσεις μητροπολιτων σε μια μητροπολη που εχει τον κανονικο επισκοπο της τοπικης Εκκλησιας.
Θα πει καποιος : μα οταν ο επισκοπος δεν ορθοτομει τον λογο της αληθειας και ειναι αιρετικος, κακοδοξος και πλανεμενος τοτε τι θα γινει ?????
Το ενα εκκλησιαστικο πληρωμα που θα αγωνιστει κατα του κακοδοξου και αιρετικου επισκοπου μιας κανονικης τοπικης εκκλησιας θα διακοψει την εκκλησιαστικη κοινωνια με τον αιρετικο και κακοδοξο επισκοπο προ και μεχρι να γινει συνοδικη διαγνωση και εξεταση. Αυτο ειναι το μοναδικο, υποχρεωτικο και αναφαιρετο δικαιωμα του ενισταμενου εκκλησιαστικου πληρωματος. Το πληρωμα της ομολογιας που παλευει κατα του κακοδοξου και αιρετικου επισκοπου του ειναι ενισταμενο και ακαινοτομητο. Μεχρι να αποκατασταθει η αληθεια και να επιστρεψει και παλι η Ορθοδοξια απο συνοδο που θα συκροτηθει εν Αγιω Πνευματι απο την ηγεσια των ενισταμενων και αποτειχισμενων επισκοπων με σκοπο να βαλουν Ορθοδοξο και κανονικο επισκοπο που θα ορθοτομει, το ενισταμενο και αποτειχισμενο εκκλησιαστικο πληρωμα απο την κοινωνια του κακοδοξου και αιρετικου επισκοπου του, δεν εχει κανενα δικαιωμα να κανει οποιαδηποτε ενεργεια αλλαγης της αποτειχισης για να μην υποβαθμιστει σε παρασυναγωγη.
Ο αγωνας του ενισταμενου, ακαινοτομητου και ομολογιακου εκκλησιαστικου πληρωματος ειναι συνεχης αγωνας κατα της αιρεσεως και κατα της κακοδοξιας του επισκοπου του μεχρι να ξανατοποθετηθει και παλι Ορθοδοξος και αληθινος επισκοπος απο Αγια Συνοδο ζωντων, ενισταμενων αποτειχισμενων επισκοπων.
Με τα προσωπα εχουμε προβληματα και οχι με τους θεσμους των θρονων του αρχιεπισκοπου του πατριαρχη και του μητροπολιτη σε καθε μια ξεχωριστη αλλα μοναδικη τοπικη εκκλησια. Ολη η προσπαθεια γινεται για να αλλαξουμε τα κακοδοξα και αιρετικα προσωπα με Ορθοδοξα και αληθινα. Δεν εχουμε προβληματα με τους θεσμους ωστε να κανουμε 15 αρχιεπισκοπους, 15 ιεραρχιες επισκοπων και 15 εκκλησιες της ελλαδος καινουργιες, διαφορετικες, ξεχωριστες και παραλληλες μεταξυ τους.
1935 : Παρανομες και αντικανονικες χειροτωνιες 4 επισκοπων απο τους τρεις κανονικους ενισταμενους και αποτειχισμενους επισκοπους.
1937. Το πρώτο Ματθαιϊκό σχίσμα στους κόλπους της Εκκλησίας της Ελλάδος και συγκεκριμένα προς τους τρεις Ορθοδόξους νόμιμους κανονικούς ενιστάμενους Ιεράρχες. Ακολούθησε η αντικανονική και παράνομη χειροτονία και τοποθέτηση του Επισκόπου Ματθαίου με προβληματική εκκλησιολογία και με δημιουργία δεύτερης συνόδου παράλληλη προς την Εκκλησία της Ελλάδος, αποτελούμενης της πρώτης παρασυναγωγής (Ματθαίου).
Ακολούθησαν αργότερα πολλά
σχίσματα και διαιρέσεις μέσα στους κόλπους της παρασυναγωγής των Γ.Ο.Χ. με αντικανονικές χειροτονίες αλλά και παράνομες, έτσι ώστε αυξήθηκε ο αριθμός των παρατάξεων.
Μόνο αυτοί που ενίστανται κανονικώς και νομίμως κατά των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών είναι αυτοί που θα προκαλέσουν και θα συγκαλέσουν στο σύνολο τους μια Πανορθόδοξη σύνοδο αφού το επιτρέψει ο Άγιος Θεός για να καταδικάσουν την αίρεση και το σχίσμα του οικουμενισμού, όπως έγινε και από την Ρώσικη Εκκλησία της διασποράς όπου και αναθεμάτισε τους κοινωνούντας με την αίρεση του οικουμενισμού.
Μέχρι να καταδικαστούν οι υπόδικοι και δυνάμει αιρετικοί σχισματικοί και παρασυνάγωγοι από μια Αγία και όχι ληστρική Πανορθόδοξη Σύνοδο τα μυστήρια τους είναι έγκυρα εάν έχουν κανονική αποστολική διαδοχή. Όταν κριθούν και καταδικαστούν και επέλθει η κανονική τάξη της Εκκλησίας και γίνουν εν ενεργεία αιρετικοί, σχισματικοί και παρασυνάγωγοι τότε τα μυστήρια τους θα είναι άκυρα.
Σε αυτή την πλάνη ώστε να διακηρύσσουν άκυρα μυστήρια προ συνοδικής διαγνώσεως έχουν πέσει πολλοί καινοτόμοι νεοημερολογίτες και πολλοί παραταξιακοί των Γ.Ο.Χ. αναμεταξύ τους.
Τα δυο άκρα της Εκκλησίας δηλαδή οι νεοημερολογίτες οικουμενιστές και οι παραταξιακοί όλων των συνόδων έπεσαν και σε μια άλλη πλάνη ώστε να διακηρύσσουν στους κανονικώς και νομίμως ενισταμένους κληρικούς που διέκοψαν το μνημόσυνο και την εκκλησιαστική κοινωνία των αιρετικών σχισματικών και παρασυνάγωγων Επισκόπων ότι η Θεία λειτουργία που κάνουν είναι άκυρη αφού δεν μνημονεύουν τον οικείο Επίσκοπο. Γι'αυτό και βρίσκονται στα δύο άκρα, ενώ η Θεία λειτουργία ειναι χριστοκεντρική αυτοί πιστεύουν ότι είναι επισκοποκεντρική. Δεν έχουν καμία σχέση με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και με την πράξη της Εκκλησίας, γι'αυτό και έπεσαν στην δαιμονική πλάνη.
Η διακοπή του μνημοσύνου και της εκκλησιαστικής κοινωνίας των κανονικώς και νομίμως ενισταμένων προς τους υπόδικους καινοτόμους συνεχίζεται μέχρι να πραγματοποιηθούν οι διαδικασίες της συνοδικής κρίσεως και καταδίκης, και αφού έλθει η κανονική τάξη από την Ορθόδοξη Σύνοδο, τότε πάλι είναι υποχρεωμένοι να μνημονεύουν και να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους Επισκόπους το πληρωμα της Οθοδόξου Εκκλησίας.
Χωρίς να έχει γίνει η συνοδική πράξη της καταδίκης των οικουμενιστών για την αιρεση και το σχίσμα και όσων συγκοινωνούν με αυτούς και αφού δεν υπάρχει Επίσκοπος της Εκκλησίας της Ελλάδος που να ενίσταται κανονικά και νόμιμα, πως οι παραταξιακοί μνημονεύουν και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τόσους Επισκόπους διαφορετικών Συνόδων παράλληλων προς την Εκκλησία της Ελλάδος; από εδώ φαίνεται καθαρά η αντικανονικότητα και η παράνομη και ψευδώς δήθεν ένσταση τους, ενώ στην πράξη δημιούργησαν αρκετές παράλληλες συνόδους προς την Εκκλησία της Ελλάδος γι' αυτό και αποτελούν παρασυναγωγή. Όσοι κληρικοί και λαϊκοί το καταλάβουν έχουν υποχρέωση να αποτειχιστούν από τους επισκόπους της παρασυναγωγής και τότε θα ενίστανται κανονικώς και νομίμως προ συνοδικής διαγνώσεως. Η υποχρέωση όλων των Ορθοδόξων Χριστιανών είναι: να αποτειχιστούν από τους αιρετικούς, τους σχισματικούς και τους παρασυνάγωγους κανονικά και νόμιμα προ και μέχρι συνοδικής διαγνώμης και εξετάσεως.
ΔΥΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΟΥΣ
ΕΚΤΑΚΤΟ : ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ ΡΩΣΙΑΣ ΣΕΡΒΙΑΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ
Romanian Patriarchate Monastery at Lake Frumos Ceases Commemoration of Bucharest Patriarchate
(Source)
NFTU: The letter was addressed to their former bishop, Archbishop Varsunufie of Ramnic. The monastery at Lakel Frumos was the second Romanian Patriarchate monastery to cease commeoration; the first was the Hermitage at Oituz Cacau in early July 2016. Here is the text of the letter:
Your Eminence,
As a result of recent events in the Orthodox Church, concerning the Synod in Crete, we the congregation of the Monastery at Lakel Frumos, at the commune of Vladesti, Valcea, do know the following:
1. Organizing the Synod, in its many aspects, deviating from the tradition of the Ecumenical and Local Synods, sought to established papal infallibility in the Orthodox Church.
2. The document “Relations of the Orthodox Church with the Rest of the Christian World” represents the ID or business card of the heresy of ecumenism.
3. Also, in this Document, in Section 22 it specifies that “the preservation of the Orthodox Faith is ensured only through the conciliar system” and this system is “the highest authority in the Church on matters of faith and canonical decrees.” However, the highest authority in matters of dogma is the clear conscience of the Church. For this fact in history is borne out by some Councils being called ‘right-believing’ [dreptmaritoare] and others are known as ‘robber’ [talharesti].
4. In the document “The Sacrament of Marriage and its Impediments,” in section 2 entitled “On Impediments to Marriage and the application of economy,” there is given the possibility of the allowance of marriages between Orthodox and heterodox, in breach of Canon 72 of the Quinisext Council, which state that these marriages are prohibited.
5. The letter which I sent on this on 20.07.2016, your Eminence avoided to let us know what your official position was concerning the situation of the Cretan Synod.
6. So far you haven’t given a veto over the Council.
Therefore, according to Canon 15 of the First-Second Council of Constantinople (861), which refers to the cessation of commemoration of an hierarchy, the brotherhood of the Monastery of Lakel Frumos has decided to terminate commemoration of Your Eminence.
Brotherhood of Lakel Frumos Monastery:
1. Hieromonk Abbot Gregory
2. Monk Chiriac
3. Monk Athanasius
4. Brother Valetrica
- See more at: http://nftu.net/romanian-patriarchate-monastery-at-lake-frumos-ceases-commemoration-of-bucharest-patriarchate/#sthash.AeDGAHmq.dpuf