28 Φεβρουαρίου 2017

ΟΜΙΛΙΑ  ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ 26/2/2017 ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ Π. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΟΝ ΤΡΙΛΟΦΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Στο Κυριακατικο κηρυγμα του, ο πατηρ Γεωργιος αναμεσα στα καυτα θεματα που μαστιζουν τον σημερινο ανθρωπο, μας τονιζει με χαρακτηριστικο τροπο οτι πρεπει ολοι να γυρισουμε με αληθινη μετανοια και εμπιστοσυνη στον μοναδικο αληθινο Αγιο Τριαδικο Θεο και Κυριο μας, για να μας λυσει ολα τα προβληματα μας.

Ακομη συστηνει σε ολους τους κληρικους, μοναχους, και λαικους που εχουν αποτειχιστει να λενε ολοκληρη την αληθεια και οχι την μιση. Η αληθεια ειναι ολοκληρη οταν οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι που αποτειχιζονται απο την κοινωνια των αιρετικων οικουμενιστων, γυρνανε και με το παλαιο ημερολογιο για να φυγουν και απο το νεο - ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων, χωρις ομως να πανε σε συνοδους και παραταξεις παρασυναγωγης Γ.Ο.Χ.

http://apotixisis.blogspot.gr/2017/02/26-02-17.html?m=1

ΠΩΣ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Η νηστεια μεσα στην Αγια Τεσσαρακοστη ειναι χωρις λαδι δηλαδη ξηροφαγια.

Λαδι εχει μονο το Σαββατοκυριακο και την 25 Μαρτιου του Ευαγγελισμου εχει ψαρι.
Μονο εαν  πεσει ο Ευαγγελισμος μεσα στην Μεγαλη Εβδομαδα το ψαρι φευγει και γινεται λαδι.

Την Κυριακη των Βαιων δεν εχει ψαρι αλλα μονο λαδι.

Αιρετικο χερι ειναι λεει ο Αγιος Νικοδημος ο Αγιορειτης  αυτο που εγραψε οτι την Κυριακη των Βαιων καταλυουμε ψαρι.

Την Μεγαλη Πεμπτη δεν εχει λαδι. Συγχωρουνται αυτοι που θα καταλυσουν λιγο κρασι για τον Μυστικο Δειπνο. Αλλα αυτοι που νηστευουν και απο κρασι και απο λαδι κανουν το καλυτερο.

Το Μεγαλο Σαββατο ειναι το μονο Σαββατο του χρονου που δεν κανουμε καταλυση οινου και ελαιου.

Εβδομας Μεγαλη, πως πρεπει να νηστευεται.

Πηδαλιον :
ΚΑΝΩΝ  ΞΘ'
ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ.
Ερμηνεια, συμφωνια, σχολια,
σελ. : 91,  92, 93, 94, 95, 96.

Σχολια. σελ. 92 :

Σημειωσαι οτι εις ολην την  μ'.
μιαν μονον φοραν καταλουμεν οψαριον, εις την εορτην δηλ. του Ευαγγελισμου μονον, καθως τα χειρογραφα Τυπικα του αγιου Ορους διοριζουν.

Πλην  αν ο Ευαγγελισμος τυχη εις την μεγαλην εβδομαδα, οινον μονον και ελαιον καταλουμεν κατα τα Τυπικα, τα χειρογραφα και τυπωμενα.

Πηδαλιον : 
ΚΑΝΩΝ  ΚΘ'.
ΤΗΣ   ΣΤ'.  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ.
Ερμηνεια, συμφωνια, σχολια.
Σελ.  243, 244, 245.

ΚΑΝΩΝ ΚΘ'. σελ. 243-244 :

...................... Μηδενος ουν ημας εναγοντος καταλιπειν την ακριβειαν, οριζομεν, Αποστολικαις, και Πατρικαις επομενοι παραδοσεσι, μη δειν εν Τεσσαρακοστη τη υστερα εβδομαδι την Πεμπτην λυειν, και ολην την Τεσσαρακοστην ατιμαζειν.

Ερμηνεια. σελ. 244 :

.........................οτι απαντες να νηστευωσι την αγιαν μ'. ( εν δε τη μ'. συμπεριλαμβανεται και η μεγαλη  ε'. και ολη η μεγαλη εβδομας ), οσον και εις τας των Πατερων, δηλ, εις τον ν'. Κανονα των εν Λαοδ. Πατερων, ος τις διοριζει, οτι δεν πρεπει τινας να λυη την νηστεια της  ε'. της υστερας εβδομαδος της μ'. ( δηλαδη της μεγαλης Πεμπτης ), και δια της λυσεως ταυτης να ατιμαζη και να αχρειοι την νηστειαν ολης της μ'. αλλα πρεπει ολην την μ'. να νηστευη μετα ξηροφαγιας, συν αυτη δηλ. τη μεγαλη  ε'.  ( 1 ).

Σχολια. σελ. 244-245 :

.......................Και ο πρωτος Διονυσιου λεγει, οτι αλλοι μεν Χριστιανοι τας εξ ταυτας ημερας διαπερνουσι τελειως χωρις τροφην, αλλοι δε τας τεσσαρας, αλλοι τας τρεις, και αλλοι τας δυω.
Αλλα και αι Διαταγαι των Αποστολων βιβλ. ε'. κεφ. ιη'. λεγουσιν, οτι τας εξ ταυτας του Παθους ημερας να μη τρωγη τινας αλλο, ει μη ψωμι, νερον, αλας, και λαχανα, χωρις να γευθη οινον, η κρεας. .................
..................( αγκαλα και τα ακριβεστερα χειρογραφα τυπικα των Βασιλικων, και μεγαλων Μοναστηριων του αγιου Ορους εις οινον μονον συγχωρουσι να καταλυεται η μεγαλη  ε'. αλλ' ουχι και εις ελαιον, εις τα οποια πρεπει και να ακολουθωμεν. Ουτω γαρ γεγραπται εν αυτοις, μεταλαμβανομεν οινου, και εψηματος ανευ ελαιου )..............
................Δια τουτο οι Θεοφοροι Πατερες οι τα τυπικα συγγραψαμενοι, ............
.............εδιωρισαν να γινεται καταλυσις εν αυτη εις οινον μονον, ποιησαντες συγκαταβασιν δια την τιμην του Κυριακου δειπνου οπου εις αυτην εγεινε. Πλην καλλιον καμνει εκεινος οπου νηστευει και τη μεγαλη  ε'. και απο οινον και απο ελαιον. Εκεινοι ομως οπου μετα την λειτουργιαν του μεγαλου Σαββατου καταλυουσιν οινον και ελαιον, προφανως παρανομουσιν. Οι γαρ Θειοι Αποστολοι εν ταις Διαταγαις βιβλ. ε'. κεφ. ιη'. ιθ'. προσταζουσι τους Χριστιανους να νηστευουν ολοκληρον την μεγαλην Παρασκευην και το μεγα Σαββατον, καθως και αυτοι νηστευουσιν αυτας, επειδη η νηστεια των δυω τουτων ημερων ειναι νομοθετημενη απο αυτον τον ιδιον Χριστον, ος τις ειπεν, ελευσονται ημεραι, οταν απαρθη απ' αυτων ο νυμφιος, και τοτε νηστευσουσι ( Ματθ. Θ'. ις'. ) εις την μεγαλην δε Παρασκευην, και μεγα Σαββατον, επαρθη ο Κυριος απο τους Ιουδαιους και εσταυρωθη και εταφη, δια την ημετεραν σωτηριαν. ....................
.................Πολλοι νηστευωσι τριημερα εν τη αγια μ'. και δια τι να μη νηστευωσι και το διμηρον της μεγαλης  ς', και του μεγαλου Σαββατου, οπου ειναι πλεον αναγκαιοτερον ; οχι και δεν ημπορουν να νηστευωσι και τα δυω, καλλιον να νηστευωσι τας δυω ταυτας ημερας, παρα να καμνουσι τριημερα. Λεγει γαρ ο Θειος Χρυσοστομος, ομιλια εις την μεγαλην εβδομαδα, οτι καθως η μεγαλη εβδομας ειναι κεφαλη και ανωτερα ολων των λοιπων εβδομαδων του χρονου, ετσι παλιν το μεγα Σαββατον ειναι κεφαλη της μεγαλης εβδομαδος. ......................

Αυτα ολα ειναι για τους φυσιολογικους.

Αυτα δεν ισχυουν για τους αρρωστους, για τις εγκυους και τα πολυ μικρα παιδια. 

Χρειαζεται διακριση απο εμπειρο πνευματικο για πολλες περιπτωσεις για καποια οικονομια, αρκει ο πνευματικος να γνωριζει το ενα τυπικο της νηστειας και να μην βγαζει δικα του τυπικα αδιακριτα για ολους.
Αυτα ειναι οσο αφορα τις τροφες.
Νηστεια χρειαζεται και για ολα τα παθη που μαστιζουν και πολεμουν τον ανθρωπο.
Εκει ο καθε ενας δινει τον αγωνα του με την βοηθεια παντα του Θεου.
Το να πεσεις ανθρωπινο λενε οι Πατερες, 
το να μενεις πεσμενος ειναι σατανικο.
Επεσες σηκω, ξαναπεσες, ξανα σηκω επανω.
Λενε καποιοι : γιατι να παω στην Εκκλησια για μετανοια και εξομολογηση αφου μπορει να ξαναπεσω στις ιδιες αμαρτιες. Ασε θα παω στο τελος της ζωης μου,  για να μην κοροιδευω και τον Θεο. Ασε που το αυριο δεν ειναι δικο σου, αυτο που λες ειναι σατανικος λογισμος εκ δεξιων.
Αμα στραβοπατουσες και επεφτες στο χωμα θα ελεγες οτι  ασε να κατσω εδω στο χωμα μην τυχον ξαναπεσω κατω ??? Εκει θα σηκωνοσουν πονηρε.    Η αμα σου επεφτε το πορτοφολι με τα λεφτα κατω, θα το αφηνες κατω  γιατι ισως θα μπορουσε να σου ξαναπεσει η θα το επαιρνες στα γρηγορα να μην το βρει κανενας αλλος και θα το καθαριζες κιολας ???
Την ψυχη σου γιατι να την ριχνεις τοσο χαμηλα που ειναι αιωνια ???
Εισαι αδικος γιατι ενω εισαι ψυχη και σωμα, στο σωμα τα δινεις ολα και η ψυχη σου μενει πεινασμενη η και μπορει να της πετας κανενα ξεροκομματο.
Αγαπητε συναμαρτωλε μην παιζεις την ψυχη σου μαυρα κοκκινα λες και εισαι στο καζινο.
Δωσε και σε αυτη αυτα που της αξιζουν γιατι θα την εχεις αιωνια χωρις τελος.
Γιατι εαν φυγει απο το σωμα η ψυχη τοτε νεκρωνεται το σωμα. Αυτη δινει ζωη στο σωμα.  Και εαν την δουλευουμε συμφωνα με τις προδιαγραφες του Κατασκευαστη θα την  κανουμε καινουργια και θα μετεχουμε στην αιωνια και ουρανια χαρα Του,   ενω εαν την δουλευουμε με τον διαστροφικο πλαστογραφο και ψυχοεκτελεστη θα θρηνουμε με κλαματα στην αιωνιοτητα.
Η ελευθερια της επιλογης δικης μας.

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΟΝΟ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.????  Η ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.????

Καθε ημερα εχουν το δικαιωμα οι Κληρικοι να Λειτουργουνε και οι πιστοι να μεταλαμβανουμε  το Τιμιον Σωμα και το Τιμιον Αιμα του Χριστου μας  την Αγια και Μεγαλη Τεσσαρακοστη  που γινεται η Θεια Λειτουργια των Προηγιασμενων Δωρων,  και οχι μονο Τεταρτη και Παρασκευη.

Σαββατο  Κυριακη  και στην εορτη του Ευαγγελισμου της Παναγιας γινεται τελεια Θεια Λειτουργια και οχι Προηγιασμενη.

Κοιταξτε τι λεει το ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ : 

ΚΑΝΩΝ ΝΒ'. ΤΗΣ ΣΤ'.   ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Εν πασαις ταις της Αγιας Τεσσαρακοστης των νηστειων ημεραις, παρεκτος Σαββατου και Κυριακης, και της αγιας του Ευαγγελισμου ημερας, γενεσθω η των προηγιασμενων ιερα λειτουργια.

Ερμηνεια..............

Συμφωνια.............

Πηδαλιον σελ. 267-268. Εκδοσεις Παπαδημητριου.

27 Φεβρουαρίου 2017

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΠΟΡΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΛΙΩΣΕΙ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ  ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ ΣΑΣ. ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΤΕ. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΣΑΣ ΕΦΤΑΝΕ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΟΛΛΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

Ποιον κοροϊδεύεις Χριστιανέ Ορθόδοξε Επίσκοπε, κληρικέ, μοναχέ και λαϊκέ την ώρα των Θείων φρικτών και Ιερών μυστηρίων του Χριστού, όταν λες ένα τόσο μεγάλο ψέμα, ότι ο υπεπαναιρετικός και σχισματικός οικουμενιστής μητροπολίτης, αρχιεπίσκοπος και πατριάρχης του Π.Σ.Ε. ορθοτομεί τον λόγο της......

αληθείας; Θέατρο παίζεις; Δεν ντρέπεσαι; Έχεις κοινωνία με όλο το συνονθύλευμα των αιρετικών διεστραμμένων και αντίχριστων και πιστεύεις πως είσαι Ορθόδοξος; Συνεχίζεις να σχίζεις την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και νομίζεις πως είσαι εντός Εκκλησίας; Όχι αδελφέ, είσαι ένας κανονικός οικουμενιστής. Ανήκεις στην Εκκλησία των οικουμενιστών. Μόνο αν αποτειχιστείς από την κοινωνία της αιρέσεως και του σχίσματος των οικουμενιστών θα βρίσκεσαι εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Και μην εκμεταλλεύεσαι και λες ότι τα μυστήρια που τελούν οι οικουμενιστές είναι έγκυρα. Ναι, είναι έγκυρα διότι ακόμη δεν καταδικάστηκαν από Σύνοδο Αγία. Οι Πατέρες όμως λένε ότι όποιος έχει κοινωνία με τους δυνάμει αιρετικούς προ συνοδικής διαγνώσεως μολύνεται, μολύνει την Εκκλησία, την κάνει αιρετική, χάνει την Ορθοδοξία, γίνεται εχθρός του Θεού, γίνεται ακοινώνητος, θα καταδικαστεί από Ορθόδοξη Σύνοδο και θα χαθεί μαζί με τους κακοδόξους όπως ο Άννας και ο Καϊάφας. Οι πατέρες όταν συγκροτούσαν τις οικουμενικές και τοπικές συνόδους εν Πνεύματι Αγίω ήταν αποτειχισμένοι από τους κακοδόξους ενώ όσοι κοινωνούσαν με τους κακοδόξους δικάζονταν. Οι αποτειχισμένοι Πατέρες προτού συγκροτήσουν τις Συνόδους εν Πνεύματι Αγίω και μέχρι να εξετάσουν τους κακοδόξους ούτε χειροτονούσαν Επισκόπους ούτε έκαναν καινούριες Αρχιεπισκοπές, ούτε δημιουργούσαν άλλες νέες Συνόδους και Ιεραρχίες τοπικών Εκκλησιών. Μόνο οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί που εφαρμόζουν τους Ιερούς Κανόνες σύμφωνα με την Πράξη της Εκκλησίας ανήκουν στο διαχρονικό ακαινοτόμητο πλήρωμα της ομολογίας και μόνο αυτοί μπορούν να κρίνουν να αναγνωρίσουν και να επικυρώσουν ως Αγίες ή να ακυρώσουν ως λυστρικές τις αποφάσεις οικουμενικών και τοπικών Συνόδων.

ΚΑΛΗ ΑΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ.!!! ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.!!! ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ!!!

Αυτο το πρωτο τριημερο απο σημερα καθαρα Δευτερα  μεχρι και την Τεταρτη το βραδυ πολλοι ευλογημενοι ανθρωποι δεν τρωνε απολυτως τιποτα μεχρι και νερο δεν πινουν.
Για πολλους αυτα μοιαζουν εξωπραγματικα.
Η χαρη του Θεου δινει δυναμη στους ανθρωπους για να νηστεψουν και να πολεμησουν τα παθη τους, και οχι οι δικες μας ανθρωπινες δυναμεις.
Πολλοι πηγαν να δοκιμασουν με δικη τους δυναμη και με τσαμπουκα, και εφαγαν τα μουτρα τους αφου δεν αντεξαν ουτε μια ημερα.
Η προσευχη με  ταπεινωση και αληθινη μετανοια στον Χριστο μονο, μπορει να μας δωσει δυναμη και τα  πιο δυσκολα να γινουν πανευκολα.
Οταν βαζουμε τον Χριστο στην ζωη μας στις πιο δυσκολες καταστασεις, τοτε τα πραγματα ολα αλλαζουν και λυνονται εαν ειναι και για το πνευματικο μας συμφερον.
Οταν ομως παλευουμε χωρις Χριστο με δικη μας δυναμη, βαζοντας μπροστα μονο το εγω μας,  τοτε αποσυρει την χαρη του,
για να χτυπηθουμε και να καταλαβουμε οτι οχι μονο δεν μπορουμε τιποτα να κανουμε και ειμαστε παγιδευμενοι, αλλα προστεθηκαν και αλλα πιο δυσκολα προβληματα.
Οταν το σωμα νηστευει δεν εχει ορεξη για διαφθορα για ανηθικοτητα  και αμαρτια.
Ενω οταν ειναι μεσα στις ποικιλες απολαυσεις των διαφορων δυνατων φαγητων και των πιοτων, τοτε ανοιγει και η πορτα της αμαρτιας πιο ευκολα και αρχιζει η τσουληθρα και η κατρακυλα για το γκρεμο και της ψυχης και του σωματος.
Ποσο κοροιδα ειναι ολοι αυτοι που λενε οτι μια ζωη την εχουμε και αμα δεν γλεντησουμε ......
Δεν ξερουν οι καημενοι τι θα πει αληθινο γλεντι που δεν εχει τελειωμο.
Συμφεροντολικα να το δει κανεις θα πει αυτο που ειπαν παρα πολλοι Αγιοι.
Αν ηξερε ο ανθρωπος τι δοξα τον περιμενει στον ουρανο, θα αντιμετωπιζε ολα τα βασανα και τις θλιψεις αυτου του κοσμου τραγουδωντας και γελωντας.
Πρεπει να το πιστεψει ο ανθρωπος οτι ειναι αιωνιος και δεν θα πεθανει ποτε, αρκει να παρει και να εφαρμοσει κατα το μετρο της δωρεας που του εχει δωθει, την γραμμη του κατασκευαστη του. 
Ο διαβολος δινει τις κοσμικες χαρες για να μπερδεψει τον ανθρωπο και να τον παρει μαζι του. Οι κοσμικες χαρες του διαβολου ειναι μεχρι τον ταφο, μετα απο τον ταφο αρχιζουν τα δυσκολα, τα δακρυα και οι θρηνοι.
Ειναι σαν το εμποριο απο το χασιμο ειναι το κερδος.
Αμα ειναι να κερδησω ολο τον κοσμο αλλα να κολαστω ολα μου ειναι αχρηστα.
Αμα ειναι να κανω υπομονη να  υποφερω βασανα θλιψεις και καημους και να ειμαι αιωνια με τον Αγιο Τριαδικο Θεο, τους Αγιους και τους Δικαιους ναναι ευλογημενο λενε πολλοι και αυτο θελουμε και ζηταμε.
Αυτη ειναι η αληθεια, τα αλλα ολα ειναι παραμυθια.
Οσοι ειναι στο παραμυθι του σατανα οπως οι μασονοι, τωρα μπορει να χαιρονται αλλα οταν πεσει η αυλαια θα αρχισει το παρτυ των πονων  των κλαματων και των στεναγμων.

Θελετε να ξερετε ποιο ειναι το θελημα του Θεου οταν εσεις δεν ξερετε τι αποφαση να παρετε για κρισημα ζητηματα στην ζωη σας ???????????????

Ενας θελει να παντρευτει μια γυναικα, αλλος θελει να ανοιξει μαγαζι, αλλος θελει να κανει παιδι και οι γιατροι λενε οχι στην γυναικα, και αλλες πολλες δυσκολες και φοβερες καταστασεις στην ζωη των ανθρωπων.
Ο καθε ενας πρεπει να παρει μια αποφαση και να ξερει με την λογικη που διαθετει οτι αυτο που θα κανει θα ειναι το σωστο.
Πολλοι κανουν οτι θελει η καρδια τους.
Αλλοι οτι τους λεει το μυαλο τους.
Αυτες ομως οι αποφασεις που παιρνει ο καθε ενας χωρις να ρωτησει τον Χριστο για να εχει και την σφραγιδα της ευλογιας, πολλες φορες διαλυονται και μετα ερχονται τα κλαματα και τα αδιεξοδα.
Πολλοι μπορουν να πουν οτι κανανε κατι χωρις να ρωτησουν τον Χριστο και ολα τους πηγανε μια χαρα.
Τιποτα δεν γινεται χωρις να επιτρεψει ο Θεος.
Ακομη και σε αυτες τις περιπτωσεις καποιοι εχουν καλυψη,  η επειδη δικαιουνται την ευλογια που εχουν και ας μην το ξερουν,  η δεν εχουν γνωση των θεματων.
Η λυση υπαρχει ειναι ξεκαθαρη και εχει επιτυχια 100%.
Κοβεις ομως το θελημα σου, και αφηνεις την υποθεση στα χερια του Θεου στην πραξη. !!!!!!
Και απο δυσκολες συνθηκες μπορεις  να περασεις συμφωνα με την δωρεα της χαριτος που εχεις για να τα αντιμετοπισεις, αλλα στο τελος εσυ θα νικησεις. Ενω αυτος που με την αμαρτια προσπαθει να επιβιωσει σε ολες τις καταστασεις της ζωης θα την πληρωσει στο τελος.
Χρειαζεται νηστεια και προσευχη.!!!!!!!!!!!
Πολλοι που εχουν κανει τριημερα νηστειας μαζι με την ευχη και προσευχη με τα γονατα και με κλαμα καθαρισαν ολες τις καταστασεις και ολα εγιναν με ευλογια και ας ειναι ολα αναποδα.!!!!!!!!!!!!!
Το τριημερο ειναι ασιτια χωρις να γευθεις τροφη.
Αυτα για αυτους που εχουν απειρια ας ρωτησουν εμπειρους πνευματικους να τους τα πουνε.
Το τριημερο της ασιτιας με την καθαρη  προσευχη μας δινει την σιγουρια οτι μια απο ολες τις αποφασεις ειναι του Θεου.
Ολοι οι δρομοι που δεν εχουν ευλογια κλεινουν και δεν ανοιγουν, ενω ανοιγει διαπλατα μονο ο δρομος που εχει την ευλογια, και σε σπρωχνει με το ζορι μεσα.
Ειναι η μοναδικη, σιγουρη, ασφαλεστατη, πρακτικη λυση για ολα τα θεματα που απασχολουν τον κοσμο, για να κανουν αυτο που θελει ο Θεος και να ειναι σιγουροι χωρις να εχουν λογισμους ερωτηματα και χωρις να ακουνε την γνωμη του καθενος ψευτοφιλοσοφου.!
Θα πει καποιος οτι ειναι δυσκολο το τριημερο.
Ευκολα τιποτα δεν γινεται.
Στο χερι σου ειναι.
Αμα θες μην το κανεις, εσυ θα χασεις και θα χτυπιεσε.
Οι πιο πεπειραμενοι κανουν τριημερα για πολλα θεματα.
Οι αρχαριοι ας ρωτησουν ψαγμενους και εμπειρους πνευματικους.
Την λυση παντα μας την δινει ο Θεος και ειναι διπλα μας.
Απο εμας εξαρταται αν θα την χρησιμοποιησουμε για να εχουμε ευχαριστα, καλα, και ευλογημενα αποτελεσματα. !!!!!!

26 Φεβρουαρίου 2017

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΟΤΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ

Κανονικες εκκλησιολογικες θεσεις των Ορθοδοξων Χριστιανων  για την αντιμετωπιση κατα της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων, κατα του νεο-ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων, και κατα της παρασυναγωγης των παραταξιακων.

Η κανονικοτητα,  η νομιμοτητα, η ακριβεια στην πραξη και οχι στη θεωρια,  η ταξη και το δικαιο της Μιας Ορθοδοξου Εκκλησιας ειναι ξεκαθαρο.

Οταν αποτειχιστει ενας ιερεας απο τον επισκοπο του για την αιρεση και το σχισμα του οικουμενισμου, εκτος οτι δεν τον μνημονευει διοτι ειναι αιρετικος, η διοτι συγκοινωνει  με τους αιρετικους οικουμενιστες,  δεν εχει και εκκλησιαστικη κοινωνια  με οσους τον μνημονευουν.
Ο ιερεας τοτε μνημονευει το : υπερ του αρχιεπισκοπου κενο, χωρις να αναφερει αλλο ονομα, για να δειξει και στην πραξη οτι εχει κανει ενσταση, οτι εχει αποτειχιστει και δεν εχει κοινωνια μαζι του,  αλλα ταυτοχρονα πηγαινει και με το παλαιο εορτολογιο, διοτι και για αυτο τον λογο εκοψε την κοινωνια με τον επισκοπο του, επειδη δηλαδη ηταν και σχισματικος νεο-ημερολογιτης οικουμενιστης.
Στην Αγια προθεση και στην προσκομιδη των τιμιων δωρων ο ιερεας  αναφερει το : υπερ πασης επισκοπης Ορθοδοξων για να μην ζημιωθουν τυχον καποιοι Ορθοδοξοι επισκοποι ανα τον κοσμο που μπορει να ειναι και αυτοι αποτειχισμενοι χωρις ομως να τους ξερει, ενω πρεπει οσους ξερει να τους μνημονευσει τα ονοματα για να δειξει οτι τους εχει κοινωνικους, οπως μνημονευεται αυτη την στιγμη ο επισκοπος του Ακαινοτομητου πληρωματος της Εκκλησιας της Ουκρανιας Λογγινος, απο ολα τα κανονικα ακαινοτομητα τοπικα πληρωματα των Πατριαρχιων και των Αρχιεπισκοπων των Ορθοδοξων Εκκλησιων.

Οταν ο ιερεας βρισκεται στην προσκομιδη  μνημονευει ονοματα και βγαζει μεριδες για τους  ζωντες και τους κεκοιμημενους Ορθοδοξους, και  εαν υπαρχουν ζωντες επισκοποι και ιερεις που ειναι και αυτοι αποτειχισμενοι ειτε στην συνοδο που ανηκει ο ιδιος ειτε σε αλλες τοπικες κανονικες Ορθοδοξες  Εκκλησιες ειναι υποχρεωμενος να τους εχει κοινωνικους μνημονευωντας τα ονοματα τους και βγαζωντας τους μεριδες.
Ο ιερεας που ειναι αποτειχισμενος απο την κοινωνια των δυναμει αιρετικων και σχισματικων νεο-ημερολογιτων οικουμενιστων θα πρεπει να τελει  κανονικα ολες τις ακολουθιες μενοντας σε αυτη την κατασταση μεχρι οι Αποτειχισμενοι Επισκοποι και η ηγεσια τους ειτε στην τοπικη Ορθοδοξη κανονικη  συνοδο του, ειτε σε ολες τις  αλλες Ορθοδοξες τοπικες κανονικες  Εκκλησιες πραγματοποιησουν και συγκροτησουν Αγια και οχι ληστρικη Πανορθοδοξη Συνοδο, προεκταση των Παλαιων Ιερων Συνοδων για να διαγνωσουν και για να δικασουν τους υποδικους καινοτομους αιρετικο-σχισματικους οικουμενιστες, επιστρεφωντας ξανα   η κανονικοτητα η νομιμοτητα και η ταξη μεσα στην Μια Ορθοδοξη Εκκλησια ανα τον κοσμο.
Ο Αποτειχισμενος ιερεας μεχρι και οταν συγκροτηθει  η Εν Αγιω Πνευματι Συνοδος των Αποτειχισμενων Πατερων για την εξεταση και  δικη των κακοδοξων, απαγορευεται να μνημονευει τυχον επισκοπους παρασυναγωγης που αντικανονικα και παρανομα ανεβηκαν στους επισκοπικους θρονους, οπως ειναι αυτη την στιγμη ολοι οι επισκοποι των συνοδων και των παραταξεων των λεγομενων Γ.Ο.Χ. ενω παραλληλα βρισκονται ακομη οι υποδικοι καινοτομοι αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες σε αυτες τις ιδιες  θεσεις και χωρις  να εχουν καταδικαστει ακομη για να αδειασουν οι θεσεις και να μπουν οι νεοι Ορθοδοξοι στις μοναδικες θεσεις των επισκοπικων θρονων.
Υποδικοι καινοτομοι ειναι και οι παραταξιακοι, αφου και αυτοι ειναι δυναμει παρασυναγωγοι και θα δικαστουν μαζι με τους οικουμενιστες.
Ολοι οι υποδικοι καινοτομοι οικουμενιστες και παραταξιακοι  επισκοποι και ιερεις που ειχαν παρει κανονικη Αποστολικη διαδοχη, εχουν εγκυρα μυστηρια προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης  καταδικης αφου ειναι δυναμει αιρετικοι,σχισματικοι και παρασυναγωγοι.
Οταν καταδικαστουν μετα απο Συνοδο Αγια και οχι ληστρικη  τοτε γινονται εν ενεργεια αιρετικοι, σχισματικοι και παρασυναγωγοι με ανενεργητα και ακυρα  μηστηρια, ασχετως που η αρχιερωσυνη η, η ιεροσυνη ειναι ανεξαλειπτη.
Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει αιρετικους,σχισματκους και παρασυναγωγους κολαζει τους Ορθοδοξους γιαυτο ειναι υποχρεωτικη η Αποτειχιση απο την κοινωνια τους ασχετως απο την εγκυροτητα των μυστηριων τους προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης Διαγνωσεως.

Σημερα στην Εκκλησιας της Ελλαδος δεν εχουμε αποτειχισμενο επισκοπο που να μην εχει κοινωνια με τους αιρετικους οικουμενιστες.

Οπως επισης δεν εχουμε επισκοπο που να πηγαινει με το παλαιο ημερολογιο για να μην σχιζει και να μην  καταστρεφει την Λατρευτικη ενοτητα της Μιας Ορθοδοξου Εκκλησιας.

Ολοι οι επισκοποι της Εκκλησιας της Ελλαδος βρισκονται στο καινοτομο πληρωμα της, ενω στο Ακαινοτομητο πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος εχουμε ιερεις μοναχους και λαικους.

Αυτα ισχυουν για ολους τους Ορθοδοξους Χριστιανους, κληρικους μοναχους και λαικους.