30 Ιουνίου 2017

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΘΛΗΤΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ

Δημοσιευση αγγελιας : αναζητηση Ορθοδοξου  Επισκοπου.

Οι ενδιαφερομενοι μπορουν να επικοινωνησουν στο τηλεφωνο (6909149568) με τον Γεωργιο Γιαννοπουλο για περισσοτερες πληροφοριες.

Ζητειται Επισκοπος με Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη, χωρις να ειναι δημοσια κατηγορημενος για σκανδαλα ηθικης, χρηματων και πασης σατανικης  ακολασιας, χωρις να εχει την αιρετικη πλανη περι ακυρων μυστηριων των δυναμει υποδικων καινοτομων προ-συνοδικης διαγνωσεως, χωρις να ειναι Προφητο-Αγιομαχος  και χωρις να εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με την υπερ-παν-αιρεση των οικουμενιστων, χωρις να εχει κοινωνια με το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων, και χωρις να εχει κοινωνια με την παρασυναγωγη των παραταξιακων. Ο Επισκοπος που ψαχνουμε θελουμε   να κανει με ακριβεια υπακοη στην πραξη χωρις να προσθετει η να αφαιρει κατα το δοκουν, οτιδηποτε απο ολα αυτα που  ειναι γραμμενα μεσα   στο Κανονικο Εκκλησιαστικο Δικαιο και στην  Πραξη της Μιας Αγιας Ακαινοτομητης Διαχρονικης Καθολικης Αποστολικης Ορθοδοξης  Ανατολικης  Μεγαλης Εκκλησιας του Χριστου και των Αγιων Πατερων των Οικουμενικων και Τοπικων Συνοδων.
Ο Επισκοπος ζητηται απο το εκκλησιαστικο πληρωμα για την ασκηση των λειτουργικων καθηκοντων στην ζωη της Εκκλησιας.

Εκ του Ακαινοτομητου Πληρωματος της Ορθοδοξου Εκκλησιας.

29 Ιουνίου 2017

ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΑ ΟΠΛΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΚΡΑ  :   1) ΤΩΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 2) ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ 3) ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

Κανονικες εκκλησιολογικες θεσεις των Ορθοδοξων Χριστιανων  για την αντιμετωπιση κατα της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων, κατα του νεο-ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων, και κατα της παρασυναγωγης των παραταξιακων.

Η κανονικοτητα,  η νομιμοτητα, η ακριβεια στην πραξη και οχι στη θεωρια,  η ταξη και το δικαιο της Μιας Ορθοδοξου Εκκλησιας ειναι ξεκαθαρο.

Οταν αποτειχιστει ενας  ιερεας απο τον επισκοπο του για την αιρεση και το σχισμα του οικουμενισμου εκτος οτι δεν τον μνημονευει διοτι ειναι αιρετικος η διοτι συγκοινωνει  με τους αιρετικους οικουμενιστες,  δεν εχει και εκκλησιαστικη κοινωνια  με οσους τον μνημονευουν.
Ο ιερεας τοτε μνημονευει υπερ του αρχιεπισκοπου κενο χωρις ονομα για να δειξει και στην πραξη οτι κανει ενσταση, πηγαινωντας με το παλαιο εορτολογιο παραλληλα,  διοτι και για αυτο τον λογο εκοψε την κοινωνια με τον επισκοπο του, επειδη ηταν και σχισματικος νεο-ημερολογιτης οικουμενιστης.
Στην προσκομιδη των τιμιων δωρων ο ιερεας  αναφερει : υπερ πασης επισκοπης Ορθοδοξων για να μην ζημιωθουν τυχον καποιοι Ορθοδοξοι επισκοποι στον κοσμο που μπορει  να υπαρχουν και να μην  ξερει οτι εχουν και αυτοι αποτειχιστει στις κανονικες Ορθοδοξες τοπικες Εκκλησιες Πατριαρχιων και Αρχιεπισκοπων.
Οταν ο ιερεας βρισκεται στην προσκομιδη  μνημονευει ονοματα και βγαζει μεριδες για τους  ζωντες και τους κεκοιμημενους Ορθοδοξους, και  εαν υπαρχουν ζωντες επισκοποι και ιερεις που ειναι και αυτοι αποτειχισμενοι ειτε στην συνοδο που ανηκει ο ιδιος ειτε σε αλλες τοπικες κανονικες Ορθοδοξες  Εκκλησιες ειναι υποχρεωμενος να τους εχει κοινωνικους μνημονευωντας τα ονοματα τους και βγαζωντας τους μεριδες.
Ο ιερεας που ειναι αποτειχισμενος απο την κοινωνια των δυναμει αιρετικων και σχισματικων νεο-ημερολογιτων οικουμενιστων θα πρεπει να τελει  κανονικα ολες τις ακολουθιες μενωντας σε αυτη την κατασταση μεχρι οι Αποτειχισμενοι Επισκοποι και η ηγεσια τους ειτε στην τοπικη Ορθοδοξη κανονικη  συνοδο του, ειτε σε ολες τις  αλλες Ορθοδοξες τοπικες κανονικες  Εκκλησιες πραγματοποιησουν και συγκροτησουν Αγια και οχι ληστρικη Πανορθοδοξη Συνοδο, προεκταση των Παλαιων Ιερων Συνοδων για να διαγνωσουν και για να δικασουν τους υποδικους καινοτομους αιρετικο-σχισματικους οικουμενιστες, επιστρεφωντας ξανα   η κανονικοτητα η νομιμοτητα και η ταξη στην Μια Ορθοδοξη Εκκλησια ανα τον κοσμο.
Ο Αποτειχισμενος ιερεας μεχρι και οταν συγκροτηθει  η Εν Αγιω Πνευματι Συνοδος των Αποτειχισμενων Πατερων για την εξεταση και  δικη των κακοδοξων, απαγορευεται να μνημονευει τυχον επισκοπους παρασυναγωγης που αντικανονικα και παρανομα ανεβηκαν στους επισκοπικους θρονους ενω παραλληλα βρισκονται ακομη οι υποδικοι καινοτομοι αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες σε αυτες τις ιδιες  θεσεις και χωρις  να εχουν καταδικαστει ακομη για να αδειασουν οι θεσεις και να μπουν οι νεοι Ορθοδοξοι στις μοναδικες θεσεις των επισκοπικων θρονων.
Υποδικοι καινοτομοι ειναι και οι παραταξιακοι, αφου και αυτοι ειναι δυναμει παρασυναγωγοι και θα δικαστουν μαζι με τους οικουμενιστες.
Ολοι οι υποδικοι καινοτομοι οικουμενιστες και παραταξιακοι  επισκοποι και ιερεις που ειχαν παρει κανονικη Αποστολικη διαδοχη, εχουν εγκυρα μυστηρια προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης  καταδικης αφου ειναι δυναμει αιρετικοι,σχισματικοι και παρασυναγωγοι.
Οταν καταδικαστουν μετα απο Συνοδο Αγια και οχι ληστρικη  τοτε γινονται εν ενεργεια αιρετικοι, σχισματικοι και παρασυναγωγοι με ανενεργητα και ακυρα  μηστηρια, ασχετως που η αρχιερωσυνη ειναι ανεξαλειπτη.
Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει αιρετικους,σχισματκους και παρασυναγωγους κολαζει τους Ορθοδοξους γιαυτο ειναι υποχρεωτικη η Αποτειχιση απο την κοινωνια τους ασχετως απο την εγκυροτητα των μυστηριων τους προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης Διαγνωσεως.

Αυτα ισχυουν για ολους τους Ορθοδοξους Χριστιανους, κληρικους μοναχους και λαικους.

28 Ιουνίου 2017

ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΑΙ ΑΚΡΙΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟ - ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ. ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΗΤΑ

ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ

Το αληθες των προλεχθεντων καταφαινεται δια της Αγιας Ζ' Οικουμενικης Συνοδου, οτε ο Προεδρος Αυτης Αγιος Ταρασιος ειπεν : "δεχομεθα τους απο αιρετικων χειροτονηθεντας" μεχρι Συνοδικης κρισεως της αιρεσεως τουτων. "Εαν δε Συνοδικη εκφωνησις (αποφασις) γενηται και ομονοια των Εκκλησιων επι Ορθοδοξια" και κατα της αιρεσεως, τοτε "ο τολμων απο βεβηλων αιρετικων χειροτονεισθαι, τη καθαιρεσει υποπεσειται. Η Αγια Συνοδος ειπεν αυτη δικαια κρισις" (Μ. 12,

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΕΝΣΤΑΣΙΣ ΚΑΙ ΕΝΩΣΙΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ - Η ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ - Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ - Η ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ.

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ......

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ Α.Δ ΔΕΛΗΜΠΑΣΗ "ΠΑΣΧΑ ΚΥΡΙΟΥ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ " ΑΘΗΝΑΙ 1985 - Σελ 808 -815
   
"Ενστασις καί ενωσις έν τη έκκλησιολογία τών Πατέρων

Μεταξύ έορτολογικής καινοτομίας καί κακοδοξίας περί άκύρων Μυστηρίων, ίσταται ή άκαινοτόμητος καί ορθόδοξος οδός του Κυρίου τής ’Εκκλησίας Ίησου Χρίστου. Αύτη δεικνύεται εις τούς άνθρώπους προς σωτηρίαν διά τών 'Αγίων τής Μιας 'Αγίας Καθολικής (’Ορθοδόξου) καί Άποστολικής Εκκλησίας. 
’Ανευρίσκεται δε εις τήν διδαχήν τών άγιων Πατέρων, οιτινες είναι οί άσφαλείς διδάσκαλοι καί οδηγοί τής έν Χριστώ σωτηρίας πάντοτε, μάλιστα δε εις τούς έσχατους τούτους καιρούς τής άντιχρίστου άποστασίας. «Ούδέν γάρ» έστιν, «ο μή είρήκασιν (έχουσιν εΐπει) οί Πατέρες» 6156. Κατωτέρω έκτίθενται αί κατά τούς Πατέρας έκκλησιολογικαί θέσεις Ιεράρχου τής ορθοδόξου ένστάσεως, ώς αύται έδημοσιεύθησαν προσφάτως.

«Έ κ κ λ η σ ί α καί α ί ρ ε σ ι ς. Πιστεύομεν εις «Μίαν 'Αγίαν Καθολικήν καί Άποστολικήν Εκκλησίαν» 6157. «Μία» είναι «ή ’Εκκλησία, έν ούρανοίς, ή αυτή καί έπί γής» 6158, «καν έκ διαφόρων τόπων προσαγορεύηται (όνομάζηται)» 6159, ώς π.χ. Εκκλησία «τής Γαλατίας»6160, «έν Έφέσω» Εκκλησία 6161, έν Έλλάδι Εκκλησία. «Είς» είναι ό «Κύριος» τής ’Ορθοδόξου Εκκλησίας, ο Κύριος ημών Ιησούς Χρίστος. «Μία» είναι ή «πίστις» τής Εκκλησίας, ή Όρδοδοξία των θεοπνεύστων ’Αποστόλων, των 'Αγίων Οικουμενικών Συνόδων καί τών δεοφόρων Πατέρων. «Έν» είναι το σωτήριον «Βάπτισμα» 6162, το ορθόδοξον Βάπτισμα «εις το όνομα του Πατρός καί τού Υιου καί του 'Αγίου πνεύματος» 6163

Ή καθ’ ολου Όρδόδοξος Εκκλησία είναι αλάθητος καί αήττητος. «Καί πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής» 6164, λέγει Κύριος Παντοκράτωρ. Οί Χριστιανοί, όμως, καί αί κατά τόπους Έκκλησίαι είναι δυνατόν να ήττηθούν έν πίστει. Δηλαδή, είναι δυνατόν να νοσήσουν πνευματικώς καί να ΐδη τις «νόσημα έν τώ σώματι τής Εκκλησίας «πεφυτευμένον», ως λεγει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσοστομος 6165. Να διαιρεθούν οί Χριστιανοί καί να έμφανισθούν εις τάς Εκκλησίας «σχίσματα», ως γράφει ό ’Απόστολος Παύλος προς Κορινθίους 6166. Είναι δυνατόν αί τοπικαί Έκκλησίαι να καταπέσουν εις την αίρεσιν, όπως συνέβη μέ την πάλαι ποτέ Όρδόδοξον Δυτικήν Εκκλησίαν, ή οποία κατέρρευσεν εις τάς μεγάλας αιρέσεις τού Παπισμού καί τού Προτεσταντισμού, τελευταίως δε καί εις την παναίρεσιν τού Οίκουμενισμοΰ.

Αί πνευματικαί νόσοι έν τή Εκκλησία θεραπεύονται, ή διά μετάνοιας, ή διά κρίσεως. Μέχρι τής άποβολής τού αιρετικού, τού σχισματικού καί τού άμαρτάνοντος, εϊτε παρά τής Εκκλησίας, εΐτε παρά Κυρίου, προφανώς, ή γνώμη τού πιστού δεν δύναται νά άντικαταστήση την καταδικαστικήν άπόφασιν τής Εκκλησίας καί τού Κυρίου Αύτής Ιησού Χριστού, έστω καί αν ή άκριτος κατάστασις παραταθή μέχρι τής δευτέρας παρουσίας. Ώς γνωστόν ή Εκκλησία «ώμοιώδη» έν τή Γραφή προς άγρόν έχοντα «σίτον» καί «ζιζάνια» 6167, συμφώνως προς την θείαν καί έκκλησιαστικήν οικονομίαν.

Νοσούντα μέλη τής Εκκλησίας νοούνται οί πλανώμενοι μεν περί την όρδόδοξον πίστιν καί άμαρτάνοντες, μη κριθέντες δε είσέτι έκκλησιαστικώς. Τών άκριτων τούτων μελών τά Μυστήρια, κατά την Ζ' Οικουμενικήν Σύνοδον, είναι ισχυρά, καθ’ ότι ταύτα, ώς π.χ. ή «χειροτονία» «έκ τού Θεού έστιν», 'οπως είπεν ο πρόεδρος ταυτης άγιος Ταρασιος 6168. Αντιθέτως, αι τυχόν ποιναί τών κηρυττόντων αίρεσιν κατά τών Όρδοδόξων ένισταμένων είναι έκκλησιαστικώς άκυροι καί άνυπόστατοι, «άφ’ ού τοιαύτα κηρύττειν ήρξαντο», ώς γράφει ο άγιος Κελεστίνος Ρώμης καί έδέχδη ή Γ' Οικουμενική Σύνοδος 6169. Δηλαδή, άπό τής στιγμής πού ούτοι ήρχισαν νά κηρύττουν αιρετικά.

Έ ν ι σ τ ά μ ε ν ο ι  και  έ ν ω σ ι ς. Οί ’Ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουν εύαγγελικόν και κανονικόν δικαίωμα νά άποτειχισθούν, δηλαδή νά διακόψουν την εκκλησιαστικήν κοινωνίαν καί το μνημόσυνον του Επισκόπου, οστις κηρύσσει «αϊρεσιν» «δημοσία» «καί γυμνή τή κεφαλή επ’ Εκκλησίας» 6170, ή κατηγορείται, ότι σφάλλει άμετανοήτως «έν εύσεβεία καί δικαιοσύνη», ώς λέγει ό ΛΑ' Άποστολικός Κανών 6171. Δηλαδή, όταν πράττη «παρά το καθήκον καί δίκαιον», όπως ερμηνεύει ο κανονολόγος Ζωναράς 6172. Εάν ό Επίσκοπος καί ό Κληρικός, λέγει ό άγιος ’Ιωάννης ό Χρυσόστομος, είναι «πονηρός» «πίστεως ένεκεν, φεύγε αύτόν καί παραίτησαι, μη μόνον αν άνθρωπος ή (είναι), άλλά καν άγγελος εξ ούρανοΰ κατιών (κατελθών) » 6173.

Οί κανονικώς άποτειχιζόμενοι 'Ορθόδοξοι, συμφώνως. προς τούς Ιερούς Κανόνας, δεν ύπόκεινται «τή κανονική έπιτιμήσει», ήτοι δεν τιμωρούνται κανονικώς, άλλά είναι άξιοι καί έκκλησιαστικής «τιμής», «πρεπούσης» «τοις Όρθοδόξοις (εις τούς ’Ορθοδόξους)». Ούτοι τιμώνται ώς άξιοι ’Ορθόδοξοι, διότι «ου σχίσματι την ένωσιν τής Εκκλησίας κατέτεμον, άλλά», τούναντίον, άπό «σχισμάτων καί μερισμών την ’Εκκλησίαν έσπούδασαν ρύσασθαι (νά σώσουν)» 6174. Δηλαδή, όχι «σχίσμα κατά τής Έκλησίας έποίησαν, άλλά μάλλον» άπό «σχισμάτων την Εκκλησίαν άπήλλαξαν, οσον το έπ’ αύτοίς», ήτοι όσον έξαρτάται άπό αύτούς, έρμηνεύει πάλιν ό Ζωναράς 6175. Ό κηρύττων αίρεσιν καί είσάγων εις την ’Εκκλησίαν καινοτομίαν διαιρεί την ’Εκκλησίαν καί καταλύει την ένότητα ή ένωσιν ταύτης. Ό ένιστάμενος κατ’ αύτου ή άποτειχιζόμενος σπουδάζει νά σώση την ένωσιν ή ένότητα τής Εκκλησίας. Σκοπός τής ένστάσεως καί άποτειχίσεως είναι ή κατα- πολέμησις τής αίρέσεως, ή ύπεράσπισις τής ορθοδόξου πίστεως καί ή διάσωσις τής ένότητος τής ’Ορθοδόξου Εκκλησίας, ήτοι τής Όρθοδοξίας.

Ή οίκουμενιστική διαίρεσις τής Εκκλησίας. Ή έν Έλλάδι Εκκλησία είναι σήμερον, δυστυχώς, διηρημένη καί άσθενουσα. Το έτος 1924 σκοτειναί δυνάμεις την διήρεσαν διά τής έορτολογικής καινοτομίας τών δέκα τριών ημερών. Ή καινοτομία αΰτη ομοιάζει προς την καινοτομίαν τής αίρέσεως τής Είκονομαχίας. Ή είκονομαχική αιρεσις ένεφανίσθη ώς κατάργησις των ιερών εικόνων. Δεν «άνεφέρετο» όμως «μόνον εις την προσκύνησήν των εικόνων, άλλ ήτο εύρυτέρα θρησκευτική και εκκλησιαστική μεταρρύθμισις» (812). Ήτο, άληΘώς, «μεταστοιχείωσις τών άπάντων άύεωτάτη», ώς τήν χαρακτηρίζει ό άγιος Θεόδωρος ό Στουδίτης 6176. Και ή σημερινή έορτολογική καινοτομία παρουσιάζεται ώς άθώα δήθεν χρονική άλλαγή. Καί όμως, αυτή είναι έκδήλωσις και άφετηρία τής αίρέσεως του Οίκουμενισμού. Δεν είναι άπλώς εύρυτέρα θρησκευτική καί εκκλησιαστική μεταρρύθμισις, άλλα οίκουμενιστική καινοτομία, μέχρις άφομοιώσεώς τής ’Ορθοδοξίας υπό των αιρέσεων καί υποταγής των ’Ορθοδόξων εις τον άντίχριστον αίρεσιάρχην Πάπαν. Είναι, όντως «άνατροπή τού παντός μέχρι του ’Αντίχριστου» 6177, όπως γράφει πάλιν ό αύτός άγιος διά τήν μοιχειανικήν αί'ρεσιν, ή οποία καταλύει τον νόμον του Θεού, όπως καί ή παναίρεσις τού Οίκουμενισμοϋ.

Διά τής έορτολογικής καινοτομίας, οί ’Ορθόδοξοι διηρέθησαν εις δύο. Εις νοσοϋντας εν πίστει καί ύγιαίνοντας. Εις καινοτόμους καί ένισταμένους. Εις οπαδούς τής καινοτομίας, εν έπιγνώσει ή εν άγνοια, καί εις ένισταμένους καί άποτειχιζομένους κατά τής αίρέσεως καί υπέρ τής ’Ορθοδοξίας. Δηλαδή εις άγωνιζομένους προς ένωσιν «των διεστώτων», όπως ονομάζει τούς ούτω διηρημένους ή Ζ' Οικουμενική Σύνοδος 6178, δι’ ορθοδόξου ένώσεως τής Εκκλησίας.

Οί οπαδοί τής έορτολογικής καινοτομίας τού 1924 δεν έκρίθησαν είσέτι είδικώς καί πανορθοδόξως, ώς προβλέπεται παρά τής ’Ορθοδοξίας. 'Όπως γράφει ό άγιος Νικόδημος ό 'Αγιορείτης, ο άθετήσας τά νόμιμα θεωρείται κατακεκριμένος, έφ’ όσον κριθή υπό «τού β' προσώπου, ήτοι τής Συνόδου» 6179.

Οί καινοτομήσαντες άπό τού 1924 κείνται υπό κρίσιν καί πρόκειται νά κριθοΰν, βάσει των Ί. Συνόδων, Τοπικών καί Οικουμενικών, καί τών αγίων Πατέρων, μάλιστα δε τών εκκλησιαστικών αποφάσεων τού ΙΣΤ' αίώνος κατά τών τότε παπικών προτάσεων περί έορτολογικής καινοτομίας. Διά τούτο οί άποτειχιζόμενοι εκ τούτων τών καινοτόμων διακόπτουν τήν κοινωνίαν «προ συνοδικής διαγνώσεως» αύτών, όπως γράφεται εις τον ΙΕ' Κανόνα τής Πρωτοδευτέρας Συνόδου 6180. Δηλαδή οί καινοτόμοι ούτοι είναι είσέτι άκριτοι. Συνεπώς τά Μυστήρια αύτών είναι ισχυρά, αί τυχόν έπιβαλλόμεναι παρ’ αυτών ποιναί κατά των ένισταμένων άκυροι καί άνυπόστατοι, ή δέ μετάνοιά των καί ή άποκατάστασίς των έίς την ’Ορθοδοξίαν εύκολος, εάν θελήσουν την μακαρίαν επιστροφήν.

Μετάνοια καί επιστροφή. Παν καινοτόμον μέλος τής διηρημένης έν Έλλάδι Εκκλησίας δύναται. νά μετατραπή είς ένιστάμενον κατά τής οίκουμενιστικής καινοτομίας. Τούτο είναι δυνατόν νά πραγματοποίησή διά μετάνοιας, όπως έγίνετο πάντοτε εις την ’Ορθοδοξίαν. Εις την Δ' Οικουμενικήν Σύνοδον, κατά τάς εργασίας αύτής, επίσκοποι ταύτης έβόησαν: «πάντες ήμάρτομεν, πάντες συγγνώμην αίτουμεν». «Καί άναστάς ο εύλαβέστατος έπίσκοπος Ίουβενάλιος άμα αύτοίς (μαζί με αυτούς), μετήλθεν εις το άλλο μέρος», ήτοι των ’Ορθοδόξων. «Καί άνεβόησαν οί άνατολικοί καί οί συν αύτοίς ευλαβέστατοι επίσκοποι...ο Θεός καλώς ήνεγκέ σε (σε έφερεν), ’Ορθόδοξε, καλώς ήλθες» 6181. Δηλαδή έγένοντο δεκτοί διά μετάνοιας καί προσχωρήσεως εις τούς ’Ορθοδόξους. Παρόμοιον τρόπον επιστροφής βλέπομεν καί εις τήν ΣΤ' Οικουμενικήν Σύνοδον. 
Ό πρόεδρος τής Ζ' Οικουμενικής Συνόδου άγιος Ταράσιος είπεν, ότι «οί πλείους (οί περισσότεροι)» τών άγιων Πατέρων τής ΣΤ' Οικουμενικής Συνόδου υπό αιρετικών «έκεχειροτόνηντο (είχον χειροτόνηθή)», μάλιστα «τών καθηγητών (αρχηγών) τής αίρέσεως τών μονοσελητών» 6182. Δηλαδή ένετάχσησαν εις τήν Όρθοδοξίαν διά προσχωρήσεως.

Προσέτι επιστροφή εις τήν Όρθοδοξίαν έγένετο καί διά ρητής άποκηρύξεως τής αίρέσεως. Ό άγιος Μελέτιος ’Αντιόχειας έχειροτονήθη υπό αιρετικών ακρίτων είσέτι καί διά τούτο λεγομένων «καινών αιρετικών» 6183. Επειδή ομως κατά τον ένθρονιστήριον λόγον του ύπεστήριξε τήν Όρθοδοξίαν, ήγήθη τών Όρθοδόξων τής ’Αντιόχειας καί κατόπιν έγινε πρόεδρος τής Β' Οικουμενικής Συνόδου. Δηλαδή έγένετο δεκτός υπό τών Όρθοδόξων δι’ ομολογίας καί κηρύξεως τής Ορθοδόξου πίστεως.

Τα μυστηρια των ακριτων αιρετικων, σχισματικων, και παρασυναγωγων  ειναι εγκυρα ενεργα
( εαν εχουν φυσικα Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη ) και δυνατα,  προ συνοδικης διαγνωσεως, διοτι δεν εχουν καταδικαστει απο Ορθοδοξη Συνοδο και Αγια.
Οποιος ομως ενω γνωριζει την κατασταση και εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με τους ακριτους και δυναμει αιρετικους- σχισματικους και  παρασυναγωγους μολυνεται κολασιμα και αν δεν αποτειχιστει απο την κοινωνια τους προ-συνοδικης καταδικης θα καταδικαστει μαζι τους, διοτι δεν πηγανε στην κολαση μονο οι αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι  αλλα και αυτοι που συγκοινωνουσανε μαζι τους. Οταν Μια Αγια Ορθοδοξη Συνοδος διαγνωσει δικασει και καταδικασει τους αμετανοητους  αιρετικους-σχισματικους και παρασυναγωγους τοτε αυτοματως γινονται κεκριμενοι και ενεργεια
αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι  με ανενεργητα και  ακυρα  μυστηρια.
Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει ακριτους κακοδοξους προ-συνοδικης διαγνωσεως μολυνει και κολαζει τους Ορθοδοξους και οχι τα εγκυρα και ενεργα μυστηρια τους.
Για να μην κολασθουνε οι Ορθοδοξοι ειναι υποχρεωμενοι
να λαμβανουν τα  πλουσιως εγκυρα  δυνατα και ενεργα με την Χαρη του Αγιου-Πνευματος  μυστηρια απο Ορθοδοξους  και οχι απο κακοδοξους  ακριτους εν δυναμει προ-συνοδικης διαγνωσεως ποσο μαλον απο κακαδοξους κεκριμενους εν ενεργεια μετα συνοδικης καταδικης με ανενεργητα και ακυρα  μυστηρια.

27 Ιουνίου 2017

ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Το Ακαινοτομητο Πληρωμα της Ορθοδοξου Εκκλησιας ειναι η φυσικη μορφη της Εκκλησιας σε περιοδο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων.

Παντοτε  υπηρχε,  υπαρχει και θα συνεχιζει να υπαρχει το Διαχρονικο Ακαινοτομητο Πληρωμα της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας.

Οταν δεν υπαρχουν αιρετικοι, σχισματικοι και παρασυναγωγοι, τοτε εχουμε πληρης οργανωμενη Εκκλησια σε ολες τις τοπικες Ορθοδοξες Εκκλησιες.

Οταν εμφανιζονται κακοδοξοι, διεστραμενοι και βλασφημοι στα χαμηλα στρωματα της Εκκλησιας ιερεις, μοναχοι και λαικοι, τοτε ειναι πιο ευκολο για την ιεραρχια της συνοδου των επισκοπων μιας τοπικης Ορθοδοξης Εκκλησιας να τους καθαιρεσει, να τους αφορισει, και να τους αναθεματισει. Οταν ομως οι κακοδοξοι,  οι διαστροφεις και οι πλανεμενοι ειναι στα υψηλα στρωματα και ειναι  επισκοποι, τοτε η οργανωμενη Εκκλησια μπορει προσωρινα να χανει την οργανωμενη της μορφη   μεχρι να γινει Συνοδος Αγια απο τους Ορθοδοξους, αλλα εξακολουθει να υπαρχει  σε μεμονομενους επισκοπους, σε ιερεις, σε μοναχους και λαικους. Αυτο το πληρωμα που μενει ανοθευτο χωρις να μετεχει  στις αιρετικες διαστροφες,  στις σχισματικες βλασφημιες, και  στις παρασυναγωγες πλανες,  ειναι το πληρωμα της ομολογιας της ενστασης και της αληθειας που ξεχωριζει και δεν  κοινωναει με το πληρωμα ολων  των κακοκοδοξων. Το πληρωμα των καινοτομων ολων των κακοδοξων διαστροφεων, βλασφημων και πλανεμενων, ειναι πληρωμα υποδικο για καταδικη μετα απο διαγνωση.

Σημερα εαν αφαιρεσουμε απο την Ορθοδοξη Εκκλησια τα σαπια μελη των αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων και των παρασυναγωγων παραταξιακων, θα μεινει αυτοματα το Ακαινοτομητο Πληρωμα.

Οταν το Ακαινοτομητο Πληρωμα  συγκροτησει Συνοδο Εν Αγιω Πνευματι για να διαγνωσει και να δικασει τους υποδικους καινοτομους οικουμενιστες και παραταξιακους τοτε θα επιστρεψει και παλι η κανονικη και νομιμη  ταξη της οργανωμενης Εκκλησιας των Ορθοδοξων.

Στο Ακαινοτομητο Πληρωμα της Εκκλησιας βρισκονται υποχρεωτικα  ολοι οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι που δεν θελουν να συγκοινωνουν εκκλησιαστικα με τους υπερ-παν-αιρετικους νεο-ημερολογιτες σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους  και με τους παρασυναγωγους επισκοπους των παραταξεων.

24 Ιουνίου 2017

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ  ΠΑΛΑΙΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΕΣΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

1) Γιατι χειροτονεισατε τοσους πολλους επισκοπους ?????????

2) Γιατι δεν χειροτονησατε μονο ιερεις απο τους Ρωσους της διασπορας για το ακοινωνητο της αιρεσεως ???????

3) Γιατι δημιουργησατε καινουργιες συνοδους ?????????

4) Γιατι φτιαξατε δευτερες τριτες τεταρτες πεμπτες ιεραρχιες επισκοπων εκτος απο αυτη που ηδη υπηρχε ???????

5) Γιατι κανατε ξεχωριστες συνοδους επισκοπων Γ.Ο.Χ. ??????

6) Γιατι δημιουργησατε πολλες διαφορετικες εκκλησιες της Ελλαδος ενω υπαρχει η Μια Εκκλησια της Ελλαδος με το Ακαινοτομητο πληρωμα της, που πολεμαει και αγωνιζεται εναντιον του καινοτομου  πληρωματος της ?????????????

7) Γιατι φτιαξατε παραλληλες συνοδους και ιεραρχιες επισκοπων ???????

8) Γιατι παρανομα και αντικανονικα ενω δεν ειχατε συνοδικα δικαιωματα χειροτονησατε καινουργιους επισκοπους και τους βαλατε διπλα στην αρχιεπισκοπη Αθηνων και διπλα σε παρα πολλες μητροπολεις ενω δεν εχουμε καταδικασει υστερα απο Συνοδικη Διαγνωση τους οικουμενιστες επισκοπους που ειναι ακομη στις θεσεις τους ????????????

9) Γιατι δεν ειστε αποτειχισμενοι απο την κοινωνια των αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων αλλα μεσα στο Ακαινοτομητο πληρωμα της Μιας Ορθοδοξου Εκκλησιας ??????????

10) Γιατι δημιουργησατε αλλες νεες οργανωμενες εκκλησιες της Ελλαδος με ενοριες και μοναστηρια, αντικαθιστωντας με αυτο τον τροπο ολοκληρη την τοπικη Εκκλησια της Ελλαδος που ηδη υπηρχε την παλαια και την κανονικη ????????

Εαν ολοι οι επισκοποι που ειχαν κανονικη Απιστολικη διαδοχη ολων των συνοδων, των ιεραρχιων και των παραταξεων των Γ.Ο.Χ. των παλαιο - ημερολογιτων ηταν μεσα στον θεσμο των τοπικων Ορθοδοξων Εκκλησιων, οπως ειναι το Οικουμενικο Πατριαρχειο και η Εκκλησια της Ελλαδος, και ηταν αποτειχισμενοι απο την κοινωνια των αιρετικων και σχισματικων νεο - ημερολογιτων οικουμενιστων, και περιφρουρουσαν την ενοτητα της πιστεως με το παλαιο ημερολογιο, θα ειχαν ολα τα κανονικα και νομιμα Συνοδικα δικαιωματα για να συγκροτησουν, να συγκαλεσουν και να προκαλεσουν Αγια Πανορθοδοξη Συνοδο για να καταδικασουνε την αιρεση και το σχισμα των οικουμενιστων, ενω τωρα δεν εχουν τετοια συνοδικα δικαιωματα γιατι βρισκονται σε αλλες εκκλησιες, που αποτελουν παρασυναγωγη, ασχετα που ειναι Ορδοδοξοι σε ολα τα αλλα.