21 Ιανουαρίου 2017

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ : ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΑΓΟΡΙΕΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΩΝ ΒΑΛΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ : 1) ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΚΟΥΣ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ  2) ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ 3) ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ.  ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΚΡΑ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ ΒΛΑΣΦΗΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΕΙΤΕ ΑΙΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ : ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡ -  ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ 1833 ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ 1924  ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ Γ.Ο.Χ. ΤΟΥ 1935 ΕΛΑΤΕ ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Εχουμε  τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες στο καινοτομο πληρωμα της εκκλησιας, εχουμε  τους παρασυναγωγους των παραταξεων στο καινοτομο πληρωμα της εκκλησιας,εχουμε και τους σχισματικους οικουμενιστες στο καινοτομο πληρωμα της εκκλησιας που αποτειχιστηκαν μονο για την αιρεση απο τους οικουμενιστες.
Αυτα τα τρια ακρα κανουν σατανικο εργο στην εκκλησια.
Κρατανε τους πιστους στην πλανη στην κακοδοξια και στην διαστροφη.
Το παιζουν ορθοδοξοι και διδασκουν βλασφημιες.
Η συναξη κληρικων και μοναχων ειναι η ομαδα που κανει θεατρο οτι αγωνιζονται κατα του οικουμενισμου ενω ειναι η βαση το στηριγμα και η κολωνα ολων των οικουμενιστων επισκοπων.
Ειναι βολεμενοι κανουν ενα πλαστο αγωνα μονο στην θεωρια χωρις πραξη. Δεν μιλανε τωρα καθολου γιατι ο κοσμος τους πηρε χαμπαρι οτι τον κοροιδευουν.  Μονο πιστοι με χαμηλο νοητικο επιπεδο ακολουθουν την προδοτικη διαστροφικη και ψευδο-αντι-οικουμενιστικη συναξη κληρικων και μοναχων. Εχει πληρη εκκλησιαστικη κοινωνια ολη η συναξη κληρικων και μοναχων με ολους τους αιρετικους,σχισματικους, παρασυναγωγους,βλασφημους, πλανεμενους,κακοδοξους και διαστρφεις  ολου του κοσμου του π.σ.ε. μεσω των οικουμενιστων επισκοπων.
Καλυτεροι συμαχοι των οικουμενιστων επισκοπων απο την συναξη κληρικων και μοναχων  δεν υπαρχει, αφου εχουν αποστολη να  φρεναρουν αποτειχισεις κληρικων απο την κοινωνια των οικουμενιστων.
Οι παραταξεις των ιεραρχιων και των συνοδων των Γ.Ο.Χ. δεν πρεπει να ασχολουνται με το θεμα του οικουμενισμου.
Γιατι αφου κατασκευασανε οργανωμενες συνοδους με ιεραρχιες επισκοπων με μητροπολεις και αρχιεπισκοπες καινουργιες με ενοριες εκκλησιων μπηκανε σε κανονικο ρυθμο καινουργιας οργανωμενης εκκλησιας και το θεμα τελειωσε για αυτους.
Γιαυτο οι επισκοποι των παραταξεων δεν μιλανε για αποτειχιση στους πιστους.
Απο που να αποτειχιστουν αφου χειροτονουν συνεχεια επισκοπους.
Οι παραταξιακοι επισκοποι κλεινουν τα ματια στους ιερους κανονες της αποτειχισεως και κανανε δικους τους κανονες παραταξιακους, για να χειροτονουν επισκοπους να δημιουργουν μητροπολεις  και να κατασκευαζουν συνοδους.
Διαστροφη  καταστροφη και εξαφανιση των ιερων κανονων απο τους παραταξιακους επισκοπους,και πολλοι απο τους κληρικους μοναχους και λαικους αντι να τους κηνυγησουν για να καθαρισουν την κατασταση τους ακολουθουν αδιαμαρτηρητα συμετεχωντας και αυτοι στην μεγαλη προδοσια στην διαστροφη και στην καταπατηση του  ιερου εκκλησιαστικου νομου.
Η σχισματικη ψευδο-αντι-οικουμενιστικη παραταξη του νεου ημερολογιου κανει αγωνα εναντιον των οικουμενιστων ενω παραλληλα κανει τυφλη υπακοη στην βλασφημη κακοδοξη και διεστραμενη πατριαρχικη οικουμενιστικη εγκυκλιο του 1920 που μιλαει και για ενιαιο ημερολογιο για ταυτοχρονο συνεορτασμο μεταξυ ορθοδοξων και ετεροδοξων.
Ενω συνεχιζουν το σχισμα των πατερων τους καινοτομων μασονων οικουμενιστων αρχιερεων,  κοροιδευουν τους πιστους που δεν τους ακολουθουν μεσα στο σχισμα τους  και τους λενε ημερολατρες. Πληρης διαστροφη δαιμονικοτητα και σχιζοφρενεια απο τους αρρωστους οπαδους της σχισματικης παραταξης.
Εξαφανισαν ολοκληρο το δογμα  της λατρευτικης ενοτητας και καθολικοτητας της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος μεσα στην Μια Ορθοδοξη Εκκλησια.
Εξαφανισαν ολοκληρη  αρχαια παραδοση τον θεσμο της νηστεας των Αγιων Αποστολων, οπως το 2013.
Ξηλωσαν ολοκληρο τον κανονα του κυριακοδρομιου αλλαζωντας τα εωθινα Ευαγγελια τους Ηχους τους αποστολους και τα Ευαγγελια της Θειας Λειτουργειας.
Εχουν αθετησει την εγγραφη και αγραφη εκκλησιαστικη παραδοση της Ορθοδοξιας και εχουν στα κεφαλια τους ποινες αναθεματων απο τους Πατερες των Αγιων Οικουμενικων και τοπικων Πανορθοδοξων Συνοδων.
Πλανη διαστροφη και  κακοδοξια απο τους οπαδους του οικουμενιστικου σχισματος, που αγωνιζονται ψευδως ως αντι-οικουμενιστες, ενω ειναι μισο-αποτειχισμενοι.
Κρατανε πεισματικα ζωντανο ως υπερμαχοι πρωτοστατες του οικουμενισμου  ολοκληρο το σχισμα των μασονων αρχιερεων του διαβολου.
Ολοι αυτοι που κοινωνουν με τους κακοδοξους της αιρεσεως του σχισματος και της παρασυναγωγης  πρεπει να φυγουν απο τις τρεις πλανες και να ερθουν στο Διαχρονικο Ακαινοτομητο Ομολογιακο Πληρωμα της Μιας Ορθοδοξου Εκκλησιας.
Σημερα ολοι οι Ορθοδοξοι  Χριστιανοι που εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια με τα τρια ακρα των καινοτομων :
1) αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων
2) παρασυναγωγων παραταξιακων και 
3) μονο σχισματικων οικουμενιστων 
ειναι υποχρεωμενοι να αποτειχιστουν απο την κοινωνια των κακοδοξων προ και μεχρι Αγιας και οχι ληστρικης Συνοδικης διαγνωσεως και καταδικης με σκοπο να επιστρεψει ξανα η κανονικη ταξη η νομιμοτητα και το δικαιο της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Ορθοδοξου  Ανατολικης Εκκλησιας.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΝΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΨΕΥΤΟ - ΑΝΤΙ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ (ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ) ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ ΣΧΙΣΤΕΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥΣ : ΤΟΝ ΜΕΛΕΤΙΟ ΜΕΤΑΞΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΕΝΩ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΨΕΙ  ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΙΣΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟΥΣ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΑΔΕΛΦΟΙ:  ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

Το 2013 γιατι δεν νηστεψατε ουτε μια ημερα,αφου δεν ειχατε ουτε μια ημερα νηστεια για τους Αγιους Αποστολους. ????????Μηπως καταργησατε και την αρχαια παραδοση ολοκληρο τον θεσμο της Νηστειας των Αγιων Αποστολων.?????????????????Γιατι καταπατατε τις παραδοσεις της Ορθοδοξου Εκκλησιας??????????????????? Εμεις ως Ορθοδοξοι τηρησαμε και καναμε την νηστεια των Αγιων Αποστολων και νηστεψαμε.Αρα δεν ανηκετε στην Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Εχουμε καινουργια εκκλησια νουμερο δυο που αρνηται την νηστεια των Αγιων Αποστολων και αυτοματος καταστρεφει και σχιζει την Λατρευτικη ενοτητα και την κοινωνια της πιστεως της Μιας Εκκλησιας των αποτειχισμενων.!!!!!!! Ισοπεδωσατε τα παντα αφου εμεις νηστεψαμε κανωντας υπακοη στην παραδοση ενω εσεις κανετε ανταρσια.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Γιατι καταστρεφετε την ενοτητα της Μιας Εκκλησιας ??????????γιατι την καταστρεφετε την ενοτητα με τους Ορθοδοξους για να εχετε ενοτητα με ολους τους αιρετικους του κοσμου.?????????Στο Πιστευω να μην λετε ψεματα οτι πιστευτε στην Μια Εκκλησια αλλα να λετε οτι πιστευτε στην δευτερη νουμερο δυο των αποτειχισμενων. Στις Πανορθοδοξες Συνοδους δεν κανετε υπακοη του 1583,1587,1593, γιαυτο εχετε και τις ποινες των αναθεματων στα κεφαλια σας αφου απαγορευουνε πασα ημερολογιακη αλλαγη η μεταρυθμιση η διορθοση. Η Ζ' Αγια Οικουμενικη Συνοδος λεει οτι οποιος αθετει την εγγραφο και αγγραφο παραδοση οπως ειναι η νηστεια των Αγιων Αποστολων αναθεμα εστω τρεις.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Γιατι δεν κανετε υπακοη στο Αγιο Πνευμα και κανετε υπακοη σε πνευμα μασονικο και σατανικο που δεν υπαρχει μεσα στην Εκκλησια.??????????????????? Γιατι σχιζετε την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων και οταν οι Ορθοδοξοι νηστευουν εσεις καταλυετε τροφες αρτησιμες για να καταστρεφετε την ενοτητα, κανωντας ανυπακοη στο Πνευμα Το Αγιο και για να ειστε καινοτομοι και υποδικοι αξιοι πασης διακοπης εκκλησιαστικης κοινωνιας και αποτειχισεως προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης Καταδικης απο το πληρωμα της Μιας Εκκλησιας των αποτειχισμενων?????????????????
Γιατι ελεγε ο αιρετικοσχισματικοςκαινοτομος νεο-ημερολογιτης μασονος αρχιεπισκοπος της Εκκλησιας της Ελλαδος Χρυσοστομος Παπαδοπουλος στο τελος της ζωης του: να μην το εσωνα να μην το εσωνα εσχισα την Εκκλησια αυτος ο μεταξακης με παρεσυρε.!!!!!!!!!!!!!!!!! Οσοι ηταν παρον στο τελος της ζωης του οπως ο γιατρος που τον παρακολουθουσε εγιναν μαρτυρες στο οτι ειχε βγει εξω αρκετα πολυ η γλωσσα του.!!!!!!!!! Και οταν στην κηδεια του τον ξενυχτουσαν καποιος απο τους παρευρισκομενους απο την κουραση αποκοιμηθηκε για λιγο και βλεπει τον αρχιεπισκοπο με ποδια σιχαμερου ζωου και του λεει:μακαριοτατε τι παθατε ????? τι εγινε ??????? και του απανταει ο χρυσοστομος με πονο αχ παιδακι μου ετσι με καταντησε το Συνοδικο της Ορθοδοξιας.!!!!!!!!!Αυτα τα εχουν αναφερει παρα πολλοι μαρτυρες που τα εζησαν. Τωρα εαν θελετε να τους ακολουθησετε τους σχιστες και να συνεχιζετε να σχιζετε την Μια Εκκλησια κανωντας υπακοη στον παπα στην μασονια και στον διαβολο για να εορταζετε την ιδια μερα με ολους τους αιρετικους του κοσμου λυπαμαι παρα πολυ. !!!Η Ορθοδοξη Εκκλησια κανει υπακοη στο Αγιο Πνευμα και οχι στον σατανα,     κανει υπακοη στον Χριστο,   και οχι στον αντιχριστο παπα,   εορταζει την ιδια ημερα με τους Ορθοδοξους ολου του κοσμου,       και οχι με τους κακοδοξους ολου του κοσμου,     η Ορθοδοξη Εκκλησια ειναι διαχρονικη,         η σχισματικη εκκλησια αρχιζει απο το 1924.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Για να ακολουθησει καποιος την σχισματικη εκκλησια πρεπει να εχει η τασεις αυτοκτονιας η να δουλευει για την μασονια με ορθοδοξο καλυμα.!!!!!!!!!!

Μια ειναι η Εκκλησια των αποτειχισμενων και απο την υπερ-παν-αιρεση των οικουμενιστων και απο την παρασυναγωγη ολων των παραταξεων των λεγομενων "Γ.Ο.Χ.". Αφου ειναι Μια η Εκκλησια ολων αυτων που εχουν αποτειχιστει απο την κοινωνια των δυο πλανων 1) της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων και 2) της παρασυναγωγης των παραταξιακων,αυτη λοιπον η Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων ετσι οπως δεν εχει κοινωνια ουτε με τους οικουμενιστες ουτε με τους παραταξιακους πρεπει να εχει και Ενα ιδιο ενιαιο ημερολογιο γιατι ειναι Μια Εκκλησια αποτειχισμενων. Εαν εχει δυο ημερολογια διαφορετικα ξεχωριστα και παραλληλα αυτοματος καταστρεφεται η ενοτητητα της πιστεως και η κοινωνια του Αγιου Πνευματος της Μιας Εκκλησιας των αποτειχισμενων αφου εχουμε και δευτερη καινουργια εκκλησια αποτειχισμενων ξεχωριστη διαφορετικη και παραλληλη προς την ηδη υπαρχουσα. Αυτο στην ιεροκανονικη γλωσα του Παναγιου Πνευματος λεγεται και ειναι σχισμα. Ειναι το λεγομενο σχισμα των οικουμενιστων υποδικων καινοτομων της μασονιας του διαβολου. Αυτο ειναι σχισμα στην Εκκλησια των αποτειχισμενων που δεν συγχωρηται ουτε με το αιμα μαρτυριου κατα τον Ιερο Χρυσοστομο.Επιτρεπεται να λεγεσαι αντιοικουμενιστης και να κανεις υπακοη στο θελημα της μασονιας του διαβολου και να μην κανεις υπακοη στο θελημα του Αγιου Πνευματος της διαχρονικης Εκκλησιας? Επιτρεπεται το 2013 να μην νηστεψης ουτε Μια ημερα και να καταργησεις ολοκληρη αρχαια παραδοση της νηστειας των Αγιων Αποστολων και να θες να λεγεσαι ψευδως αντιοικουμενιστης και αποτειχισμενος ?. Δεν γνωριζεις οτι οποιος αθετει την εγγραφη και αγγραφη παραδοση της Ορθοδοξου πιστεως εχει στο κεφαλι του ποινες αναθεματων πολλων Ιερων Κανονων? οπως της"Ζ" Οκουμενικης?. Πως απαγγελεις στο συμβολο της πιστεως οτι πιστευεις στην Μια Εκκλησια? Γιατι λες ψεματα στον Θεο αφου εφυγες απο την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων και ξεπηδησες σε μια δευτερη καινουργια ξεχωριστη διαφορετικη και παραλληλη με την πρωτη. Ετσι βρισκεσαι στην σχισματικη εκκλησια των οικουμενιστων και μετα λες οτι κανεις και αγωνα. Τελικα ποιον κοροιδευεις τον Θεο τους ανθρωπους η τον εαυτο σου? Σταματα να συνεχιζεις να σχιζεις την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων απο την κοινωνια των αιρετικοσχισματικων οικουμενιστων και παρασυναγωγων παραταξιακων.Οπως αποτειχιστηκες απο την αιρεση των οικουμενιστων οπως δεν εχεις κοινωνια με την παρασυναγωγη των παραταξιακων γιατι δεν αποτειχιζεσαι και απο το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των καινοτομων υποδικων οικουμενιστων μασονων του διαβολου?αυτο δεν το καταλαβανεις η το θελεις για σουβενιρ να θυμασαι τους οικουμενιστες της μασονιας? Αλλιως δεν εξηγειται εκτος και εαν το παιζεις Ορθοδοξος και δουλευεις για αυτους.Εαν δεν φυγεις απο το σχισμα των οικουμενιστων θα εισαι υποδικος καινοτομος αξιος διακοπης πασης εκκλησιαστικης κοινωνιας και θα δικαστεις απο την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων.
Το οικουμενιστικό θηρίο του αντίχριστου στηρίζεται σε δύο πόδια, της αιρέσεως και του σχίσματος. Μια πολύ μικρή μειοψηφία ορισμένων έχει αποτειχιστεί από την πλάνη της αιρέσεως, συνεχίζοντας την πορεία με.....
την πλάνη του σχίσματος. Αυτή είναι η κουτσή αποτείχιση που τραυματίζει το θηρίο, αλλά δεν το σκοτώνει και το αφήνει στη ζωή για να σκοτώνει εκείνο. Αυτή είναι η λεγόμενη παράταξη του νέου ημερολογίου, ακολουθώντας τους μασόνους σχίστες της Εκκλησίας συνεχίζουν το σχίσμα καταστρέφοντας την ενότητα της πίστεως, ξηλώνοντας πολλές φορές τελείως την παράδοση της νηστείας των Αγίων Αποστόλων. Για πιο λόγο επιμένουν να αρνούνται τις αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων του Παναγίου Πνεύματος και από την άλλη είναι τέλειοι υποτακτικοί σε αποφάσεις μασονικών στοών του διαβολικού πνεύματος; ούτε το αίμα του μαρτυρίου σώζει τους σχίστες της Εκκλησίας λένε οι Άγιοι. Εφόσον είναι Μία η Εκκλησία αν αφαιρέσουμε όλους τους κακοδόξους οικουμενιστές και όλους τους παραταξιακούς, τότε θα έχουμε μόνο τους αποτειχισμένους του παλαιού και του νέου ημερολογίου, αφού η Εκκλησία είναι Μία μπορούν οι σχισματικοί αποτειχισμένοι να βρίσκονται μέσα στην Μία, αφού βρίσκονται στην δεύτερη Εκκλησία η οποία σχίστηκε από την Μία και έγινε δεύτερη Εκκλησία σχισματική. Γι' αυτό στην Μία Εκκλησία βρίσκονται όσοι είναι κανονικοί στο ακαινοτόμητο πλήρωμα, επειδή αθλούνται νόμιμα αποφεύγοντας την αίρεση, το σχίσμα και την παρασυναγωγή.
Πως λοιπόν λένε το Σύμβολο της Πίστεως οι αποτειχισμένοι νεο-ημερολογίτες; Στο σημείο που λέει: πιστεύω εις Μίαν......κλπ, πρέπει να πουν την αλήθεια, ότι πιστεύουν στην δεύτερη που σχίστηκε από την Μία και να μην λένε ψέματα. Όπως οι αιρετικοί και σχισματικοί οικουμενιστές παλαιο-ημερολογίτες (λόγω μνημοσύνου κοινωνίας και παρδαλής πορείας, είναι εκτός από αιρετικοί και σχισματικοί οι παλαιοημερολογίτες οικουμενιστές), πιστεύουν ότι είναι πολλές οι Εκκλησίες, έτσι και οι νεοημερολογίτες σχισματικοί αποτειχισμένοι οικουμενιστές, πιστεύουν σε μία δεύτερη νεοημερολογίτικη σχισματική οικουμενιστική Εκκλησία. 

Ποιος το έκανε το σχίσμα το 1924 στην Εκκλησία; οι νεοημερολογίτες που την σχίσαν ή οι παλαιοημερολογίτες που έμειναν πιστοί στην παράδοση;(δεν εννοούμε τις παρατάξεις)
Ποιοι πρέπει να επιστρέψουν για να θεραπευτεί η ενότητα της πίστεως και να επιστρέψει η παράδοση της νηστείας των Αγίων Αποστόλων που μερικές φορές είχε εξαφανιστεί;
Οι σχίστες πρέπει να επιστρέψουν στην Μία Εκκλησία ή αυτοί που βρίσκονται στην Μία Εκκλησία να βγούνε από αυτήν και να κάνουν και αυτοί σχίσμα πηγαίνοντας στους σχίστες του νέου ημερολογίου; 
Ποιον πρέπει να ακούμε; τον Άγιο Τριαδικό Θεό και τις Άγιες Συνόδους  των Θεοφόρων Πατέρων ή τον διάβολο και τις μασονικές στοές των δαιμονισμένων; Σε ποια Εκκλησία πρέπει να βρισκόμαστε, σε αιρετική, σε σχισματική, σε παρασυνάγωγη ή στην Ακαινοτόμητη της κανονικής πορείας, της νομιμότητας, της τάξης, της ακρίβειας, των ορθών δογμάτων και της αληθείας; 

ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΟΧΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ  ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

Ιεροι Κανόνες από την διαχρονική Ιερά διδασκαλία των Θεολογων και Απλανων Αγίων Πατερων της Εκκλησίας, ως οδηγός και μπούσουλας προς αντιμετώπιση της Αιρεσεως του Οικουμενισμού και των Αιρετικών Οικουμενιστων Επισκόπων, Ιερέων και Μοναχων. 

Και εφόσον είναι αδύνατον να μην τηρείται ο Λόγος του Θεού και να είναι θέλημα του Θεου, κατά το Αψευδες στόμα του Χριστού, "Οποιος δέχεται εσάς δέχεται εμένα και όποιος δέχεται εμένα δέχεται αυτόν που με απέστειλε... και όποιος δεν δέχεται εσάς και τους λόγους σας ή κρίση για τα Σόδομα και τα Γόμορρα θα είναι ανεκτοτερη πάρα για τον άνθρωπο αυτόν ", οι Χριστιανοί θα κάνουμε υπακοη στο θέλημα του Θεου, συμφωνως και με τον Ορο της Ζ' Οικουμενικης Συνοδου:
"Οι Προφηται ως ειδον, οι Αποστολοι ως εδιδαξαν, η Εκκλησία ως παρελαβεν, οι Διδασκαλοι ως εδογματισαν, η οικουμενη ως συμπεφρονηκεν, η Χάρις ως ελαμψεν...".
Και "Η αιρεσις χωριζει από της Εκκλησίας πάντα ανθρωπον". 
" Ει τις πασαν παραδοσιν εκκλησιαστικην εγγραφων ή αγραφων αθετει, ανάθεμα έστω".

α) Αγιος Ιωάννης Θεολογος: "Ει τις έρχεται προς υμάς και ταυτην την διδαχην ου φέρει, μη λαμβάνεται αυτόν εις οικιαν, και χαιρειν αυτω μη λέγετε, ο γαρ λεγων αυτω χαιρειν κοινωνει τοις εργοις αυτού τοις πονηροις".

β) Αγιος Απόστολος Παύλος: "Αλλά και εάν ημεις ή άγγελος εξ ουρανου ευαγγελιζηται υμιν παρ' ο παραλάβετεανάθεμα έστω. Ως προειρηκαμεν, και άρτι πάλιν λέγω, ει τις υμας ευαγγελιζηται παρ' ο παραλάβετε, ανάθεμα έστω".

γ) Αποστολικες Διαταγές 19 κεφ. του δεύτερου βιβλίου: "Ινα μηποτε ειπη ο λαϊκος, ότι εγώ προβατον ειμί και ου ποιμην, και
ουδένα λόγον εμαυτου πεποιημαι, ο ποιμην όψεται, και αυτός μονος εισπραχθησεται την υπέρ εμου δίκην, ωσπερ γαρ τω καλώ ποιμενι το μη ακολουθούν προβατον λυκοις εκειτε εις διαφθοραν, ουτω τω πονηρω ποιμενι το ακολουθούν προδηλον έχει θάνατον, ότι κατατρωξεται αυτό, διό φευκτεον από των φθορεων ποιμενων".

δ) Αποτείχισις ΛΑ' Αποστολικου Κανονος: "Οποιος Πρεσβυτερος ήθελε καταφρονηση τον ιδικόν του Επίσκοπον, και χωρίς να γνωριση αυτόν πως σφαλλει φανερά ή εις την ευσεβειαν, ή εις την δικαιοσυνην: ταυτον ειπείν, χωρίς να γνωριση αυτόν πως είναι φανερά, ή αιρετικος, ή άδικος... ο τούτος ως φιλαρχος, ας καθαιρηται ".

ε) Ιερος Κανόνας αποτείχισις Μέγα Βασιλειου: "Είναι φανερή εκπτωσις από την Πίστη και κατηγορία υπερηφανιας ή το να αθετηται κάτι από τα γραμμένα ή το να εισαγονται καινούργια μη γραμμένα, αφού ο Κύριος είπε, << τα εμα πρόβατα της φωνής μου ακούει >>. Και νωρίτερα είπε, <<αλλοτριω δε ου μη ακολουθησωσιν, αλλά φευξονται απ'αυτού, ότι ουκ οιδασι την φωνην των αλλοτριων>> ".

"Οποιοι προσποιουνται ότι ομολογούν την υγια πίστη και κοινωνουν με ετεροφρονες, αυτούς, εάν μετά από ειδοποίηση δεν απομακρυνθουν, όχι μόνον ακοινωνητους να έχετε, αλλά ούτε αδελφους να τους λέτε ".

στ) Ιερος Κανόνας αποτείχισις Μέγα Αθανάσιου: "Εάν ο Επισκοπος ή ο Πρεσβυτερος οι οντες οφθαλμοι της Εκκλησίας, κακώς αναστρεφωνται και σκανδαλιζωσι τον λαόν, χρη αυτούς εκβαλλεσθαι. Συμφέρον γαρ άνευ αυτών συναθροιζεσθαι εις ευκτηριον οίκον, ή μετά αυτών εμβληθηναι, ως μετά Άννα και Καϊαφα, εις την γεενναν του πυρος".

"Ίδωμεν δε όμως και προς τούτοις και αυτήν την εξ αρχής παραδοσιν και διδασκαλιαν και πιστιν της Καθολικής Εκκλησίας, ην ο μεν Κύριος εδωκεν, οι δε Αποστολοι εκηρυξαν, και οι Πατέρες εφυλαξαν. Εν ταύτη γαρ η Εκκλησία τεθεμελιωται, και ο ταύτης εκπιπτων ουτ 'αν ετι λεγοιτο Χριστιανός... και μάλιστα ων το φρονιμα αποστρεφομεθα, τούτους από της κοινωνίας προσηκει φευγειν".

ζ) Ιερος Κανόνας αποτείχισις Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου: "Πως λοιπόν ο Παύλος λέγει, << να υπακουτε και να υποτασσεσθε στους προϊσταμενους σας;>> Αφού είπε προηγουμένως, <<να αναλογιζεσθε την όλη πορεία της ζωής τους και να μημεισθε την Πίστη τους>>, κατόπιν πρόσθεσε, <<να υπακουτε και να υποτασσεσθε στους προϊσταμενους σας>>. Τι λοιπόν θα συμβεί, λέγει, όταν είναι κακός και δεν τον υπακουμε; Κακός, πως το εννοείς; εάν είναι τέτοιος εξ αιτίας της Πίστεως, απέφευγέ τον και απομακρύνσου από αυτόν, όχι μόνο αν είναι άνθρωπος, αλλά και αν ακόμη είναι άγγελος που κατέβηκε από τον ουρανό, εάν όμως είναι κακός ως προς την ιδιωτική του ζωή, μην ασχολείσαι με αυτήν... αφού και το, <<μη κρίνετε για να μη κριθητε >>, αναφέρεται στον τρόπο ζωής, και οχι στην Πίστη ".

" Το <<ει τις ευαγγελιζεται υμιν παρ' ο παρελαβατε, ανάθεμα>>, δεν είπε εάν σας κηρυττουν τα αντίθετα ή ανατρέπουν το παν, αλλά έστω και εάν το παραμικρό σας κηρυττουν που να είναι διαφορετικό από αυτό που παραλάβατε, και εάν το παραμικρό αλλάξουν, να είναι ανάθεμα ".

η) Ιερος Κανόνας αποτείχισις Αγίου Γρηγορίου θεολόγου: "Εχουσιν ουτοι οι αιρετικοι τους οίκους ημεις τον Ενοικον ουτοι τους ναούς, ημεις τον Θεον... Ουτοι δήμους, ημεις αγγέλους, ουτοι θράσος, Πιστιν ημεις, ουτοι το απειλειν, ημεις το προσευχεσθαι, ουτοι το βαλλειν, ημεις το φερειν, ουτοι χρυσον και αργυρον, ημεις λόγον κεκαθαρμενον... Μικρον μοι το ποιμνιον; Αλλά ουκ επί κρημνων φερομενον. Στενή η μάνδρα, πλην λυκοις ανεπιβατος, πλην ου παραδεχομενη ληστην, ουδε υπερβαινομενη κλεπταις και ξενοις".

"Τους ουν ούτω φρονουντας και διδάσκοντας έχε κοινωνικούς, επει και ημεις, τους δε ετερως έχοντας αποστρεφου και αλλοτριους ηγου και του Θεου και της Καθολικής Εκκλησίας ".

θ) Αγιος Κύριλος Αλεξανδρειας προς αποτειχισμενους, επι αιρεσεως του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Νεστορίου :"... μήτε κοινωνουντες, μήτε μην ως διδασκαλω προσεχοντες, ει μένει λύκος αντί ποιμενος... Τοις δε γε των κληρικων ή λαϊκών δια την ορθην πιστιν κεχωρισμενοις ή καθαιρεθεισι παρ 'αυτού, κοινωνουμεν ημεις, ου την εκείνου κυρουντες αδικον ψηφον, επαινουντες δε μάλλον τους πεπονθοτας, κἀκεῖνο λεγοντες αυτοις, << Ει ονειδιζεσθε εν Κυριω, μακάριοι, ότι της δυναμεως και το του Θεου Πνευμα εις υμας αναπαυεται >>".

ι) Ιερος Κανόνας αποτείχισις Αγίου Μαξίμου Ομολογητου: "Ο Θεός εκλεξαμενος εξηγειρεν Αποστολους και Προφητας και Διδασκαλους προς τον καταρτισμον των Αγίων, ο δε διαβολος ψευδαποστολους και ψευδοπροφητας και ψευδοδιδασκαλους κατά της ευσεβειας εκλεξαμενος εξηγειρε, ώστε και τον παλαιον πολεμηθηναι νομον και τον ευαγγελικον. Ψευδαποστολους δε και ψευδοπροφητας και ψευδοδιδασκαλους μονους νοω τους αιρετικους, ων οι λόγοι και οι λογισμοι διεστραμμενοι εισιν. Ωσπερ ουν ο τους αληθεις Αποστολους και Προφητας και Διδασκαλους δεχομενος Θεον δέχεται, ούτω και ο τους ψευδαποστολους και ψευδοπροφητας και ψευδοδιδασκαλους δεχομενος τον διαβολον δέχεται".

θ) Ιερος Κανόνας Αποτείχισις Αγίου Σωφρονιου Πατριαρχου Ιεροσολυμων: "Ει τις Πρεσβυτερος ή Διακονος ως δήθεν επί εγκληματι του οικείου κατεγνωκως Επισκοπου προ Συνοδικης διαγνωσεως αποστη της αυτού κοινωνίας, και μη αναφέρη το όνομα αυτού, καθαιρεισθω. Ει δε τινες αποσταιν τινος ου δια προφασιν εγκλήματος, αλλά δι' Αιρεσιν υπό Συνόδου ή Αγίων Πατερων κατεγνωσμενην τιμής και αποδοχής άξιοι, ως οι Ορθοδοξοι".

ι) Ιερος Κανόνας αποτείχισις Αγίου Θεοδώρου Στουδιτου: "Εφόσον γνωρίζει ότι υπάρχει αιρεσις, πρέπει να φεύγει μακρυα από την αιρεση, δηλαδή από τους Αιρετικους. Και δια να φευγωμε μακριά από τους Αιρετικους δεν χρειάζεται τίποτε άλλο, παρά μόνον να μην εχωμε καμία Εκκλησιαστική επικοινωνία μαζί τους και να μην τους μνημονευουμε στην Θεία Λειτουργία. Διότι υπάρχουν πολύ μεγάλες απειλές από τους Αγιους, δι ' αυτούς οι οποίοι συγκαταβαινουν με τους Αιρετικους, όχι μόνον στην μνημονευση τους, αλλά ακόμη και της κοινής συνεστιασεως μαζί τους".

ια) Αποτείχισις ΙΕ' Ιερού Κανονος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου του Αγίου Φωτίου: "... εάν δε οι ρηθέντες Πρόεδροι είναι Αιρετικοι, και την Αιρεσιν αυτών κηρύττουσι παρρησια, και δια τούτο χωρίζονται οι εις αυτούς υποκειμενοι, και προτού να γένη ακόμη συνοδική κρίσις περί της αιρεσεως ταύτης, οι χωριζόμενοι αυτοί, όχι μόνον δια τον χωρισμον δεν καταδικάζονται, αλλά και τιμής πρεπούσης, ως Ορθοδοξοι, είναι άξιοι, επειδή, όχι σχίσμα επροξενησαν εις την Εκκλησίαν με τον χωρισμό αυτόν, αλλά μάλλον ηλευθερωσαν την Εκκλησίαν από το σχισμα και την αιρεσιν των ψευδεπισκόπων αυτών ".

ιβ) Ιερος Κανόνας αποτείχισις Αγιορειτων Πατερων επί Πατριαρχου Ιωαννη Βεκου: "Ο μέγας του Κυριου Απόστολος και Ευαγγελιστής Ιωάννης λέγει, <<ει τις έρχεται προς υμάς και ταυτην την διδαχην ου φέρει μεθ ' εαυτού, χαιρειν αυτω μη λέγετε και εις οικιαν μη λαμβάνετε, ο γαρ λεγων αυτω χαιρειν, κοινωνει τοις εργοις αυτού τοις πονηροις >>...Εάν το να πεις απλά χαιρειν δίνεις κοινωνια με τα πονηρά έργα, πόσο μάλλον η διαπεραστικη αυτού μνημονευση και αυτά των φρικτων Θειων Μυστηρίων εκτεθειμενων ".

" Και ο μέγας πατηρ ημών και Ομολογητης Θεόδωρος ο Στουδιτης ταυτα λέγει προς τινα, δια της τιμιας αυτού επιστολής, <<εφης δε μοι ότι δεδοικας ειπείν τω πρεσβυτερω σου, μη αναφερειν τον αἱρεσιάρχην... πλην ότι μολυσμον έχει η κοινωνία εκ μονου του αναφερειν αυτόν, καν Ορθοδοξος ειη ο αναφερων >>".

ιγ) Αποτείχισις Αγίου Γρηγορίου Παλαμά: "Ο Αιρετικος Ιωάννης Καλεκας εξέδωσε εγκυκλιον επιστολή με την οποίαν αναθεματιζει τον Αγ. Γρηγοριο και τους ομοφρονας του: "Τον Παλαμαν και τους ομοφρονας αυτού, και πάντα τα ασεβη αυτών δογματα, οικειοτερων δε ειπείν παραληρηματα... τολμησαντας ακανονιστως και ακριτως αποκοψαι το μνημόσυνον μου, τω απο της ζωαρχικης και Αγίας Τριαδος δεσμω καθυποβαλλομεν, και τω αναθεματι παραπεμπομεν. Η υπογραφή Ιωάννης ελέω Θεου Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως νέας Ρώμης και Οικουμενικος Πατριάρχης".

ιδ) Ιερος Κανόνας αποτείχισις Αγίου Μάρκου του Ευγενικου: "Να φυλαγετε ως καλή παρακαταθηκη με σιγουριά την Πατροπαραδοτη Πίστη μας, χωρίς τίποτε να πρόσθετετε και τίποτε να μην αφαιρειτε. Διότι μέχρι τώρα ούτε λειψη Πίστη έχομε, ούτε έχομε ανάγκη από Σύνοδο και Ορο να μαθωμε κάτι καινούργιο... Κανένας δεν εξουσιάζει την Πίστη μας, ούτε βασιλεύς, ούτε αρχιερεύς, ούτε ψευδοσυνοδος, ούτε κανένας άλλος, διότι μόνον ο Θεός είναι αυτός που μας την παρέδωσε, ο ίδιος και οι μαθητές του".

ιε) Αποτείχισις Αγιορειτων Πατερων επί Αιρετικου Πατριάρχου Αθηναγορα. Η Ιερά Κοινοτης του Αγίου Όρους κατά την Συνεδρια της 17-10-70 και 13-11-71, πήρε την ίδια απόφαση: "Διαμνημονευσις Οικουμενικού Πατριαρχου. Η έκτακτος Δ. Ι. Συναξις αναφέρεται εις την ακολουθον αποφασιν αυτής, υπό την έννοιαν ότι έκαστη Ιερά Μονη έχει την απόλυτον ελευθεριαν όπως ενεργη εν προκειμένω κατά την εαυτης κρισιν και συνείδησιν".

ιστ) Ιερος Κανόνας αποτείχισις Επισκοπου Αυγουστινου Καντιωτου: "Η Χριστιανική πίστη μας δεν δέχεται ούτε αφαίρεση ούτε προσθήκη... Ας προσέξουμε, όχι απλώς να προσέξουμε, αλλά να αγωνισθουμε γι αυτήν την πιστη. Έξω από την πιστη αυτή δεν υπάρχει σωτηρία. Γι αυτή την πιστη ας φωναξουμε και εμείς μαζί με τους Πατέρες των Οικουμενικων Συνόδων. 
Αυτή είναι η Αληθινή Πίστη, αυτή είναι η αιώνια Πίστη. Σε αυτήν βαπτισθηκαμε και σε αυτήν θα πεθανουμε αμήν".

ιζ) Αποτείχισις Αγιορειτων Πατερων επί Αιρετικου Πατριάρχου Βαρθολομαίου και Αιρετικης Οικουμενιστικης Συνόδου της Κρήτης: "ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ 
Εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, της Αγίας και ομοουσιου και ζωοποιού Τριαδος. 
Προς την Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους και τους Σεβαστούς αγιους Καθηγουμενους των Ιερων Μονών. 
<<Πας οστις ομολογησει εν εμοι εμπροσθεν των ανθρωπων ομολογήσω καγω εμπροσθεν του Πατρός μου του εν ουρανοις, οστις δ' αν αρνησηται με εμπροσθεν των ανθρωπων, αρνησομαι καγω εμπροσθεν του Πατρός μου του εν ουρανοις>>...χαριτι θεία προχωρούμε εις την επιβεβλημένην διακοπην της μνημονευσεως του ονόματος του πατριαρχου. Λυπούμεθα, διότι η όντως οδυνηρή και στεναχωρη αυτή απόφαση οφείλεται, καθ ' ολοκληριαν, στην συνολική αιρετικη πορεία του πατριαρχου και των συν αυτω, επιστέγασμα της οποίας είναι οι αιρετικες αποφάσεις της ψευτοσυνοδου της Κρήτης".

Σύμφωνα με την αδιαμφισβήτητη Ιερά διδασκαλία των Θεοπνευστων Πατερων της Εκκλησίας που εκθεσαμε, βγαίνει το ασφαλές συμπέρασμα ότι οι τωρινοι Αιρετικοι Οικουμενιστες Επισκοποι και όσοι έχουν κοινωνία μαζί τους, είναι ενωμένοι μεταξύ τους δια της Αιρετικης πίστεως του Οικουμενισμού και δια της Ορθοδοξου Πιστεως χωρισμενοι από τον Θεο-Χριστο, καθώς μας το ξαναδιαβεβαιωνει και Αγιος Γρηγοριος Νύσσης, "Οποιος αναπτύσσει αιρετικο φρονιμα αποκοπτεται από την μυστική κεφαλή της Εκκλησίας, τον Χριστο". 

Και ένα τελευταίο γενικό κανόνα σε καιρό αιρέσεως που ισχύει ιδιαιτέρως στις μέρες μας είναι και αυτός, "Προς τα εκεί που πηγαίνουν οι περισσότεροι εσύ πήγαινε από την άλλη, εκεί που πηγαινουν οι περισσότεροι είναι τα παραμύθια, εκεί που πηγαίνουν οι λιγότεροι είναι η Αλήθεια".

Εύχεστε και για εμένα 

Μοναχος Μακαριος Κουτλουμουσιανος 

Καθισμα Αγίου Νικολάου.