24 Φεβρουαρίου 2017

ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΚΑΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΓΙΟ - ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Οι Εκκλησιολογικες θεσεις του Ορθοδοξου Ομολογιακου Ακαινοτομητου Πληρωματος των Αποτειχισμενων ειναι :

1) Εχουμε αποτειχιστει απο τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους, αλλα και διακοψαμε καθε εκκλησιαστικη κοινωνια με οσους τους μνημονευουν, διοτι οι οικουμενιστες ειτε  πρωτοστατουν στην σατανικη υπερ-παν-αιρεση ειτε  εχουν κοινωνια με ολους τους αιρετικους, τους κακοδοξους τους βλασφημους, τους  διαστροφεις και πλανεμενους  του κοσμου στο παγκοσμιο συμβουλιο ψευτοεκκλησιων ειναι  το ιδιο πραγμα.

Ολοι οι Ιεροι Κανονες της Αποτειχισεως των Αγιων Συνοδων  και η πραξη των Θεοφορων Πατερων της Εκκλησιας,  μας λενε οτι εκτος απο την  διακοπη μνημοσυνου του αιρετικου επισκοπου χρειαζεται  και  η  διακοπη  κοινωνιας απο οσους  μνημονευουν τους  αιρετικους επισκοπους, διαφορετικα γινομαστε συγκοινωνοι της οικουμενιστικης κακοδοξιας και εμεις εαν δεν διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι τους.

2) Εχουμε αποτειχιστει απο την κοινωνια  των  οικουμενιστων επισκοπων διοτι εκτος απο  αιρετικοι ειναι και σχισματικοι νεο-ημερολογιτες, διοτι με το σχισμα που κανανε καταστρεψαν την Λατρευτικη ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος μεσα στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη  Εκκλησια.

3) Δεν εχουμε καμια  κοινωνια με καμια συνοδο η παραταξη επισκοπων παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ. Ελλαδος και  εξωτερικου διοτι αυτοι αποτελουν αλλη(ες) καινουργια(ες)  εκκλησια(ες) που ειναι παραλληλη(ες) διαφορετικη(ες) και ξεχωριστη(ες) με την Μια  Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια την Κανονικη, την Νομιμη, την  Παλαια και την ηδη υπαρχουσα σε ολους τους αιωνες και δεν αγωνιζονται ως ενισταμενοι κατα των κακοδοξων  εντος Αυτης.

4) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα περι αυτοματης απωλειας των Θειας Χαριτος των  Μυστηριων  των δυναμει αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων. Οι χειροτωνημενοι Επισκοποι  και Ιερεις με  Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη εχουν  μυστηρια που  ειναι ισχυρα,  ασχετως που επεσαν σε αιρεση ,σχισμα, παρασυναγωγη  ειναι  ακριτοι  ακομη  και δυναμει αιρετικοι  σχισματικοι  και παρασυναγωγοι διοτι δεν  εχουν καταδικαστει ακομη απο Ορθοδοξη Συνοδο ζωντων επισκοπων.  Σε ολη την ιστορια της Εκκλησιας ποτε δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για ακυροτητα Μυστηριων προ συνοδικης διαγνωσεως.

Οπως και μετα απο Αγια  Συνοδικη διαγνωση και  καταδικη των κεκριμενων και ενεργεια  αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για εγκυροτητα μυστηριων.

Μονο για τα εντελως αντιθετα μιλησαν.

5) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα οτι η  Θεια Ευχαριστια ειναι επισκοποκεντρικη.

Η Θεια Ευχαριστια ειναι Χριστοκεντρικη αφου ο Χριστος ειναι το κεντρο στη Θεια Ευχαριστια.

Οταν ο Επισκοπος ακολουθει τον Χριστο και ορθοτομει τον λογο της αληθειας τοτε οφειλουν και οι πιστοι του  πληρωματος της Τοπικης Εκκλησιας  να κανουν υπακοη σε εναν τετοιο αληθινο επισκοπο.

Οταν ομως ο επισκοπος δεν ακολουθει τον Χριστο και την αληθεια, αλλα αντιθετως διδασκει αιρεσεις, κακοδοξιες και πλανες τοτε το πληρωμα της Εκκλησιας ειναι υποχρεωμενο να αποτειχιστει απο την κοινωνια του επισκοπου του,  μεχρι η ηγεσια των αποτειχισμενων μετα απο Συνοδικη διαγνωση ξανατοποθετησει στην ιδια ακριβως επισκοπικη  θεση της Τοπικης Εκκλησιας  Ορθοδοξο αληθινο  Επισκοπο που θα ορθοτομει τον λογο της αληθειας.

6) Οι Ιεροι Κανονες της αποτειχισεως ειναι υποχρεωτικοι και οχι δυνητικοι, διοτι εαν ηταν δυνητικοι  και δεν αποτειχιζοταν κανενας απο την κοινωνια των αιρετικων δεν θα γινοταν και καμια συνοδος για να δικασει τους αιρετικους αφου τις Ιερες Συνοδους τις συγκροτουσαν αποτειχισμενοι πατερες απο τους αιρετικους της εποχης τους,  και θα ειχε καταντησει η Εκκλησια μας ταμειο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων, Θεος φυλαξοι.

Πως μια τετοια σοβαρη  πραξη οπως ειναι η κοινωνια με την αιρεση θα αφηνωταν  στην κριση  του καθενος και δεν θα  ηταν  υποχρεωτικη  αφου  εκτος οτι εξαρταται η σωτηρια των πιστων απο αυτη την πραξη, εξαρταται  και η ιδια ακομη η υποσταση της Εκκλησιας, μη γενοιτο.

Οταν γινοταν η δικη απο τους εξαρχους των Ιερων Συνοδων για να  δικασουν οσους ειχαν κοινωνια με  τους  αιρετικους και δεν ειχαν αποτειχιστει οπως οι συναδελφοι τους,  παρακαλουσαν  να τους συγχωρεσουν,  να τους κρινουν και να τους επιτιμησουν  επιεικως διοτι ελεγαν : αμαρτησαμε οπως ο ληστης και η πορνη, μεγαλωσαμε μεσα στην αιρεση και την αυξησαμε.

Αμα δεν ηταν υποχρεωτικοι οι κανονες της αποτειχισεως απο την κοινωνια των αιρετικων γιατι να τους επιτιμησουν οι Πατερες των Αγιων Συνοδων για την πραξη τους.????????

40  ΒΛΑΣΦΗΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΗΡΗΤΤΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ  ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ  ΔΕΝ ΜΕΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ.

ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΟΛΛΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΑ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΕΑΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.

ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΥΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΩΜΟΛΟΓΗΤΟΣ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΤΑ ΑΧΡΑΝΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ.

ΚΟΙΝΩΝΑΝΕ ΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΕΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΟΤΗΡΙΟ.

ΣΑΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΚΟΥΠΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΠΛΑΝΗ ΓΙΑ ΠΛΑΝΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΡΟΥΦΗΞΕΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΟΙ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΟΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ.

ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ Γ.Ο.Χ. ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΑΝΕΣ.

ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΠΛΑΝΕΣ :

1) ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ.

2) ΞΑΝΑΒΑΠΤΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ

3) ΞΑΝΑΧΕΙΡΟΤΟΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ

4) ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

5) ΚΑΝΟΥΝ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΣΤΟΥΣ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΥΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΑ.

6) ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΟΤΣΙΔΕΣ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΦΑΛΑΚΡΟΙ.

7) ΚΟΥΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ.

8) ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΒΑΠΤΙΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ.

9) ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΧΝΑ  ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΑΝΤΑ  ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΚΟΛΟΥΘΟΙ.

10) ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΓΙΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ.

11) ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΑΓΡΥΠΝΙΕΣ  "ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 12 ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΗΜΕΡΑ.

12) ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.

13) ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΠΙΚΕΣ.

14) ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ  ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.

15) ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΜΕ ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ ΤΡΙΗΜΕΡΑ ΠΡΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΚΟΙΝΩΝΑΝΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΡΩΝΕ ΚΡΕΑΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΕΦΑΓΕΣ ΚΡΕΑΣ ΜΗΝ ΚΟΙΝΩΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΝΩ ΟΛΗ Η ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΥΣΙΜΗ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑΣ.

16) ΚΟΙΝΩΝΑΝΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΑΝΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ.

17) ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑΣ ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ.

18) ΤΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΥΟΥΝ ΜΙΑ ΤΑ ΚΡΕΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑ ΤΥΡΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ.

19) ΣΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΤΑΛΥΟΥΝ ΨΑΡΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΠΕΜΠΤΗ  ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΝΩ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΨΑΡΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

20) ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ 12 ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΩΡΑ ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 1 : 00 ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 12 ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ.

21) ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΞΕΒΡΑΚΩΤΕΣ ΜΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΑΝΤΗΛΕΣ.

22) ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΥΤΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΨΑΛΛΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΙΚΟ   ΕΝΩ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΓΥΡΝΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΡΑΣΑ ΚΑΙ ΦΟΡΑΝΕ ΚΟΣΜΙΚΑ ΡΟΥΧΑ.

23) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΝΗΣΙΑ ΚΕΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΝΤΗΛΙΑ.

24) ΚΟΙΝΩΝΑΝΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ  ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

25) ΣΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.

26) ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝΕ  ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

27) ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΒΕΒΗΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ.

28)   ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ  ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΟ - ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΙ.

29) ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΜΑΧΟΙ ΠΡΟΦΗΤΟΜΑΧΟΙ  ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΦΟΡΟΥΣ  ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.

30) ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΠΟΔΟΠΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΥΒΑΔΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΑΦΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΦΡΙΚΤΗ ΚΑΙ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΤΩΝ ΑΚΥΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΓΙΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ.

31) ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ  ΠΑΠΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ  ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙ - ΠΛΑΝΟ ΔΙΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΠΕΡΓΑΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗ  ΖΗΖΙΟΥΛΑ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

32) ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΝ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΗΤΙΚΟΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.

33) ΤΕΛΟΥΝ ΜΙΚΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΜΕΤΑΞΥ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ.

34) ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ 666.

35) ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΥΧΕΣ ΕΞΟΡΚΙΣΜΩΝ ΣΕ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΥΣ. 

36) ΔΕΝ ΑΦΟΡΙΖΟΥΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.

37) ΔΕΝ ΚΑΘΑΙΡΟΥΝ ΑΝΗΘΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΗΛΥΠΡΕΠΕΙΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ.

 38) ΔΕΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ.

39) ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ  ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΡΤΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΑ ΑΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

40) ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΕΡΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ  ΟΙ ΙΔΙΟΙ.

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΟΡΟΝΤΩΝ ΑΧΡΙΚΑΙΡΙΚΩΝ ΝΕΩΝ ΖΩΝΑΡΑΔΩΝ Ο ΠΑΤΗΡ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ. ΟΔΗΓΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΛΑΝΕΜΕΝΩΝ : ΕΝΩ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΚΡΟΥ. ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΚΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΕ ΔΕΙΤΕ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥ ΑΤΥΧΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ : ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ  ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ. ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΝΗΤΙΚΗ Η  ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ  ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ. ΠΟΤΕ ΟΣΟ ΖΟΥΣΕ Ο ΠΑΤΗΡ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΙΡΕΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΜΙΑ ΜΙΑ

https://www.scribd.com/fullscreen/58028633?access_key=key-14wrwfbaia4dk41jg7vi

Γεννάται όμως ακολούθως το εξής ερώτημα: Ευ και καλώς δια τους ούτω αντιδράσαντας και καθελόντας τον αιρετικόν.Τιμή και έπαινος τους ανήκει συμφώνως προς τους λόγους των Ιερών Κανόνων. Αλλά οι άλλοι, οι μη διακόψαντες την μετά του αιρετικού κοινωνίαν και μέχρι της συνοδικής του καταδίκης κοινωνούντες αυτώ, πώς πρέπει να θεωρώνται, αφού ουδέν περί αυτών αναφέρουν οι σχετικοί Ιεροί Κανόνες; Εάν οι Ιεροί Κανόνες δεν ομιλούν περί της τύχης των συνεχισάντων την κοινωνίαν μετά του αιρεσιάρχου, μέχρι της συνοδικής καταδίκης αυτού, αυτό δεν σημαίνει, ότι η φύσις των ανωτέρω Κανόνων τυγχάνει δυνητική και κατ΄ ακολουθίαν και η μετά του αιρετικού κοινωνία ακατάκριτος ή αδιάφορος. Παν τουναντίον! Απόδειξις τα Πρακτικά των Ιερών Συνόδων, η Ιερά δηλαδή Παράδοσις της Ορθοδοξίας, εκ των οποίων περιτράνως πιστοποιείται το κατάκριτον, υπόλογον και κολάσιμον της διαγωγής των τοιούτων επισκόπων και κληρικών γενικότερον. Το ακριβώς αντίθετον ετόλμησε να ισχυρισθεί μόνον ο αρχιμανδρίτης π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, αδιαφορών πλήρως δια την τολμουμένην παραποίησιν της αλήθειας.

Γράφει λοιπόν: ''Αλλά η διακοπή του μνημοσύνου ''προ συνοδικής διαγνώσεως '' και καταδίκης δεν έχει την έννοιαν αποφυγής μολυσμού εκ της κηρυττομένης αιρέσεως! Όχι αδελφέ μου! Αν είχεν αυτήν την έννοιαν, τότε οι Κανόνες δεν θα παρείχον απλώς δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου δι΄αίρεσιν ''προ συνοδικής διαγνώμης'', αλλά θα εθέσπιζον ρητήν και σαφή υποχρέωσιν μετ΄ απειλής βαρυτάτων ποινών εν εναντία περιπτώσει... Δεν υπάρχει λοιπόν κίνδυνος να...μολυνθώμεν, ούτε μνημονεύοντες του Πατριάρχου (εφόσον ακόμη δεν κατεδικάσθη), ούτε πολλώ μάλλον δεχόμενοι εις κοινωνίαν τους μνημονεύοντας αυτού''.... ''Ο Κανών είναι δυνητικός και ουχί υποχρεωτικός''...''Ότι τούτο είναι αληθές'' συνεχίζει ο Πανοσολογιώτατος, ''πείθει και το γεγονός, ότι, ενώ εν τη μακρά ιστορία της Εκκλησίας καθηρέθησαν αναρίθμητοι επίσκοποι επί αιρέσει, ουδέποτε ετιμωρήθη κληρικός τις καν απλώς επετιμήθη δια τον λόγον, ότι δεν έσπευσε να αποσχισθεί πάραυτα από του αιρετικού επισκόπου, αλλά ανέμενε την υπό Συνόδου καταδίκην αυτού...''.''Τα αντιθέτως λεγόμενα είναι ανόητοι ζηλωτισμοί''.
Διατί εν τοιαύτη περιπτώσει ο αγιώτατος πατριάρχης Αλεξανδρείας Κύριλλος προέτρεπε, αντιθέτως προς τον π. Επιφάνιον, τους πιστούς της Κων/λεως κληρικούς και λαϊκούς, να απέχουν της κοινωνίας του αιρετικά κηρύσσοντος Νεστορίου, καίτοι δεν είχε συνέλθει ακόμη Σύνοδος προς καταδίκην του;  Σημειωτέον δε, ότι, όταν έγραφε τα ανωτέρω ο θείος Κύριλλος, οι πλείστοι των πιστών και των κληρικών της Κων/λεως είχον ήδει διακόψει κοινωνίαν προς τον κακόδοξον ποιμενάρχην των πλην ολίγων ελαφροτέρων και των κολακευόντων αυτόν''. Διατί ο άγιος Υπάτιος, μόλις επληροφορήθη την κακοδοξίαν του Νεστορίου, διέκοψε το μνημόσυνόν του, πριν καν συνέλθει η Σύνοδος προς καταδίκην του κακοδόξου''; Διατί ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής διέκοψε πάσαν εκκλησιαστικήν  κοινωνίαν προ ''συνοδικής διαγνώμης'', μεθ΄  όλων σχεδόν των θρόνων Ανατολής και Δύσης, ένεκα της αιρέσεως του μονοθελητισμού, ώστε να θεωρείται υπό των αντιπάλων του ''εκτός Εκκλησίας'';  Διατί οι προ της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου αθλήσαντες εικονόφιλοι, κληρικοί και λαϊκοί, διετέλεσαν εν ακοινωνησία προς τους εικονομάχους επί δεκαετίας ολοκλήρους, εν φυλακαίς και όρεσι και σπηλαίοις υπάρχοντες δια την καλήν ομολογίαν;  ''Ανόητος ζηλωτής'' ήτο και ο πρωταγωνιστής της μερίδος των εικονόφιλων Θεόδωρος ο Στουδίτης, όστις έγραφε:  ''ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν (τον εικονομάχον δηλαδή επίσκοπον), καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων'';  Ή, όταν δια πολύ κατώτερον της εικονομαχίας θέμα, τον παράνομον ήτοι γάμον του αυτοκράτορος, μετά αφθάστου παρρησίας διεκήρυσσσεν:  ''Πάντα ημίν φορητά μέχρι θανάτου, ή μετασχείν της εκείνου κοινωνίας (ιερέως Ιωσήφ) και των εκείνω συλλειτουργούντων; (P.G.99,972). Οποία, όμως αναλήθεια, έλειψις λογικής και σοβαρότητος και  ιδιαιτέρως αντορθόδοξον πνεύμα υπάρχει εις αυτούς τους λόγους αρχιμανδρίτου, θα δειχθεί λεπτομερέστερον κατωτέρω. Εν πρώτοις είναι αδύνατον να υπάρξει Κανών, που να τιμωρεί τον Ιερέα ή τον Επίσκοπον, διότι δεν διέκοψεν κοινωνίαν με τον αιρετικόν προ συνοδικής διαγνώμης. Διατί; Διότι η Σύνοδος εν τοιαύτη περιπτώσει,  τί ρόλον θα παίζει, αφού θα έρχεται να δώσει το παρόν πάντοτε...''κατόπιν εορτής'';  Και, πώς είναι δυνατόν να είναι αληθής σύνοδος, διεκδικούσα ήτοι την Ευαγγελικήν αλήθειαν, αφού δεν θα προστατεύει αύτη τον υπό αυτής ποιμενόμενον κλήρον και λαόν, αλλά θα προστατεύεται υπό αυτών; Διότι εν εσχάτει αναλύσει, αυτό σημαίνει η υποχρεωτική αντίδρασις πάντων των άλλων, άμα τη εμφανίσει της αιρέσεως, εξαιρέσει της Συνόδου, ήτις θα έρχεται να δώσει το παρόν τελευταία! Ένας τοιούτος Κανών, εάν υπήρχε, θα ομοίαζε προς τον σχετικόν πολιτικόν νόμον, που θα διέταζε πάντας τους στρατιώτας και αξιωματικούς να μάχονται ανενδότως, άμα τη εμφανίσει του εχθρού, πλην των στρατηγών και επιλαρχών, οι οποίοι θα συνήρχοντο εις σύσκεψιν τελευταίοι, δια να ανακοινώσουν, ότι κακώς επετέθη ο εχθρός και έπραξαν πολύ καλώς, που αντέδρασαν εγκαίρως, στρατός και αξιωματικοί!... Αλλά και οι σύγχρονοι συνοδικοί πατέρες δεν φαίνεται να διαφέρουν της ψυχολογίας του αυτοκλήτου δικηγόρου των, αφού επί ολοκλήρους δεκαετίας τώρα, ενώ βλέπουν την αίρεσιν του Οικουμενισμού αυξανομένην και προκλητικώς καταλύουσα τα των ''πατέρων όρια'', τα οποία υποτίθεται, ότι οι Σεβασμιώτατοι πρέπει, να φυλάττουν, ως κόρην οφθαλμού, αυτοί, όταν συνέρχονται, αντί να καταδικάσουν την κακοδοξίαν, διώκουν τους ολίγους εκ των πιστών, που ετόλμησαν, να αντιδράσουν εις την αίρεσιν διεκδικούντες την φωνήν των Ιερών Κανόνων! Όντως ακριβής επανάληψις του αντορθοδόξου παρελθόντος της  Εκκλησίας. Αλλά και κάτι άλλο. Κατά ποίαν λογικήν θα απήτει ο υποτιθέμενος ούτος Κανών να καθαιρεθεί η Σύνοδος τους μη προ αυτής αντιδράσαντας κληρικούς, όταν αυτοί οι ίδιοι, οι εις τον αυτόν βαθμόν ενοχής, εν συγκρίσει προς τους προ αυτών αντιδράσαντας;! Τοιούτος Κανών θα είχεν θέσιν, ΜΟΝΟΝ, όταν οι επίσκοποι της ''συνοδικής διαγνώμης'' είχον αντιδράσει εγκαίρως και πατερικώς εις την κακοδοξίαν, αλλά δεν ηδυνήθησαν να συνέλθουν εν συνόδω προς καταδίκην του κακοδόξου, λόγω επεμβάσεως της Πολιτείας και υπερασπίσεως του αιρετικού, ως εγένετο πολλάκις,  και ιδία επί Εικονομαχίας. Τότε, ασφαλώς συνερχόμενοι οι εν λόγω επίσκοποι έχουν όλο το δικαίωμα να καταδικάσουν τους μη μιμηθέντας την διαγωγήν των κληρικούς, ως εγένετο εν τη Ζ΄ Οικουμενική Συνόδω. Τότε βεβαίως δεν δοκιμάζονται, δεν προλαβάνουν να δοκιμασθούν, και αι συνειδήσεις των λοιπών κληρικών, με το,ποίαν δηλαδή στάσιν θα πρέπει να τηρήσουν έναντι της κακοδοξίας κ.λ.π.  Ας μην λοιπόν ματαιοπονεί ο Πανοσιολογιώτατος, προσπαθών να ερνηνεύσει την συνείδησίν του, ως και πάντων των κοινωνούντων εν γνώσει και ''προσυνοδικής διαγνώμης'' τη κηρυττομένη αιρέσει, διότι πανταχόθεν στενά δι΄ αυτόν και τους προστατευομένους του... Αλλά μήπως η Εκκλησία του Χριστού και ΠΡΟ της δημιουργίας των σχετικών Ιερών Κανόνων, δεν αντιμετώπιζεν επιτυχώς τας εμφανιζομένας αιρέσεις,  βάσει της διδασκαλίας της Αγίας Γραφής και των αγίων τέκνων της, ως σαφώς μαρτυρεί τούτο και ο άγιος Θεόδωρος;  ''Παραγγελίαν γαρ έχομεν εξ΄ αυτού του Αποστόλου, εάν τις δογματίζει ή προτάσσει ποιείν ημάς, παρ΄ ο παρελάβομεν, παρ΄ ο οι Κανόνες των κατά καιρών Συνόδων,  καθολικών τε και τοπικών ορίζουσιν, απαράδεκτον αυτόν έχειν και μηδέ λογίζεσθαι αυτόν εν κλήρω αγίω''. (PG.99,988A).Τούτο ακριβώς εφήρμοσαν και οι άγιοι Πατέρες της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου κατά την δίκην και καταδίκην των εικονομάχων, παρά τα αντιθέτως γραφέντα υπό του π. Επιφανίου,  ότι δηλαδή  ''ουδέποτε  ετιμωρήθη κληρικός τις, ή καν επετιμήθη δια τον λόγον, ότι δεν έσπευσε να αποσχισθεί πάραυτα από του αιρετικού επισκόπου... Παραθέτομεν ευθύς αμέσως αντιπροσωπευτικά κείμενα από τας συνεδρίας της Συνόδου.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ είπε: Ηνίκα πάσα η ομήγυρις αύτη το εν λαλεί και φρονεί, έμαθον και επηροφορήθην, ότι η αλήθεια αύτη εστίν, η νυνί ζητουμένη και κηρυσσομένη. Και δια τούτο καγώ αιτώ συγνώμην των πρώτων μου κακών, και θέλω μετά πάντων και φωτισθήναι και διδαχθήναι τα πλημμελήματα και αμάρτηματά μου άμετρα έστι και ως ο Θεός κατανύξει την Ιεράν Σύνοδον και το πανάγιον δεσπότην... ΤΑΡΑΣΙΟΣ: Ώφειλες εκ των ανέκαθεν χρόνων ανοίξαι σου τα ώτα και Παύλου του θείου Αποστόλου ακούσαι λέγοντος: ''στήκετε,  κρατείτε τας παραδόσεις, ας παρελάβετε είτε δια λόγου, είτε δι΄ επιστολής ημών''. Και πάλιν Τιμοθέω και Τίτω γράφοντος:  ''τας βεβήλους κενοφωνίας παραιτείσθαι''. Τι βεβηλότερον ή τι κενοφωνότερον του λέγειν Χριστιανούς ειδωλολατρήσαι;
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ: Κακόν ην και ομολογούμεν, κακόν ην, αλλ΄ούτως επράχθη και ούτως επράξαμεν και δια τούτο αιτούμεν συγνώμην των πλημμελημάτων ημών. Ομολογώ, Δέσποτα, έμπροσθεν της τιμιωτάτης αγιωσύνης υμών, και πάντων των αδελφών της αγίας Συνόδου, ότι ημάρτομεν και ηνομήσαμεν και κακώς επράξαμεν και συγνώμην αιτούμεν περί τούτου...
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ επίσκοπος Αγκύρας είπεν: Όθεν και εγώ επίσκοπος Αγκύρας της πόλεως, προαιρούμενος ενωθήναι τη Καθολική Εκκλησία...ταύτην την παρούσαν έγγραφόν μου ομολογίαν ποιούμαι και προσάγω υμίν τοις εξ αποστολικής αυθεντίας λαβούσι την εξουσίαν. Εν αυτώ δε και συγνώμην εξαιτούμαι παρά της Θεοσυλέκτου  υμών μακαριότητος υπέρ ταύτης μου της βραδύτητος. Δέον γαρ ην μη υστερηκέναι με προς την της Ορθοδοξίας ομολογίαν. Αλλά της άκρας μου αμαθείας και νωθρείας και ημελημένης διανοίας εστί τούτο''.

Γ΄). Τη αγία και οικουμενική Συνόδω ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ (επίσκοπος Αμορίου) ο ελάχιστος χριστιανός ομολογώ και συντίθεμαι και δέχομαι και ασπάζομαι...και δια τούτο παρακαλώ υμάς άγιοι του Θεού και βοώ:  Ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιον υμών. Δέξασθέ με ως εδέξατο ο Θεός τον άσωτον και την πόρνην και τον ληστήν. Ζητήσατέ με καθώς εζήτησεν ο Χριστός το απολωλός πρόβατον, ο ανέλαβε επί των ώμων.[...]