Προσεξτε να δειτε οταν η αποτειχιση δεν εχει κανονικοτητα, πατερικοτητα και νομιμη αθληση ειναι μια μπαρουφα.!!!!!!
Δηλαδη μουφα η υποθεση.!!!!!!!
Που οδηγουν οι ψευτικες παρδαλες και ιμιντασιον αποτειχισεις ???????
Με απλα λογια χωρις πολλες σαλτσες.!!!!!!
1) Κατηγορια ψευτο αποτειχισης που οδηγει μεσα στην υπερ - παν - αιρεση των οικουμενιστων.
Διεκοψαν το μνημοσυνο του οικουμενιστη μητροπολιτη τους, και οι ιδιοι πανε και λειτουργουνται σε ιερεις αλλης μητροπολεως που μνημονευουν και εκεινοι με την σειρα τους, τους δικους τους επισκοπους οι οποιοι ειναι συγκοινωνοι ολων των αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων επισκοπων.
Επισης λενε στον κοσμο να λειτουργειται σε αντι - οικουμενιστες ιερεις, ασχετα αν εκεινοι ομως εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια με ολους τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες αρχιερεις.
Αυτοι οι ιερεις εκαναν και διακοπη θειας Λειτουργιας στο ποιμνιο τους, αφου οι ιδιοι επαψαν να τελουν την Θεια Λειτουργια.
Η αποτειχιση τους αποδειχτηκε ψευτικη, διοτι στη θεωρια φευγουν με την διακοπη μνημοσυνου απο τους οικουμενιστες, αλλα με την εκκλησιαστικη κοινωνια που εχουν μαζι τους, πεφτουν μεσα στην αγκαλια των οικουμενιστων.
2) Κατηγορια παρδαλης αποτειχισης που οδηγει μεσα στο νεο - ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων.
Αλλοι κληρικοι παλι ενω εχουν διακοψει την εκκλησιαστικη κοινωνια με την αιρεση των οικουμενιστων μενουν μεσα στο νεο - ημερολογιτικο σχισμα που δημιουργησαν οι οικουμενιστες το 1924 και συνεχιζουν σημερα αυτοι να μεταφερουν το οικουμενιστικο σχισμα για να καταστρεψουν την ενοτητα της Λατρειας και μεσα στην Εκκλησια των αποτειχισμενων με σκοπο να την κανουν δυο κομματια.
Οι νεο - ημερολογιτες αποτειχισμενοι εχουν την στηριξη απο τους παρδαλους αγιορειτες αποτειχισμενους πατερες που οταν ειναι στο αγιον ορος πανε με το παλαιο ημερολογιο και οταν βγαινουν εξω μπαινουν μεσα στο νεο - ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων.
Γιαυτο στην ομολογια τους οι αγιορειτες που καταδικασαν στο ωραιοκαστρο τον οικουμενισμο δεν μιλησαν καθολου για το νεο - ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων που εσχισε στα δυο την Εκκλησια της Ελλαδος το 1924.
Δεν ειπαν οι αγιορειτες ολοκληρη την αληθεια αλλα την εκρυψαν απο τον κοσμο.
Ειναι ντροπη για τους αποτειχισμενους αγιορειτες να μην λενε ολοκληρη την αληθεια στον κοσμο για να ξεκαθαρισουν τα πραγματα.
Δεν εχουν την θεολογικη παιδεια μηπως να ξεχωρισουν το παλαιο ημερολογιο απο την παρασυναγωγη των παραταξεων των λεγομενων Γ.Ο.Χ. ??????
Αν αγαπουν την αληθεια οι αποτειχισμενοι αγιορειτες και οι αποτειχισμενοι νεο - ημερολογιτες κληρικοι στην Εκκλησια της Ελλαδος αν εχουν κοτσια ας πουνε στον κοσμο οτι καταδικαζουνε τον οικουμενισμο αλλα δεν καταδικαζουνε το ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ και το ακολουθουνε ενω βλεπουνε οτι συνεχιζεται να καταστρεφεται η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ στο ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ.
Αυτη η παρδαλη αποτειχιση των αγιορειτων οδηγει παλι τον κοσμο να βρισκεται μεσα στο σχισμα των οικουμενιστων.
Για την κοινωνια της αιρεσεως τα καταλαβαινουν και τα λενε σωστα στους οικουμενιστες, αλλα αυτο γιατι το κρυβουν και δεν λενε τιποτα στον κοσμο ????, δεν το καταλαβαινουν ???, και μετα μας λενε οτι κρατανε τις παραδοσεις των αγιορειτων πατερων.
Ποια ειναι η παραδοση
3) Κατηγορια ιμιντασιον αποτειχισης που οδηγει μεσα στην παρασυναγωγη των παραταξιακων.
Οι κληρικοι που θελουν να λενε οτι ειναι αποτειχισμενοι απο την κοινωνια των οικουμενιστων ενω απο την αλλη μνημονευουν επισκοπους των παραταξεων και των συνοδων των Γ.Ο.Χ. πρεπει να αποτειχιστουν απο τους παρασυναγωγους επισκοπους τους και να ερθουν να αγωνιστουν μεσα στους αποτειχισμενους κρατωντας το παλαιο ημερολογιο, διοτι αλλιως χανουν την ενσταση τους.
Η κανονικη και πατερικη ομολογια, η ενσταση και η αποτειχιση απο την κοινωνια της αιρεσεως και του νεο - ημερολογιτικου σχισματος δεν οδηγει σε παρασυναγωγη παραταξιακων.
Η Αγιο Πνευματικη αποτειχιση, η κανονικη ομολογια και η νομιμη ενσταση οδηγουν το Εκκλησιαστικο πληρωμα εκτος αιρεσεως, σχισματος και παρασυναγωγης με σκοπο να συγκροτηθει Αληθινη Συνοδος Ορθοδοξιας για να δικαστουν οι υποδικοι, να καθαρισει η Εκκλησια απο τους καινοτομους χωρις να γινει ομως αλλη καινουργια δευτερη παραλληλη ξεχωριστη και διαφορετικη εκκλησια.