26 Νοεμβρίου 2019

Λιγα ευλογημενα λογια απο τον Αγιο Νικοδημο τον Αγιορειτη προς τιμη του Αγιου Ιωαννη του Χρυσοστομου που εορταζει σημερα : 13/11 2019. Να εχουμε την ευχη του Αγιου και να πρεσβευει στον Αγιο Θεο υπερ ημων ολων.



Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Συνοπτικός βίος του εν αγίοις Πατρός ημών Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως

Αγίου Νικόδημου του Αγιορείτου

Αυτός ο μέγας φωστήρ και μεγαλόφωνος της οικουμένης διδάσκαλος κατήγετο από την μεγαλόπολιν Αντιόχειαν, υιός ων γονέων ευσεβών, πα­τρός μεν Σεκούνδου αρχιστρατήγου, μητρός δε Ανθούσης. Ευθύς λοιπόν κατά την αρχήν της ζωής του πολλήν αγάπην και ερωτα είχεν ο Άγιος αυτός εις τους λόγους και τα μαθήματα, διό εις ολίγον καιρόν επέρασεν όλην την σοφίαν των Ελλήνων και των Χριστιανών και έγινεν άκρος κατά την λογικήν και ρητορικήν τέχνην και πάσαν επιστήμην. Όθεν διά την προκοπήν και αρετήν του από μεν τον άγιον Μελέτιον τον πατριάρχην Αντιοχείας έ­γινεν αναγνώστης, από δε τον Αντιοχείας Φλαβιανόν έγινε διάκονος και πρεσβύτερος. Πολλούς δε λόγους συνέταξεν ο χρυσούς αυτού κάλαμος, σχεδόν υπερβαίνοντας αριθμόν, περί τε μετανοίας και περί της των ηθών ευκοσμίας και καταστάσεως, και πάσαν σχεδόν ηρμήνευσε την Θεόπνευστον Γραφήν. Επειδή δε Νεκτάριος ο Κωνσταντινουπόλεως πατριάρχης εκοιμήθη εν Κυρίω, διά τούτο με την ψήφον των επισκόπων και με την προσταγήν του βασιλέως Αρκαδίου προσεκλήθη ο μακάριος αυτός Ιωάννης από την Αντιόχεια και έγινε κανονικώς πατριάρχης της βασιλίδος των πόλεων. Τόσον δε πολλά επέδωκεν ο αοίδιμος τον εαυτόν του εις την άσκησι και εγκράτεια, ώστε έτρωγε μόνον τον χυλόν του κριθαριού και πάλιν από αυτόν δεν εχόρταινεν, αλλ' ολίγον τι μετελάμβανε. Καί ύπνον δε ολίγον εκοιμάτο, όχι επί κλίνης αναπαυόμενος, αλλ' ιστάμενος ορθός και από σχοινιών βασταζόμενος· όταν δε πολλά εκουράζετο, τότε ολίγον εκάθητο. Τότε δε και περισσότερον εσχόλαζε και κατεγίνετο ο θείος πατήρ εις τας ερμηνείας των θείων Γραφών και εις τας διαλέξεις και διδασκαλίας, διά μέσου των οποίων πολλούς εις θεογνωσία και μετά­νοια έφερε. Τόσην δε υπερβολική φιλανθρωπία είχεν εις τους πτωχούς και δεομένους ο Χριστού μι­μητής, ώστε έγινε και εις τους άλλους τύπος και παράδειγμα φιλοπτωχείας. Διά τούτο και με τους εν εκκλησία λόγους εδίδασκεν όλους τους Χριστια­νούς να αγαπούν μεν και να ενεργούν την αρετή αυ­τήν της φιλοπτωχείας, να απέχουν δε από την πλε­ονεξία. Δι' αυτό διά την αιτίαν αυτήν πρώτον προσέκρουσε εις την βασίλισσαν Ευδοξίαν και εις έχθραν μετ' αυτής κατέστη. Επειδή αυτή μεν ήρπασε τον αμπελώνα μιας χήρας Καλιτρόπης ονομαζό­μενης, η οποία εφώναζε ζητούσα το κτήμα της, ο δε Άγιος εσυμβούλευε αυτήν να μη κρατή το ξένον πράγμα, και επειδή εκείνη δεν επείθετο την ήλεγχε και εθεάτριζεν ο άγιος με το παράδειγμα της Ιεζάβελ. Όθεν η Ευδοξία αγριωθείσα ως θηρίον κατέ­βασε τον Άγιον από τον θρόνον του, το πρώτον μεν μόνη, το δεύτερον δε και διά των επισκόπων ε­κείνων, οί οποίοι ηκολούθουν περισσότερον εις τας δυναστείας και υπολήψεις των αξιωματικών αρ­χόντων, παρά εις την ευσέβειαν και εις τους θείους νόμους· έπειτα πάλιν αποκατέστη ο Άγιος εις τον θρόνον του.

Τελευταίον δε εξωρίσθη ο Άγιος εις την Κουκουσόν της Αρμενίας και εκεί υπομείνας θλίψεις πολλάς και πολλούς απίστους οδηγήσας εις την θε­ογνωσία παρέδωκε την αγίαν του ψυχήν εις χείρας Θεού εν έτει 407. Ο δε κατά πλάτος βίος του αγίου γράφει ότι μετά την από του θρόνου καταβίβασι και εξορία του θείου πατρός όσοι επίσκοποι συνήργησαν εις αυτήν, όλοι εβασανίσθησαν πρότερον εκ Θεού με δεινός και πολλάς ασθενείας και έ­πειτα απέθανον. Η δε Ευδοξία πρώτη έπαθε τας α­σθενείας αυτάς, επειδή και πρώτη αυτή παρενόμησε και έγινε πρόξενος απωλείας και εις τους επι­σκόπους. Λέγουν δε ότι μετά τον θάνατον της, διά να άποδειχθή η αδικία, την οποίαν έκαμε εις τον μέγα Χρυσόστομον, εκινείτο και έτρεμεν ο τάφος της εις διάστημα χρόνων ολοκλήρων τριακοντα-δύο. Ότε δε ανεκομίσθη το λείψανον του Αγίου εις Κωνσταντινούπολι και απετέθη, όπου τώρα είναι, τότε και ο τάφος εκείνης εστάθη και πλέον δεν έ­τρεμεν...

Δεν δύναμαι εδώ να σιωπήσω εκείνο το συμβεβηκός, το οποίον προξενεί άκρον και χωριστόν έπαινον εις τον χρυσούν αυτόν Άγιον, καθώς διη­γείται αυτό εις τον κατά πλάτος βίον αυτού ο Ανώ­νυμος Συγγραφεύς «Αδελφειός, ο επίσκοπος της εν Καππαδοκία Αραβισσού, ο πολλά δεξιωθείς εις την εξορία τον Άγιον, παρεκάλει τον Θεόν με θερμάς δεήσεις, να δείξη εις αυτόν ποίας δόξης ηξιώθη εν ουρανοίς ο θείος Χρυσόστομος. Ενώ λοιπόν προσηύχετο ο Αδελφειός ήλθεν εις έκστασι και ιδού βλέπει ένα φωτοειδή άνδρα, ο οποίος εδείκνυεν εις αυτόν όλους τους διδασκάλους και ιεράρχας και οσίους και τον χορόν όλων των δικαίων, όσοι έ­φθασαν να μεταβούν από την γην εις τους ουρα­νούς. Τότε ο Αδελφειός έβλεπεν όλους εκείνους με χαράν επιθυμών να ιδή και τον Ιωάννην. Επειδή όμως δεν τον είδεν εκεί ελυπήθη. Τότε ο φωτοειδής εκείνος είπε προς τον Αδελφειόν: διά τι ελυπήθης; Εκείνος απεκρίθη, διότι δεν είδον εις το τάγμα των ιεραρχών τον Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννην, ο δε φανείς λέγει εις αυτόν: Τον χρυσούν, λέγεις, Ιωάν­νην, το στόμα του Θεού; Εκείνον τον υπέρ άνθρωπον; Ήξευρε ότι αυτόν δεν είναι δυνατόν εις σε να ιδής, διότι αυτός ευρίσκεται εκεί όπου είναι ο θρό­νος του Δεσπότου Χριστού. Μίαν τοιαύτην οπτασίαν είδε και ο όσιος Μάρκος ο ασκητής και ήκουσε τα ίδια λόγια, τα οποία ήκουσε και ο Αδελφειός από τον Κύπρου Επιφάνιον, ο οποίος ωδήγει αυ­τόν εις την κατ' έκστασιν οπτασία, καθώς και αυτό ο Ανώνυμος διηγείται».

Ο Γρηγόριος ο Αλεξανδρείας εις τον βίον του Χρυσοστόμου καλεί αυτόν «της οικουμένης απάσης διδάσκαλον και φωστήρα». Ο μικρός Θεοδόσιος καλεί αυτόν «οικουμενικόν διδάσκαλον». Λέων ο σοφός εις το προς αυτόν εγκώμιον λέγει «κοινόν της οικουμένης πατέρα», και ο Ανώνυμος εις τον βίον αυτού ονομάζει «κοινόν της οικουμένης προ­μηθέα και προστάτην». Ο Θεοδώρητος παρά Φωτίω λέγει αυτόν «της Εκκλησίας στόμα και ευσέ­βειας ανθρώπων οφθαλμόν». Ο Πηλουσιώτης Ισί­δωρος λέγει περί αυτού «Ο των του Θεού απορρή­των σοφός και υποφήτης Ιωάννης, ο της εν Βυζαντίω Εκκλησίας και πάσης οφθαλμός».

Λόγος εγκωμιαστικός στην ανακομιδή του λειψάνου του Αγίου Πατρός ημών Ιωάννου του Χρυσοστόμου που συνέγραψε ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης

(Μεταφέρεται εδώ αποσπασματικά και σε απλούστερη απόδοση)

* ...Όταν ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος εκ­θρονίστηκε και στάλθηκε εξόριστος στην Κουκουσό, Αραβισσό και Πιτιούντα όλη η Εκκλησία των ορθοδόξων επένθισε. Με δάκρυα έλεγαν τα πλήθη των πιστών και μοναχών: «Συνέφερεν, ίνα ο ήλιος συσταλή ή ίνα το στόμα Ιωάννου σιωπήση».

Έκλαυσε όλη η οικουμένη, διότι έμεινε σαν πλοίο χωρίς κυβερνήτη, σαν ποίμνιο χωρίς ποιμέ­να· σαν στρατόπεδο χωρίς αρχιστράτηγο και σαν κόσμος σκοτεινός χωρίς ήλιο. Έκλαιαν οι ορφα­νοί τον πατέρα τους. Θρηνούσαν οι μαθηταί τον διδάσκαλό τους, ωδύρονταν οι πτωχοί τον προστάτη τους. Λυπόνταν οι αμαρτωλοί την ελπίδα τους, οι θλιμμένοι την παρηγοριά τους, οι άρρωστοι την επίσκεψή τους και οι διψασμένοι από λόγο Θεού, διότι στερήθηκαν τα γλυκύτατα και πάγχρυσα λό­για της διδασκαλίας του. Κοινή ήταν η συμφορά, παγκόσμιο το κακό, οικουμενική η δυστυχία.

Ο άγιος Ιννοκέντιος ο Πάπας, γράφοντας για τον Χρυσόστομο προς τον βασιλέα Αρκάδιο, λέ­γει: Όχι μόνο η Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλε­ως ζημιώθηκε της καλλιρύτου εκείνου γλώσσας, αλλά και όλη η υφήλιος εχήρευσε, απολέσασα τέτοιον ένθεον άνδρα.

Έμεινε στην χηρεία αυτή και απαρηγόρητη λύπη όλη η Εκκλησία του Χριστού τριαντατρία ο­λόκληρα χρόνια.

Το 440 γίνεται η ανακομιδή και μετακομίζεται από τα Κόμανα του Πόντου στην βασιλεύουσα με τέτοια τιμή, η οποία δεν έγινε ποτέ από του αιώνος σε άλλον, ούτε πατριάρχη, ούτε βασιλέα.

Η του Χριστού Εκκλησία στολισαμένη, υπο­δέχεται σήμερα από την εξορία το ζωομύριστο και θαυματουργικώτατο σώμα του φωστήρος της Χρυ­σοστόμου και εορτάζει χαρμόσυνα την ένδοξη ανα­κομιδή και μετακομιδή και υποδοχή του λειψάνου του διδασκάλου της οικουμένης.

ΤΗ ΙΓ' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ



Απολυτικιον. Ηχος πλ.δ'.
Αυτομελον

Η του στοματος σου καθαπερ πυρσος εκλαμψασα χαρις, την οικουμενην εφωτισεν, αφιλαργυριας τω κοσμω θησαυρους εναπεθετο, το υψος ημιν της ταπεινοφροσυνης υπεδειξεν. Αλλα σοις λογοις παιδευων, πατερ Ιωαννη Χρυσοστομε, πρεσβευε τω Λογω Χριστω τω Θεω, σωθηναι τας ψυχας ημων.

Κοντακιον. Ηχος πλ. β'
Την υπερ ημων...

Εκ των ουρανων, εδεξω την θειαν χαριν, και δια των σων χειλεων παντας διδασκεις, προσκυνειν εν Τριαδι τον ενα Θεον, Ιωαννη Χρυσοστομε, παμμακαριστε οσιε, επαξιως ευφημουμεν σε, υπαρχεις γαρ καθηγητης, ως τα θεια σαφων.

ΣΥΝΑΞΑΡΙΟΝ :

Τη ΙΓ' του αυτου μηνος, μνημη του εν Αγιοις Πατρος ημων Ιωαννου, Αρχιεπισκοπου Κωσταντινουπολεως, του Χρυσοστομου.

Στιχ. Μυσας ο χρυσους Ιωαννης το στομα,
Αφηκεν ημιν αλλο τας βιβλους στομα.
Αμφι τριτην δεκατην σιγησεν
χρυσεα χειλη.

Τη αυτη ημερα, μνημη του Αγιου Νεου Οσιομαρτυρος Δαμασκηνου Κωσταντινουπολιτου και εν Κωσταντινουπολει κατα το ετος 1681 μαρτυρησαντος.

Στιχ. Βλεπεις,  Αθλητα, ηδονικως το ξιφος,
Συν τω ξιφει γαρ εβλεπες και το στεφος.

Ταις του Χρυσορρημονος πρεσβειαις, Χριστε ο Θεος, ελεησον και σωσον ημας. Αμην.

Εξαποστειλαριον
Εν Πνευματι τω Ιερω...

Τοις χρυσαυγεσι λογοις σου, η Χριστου Εκκλησια, φαιδρυνεται λαμπρυνεται, ω Χρυσοστομε Πατερ, ψυχαι δε κατευφραινονται, των πιστων γεραιρουσαι, την παναγιαν σου μνημην, συ γαρ πασιν εφανης, σωτηριας οδηγος, και κηρυξ της μετανοιας.

25 Νοεμβρίου 2019

ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ ΤΟΥ ΗΓΕΓΙΑ ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΣΥΝΟΔΟ.



ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΠΟΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΛΑΝΗ.

ΥΠΟΔΙΚΟΙ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ 6 ΕΞΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ.


Έξι (6) Κατηγοριες υποδικων καινοτομων :

1) Δυναμει αιρετικοι και σχισματικοι νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες : ειτε ειναι πρωτοστατες της υπερ - παν - αιρεσεως και του νεο - ημερολογιτικου σχισματος ειτε ειναι συγκοινωνοι μετ'αυτων.

2) Δυναμει αιρετικοι και σχισματικοι παλαιο - ημερολογιτες - αγιορειτες οικουμενιστες : ειναι κοινωνοι αμεσα με τους πρωτοστατες της υπερ - παν - αιρεσεως και του νεο - ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων επισκοπων, και ακολουθουν παρδαλη πορεια αφου πηγαινουν μια με το παλαιο και μια με το νεο ημερολογιο.

3)  Αποτειχισμενοι μονο απο το μνημοσυνο των οικουμενιστων επισκοπων, οχι ομως και απο την κοινωνια τους. Αρα ειναι και αυτοι εμμεσως δυναμει αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες, λογω της εκλλησιαστικης συγκοινωνιας τους.

4) Αποτειχισμενοι απο την κοινωνια των αιρετικων οικουμενιστων επισκοπων, αρα ειναι μονο δυναμει σχισματικοι νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες, λογω οτι συνεχιζουν το σχισμα του 1924 με την καταστροφη της Λατρευτικης ενοτητας μεσα στην Μια Ορθοδοξη Εκκλησια.

5) Αποτειχισμενοι απο την κοινωνια των αιρετικων οικουμενιστων επισκοπων παλαιο - ημερολογιτες - αγιορειτες, ειναι δυναμει μονο σχισματικοι οικουμενιστες, λογω της εκκλησιαστικης τους κοινωνιας με τους νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες, και γιατι ακολουθουν μια παρδαλη πορεια,πηγαινοντας μια με το παλαιο και μια με το νεο ημερολογιο.

6) Παραταξιακοι παλαιο - ημερολογιτες, ειτε βρισκονται σε συνοδους, ειτε βρισκονται σε κοινωνια με μεμονομενους επισκοπους, εχουν δημιουργησει παρασυναγωγη, διοτι κανανε αλλη καινουργια, παραλληλη διαφορετικη και ξεχωριστη δευτερη, τριτη, τεταρτη, πεμπτη οργανωμενη συνοδο και ιεραρχια επισκοπων των λεγομενων Γ.Ο.Χ. 

22 Νοεμβρίου 2019

Κανονικες εκκλησιολογικες θεσεις των Ορθοδοξων Χριστιανων για την αντιμετωπιση κατα της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων, κατα του νεο-ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων, και κατα της παρασυναγωγης των παραταξιακων.



Η κανονικοτητα,  η νομιμοτητα, η ακριβεια στην πραξη και οχι στη θεωρια,  η ταξη και το δικαιο της Μιας Ορθοδοξου Εκκλησιας ειναι ξεκαθαρο.

Οταν αποτειχιστει ενας  ιερεας απο τον επισκοπο του για την αιρεση και το σχισμα του οικουμενισμου εκτος οτι δεν τον μνημονευει διοτι ειναι αιρετικος η διοτι συγκοινωνει  με τους αιρετικους οικουμενιστες,  δεν εχει και εκκλησιαστικη κοινωνια  με οσους τον μνημονευουν.
Ο ιερεας τοτε μνημονευει υπερ του αρχιεπισκοπου κενο χωρις ονομα για να δειξει και στην πραξη οτι κανει ενσταση, πηγαινωντας με το παλαιο εορτολογιο παραλληλα,  διοτι και για αυτο τον λογο εκοψε την κοινωνια με τον επισκοπο του, επειδη ηταν και σχισματικος νεο-ημερολογιτης οικουμενιστης.
Στην προσκομιδη των τιμιων δωρων ο ιερεας  αναφερει : υπερ πασης επισκοπης Ορθοδοξων για να μην ζημιωθουν τυχον καποιοι Ορθοδοξοι επισκοποι στον κοσμο που μπορει  να υπαρχουν και να μην  ξερει οτι εχουν και αυτοι αποτειχιστει στις κανονικες Ορθοδοξες τοπικες Εκκλησιες Πατριαρχιων και Αρχιεπισκοπων.
Οταν ο ιερεας βρισκεται στην προσκομιδη  μνημονευει ονοματα και βγαζει μεριδες για τους  ζωντες και τους κεκοιμημενους Ορθοδοξους, και  εαν υπαρχουν ζωντες επισκοποι και ιερεις που ειναι και αυτοι αποτειχισμενοι ειτε στην συνοδο που ανηκει ο ιδιος ειτε σε αλλες τοπικες κανονικες Ορθοδοξες  Εκκλησιες ειναι υποχρεωμενος να τους εχει κοινωνικους μνημονευωντας τα ονοματα τους και βγαζωντας τους μεριδες.
Ο ιερεας που ειναι αποτειχισμενος απο την κοινωνια των δυναμει αιρετικων και σχισματικων νεο-ημερολογιτων οικουμενιστων θα πρεπει να τελει  κανονικα ολες τις ακολουθιες μενωντας σε αυτη την κατασταση μεχρι οι Αποτειχισμενοι Επισκοποι και η ηγεσια τους ειτε στην τοπικη Ορθοδοξη κανονικη  συνοδο του, ειτε σε ολες τις  αλλες Ορθοδοξες τοπικες κανονικες  Εκκλησιες πραγματοποιησουν και συγκροτησουν Αγια και οχι ληστρικη Πανορθοδοξη Συνοδο, προεκταση των Παλαιων Ιερων Συνοδων για να διαγνωσουν και για να δικασουν τους υποδικους καινοτομους αιρετικο-σχισματικους οικουμενιστες, επιστρεφωντας ξανα   η κανονικοτητα η νομιμοτητα και η ταξη στην Μια Ορθοδοξη Εκκλησια ανα τον κοσμο.
Ο Αποτειχισμενος ιερεας μεχρι και οταν συγκροτηθει  η Εν Αγιω Πνευματι Συνοδος των Αποτειχισμενων Πατερων για την εξεταση και  δικη των κακοδοξων, απαγορευεται να μνημονευει τυχον επισκοπους παρασυναγωγης που αντικανονικα και παρανομα ανεβηκαν στους επισκοπικους θρονους ενω παραλληλα βρισκονται ακομη οι υποδικοι καινοτομοι αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες σε αυτες τις ιδιες  θεσεις και χωρις  να εχουν καταδικαστει ακομη για να αδειασουν οι θεσεις και να μπουν οι νεοι Ορθοδοξοι στις μοναδικες θεσεις των επισκοπικων θρονων.
Υποδικοι καινοτομοι ειναι και οι παραταξιακοι, αφου και αυτοι ειναι δυναμει παρασυναγωγοι και θα δικαστουν μαζι με τους οικουμενιστες.
Ολοι οι υποδικοι καινοτομοι οικουμενιστες και παραταξιακοι  επισκοποι και ιερεις που ειχαν παρει κανονικη Αποστολικη διαδοχη, εχουν εγκυρα μυστηρια προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης  καταδικης αφου ειναι δυναμει αιρετικοι,σχισματικοι και παρασυναγωγοι.
Οταν καταδικαστουν μετα απο Συνοδο Αγια και οχι ληστρικη  τοτε γινονται εν ενεργεια αιρετικοι, σχισματικοι και παρασυναγωγοι με ανενεργητα και ακυρα  μηστηρια, ασχετως που η αρχιερωσυνη ειναι ανεξαλειπτη.
Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει αιρετικους,σχισματκους και παρασυναγωγους κολαζει τους Ορθοδοξους γιαυτο ειναι υποχρεωτικη η Αποτειχιση απο την κοινωνια τους ασχετως απο την εγκυροτητα των μυστηριων τους προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης Διαγνωσεως.

Αυτα ισχυουν για ολους τους Ορθοδοξους Χριστιανους, κληρικους μοναχους και λαικους.

21 Νοεμβρίου 2019

ΤΗ Η' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ Η ΣΥΝΑΞΙΣ ΤΩΝ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΓΑΒΡΙΗΛ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΑΣΩΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ



Απολυτικιον. Ηχος δ'. Ο υψωθεις εν τω Σταυρω...

Των ουρανιων στρατιων Αρχιστρατηγοι, δυσωπουμεν υμας ημεις οι αναξιοι, ινα ταις υμων δεησεσι, τειχισητε ημας, σκεπη των πτερυγων, της αυλου υμων δοξης, φρουρουντες ημας προσπιπτοντας, εκτενως και βοωντας,  Εκ των κινδυνων λυτρωσασθε ημας, ως Ταξιαρχαι των ανω Δυναμεων.

Των Εννεα Ταγματων. Ηχος α'. Της ερημου πολιτης.

Της αναρχου Τριαδος λειτουργοι οι ασωματοι, των ακαταληπτων οι πρωτοι, μυστηριων εκφαντορες, συν Θρονοις Χερουβειμ και Σεραφειμ, Δυναμεις Εξουσιαι Αρχαι, Κυριοτητες Αρχαγγελοι οι λαμπροι, και Αγγελοι υμνεισθωσαν. Δοξα τω υποστησαντι υμας, δοξα τω καταλαμποντι, δοξα τω υμνουμενω δι' υμων, τρισαγιοις ασμασι.

Κοντακιον. Ηχος β'

Αρχιστρατηγοι Θεου, λειτουργοι θειας δοξης, των ανθρωπων οδηγοι, και αρχηγοι Ασωματων, το συμφερον ημιν αιτησασθε, και το μεγα ελεος, ως των Ασωματων Αρχιστρατηγοι.

ΣΥΝΑΞΑΡΙΟΝ :

Τη Η' του αυτου μηνος, η Συναξις των Αρχιστρατηγων Μιχαηλ και Γαβριηλ, και των λοιπων αγιων ασωματων και ουρανιων Ταγματων.

Στιχ. Εβουλομην σοι, Μηχαηλ, ασμα πρεπον,
Ασαι πρεποντως, αλλ' αυλον ουκ εχω.
Ογδοη ουρανιης κυδαινει ταξιος Αρχους.

Τη αυτη ημερα, η Συναξις των εννεα Ταγματων, Σεραφιμ, Χερουβιμ, Θρονων, Κυριοτητων, Εξουσιων, Αρχων, Δυναμεων, Αρχαγγελων και Αγγελων.

Στιχ. Επαξιον τι Ταγματων των εννεα,
Τις αν γονος φθεγξαιτο μηνων εννεα ;

Ταις των Αγιων σου πρεσβειαις, Χριστε ο Θεος, ελεησον ημας. Αμην.

Εξαποστειλαριον
Τοις Μαθηταις συνελθωμεν...

Εξουσιων Δυναμεων, Αρχαγγελων Αγγελων, Κυριοτητων Θρονων τε, και Αρχων πρωτοστατης, υπο Θεου κατεσταθης, Αρχιστρατηγε θειε, Μηχαηλ υπερενδοξε, τω αστεκτω ουν θρονω, παρεστηκως, σκεπε φρουρει φυλαττε σωζε παντας, τους πιστει σε γεραιροντας, τον του κοσμου προστατην.

Μεγαλυναριον.

Προκριτοι Δυναμεων νοερων, Μιχαηλ πρωταρχα, και λαμπρομορφε Γαβριηλ, συν ταις ουρανιαις, αιτειτε στρατηγιαις, ημιν καταπεμφθηναι, το μεγα ελεος.

20 Νοεμβρίου 2019

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ : ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΣΤΑΣΗ. ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΑΘΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ. ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.



ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ :

ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΣΤΑΣΗ.

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΑΘΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.

ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ :

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ   ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ :

1) ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

2) ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

3) ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.

ΚΑΙ ΠΩΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ Γ.Ο.Χ.

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΣΥΝΟΔΟ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΘΛΗΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ  ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΓΚΡΙΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ.

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΓΥΡΩΣΕΙ ΩΣ ΑΓΙΕΣ Η ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΩΣ ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.




















19 Νοεμβρίου 2019