Κοιταξτε την μεγαλη διαστροφη που εκαναν στα λογια της Θειας Λειτουργιας οι μασονοι πατριαρχες και αρχιεπισκοποι του σατανα.
Ενω το κειμενο της Θειας Λειτουργιας του εν Αγιοις Πατρος Ημων Ιωαννου του Χρυσοστομου γραφει :
Ο Διακονος λεγει.
Εν Ειρηνη του Κυριου δεηθωμεν.
Υπερ της ανωθεν ειρηνης........
Υπερ της ειρηνης του συμπατος κοσμου.............
Υπερ του αγιου Οικου τουτου.........
Υπερ των ευσεβων και Ορθοδοξων Χριστιανων...........
Υπερ του Αρχιεπισκοπου ημων..........
Και ενω μετα ητανε οι δυο παρακατω ευχες :
1) Υπερ των ευσεβεστατων και Θεοφυλακτων βασιλεων ημων, παντος του παλατιου και του στρατοπεδου αυτων, του Κυριου δεηθωμεν.
2) Υπερ του συμπολεμησαι και υποταξαι υπο τους ποδας αυτων, παντα εχθρον και πολεμιον, του Κυριου δεηθωμεν.
Αυτοι λοιπον ξηλωσαν απο την φυλλαδα της Θειας Λειτουργιας αυτες τις δυο ευχες και προσθεσανε μια δικη τους ευχη που λεει :
(Υπερ του ευσεβους ημων Εθνους,
"ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΝ ΑΥΤΩ",
του κατα ξηραν θαλασσαν και αερα φιλοχριστου ημων στρατου, του Κυριου δεηθωμεν).
Δηλαδη με αυτην την πορνικη και βλασφημη μνημονευση να μνημονευονται με το ζορι ολες οι πολιτικες αρχες και εξουσιες, των Ελληνων ειτε ειναι αντιχριστοι, ειτε ειναι βλασφημοι, ειτε ειναι πλανεμενοι, ειτε ειναι κακοδοξοι, ειτε ειναι μασονοι, ειτε ειναι σατανιστες, ειτε ειναι μαγοι, ειτε ειναι αιρετικοι οικουμενιστες.
Και οι καημενοι οι πιστοι συμφωνουν και συμετεχουν και αυτοι και ακολουθουν χωρις να αντιδρουν και χωρις να διαμαρτυρονται.
Προβατα οι πιστοι που σφαζονται απο την δικη τους βλακεια.
Οταν ακουει ο Θεος να μνημονευονται μεσα στην Θεια Λειτουργια εκτος απο την αιρετικη ηγεσια της Εκκλησιας και ολες οι αιρετικες λαικες ηγεσιες, οι μασονοι οι σατανιστες, και ολοι οι διεστραμενοι και αρρωστοι πολιτικοι αδιακριτως απο τους πιστους στις Εκκλησιες και στα μοναστηρια τοτε και ο Θεος επιτρεπει ολους αυτους να καταστρεφουν και να ριμαζουν ψυχικα και σωματικα του Ελληνες ορθοδοξους, διοτι την καταστροφη τους την ζητανε απο τον Θεο με δεησεις μονοι τους, οι ιδιοι, οι λεγομενοι ορθοδοξοι χριστιανοι κληρικοι μοναχοι και λαικοι σημερα.
Ενω ο Χριστος μας εδωσε οπλα για αυτες τις περιπτωσεις.
Και οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι δεν τα χρησιμοποιουν.
Υπαρχουν στις Αγιες Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδους της Μιας Ορθοδοξου Ανατολικης Εκκλησιας οι Ιεροι Κανονες, οι Αποτειχισεις, τα Αναθεματα, οι Αφορισμοι και οι Καθαιρεσεις.
Γιατι μας τα εδωσε ο Θεος για να τα κρυβουμε στα ντουλαπια ?????????????????????????????
Δεν κοβουμε κοινωνια μονο με τους αιρετικους εκκλησιαστικους ηγετες, αλλα και με τους λαικους πολιτικους αιρετικους ηγετες πασης αρχης και εξουσιας.
Ειναι γραμμενα για να διαβαζονται απο τους λειτουργους στα δυπτιχα και στις δεησεις στην Θεια Λειτουργια :
...........υπερ των πιστοτατων και φιλοχριστων ημων βασιλεων, παντος του παλατιου και του στρατοπεδου αυτων. Δος αυτοις, Κυριε, ειρηνικον το βασιλειον, ινα και ημεις, εν τη γαληνη αυτων, ηρεμον και ησυχιον βιον διαγωμεν, εν παση ευσεβεια και σεμνοτητι.
Εαν αγαπουσαμε πραγματικα τους εχθρους της πιστεως εκκλησιαστικους και πολιτικους αρχοντες επρεπε να βαλουμε σε ισχυ ολα αυτα τα Αγιο-Πνευματικα οπλα, αρχιζοντας με την Αποτειχιση απο την κοινωνια τους.
Ο Αγιος Τριαδικος Θεος μας εδωσε ολα αυτα τα οπλα που τα χρησιμοποιησαν παρα πολλες φορες ολοι οι Αγιοι Πατερες των Ιερων Συνοδων στην ιστορια : Αποτειχιση, Αφορισμο, Καθαιρεση και Αναθεμα για να ασφαλιζομαστε οι Ορθοδοξοι μεσα στην Εκκλησια κοβοντας κοινωνια με τους διεστραμενους και αρρωστους στην πιστη, αλλα και για να χτυπηθουν απο τον σατανα ολοι οι κακοδοξοι και οι πλανεμενοι με σκοπο να γυρισουν μετανοημενοι μεσα στην Εκκλησια.
Γιαυτο πρεπει οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι να χρησιμοποιουμε τα Αγιο-Πνευματικα οπλα που μας εδωσε ο Αγιος Θεος αμα θελουμε να μην καταστραφουμε ψυχικα και σωματικα απο τους εχθρους της πιστεως, εκκλησιαστικους και πολιτικους αρχοντες, αλλα και για να μετανοησουν και αυτοι.
βιβλιογραφια :
1) Η Θεια Λειτουργια, περιεχουσα τον εσπερινον, τον ορθρον, την προσκομιδην, τας τρεις λειτουργιας Ιωαννου του Χρυσοστομου, Βασιλειου του Μεγαλου και των προηγιασμενων, ως και πολλα αλλα χρησιμα εις τους Ιερεις και Διακονους. Επιμελεια Νικ.
Παπαδοπουλου. Πρεσβυτερου εφημεριου Αγιου Γεωργιου (Καρυτση). Εκδοτης Βασ. Σαλιβερος. Εκδοσις νεα Γ. Καρυοφυδη.
2) Θεια Λειτουργια Αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου
Το πρωτοτυπο κειμενο με νεο-ελληνικη αποδοση του μακαριστου Μητροπολιτου Σερβιων και Κοζανης Διονυσιου (κοιμ.1998).
Διπτυχα και δεησεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου