26 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΗ ΙΔ' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΥΨΩΣΙΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΚΑΙ ΖΩΟΠΟΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ


Απολυτικιον. Ηχος α'
Σωσον, Κυριε, τον λαον σου, και ευλογησον την κληρονομιαν σου, νικας τοις βασιλευσι κατα βαρβαρων δωρουμενος, και το σον φυλλατων, δια του Σταυρου σου πολιτευμα.            ( Τρις )
Κοντακιον. Αυτομελον. Ηχος δ'
Ο υψωθεις εν τω Σταυρω εκουσιως, τη επωνυμω σου καινη πολιτεια, τους οικτιρμους σου δωρησαι, Χριστε ο Θεος. Ευφρανον εν τη δυναμει σου, τους πιστους βασιλεις ημων, νικας χορηγων αυτοις, κατα των πολεμιων, την συμμαχιαν εχοιεν την σην, οπλον ειρηνης, αηττητον τροπαιον.
ΣΥΝΑΞΑΡΙΟΝ
Τη ΙΔ' του αυτου μηνος, η παγκοσμιος Υψωσις του Τιμιου και Ζωοποιου Σταυρου.
Στιχ. Τας εν λαρυγγι, Σωτερ, υψωσεις φερει,
Υψουμενον βλεπουσα τον
Σταυρον κτισις.
Υψωθη δεκατη, Σταυρου ξυλον, ηδε τεταρτη.
Τη αυτη ημερα, η κοιμησις του εν Αγιοις Πατρος ημων Ιωαννου Αρχιεπισκοπου Κωνσταντινουπολεως του Χρυσοστομου, εν ταυτη γαρ ανεπαυσατο, αλλα δια την Εορτην του Τιμιου Σταυρου μετετεθη η τουτου Εορτη εις τον Νοεμβριον μηνα.
Και μνημη της ευσεβεστατης βασιλλισης Πλακιλλης, συζυγου γενομενης του μεγαλου βασιλεως Θεοδοσιου.
Στιχ. Φθαρτον λιπουσα στεμμα γης η Πλακιλλα,
Εν ουρανοις αφθαρτον ευρηκε στεφος.
Τη αυτη ημερα, μνημη των εν Αγιοις Πατερων ημων, των συνελθοντων εν τη Αγια και Οικουμενικη Εκτη Συνοδω, επι της βασιλειας Κωσταντινου του Πωγωνατου, υιου Ιουστινιανου του δευτερου, του καλουμενου Ρινοτμητου, Σεργιου την Εκκλησιαν Κωνσταντινουπολεως ιθυνοντος, και Αγαθωνος των Ρωμαιων. Ηθροισθη δε εν τω Τρουλλω του Παλατιου, τω λεγομενω, Ωατω, αναθεματι καθυποβαλουσα Σεργιον και Πυρρον και Πετρον και Παυλον, Επισκοπους γενομενους Κωνσταντινουπολεως, Μακροβιον τε τον Αντιοχειας, και Κυρον τον Αλεξανδρειας, και Ονωριον τον Ρωμης, Στεφανον τε και Πολυχρονιον και τους συν αυτοις. Ητις Αγια Συνοδος, επι μεν του δηλωθεντος Κωνσταντινου του Πωγωνατου συνηθροισθη, η δε των Κανονων εκδοσις επι Ιουστινιανου του υιου αυτου γεγονε.
Τη αυτη ημερα, μνημη του Αγιου Μαρτυρος Παπα.
Στιχ. Ηδειτο Παπας προς τα στιγματα στενειν,
Βοηθον εγγυς τον Θεον κεκτημενος.
Τη αυτη ημερα, ο Αγιος Μαρτυς Θεοκλης ξιφει τελειουται.
Στιχ. Προς κλησιν ηκει και Θεοκλης την ανω.
Εχων οχημα την τομην την εκ ξιφους.
Τη αυτη ημερα, ο Αγιος Βαλεριανος, το νηπιον, ξιφει τελειουται.
Στιχ. Βαλεριανω τω μικρω Θεος μεγας,
Εν ουρανω δεδωκε παμμεγα στεφος.
Τη αυτη ημερα, ο Αγιος Νεος Οσιομαρτυς Μακαριος, ο εν Θεσσαλονικη μαρτυρησας κατα το ετος 1527, ο και μαθητης χρηματισας του Πατριαρχου Κωνσταντινουπολεως Νηφωνος, ξιφει τελειουται.
Ταις αυτων αγιαις πρεσβειαις, Χριστε ο Θεος, ελεησον ημας. Αμην.
Μεγαλυναριον.
Σημερον η κτισις πασα Σωτηρ, ποθω ανυψουσα, τον παναγιον σου Σταυρον, την φωνην σοι αιρει, και πιστει εκβοα σοι, Δωρησαι τω λαω σου, Λογε την χαριν σου.

ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ



ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ: ΓΙ'ΑΥΤΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ <<ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ>> ΚΑΙ ΤΗΝ <<ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ>>, ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ: ΟΤΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ <<ΕΥΣΕΒΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ>>, ΕΧΟΥΜΕ <<ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗ>> ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΗ <<ΠΑΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ>> <<ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ>>, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΗΡΥΤΤΟΥΝ <<ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ>> ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ <<ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝ>> ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΑΚΟΜΗ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ <<ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ>>, ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ <<Γ.Ο.Χ.>>, ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ <<ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝ>> ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ <<ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ>>, ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ <<ΑΞΙΟΙ ΤΙΜΗΣ>> ΚΑΙ ΟΧΙ <<ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ>>, ΔΙΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΧΙΣΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΜΕ, ΑΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ <<ΚΟΙΝΩΝΙΑ>> ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ <<ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΩΝ>>. Η <<ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΣΤΑΣΗ>> ΕΙΝΑΙ Η <<ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΟΔΟΣ>>, ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ <<ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ>>, ΓΙΑ ΤΗ <<ΔΙΚΗ>> ΤΟΥ <<ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΝΤΟΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ>>, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ <<ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ>> ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ: