15 Ιουλίου 2020

ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΑΛΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ. ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΑΝΩΝΤΑΙ. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΑΤΕ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ. ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΛΛΗΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ. ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ. ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΒΑΛΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ



ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΑΦΟΥ  ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΑΛΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.

ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΑΝΩΝΤΑΙ.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΑΤΕ.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ.


ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΛΛΗΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.

ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΒΑΛΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ

ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΠΡΕΠΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

Κανονικες και νομιμες ειναι οι θεσεις του Ακαινοτομητου πληρωματος της Ορθοδοξου Εκκλησιας συμφωνα με την ακριβεια, το δικαιο και την ταξη της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Ορθοδοξου διαχρονικης Αντολικης Μεγαλης του Χριστου Εκκλησιας.

Ζηταμε ταυτοτητα πιστεως για να εχουμε εκκλησιαστικη κοινωνια με τον καθε επισκοπο, κληρικο, μοναχο και λαικο.

Δεν ανηκουν στο ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ οι παρακατω εξης κατηγοριες των πιστων : 

1) Οσοι δεν αποτειχιζονται απο την αιρεση και το σχισμα των οικουμενιστων επισκοπων.

2) οσοι αποτειχιστηκαν απο τους αιρετικους οικουμενστες επισκοπους, αλλα δεν διεκοψαν την κοινωνια μαζι τους, αφου μνημονευουν αλλους ορθοδοξους επισκοπους συγκοινωνους των αιρετικων οικουμενιστων επισκοπων και εχουν πλαγια συγκοινωνια εμμεσως.

3) οσοι ακολουθουν το νεο ημερολογιο των οικουμενιστων επισκοπων και σχιζουν την Ορθοδοξη Εκκλησια στα δυο, καταστρεφοντας την Λειτουργικη Ενοτητα στο  Σωμα της Μιας 
Ορθοδοξης Εκκλησιας.

4) οσοι λενε οτι οι κληρικοι που ενω εχουν κανονικη Αποστολικη διαδοχη, ενω ειναι δυναμει και ακριτοι αιρετικοι σχισματικοι οικουμενιστες και παρασυναγωγοι παραταξιακοι εχουν ακυρα μυστηρια προ συνοδικης διαγνωσες.

5) οσοι λενε οτι η Θεια Ευχαριστια ειναι επισκοποκεντρικη συμφωνα με τον επισκοπο Ιωαννη Ζηζιουλα.

6) οσοι λενε οτι οι ιεροι κανονες της αποτειχισεως ειναι δυνητικοι συμφωνα με τον επιφανιο Θεοδωροπουλο.

7) οσοι λενε ακεφαλους και πρεσβυτεριανους ολους αυτους που εχουν αποτειχιστει για κανονικους λογους πιστεως.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ :

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΩΝ ΠΛΑΝΕΜΕΝΩΝ.

ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΒΑΛΤΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΡΟΦΩΝ : ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΙ ΨΕΥΤΟ - ΑΝΤΙ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΨΕΥΤΟ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΡΔΑΛΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΡΥΦΟ - ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΨΕΥΤΟ - ΠΑΛΑΙΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΟ - ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ.

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ :

1) ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 

2) ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 

3) ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟ - ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΣΑΛΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΔΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΑΚΡΑ

ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΠΛΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΚΡΑ : ΤΩΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ Γ.Ο.Χ.

ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΓΙΟ - ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Οι Εκκλησιολογικες θεσεις του Ορθοδοξου Ομολογιακου Ενισταμενου Ακαινοτομητου Πληρωματος των Αποτειχισμενων ειναι :

1) Εχουμε αποτειχιστει απο τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους, αλλα και διακοψαμε καθε εκκλησιαστικη κοινωνια με οσους τους μνημονευουν, διοτι οι οικουμενιστες ειτε  πρωτοστατουν στην σατανικη υπερ-παν-αιρεση ειτε  εχουν κοινωνια με ολους τους αιρετικους, τους κακοδοξους τους βλασφημους, τους  διαστροφεις και πλανεμενους  του κοσμου στο παγκοσμιο συμβουλιο ψευτοεκκλησιων ειναι  το ιδιο πραγμα.
Ολοι οι Ιεροι Κανονες της Αποτειχισεως των Αγιων Συνοδων  και η πραξη των Θεοφορων Πατερων της Εκκλησιας,  μας λενε οτι εκτος απο την  διακοπη μνημοσυνου του αιρετικου επισκοπου χρειαζεται  και  η  διακοπη  κοινωνιας απο οσους  μνημονευουν τους  αιρετικους επισκοπους, διαφορετικα γινομαστε συγκοινωνοι της οικουμενιστικης κακοδοξιας και εμεις εαν δεν διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι τους.

2) Εχουμε αποτειχιστει απο την κοινωνια  των  οικουμενιστων επισκοπων διοτι εκτος απο  αιρετικοι ειναι και σχισματικοι νεο-ημερολογιτες, διοτι με το σχισμα που κανανε καταστρεψαν την Λατρευτικη ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος μεσα στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη  Εκκλησια.

3) Δεν εχουμε καμια  κοινωνια με καμια συνοδο η παραταξη επισκοπων παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ. Ελλαδος και  εξωτερικου διοτι αυτοι αποτελουν αλλη(ες) καινουργια(ες)  εκκλησια(ες) που ειναι παραλληλη(ες) διαφορετικη(ες) και ξεχωριστη(ες) με την Μια  Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια την Κανονικη, την Νομιμη, την  Παλαια και την ηδη υπαρχουσα σε ολους τους αιωνες και δεν αγωνιζονται ως ενισταμενοι κατα των κακοδοξων  εντος Αυτης.

4) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα περι αυτοματης απωλειας των Θειας Χαριτος των  Μυστηριων  των δυναμει αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων. Οι χειροτωνημενοι Επισκοποι  και Ιερεις με  Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη εχουν  μυστηρια που  ειναι ισχυρα,  ασχετως που επεσαν σε αιρεση ,σχισμα, παρασυναγωγη  ειναι  ακριτοι  ακομη  και δυναμει αιρετικοι  σχισματικοι  και παρασυναγωγοι διοτι δεν  εχουν καταδικαστει ακομη απο Ορθοδοξη Συνοδο ζωντων επισκοπων.  Σε ολη την ιστορια της Εκκλησιας ποτε δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για ακυροτητα Μυστηριων προ συνοδικης διαγνωσεως.
Οπως και μετα απο Αγια  Συνοδικη διαγνωση και  καταδικη των κεκριμενων και ενεργεια  αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για εγκυροτητα μυστηριων.
Μονο για τα εντελως αντιθετα μιλησαν.

5) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα οτι η  Θεια Ευχαριστια ειναι επισκοποκεντρικη.
Η Θεια Ευχαριστια ειναι Χριστοκεντρικη αφου ο Χριστος ειναι το κεντρο στη Θεια Ευχαριστια.
Οταν ο Επισκοπος ακολουθει τον Χριστο και ορθοτομει τον λογο της αληθειας τοτε οφειλουν και οι πιστοι του  πληρωματος της Τοπικης Εκκλησιας  να κανουν υπακοη σε εναν τετοιο αληθινο επισκοπο.
Οταν ομως ο επισκοπος δεν ακολουθει τον Χριστο και την αληθεια, αλλα αντιθετως διδασκει αιρεσεις, κακοδοξιες και πλανες τοτε το πληρωμα της Εκκλησιας ειναι υποχρεωμενο να αποτειχιστει απο την κοινωνια του επισκοπου του,  μεχρι η ηγεσια των αποτειχισμενων μετα απο Συνοδικη διαγνωση ξανατοποθετησει στην ιδια ακριβως επισκοπικη  θεση της Τοπικης Εκκλησιας  Ορθοδοξο αληθινο  Επισκοπο που θα ορθοτομει τον λογο της αληθειας.

6) Οι Ιεροι Κανονες της αποτειχισεως ειναι υποχρεωτικοι και οχι δυνητικοι, διοτι εαν ηταν δυνητικοι  και δεν αποτειχιζοταν κανενας απο την κοινωνια των αιρετικων δεν θα γινοταν και καμια συνοδος για να δικασει τους αιρετικους αφου τις Ιερες Συνοδους τις συγκροτουσαν αποτειχισμενοι πατερες απο τους αιρετικους της εποχης τους,  και θα ειχε καταντησει η Εκκλησια μας ταμειο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων, Θεος φυλαξοι.
Πως μια τετοια σοβαρη  πραξη οπως ειναι η κοινωνια με την αιρεση θα αφηνωταν  στην κριση  του καθενος και δεν θα  ηταν  υποχρεωτικη  αφου  εκτος οτι εξαρταται η σωτηρια των πιστων απο αυτη την πραξη, εξαρταται  και η ιδια ακομη η υποσταση της Εκκλησιας, μη γενοιτο.
Οταν γινοταν η δικη απο τους εξαρχους των Ιερων Συνοδων για να  δικασουν οσους ειχαν κοινωνια με  τους  αιρετικους και δεν ειχαν αποτειχιστει οπως οι συναδελφοι τους,  παρακαλουσαν  να τους συγχωρεσουν,  να τους κρινουν και να τους επιτιμησουν  επιεικως διοτι ελεγαν : αμαρτησαμε οπως ο ληστης και η πορνη, μεγαλωσαμε μεσα στην αιρεση και την αυξησαμε.
Αμα δεν ηταν υποχρεωτικοι οι κανονες της αποτειχισεως απο την κοινωνια των αιρετικων γιατι να τους επιτιμησουν οι Πατερες των Αγιων Συνοδων για την πραξη τους.????????

7) οσοι αποτειχιζονται και διακοπτουν εκκλησιαστικη κοινωνια για κανονικους λογους πιστεως, οπως ειναι η αιρεση και το σχισμα των οικουμενιστων επισκοπων, ειναι αξιοι τιμης ως Ορθοδοξοι, διοτι οχι μονο σχισμα δεν κανουνε στην Εκκλησια, αλλα σωνουν την Εκκλησια απο την αιρεση και το σχισμα, οπως ειναι για παραδειγμα οι κακοδοξοι, διεστραμενοι και πλανεμενοι οικουμενιστες επισκοποι, ιερεις, διακοι, μοναχοι και λαικοι.
Γιαυτο και αυτοι που ονομαζουν οσους αποτειχιζονται "ακεφαλους" και "πρεσβυτεριανους" η εχουν μαυρα μεσανυχτα και πηραν σβαρνα τις διαστροφες του πονηρου, η δουλευουν επαγγελματικα για τις μασονικες στοες του διαβολου.

Χαίρετε Πρός δημοσίευση καὶ ἐνημέρωση τοῦ ἀναγνωστικοῦ κοινοῦ σας, σάς ἀποστέλλουμε τήν ἀπαντητική ἐπιστολή τοῦ Γέροντα Γαβριήλ Ἁγιορείτη, πρός τήν Ιερά Κοινότητα Ἁγίου Όρους στίς 9-5-2020 Εὐχές


Χαίρετε

   Πρός δημοσίευση καὶ ἐνημέρωση τοῦ ἀναγνωστικοῦ κοινοῦ σας,
σάς ἀποστέλλουμε τήν ἀπαντητική ἐπιστολή τοῦ Γέροντα Γαβριήλ Ἁγιορείτη,
πρός  τήν Ιερά Κοινότητα Ἁγίου Όρους στίς 9-5-2020


   Εὐχές

Πρὸς τὴν Σεβαστὴν Ἱερὰν Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω
Εἰς Καρυὰς
Καρυαί, 9 Μαΐου 2020
Πανοσιολογιώτατοι, σεβαστοὶ Πατέρες καὶ ἐν Χριστῷ Ἀδελφοί, 
Χριστὸς Ἀνέστη ! Εἰς ἀπάντησιν τῆς προσφάτου διαμαρτυρίας πρὸς τὴν Ἱερὰν 
Κοινότητα τοῦ καθ’ ἡμᾶς Περιβολίου τῆς Παναγίας μας τῆς γενομένης ὑπὸ τῆς 
ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Πολωνίας διὰ τὰ γραφέντα εἰς τὸ μικρὸν μεταφρασθὲν 
πολωνιστὶ πονημάτιόν μου «Πάπας καὶ οἰκουμενισταὶ» περί τῆς κοινωνίας μετὰ
τῶν ἐκκλησιαστικῶς ἀκοινωνήτων, ὡς καὶ εἰς συνέχειαν τῆς ἀκολούθως
ἐκφρασθείσης πρὸς τὴν ταπεινότητά μου ἱεροκοινοτικῆς συστάσεως πρὸς 
ἔγγραφον διευκρίνησιν, προάγομαι, ὅπως δηλώσω καὶ καταθέσω ταπεινῶς 
ἐνώπιον τοῦ Παντεπόπτου Σωτῆρος ἡμῶν Χριστοῦ καὶ τῆς Ἐφόρου τοῦ Ἁγίου Ὄρους 
Ἄθω Προστάτιδος ἡμῶν κυρίας Θεοτόκου, τὰ ἑξῆς:
(1) Ὁ ταπεινὸς Μοναχὸς Γαβριήλ, Γέρων, ἐλέῳ Χριστοῦ καί φιλοξενίᾳ τῆς 
Παναγίας μας, τοῦ Ἱεροῦ Κουτλουμουσιανοῦ Κελλίου τοῦ Ὁσίου Χριστοδούλου τῆς 
Πάτμου πιστεύω καὶ ὁμολογῷ καρδίᾳ τε καὶ στόματι, ὅσα δοξάζει καὶ εὐαγγελίζεται 
διαχρονικῶς καὶ οἰκουμενικῶς ἡ Μία Ἁγία τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, ἡ τῶν 
Ὀρθοδόξων, ἡ οὖσα τὸ «πλήρωμα τοῦ τὰ πάντα ἐν πᾶσι πληρουμένου», δηλαδὴ τὰ
ἐκφραζόμενα θεοπνεύστως διά τε τῶν δογματικῶν Μνημείων τῶν ἱερῶν 
Οἰκουμενικῶν καὶ Τοπικῶν Συνόδων, μέσῳ δηλαδὴ τῶν θεοπνεύστων δογμάτων, 
διά τε τῶν ἱερῶν Κανόνων καὶ τῆς συνόλου ὁμοφωνίας τῆς «θείας παρεμβολῆς», 
τῶν Ἁγίων Πατέρων. Ὅ,τι οἱ θεόπνευστοι Ἅγιοι Πατέρες δέχονται, δέχομαι, καὶ ὅ,τι 
ἀπορρίπτουν, ἀπορρίπτω. Ὅ,τι ἐγράφη εἰς τὸ πολωνικόν βιβλίον μου, διὰ τὸ ὁποῖον 
φέρω τὴν εὐθύνην, εἶναι σύμφωνον πρὸς τὴν Πίστιν τῶν Ἁγίων Πατέρων, καὶ ὡς ἐκ 
τούτου ὁμολογῶ καί ὑπογράφομαι τοῦτο καθ’ ὁλοκληρίαν, «οὐ φοβηθησόμενος ἐν 
τῷ ταράσσεσθαι τὴν γῆν καὶ μετατίθεσθαι ὄρη ἐν καρδίαις θαλασσῶν» ! Δυστυχῶς, 
ἀπεδόθη ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Πολωνίας εἰς τὴν ταπεινότητά μου ἡ γνώμη, ἴσως
λόγῳ μεταφραστικοῦ λάθους (;), ὅτι δῆθεν τὰ Μυστήρια τῆς ἐν Πολωνίᾳ Ἐκκλησίας 
στεροῦνται χάριτος· ὅπως διασαφεῖται κατωτέρω, τοῦτο τυγχάνει πάντῃ ἀναληθές!
(2) Μετὰ τὴν προδοτικὴν τῆς Ὀρθοδοξίας Σύνοδον τοῦ Κολυμπαρίου τοῦ
ἔτους 2016, ὅπου αἱ μακραίωνες αἱρέσεις αἰσχρῶς καὶ συλλήβδην ἐστεφανώθησαν 
διὰ τοῦ παντίμου ὅρου τῆς «Ἐκκλησίας», ἡ ὁποία εἶναι μόνον μία, κατὰ τὸ ἱερὸν 
Σύμβολον, καὶ Ἥτις συνιστᾷ αὐτὸ τοῦτο τὸ Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, διέκοψα ἐν τῷ Ἱ. 
Κελλίῳ, ὅπως καὶ πολλοὶ ἄλλοι Πατέρες, τὴν μνημόνευσιν τοῦ πρωτεργάτου τῆς 
αἱρέσεως Πατριάρχου Βαρθολομαίου καὶ τὴν κοινωνίαν μετὰ τῶν ὁμοφρόνων 
αὐτοῦ· τοῦτο ἐφηρμόσθη κατὰ τὰς προβλέψεις τῶν ἱερῶν Κανόνων, τοῦ 31ου 
Ἀποστολικοῦ - ἔχοντος κῦρος οἰκουμενικόν - καὶ τοῦ 15ου τῆς Πρωτοδευτέρας, ἐπὶ
Μ. Φωτίου, Συνόδου τοῦ 861, κατὰ τὴν συμπαγῆ παράδοση τῶν Ἁγίων καὶ
Θεοφόρων Πατέρων ἐν ἑκατοντάσιν ἱστορικῶν παραδειγμάτων καὶ τὴν μέχρι καὶ

πρὸ 50ετίας, ἐπὶ Πατριάρχου Ἀθηναγόρου, ἀδιάλειπτον πρακτικὴν τῶν προκατόχων 
ἡμῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων.
(3) Ἡ ἀποτείχισις αὕτη, διαγραφομένη κατὰ τὰς αἰτίας, τὰς προϋποθέσεις καὶ
τὸν στόχον αὐτῆς ὑπὸ τῶν Ἁγίων Πατέρων, δὲν συνιστᾷ σχίσμα οὔτε 
παρασυνανωγήν – διότι εἶναι ἀδύνατον οἱ Ἅγιοι Πατέρες νὰ βλάψουν τὴν 
Ἐκκλησίαν. Διὰ τοῦτο διευκρινεῖ ἡ ταπεινότης μου, ὅτι δὲν πολεμῷ τὴν Ἐκκλησίαν, ἡ
ὁποία ἐπαινεῖ τὴν ἔννομον ἀποτείχισιν («οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ
ἐπιτιμήσει οὐχ ὑπόκεινται πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτοὺς τῆς πρὸς τὸν 
καλούμενον Ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς
τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται ... καὶ οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας 
κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν Ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ρύσασθαι», 
15ος κανὼν τῆς ΑΒ΄)· πολεμῶ δέ, κατ’ εὐαγγελικὸν καὶ μοναχικὸν καθῆκον, διὰ τοῦ
ἐλέους τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, τὴν αἵρεσιν καὶ τὸ
σχίσμα, τὰ ὁποῖα διενεργοῦνται ἀείποτε - κατὰ σταθηρὰν ἱστορικὴν ἀκολουθίαν - 
ὑπὸ προβατοσχήμων πνευματικῶν λύκων, Κληρικῶν καὶ θεολόγων. Συνεπῶς, οὕτως 
ἀποτασσόμενος τοῖς Χριστομάχοις διαφθορεῦσι τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ δόγματος καὶ
ἤθους, δὲν συνιστῷ ἰδικήν μου Ἐκκλησίαν ἢ παράταξιν ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ. 
(4) Οὐδέποτε ἠμφεσβήτησα τὸ κῦρος τῶν ἐκκλησιαστικῶν Μυστηρίων εἴτε 
τῶν μὴ ὀρθοδόξως καὶ συνοδικῶς καταδεδικασμένων αἱρετιζόντων καὶ προμάχων 
τῆς αἱρέσεως καὶ τοῦ σχίσματος εἴτε ἐκείνων ὅσοι δὲν ἔχουν ἀποτειχισθῇ ἀπὸ τῶν
αἱρετικῶν ψευδο-ποιμένων καὶ ψευδο-διδασκάλων τούτων. Ἄλλοι, «ζηλωταί», 
ἔπραξαν τοῦτο παλαιότερον ἢ ἐπ’ ἐσχάτων, ἔχοντες ζῆλον ὑπέρμετρον καὶ «οὐ κατ΄ 
ἐπίγνωσιν». Οἱ αἱρετίζοντες ἢ κοινωνοὶ τῶν σχισματικῶν Κληρικοί, μὴ εἰσέτι 
καταδικασθέντες ὑπὸ ὀρθοδόξου Συνόδου, τελεσιουργοῦν ἔγκυρα Μυστήρια, 
καθὼς ἐπεξηγεῖ ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης εἰς τὴν β΄ ὑποσημείωσιν τοῦ 3ου
Ἀποστολικοῦ Κανόνος: «Ὅμως ἂν ἡ σύνοδος δὲν ἐνεργήσῃ ἐμπράκτως τὴν 
καθαίρεσιν τῶν ἱερέων ἢ τὸν ἀφορισμὸν ἢ ἀναθεματισμὸν τῶν λαϊκῶν, οἱ ἱερεῖς 
αὐτοὶ καὶ οἱ λαϊκοὶ οὔτε καθῃρημένοι εἶναι ἐνεργείᾳ οὔτε ἀφωρισμένοι ἢ
ἀναθεματισμένοι ... ἡ προσταγὴ τῶν Κανόνων χωρὶς τὴν ἔμπρακτον ἐνέργειαν τοῦ
β΄προσώπου, ἤτοι τῆς συνόδου, εἶναι ἀτέλεστος, ἀμέσως καὶ πρὸ κρίσεως μὴ
ἐνεργοῦσα καθ’ ἑαυτήν»· ἀπόλλυσι, λοιπόν, τὴν ἱερωσύνην ὁ Κληρικός μετὰ
δικαίαν συνοδικὴν καταδίκην αὐτοῦ, καθὼς σημειοῖ καὶ πάλιν ὁ Ἅγιος Νικόδημος, 
εἰς τὴν β΄ ὑποσημείωσιν τοῦ 28ου Ἀποστολικοῦ Κανόνος: «Ὁ μὲν γὰρ δικαίως
καθαιρεθείς, καὶ ἐσωτερικῶς ἀπὸ λόγου του διὰ τὴν ἀναξιότητά του, καὶ
ἐξωτερικῶς ἀπὸ τὴν Σύνοδον, ἔχασε τὴν ἐνέργειαν τῆς ἱερωσύνης».
Μεταξὺ πολλῶν ἄλλων παραδειγμάτων, ὁ Ἅγιος Ἀνατόλιος Πατριάρχης 
Κωνσταντινουπόλεως, ἐχειροτονήθη τὸν 5ον αἰ. ὑπὸ τοῦ μὴ εἰσέτι τότε 
καταδικασθέντος αἱρεσιάρχου τῶν Μονοφυσιτῶν Διοσκόρου· καὶ παρὰ τοῦτο 
ἐγένετο δεκτὸν τὸ κῦρος τῆς χειροτονίας αὐτοῦ, καθὼς ἐπιμαρτυρεῖ ἡ Ζ΄ 
Οἰκουμενικὴ Σύνοδος: «Ταράσιος ὁ ἁγιώτατος πατριάρχης, εἶπε· Τί λέγετε περὶ
Ἀνατολίου; Οὐχὶ ἔξαρχος τῆς ἁγίας τετάρτης συνόδου ἐγεγόνει; Καὶ ἰδοὺ ὑπὸ
Διοσκόρου τοῦ δυσσεβοῦς κεχειροτόνητο παρόντος καὶ Εὐτυχοῦς. Καὶ ἡμεῖς γοῦν 
δεχώμεθα τοὺς ἀπὸ αἱρετικῶν χειροτονηθέντας, ὡς καὶ Ἀνατόλιος ἐδέχθη. Καὶ

αὖθις ἀληθῶς φωνὴ Θεοῦ ἐστιν, ὅτι οὐκ ἀποθανοῦνται τέκνα ὑπὲρ πατέρων, ἀλλ’ 
ἕκαστος τῇ ἰδίᾳ ἁμαρτίᾳ ἀποθανεῖται· καὶ ὅτι ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστιν ἡ χειροτονία. 
Ἐπειδὴ δέ τινες τυχὸν ἀμφιβάλλουσι περὶ Ἀνατολίου, ἀναγνωσθήτω τὰ περὶ αὐτοῦ» 
(Mansi 12, 1042C).
(5) Παρὰ τὰ ὡς ἄνω, ἡ ἐκκλησιαστικὴ διδασκαλία δὲν θεωρεῖ ἀδιάφορον τὴν 
ἐκκλησιαστικὴν κοινωνίαν τῶν πιστῶν πρὸς τοὺς μὴ καταδεδικασμένους 
αἱρετίζοντας ἢ φιλο-σχισματικούς. Ἐνῷ, λοιπόν, τὰ μυστήριά των εἶναι ἔγκυρα, ὅσοι 
μετέχουν τούτων τῶν Μυστηρίων ἐν φρονήματι ἀδιαφορίας διὰ τὴν προδοσίαν τῆς 
Ἐκκλησίας ὑπὸ τῶν τελεσιουργῶν, εἶναι ὑπόλογοι διὰ τὴν καταφρόνησιν ταύτην
τοῦ κινδύνου· ὁ Ἅγιος Κυπριανὸς Ἐπίσκοπος Καρχηδόνος, εἰς ἐπιστολήν του πρὸς 
τὸν Ἀντωνιανὸν περὶ τῆς πρὸ Συνόδου κοινωνίας μετὰ τῶν πεπτωκότων καὶ 
ἐξωμοσάντων εἰς τοὺς ἀρχαίους διωγμοὺς παραγγέλλει: «Ἀλλ’ ἐάν τις πρὸ τῆς 
ἡμετέρας Συνόδου καὶ πρὸ τῆς ἐπιλεγείσης ὑφ’ ὅλης τῆς Συνόδου ἀποφάσεως ἔχει 
ἀπερισκέπτως κοινωνήσει μετὰ τῶν πεπτωκότων, αὐτὸς οὗτος κωλυθείη τῆς 
κοινωνίας» (“Si quis vero ante concilium nostrum et ante sententiam de omnio
concilio statutam lapsis temere communicare voluisset, ipse a communicatione
abstineretur”, PL 3, 790A).
Μεταξὺ πολλῶν ἄλλων σχετικῶν συστάσεων τῶν Ἁγίων, καὶ ὁ ἱερὸς Ἰωσὴφ ὁ
Βρυέννιος, διδάσκαλος τῶν ἁγίων Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ καὶ Γενναδίου τοῦ
Σχολαρίου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, ἀναφέρων τὰς ἀποφάσεις τῆς 
Πατριαρχικῆς Συνόδου τοῦ 1405-1406 περὶ τῆς τότε ἀποτολμωμένης ἑνώσεως τῶν 
οὐνιτιζόντων Κυπρίων μετὰ τῶν Ὀρθοδόξων τῆς Κωνσταντινουπόλεως, συναριθμεῖ
τὴν ἑξῆς συνοδικὴν ἀπαγόρευσιν πρὸς τοὺς Κυπρίους: «Ἐὰν ὁμολογῶσι τὸν πάπαν 
τῆς Ῥώμης ἅγιον, καὶ τοὺς ὑπ’ αὐτὸν ἐπισκόπους ἑαυτῶν ἐπισκόπους ἡγοῦνται, οὐκ 
ὀφείλετε τούτοις συγκοινωνῆσαι ... καὶ ἐὰν συμφοραίνωσι τοῖς τῶν Λατίνων 
ἐπισκόποις (ἐπειδὴ τὸ συμφοραίνειν αὐτοῖς, συγκοινωνεῖν ἐστι τούτοις· ὁ δὲ
ἀκοινωνήτῳ κοινωνῶν, καὶ αὐτὸς ἀκοινώνητός ἐστι) οὐκ ὀφείλετε τούτοις 
συγκοινωνῆσαι» (τόμος β΄, σελ. 19)· ἀριδήλως, λοιπόν, δηλοῖ ὁ ἱερὸς Βρυέννιος,
ἀπηχῶν συνοδικὴν τῆς Ὀρθοδόξου Κωνσταντινουπόλεως ἀπόφασιν, ὅτι δὲν 
ἐπιτρέπεται ἡ ὑπὸ τῶν Ὀρθοδόξων κοινωνία καὶ συμπροσευχὴ μεθ’ ὅσων 
συμπροσηυχήθησαν ἐπισήμως μετὰ τῶν αἱρετικῶν ἢ ἀποδέχονται ὡς ἀληθῆ τὴν 
ἐκείνων ἱερωσύνην. 
Ἀληθῶς, δὲν ἀκούομεν τοῦ Μ. Ἀθανασίου λέγοντος ἀποφθεγματικῶς: «... 
τοὺς μὲν φανερῶς φρονοῦντας τὰ τῆς ἀσεβείας ἀποστρέφεσθαι, τοὺς δὲ
νομίζοντας τὰ Ἀρείου μὴ φρονεῖν, κοινωνοῦντας δὲ μετὰ τῶν ἀσεβῶν φυλάττεσθαι. 
Kαὶ μάλιστα ὧν τὸ φρόνημα ἀποστρεφόμεθα, τούτους ἀπὸ τῆς κοινωνίας προσήκει 
φεύγειν. Εἰ δέ τις προσποιεῖται μὲν ὁμολογεῖν ὀρθὴν πίστιν, φαίνεται δὲ κοινωνῶν 
ἐκείνοις, τὸν τοιοῦτον προτρέψασθε ἀπέχεσθαι τῆς τοιαύτης συνηθείας· καὶ ἐὰν 
μὲν ἐπαγγέλληται, ἔχετε τὸν τοιοῦτον ὡς ἀδελφόν· ἐὰν δὲ φιλονείκως ἐπιμένῃ, τὸν 
τοιοῦτον παραιτεῖσθε» (PG 26, 1188).
Διὰ τοῦτο, δὲν διστάζω νὰ διακηρύξῳ, ὅτι οἱ ἀντικανονικῶς, ἄνευ 
συναινέσεως τῆς Οἰκουμενικῆς Ὀρθοδοξίας, καὶ παρ’ ἐνορίαν, βάσει δηλονότι 
καινοτομηθείσης καὶ πεπλασμένης δικαιοδοσίας, δῆθεν ἀποκατασταθέντες 
σχισματικοὶ τῆς Οὐκρανίας, τῶν ὁποίων ἡ θεσμικὴ ὑπόστασις ἐρείδεται μόνον ἐπὶ

τῆς καινοφανοῦς ἐκκλησιολογικῆς αἱρέσεως τοῦ «πρώτου ἄνευ ἴσων» (primus sine
paribus) τοῦ κ. Βαρθολομαίου, εἶναι ἀνεπίδεκτοι σωτηρίας, καθὼς καὶ οἱ κατὰ
προδοσίαν τῆς Πίστεως καὶ τῆς Ἐκκλησίας κοινωνοῦντες μετ’ ἐκείνων· καὶ θεμελιοῖ
τοῦτο ἡ ἐπιβαλλομένη εἰς αὐτοὺς ἀκοινωνησία ὑπὸ τῶν ἱερῶν Κανόνων 45ου
Ἀποστολικοῦ καὶ 2
ου τῆς Ἀντιοχείας, προοίμιον οὖσα τοῦ αἰωνίου χωρισμοῦ των 
ἀπὸ τῆς τῶν Χριστοῦ προβάτων μερίδος.
Πανοσιολογιώτατοι, σεβαστοὶ Πατέρες καὶ ἐν Χριστῷ Ἀδελφοί, 
Ἔχουσα πάντοτε ὑπ’ ὄψιν ἡ ταπεινότης μου τὴν πατερικὴν παράδοσιν αὐτὴν
τῶν Ἁγίων, θεωρῶ ἀδύνατον νὰ τὴν παραβῶ. Διατηρῶν δὲ πάντοτε τὸν πρέποντα 
εὐαγγελικὸν σεβασμὸν πρὸς τὰ πρόσωπα καὶ τοὺς καθεστῶτας θεσμοὺς τῆς καθ’ 
ἡμᾶς Ἁγίας τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καὶ ἰδίως τοῦ σεπτοῦ τούτου Περιβολίου τῆς 
Παναγίας μας, τῆς ποικίλως βλασφημουμένης ὑπὸ τῶν αἱρετικῶν, δεσμεύομαι ὑπὸ
τῆς ὑπακοῆς εἰς τὸν Σωτῆρα, ὅπως διΐσταμαι μὲν ἀπὸ τῶν εὐαγγελιζομένων «παρ’ ὃ
παρελάβομεν ἀπὸ τῶν ἁγίων Ἀποστόλων, κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ ᾖ ὁ
εὐαγγελιζόμενος» (πρβλ. Γαλ. 1, 8.9), προειδοποιῶ δὲ τοὺς ἐν Χριστῷ ἀδελφούς
περὶ τοῦ κινδύνου τῆς ἀπωλείας· ἐὰν τοῦτο προκαλεῖ τὴν δυσαρέσκειαν ὅσων δὲν 
ὑπακούουν εἰς τὴν Ἐκκλησίαν διὰ τῶν Ἁγίων Πατέρων, τότε κατὰ τὴν ἀποστολικὴν 
προτροπήν «πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις» (Πράξ. 5, 29). Θεωρῷ ἐς 
ἄκρον μεμπτὴν καὶ θλιβερὰν ἔκβασιν τοῦ βίου, τόσαι δεκαετίαι ταπεινῆς μοναχικῆς 
διατριβῆς τῆς ἀναξιότητός μου εἰς τὸν εὐλογημένον τόπον τοῦ Κλήρου τῆς 
Θεοτόκου νὰ καταλήξουν εἰς τὸ τρίτον εἶδος τῆς ἀθεΐας, τὸ ὁποῖον συνίσταται, κατὰ
τὸν ἅγιον Γρηγόριον τὸν Παλαμᾶν, εἰς τὴν σιωπὴν περὶ τῶν ἀθετουμένων τῆς 
Ἐκκλησίας δογμάτων «... Τρίτον δέ ἐστιν εἶδος ... τὸ παραιτεῖσθαι τι λέγειν τῶν 
δεδογμένων περὶ Θεοῦ καὶ μηδαμῶς ἐθέλειν ὑπ’ ἀνευλαβοῦς εὐλαβείας ἐκ τῶν 
ὑπερβαινόντων τὴν τῶν πολλῶν διάνοιαν Αὐτὸν ὑμνεῖν ... κατασμικρύνειν 
ἀνεχόμενον τὴν ὑπὲρ πάντα νοῦν μεγαλειότητα ἐκείνην ... δι’ ἀλόγιστον δέος 
παραιτεῖσθαί τι λέγειν ἢ πράττειν, καὶ ταῦτα χρείας ἀναγκαίας καλούσης, τῶν 
δεδογμένων περὶ Θεοῦ» (Πρὸς Διονύσιον, 5 & 6). 
Μετὰ πολλῆς τιμῆς καὶ σεβασμοῦ, 
Μοναχὸς Γ. Γαβριήλ
Ἱ. Κουτλουμουσιανὸν Κελλίον Ὁσίου Χριστοδούλου τῆς Πάτμου

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΚΟΗ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ Γ.Ο.Χ. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΕΣ : ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ : ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΥΠΟΔΙΚΩΝ ??? ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΙΜΙΟ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.



ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΚΟΗ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ Γ.Ο.Χ.

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΕΣ :

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ :

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ  ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΥΠΟΔΙΚΩΝ ???

ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΙΜΙΟ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.

ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΘΑΡΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

ΕΚΤΟΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΨΕΥΤΟ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΚΡΑ.

1) Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΕΝΩ ΠΛΑΓΙΩΣ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΕΝΩ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.

2) Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΕΝΩ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ.
ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΠΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΣΧΙΣΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

3) Η ΤΡΙΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ  ΙΕΡΕΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ Γ.Ο.Χ.

SOS ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ :

ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΒΑΛΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ.

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ : ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.

ΖΗΤΑΤΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ.

ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.

ΟΧΙ ΩΣ ΑΣΟΦΟΙ ΑΛΛΑ ΩΣ ΣΟΦΟΙ.


"Μή δώτε τό άγιον τοίς κυσί ( 1. αιρετικοι και σχισματικοι νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες, 2. μονο σχισματικοι νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες, 3. παρασυναγωγοι παραταξιακοι Γ.Ο.Χ. ) μηδέ βάλητε τούς μαργαρίτας ύμών έμπροσθεν τών χοίρων,  ( 1. αιρετικοι και σχισματικοι νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες, 2. μονο σχισματικοι νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες, 3. παρασυναγωγοι παραταξιακοι Γ.Ο.Χ. )
μήποτε καταπατήσωσιν αύτούς έν τοίς ποσίν αύτών καί στραφέντες ρήξωσιν ύμάς."

Αγαπητοι οι ημερες ειναι πονηρες και ο διαβολος κοιταει να πλανησει ακομη και τους εκλεκτους.
Το 1935 και το 1970 πλανησε πολλους που ειχαν ζηλο για ομολογια αλλα δεν ειχαν την μαθηση για ακριβεια στα θεματα πιστεως.

Κανενας ανθρωπος απο τον πατριαρχη μεχρι τον τελευταιο πιστο στην Εκκλησια δεν μπορει να κανει οτι του καπνισει.
Η Εκκλησια εχει Θεικο νομο για την αντιμετωπιση διαφορων προβληματων οπως ειναι η αιρεση, το σχισμα και η παρασυναγωγη.

Ολοι οι Ορθοδοξοι ειναι υποχρεωμενοι να ψαχνουν και να εχουν γνωμη αρκει αυτα που λενε να εχουν κανονικη νομιμη και πατερικη κατοχυρωση.

Ολος ο κοσμος μιλαει σημερα για αποτειχιση.
Πολυ καλη, αναγκαια και υποχρεωτικη η αποτειχιση για να παραμεινουμε Ορθοδοξοι μακρια απο τους κακοδοξους και τους πλανεμενους.

Ολες οι φωνες ομως που ακουγονται για αποτειχιση ειναι ομως κανονικες και νομιμες???????????

Εδω ειναι ολη η ουσια της υποθεσεως.!!!!!!!!!!!!

Για να εχει η αποτειχιση Αγιο - Πνευματικα αποτελεσματα συμφωνα με την ακριβεια των Ιερων Συνοδων των Θεοφορων Πατερων της Εκκλησιας πρεπει εμεις ολοι να κανουμε προσεκτικη αντιγραφη στην πρακτικη της αποτειχισεως των Αγιων Πατερων απο την κοινωνια των αιρετικων.

Η αποτειχιση εχει εναν και μοναδικο στοχο μεσα στην Εκκλησια : εαν δεν μετανοησουν και δεν επιστρεψουν στην Ορθοδοξη αληθεια ολοι οι διεστραμενοι, οι βλασφημοι και οι πλανεμενοι τοτε τους κοβουμε, τους χωριζουμε και τους θετουμε εκτος Εκκλησιας.

Μερικοι προβαλουν σημερα το θεμα της οικονομιας για τα θεματα πιστεως.

Γινεται οικονομια στα θεματα πιστεως χωρις να χαλασουμε την κανονικη και νομιμη γραμμη της Αποτειχισεως ?????????

Οταν κανει καποιος οικονομια σε εναν αδυνατο στην πιστη πρεπει πρωτα να του εξηγησει ποια ειναι η ακριβεια της πιστεως.

Πρεπει να του πει οτι ειναι αρρωστος και οτι ο στοχος ειναι η γρηγορη επιστροφη στην ακριβεια της πιστεως.

Εαν δεν ξερει την ακριβεια της πιστεως  πως θα χειριστει την οικονομια της. ??????

Η οικονομια γινεται για καποιο συγκεκριμενο χρονο ωστε  να επιστρεψει καποιος στην ακριβεια.

Η οικονομια γινεται με διακριση ετσι ωστε να μην καταστραφει η ακριβεια της πιστεως και γινει η οικονομια παρανομια.

Σημερα πολλοι βαπτιζουν τις πλανες τους οικονομια.

Δειτε μερικες πλανεμενες οικονομιες :

Πολλοι θελουν να κοψουν το μνημοσυνο των οικουμενιστων επισκοπων αλλα να μνημονευουν ορθοδοξους  επισκοπους που εκεινοι ομως με την σειρα τους μνημονευουν τους οικουμενιστες επισκοπους.

Εδω εχουμε πλανεμενη αποτειχιση διοτι ολοι οι Ιεροι Κανονες και οι Αγιοι Πατερες μιλανε για αποτειχιση απο την ΚΟΙΝΩΝΙΑ των αιρετικων και σχισματικων νεο - ημερολογιτων οικουμενιστων επισκοπων.
Αναμεικτη η αληθεια με το ψεμα, το φως με το σκοταδι, ο Χριστος με τον διαβολο και η Ορθοδοξια με την κακοδοξια.
Αυτοι θελουν στη θεωρια ομως αμεσα να λεγονται "ορθοδοξοι" και εμμεσα να ειναι στην πραξη αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες.

Αλλη πλανεμενη και παρδαλη αποτειχιση ειναι αυτη που εκοψε την οικουμενιστικη αιρεση αλλα συνεχιζει το οικουμενιστικο νεο - ημερολογιτικο σχισμα.
Αυτοι θελουν να εχουν παρδαλο οικουμενιστικο διπορτο μικτης νεο - παλαιο - ημερολογιτικης ρωσικης σαλατας.

Πλανεμενη αποτειχιση ειναι και ολων αυτων που  λενε : οτι ειναι αποτειχισμενοι απο την κοινωνια της αιρεσεως  και του  νεο - ημερολογιτικου σχισματος  των οικουμενιστων επισκοπων,  και χωρις να εχει γινει ποτε μεχρι σημερα στην Ελλαδα Τοπικη και γενικα Οικουμενικη Αγια Ορθοδοξη Συνοδος ενω δεν εχει συγκροτηθει ακομη μια  ηγεσια αποτειχισμενων Ορθοδοξων Επισκοπων για να καταδικασει τους οικουμενιστες επισκοπους και στην θεση των οικουμενιστων να βαλει αλλους καινουργιους Ορθοδοξους επισκοπους ωστε να ξανα επιστρεψει η κανονικη ταξη μεσα στην Εκκλησια, αυτοι ολοι πηγανε αντικανονικα και παρανομα και χειρωτονησανε πολλους επισκοπους, φτιαξανε ιεραρχιες μητροπολιτων και αρχιεπισκοπων και κατασκευασανε παραλληλες συνοδους  χωρις να εχουνε συνοδικα δικαιωματα και οργανωσαν καινουργιες διαφορετικες και ξεχωριστες εκκλησιες και ετσι αλλαξαν το μνημοσυνο των οικουμενιστων επισκοπων με το να μνημονευουν διαφορους παραταξιακους επισκοπους μιας ατελειωτης παρασυναγωης και αλλοι πολλοι απο αυτους γεννηθηκαν μεσα στην παρασυναγωγη αυτη.

Αγαπητοι ζητατε ταυτοτητα πιστεως απο ολους αυτους που μιλανε για αποτειχιση για να καταλαβετε ποιοι ειναι βαλτοι και ποιοι ειναι πλανεμενοι.

Καθιστε και διαβαστε τους Ιερους Κανονες και τους Αγιους Πατερες πως απο την Αποτειχιση εφταναν στην Συνοδικη καταδικη των αιρετικων.

Αντιγραψτε με ακριβεια τους Αγιους Αποτειχισμενους Πατερες και την πραξη των Ιερων Συνοδων.

Πρεπει να βρειτε κανονικους και νομιμους πνευματικους πατερες αποτειχισμενους  Ορθοδοξους οδηγους και να τους ακολουθησετε, αλλα πρεπει με πολυ προσευχη, νηστεια, μετανοια, ταπεινωση, να ψαξετε και να τους κανετε τεστ δοκιμης Ορθοδοξιας αλλα πρωτα πρεπει να ερευνησετε εσεις τις Γραφες, το πηδαλιο, τους Πατερες.

Θελει πολυ  προσοχη και σε αυτους που θα θελησουν να κανουν οικονομιες στα πνευματικοπαιδια τους, να μην τους κοινωνησουν εαν δεν τους εξηγησουν οτι πρεπει σε συντομο χρονο να φτασουν στην ακριβεια της πιστεως, γιατι οι λαθως χειρισμοι απο τους αποτειχισμενους πνευματικους μπορει να τιναξουν ολο το ομολογιακο οικοδομημα στον αερα, να το ισοπεδωσουν και να το κανουν ενα καινοτομο πληρωμα  ιδιο οπως υπαρχει στα τρια ακρα της πλανης, της βλασφημιας και της διαστροφης.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ :

1) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ.

2) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ  ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ.

3) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ Γ.Ο.Χ.

4) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ  ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΑΧΡΙΚΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΡΩΝΤΩΝ ΝΕΩΝ ΖΩΝΑΡΑΔΩΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΗΤΙΚΟΙ.

5) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΖΗΖΟΥΛΙΑ ΠΑΠΙΚΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ  ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΤΟ ΖΟΡΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ  ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΕΦΑΛΟΙ.
ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ.

6) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ  ΟΤΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΧΕΙΡΩΤΟΝΗΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ  ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΤΘΑΙΙΚΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ.

ΤΗ Β' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΕΝ ΒΛΑΧΕΡΝΑΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΤΙΜΙΑΣ ΕΣΘΗΤΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ.

ΤΗ Β' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ

ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΕΝ ΒΛΑΧΕΡΝΑΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΤΙΜΙΑΣ ΕΣΘΗΤΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ.

Απολυτικιον. Ηχος πλ. δ'

Θεοτοκε αειπαρθενε, των ανθρωπων η σκεπη, Εσθητα και Ζωνην του αχραντου σου σωματος, κραταιαν τη πολει σου περιβολην εδωρησω, τω ασπορω τοκω σου αφθαρτα διαμειναντα, επι σοι γαρ και φυσις καινοτομηται και χρονος, διο δυσωπουμεν σε, ειρηνην τη οικουμενη δωρησασθαι, και ταις ψυχαις ημων το μεγα ελεος.

Κοντακιον. Ηχος δ'
Ο υψωθεις εν τω Σταυρω...

Περιβολην πασι πιστοις αφθαρσιας, θεοχαριτωτε Αγνη εδωρησω, την ιεραν Εσθητα σου, μεθ' ης το ιερον, σωμα σου εσκεπασας, σκεπη θεια ανθρωπων, ην περ την καταθεσιν, εορταζομεν ποθω, και εκβοωντες κραζομεν πιστως, Χαιρε Παρθενε, χριστιανων το καυχημα.

ΣΥΝΑΞΑΡΙΟΝ

Τη Β' του αυτου μηνος, μνημην
ποιουμεθα της εν τη Αγια σορω καταθεσεως της τιμιας Εσθητος της Υπεραγιας Θεοτοκου, εν Βλαχερναις, επι Λεοντος του μεγαλου, και Βηρινης της αυτου γυναικος.

Στιχ. Χιτων μεν Υιου Χριστοφρουροις δημιοις,
Εσθης δε Μητρος Χριστοφρουρητω πολει.
Δευτεριη καταθεντο σορω Εσθητα Παναγνου.

........................................................................................................................................................................

Ταις αυτων αγιαις πρεσβειαις, Χριστε ο Θεος, ελεησον ημας. Αμην.

Μεγαλυναριον.

Της αθανασιας τον χορηγον, τεξασα Παρθενε, ηθανατισας το Αδαμ, τουτο γαρ δηλουσα, η αφθαρτος Εσθης σου, φθορας παθων λυτρουται, τους προσπελαζοντας.