5 Μαρτίου 2012

TO ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (ΜΕΡΟΣ: 3/3)

Ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι Μία Αγία Καθολική και Αποστολική δεν το πιστεύουν ούτε αυτοί που ανήκουν σε όλες τις παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις της παρασυναγωγής. Αν το πίστευαν, δεν θα βρισκόντουσαν έξω από την Μία Εκκλησία σε παράλληλες συνόδους με.....
ξεχωριστή αρχή. Η κάθε παράταξη παρασυναγωγής έχει τον δικό της αρχιεπίσκοπο και η κάθε σύνοδος έχει τους δικούς της μητροπολίτες. Σήμερα έχουμε χάσει τον αριθμό των παρατάξεων, είναι 12, περισσότερες ή λιγότερες; δεν ξέρουμε. Έχουν καταξευτηλήσει το επισκοπικό αξίωμα. Δεν γνωρίζουμε αν οι επίσκοποι είναι πιο πολλοί από τους ιερείς. Δεν καταλαβαίνουν ότι Μία είναι η θέση του Αρχιεπισκόπου στην Εκκλησία της Ελλάδος. Ή επειδή ο Αρχιεπίσκοπος είναι δυνάμει αιρετικός και σχισματικός οικουμενιστής, πρέπει να κάνουν άλλη θέση Αρχιεπισκόπου καινούρια; Γιατί δεν αποτειχίζονται από τον δυνάμει αιρετικό και σχισματικό οικουμενιστή Αρχιεπίσκοπο ή και από τον κάθε τοπικό οικουμενιστή μητροπολίτη, ώστε να προκαλέσουν, να συγκαλέσουν και να συγκροτήσουν Πανορθόδοξη Σύνοδο με την κανονική και νόμιμη ένσταση, όταν το επιτρέψει ο Άγιο Τριαδικός Θεός; Με το να χειροτονούν παράνομα και αντικανονικά επισκόπους υπερόριους, να δημιουργούν συνόδους, μητροπόλεις και ενορίες, γίνονται θεομάχοι, αφού ποδοπατούν, διαστρέφουν και αρνούνται τις αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων των Θεοφόρων Πατέρων της Εκκλησίας. Μέχρι να γίνει η Συνοδική διάγνωση και καταδίκη των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών από τους αποτειχισμένους εκπροσώπους του Ακαινοτομήτου Πληρώματος και στους θρόνους των οικουμενιστών τοποθετηθούν Ορθόδοξοι που θα ορθοτομούν την αλήθεια, τότε μόνο επανερχόμαστε στην κανονική τάξη, μνημονεύοντας και έχοντας εκκλησιαστική κοινωνία με τους αληθινούς Ορθόδοξους επισκόπους της Μίας Εκκλησίας, είτε της Ελλάδος, είτε της κάθε τοπικής κανονικής και νόμιμης Εκκλησίας. Μέχρι τότε υποχρεωτικά το πλήρωμα της Μίας Εκκλησίας είναι αποτειχισμένο από την κοινωνία των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών. Είναι παγίδα του σατανά το να δημιουργούν συνέχεια επισκόπους, συνόδους και μητροπόλεις, πολεμώντας την Θεάρεστη Λυτρωτική ένσταση της ιεράς αποτειχίσεως του Ακαινοτομήτου Εκκλησιαστικού Πληρώματος. Τελικά οι μασόνοι επίσκοποι των παρατάξεων είναι η σιγουριά και η εξασφάλιση για να παραμένουν στους θρόνους τους οι οικουμενιστές, αφού δεν πολεμούν τον οικουμενισμό, αλλά αγωνίζονται για να μεγαλώνει η παρασυναγωγή. Πολλοί επίσκοποι των παρατάξεων έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους επισκόπους του οικουμενισμού, αφού ανήκουν και στις ίδιες μασονικές στοές. Ας τα βλέπουν οι οπαδοί των δύο άκρων, που έχουν καταντήσει φυτά των επισκόπων του ψεύδους και της απάτης του εωσφόρου. Δεν ντρέπονται να λένε ψέματα όταν απαγγέλουν το Σύμβολο της Πίστεως, ότι η Εκκλησία είναι Μία, αφού δεν αγωνίζονται ως αποτειχισμένοι στο σώμα της, αλλά βρίσκονται σε παρασυνάγωγη Εκκλησία της κάθε παρατάξεως που είναι παράλληλη, διαφορετική και ξεχωριστή, ως προς την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία; Εάν ο κλήρος, οι μοναχοί και οι λαϊκοί όλων των συνοδικών παρατάξεων αποτειχίζονταν από την κοινωνία των επισκόπων της παρασυναγωγής και ενώνονταν αγωνιζόμενοι με τους αποτειχισμένους από την κοινωνία των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών, εντός του Ακαινοτόμητου Πληρώματος, τότε θα γινόταν πραγματικός σεισμός. Το Ορθόδοξο πλήρωμα των αποτειχισμένων της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας θα προκαλούσε, θα συγκαλούσε και θα συγκροτούσε Πανορθόδοξη Σύνοδο για να εξετάσει, να δικάσει τους υπόδικους οικουμενιστές και παραταξιακούς και για να ξαναεπέστρεφε η κανονική τάξη στην Εκκλησία. 

11 σχόλια:

  1. Γνωρίζουμε εαν στην Θεσ/νικη υπαρχει ακαινοτομητος εκκλησια?εγω γνωριζω μονο καποιων παραταξεων.και γω πολυ λυπαμαι
    γιαυτην την κατασταση.Που να εκκλησιαζομασται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί αγαπητέ ανώνυμε δεν λέτε ξεκάθαρα το όνομά σας? Μήπως προσπαθήτε να ρίξετε άδεια και να πιάσετε γεμάτα?

    ΤΣΑΛΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παναγία Παυσολύπης
    Ι.Μ. Κασσανδρείας, Τρίλοφος Θεσσαλονίκης
    π.Γεώργιος Αγγελακάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΣΑΛΛΙΝΙΑ ΜΗΝ ΑΡΠΑΖΕΣΑΙ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΖΗΜΟΥΡΑΚΑΣ ΛΕΓΟΜΑΙ.
    Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΛΟΠΡΟΕΡΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΓΩ ΨΑΧΝΩ
    ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΑ.
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ Π. ΓΕΩΡΓΙΕ.
    ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΜΙΑ ΟΜΙΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ
    ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο πατέρας Γεώργιος δεν διαθέτει ιστοσελίδα αδελφέ Βασίλειε. Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, στείλτε μου email στο tsalinia86@gmail.com

    Δεν αρπάχτηκα αγαπητέ μου, απλά τα χρόνια είναι δύσκολα όπως καταλαβαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σωστα τα λες και σε καταλαβαινω.Παντως ευχαριστω.Εαν χρειαστω
    κατι θα επικοινωνησω παλι.Βασιλειος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ολόκληρη την Ελλάδα μόνο δύο ή τρεις είναι οι γνωστοί αληθινοί ορθόδοξοι Ιερείς που είναι αποτειχισμένοι - απομακρυσμένοι από την οικουμενική πανθρησκεία του Παγκοσμίου Συμβουλίου (παναιρετικών) Εκκλησιών του αντιχρίστου;

    Άραγε πόσοι λαϊκοί ορθόδοξοι είναι αληθινά αποτειχισμένοι από την παναιρεση του Οικουμενισμού (ΟΧΙ "ΕΝΤΟΙΧΙΣΜΕΝΟΙ" ΣΕ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ), χωρίς ωστόσο να είμαστε ενωμένοι μεταξύ μας ως Σώμα Χριστού ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣΧΗΜΑ; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ "ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ";

    ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΑΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΑΛΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΕΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ

    ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αγαπητε γεωργιε.το νεο-παπικο-γρηγοριανο εχει καταδικαστει απο πανορθοδοξες συνοδους?ναι η οχι?πιστευεις οτι θα γινει ποτε συνοδος?δηλαδη αν δεν γινει ποτε συνοδος τοτε και στο πατριο και στο γρηγοριανο -παπικο ημερολογιο τα μυστηρια εχουν χαρη?αφου αγαπητε εχουν καταδικαστει απο πανορθοδοξες συνοδους.και μη μου πεις παλι οτι εφοσον εχει καταδικαστει το 1583 για ποιο λογο ξαναγινε συνοδος το 1593 γιατι συμφωνα με αυτο το σκεπτικο αν γινει πανορθοδοξος συνοδος και καταδικασει το νεο αρα οσοι μεινουν στο νεο γιατι δεν συμφωνουν παλι το νεο θα εχει εγκυρα μυστηρια συμφωνα με το πιο πανω που λετε εφοσον το 1583 καταδικαστηκε το νεο τοτε για ποιο λογο εγινε παλι συνοδος το 1593.δηλαδη στην συνοδο του 1583 δεν υπηρχε το αγιο πνευμα για να επικυρωσει την καταδικη?ειναι δυνατον?ετσι κοροιδευουμε τον ιδιο το θεο.με το ιδιο σκεπτικο για το σχισμα του 1054 και οι καθολικοι εχουν μυστηρια εγκυρα γιατι με μια συνοδο δεν μετραει και πρεπει να γινουν και αλλες συμφωνα με το παραδειγμα των συνοδων το 1593 ,1587,1848?εφοσον εχουν τα μυστηρια χαρη τοτε ποιος ο λογος οι ανθρωποι να φυγουν απο το νεο εφοσον τα μυστηρια τους αγιαζουν?για σενα αγαπητε γεωργιε το νεο ειναι η δεν ειναι αιρετικοι?εφοσον οπως λες οτι ειναι αιρετικοι και εχουν εγκυρα μυστηρια τοτε εσυ θα μπορουσες να πας να εξομολογηθεις και να κοινωνησεις με το νεο?ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ 46sotos μπορείς να διαβάσεις και να μελετήσεις στην πράξη και όχι στη θεωρία, στ' αλήθεια και όχι στα ψέματα τα βιβλία από μέσα και όχι απ' έξω που κατ' επανάληψη σου γράψαμε; Ή μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δεν σ' αφήνει να κατανοήσεις όλη την κανονική παράδοση της διαχρονικής Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας; Αν κάποιος διαβάσει στο blog έστω και ένα βιβλίο από την εκκλησιολογία θα γνωρίσει την αλήθεια και θα του λυθούν όλες οι απορίες. Εκτός και αν γράφεις τα σχόλια για να κάνεις εντύπωση στους αδιάβαστους και στους αμαθείς που τυχόν υπάρχουν.

      Διαγραφή
  9. αδερφε γεωργιε.εχω διαβασει τα βιβλια και μου εχουν δημιουργηθει αυτες οι αποριες.το θεμα ειναι οτι με αυτην σου την απαντηση δεν απαντησες σε καμια απο τις ερωτησεις και δεν βγηκε τιποτα καλο απο αυτο που απαντησες.εγω εκανα απλα ερωτησεις και σαν αγραματος(δεν τα καταλαβαινω τοσο καλα οσο εσεις) που ειμαι ηθελα απλες απαντησεις.πρωτον:¨εφοσον οι υποδικοι αιρετικοι εχουν μυστηρια που αγιαζουν και σωζουν εφοσον ειναι εγκυρα και θα ειναι εγκυρα διοτι δεν βλεπω να γινεται συνοδος θα πηγαινες να εξομολογηθεις και να κοινωνησεις?δευτερον:¨ας πουμε οτι γινεταi πανορθοδοξος συνοδος και καταδικαζεται το νεο και σε καμια 20-30 χρονια το ξαναλλαζουν οι μασωνοι ιερεις τοτε παλι πρεπει να ξαναγινει συνοδος και να το ξανακαταδικασει?και μεχρι να γινει παλι τα μυστηρια τους θα ειναι παλι εγκυρα?τριτον:.οι υποδικοι αιρετικοι δεν ειναι για σενα αιρετικοι?οπως ο υποδικος εγκληματιας δεν ειναι για σενα εγκληματιας?και εφοσον γινει συνοδος απο μασωνους και βγαλουν το συμπερασμα οτι δεν ειναι αιρετικοι τοτε παλι θα επιμενεις οτι εχουν εγκυρα μυστηρια?τεταρτον:εφοσον λεμε οτι η συνοδος γινεται για να μαθει ο λαος την αιρεση με το ιδιο σκεπτικο τοτε οι σημερινοι ελληνες που δεν γνωριζουν οτι οι καθολικοι ειναι αιρετικοι οι οποιοι καταδικαστηκαν το 1054 μηπως πρεπει να ξαναγινει συνοδος εφοσον περασαν και παρα πολλα χρονια απο τοτε(για σκεψου ομως οτι δεν χρειαστηκε να ξαναγινει συνοδος για να πει οτι οι καθολικοι ειναι αιρετικοι) για να μαθουν την αιρεση αυτη?.και εφοσον λεμε οτι η συνοδος γινεται για να μαθει ο λαος αφου περασαν και πολλα χρονια μηπως και τα μυστηρια των καθολικων ειναι εγκυρα μεχρι να ξαναγινει συνοδος?.στο σχισμα του 1054 η συνοδος καταδικασε τους καθολικους ως αιρεση.γιατι εδω να ισχυει οτι καταδικαζεται ως αιρεση με ΜΙΑ συνοδο ενω στην καινοτομια του γρηγοριανου να μην ισχυει αυτο και να λεμε οτι εφοσον το καταδικασαν το 1583 τοτε για ποιο λογο εγιναν και αλλες συνοδοι του 1593,1848 αρα τα μυστηρια εχουν ακομα χαρη και αγιαζουν?ποια η διαφορα της συνοδου που θα γινει(αν γινει) με την συνοδο του 1583?1593?κτλ?στο ιδιο αποτελεσμα δεν θα μας οδηγησει?

    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Η ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝ ΡΩΤΟΥΣΑ ΕΝΑΝ ΑΓΙΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΧΥΜΑ ΚΑΙ ΤΣΟΥΒΑΛΑ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί αδελφέ εξακολουθείς να μη διαβάζεις τα βιβλία και συνεχίζεις να έχεις τις ίδιες απορίες;Σου δώσαμε το τηλέφωνο μας και δεν μας πήρες,δώσε μας το δικό σου να σε πάρουμε εμείς.

      Διαγραφή