10 Οκτωβρίου 2020

ΠΩΣ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΝΤΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ. ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΔΕΝ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΙΑ ΕΝΩ ΚΟΥΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΟΝΑΧΕΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΕΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΟΥΡΕΥΟΥΝ ΚΟΝΤΑ. ΓΕΝΕΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΝΤΡΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ

ΠΩΣ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΝΤΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ. ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΔΕΝ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΙΑ ΕΝΩ ΚΟΥΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΟΝΑΧΕΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΕΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΟΥΡΕΥΟΥΝ ΚΟΝΤΑ. ΓΕΝΕΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΝΤΡΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ Παραδόσεις και Εκκλησία. Ο Απόστολος Παύλος λέγει: «Εάν ανήρ τις κομά ατιμία αυτώ εστι» Α' Κορινθ. 11, 14. Άνδρας ο οποίος φέρει κόμην είναι άτιμος. Αι Αποστολικαί διαταγαί Α'. 3 MIGNE 1564-5 διατάσουν να κόπτωμεν την κόμην: «την τρίχα της κόμης συγκόπτειν και καθαίρειν αυτήν... ουκ έξεστί σοι τρέφειν τας τρίχας της κεφαλής σου». Ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς καταφέρεται κατά της κόμης ονομάζων το τρόπον αυτόν πορνικόν. «Πορνικός ο τρόπος και άθεος...». Κλήμης Αλεξ. Παιδ. Γ' 3 MIGNE 8, 577. Ο Άγιος Επιφάνιος MIGNE 42, 765-8. «Αλλότριόν εστι της καθολικής Εκκλησίας κόμη εκτεινομένη... ανήρ ουκ οφείλει κομάν». Ο Ιερώνυμος συνιστά να αφήνωμεν την κόμην τόσον μόνον, ώστε να καλύπτεται το δέρμα της κεφαλής, την δε άλλην να αποκόπτωμεν. MIGNE P. L. 25, 437. Κατά τον 11ον αιώνα ο περίφημος Αρχιεπίσκοπος Θεσ/νίκης Ευστάθιος κανονίζει τους Μοναχούς φέροντας κόμην λέγων: «Οι πλείους παρανομείτε κανταύθα τρέφοντες κόμην...» Την κόμην μας καταδικάζουν όχι μόνον αι φωναί των αγίων ανδρών, αλλά και οι κανόνες και δη ο 21ος, 42ος και 96ος της 6ης Οικουμενικής Συνόδου. Και τα διάφορα χειροτονικά αυτό διακελεύσουσι: «Προσαγόμενος τω αρχιερεί (ο αναγνώστης) κείρεται σταυροειδώς, είτα τέλειον υπό τινος κληρικού κείρεται». Σχετική με την κουράν της κόμης είναι η αρχαιοτάτη παπαλήθρα, την οποίαν είχεν η παλαιά Εκκλησία, αλλά σήμερον δεν υπάρχει. Και συγκεκριμένως: Εις το Πηδάλιον της Εκκλησίας μας ο Άγιος Νικόδημος ερμηνεύων τον ΚΑ' Κανόνα της 6ης Οικουμενικής Συνόδου ομιλεί περί παπαλήθρας των Κληρικών. «Η παπαλήθρα αύτη ήτο μία στρογγυλοειδής κουρά των εν τη κορυφή τριχών της κεφαλής παρομοία με στέφανον. Τούτο ήτο έθος, παράδοσις όλης της Εκκλησίας, ως βεβαιούται από τον 21ον Κανόνα της 6ης Οικουμενικής Συνόδου και από τους Αγίους Πατέρας. Ο Άγιος Ιερώνυμος γράφων προς τον Αυγουστίνον λέγει: «Παρακαλώ την στεφάνην σου». Ομοίως και ο Αυγουστίνος έγραφε προς τον Επίσκοπον Προκουλιανόν: «Μα την υμετέραν στεφάνην». Η στεφάνη αύτη ήτο το διακριτικόν γνώρισμα των Κληρικών». Και τέλος ο Άγιος Νικόδημος σημειώνει: «Πρέπει να ποιούσι και οι καθ' ημάς Κληρικοί εν τη κορυφή την τοιαύτην στεφάνην. Ου γαρ δίκαιον όρια αιώνια μεταίρειν, α έθεντο οι Πατέρες ημών».

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΘΕΑΡΕΣΤΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΜΕ : 1) ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ 2) ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΩΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΘΕΑΡΕΣΤΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΘΕΑΡΕΣΤΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΜΕ : 1) ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ 2) ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΩΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΘΕΑΡΕΣΤΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ Το "Ακαινοτομητον Πληρωμα" της Εκκλησιας της Ελλαδος ( των Γ.Ο.Χ. ), δια της συμφωνου προς την Κανονικην και Πατερικην - Παραδοσιακην γραμμην πορειας αυτου, κατεστη ο φρουρος και "φυλαξ της πιστεως του", κατα την εμπνευσμενην αποφασιν των Πατριαρχων της Ανατολης ( 1848 ), υπο την προυποθεσιν, βεβαιως, οτι τουτο υπαρχει ολως ασχετον και ανεξαρτητον προς την εκκλησιολογικως σφαλλομενην "Εκκλησιαν των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος". Η Κανονικως θεμελιουμενη πραξις της αποτειχισεως του Πληρωματος τουτου εκ της σφαλλομενης "εν ευσεβεια και δικαιοσυνη" εκκλησιαστικης αυτου Ιεραρχιας, ητις απαλλασει τουτο της ενοχης, ευθυνης και υποδικιας του "δυναμει" υφισταμενου σχισματος και αιρεσεως, αποτελει πληρες και σαφες στοιχειον διασωσεως της "ορθοδοξου εννοιας" και υποστασεως της Εκκλησιας του, εντος της οποιας, κατα πασαν εννοιαν θειου και εκκλησιαστικου δικαιου, καθηκοντως τουτο ισταται. Οθεν, η "ορθοδοξος εννοια" και υποστασις της Εκκλησιας της Ελλαδος, δ ι α σ ω ζ ε τ α ι εν προκειμενω, Μ Ο Ν Ο Ν δια της ακαινοτομητου γραμμης και κατευθυνσεως του Πληρωματος αυτης. Υπο τον Μ Ο Ν Ο Ν δε ορον τουτον νοειται η υπαγωγη του "Ακαινοτομητου Πληρωματος ( των Γ.Ο.Χ. ) εις την Εκκλησιαν της Ελλαδος και η εντος αυτης υποστασις αυτου. Εν αλλοις λογοις, την Εκκλησια της Ελλαδος δεν δυνανται να αποτελεσουν η εκπροσωπησουν εκκλησιολογικως τε και Κανονικως και "υπο την ορθοδοξον εννοιαν", ουτε η "σφαλλομενη ..." Ελλαδικη Ιεραρχια, ουτε το καινοτομουν Πληρωμα αυτης, ουτε η αυτοκαλουμενη "Εκκλησια των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος", αλλα Θειω Δικαιω, Μ Ο Ν Ο Ν το "Ακαινοτομητον Πληρωμα" Αυτης, εστω και εαν τουτο αποτελειται εκ "δυο η τριων συνηγμενων" εν τω Ονοματι του Χριστου...και τη αληθεια της ορθοδοξου πιστεως κειμενων. Το δε εκ της "ορθοδοξου εννοιας", ιδιοτητος και υποστασεως του Ακαινοτομητου ( των Γ.Ο.Χ. ) Πληρωματος της Εκκλησιας της Ελλαδος απορρεον δ ι κ α ι ω μ α, απο τε εκκλησιαστικης και νομιμου πλευρας κρινομενον, τυγχανει α ν α φ α ι ρ ε τ ο ν. Δι' ο και δυναται τουτο ακωλυτως να ασκηθη και διεκδικηθη ενωπιον πασης νομιμου εκκλησιαστικης και πολιτικης αρχης και εξουσιας, ως αποτελουν την "Γνησιαν Συνειδησιν της Εκκλησιας", ητοι την "ανωτατην αυθεντιαν" Αυτης, την δυναμενην, κατα την "Πραξιν της Εκκλησιας", να επικυρωση η ακυρωση και αποφασεις Οικουμενικων ακομη Συνοδων, ων "το οικουμενικον κυρος επισφραγιζει" (45). Και τουτο εφ' οσον η δια των προειρημενων παρατραπεισα Ιεραρχια της Εκκλησιας της Ελλαδος - ως συνεχιζουσα το σχισμα του 1924 και κοινωνουσα τη οικουμενιστικη αιρεσει - ε π α υ σ ε να δ ι α τ η ρ η ακαινοτομητως την Ορθοδοξον εννοιαν και ιδιοτητα της Εκκλησιας της Ελλαδος, ως μη π ε ρ ι φ ρ ο υ ρ ο υ σ α την Ε Ν Ο Τ Η Τ Α της Εκκλησιας, δεδομενου οτι τοσον το εν ισχυι Συνταγματικον, οσον και το Εκκλησιαστικον και Κανονικον Δικαιον "δεν προστατευει την συγκεκριμενην εκαστοτε Συνοδον, αλλα την Συνοδον την τ η ρ ο υ σ α τους Κανονας...απαρασαλευτως". ( Και δη τους αναφερομενους επι του δογματικου ορου της ενοτητας της Εκκλησιας, ητις ενοτης, περιφρουρειται, εν προκειμενω, ως προελεχθη, υπο του "Ακαινοτομητου Πληρωματος" της Εκκλησιας - υπογραμ. και παρενθ. ημετ.-) (προβλ. Εισηγησιν Συμβουλου Επικρατειας Α.Ν.Μαρινου, εν "Ορθοδοξος Τυπος",1981,φυλ.452,σελ.4).