11 Απριλίου 2023

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΘΕΑΡΕΣΤΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΜΕ : 1) ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ 2) ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΩΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΘΕΑΡΕΣΤΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΘΕΑΡΕΣΤΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΜΕ : 1) ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ 2) ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΩΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΘΕΑΡΕΣΤΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ Το "Ακαινοτομητον Πληρωμα" της Εκκλησιας της Ελλαδος δια της συμφωνου προς την Κανονικην και Πατερικην - Παραδοσιακην γραμμην πορειας αυτου, κατεστη ο φρουρος και "φυλαξ της πιστεως του", κατα την εμπνευσμενην αποφασιν των Πατριαρχων της Ανατολης ( 1848 ), υπο την προυποθεσιν, βεβαιως, οτι τουτο υπαρχει ολως ασχετον και ανεξαρτητον προς την εκκλησιολογικως σφαλλομενην "Εκκλησιαν των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος". Η Κανονικως θεμελιουμενη πραξις της αποτειχισεως του Πληρωματος τουτου εκ της σφαλλομενης "εν ευσεβεια και δικαιοσυνη" εκκλησιαστικης αυτου Ιεραρχιας, ητις απαλλασει τουτο της ενοχης, ευθυνης και υποδικιας του "δυναμει" υφισταμενου σχισματος και αιρεσεως, αποτελει πληρες και σαφες στοιχειον διασωσεως της "ορθοδοξου εννοιας" και υποστασεως της Εκκλησιας του, εντος της οποιας, κατα πασαν εννοιαν θειου και εκκλησιαστικου δικαιου, καθηκοντως τουτο ισταται. Οθεν, η "ορθοδοξος εννοια" και υποστασις της Εκκλησιας της Ελλαδος, δ ι α σ ω ζ ε τ α ι εν προκειμενω, Μ Ο Ν Ο Ν δια της ακαινοτομητου γραμμης και κατευθυνσεως του Πληρωματος αυτης. Υπο τον Μ Ο Ν Ο Ν δε ορον τουτον νοειται η υπαγωγη του "Ακαινοτομητου Πληρωματος εις την Εκκλησιαν της Ελλαδος και η εντος αυτης υποστασις αυτου. Εν αλλοις λογοις, την Εκκλησια της Ελλαδος δεν δυνανται να αποτελεσουν η εκπροσωπησουν εκκλησιολογικως τε και Κανονικως και "υπο την ορθοδοξον εννοιαν", ουτε η "σφαλλομενη ..." Ελλαδικη Ιεραρχια, ουτε το καινοτομουν Πληρωμα αυτης, ουτε η αυτοκαλουμενη "Εκκλησια των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος", αλλα Θειω Δικαιω, Μ Ο Ν Ο Ν το "Ακαινοτομητον Πληρωμα" Αυτης, εστω και εαν τουτο αποτελειται εκ "δυο η τριων συνηγμενων" εν τω Ονοματι του Χριστου...και τη αληθεια της ορθοδοξου πιστεως κειμενων. Το δε εκ της "ορθοδοξου εννοιας", ιδιοτητος και υποστασεως του Ακαινοτομητου Πληρωματος της Εκκλησιας της Ελλαδος απορρεον δ ι κ α ι ω μ α, απο τε εκκλησιαστικης και νομιμου πλευρας κρινομενον, τυγχανει α ν α φ α ι ρ ε τ ο ν. Δι' ο και δυναται τουτο ακωλυτως να ασκηθη και διεκδικηθη ενωπιον πασης νομιμου εκκλησιαστικης και πολιτικης αρχης και εξουσιας, ως αποτελουν την "Γνησιαν Συνειδησιν της Εκκλησιας", ητοι την "ανωτατην αυθεντιαν" Αυτης, την δυναμενην, κατα την "Πραξιν της Εκκλησιας", να επικυρωση η ακυρωση και αποφασεις Οικουμενικων ακομη Συνοδων, ων "το οικουμενικον κυρος επισφραγιζει" (45). Και τουτο εφ' οσον η δια των προειρημενων παρατραπεισα Ιεραρχια της Εκκλησιας της Ελλαδος - ως συνεχιζουσα το σχισμα του 1924 και κοινωνουσα τη οικουμενιστικη αιρεσει - ε π α υ σ ε να δ ι α τ η ρ η ακαινοτομητως την Ορθοδοξον εννοιαν και ιδιοτητα της Εκκλησιας της Ελλαδος, ως μη π ε ρ ι φ ρ ο υ ρ ο υ σ α την Ε Ν Ο Τ Η Τ Α της Εκκλησιας, δεδομενου οτι τοσον το εν ισχυι Συνταγματικον, οσον και το Εκκλησιαστικον και Κανονικον Δικαιον "δεν προστατευει την συγκεκριμενην εκαστοτε Συνοδον, αλλα την Συνοδον την τ η ρ ο υ σ α τους Κανονας...απαρασαλευτως". ( Και δη τους αναφερομενους επι του δογματικου ορου της ενοτητας της Εκκλησιας, ητις ενοτης, περιφρουρειται, εν προκειμενω, ως προελεχθη, υπο του "Ακαινοτομητου Πληρωματος" της Εκκλησιας - υπογραμ. και παρενθ. ημετ.-) (προβλ. Εισηγησιν Συμβουλου Επικρατειας Α.Ν.Μαρινου, εν "Ορθοδοξος Τυπος",1981,φυλ.452,σελ.4).

Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΣ ΤΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΡΘΡΟ

Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΣ ΤΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΡΘΡΟΝ Το τροπαριον Ηχος πλ.δ' Ιδου ο Νυμφιος ερχεται εν τω μεσω της νυκτος, και μακαριος ο δουλος, ον ευρησει γρηγορουντα, αναξιος δε παλιν, ον ευρησει ραθυμουντα. Βλεπε ουν, ψυχη μου, μη τω υπνω κατενεχθης, ινα μη τω θανατω παραδοθης, και της βασιλειας εξω κλεισθης, αλλα ανανηψον κραζουσα, Αγιος, Αγιος, Αγιος ει ο Θεος, πρεσβειαις του Προδρομου ελεησον ημας. ( Εκ γ' ) Κοντακιον Ηχος β'. Την ωραν ψυχη, του τελους εννοησασα, και την εκκοπην, της συκης δειλιασασα, το δοθεν σοι ταλαντον, φιλοπονως εργασαι ταλαιπωρε, γρηγορουσα και κραζουσα, Μη μεινωμεν εξω του Νυμφωνος Χριστου. Συναξαριον : του Μηναιου ειτα το παρον. Τη Αγια και Μεγαλη Τριτη της των δεκα Παρθενων παραβολης, της εκ του ιερου Ευαγγελιου, μνειαν ποιουμεθα. Στιχ. Τριτη μεγιστη παρθενους δεκα φερει, Νικην φερουσας αδεκαστου Δεσποτου. Αλλ' ω Νυμφιε Χριστε, μετα των φρονιμων ημας συναριθμησον Παρθενων, και τη εκλεκτη σου συνταξον ποιμνη, και ελεησον ημας. Αμην. Το εξαποστειλαριον. Αυτομελον. Ηχος γ' Τον Νυμφωνα σου βλεπω, Σωτηρ μου, κεκοσμημενον, και ενδυμα ουκ εχω, ινα εισελθω εν αυτω, λαμπρυνον μου την στολην της ψυχης, Φωτοδοτα, και σωσον με. ( Εκ γ' )