18 Ιουνίου 2019

ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΣΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ??? ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ


Μια ειναι η Εκκλησια των αποτειχισμενων και απο την υπερ-παν-αιρεση των οικουμενιστων και απο την παρασυναγωγη ολων των παραταξεων των λεγομενων "Γ.Ο.Χ.". Αφου ειναι Μια η Εκκλησια ολων αυτων που εχουν αποτειχιστει απο την κοινωνια των δυο πλανων 1) της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων και 2) της παρασυναγωγης των παραταξιακων,αυτη λοιπον η Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων ετσι οπως δεν εχει κοινωνια ουτε με τους οικουμενιστες ουτε με τους παραταξιακους πρεπει να εχει και Ενα ιδιο ενιαιο ημερολογιο γιατι ειναι Μια Εκκλησια αποτειχισμενων. Εαν εχει δυο ημερολογια διαφορετικα ξεχωριστα και παραλληλα αυτοματος καταστρεφεται η ενοτητητα της πιστεως και η κοινωνια του Αγιου Πνευματος της Μιας Εκκλησιας των αποτειχισμενων αφου εχουμε και δευτερη καινουργια εκκλησια αποτειχισμενων ξεχωριστη διαφορετικη και παραλληλη προς την ηδη υπαρχουσα. Αυτο στην ιεροκανονικη γλωσα του Παναγιου Πνευματος λεγεται και ειναι σχισμα. Ειναι το λεγομενο σχισμα των οικουμενιστων υποδικων καινοτομων της μασονιας του διαβολου. Αυτο ειναι σχισμα στην Εκκλησια των αποτειχισμενων που δεν συγχωρηται ουτε με το αιμα μαρτυριου κατα τον Ιερο Χρυσοστομο.Επιτρεπεται να λεγεσαι αντιοικουμενιστης και να κανεις υπακοη στο θελημα της μασονιας του διαβολου και να μην κανεις υπακοη στο θελημα του Αγιου Πνευματος της διαχρονικης Εκκλησιας?Επιτρεπεται περυσι 2013 να μην νηστεψης ουτε Μια ημερα και να καταργησεις ολοκληρη αρχαια παραδοση τηςνηστειας των Αγιων Αποστολων και να θες να λεγεσαι ψευδως αντιοικουμενιστης και αποτειχισμενος.Δεν γνωριζεις οτι οποιος αθετει την εγγραφη και αγγραφη παραδοση της Ορθοδοξου πιστεως εχει στο κεφαλι του ποινες αναθεματων πολλων Ιερων Κανονων? οπως της"Ζ" Οκουμενικης?. Πως απαγγελεις στο συμβολο της πιστεως οτι πιστευεις στην Μια Εκκλησια? Γιατι λες ψεματα στον Θεο αφου εφυγες απο την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων και ξεπηδησες σε μια δευτερη καινουργια ξεχωριστη διαφορετικη και παραλληλη με την πρωτη.Ετσι βρισκεσαι στην σχισματικη εκκλησια των οικουμενιστων και μετα λες οτι κανεις και αγωνα. Τελικα ποιον κοροιδευεις τον Θεο τους ανθρωπους η τον εαυτο σου? Σταματα να συνεχιζεις να σχιζεις την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων απο την κοινωνια των αιρετικοσχισματικων οικουμενιστων και παρασυναγωγων παραταξιακων.Οπως αποτειχιστηκες απο την αιρεση των οικουμενιστων οπως δεν εχεις κοινωνια με την παρασυναγωγη των παραταξιακων γιατι δεν αποτειχιζεσαι και απο το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των καινοτομων υποδικων οικουμενιστων μασονων του διαβολου?αυτο δεν το καταλαβανεις η το θελεις για σουβενιρ να θυμασαι τους οικουμενιστες της μασονιας? Αλλιως δεν εξηγειται εκτος και εαν το παιζεις Ορθοδοξος και δουλευεις για αυτους.Εαν δεν φυγεις απο το σχισμα των οικουμενιστων θα εισαι υποδικος καινοτομος αξιος διακοπης πασης εκκλησιαστικης κοινωνιας και θα δικαστεις απο την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων.

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ  ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ
Στο βιβλιο του Θεολογου Καθηγητου Σταυρου Καραμητσου :
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
διαβαζουμε στη σελιδα 123 :
11 Εκκλησιολογικα
Επιστολη του π. Φλωρινης Χρυσοστομου Προς τον Θεοφιλεστατον Επισκοπον Κυκλαδων κυρον Γερμανον Βαρυκοπουλον, εις απαντησιν της απο 20ης Οκτωβριου 1937 Ανοικτης επιστολης του δευτερου.
Εν Αθηναις τη 9η Νοεμβριου 1937
Προς
τον Θεοφιλεστατον Επισκοπον Αγιον Κυκλαδων
κ. Γερμανον    
Ενταυθα
Σελιδα 135 :
Ταυτα, θεοφιλεστατε, δια τελευταιαν φοραν, προς ικανοποιησιν της αληθειας και ευχομαι εις τον Θεον οπως εν τω απειρω Αυτου ελεει και μακροθυμια, ημας μεν να συγχωρηση δια το μεγα αμαρτημα οπερ επραξαμεν επι τη ανυψωσει Υμων επι τον επισκοπικον βαθμον, Υμας δε συνετιση και εις τας σωτηριους τριβους της συναισθησεως και της μετανοιας οδηγηση, επιβραβευων αμα και τον ιερον αγωνα ημων, δια της επαναφορας του πατριου εορτολογιου προς δοξαν Χριστου και της Ορθοδοξου Εκκλησιας Αυτου.
Ο π. Φλωρινης ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
Βλεπετε λοιπον οτι ο Χρυσοστομος Καβουριδης δημοσια σε επιστολη του προς τον επισκοπο που χειροτωνησαν Γερμανο Βαρυκοπουλο,   προς τιμη του και μπραβο του  που μετανοησε για την μεγαλη αυτη αμαρτια δημοσια,  ευχεται στον Θεο του  απειρου  ελεους και της μακροθυμιας να τον συγχωρησει για το μεγα αμαρτημα της  χειροτωνιας στον βαθμο του επισκοπου.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ευχεται δημοσια στο απειρο ελεος και στην μακροθυμια του Θεου να τον συγχωρησει για το μεγαλο αμαρτημα που εκανε να τον χειροτωνησει επισκοπο.!!!!!!!!!!!!!!!!
Καταλαβαινετε λοιπον οτι δεν επρεπε να χειροτωνησουν επισκοπους οι τρεις κανονικοι επισκοποι.?????????????????
Οι τρεις κανονικοι επισκοποι της Εκκλησιας της Ελλαδος ενω ηταν τοσα χρονια μεσα στην αιρεση και στο νεο- ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων, ο Φλωρινης  Χρυσοστομος,  ο Δημητριαδος Γερμανος και ο Ζακυνθου Χρυσοστομος, αποτειχιστηκαν το 1935 απο την  κοινωνια της αιρετικης και σχισματικης οικουμενιστικης νεο-ημερολογιτικης ιεραρχιας  της Εκκλησιας της Ελλαδος  και πηγαν  με το παλαιο εορτολογιο.
Πηγαν στο Ακαινοτομητο πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος που απο το 1924 μεχρι το 1935 υπηρχαν μονο ιερεις, μοναχοι και λαικοι.
Ετσι λοιπον το 1935 το Ακαινοτομητο Πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος εχει και τρεις κανονικους και νομιμους Επισκοπους.
Το μεγα αμαρτημα αυτων των τριων Επισκοπων που ευχεται ο Χρυσοστομος να τον συγχωρησει ο Θεος του απειρου ελεους και της μακροθυμιας ειναι το οτι μετα απο λιγο το 1935 αρχιζουν και χειροτωνουν επισκοπους.!!!!!!!!
Τοτε αρχιζει η παρασυναγωγη των επισκοπων.!!!!!!!!!
Ενω ο ιδιος ο Χρυσοστομος καταλαβαινει το λαθος του και προς τιμη του ευχεται δημοσια να τον συγχωρησει ο Θεος επειδη χειροτωνησε επισκοπους, ερχονται τωρα απο τις συνοδους των Γ.Ο.Χ.  και χτιζουν την παρασυναγωγη ολων των ιεραρχιων, ολων των συνοδων και ολων των παραταξεων πανω στο μεγαλο αμαρτημα αυτων των επισκοπων.
Τι δεν καταλαβαινουν???????????
Οτι ο Χρυσοστομος δημοσια ευχεται στον Θεο να τον συγχωρησει για το μεγαλο αμαρτημα που χειροτωνησαν επισκοπους το καταλαβαινουν ναι η κανουν πως δεν το καταλαβαινουν.
Ο ιδιος ο Χρυσοστομος τους λεει παρασυναγωγους επισκοπους.!!!!!!
Τι αλλο να τους πει.?????????
Αφου απο τους τρεις επισκοπους αρχισε η παρασυναγωγη απο το μεγα αμαρτημα που χειροτωνησαν επισκοπους και ευχεται να τον συγχωρησει ο Θεος,  αρα μετα απο εκει και περα μεχρι και σημερα ολοι οι επισκοποι,  οι συνοδοι,  οι ιεραρχιες και οι παραταξεις των λεγομενων Γ.Ο.Χ. ειναι μια κανονικη και νομιμη παρασυναγωγη.
Ο ιδιος το ομολογει πολλες φορες οτι ειναι παρασυναγωγοι που εκανε το μεγαλο λαθος.
Και ερχονται σημερα ολοι οι παραταξιακοι που ειτε γεννηθηκαν μεσα στην παρασυναγωγη, ειτε πηγαν  απο το νεο και τους οικουμενιστες στην παρασυναγωγη  και κανουν οτι δεν καταλαβαινουν γιατι ειναι παρασυναγωγοι και αρχιζουν τα κουραστικα φιλολογικα ποιηματα τους.!!!!!!!!!!!!
Δεν μπορουν να τα καταλαβει το κεφαλι τους.?????????????????
Αλλα ειναι πονηροι.!!!!!!!!!!!!!!!
Για την εσφιγμενου ξερουν ομως πολυ σωστα οτι η νεα μονη ειναι παρανομη και αντικανονικη αφου ειναι παρασυναγωγη οικουμενιστικη και αιρετικοσχισματικη.!!!!!!!!!!!!!
Αυτοι που εχουν κανει, δεν ξερω τον αριθμο, τοσους πολλους αρχιεπισκοπους Αθηνων και πασης Ελλαδος και τοσες πολλες Εκκλησιες της Ελλαδος εκει δεν μπορει να καταλαβει το μυαλο τους οτι ειναι παρασυναγωγη.????????????????
Κανανε δικο τους Πηδαλιο μηπως.???????????????
Κανανε δικη τους Πατρολογια μηπως.????????????????
Εδω δεν βλεπουνε οι τυφλωμενοι τον  Χρυσοστομο Καβουριδη που εκανε το μεγα αμαρτημα και ευχεται να τον συγχωρησει ο Θεος που χειροτωνησαν επισκοπους.??????????????????
Δεν ακουνε οι κουφοι τον Χρυσοστομο Καβουριδη που τους λεει συνεχεια παρασυναγωγους.??????????????
Αρα δυο πραγματα πρεπει να συμβαινουν.!!!!!!!!!!
Η δεν εχουν μυαλο και δεν καταλαβαινουν.!!!!!!!!!!
Η κανουν οτι δεν το  καταλαβαινουν επειδη  υπαρχουν συμφεροντα στη μεση διαφορων ειδων.!!!!!!!!!!!!!!!

ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ : ΚΟΨΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ : ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ : ΚΑΝΤΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ.




ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΠΛΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΚΡΑ : ΤΩΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ Γ.Ο.Χ.

ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΓΙΟ - ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Οι Εκκλησιολογικες θεσεις του Ορθοδοξου Ομολογιακου Ενισταμενου Ακαινοτομητου Πληρωματος των Αποτειχισμενων ειναι :

1) Εχουμε αποτειχιστει απο τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους, αλλα και διακοψαμε καθε εκκλησιαστικη κοινωνια με οσους τους μνημονευουν, διοτι οι οικουμενιστες ειτε  πρωτοστατουν στην σατανικη υπερ-παν-αιρεση ειτε  εχουν κοινωνια με ολους τους αιρετικους, τους κακοδοξους τους βλασφημους, τους  διαστροφεις και πλανεμενους  του κοσμου στο παγκοσμιο συμβουλιο ψευτοεκκλησιων ειναι  το ιδιο πραγμα.

Ολοι οι Ιεροι Κανονες της Αποτειχισεως των Αγιων Συνοδων  και η πραξη των Θεοφορων Πατερων της Εκκλησιας,  μας λενε οτι εκτος απο την  διακοπη μνημοσυνου του αιρετικου επισκοπου χρειαζεται  και  η  διακοπη  κοινωνιας απο οσους  μνημονευουν τους  αιρετικους επισκοπους, διαφορετικα γινομαστε συγκοινωνοι της οικουμενιστικης κακοδοξιας και εμεις εαν δεν διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι τους.

2) Εχουμε αποτειχιστει απο την κοινωνια  των  οικουμενιστων επισκοπων διοτι εκτος απο  αιρετικοι ειναι και σχισματικοι νεο-ημερολογιτες, διοτι με το σχισμα που κανανε καταστρεψαν την Λατρευτικη ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος μεσα στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη  Εκκλησια.

3) Δεν εχουμε καμια  κοινωνια με καμια συνοδο η παραταξη επισκοπων παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ. Ελλαδος και  εξωτερικου διοτι αυτοι αποτελουν αλλη(ες) καινουργια(ες)  εκκλησια(ες) που ειναι παραλληλη(ες) διαφορετικη(ες) και ξεχωριστη(ες) με την Μια  Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια την Κανονικη, την Νομιμη, την  Παλαια και την ηδη υπαρχουσα σε ολους τους αιωνες και δεν αγωνιζονται ως ενισταμενοι κατα των κακοδοξων  εντος Αυτης.

4) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα περι αυτοματης απωλειας των Θειας Χαριτος των  Μυστηριων  των δυναμει αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων. Οι χειροτωνημενοι Επισκοποι  και Ιερεις με  Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη εχουν  μυστηρια που  ειναι ισχυρα,  ασχετως που επεσαν σε αιρεση ,σχισμα, παρασυναγωγη  ειναι  ακριτοι  ακομη  και δυναμει αιρετικοι  σχισματικοι  και παρασυναγωγοι διοτι δεν  εχουν καταδικαστει ακομη απο Ορθοδοξη Συνοδο ζωντων επισκοπων.  Σε ολη την ιστορια της Εκκλησιας ποτε δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για ακυροτητα Μυστηριων προ συνοδικης διαγνωσεως.

Οπως και μετα απο Αγια  Συνοδικη διαγνωση και  καταδικη των κεκριμενων και ενεργεια  αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για εγκυροτητα μυστηριων.

Μονο για τα εντελως αντιθετα μιλησαν.

5) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα οτι η  Θεια Ευχαριστια ειναι επισκοποκεντρικη.

Η Θεια Ευχαριστια ειναι Χριστοκεντρικη αφου ο Χριστος ειναι το κεντρο στη Θεια Ευχαριστια.

Οταν ο Επισκοπος ακολουθει τον Χριστο και ορθοτομει τον λογο της αληθειας τοτε οφειλουν και οι πιστοι του  πληρωματος της Τοπικης Εκκλησιας  να κανουν υπακοη σε εναν τετοιο αληθινο επισκοπο.

Οταν ομως ο επισκοπος δεν ακολουθει τον Χριστο και την αληθεια, αλλα αντιθετως διδασκει αιρεσεις, κακοδοξιες και πλανες τοτε το πληρωμα της Εκκλησιας ειναι υποχρεωμενο να αποτειχιστει απο την κοινωνια του επισκοπου του,  μεχρι η ηγεσια των αποτειχισμενων μετα απο Συνοδικη διαγνωση ξανατοποθετησει στην ιδια ακριβως επισκοπικη  θεση της Τοπικης Εκκλησιας  Ορθοδοξο αληθινο  Επισκοπο που θα ορθοτομει τον λογο της αληθειας.

6) Οι Ιεροι Κανονες της αποτειχισεως ειναι υποχρεωτικοι και οχι δυνητικοι, διοτι εαν ηταν δυνητικοι  και δεν αποτειχιζοταν κανενας απο την κοινωνια των αιρετικων δεν θα γινοταν και καμια συνοδος για να δικασει τους αιρετικους αφου τις Ιερες Συνοδους τις συγκροτουσαν αποτειχισμενοι πατερες απο τους αιρετικους της εποχης τους,  και θα ειχε καταντησει η Εκκλησια μας ταμειο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων, Θεος φυλαξοι.

Πως μια τετοια σοβαρη  πραξη οπως ειναι η κοινωνια με την αιρεση θα αφηνωταν  στην κριση  του καθενος και δεν θα  ηταν  υποχρεωτικη  αφου  εκτος οτι εξαρταται η σωτηρια των πιστων απο αυτη την πραξη, εξαρταται  και η ιδια ακομη η υποσταση της Εκκλησιας, μη γενοιτο.

Οταν γινοταν η δικη απο τους εξαρχους των Ιερων Συνοδων για να  δικασουν οσους ειχαν κοινωνια με  τους  αιρετικους και δεν ειχαν αποτειχιστει οπως οι συναδελφοι τους,  παρακαλουσαν  να τους συγχωρεσουν,  να τους κρινουν και να τους επιτιμησουν  επιεικως διοτι ελεγαν : αμαρτησαμε οπως ο ληστης και η πορνη, μεγαλωσαμε μεσα στην αιρεση και την αυξησαμε.

Αμα δεν ηταν υποχρεωτικοι οι κανονες της αποτειχισεως απο την κοινωνια των αιρετικων γιατι να τους επιτιμησουν οι Πατερες των Αγιων Συνοδων για την πραξη τους.????????


ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΜΙΛΑΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΕΟΦΟΡΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΝ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ Η ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ


ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΜΙΛΑΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΕΟΦΟΡΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ

ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΝ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ Η ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ :

ΠΗΔΑΛΙΟΝ σελ. 358.

Εκδοσεις Παπαδημητριου.

ΚΑΝΩΝ ΙΕ' ΤΗΣ Α'. ΚΑΙ Β'. ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Στην τριτη σειρα του Ιερου κανονα λεει : 

".............αποστήναι τής πρός τόν οικείον Πατριάρχην κοινωνίας, καί μή αναφέροι τό όνομα αυτού,............"

 πιο κατω στον ιδιο Ιερο Κανονα στη δεκατη σειρα λεει :

"................τής πρός τόν πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες,............."

και παλι πιο κατω στον ιδιο Ιερο Κανονα στη δεκατη τριτη σειρα λεει :

"..........τόν καλούμενον Έπίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες,..........."

στην ιδια σελ. 

η ερμηνεια του Κανονα λεει : 

στη τριτη σειρα :

"........ήθελε χωρισθή από τήν συγκοινωνίαν  τού Πατριάρχου αυτού,........."

J.- P. MIGNE

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ

( PATROLOGIA GRAECA)

Κεντρο πατερικων εκδοσεων

ΤΟΜΟΣ : 137

σελ. 1068 

ΚΑΝΩΝ ΙΕ' 

Ερμηνεια ΒΑΛΣΑΜΩΝΑΣ

στη τεταρτη σειρα λεει :

".........όταν έκ τής τούτου κοινωνίας αποστήση.........."

στη ιδια ερμηνεια στην εβδομη σειρα λεει :

"...........από τής τού οικοίου αρχιερέως κοινωνίας,..........."

στην ιδια ερμηνεια στην εικοστη σειρα λεει : 

"..........ήγουν χωρίση έκ τής κοινωνίας του πρώτου αυτού........"

σελ. 1069

ΚΑΝΩΝ ΙΕ' 

Ερμηνεια ΖΩΝΑΡΑΣ

στη πεμπτη σειρα λεει :

"..........τού συγκοινωνείν τώ πατριάρχη αυτού........."

στην ιδια ερμηνεια στην τριακοστη πρωτη σειρα λεει :

"...........εαυτούς τής τών αιρετικών κοινωνίας............"

Η Αγια Γραφη μας λεει :  μην συγκοινωνειτε τοις εργοις τοις ακαρποις.

Ολοι οι Ιεροι Κανονες των Ιερων Συνοδων μας λενε : για διακοπη της εκκλησιαστικης κοινωνιας προς τους αιρετικους επισκοπους και οτι οποιος κοινωνει με ακοινωνητους να ειναι ακοινωνητος.

Ολοι οι Αγιοι Πατερες μας λενε : φευγετε απο το μνημοσυνο των αμνημονευτων και απο την κοινωνια των ακοινωνητων.

Γιαυτο αγαπητοι πατερες και αδελφοι : οποιος σας πει οτι κοψτε μονο το μνημοσυνο του αιρετικου επισκοπου αλλα μην κοβεται την κοινωνια με τον αιρετικο επισκοπο ειναι : η βαλτος διατροφεας και φυτευτος απο τους εχθρους μασονους οικουμενιστες του σατανα, η εχει προβληματικο μυαλο και αρρωστεια ψυχολογικη η ειναι δαιμονισμενος και θελει πνευματικη θεραπεια.

ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.



Η αποτείχιση των Ορθοδόξων Χριστιανών από το μνημόσυνο και την κοινωνία των δυνάμει υπερπαναιρετικών νεοημερολογίτικων σχισματικών οικουμενιστών, είναι η ασφάλεια για να βρισκόμαστε εντός Εκκλησίας, μακριά από τον μολυσμό και τον πνευματικό θάνατο. Με την αποτείχιση οι Ορθόδοξοι απομονώνουμε τους οικουμενιστές και τους.....
θέτουμε εκτός εκκλησιαστικής κοινωνίας ως υπόδικους, περιμένοντας το μελλοντικό εκκλησιαστικό δικαστήριο. Επειδή δεν γνωρίζουμε πότε και αν ο Υπερπανάγιος Τριαδικός Θεός μας, θα επιτρέψει να συγκροτηθεί σύνοδος για να καταδικάσουμε όλους τους κακόδοξους οικουμενιστές, εμείς οι Ορθόδοξοι είμαστε υποχρεωμένοι εκ Πνεύματος Αγίου να αποτειχιστούμε από τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές. Δεν είναι δυνατόν τόσα πολλά χρόνια μέχρι να καταδικαστούν οι οικουμενιστές, εμείς να έχουμε κοινωνία εκκλησιαστική μαζί τους, γιατί θα κολαστούμε. Γι' αυτό ο Πανάγιος Θεός μας, ασφάλισε την Αγία Του Εκκλησία με τους κανόνες της αποτειχίσεως. Αν δεν αποτειχιστούμε από τους οικουμενιστές δεν μπορούμε ούτε να προκαλέσουμε, ούτε να συγκαλέσουμε, ούτε να συκγροτήσουμε σύνοδο για να τους δικάσουμε. Δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να συγκροτήσουμε Σύνοδο, ενώ έχουμε κοινωνία εκκλησιαστική μαζί τους, γιατί θα πρέπει να καταδικάσουμε και τον εαυτό μας, γιατί κοινωνούσε μαζί τους. Όταν οι Πατέρες των Αγίων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων συκγροτούσαν τις συνόδους, για να δικάσουν τους αιρετικούς, ήταν αποτειχισμένοι πρώτα. Γι' αυτό διαβάζουμε στα πρακτικά των Αγίων Συνόδων, πως όσοι δεν αποτειχίζονταν από τους κακόδοξους, ενώ οι συνάδελφοι τους είχαν αποτειχιστεί και αγωνιζόντουσαν, όταν γινόταν το δικαστήριο, ζητούσαν συγγνώμη και παρακαλούσαν τους Συνοδικούς Πατέρες να τους επιτιμήσουν επιεικώς. Σύμφωνα με τους Ιερούς κανόνες και συγκεκριμένα τον 15 της Α'Β', όποιος δεν αποτειχίζεται από τους κακόδοξους οικουμενιστές, κάνει σχίσμα στην εκκλησία και την κάνει αιρετική. Ενώ όποιος αποτειχίζεται, όχι μόνο σχίσμα δεν κάνει, αλλά σώζει την Εκκλησία από την αίρεση και το σχίσμα των οικουμενιστών για παράδειγμα και πρέπει να τον τιμήσουν οι ορθόδοξοι, ενώ αυτόν που δεν αποτειχίζεται πρέπει να τον δικάσουν σύμφωνα με την πράξη της Εκκλησίας μας. Η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για αυτούς που θέλουν να βρίσκονται εντός Εκκλησίας και εντός Σωτηρίας, ενώ για αυτούς που θέλουν να  βρίσκονται εκτός Εκκλησίας και εκτός Σωτηρίας είναι δυνητικοί. Αν η αποτείχιση δεν ήταν υποχρεωτική και κανένας Πατέρας της Εκκλησίας δεν αποτειχιζόταν δεν θα γινόταν και καμμία Σύνοδος, για να καταδικάσει τους αιρετικούς και η Εκκλησία μας θα είχε καταντήσει ταμείο αιρέσεων, σχισμάτων και παρασυνάγωγων, μη γένοιτο. Η αποτείχιση είναι ο φράχτης για να ξεχωρίζει το στρατόπεδο των Ορθοδόξων από το στρατόπεδο των κακοδόξων, για να ξεχωρίζουν οι ομολογητές της πίστεως από τους προδότες και γενίτσαρους της Εκκλησίας. Από την αποτείχιση ξεχωρίζουν οι φίλοι του Θεού από τους φίλους του σατανά και τους εχθρούς του Θεού. Η αποτείχιση γίνεται από τους αιρετικούς και από αυτούς που συγκοινωνούν με τους αιρετικούς, μνημόσυνο = εκκλησιαστική κοινωνία, αφού η εκκλησία μας είναι σώμα από τον Πατριάρχη, μέχρι τον τελευταίο πιστό. Οι Ιεροί κανόνες μας λένε ότι όποιος κοινωνεί με ακοινώνητους να είναι ακοινώνητος, ενώ οι Πατέρες της Εκκλησίας μας φωνάζουν ''φύγετε από την κοινωνία των ακοινωνήτων και το μνημόσυνο των αμνημονευόντων''. Αν οι Πατέρες της Εκκλησίας αποτειχίζονταν μόνο από τους αιρεσιάρχες και είχαν κοινωνία με τους οπαδούς και μνημονευτές των αιρεσιαρχών δεν θα κολαζόντουσαν άμεσα από την κοινωνία των αιρετικών, αλλά θα κολαζόντουσαν έμμεσα από την συγκοινωνία των αιρετικών, Θεός φυλάξοι. Αυτοί που μνημονεύουν και έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές λέγονται οικουμενιστές, γιατί λοιπόν θέλουνε να λέγονται Ορθόδοξοι;
Η πόρνη είναι πόρνη, αυτός που πορνεύει με την πόρνη δεν είναι πόρνος; Ο προτεστάντης μνημονεύει προτεστάντη, ο βουδιστής βουδιστή , ο παπικός παπικό, ο ουνίτης ουνίτη, ο παραταξιακός παραταξιακό, ο οικουμενιστής οικουμενιστή και ο ορθόδοξος ορθόδοξο. Η αποτείχιση είναι διακοπή κοινωνίας ανάμεσα στον Χριστό και τον διάβολο, στην αλήθεια και το ψέμα, στο φως και το σκοτάδι, στην ζωη και τον θάνατο. Η αποτείχιση πρέπει να γίνεται πάντα σύμφωνα με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και την πράξη της Εκκλησίας για λόγους ευσεβείας και διακαιοσύνης. Όταν κηρύσσουν επίσκοποι, κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί αίρεση δημόσια, ''γυμνή τη κεφαλή'', τότε το πλήρωμα της Εκκλησίας οφείλει να αποτειχιστεί από τους αιρεσιάρχες και τους κοινωνούντας μετ' αυτών προ και μέχρι συνοδικής κρίσεως. Οι Ιεροί κανόνες πρέπει να εφαρμόζονται στην πράξη και όχι στην θεωρία (βλ. σύναξη κληρικών και μοναχών με ομολογία πίστεως ψεύτικη). Κανένας δεν ξεδιψάει με ζωγραφιστό νερό. Η αποτείχιση πρέπει να γίνεται ολοκληρωμενη και όχι μισή (βλ. νεοημερολογίτες σχισματικούς οικουμενιστές που διέκοψαν κοινωνία μόνο με την αίρεση των οικοιυμενιστών). Οι αποτειχισμένοι από τους νεοημερολογίτες σχισματικούς αιρετικούς οικουμενιστές, μέχρι να συγκροτηθεί Αγία σύνοδος δεν χειροτονούν Επισκόπους, ούτε δημιουργούν μητροπόλεις, ούτε κατασκευάζουν συνόδους, ούτε φτιάχνουν άλλη καινούρια οργανωμένη Εκκλησία (βλ. όλες τις παρασυνάγωγες παρατάξεις). Η αποτείχιση όταν έχει κανονικότητα και νομιμότητα έχει και Αγιοπνευματικά αποτελέσματα. Ενώ όταν δεν γίνει καθόλου ή γίνει μισή ή γίνει κάτι παραπάνω από το κανονικό και το νόμιμο, τότε έχει δαιμονικά αποτελάσματα (βλ. τις παραπάνω 3 κατηγορίες κακοδόξων, πλανεμένων και διεστραμένων). Το πλήρωμα των αποτειχισμένων είναι το πλήρωμα της ομολογίας, είναι πλήρωμα ακαινοτόμητο, είναι η φυσική μορφή της Εκκλησίας σε περίοδο αιρέσεων, σχισμάτων και παρασυναγωγών. Το πλήρωμα των αποτειχισμένων έχει υποχρέωση να μην σταματήσει να αγωνίζεται κατά των κακοδόξων μέχρι να συγκροτηθεί Αγία και όχι λυστρική Σύνοδος για να τους δικάσει και για να επαναφέρει την κανονικότητα στην Εκκλησία. Το πλήρωμα της ομολογίας έχει την αυθεντία στην Εκκλησία να κρίνει αν είναι Αγιοπνευματικές οι Σύνοδοι ή να τις απορρίψει ώς λυστρικές, εφόσον είναι η γνήσια συνείδηση της Εκκλησίας. Το διαχρονικό πλήρωμα της ομολογίας όσο μικρό αν ήταν σε αντίθεση με το πλήρωμα των κακοδόξων και των προδοτών ήταν το πλήρωμα της αληθείας και είχε την ευλογία του Θεού, γι' αυτό πάντα υπήρχε και γινόταν πλειοψηφία δοξάζοντας την Ορθόδοξη Εκκλησία, ενώ το πλήρωμα των αιρετικών και των γενίτσαρων εξαφανιζόταν. Έτσι θα γίνει και αυτή τη φορά. Το πλήρωμα των αιρετικών νεοημερολογιτών σχισματικών οικουμενιστών και παρασυνάγωγων παραταξιακών με τις δαιμονικές και φρενοβλαβείς δυνητικές πλάνες απάτες και διαστροφές των αιρεσιαρχών (βλ. δυνητική επιφάνειος αίρεση και ματθαιϊκή παρασυναγωγή) και των πνευματικών ευνουχισμένων φυτών και τυφλών οπαδών τους με μαλάκυνση εγκεφάλου θα εξαφανιστεί και αυτή τη φορά και θα επικρατήσει και πάλι η αλήθεια, η κανονικότητα, το δίκαιο, η τάξη και η νομιμότητα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΙ.


Μεγαλύτερη ευθύνη έχει κάποιος που αναγνωρίζει, μνημονεύει και κοινωνεί εκκλησιαστικά με τον αιρεσιάρχη από τον ίδιο τον άρρωστο και γεννήτορα της αιρέσεως. Σήμερα στο σώμα της Εκκλησίας έχουμε τους Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους και Μητροπολίτες του οικουμενισμού δηλαδή όλοι αυτοί είναι....
ποτισμένοι από την δαιμονική αρρώστια δηλητηριασμένοι από τον αρχηγό και πατέρα τους τον διάβολο, πνευματικά είναι πεθαμένοι και βρίσκονται στο δρόμο που πάει για τους τυμπανιαίους και άλιωτους της Λαύρας του Αγίου Όρους. Στην ηγεσία της Εκκλησίας όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι βρίσκονται μασόνοι προδότες βαλτοί συμφεροντολόγοι δειλοί και απατεώνες, όλοι αυτοί δουλεύουν για τον αντίχριστο, όμως στηρίζονται στους αφελείς Χριστιανούς, στους άνανδρους πιστούς, στους ψευδογεροντάδες, στους πατέρες της πλάνης, στα πνευματικά φυτά των διαφόρων φιλοπροτεσταντικών αδελφοτήτων, στους ευνουχισμένους των ενοριών, στους αγιορείτες λόγιους της κακοδοξίας, στους βολεμένους καθηγητές της θεολογίας και στους παραδοσιακούς της Συνάξεως κληρικών και μοναχών της ομολογίας πίστεως όχι κατά αλλά υπέρ της αιρέσεως του οικουμενισμού. Η εκκλησιαστική κοινωνία των Ορθόδοξων Χριστιανών με τους Επισκόπους του οικουμενισμού τους οδηγεί στην κόλαση σύμφωνα με την πράξη της Εκκλησίας αφού γίνονται ένα σώμα αντίθετο με την κοινωνία του εωσφόρου, στα παγκόσμια συμβούλια των αιρετικών των κακοδόξων και των πλανεμένων. Μόνο αυτοί που αποτειχίζονται από τους οικουμενιστές βρίσκονται εντός της Εκκλησίας και αυτομάτως απομονώνουν τους αιρετικο-σχισματικούς οικουμενιστές εκτός Εκκλησίας και όσους κοινωνούς μαζί τους. Μόνο όσοι αποτειχίζονται σύμφωνα με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο προκαλούν συγκαλούν και συγκροτούν σύνοδο όταν ο Πανάγιος Θεός το αποφασίσει για να δικάσουν τους κακοδόξους οικουμενιστές. Σήμερα στην Ορθόδοξη Εκκλησία έχουμε από την μία πλευρά τους οικουμενιστές που διδάσκουν επίσημα με συνοδικές αποφάσεις ότι και οι άλλες θρησκείες εκτός Ορθοδοξίας έχουν έγκυρα μυστήρια με ιεροσύνη αληθινό βάπτισμα και είναι Εκκλησίες του ιδίου κύρους με την Ορθόδοξη, γι’ αυτό συμπροσεύχονται και συλλειτουργούν με όλες τις συναγωγές του σατανά συνεχώς έχοντας κοινωνία αφού αναγνωρίζονται μεταξύ τους, διότι το Π.Σ.Ε. είναι μια ξεχωριστή και μοναδική Εκκλησία του σατανά στην οποία βρίσκονται συνοδικά όλες οι ορθόδοξες Εκκλησίες και κάποιες οι οποίες δεν είναι μέσα κοινωνώντας με αυτές πέφτουν στο ίδιο κρίμα. Επίσης όλοι οι Ορθόδοξοι που έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές επισκόπους αυτομάτως βρίσκονται εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας και εντός της Εκκλησίας του οικουμενισμού και εκτός ότι είναι υπερπαναιρετικοί είναι και σχισματικοί αφού συνεχίζουν να καταστρέφουν σχίζοντας την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Από την άλλη πλευρά έχουμε πολλές Εκκλησίες καινούριες που ιδρύθηκαν μετά το 1937. Δηλαδή πολλοί πήραν την αρχιεροσύνη αντικανονικά παράνομα και ελαττωματικά. Όλοι αυτοί ισχυρίζονται ότι δεν έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές (κάποιοι όμως έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές άλλοι το κρύβουν και άλλοι λένε ψέματα), επίσης λένε ότι κρατάνε και το παλαιό ημερολόγιο (εννοούν ότι κόψανε κοινωνία με τους οικουμενιστές και για το ημερολόγιο) δεν είναι δηλαδή σαν τους Αγιορείτες που ενώ είναι με το παλαιό κοινωνούν την αίρεση από τους νεοημερολογίτες οικουμενιστές του Φαναρίου ή όταν οι Αγιορείτες αυτοί βγαίνουν έξω πάνε με το νέο αφού είναι παρδαλοί. Αυτοί όλοι οι σύνοδοι με τις ιεραρχίες τόσων επισκόπων έχουν διαφορετική, ξεχωριστή και παράλληλη αρχή και μεταξύ τους και ως προς την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Όλες αυτές οι παρατάξεις των συνόδων του παλαιού ημερολογίου είναι μία παρασυναγωγή ούτε ένσταση κάνουν εντός του ακαινοτομήτου πληρώματος της Μίας Εκκλησίας ούτε μπορούν να προκαλέσουν να συγκαλέσουν και να συγκροτήσουν σύνοδο διότι δημιούργησαν νέες οργανωμένες Εκκλησίες και βρίσκονται εντός της παρασυναγωγής. Επίσης και αυτοί είναι υπόδικοι μελλούσης Αγίας Πανορθόδοξου Συνόδου για να καταδικαστούν από το ακαινοτόμητο πλήρωμα γι’ αυτό όσοι αποτειχίζονται από αυτές τις παρατάξεις βρίσκονται αυτομάτως στο ακαινοτόμητο πλήρωμα. Επίσης υπόδικοι είναι και όσοι διέκοψαν κοινωνία μόνο για την αίρεση από τους οικουμενιστές, φροντίζουν όμως συνεχίζοντας να σχίζουν την Εκκλησία και βρίσκονται εντός της σχισματικής οικουμενιστικής Εκκλησίας, ενώ όσοι από αυτούς αποτειχιστούν αυτομάτως βρίσκονται στο ακαινοτόμητο πλήρωμα, που είναι η γνήσια αυθεντία της Εκκλησίας στο καιρό της αιρέσεως, του σχίσματος και της παρασυναγωγής. Μόνο το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας που έχει αποτειχιστεί και από την αίρεση και από το σχίσμα του οικουμενισμού και από την παρασυναγωγή των παρατάξεων μπορεί να επικυρώσει ως Αγία ή να ακυρώσει ως ληστρική μία σύνοδο οικουμενική ή τοπική στην Ορθόδοξη Εκκλησία.

Η ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ.

Η ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ.

Οι Ορθόδοξοι κληρικοί μοναχοί και λαϊκοί που μνημονεύουν, αναγνωρίζουν, συμπροσεύχονται, συλλειτουργούν και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους πρωτοστάτες Ορθοδόξους οικουμενιστές του <<Π.Σ.Ε.>> παθαίνουν τις παρακάτω ζημιές:

1) Μοιχεύουν πνευματικά με όλους τους αιρετικούς του κόσμου.

2) Μολύνονται από την κοινωνία της αιρέσεως και του σχίσματος των οικουμενιστών και ταυτόχρονα μολύνουν όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες και τα μοναστήρια των τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών.

3) Κοινωνούνε Εκκλησιαστικά με τον διάβολο και αρχηγό του οικουμενισμού, αφού βρίσκονται ενωμένοι στην παγκόσμια <<εκκλησία>> του,συγκοινωνούντες με τους προδότες Ορθοδόξους οικουμενιστές.

4) Οι Ορθόδοξοι πρωτοστάτες οικουμενιστές και όλοι αυτοί που συγκοινωνούν μαζί τους είναι αυτομάτως αποτειχισμένοι από την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία,αφού είναι εντειχισμένοι σε μια άλλη <<εκκλησία>>, στην <<εκκλησία>> του αντίχριστου.

5) Πεθαίνουν πνευματικά από το δηλητήριο της σατανικής οικουμενιστικής αρρώστιας, δηλ. κάνουν τις Εκκλησίες και τα μοναστήρια τους φονευτήρια ψυχών.

6) Έχουν χάσει την Ορθοδοξία και έχουν κερδίσει την κακοδοξία.

7) Έχουν χάσει την Μία Εκκλησία του Χριστού και έχουν κερδήσει όλα τα μαγαζιά του σατανά.

8) Σε αυτή την ζωή είναι υπόδικοι σε μέλλουσα Αγιοπνευματική Σύνοδο, λόγω της οικουμενιστικής τους διαστροφής και πλάνης.

9) Στην άλλη ζωή θα χαθούν στην κόλαση όχι μόνο οι αιρετικοί, αλλά και όσοι συγκοινωνούν μαζί τους εάν δεν μετανοήσουν όλοι αυτοί που έχουν γνώση.

Η αποτείχιση των Ορθοδόξων από την κοινωνία των αιρετικοσχισματικών οικουμενιστών μέχρι να γίνει Σύνοδος Αγία για να επαναφέρει την κανονική τάξη στην Μία Εκκλησία είναι το μοναδικό φάρμακο. Η αποτείχιση είναι η ασφάλεια των Ορθοδόξων για να μην είμαστε ενωμένοι με τους αιρετικούς, τους βέβηλους και τους βλάσφημους. Με την αποτείχιση ξεχωρίζουν οι ομολογητές από τους προδότες. Η αποτείχιση από την κοινωνία των οικουμενιστών είναι υποχρεωτική για όσους θέλουν να σωθούν και δυνητική για όσους θέλουν να παίζουν την ψυχή τους με την κόλαση. Με την αποτείχιση οι Ορθόδοξοι απομονώνουμε τους αιρετικούς και τους βγάζουμε εκτός Εκκλησίας, ενώ εμείς ασφαλιζόμαστε εντός Εκκλησίας. Με την αποτείχιση βάζουμε τις βάσεις για να πραγματοποιηθεί όποτε κρίνει ο Θεός με την βοήθεια κλήρου και λαού όλων των βαθμών Τοπική και Οικουμενική Σύνοδος για να καταδικάσει εάν δεν μετανοήσουν τους πρωτοστάτες και συγκοινωνούς της κακοδοξίας και στις θέσεις τους να βάλει Ορθοδόξους, ώστε να ξαναεπιστρέψει η κανονική τάξη στην Εκκλησία. Η αποτείχιση των Ορθοδόξων γίνεται και για την αίρεση αλλά και για το σχίσμα των οικουμενιστών. Όσοι Ορθόδοξοι αποτειχίζονται από τους οικουμενιστές μέχρι συνοδικής διαγνώσεως δεν χειροτονούν επισκόπους,δεν κάνουν καινούριες συνόδους, ούτε δημιουργούν νέες αρχιεπισκοπές.