31 Μαρτίου 2017

Την Παρασκευη εσπερας ψαλλομεν τον Ορθρον του Σαββατου της Ε' Εβδομαδας Τω Σαββατω της Ε' Εβδομαδος ψαλλομεν  την Ικετηριον  Ακολουθιαν  εις  τον  Ακαθιστον Υμνον της Υπεραγιας Θεοτοκου

Και αυθις το Κοντακιον

Τη υπερμαχω στρατηγω τα νικητηρια, ως λυτρωθεισα των δεινων ευχαριστηρια, αναγραφω σοι η πολις σου, Θεοτοκε. Αλλ' ως εχουσα το κρατος απροσμαχητον, εκ παντοιων με κινδυνων ελευθερωσον, ινα κραζω σοι, Χαιρε, Νυμφη ανυμφευτε.

Χαιρε, Νυμφη ανυμφευτε.

ΣΥΝΑΞΑΡΙΟΝ 

του Μηναιου, ειτα το παρον.

Τω Σαββατω της πεμπτης Εβδομαδος των Νηστειων, εορταζομεν τον Ακαθιστον Υμνον της Υπεραγιας Δεσποινης ημων Θεοτοκου, και Αειπαρθενου Μαριας.

Στιχ.  Υμνοις αυπνοις ευχαριστως η Πολις,

Την εν μαχαις αγρυπνον υμνει

Προστατιν.

Ταις της σης υπερμαχου τε και απροσμαχου Μητρος πρεσβειαις, Χριστε ο Θεος, των περικειμενων και ημας απαλλαξον συμφορων, και ελεησον ημας, ως μονος φιλανθρωπος.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΙΟΤΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ Η ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ Ο Π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΣΕ ΡΙΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ο πατηρ Θεοδωρος Ζησης δινει συνεντευξη στο δημοτικο ραδιοφωνο Θεσσαλονικης και λεει :

1) Για την διακοπη μνημοσυνου προς τον αιρετικο και σχισματικο οικουμενιστη μητροπολιτη Θεσσαλονικης Ανθιμο.

2) Για την καταστροφη της Λατρευτικης ενοτητος που εφερε στην Ορθοδοξη Εκκλησια το ημερολογιακο ζητημα, και δεν μιλανε καθολου οι οικουμενιστες γιαυτο.

3) ο φοβος και ο τρομος των δειλων και δουλικων ιερεων οι κακοδοξοι  και αιρετικοι οικουμενιστες αρχιερεις που εγιναν διωκτες και θυμιζουν μεσαιωνα σημερα  εν ετι 2017.

https://youtu.be/vbDWadi1D_g

30 Μαρτίου 2017

ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΗ ΣΥΝΑΞΗ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ : ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ :

1) ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 

2) ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 

3) ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΒΛΑΣΦΗΜΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΝΑ ΔΟΞΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ

https://youtu.be/SNpOT-s7eTA

ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Πρεπει να σφραγιστει απο την ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ μια Θεαρεστη Λυτρωτικη και Σωτηρια εκκλησιολογια που θα μας ασφαλιζει εντος της διαχρονικης Ορθοδοξου Εκκλησιας των Αγιων Ομολογητων  Πατερων της πιστεως μας.

1) Η επιστροφη στο Ενα Ομολογιακο Ενισταμενο Ακαινοτομητο πληρωμα της Ορθοδοξου Εκκλησιας γινεται με την Αποτειχιση και διακοπη του μνημοσυνου και της εκκλησιαστικης κοινωνιας απο την αιρεση των οικουμενιστων.

2) Η επιστροφη της Λατρευτικης ενοτητας μεσα στο Ενα Εκκλησιαστικο Σωμα του Ομολογιακου Ενισταμενου Ακαινοτομητου πληρωματος των αποτειχισμενων μακρια απο το νεο - ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων γινεται με το να αποδεχτουν ολοι το πατριο εορτολογιο.

3) Η επιστροφη των παραταξιακων με αποτειχιση απο την κοινωνια των επισκοπων της παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ. γινεται ετσι ωστε να ενταχθουν και αυτοι ολοι εντος του Ενος Ακαινοτομητου Ομολογιακου Ενισταμενου Εκκλησιαστικου πληρωματος των αποτειχισμενων.

Αυτη ειναι η Μια αληθινη ομολογια πιστεως που πρεπει να γινει απο ολους τους Ορθοδοξους Χριστιανους της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας.

https://youtu.be/U9hFLtmhr1c

ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ

Κατεβαστε και εκτυπωστε το κειμενο της Αποτειχισεως.

Βαζουμε υπογραφες και ειναι υποχρεωμενοι να το παραλαμβανουν οι Ιερεις των ενοριων και οι Επισκοποι των μητροπολεων.

Ισχυει για ολους τους Χριστιανους Ορθοδοξους.

Κανονικο κειμενο Αποτειχισεως του Ορθοδοξου Εκκλησιαστικου Πληρωματος απο την κοινωνια των οικουμενιστων επισκοπων.

29 Μαρτίου 2017

ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΡΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ :

1) ΠΡΩΤΗ ΚΙΝΗΣΗ : ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΝΟΔΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΟΥΜΕ.

2) ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ : ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.

3) ΤΡΙΤΗ ΚΙΝΗΣΗ : ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ Γ.Ο.Χ. 

ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ  ΙΕΡΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ.

ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΙΚΩΝ

ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 

28 Μαρτίου 2017

ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Το εχουμε πει απο την αρχη στην ηγεσια των αποτειχισμενων πως επρεπε να γραφτει ενα κειμενο με τα πιστευω τους για ολα τα θεματα που θα το εβλεπαν ολοι οι πατερες, κληρικοι, μοναχοι, και λαικοι, ετσι ωστε να λυνονταν πρωτα οι διαφορες, και να διορθωνοντουσαν ολα τα λαθη ωστε να παρουσιαστει ενα κανονικο και νομιμο κειμενο με αριστη εκκλησιολογια, για να εχει Αγιο - Πνευματικα αποτελεσματα.

Θελησαν οι πατερες που ηγουνται στην αποτειχιση να κανουν μονοι τους τις κινησεις χωρις να ρωτανε τους προηγουμενους πατερες της αποτειχισεως που εχουν την εμπειρια και αυτοι απο τους προηγουμενους αποτειχισμενους πατερες.

Θελησαν να γινουν κινησεις πισω απο τις κουρτινες ετσι ωστε να βλεπει ο κοσμος σημερα 2-3-4-5-6 διαφορετικες παρανομες και αντικανονικες εκκλησιολογιες, και να αποκλειστουν πατερες αποτειχισμενοι κανονικοι και νομιμοι οπως ο πατερ Σταυρος Βαιος και ο πατερ Γεωργιος Αγγελακακης.

Δεχτηκαμε πολλες ερωτησεις απο διαφορα μερη που μας παιρνουν τηλεφωνο και ολες οι ερωτησεις ειναι οπως τις παρουσιασαμε στο μπλοκ "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ" και τις απαντησε ο διαχειριστης του μπλοκ Γεωργιος Γιαννοπουλος.

1) Μπορουν  να καταδικασουν τον οικουμενισμο και την συνοδο της Κρητης πατερες που δεν εχουν αποτειχιστει ακομη απο την κοινωνια των οικουμενιστων ???

Απαντηση : Οχι διοτι στην ιστορια της Εκκλησιας μονο αποτειχισμενοι πατερες απο την κοινωνια των αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων συγκροτουν, συγκαλουν, και προκαλουν Αγιες κανονικες και Ορθοδοξες Συνοδους για την καταδικη των κακοδοξων.

Αυτοι που θελουν να καταδικασουν τους οικουμενιστες χωρις να αποτειχιστουν απο αυτους, πρεπει να καταδικασουν και τους εαυτους τους γιατι εχουν κοινωνια μαζι τους.

2) Μπορουν να καταδικασουν τον οικουμενισμο και την συνοδο της Κρητης  πατερες που εκοψαν μονο το μνημοσυνο των οικουμενιστων επισκοπων τους, αλλα συνεχιζουν να εχουν κοινωνια πλαγιως, αφου πηγαινουν και εκκλησιαζονται σε μοναστηρια που μνημονευονται επισκοποι κοινωνοι των οικουμενιστων επισκοπων ???

Απαντηση : Αυτη ειναι μια ηχητικη διακοπη μνημοσυνου που δεν σταματαει την μολυνση απο τους οικουμενιστες, διοτι πηγαζει δηλητηριο απο την οικουμενιστικη τρυπα.

Αυτες ολες οι παρδαλες ψευτο - αποτειχισεις μοιαζουν με εκεινους που καταδικαζουν τις πορνες και αθωωνουν τους εαυτους τους, ενω πηγαινουν και αυτοι με τις πορνες.

3) Μπορουν να καταδικασουν τον οικουμενισμο και την συνοδο της Κρητης πατερες που με το ενα ποδι βρισκονται μεσα στο νεο - ημερολογιτικο σχισμα του οικουμενισμου ???

Απαντηση : Οταν γινεται ομολογια πιστεως κατα του οικουμενισμου, δεν γινεται να ξεχωρισετε την αιρεση απο το σχισμα των οικουμενιστων.

Αυτη η ομολογια ειναι ευνουχισμενη και μιση.

Πεστε στον κοσμο οτι θα καταδιασετε ενα τμημα του οικουμενισμου.

Γιατι δεν το λετε ???

Ντρεπεστε ???

Δηλαδη αποτειχιζεστε απο την αιρεση των οικουμενιστων και συνεχιζετε να κουβαλατε το σχισμα των οικουμενιστων για να καταστρεφετε την Λατρευτικη ενοτητα της Μιας Εκκλησιας και μεσα στους αποτειχισμενους ???

4) Μπορουν να καταδικασουν τον οικουμενισμο και την συνοδο της Κρητης πατερες που εχουν την πλανη της αυτοματης απωλειας των μυστηριων που τελουν οι οικουμενιστες προτου καταδικαστουν απο Αγια Πανορθοδοξη  Συνοδο οι οικουμενιστες ???

Απαντηση : Γινεται να εχουν οι οικουμενιστες ακυρα μυστηρια πατερες μου, προτου να καταδιστουν απο Αγια Συνοδο ???

Μεχρι προχθες που ειχατε κοινωνια με τους οικουμενιστες τι ηταν τα μυστηρια τους, εγκυρα η ακυρα ???

Μολις αποτειχιστηκατε εσεις εγιναν ακυρα ???

Η μηπως τα μυστηρια ηταν ακυρα προτου κανετε εσεις την αποτειχιση σας ???

Με αυτα που  λετε βγαζετε και τους εαυτους σας με ακυρα μυστηρια οταν λειτουργειτε αφου κοινωνουσατε μαζι τους.

Προ - Συνοδικης καταδικης τα μυστηρια που τελουν οι δυναμει και ακριτοι οικουμενιστες ακομη ειναι εγκυρα και δυνατα.

Η κοινωνια ομως που εχουν οι "ορθοδοξοι" με τους οικουμενιστες τους κολαζει και οχι τα εγκυρα μυστηρια τους.

Οταν καταδιστουν οι οικουμενιστες απο Αγια Ορθοδοξη Κανονικη και Νομιμη Συνοδο, τοτε θα εχουν ανενεργητα και ακυρα τα μυστηρια που θα τελουν, διοτι θα ειναι ενεργεια αιρετικοι και σχισματικοι, κεκριμενοι, και τοτε θα μπουν Ορθοδοξοι επισκοποι στις θεσεις των οικουμενιστων σε ολες τις Ορθοδοξες Εκκλησιες.

5) Μπορουν να καταδικασουν τον οικουμενισμο και την συνοδο της Κρητης πατερες που εχουν την Ζηζιουλια πλανη της επισκοποκεντρικης θειας Ευχαριστιας ???

Απαντηση : Οποιος δεν πιστευει οτι η Θεια Ευχαριστια ειναι Χριστοκεντρικη και πιστευει οτι ειναι επισκοποκεντρικη  και θελει να μνημονευει επισκοπο μπορει να παει στην παρασυναγωγη ολων των παραταξεων των λεγομενων Γ.Ο.Χ. 

Αν υπαρχει κανονικος και νομιμος επισκοπος αποτειχισμενος και ειναι στην επισκοπη μας, και βεβαιως θα τον μνημονευουμε εκφωνος σε ολες τις ακολουθιες στην επισκοπη μας.

Αν ο αποτειχισμενος επισκοπος ειναι σε αλλη επαρχια και βεβαιως θα εχουμε εκκλησιαστικη  κοινωνια μαζι του, για να δειξουμε οτι ειμαστε ενα ιδιο εκκλησιαστικο σωμα αποτειχισμενων, χωρις ομως να τον μνημονευουμε στην θεση του οικουμενιστη επισκοπου μας, που και εκει πρεπει να δειξουμε οτι η θεση ειναι κενη διοτι χηρευει η επισκοπη μας επειδη ο επισκοπος μας ειναι οικουμενιστης.

Ο επισκοπος Λογγινος δεν εχει κοψει κοινωνια ακομη με τους οικουμενιστες.

Ο επισκοπος Αρτεμιος εκανε επισκοπους και αρχιζει να κανει παρασυναγωγη.

Αν θα αποτειχιστει επισκοπος απο την κοινωνια των οικουμενιστων κρατωντας την Λατρευτικη ενοτητα με το παλαιο ημερολογιο χωρις να παει στην παρασυναγωγη των παραταξιακων, ευχαριστως θα εχουμε εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι του, αν ειναι σε αλλη επαρχια, η σε αλλη τοπικη Ορθοδοξη Εκκλησια και αν ειναι και στην επισκοπη μας, πρεπει να μνημονευεται και εκφωνος σε ολες τις ακολουθιες απο ολους τους κληρικους της επαρχιας μας.

6) Μπορουν να καταδικασουν τον οικουμενισμο και την συνοδο της Κρητης πατερες που εχουν την δυνητικη επιφανιο πλανη ???

Απαντηση : Οχι διοτι τοτε συμφωνα με την πλανη τους θα ηταν δυνητικη και η καταδικη του οικουμενισμου.

Αν επικρατουσε αυτη η κακοδοξη πλανη, θα ειχε καταντησει η εκκλησια μας ταμειο αιρεσων σχισματων και παρασυναγωγων, διοτι αν θα λεγανε οι προηγουμενοι πατερες σε εποχες αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων οτι αφου δεν ειναι υποχρεωτικο δεν αποτειχιζομαστε, τι θα γινοταν τοτε ???

Μη γενοιτο.

Αν δεν ειχαν αποτειχιστει οι πατερες κανονικα νομιμα και υποχρεωτικα, ουτε Συνοδους Αγιες θα συγκροτουσαν για να δικασουν τους κακοδοξους, ουτε θα ειχαν σωθει γιατι θα πηγαιναν παρεα με τον Αννα και τον Καιαφα,  ουτε θα βρισκαμε την Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη  Ορθοδοξη  Εκκλησια, διοτι θα ηταν ενωμενη με ολες τις πλανες, ολων των κακοδοξων, ολων των  ψευτοθρησκειων.

Θεος φυλαξοι.





26 Μαρτίου 2017

ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΙΛΙΑ ΦΩΤΙΑ Δ' ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΓΕΩΡΓΙΟ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗ ΣΤΟΝ ΤΡΙΛΟΦΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΕΣ ΠΑΡΔΑΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ

ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

http://apotixisis.blogspot.gr/2017/03/26032017.html?m=1

25 Μαρτίου 2017

ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

Το "Ακαινοτομητον Πληρωμα" της Εκκλησιας της Ελλαδος   
( των Γ.Ο.Χ. ),  δια της συμφωνου προς την Κανονικην και Πατερικην - Παραδοσιακην γραμμην  πορειας  αυτου, κατεστη ο φρουρος και "φυλαξ της πιστεως του", κατα την εμπνευσμενην αποφασιν των Πατριαρχων της Ανατολης ( 1848 ), υπο την προυποθεσιν, βεβαιως, οτι τουτο υπαρχει ολως ασχετον και ανεξαρτητον προς την εκκλησιολογικως σφαλλομενην "Εκκλησιαν των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος".
Η Κανονικως θεμελιουμενη πραξις της αποτειχισεως του Πληρωματος τουτου εκ της σφαλλομενης "εν ευσεβεια και δικαιοσυνη" εκκλησιαστικης αυτου  Ιεραρχιας,  ητις απαλλασει τουτο της ενοχης, ευθυνης και υποδικιας του "δυναμει" υφισταμενου σχισματος και αιρεσεως, αποτελει πληρες και σαφες στοιχειον διασωσεως της "ορθοδοξου εννοιας" και υποστασεως της Εκκλησιας του, εντος της οποιας, κατα πασαν εννοιαν θειου και εκκλησιαστικου δικαιου, καθηκοντως τουτο ισταται.
Οθεν, η "ορθοδοξος εννοια" και υποστασις της Εκκλησιας της Ελλαδος,   δ ι α σ ω ζ ε τ α ι    εν προκειμενω,  Μ Ο Ν Ο Ν  δια της ακαινοτομητου γραμμης και κατευθυνσεως του Πληρωματος αυτης.  Υπο τον  Μ Ο Ν Ο Ν  δε ορον τουτον νοειται η υπαγωγη του "Ακαινοτομητου Πληρωματος    ( των Γ.Ο.Χ. ) εις την Εκκλησιαν της Ελλαδος και η εντος αυτης υποστασις αυτου.  Εν αλλοις λογοις, την Εκκλησια της Ελλαδος δεν δυνανται να αποτελεσουν η εκπροσωπησουν εκκλησιολογικως τε και Κανονικως και "υπο την ορθοδοξον εννοιαν", ουτε η "σφαλλομενη ..."  Ελλαδικη Ιεραρχια, ουτε το καινοτομουν Πληρωμα αυτης, ουτε η αυτοκαλουμενη "Εκκλησια των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος", αλλα Θειω Δικαιω,  Μ Ο Ν Ο Ν  το "Ακαινοτομητον Πληρωμα" Αυτης, εστω και εαν τουτο αποτελειται εκ "δυο η τριων συνηγμενων" εν τω Ονοματι του Χριστου...και τη αληθεια της ορθοδοξου πιστεως κειμενων.
Το δε εκ της "ορθοδοξου εννοιας", ιδιοτητος και υποστασεως του Ακαινοτομητου ( των Γ.Ο.Χ. ) Πληρωματος της Εκκλησιας της Ελλαδος απορρεον   δ ι κ α ι ω μ α,   απο τε εκκλησιαστικης και νομιμου πλευρας κρινομενον, τυγχανει  α ν α φ α ι ρ ε τ ο ν.  Δι' ο  και δυναται τουτο ακωλυτως να ασκηθη και διεκδικηθη ενωπιον πασης νομιμου εκκλησιαστικης και πολιτικης αρχης και εξουσιας, ως αποτελουν την "Γνησιαν Συνειδησιν της Εκκλησιας", ητοι την "ανωτατην αυθεντιαν" Αυτης, την δυναμενην, κατα την "Πραξιν της Εκκλησιας", να επικυρωση  η  ακυρωση και αποφασεις Οικουμενικων ακομη Συνοδων,  ων  "το οικουμενικον κυρος επισφραγιζει" (45).
Και τουτο εφ' οσον  η  δια των προειρημενων παρατραπεισα Ιεραρχια της Εκκλησιας της Ελλαδος - ως  συνεχιζουσα  το σχισμα του 1924  και  κοινωνουσα  τη  οικουμενιστικη  αιρεσει - ε π α υ σ ε  να   δ ι α τ η ρ η   ακαινοτομητως  την  Ορθοδοξον  εννοιαν και ιδιοτητα της Εκκλησιας της Ελλαδος, ως μη  π ε ρ ι φ ρ ο υ ρ ο υ σ α   την  Ε Ν Ο Τ Η Τ Α  της  Εκκλησιας,  δεδομενου οτι τοσον το εν ισχυι Συνταγματικον,  οσον και το  Εκκλησιαστικον και Κανονικον Δικαιον  "δεν προστατευει την συγκεκριμενην εκαστοτε Συνοδον, αλλα την Συνοδον την  τ η ρ ο υ σ α   τους Κανονας...απαρασαλευτως".
( Και δη τους αναφερομενους επι του δογματικου ορου της ενοτητας της Εκκλησιας, ητις ενοτης, περιφρουρειται, εν προκειμενω, ως προελεχθη, υπο του "Ακαινοτομητου Πληρωματος" της Εκκλησιας - υπογραμ. και παρενθ. ημετ.-) (προβλ. Εισηγησιν Συμβουλου Επικρατειας Α.Ν.Μαρινου, εν "Ορθοδοξος Τυπος",1981,φυλ.452,σελ.4).

23 Μαρτίου 2017

ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΟΔΟΣ ΚΑΘΑΡΣΕΩΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΩΣΕΩΣ

Ἐπιστολὴ πρὸς τὴν σεμνοτάτην ἐν μοναζούσαις Ξένην Μοναχήν.

https://plus.google.com/103204377053050371576/posts/e6H8BcwV97A

22 Μαρτίου 2017

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ :  1) ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  2) ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 3) ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΠΟ ΑΓΙΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ Ο ΠΑΤΗΡ ΜΑΞΙΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΗΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΑΓΙΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΑΚΟΜΗ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

ΥΠΗΡΧΑΝ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο Π.ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ  ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΑΚΡΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΕΙΑΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ Η ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΙΕΡΟ - ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟ - ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΠΛΑΝΩΝ

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡ ΜΑΞΙΜΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΔΑΛΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ
ΜΕ ΠΛΑΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ

Στις 6 Μαιου  του Αγιου και Δικαιου Ιωβ  το 2009 κοιμηθηκε εν Κυριω ο Πατηρ Μαξιμος Αγιοβασιλειατης.

Κατα τις 2 η ωρα το πρωι σηκωθηκε απο το αναπηρικο καροτσακι που καθοτανε τα τελευταια χρονια και πηγε στην Εκκλησια του Αγιου Βασιλειου που βρισκεται κατω απο την σκητη τους.
Κατεβηκε με την βοηθεια του υποτακτικου του μοναχου Γερασιμου.

Ζητησε απο τον υποτακτικο του να τον ντυσει με την ιερατικη στολη, μετα του ζητησε το Ευαγγελιο, αφου καθισε εξω απο την Ωραια Πυλη και εβλεπε τον Χριστο την Παναγια τον Αγιο Βασιλειο και αρχισανε να ψελνουν υμνους ωδαις απολυτικια και τροπαρια προς τον Αγιο Θεο την Παναγια και τους Αγιους.

Οταν τελειωσαν ειπε στον Γερασιμο : ελα παιδι μου να σε αποχαιρετισω γιατι φευγω τωρα απο αυτον τον κοσμο.
Ετσι οσιακα κοιμηθηκε ο Πατηρ Μαξιμος Αγιοβασιλειατης.
Ο Θεος να τον αναπαυει σε σκηνες Αγιων, να εχουμε την ευχη του και να πρεσβευει στον Αγιο Θεο για εμας ολους.

Ο Πατηρ Μαξιμος ητανε μια ξεχωριστη περιπτωση αγιορειτου ιερομοναχου.

Γιατι ομως ??????
Δειτε λοιπον :

Δεν κοινωνουσε την αιρεση των αιρετικων οικουμενιστων αφου ειχε αποτειχιστει απο την κοινωνια τους.

Δεν ητανε συμετοχος στην κοινωνια του νεο-ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων διοτι πηγαινε με το παλαιο ημερολογιο.

Δεν κοινωνουσε με καμια παλαιοημερολογιτικη παραταξη  Γ.Ο.Χ. γιατι ητανε αποτειχισμενος και απο την κοινωνια των συνοδων παρασυναγωγης.

Ανηκε σταθερα στο Ακαινοτομητο πληρωμα των αγιορειτων Πατερων της Ορθοδοξου Εκκλησιας.

Καθε ημερα κανανε την Θεια Λειτουργια και κοινωνουσανε των Αχραντων Μυστηριων.
Και τελευταια λογω υγειας αφου δεν μπορουσε να λειτουργει καθε ημερα κοινωνουσανε απο τον Αγιασμενο Αρτο καθε ημερα  που ειχανε βγαλει και διατηρουσανε στο Αρτοφοριο.

Γραψανε βιβλια κατα της αιρεσεως των οικουμενιστων, κατα του νεο-ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων,και κατα της παρασυναγωγης των παραταξιακων.

Γραψανε βιβλια για την συχνη Θεια Μεταληψη,  για την πλανη του τριημερου πριν απο  την Θεια Μεταληψη,  για τα μνημοσυνα των κεκοιμημενων ποτε πρεπει να γινονται.

Εκτος απο τις ακολουθιες κανανε την εργασια της νοερας προσευχης του Ιησου.

Ο Πατηρ Μαξιμος ητανε κανονας πιστεως και ακριβειας σε ολα τα εκκλησιαστκα θεματα.

Νηστεια τηρουσανε αυτη του Ιερου Πηδαλιου, ειχανε μακρια γενεια και κοντα μαλλια.

Ειτανε γνωστες της κανονικης παραδοσεως της Ορθοδοξου  Εκκλησιας για ολα τα ζητηματα.

Μελετουσανε πολυ την Αγια Γραφη τους Ιερους Κανονες και τους Πατερες της Εκκλησιας και γνωριζαν καλα την κανονικοτητα την νομιμοτητα το Δικαιο την ακριβεια, την οικονομια, την διακριση, και την Πραξη της Ορθοδοξου Ανατολικης Εκκλησιας αφου την βιωσαν διπλα σε Αγιες Μεγαλες Αγιορειτικες μορφες.

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ  ΔΙΟΤΙ ΧΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

Τα βιβλια τους τα εχουμε ανεβασει ολοκληρα και μπορειτε να τα διαβασετε και να τα κατεβασετε απο το μπλοκ μας :

"ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ"

"ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ".

http://orthodoxihomologia.blogspot.gr/p/blog-page_20.html?m=0

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1791861664375970&id=100006564617179

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ

Άγιοι Καθηγούμενοι,σεβαστέ Γέροντα,

Εἴμαστε Ἀστυνομικοί, προσκυνητές τοῦ Ἁγίου Ὄρους.

Μετά λύπης παρακολουθοῦμε τίς διεργασίες τόσο πρίν ὅσο καί μετά τὴν Σύνοδο  τοῦ Ἰουνίουτοῦ 2016, ὅσο καί τόν τρόπο πού ἐλήφθησαν οἱ ἀποφάσεις, καθιστώντας ἔτσι δέσμια τήν Μία Ἁγία Καθολική καί  Ἐκκλησία στόν Οἰκουμενισμό καί στήν ἐπερχόμενη πανθρησκεία πού τώρα προετοιμάζεται.

Ἐπιγραμματικά σᾶς ὑπενθυμίζουμε κάποιες ἀπό τίς ἀποφάσεις:

Α) Ἀποδοχή τῶν αἱρέσεων ὡς Ἐκκλησίες.

Β) Δέν ἀναγνωρίζει ξεκάθαρα προηγούμενες Οἰκουμενικές Συνόδους ὡς τέτοιες, ἀλλά ἁπλᾶ γίνεται μία ἀσαφής ἀναφορά σέ αὐτές (τῆς 8ης ἐπί Μ. Φώτιου τοῦ 879 καί τῆς 9ης ἐπί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ τῶν ἐτῶν 1341-1351)

Γ) Καταπατεῖ τούς Ἱερούς Κανόνες (72ος τῆς Πενθέκτης) ἐπιτρέποντας μικτούς γάμους μεταξύ Ὀρθοδόξων καί αἱρετικῶν.

Ὡς ἀστυνομικοί καί φύλακες τοῦ νόμου ἀντιτιθέμεθα σέ πάσης μορφῆς διωγμό κατά τῶν ἀγωνιζομένων ὑπέρ τῆς πίστεως Ἁγιορειτῶν Πατέρων(Ι.Μ.Μεγίστης Λαύρας,Ι.Μ.Χιλανδαρίου,Ι.Μ.Κουτλουμουσίου,Ρουμάνικη Σκήτη Τιμίου Προδρόμου και πολλών Κελιωτών), τῶν θεμελιούντων τόν καλόν ἀγώνα τους στήν Ἱερά Παράδοση καί τούς Ἱερούς κανόνες τῆς Ὀρθοδόξου πίστεώς μας .

Ὡς ὑπεύθυνος Καθηγούμενος, ἔχετε χρέος ἀπέναντι στό ποίμνιό σας νά πάρετε θέση, ἔχουμεδέ ὅλοι χρέος (κλῆρος καί λαός) νά διαφυλάξουμε τήν Ὀρθόδοξη πίστη μας, ὅπως τήν παραλάβαμε ἀπό τούς Ἁγίους Πατέρες, ἀνόθευτη. Σᾶς ἐπισυνάπτουμε τήν ὁμολογία Ὀρθόδοξου πίστεως τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, καί σᾶς καλοῦμε νά καταδικάσεται τήν “σύνοδο” τῆς Κρήτης, ὅσο καί τίς ἀποφάσεις της, εὐφραίνοντας ἔτσι τό ἀγωνιών ποίμνιόν σας. Εὐχαριστοῦμε γιά τό χρόνο σας, προσδοκοῦμε στήν τοποθέτησή σας καί εὐχόμαστε ἡ Ὑπεραγία Θεοτόκος νά φωτίζει τό ἔργο σας.

Μετα τιμης

Οἱ ὑπογράφοντες

Καλαιτζιδης Αριστειδης

Καμπουρης Αθανασιος

Σακουλεβας Σωτηριος

Τριανταφυλλιδης Τριανταφυλλος

Γουσιος Νικολαος

Φαλκωνης Μιχαηλ

Παπαδοπουλος Δημητριος

Φιλοκωστας Γεωργιος

Καρταλης Ευστρατιος

Ιωαννιδης Βασιλειος

Κισσας Νικολαος

Διαφας Τριανταφυλλος

Χατζης Παναγιωτης

Γεωργιαδης Λεωνιδας

Πουλιος Ιωακειμ

Βιλαδερης Χαραλαμπος

Πολυανιδης Στεφανος

Καλαιτζιδης Βασιλειος

Τζιλιας Στεργιος

Σφελινιωτης Αλεξανδρος

Ευθυμιαδης Χρηστος

Γκισης Θεοδωρος

Νταπουλιας Δημητριος

Μουσας Χρηστος

Μουχταρης Δημητριος

Μιχαλακης Γεωργιος

Ταουκτσης Νικολαος

Τσιολακης Αχιλλεας

Τοσκα Μελπομενη    

Καζακιδης Στεφανος

Χατζης Αριστοτελης

Μπουζινη Πηνελοπη

Ευθυμιαδου Δεσποινα

Σαραντοπουλος Ανδρεας

Παρχαριδης Σιλβεστρος

Στραντζαλης Ηλιας

Μαλωγιαννης Χρηστος

Βαλαβανης Βασιλειος

Δεκουλακος Παναγιωτης

Παπαδοπουλος Αθανασιος

Ασλανιδης Ευθυμιος

Οικονομου Ιωαννης

Μαλιωρας Βαγγελης

Σερετης Νικολαος

Τσενεκλιδης Γεωργιος

Κερτενης Σταματης

Τζανη Φωτεινη

Προυβας Ιωαννης

Μηλινη Φωτεινη

Τζοκακτζης Παντελης

Βαραγκουλης Αντωνης

Χατζης Θεοδωρος

Αμανατιδης Γεωργιος

Γραματογλου Κωστας

Παραταλκης Ευαγγελος

Πολυχρονιδης Βασιλειος

Βενετικιδης Τιμολεων

Παυλιδης Λαμπρος

Τσιλιγκεριδης Αναστασιος

Μαγοπουλου Μαρια

Σπαλας Αναστασιος

Χαριτιδης Αναστασιος

Σκρανδωνιδης Κωστας

Πασκουδης Αναστασιος

Βασιος Βασιλειος

Αγγελιδης Χρηστος

Παπαδακης Θεοφιλος

Σπατωρης Νικολαος

Τανιμανιδης Κωστας

Τριγκος Γεωργιος

Κακαφικας Γεωργιος

Τσουκαλας Γεωργιος

Βακαλφωτης Παρης

Σταθοπουλος Φωτιος

Ψωμιαδου Λουιζα

Παυλιδης Κωστας

Τσιακας Αλεκος

Ραπτης Ηλιας

Παπαδοπουλος Παυλος

Μισχακης Παρης

Κεχαγιας Χρηστος

Δασκαλακη Σοφια

Γεωργουλετης Νικολαος

Κουλανδρος Σαββας

Κιτζιαν Ιορδανης

Φωτιαδης Κωστας

Θεοχαριδης Αθανασιος

Μνημη των Αγιων μεγαλων Τεσσαρακοντα Μαρτυρων, των εν τη λιμνη Σεβαστειας μαρτυρησαντων.

Συναξαριον :

Τη Θ' του αυτου μηνος, μνημη των Αγιων μεγαλων Τεσσαρακοντα Μαρτυρων, των εν Σεβαστεια τη πολει μαρτυρησαντων.

Στιχ. Πληρουμεν υστερημα σου Σωτερ παθους,

Τεσσαρακοντα, συντριβεντες τα σκελη.

Αμφ' ενατη εαγη σκελη ανδρων τεσσαρακοντα.

Τη αυτη ημερα, μνημη του Αγιου Μαρτυρος Ουρπασιανου.

Στιχ. Ο κλωβος αρμα πυρος, αι δ' αυ  λαμπαδες,

Ουρπασιανε, σοι τεθριππος ανωδου.

Τη αυτη ημερα, μνημη του Αγιου Καισαριου, αδελφου του Αγιου Γρηγοριου του Θεολογου.

Στιχ. Ο Γρηγοριου προς νεκρον Καισαριου, 

Γλωττης χαλινοι της εμης λογους, λογος.

Τη αυτη ημερα, οι Αγιοι Μαρτυρες Παππος, Μαμμη, Πατηρ, Μητηρ, και δυο τεκνα ξιφει τελειουνται.

Στιχ. Δια ξιφους ηθλησε συγγενες γενος,

Η παππομαμμος πατρομητροτεκνια.

Ταις αυτων αγιαις πρεσβειαις, Χριστε ο Θεος, ελεησον ημας, Αμην.

Θαῦμα εἰς ἐν Βηρυτῷ πόλιν Ἀντιοχείας

Κατανοήσατε τὴν ἄπειρον ἀγαθότητα τοῦ Θεοῦ καὶ θρῆνον μετ΄εὐφροσύνης ἀναλάβετε. Χριστιανὸς τις εἰς τὴν οἰκία του , ἐποίησε τὴν εἰκόνα τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἱησοῦ Χριστοῦ. Μετὰ χρόνον, μετεκόμησε εἰς ἄλλη οἰκία. Κατ΄οἰκονομίαν Θεοῦ ὁ χριστιανὸς λησμόνησε τὴν εἰκόνα, Ἰουδαῖος τις ἔλαβε τὴν οἰκία ταύτην καὶ ἔμενε ἐκεῖ, οὐδόλως παρετήρησε τὴν εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ. Ἐρχομένων ἄλλων Ἰουδαίων εἶδον καὶ ὑβρίζοντες τὸν θεάνθρωπον ἐφιλονείκησαν μὲ τὸν Ἰουδαῖον λέγοντες: «Διατὶ ἔχεις τὴν εἰκόνα ταύτην». Ἐκεῖνος με ὅρκο εἶπε: «Τώρα τὴν βλέπω, μέχρι τῆς ὥρας ταύτης οὐδέποτε ἐπρόσεξα αὐτήν». Μαθόντες οἱ ἱερεῖς καὶ νομοδιδάσκαλοι τῶν Ἰουδαίων ἦλθον ὅλοι εἰς τὴν οἰκία μετὰ ὄχλου καὶ εἰσελθόντες βιαίως ἐξέβαλον τὸν Ἰουδαῖον ποὺ εἶχε τὴν οἰκίαν μὲ τὴν εἰκόνα καὶ ἤρξαντο νὰ ἐμπαίζουν τὴν εἰκόνα λέγοντες: «Ὅσα ἔπραξαν οἱ πατέρες ἡμῶν, τὰ ὅμοια ποιήσομεν καὶ ἡμεῖς εἰς τὴν εἰκόνα του». Καὶ ἄρχισαν νὰ βλασφημοῦν, νὰ ὑβρίζουν νὰ πτύουν, νὰ καρφώνουν μὲ καρφιὰ χείρας καὶ πόδας τοῦ Κυρίου, ἔθετον καὶ ὄξος εἰς τὸ στόμα, εἰς τὴν εἰκόνα, μὲ κάλαμον ἔτυπτον τὴν κεφαλήν, μὲ μάχαιρα τρύπησαν τὴν εἰκόνα εἰς τὴν πλευρά (ὅπως τότε ἐπὶ Σταυροῦ ἐγένετο) καὶ ὢ τῆς μεγαλειότητος τοῦ Σωτῆρος! Παρευθὺς ἐξέβλυσε αἷμα καὶ ὕδωρ εἰς πλῆθος πολύ. Πάντες μὲ τοῦτο τὸ θαῦμα ἐξεπλάγησαν καὶ τότε διὰ νὰ διαπιστώσουν τὴν θαυματουργικὴ δύναμη τοῦ αἵματος, ἀμφιβάλλοντες καὶ χλευάζοντες ἔλαβαν αἶμα καὶ ὕδωρ εἰς ὕφασμα ἔχρισαν ἕνα παράλυτον τὸν ὁποῖον ὅλοι οἱ Ἰουδαῖοι ἐγνώριζον ἐκ γενετῆς. Εὐθὺς ὁ παράλυτος ἐγένετο ὑγιής. Τότε ἔφεραν καὶ ἄλλους πολλοὺς ἀσθενεῖς, τυφλούς, δαιμονιζομένους καὶ ὅλοι χριόμενοι ἐθεραπεύοντο. Τότε ὅλοι ἐπίστευσαν δοξολογοῦντες καὶ ὁμολογοῦντες τὸν Τριαδικὸ Θεὸ τῶν Χριστιανῶν. Προσῆλθον ἅπαντες εἰς τὸν ἐπίσκοπο καὶ ζήτησαν νὰ βαπτισθοῦν, ὁμολογοῦσαν δὲ ἅπαντες μὲ μεγάλη φωνὴ τὴν ἀλήθεια τῶν θαυμάτων. Μετὰ ἀπὸ κατήχησι πολλῶν ἡμερῶν ἐβάπτισαν ὅλους καὶ ἡ Συναγωγὴ αὐτῶν μετετράπη εἰς Ἐκκλησίαν. Ἐγένετο χαρὰ μεγάλη ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ γῇς! Ἄς εὐχαριστήσωμεν τῷ Θεῷ ἐκ καθαρᾶς πίστεως φυλάττοντες τᾶς ἐντολὰς Αὐτοῦ. ΑΜΗΝ. (Ἅγιος Ἀθανάσιος πατρ Migne τόμ.28,797)