Η ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
Στο Κολυμπάρι της Κρήτης, συνοδος μασονων οικουμενιστων αρχιερεων με πρωτοστατη τον λυκανθρωπο αρχιεραισιαρχη του Φαναριου της Κωνσταντινουπολεως Βαρθολομαιο αναγνώρισαν ως Εκκλησίες του Θεού όλες τις αιρέσεις του διαβόλου.
Δεν υπηρχε κανενας ποιμαντικος λογος για τους κακοδοξους οικουμενιστες να συγκροτησουν συνοδο αφου για αυτους δεν υπαρχουν αιρετικοι στην Εκκλησια ωστε να περιφρουρησουν το ποιμνιο τους.
Ολες οι Αγιες Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδοι συγκροτηθηκαν απο τους Ορθοδοξους για να καταπολεμησουν τους αιρετικους ετσι ωστε να καθαρισει η Εκκλησια απο τα ζιζανια των κακοδοξων.
Στη συνοδο του Κολυμπαριου στη Κρητη κυριαρχησε το πνευμα της μασονιας του διαβολου αφου η CIA επαιρνε τις εντολες απο τον ιεραρχη του διαβολου ροτσιλντ και τις εδινε στους υποτακτικους, συνεργατες και συναιτερους του ιεραρχες επισκοπους ψευτο - ορθοδοξους. Τυχαιο ειναι που ο εκαστοτε Αρχιεπισκοπος της Εκκλησιας της Ελλαδος απο το 1830 ειναι συναιτερος του ροτσιλντ μεσω εθνικης τραπεζας με εκπροσωπο τον μητροπολιτη Ιωαννινων ??????
Τι σχεση μπορει να εχει η συνοδος των σατανιστων μασονων οικουμενιστων υποτακτικων του ροτσιλντ με τις Ιερες Συνοδους των Αγιων Πατερων Νικολαου, Σπυριδωνος, Αντωνιου, Αθανασιου, Βασιλειου, Χρυσοστομου, Γρηγοριου, Ιγνατιου, Αλεξανδρου, Κυριλλου, Νικηφορου, Μαρκου Ευγενικου, Φωτιου, Γρηγοριου Παλαμα, Μελετιου, Θεοδωρου Στουδιτου, Αγιορειτων Οσιομαρτυρων.??????
Τις Ιερες Συνοδους τις συγκροτουσαν αποτειχισμενοι Αγιοι Πατερες απο τους αιρετικους και κακοδοξους της εποχης τους.
Αν δεν υπηρχαν σε ολες τις εποχες οι αποτειχισμενοι Αγιοι Πατερες για να αγωνιζονται και να πολεμουν εναντιων των αιρετικων δεν θα μπορουσαμε να ξεχωρισουμε τους Ορθοδοξους απο τους αιρετικους διοτι θα γινοταν ενα σωμα ιδιο.
Η συνοδος του Κολυμπαριου ηταν μια ξεχαρβαλωμενη αγελη οικουμενιστικων τερατων που βλασφημησε με τα πορνολογα της. Ηταν ληστρικη, δαιμονικη, αντικανονικη, αντιπατερικη, παρανομη, ξευτιλιστικη, κακοδοξη,τιποτενια, αχρηστη, πλανεμενη, υπερ - παν - αιρετικη, σχισματικη, οικουμενιστικη.
Αλλη μια φορα ξεχειλησε το ποτηρι της ασεβειας των οικουμενιστο - πορνο - λυκων και πρεπει οι Ορθοδοξοι να τους ξηλωσουμε απο την Εκκλησια γιατι οποιος δεν κανει χρηση των Ιερων Κανονων της αποτειχισεως εναντιων των αιρετικων γινεται ενα σωμα μαζι τους. Οπως αυτος που πορνευει με την πορνη.
Η κύρηξη της σατανικής αιρέσεως του οικουμενισμού στην πράξη γίνεται επίσημα δημόσια παγκοσμίως φανερά από Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους της Ορθόδοξης ανατολικής Εκκλησίας
1920, βλάσφημη εγκύκλιο του Οικουμενικού Πατριαρχείου - (άρνηση και κατάργηση της μίας Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας και αναγνώριση των αιρετικών ως εν Χριστώ αδελφούς, συγκληρονόμους Θεού με έγκυρα μυστήρια και ιεροσύνη).
Συμμετοχή με εκπροσώπηση των
περισσότερων Ορθοδόξων Εκκλησιών εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων στο δαιμονικό και παναιρετικό Π.Σ.Ε..
1964, στην Γ' πανορθόδοξη διάσκεψη της Ρόδου όπου συμμετείχαν (14) ορθόδοξες Εκκλησίες αποφασίστηκε ότι οι Ορθόδοξες εκκλησίες του Χριστού και οι αιρέσεις του διαβόλου είναι ίσες μεταξύ τους
1965, άρσις των αναθεμάτων του 1054 από τον (οικουμενιστή) Οικουμενικό Πατριάρχη Αθηναγόρα.
Σατανικές συμφωνίες επίσημες εκκλησιαστικά με τους παπικούς στο Μπελαμέντ του Λιβάνου το 1993 και με τους μονοφυσίτες στο Σαμπεζύ της Γενεύης το 1995.
Επίσημη αναγνώριση από Ορθόδοξα πατριαρχεία και τοπικές εκκλησίες, των αιρετικών αγγλικανικών χειροτονιών από το 1923 μέχρι το 1935.
Πλανεμένες διδασκαλίες διεστραμένων δογμάτων και αντιχριστες συμφωνιες και συνεργασιες σε εκκλησιαστικο επιπεδο από Επισκόπους της σημερινής Ορθόδοξης Εκκλησίας στο Πόρτο Αλέγκρε στη Βραζιλία, στη Ραβένα της Ιταλίας, στη Καμπέρα της Αυστραλίας και σε παρά πολλές πόλεις διαφόρων κρατών.
Παράνομη και αντικανονική αγιοποίηση δεδηλωμένου μασόνου και βετεράνου οικουμενιστού Επισκόπου, από επισκόπους της Εκκλησίας χωρίς να εξεταστεί: α) αν είχε βίο ορθόδοξο και β) αν υπήρξαν σημεία αγιασμού από τον Θεό πριν και μετά θάνατον.
Συμπροσευχές, συλειτουργίες, συνευλογίες, μνημόσυνα σε τάφους αιρετικών, ασπασμοί, ανταλλαγή δώρων, συμμετοχή σε κηδείες αιρετικών και αντίστροφα, σε πολλές συναντήσεις κοινώνησαν ευχαριστιακά Ορθόδοξοι και αιρετικοί μαζί, και γενικά πλήρης εκκλησιαστική κοινωνία Ορθοδόξων και αιρετικών. Συνοδικά πολλές φορές έχει κηρυχτεί στην Εκκλησία δημόσια η υπερπαναίρεση του οικουμενισμού, όπως στην ομολογία θυατειρων του Αθηναγόρα Κοκκινάκη.
Πως κάποιοι Ορθόδοξοι ανέχονται να μοιχεύουν πνευματικά έχοντας εκκλησιαστική κοινωνία με τους οικουμενιστές στην Εκκλησία; τους αρέσει να γίνεται Ορθόδοξη μετάληψη αιρετικής κοινωνίας; μπορεί να συνυπάρξει ο Θεός με τον διάβολο, το φως με το σκοτάδι, και η αλήθεια με το ψέμα; με το να μην αποτειχίζονται προ συνοδικής καταδίκης κάνουν την Εκκλησία αιρετική. Η Αγία Γραφή, οι Ιεροί Κανόνες και οι Πατέρες της Εκκλησίας τα έχουν ξεκαθαρίσει πριν από αιώνες αυτά τα θέματα. Είναι ντροπή να είναι αδιάβαστοι και να πλανόνται. Όλοι τα γνωρίζουν σήμερα. Αν υπάρχει φόβος δειλία και συμφέρον τότε να ξέρουν πως έχουν κάνει τις ενορίες της Εκκλησίας και τα μοναστήρια φονευτήρια ψυχών σύμφωνα με τους Ομολογητές Αγίους. Σχίσμα και αίρεση κάνουν στην Εκκλησία αυτοί που δεν αποτειχίζονται από τους κακοδόξους σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες του Παναγίου πνεύματος, ενώ αυτοί που αποτειχίζονται είναι άξιοι τιμής. Οι Πατέρες λένε ότι σε περίοδο αιρέσεως στην Εκκλησία οι Ομολογητές της Πίστεως φαίνονται από την διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας από τους κακοδόξους ενώ οι προδότες της πίστεως κοινωνούν με τους κακοδόξους. Σήμερα κάποιοι κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί υπογράφουν Ομολογία Πίστεως ενώ στην πράξη κοινωνούν εκκλησιαστικά με όλο το πλήρωμα της αιρετικής οικουμενιστικής κακοδοξίας και πλάνης μέσα από την Εκκλησία των πονηρευομένων και προσέχουν να μην δημιουργήσουν σχίσμα μέσα στην αίρεση του οικουμενισμού.
ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
Το 1924 οι καινοτόμοι επίσκοποι της μασονίας έσχισαν την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος και την κατέστησαν σχισματική ως προς τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Κλήρος, μοναχοί και λαϊκοί από το 1924 σταμάτησαν να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους σχισματικούς και όσους τους ακολούθησαν. Αργότερα το 1935 βγήκαν από το σχίσμα και τρεις Επίσκοποι.
Διεσπάσθη η ενότητα της πίστεως που είναι δογματικό θέμα, αφού
άλλοι πανηγυρίζουν στην Εκκλησία και άλλοι νηστεύουν.
Δημιουργήθηκε και δεύτερη Εκκλησία νέου ημερολογίου η οποία προσκρούει στο Σύμβολο της Πίστεως αφού λέμε ''πιστεύω εις Μίαν Αγίαν Καθολική και Αποστολική Εκκλησία'' και όχι σε δύο Εκκλησίες παράλληλες μεταξύ τους με δύο ξεχωριστές αρχές.
Η αλλαγή του ημερολογίού δεν ήταν με απόφαση Αγίας Οικουμενικής Συνόδου αφού δεν υπήρχε κανένας ποιμαντικός λόγος, ο λόγος ήταν να εορτάζουν Ορθόδοξοι και αιρετικοί ενωμένοι μεταξύ τους. Ήταν εωσφορική απόφαση από ελάχιστους κακοδόξους Επισκόπους.
Ακολούθησε σύγχιση στο πλήρωμα της Εκκλησίας αφού πολλαπλασιάστηκαν τα προβλήματα όπως για παράδειγμα εξαφανίστηκε αρκετές φορές η νηστεία των Αγίων Αποστόλων που αποτελεί αρχαία παράδοση της Ορθοδόξου ανατολικής εκκλησίας. Η Ζ' Οικουμενική Σύνοδος λέει ξεκάθαρα ότι όποιος δεν ακολουθεί την άγραφη ή έγγραφη εκκλησιαστική παράδοση όπως είναι το εορτολόγιο της Εκκλησίας το οποίο θεσπίστηκε στην Α' Αγία Οικουμενική Σύνοδο ανάθεμα εστω τρις
Οι Πανορθόδοξες συνοδικές πράξεις καταδίκης (1583, 1587, 1593) επί ποινή αναθέματος αποκλείουσα πάσα ημερολογιακή αλλαγή ή μεταρρύθμιση ή οιανδήποτε διόρθωση αποκυρήξασα τελικώς την παπική καινοτομία του ''Γρηγοριανού νέου ημερολογίου''.
Η Εκκλησία της Φιλανδίας, από την ξέφρενη οικουμενιστική της πορεία άλλαξε τον Πασχάλιο Κανόνα της Α' Αγίας Οικουμενικής Συνόδου, και με αυτήν την Εκκλησία έχουν κοινωνία και οι άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Όλες αυτές οι αλλαγές και μεταρρυθμίσεις ήταν αντικανονικές παράνομες με γκανκστερικό και μασονικό τρόπο.
Συνεχιστές, συντηρητές και συγκοινωνοί του νεοημερολογίτικου σχίσματος και της αιρέσεως του οικουμενισμού είναι σήμερα οι δήθεν παραδοσιακοί συντηρητικοί οπαδοί της δυνητικής πλάνης των ''νέων ζωναράδων''. Εάν και οι Πατέρες της Εκκλησίας έλεγαν ότι οι Ιεροί Κανόνες δεν είναι υποχρεωτικοί αλλά είναι δυνητικοί η Εκκλησία μας θα είχε καταντήσει ταμείο αιρέσεων και κακοδοξιών, Θεός φυλάξοι. Διαβάζουμε στα πρακτικά των Οικουμενικών Συνόδων ότι σε περίοδο αιρέσεων στην Εκκλησία όσοι δεν αποτειχίζονταν έγκαιρα από τους κακοδόξους, ενώ οι συνάδελφοι τους είχαν αποτειχιστεί, όταν γινόταν Ορθόδοξη σύνοδος ζητούσαν συγνώμη από τους Πατέρες ώστε να τους κρίνουν και να τους επιτιμίσουν επιεικώς.