22 Φεβρουαρίου 2017

ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙ - ΑΓΙΟ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δεν ειναι λοιπον απο παθολογικη αγαπη προς δεκατρεις ( 13 ) χαμενες ημερες, που οι Παλαιοημερολογιτες εκοψαν την εκκλησιαστικη κοινωνια με την καινοτομο Εκκλησια, αλλα για να μεινουν Ορθοδοξοι. Νεοημερολογιτισμος ισον Οικουμενισμος, ισον αρνηση της Αληθειας, αρνηση της Εκλλησιας της Μιας και Αγιας, αρνηση της Ιερας Παραδοσεως, αρνηση της συνεχους παρουσιας του Αγιου Πνευματος μεσα στην Εκκλησια. Οι Νεοημερολογιτες εκηρυξαν λανθασμενη την εορτολογικη ταξη των Πατερων της Εκκλησιας, ανετρεψαν την εορτολογικη σχεση μεταξυ πασχαλιου και ακινητων εορτων, κατηργησαν νηστειες, μετετρεψαν ακινητες εορτες σε κινητες - π.χ. του Αγ. Γεωργιου - κατεστρεψαν την εορτολογικη αρμονια και ενοτητα της Εκκλησιας της Ελλαδος και των αλλων Ορθοδοξων Εκκλησιων, που δεν αλλαξαν το εορτολογιο, και ολα αυτα για να συνεορταζουν με τους αιρετικους της Δυσεως. Προτιμησαν να εορταζουν, οταν οι αλλοι αδελφοι τους Ορθοδοξοι νηστευουν, για να πανηγυριζουν με τους Παπικους και τους Προτεσταντες. Και τι εγινε με τις αποφασεις των Συνοδων του 1583, του 1587 και του 1593, οι οποιες επανειλημμενως "ειχον αφορισει, παντας οσους θα εδεχοντο την γρηγοριανην μεταρρυθμισιν" ; Εκαναν, πως δεν τις ηξεραν, η τις περιφρονησαν με την μεγαλυτερη αδιαντροπια.

Εκδοσις Ιερας Μονης Παναγιας Γοργοεπυκοου κ Μυροφορων

Σπετσαι 2000

"Ο τιτλος ειναι δικος μας".

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ ΣΕΡΒΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΗΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΟΥ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΛΟΥΚΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ. ΠΩΣ ΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΕ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΛΟΥΚΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΜΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ, ΟΤΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ "ΖΩΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ"!

Το να γίνω επίσκοπος ήταν για μένα ένα απροσδόκητο

γεγονός, όμως υπήρξε για αυτό μια φανερή κλήση του Θεού. 

Στην Τασκένδη, όπου εκείνη την εποχή εργαζόμουν ως γενικός γιατρός στο νοσοκομείο της πόλης, έγινε ένα επαρχιακό συνέδριο, στο οποίο πήρα μέρος και εγώ και έκανα μάλιστα και μία εισήγηση για ένα πολύ σοβαρό ζήτημα.

Όταν τελείωσε το συνέδριο με πλησίασε ο επίσκοπος Ιννοκέντιος και με πήρε από το χέρι. Βγήκαμε μαζί έξω από την εκκλησία.

 Μου είπε για την μεγάλη εντύπωση, που του προξένησε η εισήγησή μου. Ξαφνικά σταμάτησε, με κοίταξε στα μάτια και μου είπε:

«Γιατρέ μου, πρέπει να γίνετε ιερέας».

Αν και ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου μία τέτοια σκέψη, όμως την πρόσκληση αυτή προς την ιερωσύνη από το στόμα ενός αρχιερέα την δέχθηκα σαν ήταν η κλήση του Θεού και χωρίς κανένα δισταγμό αμέσως του απάντησα:

«Καλά, Σεβασμιώτατε, το δέχομαι».

Την επόμενη Κυριακή χειροτονήθηκα διάκονος και την μεθεπόμενη ιερέας. 

Ήμουν τελευταίος στην τάξη ιερέας στον καθεδρικό ναό της πόλης. Από τις πρώτες μέρες τις διακονίας μου στον ναό ανέπτυξα μεγάλη δραστηριότητα και ως ιεροκήρυκας. 

Εκήρυττα και εκτός των ακολουθιών. Αλλά και σε συζητήσεις με αθέους ήμουν αμείλικτος προς αυτούς.

Μετά από δύο χρόνια και τέσσερις μήνες χειροτονήθηκα επίσκοπος και ο Κύριος με οδήγησε σε μία μακρινή πόλη, το Ενισέσκ. 

Όλοι οι ιερείς ΟΕ αυτήν την πόλη η οποία είχε πολλές εκκλησίες, όπως και οι ιερείς της πρωτεύουσας του νομού, Κρασνογιάρσκ, είχαν προσχωρήσει στη «ζώσα εκκλησία».

Για αυτό το λόγο ήμουν αναγκασμένος να τελώ τις ακολουθίες με τους τρεις ιερείς που ήλθαν μαζί μου, στο διαμέρισμα, όπου κατοικούσα.

Κάποτε, όταν μπήκα στο δωμάτιο για να τελέσω τη Θεία Λειτουργία, είδα εκεί έναν ηλικιωμένο μοναχό, ο οποίος στεκόταν κοντά στη πόρτα. 

Αυτός, όταν με είδε κοκάλωσε και ούτε καν με χαιρέτησε.

Αυτό συνέβη για τον εξής λόγο: οι ορθόδοξοι του Κρασνογιάρσκ, οι οποίοι δεν ήθελαν να έχουν κοινωνία και να προσεύχονται μαζί με τους προδότες ιερείς της «ζώσας εκκλησίας», διάλεξαν αυτό το μοναχό και τον έστειλαν στην πόλη Μινουσίνσκ, η οποία βρίσκεται νότια του Κρασνογιάρσκ, σ' έναν ορθόδοξο επίσκοπο, ο οποίος ζούσε εκεί, για να τον χειροτονήση ιερομόναχο. 

Όμως κάποια ανεξήγητη δύναμη τον οδήγησε όχι νότια αλλά βόρεια, στο Ενισέσκ, όπου ζούσα εγώ. Μου διηγήθηκε το γιατί κοκάλωσε όταν με είδε:

Πριν δέκα χρόνια, όταν ακόμα ζούσα εγώ στη Μέση Ρωσία, είδε ένα όνειρο. Είδε στον ύπνο του κάποιον αρχιερέα, άγνωστο σ' αυτόν, ο οποίος τον χειροτόνησε ιερομόναχο. Όταν με είδε αναγνώρισε σε μένα εκείνον τον Αρχιερέα.

(σ.σ. Συνεπώς ο άγιος Λουκάς χειροτόνησε ιερομόναχο έναν αποτειχισμένο μοναχό, για τις ανάγκες του Ορθόδοξου αποτειχισμένου ποιμνίου του Κρασνογιάρσκ.)

 ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΝΘΙΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ   ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟΥ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΤΟΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ   ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΡΟ - ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΥ ΡΙΞΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΔΙΚΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ   Ο ΑΓΙΟΣ ΚΕΛΕΣΤΙΝΟΣ ΡΩΜΗΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΥΠΟΔΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ  Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ   ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΒΗΚΕ ΛΑΘΡΑΙΑ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΡΟΝΟ ΔΙΝΕΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΙΚΤΟΙ  ΓΑΜΟΙ ΣΤΙΣ ΕΝΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΙΤΙΑ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΖΕΥΓΑΡΙΟΥ  ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΝΘΙΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ   ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ  ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟΥ

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ

ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ

ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ

ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί κληρικοί, μοναχοί καί λαϊκοί τῆς Μίας Ἀγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας ἔχουμε χρέος νά ὁμολογήσουμε τήν ἀληθινή πίστη στά σημερινά χρόνια τῆς ἀποστασίας: γι' αὐτό, σύμφωνα μέ τό κανονικό ἐκκλησιαστικό δίκαιο καί τήν πράξη τῆς Ἐκκλησίας δηλώνουμε: ὅτι γιά λόγους εὐσεβείας καί δικαιοσύνης, ἔχουμε ἀποτειχισθεῖ μέ διακοπή πᾶσης ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας πρό συνοδικῆς διαγνώσεως, ἀπό τούς Ἐπισκόπους πού κηρύττουν γυμνῇ τῇ κεφαλῄ στήν Ἐκκλησία τήν αἴρεση καί τό νέο-ἡμερολογίτικο σχίσμα τοῦ οἰκουμενισμοῦ, καί ἀπό αὐτούς πού συγκοινωνοῦν μαζί τους. Ἀκόμη δηλώνουμε πῶς δέν ἔχουμε καμία ἐκκλησιαστική κοινωνία, μέ τούς Ἐπισκόπους τῆς παρασυναγωγῆς ὅλων τῶν παρατάξεων τῶν λεγομένων Γ.Ο.Χ., καί μέ αὐτους πού συγκοινωνοῦν μαζί τους. Μέ τήν θεάρεστη, λυτρωτική καί σωτήρια πράξη τῆς ἀποτειχίσεως, εἴμαστε ὥς Ὀρθόδοξοι ἄξιοι τιμῆς καί ὄχι καταδίκης, διότι ὄχι μόνο σχίσμα δέν προξενήσαμε, ἀλλά ἐλευθερώσαμε τήν Ἐκκλησία ἀπό τήν κοινωνία τῶν αἰρέσεων καί τῶν σχισμάτων τῶν ψευδεπισκόπων. Ἡ Ὀρθόδοξη ἔνσταση εἶναι ἡ κανονική ὁδός, πού ὁδηγεῖ σέ συγκρότηση γενικῆς ἐκκλησιαστικῆς συνόδου γιά τή δίκη τοῦ καινοτομοῦντος πληρώματος, καί τήν ἐπαναφορά τῆς κανονικῆς τάξης στήν ἀνατολική Ἐκκλησία.

Ακολουθούν  υπογραφές :

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ :

Προς τον Παναγιοτατο : Μητροπολιτη Θεσσαλονικης κ. Ανθιμο.
Βογατσικου 7.  Τ.Κ. 54622.
Ιερα Μητροπολη Θεσσαλονικης.

Με το κειμενο  "Αληθινη Ομολογια Πιστεως" σας δηλωνω πιο συγκεκριμενα : οτι εδω και 10 περιπου  χρονια  εχω αποτειχιστει απο την εκκλησιαστικη κοινωνια σας,  διοτι δημοσια και  "γυμνη τη κεφαλη" πρωτοστατειτε  και αδιαμαρτυρητα κοινωνειτε αμεσα μετα παρρησιας της μεγαλυτερας αντιχριστου υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων Πατριαρχων και Αρχιεπισκοπων του "Παγκοσμιου Συμβουλιου Εκκλησιων".
Ακομη συνεχιζετε και συντηρειτε το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των υποδικων καινοτομων οικουμενιστων Αρχιερεων καταστρεφοντας την ενοτητα της Λατρειας  μεσα στη Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Ορθοδοξη Ανατολικη του Χριστου Εκκλησια.
Η αποτειχιση μου θα ισχυει Προ - και μεχρι να συγκροτηθει  Μια Αγια και οχι ληστρικη  Πανορθοδοξη Τοπικη η Οικουμενικη Συνοδος για να τοποθετησει και παλι Ορθοδοξο Κανονικο Επισκοπο στην Τοπικη Εκκλησια της Θεσσαλονικης.
Μεχρι τοτε ουτε μνημονευω,  ουτε αναγνωριζω αλλα ουτε  εχω κοινωνια με τους επισκοπους Θεσσαλονικης ολων των συνοδων και παραταξεων  παρασυναγωγου μορφης των λεγομενων Γ.Ο.Χ.

Εκ του Ορθοδοξου  Ακαινοτομητου Πληρωματος της Ιερας Μητροπολεως Θεσσαλονικης της Εκκλησιας της Ελλαδος : 
Γεωργιος Γιαννοπουλος
Θρακης 6
Τριανδρια
Θεσσαλονικη.
Τηλ. 6909149568

Η ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ - ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟ - ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ

ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟΥ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΤΟΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι της τοπικης Εκκλησιας της Θεσσαλονικης εχουμε αποτειχιστει απο τον μητροπολιτη Θεσσαλονικης Ανθιμο και εχουμε διακοψει την Εκκλησιαστικη Κοινωνια με ολους αυτους που συγκοινωνουν μαζι του, διοτι ο εν λογω επισκοπος ειναι ενεργο μελος της μασονικης οικουμενιστικης κακοδοξιας και πλανης στον χωρο της Εκκλησιας.
Πιο συγκεκριμενα ο μητροπολιτης Ανθιμος ειναι  αμμεσα μετα παρησιας δημοσια γυμνη τη κεφαλη κοινωνος  της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων αρχιαιρεσιαρχων πορνοκρατορων πατριαρχων και αρχιεπισκοπων των διαφορων τοπικων εκκλησιων.Μεσω της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων μολυνει ολες τις ενοριες και τα μοναστηρια κανωντας αιρετικη  την τοπικη Εκκλησια της Θεσσαλονικης αφου εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με ολους τους αιρετικους,τους βλασφημους, τους κακοδοξους,τους ανωμαλους,τους ομοφυλοφιλους, τις παπαδινες, τις λεσβιες και, τους σατανιστες του παγκοσμιου συμβουλιου "εκκλησιων".
Συνεχιζει να σχιζει την Λατρευτικη Ενοτητα της πιστεως και την Κοινωνια Του Αγιου Πνευματος κανωντας σχισματικη την Μια  Ορθοδοξη Τοπικη  Εκκλησια  της Θεσσαλονικης καταργωντας εντελως το 2013 οπως και αλλες φορες  τον θεσμο της αρχαιας παραδοσης της νηστειας των Αγιων Αποστολων.
Συμφωνα με το Κανονικο Εκκλησιαστικο Δικαιο και την Πραξη της Εκκλησιας ο μητροπλιτης Ανθιμος της τοπικης εκκλησιας της Θεσσαλονικης ειναι δυναμει αιρετικος και σχισματικος οικουμενιστης και ειναι δικαιως αξιος αποτειχισεως και πασης εκκλησιαστικης κοινωνιας  απο ολοκληρο το Πληρωμα της Τοπικης Εκκλησιας της Θεσσαλονικης Προ και Μεχρι Αγιας και οχι ληστρικης Πανορθοδοξου Συνοδικης εξετασεως και καταδικης.
Οι Ιεροι Κανονες  της αποτειχισεως  και η διακοπη της εκκλησιαστικης κοινωνιας ειναι υποχρεωτικοι  απο ολους τους Ορθοδοξους Χριστιανους της τοπικης Εκκλησιας της Θεσσαλονικης προς τον δυναμει αιρετικο και σχισματικο μητροπολιτη Ανθιμο. Μεχρι Μια Αγια Ορθοδοξη  Συνοδος τοποθετησει και παλι στην μια και μοναδικη επισκοπικη θεση της τοπικης Εκκλησιας της Θεσσαλονικης Ορθοδοξο Αρχιερεα, απογορευται το εκκλησιαστικο   πληρωμα να  αναγνωριση,να  μνημονευση και να  επικοινωνησει  με οποιονδηποτε επισκοπο που θα θελησει να εμφανιστει ως κατοχος  στην μια και  μοναδικη επισκοπικη  θεση της τοπικης Ορθοδοξου Εκκλησιας της Θεσσαλονικης οπως ειναι ολοι οι επισκοποι Θεσσαλονικης των συνοδων και των παραταξεων παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ. Ελλαδος.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ : ΕΚ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ  ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

https://katanixis.blogspot.gr/2017/02/blog-post_321.html?m=1

https://katanixis.blogspot.gr/2017/02/blog-post_502.html?m=1