Δεν ειναι λοιπον απο παθολογικη αγαπη προς δεκατρεις ( 13 ) χαμενες ημερες, που οι Παλαιοημερολογιτες εκοψαν την εκκλησιαστικη κοινωνια με την καινοτομο Εκκλησια, αλλα για να μεινουν Ορθοδοξοι. Νεοημερολογιτισμος ισον Οικουμενισμος, ισον αρνηση της Αληθειας, αρνηση της Εκλλησιας της Μιας και Αγιας, αρνηση της Ιερας Παραδοσεως, αρνηση της συνεχους παρουσιας του Αγιου Πνευματος μεσα στην Εκκλησια. Οι Νεοημερολογιτες εκηρυξαν λανθασμενη την εορτολογικη ταξη των Πατερων της Εκκλησιας, ανετρεψαν την εορτολογικη σχεση μεταξυ πασχαλιου και ακινητων εορτων, κατηργησαν νηστειες, μετετρεψαν ακινητες εορτες σε κινητες - π.χ. του Αγ. Γεωργιου - κατεστρεψαν την εορτολογικη αρμονια και ενοτητα της Εκκλησιας της Ελλαδος και των αλλων Ορθοδοξων Εκκλησιων, που δεν αλλαξαν το εορτολογιο, και ολα αυτα για να συνεορταζουν με τους αιρετικους της Δυσεως. Προτιμησαν να εορταζουν, οταν οι αλλοι αδελφοι τους Ορθοδοξοι νηστευουν, για να πανηγυριζουν με τους Παπικους και τους Προτεσταντες. Και τι εγινε με τις αποφασεις των Συνοδων του 1583, του 1587 και του 1593, οι οποιες επανειλημμενως "ειχον αφορισει, παντας οσους θα εδεχοντο την γρηγοριανην μεταρρυθμισιν" ; Εκαναν, πως δεν τις ηξεραν, η τις περιφρονησαν με την μεγαλυτερη αδιαντροπια.
Εκδοσις Ιερας Μονης Παναγιας Γοργοεπυκοου κ Μυροφορων
Σπετσαι 2000
"Ο τιτλος ειναι δικος μας".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου