Ειναι αδυνατον να υπαρξει κανονας που να τιμωρει τον ιερεα η τον επισκοπο διοτι δεν διεκοψε κοινωνια με τον αιρετικο προ συνοδικης διαγνωμης. Γιατι?????????
Διοτι τι θα λεει ο κανονας οτι : οσοι δεν αποτειχιστουν και δεν κοψουν εκκλησιαστικη κοινωνια με τους αιρετικους να καθαιρουνται ???????????????
Απο ποιον θα καθαιρεθουν ?????? αφου ο πατριαρχης και η συνοδος ειναι οι αιρετικοι, ποιος θα τους καθαιρεσει????????? Ο αιρετικος πατριαρχης και η συνοδος του ?????????????
Γινεται να πει σημερα ο πατριαρχης η ο αρχιεπισκοπος οτι θα συγκαλεσει συνοδο για να καθαιρεσει οσους δεν αποτειχιζονται απο τον ιδιο και την συνοδο του ??????????????
Ειναι δυνατον για παραδειγμα σημερα να βγει ενας μητροπολιτης υποθετικα το λεμε, ο Νικολαος της Φθιωτιδος και να πει σε ολους τους κληρικους της μητροπολεως του : θα σας περασω απο συνοδικο δικαστηριο για να σας καθαιρεσω διοτι δεν αποτειχιστηκατε απο εμενα ουτε κοψατε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι μου, οπως εκανε ο ευλαβεστατος ιερεας πατηρ Σταυρος Βαιος και αποτειχιστηκε απο εμενα και εκοψε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι μου ????????????
Αν ψαχνετε τετοιου ειδους κανονες μεσα στο Πηδαλιο δεν θα τους βρειτε ποτε. Αυτα τα παθατε απο την δυνητικη επιφανειο πλανη
Εαν διαβαζατε τα πρακτικα των Ιερων Συνοδων θα βλεπατε οτι οσοι επισκοποι και κληρικοι σε περιοδο αιρεσεως δεν ειχανε αποτειχιστει απο τους κακοδοξους ποιμενες και συνεχισαν να κοινωνουν μαζι τους, ενω οι συναδελφοι τους ειχανε αποτειχιστει απο τους κακοδοξους, οταν γινοτανε η Συνοδικη Διαγνωση απο την ηγεσια των Αποτειχισμενων Πατερων, αυτοι θρηνουσανε για την πραξη τους και θεωρουσανε τους εαυτους τους ως τον ληστη και την πορνη και εκλιπαρουσαν τους Συνοδικους Πατερες να τους ΚΡΙΝΟΥΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ. ( Σπ. Μηλια, Τομ. Β', σελ. 729-742 ).
Πως ηταν δυνατον αλλωστε μια τοσο σοβαρη πραξη ενος επισκοπου η ιερεα οπως ειναι η κοινωνια του με την αιρεση να αφηνεται στην κριση του καθε ενος, αφου δεν εξαρταται μονο η σωτηρια των μελων της Εκκλησιας απο αυτη την πραξη, αλλα και η ιδια η υποσταση της Εκκλησιας.
Ο Σερβος ιεραρχης κανονολογος Νικοδημος Μιλας σε ειδικην του μελετη περι του ΙΕ' Κανονος γραφει, οτι οι εχοντες αιρετικον προισταμενο κληρικοι οιουδηποτε βαθμου,....." κεκτηνται δικαιωμα αμα και ΥΠΟΧΡΕΩΣΙΝ να αποσχοινισθωσι ( να διακοψουν κοινωνια ) ΠΑΡΑΥΤΑ " απο του κακοδοξουντος. Οι Κανονες της Ορθοδοξου Εκκλησιας μεθ' ερμηνειας, Novi Sad, σελ. 290-1.
Αν και οι Αγιοι Πατερες συμφωνα με τις δυνητικες διαστροφες σας δεν αποτειχιζονταν απο την κοινωνια των αιρετικων, εκτος που δεν θα ειχε συγκροτηθει καμια Αγια Συνοδος για να καταδικασει τους αιρετικους, διοτι μονο οι αποτειχισμενοι απο την κοινωνια των αιρετικων συγκροτουν συνοδους, θα ειχε καταντησει η Εκκλησια μας ταμειο αιρεσεων και σχισματων. Μη γενοιτο.
Για πρωτη φορα στην ιστορια της Εκκλησιας ο Επιφανιος Θεοδωροπουλος μιλησε για δυνητκους κανονες και εσεις τωρα ακολουθατε ολες τις βλασφημες κακοδοξιες του.
Περιμεναμε 2000 χρονια τον Επιφανιο για να μας πει οτι οι Ιεροι Κανονες ειναι δυνητικοι και δεν ειναι υποχρεωτικοι.
Δυνητικοι ειναι οι κανονες για εσας που δεν ειστε Ορθοδοξοι.
Ενω για ολους εμας τους Ορθοδοξους οι κανονες ειναι υποχρεωτικοι.
Δεν καταλαβαινει το μυαλο σας οτι εχετε πεσει σε διαστροφικες πλανες ???