25 Φεβρουαρίου 2018

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 2018. 1) ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. 2) ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ.  3) ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ.

1) ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ

ΤΩ ΣΑΒΒΑΤΩ ΕΣΠΕΡΑΣ

Δευτε παντες προσπεσωμεν, ευσεβοφρονως Εικονας Χριστου σεπτας, 

τιμωντες τας Εικονας, Σωτηρος Χριστου, των Αγιων απαντων τε,...........

ΕΝ ΔΕ ΤΩ ΜΕΓΑΛΩ ΕΣΠΕΡΙΝΩ

Υπερτιμον κοσμησιν, η του Χριστου Εκκλησια, των σεπτων απειληφε, και αγιων Εικονων, του Σωτηρος Χριστου, και της Θεομητορος, και αγιων Παντων, φαιδροτατην αναστηλωσιν δι' ης φαιδρυνεται, και καταγλαιζεται χαριτι, και στιφος αποβαλλεται, των αιρετικων εκδιωκουσα, και αγαλλομενη, δοξαζει τον φιλανθρωπον Θεον, τον δι' αυτην υπομειναντα, παθη τα εκουσια.

.........ευχαριστηριον αινον Θεω προσαγοντες, και τας εν τοιχοις και πιναξι, και ιεροις σκευεσιν εγχαραχθεισας ιερας Χριστου Εικονας, της Παναγνου και παντων των Αγιων, τιμητικως προσκυνησωμεν,...............

ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΡΘΡΟΝ

Την Θειαν σου μορφην, εν Εικοσι τυπουντες, την Γεννησιν Χριστε, αριδηλως βοωμεν, τα θαυματα τα αρρητα, την εκουσιον Σταυρωσιν...........

Μορφας των Προφητων, Αποστολων τα ειδη, Μαρτυρων ιερων, και Αγιων απαντων, Εικονας και μορφωματα, ιερως ωραιζεται του Νυμφιου δε, ...........

Θεσμους Εκκλησιας πατρικους, διαφυλαττοντες, εικονας γραφομεν, και ασπαζομεθα στομασι, και καρδια και θεληματι, των του Χριστου, και των αυτου Αγιων κραζοντες, Ευλογειτε .........

Γερας και τιμην κεκτημενη  η Εκλλησια τον Σταυρον σου, και τας σεβασμιους Εικονας, και των Αγιων τα εκτυπωματα,μετ' ευροσυνης Δεσποτα..........

ΕΙΣ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΝ

Χριστος υμας προσκαλειται, συνελθετε νυν προθυμως, Θειοι Πατερες, και την Θεαν της αυτου σαρκωσεως, Αποστολικως ανιστορησατε, τα θαυματα και τα παθηματα, καθως γραφει, το θειον Ευαγγελιον.

.........Μητροπαρθενε, ως αυτον κυησασα τον Πλαστην σου

διο την αγιαν μορφην σου Θεογεννητορ, εν προσκυνησει εχομεν.

Πεποικιλται, περιβεβληται, κεκαλωπισται η Εκκλησια, μορφωσιν του Δεσποτου των ολων, της σαρκωσεως, και των παθηματων αυτου,  και τα συμβολα φερουσα εις τελος, κατα τους θειους θεσμους.

Τα ιερα, των Αγιων Λειψανα, και τας Εικονας αυτων, Ληζιξ ο δεινος, αμα τω Ιωαννη, ουδολως προσκυνεισθαι, εφασκον ανομως, οι αρνηται της ευσεβειας.

2) ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ

75 EAST  93RD STREET, NEW YORK, NY 10028

"Τοις βαλλουσι κατα της Εκκλησιας του Χριστου και διδασκουσι οτι η του Χριστου Εκκλησια μεμερισται εν ουτω καλουμενοις ''κλαδοις'' οιτινες διαφερουσιν αλληλων εν διδασκαλια και τροπω ζωης, η οτι η Εκκλησια ουχ υφισταται ορατως, αλλ' απαρτισθησεται εν τω μελλοντι, οταν απαντες οι ''κλαδοι'', η τμηματα, η ομολογιαι, η προσετι και θρησκειαι ενωθωσιν εν ενι σωματι και οιτινες ου διακρινουσι την ιερωσυνην και τα μυστηρια της Εκκλησιας απο της ιερωσυνης και των μυστηριων των αιρετικων, αλλα λεγουσιν οτι το βαπτισμα και η ευχαριστια των αιρετικων εισιν ικανα προς σωτηριαν οθεν, τοις κοινωνουσιν εν γνωσει τοις προμνημονευθεισιν αιρετικοις η συνηγορουσι, διαδιδουσι, η υπεραμυνομενοις της καινοφανους αυτων αιρεσεως του οικουμενισμου εν προσχηματι αδελφικης αγαπης, η υποτιθεμενης ενωσεως των διαχωρισθεντων Χριστιανων,

ΑΝΑΘΕΜΑ."

Ο Προεδρος της Συνοδου των Επισκοπων 

Μητροπολιτης Φιλαρετος.

Τα μελη της Συνοδου :

Σεραφειμ, Αρχιεπισκοπος Σικαγου

Αθανασιος, Αρχιεπισκοπος Μπουενος - Αυρες

Βιταλιος, Αρχιεπισκοπος Μοντρεαλ και Καναδα

Αντωνιος, Αρχιεπισκοπος Λος Αντζελες

Αντωνιος, Αρχιεπισκοπος Γενευης

Αντωνιος, Αρχιεπισκοπος Σαν Φρανσισκο

Σεραφειμ, Αρχιεπισκοπος Καρακας

Παυλος, Αρχιεπισκοπος Συδνευ

Λαυρος, Αρχιεπισκοπος Συρακουσων

Κωσταντινος, Επισκοπος Ριτσμοντ

Γρηγοριος, Επισκοπος Ουασιγκτον

Μαρκος, Επισκοπος Βερολινου

Αλυπιος, Επισκοπος Κληβελαντ

Μοντρεαλ, Αυγουστος 1983.

Το κειμενο αυτου του Αναθεματος δεον να συναφθη εις το Συνοδικον της Κυριακης της Ορθοδοξιας, δια να αναγνωσθη μετα του υπολοιπου κειμενου του Συνοδικου.

Μεταβιβασετε παρακαλω τας ευχας μου εις την οικογενεια σας και εις τα μελη της Ενοριας σας.

Με πολλην αγαπην εν τω Κυριω ημων, Μητροπολιτης Φιλαρετος Προεδρος της Συνοδου.

https://youtu.be/0ZjB-NW62po

Αυτα αγαπητοι μου τα λενε : οι Αγιοι Φιλαρετος, Βιταλιος, και Γρηγοριος, που αγιασανε  και ειναι αναγνωρισμενοι Αγιοι απο ολες τις Ορθοδοξες Τοπικες Εκκλησιες, με αφθαρτα τα Αγια Λειψανα τους.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 2018.

3) ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ

Η αποτείχιση είναι εντολή του Θεού και νόμος προς το πλήρωμα της Εκκλησίας. Με την αποτείχιση χωριζόμαστε από τους αιρετικούς και από τους κακόδοξους. Η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για τους Ορθοδόξους. Η αποτείχιση γίνεται με την διακοπή μνημοσύνου προς τους αιρετικούς προϊσταμένους επισκόπους και με την διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας προς όλους αυτούς που......

συγκοινωνούν με τους αιρεσιάρχες (μνημόσυνο=κοινωνία). Η διακοπή κοινωνίας των Ορθοδόξων προς τους αιρετικούς είναι λύτρωση και σωτηρία μέχρι να πραγματοποιηθεί Σύνοδος Αγία για την επαναφορά και την επικράτηση της αλήθειας και της κανονικότητας. Με την αποτείχιση καταγγέλουμε τους αιρετικούς και τους κακόδοξους δημιουργώντας ένσταση για να φανεί και να επέλθει η νομιμότητα η ευσέβεια και η δικαιοσύνη του Θεού. Η ένσταση της αληθινής ομολογίας μας ασφαλίζει εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας ενώ μένουν από έξω όλοι οι αιρετικοί και αυτοί που επικοινωνούν μαζί τους. Το Ορθόδοξο πλήρωμα της Εκκλησίας που διακόπτει την κοινωνία με το υπόλειπο πλήρωμα της κακοδοξίας και της αιρέσεως ονομάζεται πλήρωμα Ομολογιακό και Ακαινοτόμητο. Αν δε γίνει αποτείχιση από τους αιρετικούς δεν μπορεί να συγκροτηθεί Σύνοδος, αφού μόνο οι αποτειχισμένοι προκαλούν συγκαλούν και συγκροτούν Σύνοδο. Η ένσταση Ορθοδόξου Ομολογίας πρέπει να γίνεται σύμφωνα προς τους Ιερούς κανόνες και να εφαρμόζεται στην πράξη με ακρίβεια για να έχει και τα αποτελέσματα του Παναγίου Πνεύματος. Όσοι δεν αποτειχίζονται από τους κακοδόξους παραμένουν αιρετικοί και θα καταδικαστούν από τους Ορθοδόξους. Αν δεν υπήρχαν οι Ιεροί Κανόνες της αποτειχίσεως στην Εκκλησία μη γένοιτο Ορθόδοξοι και αιρετικοί θα γινόταν ένα πλήρωμα κακοδοξίας και δεν θα γινόταν ποτέ Σύνοδος αφού δεν θα υπήρχαν οι αντιδρώντες αποτειχισμένοι Ορθόδοξοι. Αποτείχιση πραγματοποιούν και όσοι έχουν πέσει σε σχίσμα και παρασυναγωγή και επιθυμούν να επιστρέψουν εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αν δεν υπάρχουν κανονικοί λόγοι ''Ευσεβείας και Δικαιοσύνης'' δεν επιτρέπεται άλλα απαγορεύεται ή αποτείχιση για να μην δημιουργηθεί σχίσμα και παρασυναγωγή. Η ανώτερη αυθεντία στην Εκκλησία είναι το ομολογιακό και Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθοδοξίας που έχει την δυνατότητα να επικυρώσει ως Αγίες ή να ακυρώσει ως ληστρικές τις αποφάσεις των τοπικών και οικουμενικών Συνόδων. Σήμερα το μοναδικό υποχρεωτικό νόμιμο και κανονικό δικαίωμα που έχουμε εάν θέλουμε να βρισκόμαστε εντός της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας είναι να αποτειχιστούμε και να διακόψουμε την Εκκλησιαστική κοινωνία: με τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές, με τους σχισματικούς οικουμενιστές, με τους παραταξιακούς της παρασυναγωγής μέχρι να προκαλέσουμε να συγκαλέσουμε και να συγκροτήσουμε Αγία και όχι ληστρική Πανορθόδοξη Σύνοδο για να εξετάσουμε και να καταδικάσουμε τους κακοδόξους ώστε να επικρατήσει η Αλήθεια του Θεού μας και για να επαναφέρουμε την κανονική τάξη στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία.

23 Φεβρουαρίου 2018

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ. ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ  

Τη υπερμαχω στρατηγω τα νικητηρια, ως λυτρωθεισα των δεινων ευχαριστηρια, αναγραφω σοι η πολις σου, Θεοτοκε. Αλλ' ως εχουσα το κρατος απροσμαχητον, εκ παντοιων με κινδυνων ελευθερωσον, ινα κραζω σοι, Χαιρε, Νυμφη ανυμφευτε. 

ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ ΑΝΥΜΦΕΥΤΕ

ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ ΑΝΥΜΦΕΥΤΕ

Χαιρετισμοί της Παναγίας

ΣΤΑΣΙΣ Α’ 

Άγγελος πρωτοστάτης, ουρανόθεν επέμφθη, ειπείν τή Θεοτόκω τό Χαίρε (γ’). Υπεραγια Θεοτοκε σωσον ημας. γ'. καί σύν τή φωνή, σωματούμενόν σε θεωρών Κύριε, εξίστατο καί ίστατο, κραυγάζων πρός αυτήν τοιαύτα. 

Χαίρε, δι’ ής η χαρά εκλάμψει, 
χαίρε, δι’ ής η αρά εκλείψει. 
Χαίρε, τού πεσόντος , Αδάμ η ανάκλησις, 
χαίρε τών δακρύων τής Εύας η λύτρωσις. 
Χαίρε, ύψος δυσανάβατον ανθρωπίνοις λογισμοίς, 
χαίρε, βάθος δυσθεώρητον καί Αγγέλων οφθαλμοίς.
Χαίρε, ότι υπάρχεις Βασιλέως καθέδρα, 
χαίρε, ότι βαστάζεις τόν βαστάζοντα πάντα. 
Χαίρε, αστήρ εμφαίνων τόν Ήλιον, 
χαίρε, γαστήρ ενθέου σαρκώσεως. 
Χαίρε, δι’ ής νεουργείται η κτίσις, 
χαίρε, δι’ ής βρεφουργείται Κτίστης. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε.

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Βλέπουσα η Αγία, εαυτήν εν αγνεία, φησί τώ Γαβριήλ θαρσαλέως. Τό παράδοξόν σου τής φωνής, δυσπαράδεκτόν μου τή ψυχή φαίνεται, ασπόρου γάρ συλλήψεως τήν κύησιν πώς λέγεις; κράζων, Αλληλούϊα. 

Αλληλούϊα. 

Γνώσιν άγνωστον γνώναι, η Παρθένος ζητούσα, εβόησε πρός τόν λειτουργούντα: Εκ λαγόνων αγνών, Υιόν πώς εστι τεχθήναι δυνατόν, λέξον μοι. Πρός ήν εκείνος έφησεν εν φόβω , πλήν κραυγάζων ούτω, 
Χαίρε, βουλής απορρήτου μύστις, 
χαίρε, σιγής δεομένων πίστις. 
Χαίρε, τών θαυμάτων Χριστού τό προοίμιον, 
χαίρε, τών δογμάτων αυτού τό κεφάλαιον. 
Χαίρε, κλίμαξ επουράνιε, δι ‘ ής κατέβη ο Θεός, 
χαίρε γέφυρα μετάγουσα τούς εκ γής πρός ουρανόν, 
Χαίρε, τό τών Αγγέλων πολυθρύλητον θαύμα, 
χαίρε, τό τών δαιμόνων πολυθρήνητον τραύμα, 
Χαίρε, τό Φώς αρρήτως γεννήσασα, 
χαίρε, τό πώς μηδένα διδάξασα. 
Χαίρε, σοφών υπερβαίνουσα γνώσιν. 
χαίρε, πιστών καταυγάζουσα φρένας. 
Χαίρε, Ν ύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Δύναμις τού Υψίστου, επεσκίασε τότε, πρός σύλληψιν τή Απειρογάμω. καί τήν εύκαρπον ταύτης νηδύν, ως αγρόν υπέδειξεν ηδύν άπασι, τοίς θέλουσι θερίζειν σωτηρίαν, εν τώ ψάλλειν ούτως. Αλληλούϊα. 

Αλληλούϊα. 

Έχουσα θεοδόχον, η Παρθένος τήν μήτραν, ανέδραμε πρός τήν Ελισάβετ, τό δέ βρέφος εκείνης ευθύς, επιγνόν τόν ταύτης ασπασμόν, έχαιρε! καί άλμασιν ως άσμασιν, εβόα πρός τήν Θεοτόκον. 
Χαίρε, βλαστού αμαράντου κλήμα, 
χαίρε, καρπού ακηράτου κτήμα, 
Χαίρε, γεωργόν γεωργούσα φιλάνθρωπον, 
χαίρε, φυτουργόν τής ζωής ημών φύουσα. 
Χαίρε, άρουρα βλαστάνουσα ευφορίαν, οικτιρμών, 
χαίρε, τράπεζα βαστάζουσα ευθηνίαν ιλασμών. 
Χαίρε, ότι λειμώνα τής τρυφής αναθάλλεις, 
χαίρε, ότι λιμένα τών ψυχών ετοιμάζεις.
Χαίρε, δεκτόν πρεσβείας θυμίαμα, 
χαίρε, παντός τού κόσμου εξίλασμα. 
Χαίρε, Θεού πρός θνητούς ευδοκία, 
χαίρε, θνητών πρός Θεόν παρρησία. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Ζάλην ένδοθεν έχων, λογισμών αμφιβόλων, ο σώφρων Ιωσήφ εταράχθη, πρός τήν άγαμόν σε θεωρών, καί κλεψίγαμον υπονοών Άμεμπτε, μαθών δέ σου τήν σύλληψιν εκ Πνεύματος αγίου, έφη. Αλληλούϊα.

 
Αλληλούϊα. 

ΣΤΑΣΙΣ Β’ 

Ήκουσαν οι ποιμένες των Αγγέλων υμνούντων την ένσαρκον Χριστού παρουσίαν, και δραμόντες ως προς ποιμένα, θεωρούσι τούτον ως αμνόν άμωμον, εν τη γατρί Μαρίας Βοσκηθέντα, ην υμνούντες είπον, 
Χαίρε, αμνού και ποιμένος μήτηρ, 
χαίρε, αυλή λογικών προβάτων. 
Χαίρε, αοράτων εχθρών αμυντήριον, 
χαίρε, Παραδείσου θυρών ανοικτήριον. 
Χαίρε, ότι τα ουράνια συναγάλλεται τη γη, 
χαίρε, ότι τα επίγεια συγχορεύει ουρανοίς. 
Χαίρε, των Αποστόλων το ασίγητον στόμα, 
χαίρε, των αθλοφόρων το ανίκητον θάρσος. 
Χαίρε, στερρόν της πίστεως έρεισμα, 
χαίρε, λαμπρόν της χάριτος γνώρισμα. 
Χαίρε, δι’ ης εγυμνώθη ο Άδης, 
χαίρε, δι’ ης ενεδύθημεν δόξαν. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Θεοδρόμον αστέρα θεωρήσαντες Μάγοι, τη τούτου ηκολούθησαν αίγλη, και ως λύχνον κρατούντες αυτόν, δι’ αυτού ηρεύνων κραταιόν άνακτα, και φθάσαντες τον άφθαστον, εχάρησαν Αυτώ βοώντες, Αλληλούϊα. 

Αλληλούϊα. 

Ίδον παίδες Χαλδαίων, εν χερσί της Παρθένου, τον πλάσαντα χειρί τους ανθρώπους, και Δεσπότην νοούντες αυτόν, ει και δούλου έλαβε μορφήν, έσπευσαν τοις δώροις θεραπεύσαι και βοήσαι τη Ευλογημένη, 
Χαίρε, αστέρος αδύτου Μήτηρ, 
χαίρε, αυγή μυστικής ημέρας. 
Χαίρε, της απάτης την κάμινον σβέσασα, 
χαίρε, της τριάδος τους μύστας φωτίζουσα. 
Χαίρε, τύραννον απάνθρωπον εκβαλούσα της αρχής, 
χαίρε, Κύριον φιλάνθρωπον επιδείξασα Χριστόν. 
Χαίρε, η της βαρβάρου λυτρουμένη θρησκείας, 
χαίρε, η του βορβόρου ρυομένη των έργων. 
Χαίρε, πυρός προσκύνησιν παύσασα, 
χαίρε, φλογός παθών απαλλάτουσα. 
Χαίρε, πιστών οδηγέ σωφροσύνης, 
χαίρε, πασών γενεών ευφροσύνη. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Κήρυκες θεοφόροι γεγονόντες οι Μάγοι, υπέστρεψαν εις την Βαβυλώνα, εκτελέσαντές σου τον χρησμόν και κηρύξαντές σε τον Χριστόν άπασιν, αφέντες τον Ηρώδην ως ληρώδη, μη ειδότα ψάλλειν. Αλληλούϊα.

 
Αλληλούϊα.

 
Λάμψας εν τη Αιγύπτω φωτισμόν αληθείας, εδίωξας του ψεύδους το σκότος, τα γαρ είδωλα ταύτης, Σωτήρ, μη ενέγκαντά σου την ισχύν πέπτωκεν, οι τούτων δε ρυσθέντες εβόων προς την Θεοτόκον, 
Χαίρε, ανόρθωσις των ανθρώπων, 
χαίρε, κατάπωσις των δαιμόνων. 
Χαίρε, της απάτης την πλάνην πατήσασα, 
χαίρε, των ειδώλων τον δόλον ελέγξασα. 
Χαίρε, θάλασσα ποντίσασα Φαραώ τον νοήτον, 
χαίρε, πέτρα η ποτίσασα τους διψώντας την ζωήν. 
Χαίρε, πύρινε στύλε, οδηγών τους εν σκότει, 
χαίρε, σκέπη του κόσμου, πλατυτέρα νεφέλης. 
Χαίρε, τροφή του μάννα διάδοχε, 
χαίρε, τρυφής αγίας διάκονε. 
Χαίρε, η Γη της επαγγελίας, 
χαίρε, εξ ης ρέει μέλι και γάλα. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Μέλλοντος Συμεώνος του παρόντος αιώνος μεθίστασθαι του απατεώνος, επεδόθης ως βρέφος αυτώ, αλλ’ εγνώσθης τούτω και Θεός τέλειος, διόπερ εξεπλάγη σου την άρρητον σοφίαν, κράζων, Αλληλούϊα. 

Αλληλούϊα. 

ΣΤΑΣΙΣ Γ’ 

Νέαν έδειξε κτίσιν, εμπανίσας ο Κτίστης, υμίν τοις υπ’ αυτού γενομένοις εξ ασπόρου βλαστήσας γαστρός, και φυλάξας ταύτην, ώσπερ ην, άφθορον, ίνα το θαύμα βλέποντες, υμνήσωμεν αυτήν, βοώντες: 
Χαίρε, το άνθος της αφθαρσίας, 
χαίρε, το στέφος της εγκρατείας. 
Χαίρε, αναστάσεως τύπον εκλάμπουσα, 
χαίρε, των Αγγέλων τον βίον εμφαίνουσα. 
Χαίρε, δένδρον αγλαόκαρπον, εξ ου τέφονται πιστοί, 
χαίρε, ξύλον ευσκιόφυλλον, υφ’ ου σκέπτοναι πολλοί. 
Χαίρε, κυοφορούσα οδηγόν πλανωμένοις, 
χαίρε, απογεννώσα λυτρωτήν αιχμαλώτοις. 
Χαίρε, Κριτού δικαίου δυσώπησις, 
χαίρε, πολλών πταιόντων συγχώρησις. 
Χαίρε, στολή των γυμνών παρρησίας, 
χαίρε, στοργή πάντα πόθον νικώσα. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Ξένον τόκον ιδόντες, ξενωθώμεν του κόσμου, τον νουν εις ουρανόν μεταθέντες, διά τούτο γαρ ο υψηλός Θεός επί γης εφάνη ταπεινός άντρωπος, βουλόμενος ελκύσαι προς το ύψος τους Αυτώ βοώντας: Αλληλούϊα. 

Αλληλούϊα. 

Όλος ην εν τοις κάτω, και των άνω ουδόλως απήν ο απερίγραπτος Λόγος; συγκατάβασις γαρ θεϊκή, ου μετάβασις δε τοπική γέγονε; και τόκος εκ Παρθένου θεολήπτου ακουούσης ταύτα: 
Χαίρε, Θεού αχωρήτου χώρα; 
χαίρε, σεπτού μυστηρίου θύρα. 
Χαίρε, των απίστων αμφίβολον άκουσμα; 
χαίρε, των πιστών αναμφίβολον καύχημα. 
Χαίρε, όχημα πανάγιον του επί των Χερουβείμ; 
χαίρε, οίκημα πανάριστον του επί των Σεραφείμ. 
Χαίρε, η ταναντία εις ταυτό αγαγούσα; 
χαίρε, η παρθενίαν και λοχείαν ζευγνύσα. 
Χαίρε, δι’ ης ελύθη παράβασις; 
χαίρε, δι’ ης ηνοίχθη Παράδεισος. 
Χαίρε, η κλεις της Χριστού βασιλείας; 
χαίρε, ελπίς αγαθών αιωνίων. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Πάσα φύσις Αγγέλων κατεπλάγη το μέγα της σης ενανθρωπήσεως έργον, τον απρόσιτον γαρ ως Θεόν, εθεώρει πάσι προσιτόν άνθρωπον ημίν μεν συνδιάγοντα, ακούοντα δε παρά πάντων ούτως; Αλληλούϊα. 

Αλληλούϊα. 

Ρήτορας πολυφθόγγους ως ιχθύας αφώνους ορώμεν επί σοι, Θεοτόκε; απορούσι γαρ λέγειν το πως και Παρθένος μένεις και τεκείν ίσχυσας; ημείς δε το Μυστήριον θαυμάζοντες, πιστώς βοώμεν: 
Χαίρε, σοφίας Θεού δοχείον, 
χαίρε, προνοίας αυτού ταμείον. 
Χαίρε, φιλοσόφρους ασόφους δεικνύουσα; 
χαίρε, τεχνολόγους αλόγους ελέγχουσα.
Χαίρε, ότι εμωράνθησαν οι δεινοί συζητηταί; 
χαίρε, ότι εμαράνθησαν οι των μύθων ποιηταί. 
Χαίρε, των Αθηναίων τας πλοκάς διασπώσα; 
χαίρε, των αλιέων τας σαγήνας πληρούσα. 
Χαίρε, βυθού αγνοίας εξέλκουσα; 
χαίρε, πολλούς εν γνώσει φωτίζουσα. 
Χαίρε, ολκάς των θελόντων σωθήναι; 
χαίρε, λιμήν του βίου πλωτήρων. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Σώσαι θέλων τον κόσμον ο των όλων κοσμήτωρ, προς τούτον αυτεπάγγελτος ήλθε, και ποιμήν υπάρχων ως Θεός, δι’ ημάς εφάνη καθ’ ημάς άνθρωπος; ομοίω γαρ το όμοιον καλέσας, ως Θεός ακούει; Αλληλούϊα. 

Αλληλούϊα. 

ΣΤΑΣΙΣ Δ’ 

Τείχος εί τών Παρθένων, Θεοτόκε Παρθένε, καί πάντων τών εις σέ προστρεχόντων, ο γάρ τού ουρανού καί τής γής, κατεσκεύασέ σε Ποιητής Άχραντε, οικήσας εν τή μήτρα σου, καί πάντας σοι προσφωνείν διδάξας. 
Χαίρε, η στήλη τής παρθενίας. 
χαίρε, η πύλη τής σωτηρίας. 
Χαίρε, αρχηγέ νοητής αναπλάσεως. 
χαίρε, χορηγέ θεϊκής αγαθότητος. 
Χαίρε, σύ γάρ ανεγέννησας τούς συλληφθέντας αισχρώς. 
χαίρε, σύ γάρ ενουθέτησας τούς συληθέντας τόν νούν, 
Χαίρε, η τόν φθορέα τών φρενών καταργούσα. 
χαίρε, η τόν σπορέα τής αγνείας τεκούσα. 
Χαίρε, παστάς ασπόρου νυμφεύσεως. 
χαίρε, πιστούς Κυρίω αρμόζουσα, 
Χαίρε, καλή κουροτρόφε παρθένων. 
χαίρε, ψυχών νυμφοστόλε αγίων, 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε.

 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Ύμνος άπας, ηττάται, συνεκτείνεσθαι σπεύδων, τώ πλήθει τών πολλών οικτιρμών σου, ισαρίθμους γάρ τή ψάμμω ωδάς, άν προσφέρωμέν σοι, Βασιλεύ άγιε, ουδέν τελούμεν άξιον, ων δέδωκας ημίν, τοίς σοί βοώσιν, Αλληλούϊα.

 
Αλληλούϊα. 

Φωτοδόχον λαμπάδα, τοίς εν σκότει φανείσαν, ορώμεν τήν αγίαν Παρθένον, τό γάρ άϋλον άπτουσα φώς, οδηγεί πρός γνώσιν θεϊκήν άπαντας, αυγή τόν νούν φωτίζουσα, κραυγή δέ τιμωμένη ταύτα. 
Χαίρε, ακτίς νοητού Ηλίου, 
χαίρε, βολίς τού αδύτου φέγγους. 
Χαίρε, αστραπή τάς ψυχάς καταλάμπουσα, 
χαίρε, ώς βροντή τούς εχθρούς καταπλήττουσα, 
Χαίρε, ότι τόν πολύφωτον ανατέλλεις φωτισμόν, 
χαίρε, ότι τόν πολύρρητον, αναβλύζεις ποταμόν. 
Χαίρε, τής κολυμβήθρας ζωγραφούσα τόν τύπον, 
χαίρε, τής αμαρτίας αναιρούσα τόν ρύπον, 
Χαίρε, λουτήρ εκπλύνων συνείδησιν, 
χαίρε, κρατήρ κιρνών αγαλλίασιν. 
Χαίρε, οσμή τής Χριστού ευωδίας. 
χαίρε, ζωή μυστικής ευωχίας, 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χάριν δούναι θελήσας, οφλημάτων αρχαίων, ο πάντων χρεωλύτης ανθρώπων, επεδήμησε δι’ εαυτού, πρός τούς αποδήμους τής αυτού χάριτος, καί σχίσας τό χειρόγραφον, ακούει παρά πάντων ούτως, Αλληλούϊα. 

Αλληλούϊα. 

Ψάλλοντές σου τόν τόκον, ανυμνούμέν σε πάντες, ώς έμψυχον ναόν, Θεοτόκε, εν τή σή γάρ οικήσας γαστρί, ο συνέχων πάντα τή χειρί Κύριος, ηγίασεν, εδόξασεν, εδίδαξε βοάν σοι πάντας. 
Χαίρε, σκηνή τού Θεού καί Λόγου. 
χαίρε, Αγία Αγίων μείζων, 
Χαίρε, κιβωτέ χρυσωθείσα τώ Πνεύματι.
χαίρε, θησαυρέ τής ζωής αδαπάνητε, 
Χαίρε, τίμιον διάδημα, βασιλέων ευσεβών. 
χαίρε, καύχημα σεβάσμιον, Ιερέων ευλαβών, 
Χαίρε τής Εκκλησίας ο ασάλευτος πύργος. 
χαίρε, τής βασιλείας τό απόρθητον τείχος. 
Χαίρε, δι’ ής εγείρονται τρόπαια. 
χαίρε, δι’ ής εχθροί καταπίπτουσι. 
Χαίρε, χρωτός τού εμού θεραπεία, 
χαίρε, ψυχής τής εμής σωτηρία. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε.

 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Ώ πανύμνητε Μήτερ, η τεκούσα τόν πάντων Αγίων αγιώτατον Λόγον (γ’), Υεραγια Θεοτοκε σωσον ημας, γ'. δεξαμένη τήν νύν προσφοράν, από πάσης ρύσαι συμφοράς άπαντας, καί τής μελλούσης λύτρωσαι κολάσεως τούς σοί βοώντας, Αλληλούϊα. 

Αλληλούϊα. 

Άγγελος πρωτοστάτης, ουρανόθεν επέμφθη, ειπείν τή Θεοτόκω τό Χαίρε (γ’) καί σύν τή ασωμάτω φωνή, σωματούμενόν σε θεωρών Κύριε, εξίστατο καί ίστατο, κραυγάζων πρός αυτήν τοιαύτα. 
Χαίρε, δι’ ής η χαρά εκλάμψει, 
χαίρε, δι’ ής η αρά εκλείψει. 
Χαίρε, τού πεσόντος, Αδάμ η ανάκλησις, 
χαίρε τών δακρύων τής Εύας η λύτρωσις. 
Χαίρε, ύψος δυσανάβατον ανθρωπίνοις λογισμοίς, 
χαίρε, βάθος δυσθεώρητον καί Αγγέλων οφθαλμοίς. 
Χαίρε, ότι υπάρχεις Βασιλέως καθέδρα, 
χαίρε, ότι βαστάζεις τόν βαστάζοντα πάντα. 
Χαίρε, αστήρ εμφαίνων τόν Ήλιον, 
χαίρε, γαστήρ ενθέου σαρκώσεως. 
Χαίρε, δι’ ής νεουργείται η κτίσις, 
χαίρε, δι’ ής βρεφουργείται Κτίστης. 
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε. 

Ήχος πλ. δ’  Αυτόμελον 
Τή υπερμάχω στρατηγώ τά νικητήρια, ως λυτρωθείσα τών δεινών, ευχαριστήρια, αναγράφω σοι η Πόλις σου, Θεοτόκε, αλλ’ ώς έχουσα τό κράτος απροσμάχητον, εκ παντοίων με κινδύνων ελευθέρωσον ίνα κράζω σοι, Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε.

22 Φεβρουαρίου 2018

ΘΑ ΕΟΡΤΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ  : 1) ΤΩΝ ΨΕΥΤΟ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ 2) ΤΩΝ ΜΙΣΟ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ 3) ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΡΟΦΟ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ

1) ΨΕΥΤΟ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ 

Θα εορτασουν Κυριακη της Ορθοδοξιας οι αποτειχισμενοι στην θεωρια, ενω ταυτοχρονα θα εχουνε συγκοινωνια με την αιρεση των οικουμενιστων στην πραξη, διοτι κοψανε μονο το μνημοσυνο του οικουμενιστη επισκοπου τους, και απο την αλλη εχουν εκκλησιαστικη συγκοινωνια με ολους τους οικουμενιστες επισκοπους μεσω των "ορθοδοξων επισκοπων" που και εκεινοι μνημονευουν με την σειρα τους, τους οικουμενιστες επισκοπους.

2) ΜΙΣΟ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ

Θα εορτασουν Κυριακη της Ορθοδοξιας στην θεωρια οι αποτειχισμενοι νεο - ημερολογιτες, ενω στην πραξη με το παπικο ημερολογιο των οικουμενιστων που ακολουθουν, θα συνεχιζουν να σχιζουν την Μια Ορθοδοξη Εκκλησια και να καταστρεφουν την Ενοτητα της, και μεσα στους κολπους των  αποτειχισμενων.

3) ΔΙΑΣΤΡΟΦΟ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ

Θα εορτασουν Κυριακη της Ορθοδοξιας στην θεωρια και ολοι οι συνοδοι και οι παραταξεις των λεγομενων Γ.Ο.Χ. που ενω ηταν υποχρεωμενοι συμφωνα με τους Ιερους Κανονες της Αποτειχισης να βρισκονται αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες, ως ενισταμενοι αλλα μεσα στην Μια Εκκλησια της Ελλαδος και στο Ενα Ακαινοτομητο πληρωμα της, που πολεμαει για να νικησει το ενα καινοτομο πληρωμα των οικουμενιστων μεσα στην Μια Εκκλησια της Ελλαδος, αυτοι στην πραξη μνημονευουν, αναγνωριζουν και εχουν εκκλησιαστικη  κοινωνια με πληθως παρασυναγωγων επισκοπων, χωρις ομως ακομη να εχει γινει συνοδος Αγια Πανορθοδοξη απο ζωντες Αποτειχισμενους επισκοπους, ωστε να τοποθετησουν Ορθοδοξους επισκοπους στις θεσεις των οικουμενιστων επισκοπων, μεσα στην Μια Εκκλησια της Ελλαδος συμφωνα με την διαχρονικη πραξη της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας.

19 Φεβρουαρίου 2018

ΠΩΣ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Η νηστεια μεσα στην Αγια Τεσσαρακοστη ειναι χωρις λαδι δηλαδη ξηροφαγια.

Λαδι εχει μονο το Σαββατοκυριακο και την 25 Μαρτιου του Ευαγγελισμου εχει ψαρι.
Μονο εαν  πεσει ο Ευαγγελισμος μεσα στην Μεγαλη Εβδομαδα το ψαρι φευγει και γινεται λαδι.

Την Κυριακη των Βαιων δεν εχει ψαρι αλλα μονο λαδι.

Αιρετικο χερι ειναι λεει ο Αγιος Νικοδημος ο Αγιορειτης  αυτο που εγραψε οτι την Κυριακη των Βαιων καταλυουμε ψαρι.

Την Μεγαλη Πεμπτη δεν εχει λαδι. Συγχωρουνται αυτοι που θα καταλυσουν λιγο κρασι για τον Μυστικο Δειπνο. Αλλα αυτοι που νηστευουν και απο κρασι και απο λαδι κανουν το καλυτερο.

Το Μεγαλο Σαββατο ειναι το μονο Σαββατο του χρονου που δεν κανουμε καταλυση οινου και ελαιου.

Εβδομας Μεγαλη, πως πρεπει να νηστευεται.

Πηδαλιον :
ΚΑΝΩΝ  ΞΘ'
ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ.
Ερμηνεια, συμφωνια, σχολια,
σελ. : 91,  92, 93, 94, 95, 96.

Σχολια. σελ. 92 :

Σημειωσαι οτι εις ολην την  μ'.
μιαν μονον φοραν καταλουμεν οψαριον, εις την εορτην δηλ. του Ευαγγελισμου μονον, καθως τα χειρογραφα Τυπικα του αγιου Ορους διοριζουν.

Πλην  αν ο Ευαγγελισμος τυχη εις την μεγαλην εβδομαδα, οινον μονον και ελαιον καταλουμεν κατα τα Τυπικα, τα χειρογραφα και τυπωμενα.

Πηδαλιον : 
ΚΑΝΩΝ  ΚΘ'.
ΤΗΣ   ΣΤ'.  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ.
Ερμηνεια, συμφωνια, σχολια.
Σελ.  243, 244, 245.

ΚΑΝΩΝ ΚΘ'. σελ. 243-244 :

...................... Μηδενος ουν ημας εναγοντος καταλιπειν την ακριβειαν, οριζομεν, Αποστολικαις, και Πατρικαις επομενοι παραδοσεσι, μη δειν εν Τεσσαρακοστη τη υστερα εβδομαδι την Πεμπτην λυειν, και ολην την Τεσσαρακοστην ατιμαζειν.

Ερμηνεια. σελ. 244 :

.........................οτι απαντες να νηστευωσι την αγιαν μ'. ( εν δε τη μ'. συμπεριλαμβανεται και η μεγαλη  ε'. και ολη η μεγαλη εβδομας ), οσον και εις τας των Πατερων, δηλ, εις τον ν'. Κανονα των εν Λαοδ. Πατερων, ος τις διοριζει, οτι δεν πρεπει τινας να λυη την νηστεια της  ε'. της υστερας εβδομαδος της μ'. ( δηλαδη της μεγαλης Πεμπτης ), και δια της λυσεως ταυτης να ατιμαζη και να αχρειοι την νηστειαν ολης της μ'. αλλα πρεπει ολην την μ'. να νηστευη μετα ξηροφαγιας, συν αυτη δηλ. τη μεγαλη  ε'.  ( 1 ).

Σχολια. σελ. 244-245 :

.......................Και ο πρωτος Διονυσιου λεγει, οτι αλλοι μεν Χριστιανοι τας εξ ταυτας ημερας διαπερνουσι τελειως χωρις τροφην, αλλοι δε τας τεσσαρας, αλλοι τας τρεις, και αλλοι τας δυω.
Αλλα και αι Διαταγαι των Αποστολων βιβλ. ε'. κεφ. ιη'. λεγουσιν, οτι τας εξ ταυτας του Παθους ημερας να μη τρωγη τινας αλλο, ει μη ψωμι, νερον, αλας, και λαχανα, χωρις να γευθη οινον, η κρεας. .................
..................( αγκαλα και τα ακριβεστερα χειρογραφα τυπικα των Βασιλικων, και μεγαλων Μοναστηριων του αγιου Ορους εις οινον μονον συγχωρουσι να καταλυεται η μεγαλη  ε'. αλλ' ουχι και εις ελαιον, εις τα οποια πρεπει και να ακολουθωμεν. Ουτω γαρ γεγραπται εν αυτοις, μεταλαμβανομεν οινου, και εψηματος ανευ ελαιου )..............
................Δια τουτο οι Θεοφοροι Πατερες οι τα τυπικα συγγραψαμενοι, ............
.............εδιωρισαν να γινεται καταλυσις εν αυτη εις οινον μονον, ποιησαντες συγκαταβασιν δια την τιμην του Κυριακου δειπνου οπου εις αυτην εγεινε. Πλην καλλιον καμνει εκεινος οπου νηστευει και τη μεγαλη  ε'. και απο οινον και απο ελαιον. Εκεινοι ομως οπου μετα την λειτουργιαν του μεγαλου Σαββατου καταλυουσιν οινον και ελαιον, προφανως παρανομουσιν. Οι γαρ Θειοι Αποστολοι εν ταις Διαταγαις βιβλ. ε'. κεφ. ιη'. ιθ'. προσταζουσι τους Χριστιανους να νηστευουν ολοκληρον την μεγαλην Παρασκευην και το μεγα Σαββατον, καθως και αυτοι νηστευουσιν αυτας, επειδη η νηστεια των δυω τουτων ημερων ειναι νομοθετημενη απο αυτον τον ιδιον Χριστον, ος τις ειπεν, ελευσονται ημεραι, οταν απαρθη απ' αυτων ο νυμφιος, και τοτε νηστευσουσι ( Ματθ. Θ'. ις'. ) εις την μεγαλην δε Παρασκευην, και μεγα Σαββατον, επαρθη ο Κυριος απο τους Ιουδαιους και εσταυρωθη και εταφη, δια την ημετεραν σωτηριαν. ....................
.................Πολλοι νηστευωσι τριημερα εν τη αγια μ'. και δια τι να μη νηστευωσι και το διμηρον της μεγαλης  ς', και του μεγαλου Σαββατου, οπου ειναι πλεον αναγκαιοτερον ; οχι και δεν ημπορουν να νηστευωσι και τα δυω, καλλιον να νηστευωσι τας δυω ταυτας ημερας, παρα να καμνουσι τριημερα. Λεγει γαρ ο Θειος Χρυσοστομος, ομιλια εις την μεγαλην εβδομαδα, οτι καθως η μεγαλη εβδομας ειναι κεφαλη και ανωτερα ολων των λοιπων εβδομαδων του χρονου, ετσι παλιν το μεγα Σαββατον ειναι κεφαλη της μεγαλης εβδομαδος. ......................

Αυτα ολα ειναι για τους φυσιολογικους.

Αυτα δεν ισχυουν για τους αρρωστους, για τις εγκυους και τα πολυ μικρα παιδια. 

Χρειαζεται διακριση απο εμπειρο πνευματικο για πολλες περιπτωσεις για καποια οικονομια, αρκει ο πνευματικος να γνωριζει το ενα τυπικο της νηστειας και να μην βγαζει δικα του τυπικα αδιακριτα για ολους.
Αυτα ειναι οσο αφορα τις τροφες.
Νηστεια χρειαζεται και για ολα τα παθη που μαστιζουν και πολεμουν τον ανθρωπο.
Εκει ο καθε ενας δινει τον αγωνα του με την βοηθεια παντα του Θεου.
Το να πεσεις ανθρωπινο λενε οι Πατερες, 
το να μενεις πεσμενος ειναι σατανικο.
Επεσες σηκω, ξαναπεσες, ξανα σηκω επανω.
Λενε καποιοι : γιατι να παω στην Εκκλησια για μετανοια και εξομολογηση αφου μπορει να ξαναπεσω στις ιδιες αμαρτιες. Ασε θα παω στο τελος της ζωης μου,  για να μην κοροιδευω και τον Θεο. Ασε που το αυριο δεν ειναι δικο σου, αυτο που λες ειναι σατανικος λογισμος εκ δεξιων.
Αμα στραβοπατουσες και επεφτες στο χωμα θα ελεγες οτι  ασε να κατσω εδω στο χωμα μην τυχον ξαναπεσω κατω ??? Εκει θα σηκωνοσουν πονηρε.    Η αμα σου επεφτε το πορτοφολι με τα λεφτα κατω, θα το αφηνες κατω  γιατι ισως θα μπορουσε να σου ξαναπεσει η θα το επαιρνες στα γρηγορα να μην το βρει κανενας αλλος και θα το καθαριζες κιολας ???
Την ψυχη σου γιατι να την ριχνεις τοσο χαμηλα που ειναι αιωνια ???
Εισαι αδικος γιατι ενω εισαι ψυχη και σωμα, στο σωμα τα δινεις ολα και η ψυχη σου μενει πεινασμενη η και μπορει να της πετας κανενα ξεροκομματο.
Αγαπητε συναμαρτωλε μην παιζεις την ψυχη σου μαυρα κοκκινα λες και εισαι στο καζινο.
Δωσε και σε αυτη αυτα που της αξιζουν γιατι θα την εχεις αιωνια χωρις τελος.
Γιατι εαν φυγει απο το σωμα η ψυχη τοτε νεκρωνεται το σωμα. Αυτη δινει ζωη στο σωμα.  Και εαν την δουλευουμε συμφωνα με τις προδιαγραφες του Κατασκευαστη θα την  κανουμε καινουργια και θα μετεχουμε στην αιωνια και ουρανια χαρα Του,   ενω εαν την δουλευουμε με τον διαστροφικο πλαστογραφο και ψυχοεκτελεστη θα θρηνουμε με κλαματα στην αιωνιοτητα.
Η ελευθερια της επιλογης δικης μας.

17 Φεβρουαρίου 2018

ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΝ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ

1) Ερωτηση :

Πατερ μου ειστε αποτειχισμενος μονο απο το μνημοσυνο του οικουμενιστη επισκοπου σας, η και εχετε διακοψει εκκλησιαστικη κοινωνια με ολους τους οικουμενιστες επισκοπους ???

Η απαντηση ειναι γνωστη σε ολους που ασχολουνται με την μελετη της Αγιας Γραφης, των ιερων Κανονων και των Αγιων Πατερων της Εκκλησιας.

ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΜΙΛΑΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΕΟΦΟΡΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ

ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΝ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ Η ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ :

ΠΗΔΑΛΙΟΝ σελ. 358.

Εκδοσεις Παπαδημητριου.

ΚΑΝΩΝ ΙΕ' ΤΗΣ Α'. ΚΑΙ Β'. ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Στην τριτη σειρα του Ιερου κανονα λεει : 

".............αποστήναι τής πρός τόν οικείον Πατριάρχην κοινωνίας, καί μή αναφέροι τό όνομα αυτού,............"

 πιο κατω στον ιδιο Ιερο Κανονα στη δεκατη σειρα λεει :

"................τής πρός τόν πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες,............."

και παλι πιο κατω στον ιδιο Ιερο Κανονα στη δεκατη τριτη σειρα λεει :

"..........τόν καλούμενον Έπίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες,..........."

στην ιδια σελ. 

η ερμηνεια του Κανονα λεει : 

στη τριτη σειρα :

"........ήθελε χωρισθή από τήν συγκοινωνίαν  τού Πατριάρχου αυτού,........."

J.- P. MIGNE

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ

( PATROLOGIA GRAECA)

Κεντρο πατερικων εκδοσεων

ΤΟΜΟΣ : 137

σελ. 1068 

ΚΑΝΩΝ ΙΕ' 

Ερμηνεια ΒΑΛΣΑΜΩΝΑΣ

στη τεταρτη σειρα λεει :

".........όταν έκ τής τούτου κοινωνίας αποστήση.........."

στη ιδια ερμηνεια στην εβδομη σειρα λεει :

"...........από τής τού οικοίου αρχιερέως κοινωνίας,..........."

στην ιδια ερμηνεια στην εικοστη σειρα λεει : 

"..........ήγουν χωρίση έκ τής κοινωνίας του πρώτου αυτού........"

σελ. 1069

ΚΑΝΩΝ ΙΕ' 

Ερμηνεια ΖΩΝΑΡΑΣ

στη πεμπτη σειρα λεει :

"..........τού συγκοινωνείν τώ πατριάρχη αυτού........."

στην ιδια ερμηνεια στην τριακοστη πρωτη σειρα λεει :

"...........εαυτούς τής τών αιρετικών κοινωνίας............"

Η Αγια Γραφη μας λεει :  μην συγκοινωνειτε τοις εργοις τοις ακαρποις.

Ολοι οι Ιεροι Κανονες των Ιερων Συνοδων μας λενε : για διακοπη της εκκλησιαστικης κοινωνιας προς τους αιρετικους επισκοπους και οτι οποιος κοινωνει με ακοινωνητους να ειναι ακοινωνητος.

Ολοι οι Αγιοι Πατερες μας λενε : φευγετε απο το μνημοσυνο των αμνημονευτων και απο την κοινωνια των ακοινωνητων.

Γιαυτο αγαπητοι πατερες και αδελφοι : οποιος σας πει οτι κοψτε μονο το μνημοσυνο του αιρετικου επισκοπου αλλα μην κοβεται την κοινωνια με τον αιρετικο επισκοπο μην τον ακουτε, και φυγετε γρηγορα απο αυτον.

2) Ερωτηση :

Πατερ μου ακολουθειτε σαν αποτειχισμενος το ημερολογιο των οικουμενιστων ???, η

το ημερολογιο των Ορθοδοξων,? ??η μπηπως και τα δυο ???.

Η απαντηση ειναι γνωστη οπως ειπαμε και πιο πανω.:

Οσοι ακολουθουν το ημερολογιο των οικουμενιστων αρνουνται το θεσμο της αρχαιας παραδοσης της ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, γιαυτο το 2013 δεν εκαναν ουτε μια ημερα νηστεια για τους Αγιους Αποστολους.

Εχουν στα κεφαλια τους τα αναθεματα της Ζ ' ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ που λεει οτι οποιος αθετησει την εγγραφη και αγραφη παραδοση της Εκκλησιας ΑΝΑΘΕΜΑ ΕΣΤΩ ΤΡΕΙΣ

Εχουν ποινες αναθεματων με Συνοδικη πραξη καταδικης απο τρεις  Πανορθοδοξες  Συνοδους αποκλειουσα πασα ημερολογιακη αλλαγη, μεταρρυθμιση η οιανδηποτε διορθωση επ' αυτου, αποκηρυξασα τελικως την παπικη καινοτομια του "γρηγοριανου νεου ημερολογιου" χαρακτηρισασα αυτη ως Παγκοσμιο σκανδαλο και αυθαιρετη καταπατηση των Ιερων Κανονων και Παραδοσεων.

Κανουν υπακοη στον παπα του βατικανου για να εορταζουν παρεα και δεν κανουν υπακοη στην παραδοση της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΔΟΞΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.!!!!!!!!!

Δεν κανουν υπακοη στο Αγιον Πνευμα, αλλα στο πνευμα του πονηρου  4 - 5  αρχιερεων μασονων οικουμενιστων του σατανα  που με γκακστερικο τροπο αλλαξανε το ημερολογιο.!!!!!!

Δεν αλλαξε το ημερολογιο με συμφωνια πατερων απο Αγια Ορθοδοξη Οικουμενικη η Τοπικη Συνοδο.!!!!!!!!!!!!!!

ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑ Η ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ :

ΤΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΘΗ ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΑΓΙΩ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΙ ΤΡΙΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ, ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ.

ΟΙ ΕΟΡΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ,
ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΗΚΡΙΒΩΜΕΝΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΩΣ ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΩΡΙΣΘΗΚΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΤΟΝ Δ' ΚΑΙ Ε' ΑΙΩΝΑ....

ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΘΩΡΙΣΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ Η ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΥΤΩΝ ΕΟΡΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ Η ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ Η ΥΠΑΠΑΝΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ Η ΠΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ Μ. ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ Η ΠΡΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ Η ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ Η ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ.

ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΦΡΑΓΙΣΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΣ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΕΩΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΠΙΚΥΡΩΘΕΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΠΑΤΡΩΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΟΡΙΑ 'Α ΕΘΕΝΤΟ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΗΜΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΠΑΤΡΩΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ.

Η εισαχθεισα ολως αυθαιρετως  εν τη Θεια Λατρεια πραξη του ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ Κανονικως κρινομενη καθιστα την Ελλαδικη Ιεραρχια σχισματικη απεναντι των αλλων Εκκλησιων των μη αποδεχθεντων την καινοτομια αυτη  διασπασασα ουτω την ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ του ετησιου κυκλου των ακινητων εορτων δια της ουχι εν μια ταξη ως μη ωφειλε, ανομοιοχρονου και ανομοιοτροπου και απο κοινου και εκ συμφωνου εκδηλωσεως της εορταστικης λατρειας καθως η Κανονικη Ταξη ρητως περι τουτου διακελευει.!!!!!!!!

Το ζητημα του ημερολογιου εχει κριθη και θεωρηθει υπο της Πραξεως της Εκκλησιας Πανορθοδοξου κυρους και σημασιας ως αμεσως συνδεομενο μετα του αμετακινητου Πασχαλιου Κανονος και διασωζοντος αρραγη την εκκλησιαστικη ενοτητα της Θειας Λατρειας.!!!!!!!!!!!!!!!

Η δε Λατρευτικη Ενοτητα ως αποτελουσα μερος του περι Ενοτητος της Εκκλησιας δογματικου ορου, τυγχανει θεμελιωδες στοιχειο πνευματικου συνδεσμου αγαπης, ενοτητος και αδελφοδυνης του ευσεβους Πληρωματος της Εκκλησιας εις το πλεον ευαισθητο τουτο τομεα της Θειας Λατρειας.!!!!!!!!!!!

Ουτε το αιμα του μαρτυριου σωζει αυτους που κανουν σχισμα στην  ΜΙΑ Εκκλησια.!!!!!!!!!!!!

Ολοι παραδεχονται οτι το ζητημα του ημερολογιου ειναι δογματικο αφου καταστραφηκε με την διασπαση που εγινε η Λατρευτικη Ενοτητα της πιστεως.

Ολοι οι δρομοι της Κανονικοτητας της Νομιμοτητας του Δικαιου της Ταξης και  της Ακριβειας της Ορθοδοξου Ανατολικης Εκκλησιας οδηγουν στο Ακαινοτομητο Διαχρονικο Πληρωμα των Αγιων Θεοφορων Ομολογητων  Πατερων  της Πιστεως

Ολοι παραδεχονται οτι εγινε ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ και ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗΣ  ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και για το ΣΧΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ και για την  ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΤΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ.

Ας τα βλεπουν ολοι αυτοι που μας πολεμανε χρονια και λενε οτι το θεμα του ημερολογιου δεν ειναι δογματικο.

Το ζητημα του ημερολογιου ειναι ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ.

Πολυ σωστα ολοι λενε  οτι "διεσπασε την λειτουργικη ενοτητα της Ορθοδοξου Καθολικης Εκκλησιας γεγονος που τραυματιζει την ενοτητα του σωματος Αυτης και σημερον"
"Συνεχιση της διασπασεως της λειτουργικης ενοτητος"

Οχι τραυματιζει αλλα αφου διεσπασε  καταστρεψε την ενοτητα στο  Σωμα  της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας.

Ο  αειμνηστος Χρηστος Ανδρουτσος καθηγητης της Δογματικης στη σελιδα 274 της "Δογματικης" εκδοσις Β' γραφει " .........ειναι προφανες οτι και η τηρησις της αυτης λατρειας.... ειναι ετερον γνωρισμα αμα και στοιχειον της ενοτητος της πιστεως".

Αρα ας το βλεπουν ολοι αυτοι οχι μονο οι νεο-ημερολογιτες αλλα και μερικοι παλαιο-ημερολογιτες που λενε οτι το θεμα του ημερολογιου δεν ειναι δογματικο.

Δογματικοτατο ειναι οχι επειδη τραυματισε αλλα διεσπασε και καταστρεψε την ενοτητα της Λειτουργικης και Λατρευτικης  Πιστεως στο Σωμα της Μιας Ορθοδοξου Ανατολικης Εκκλησιας.

3) Ερωτηση :

Πατερ μου, ως αποτειχισμενος απο την κοινωνια των οικουμενιστων, και κρατωντας το παλαιο ημερολογιο, μηπως μνημονευευτε, η εχετε εκκλησιαστικη κοινωνια με επισκοπους διαφορων συνοδων και παραταξεων Γ.Ο.Χ. Ελλαδος και εξωτερικου ???

Η απαντηση ειναι γνωστη σε οσους ασχολουνται οπως ειπαμε και πιο πανω.:

Οι ιεροι Κανονες δεν δινουν οριο χρονολογιας ποσο θα κρατησει η αποτειχιση με χρονολογια ( 5, 10, 50, η 100 χρονια )
Ειναι ξεκαθαρο οτι μεχρι συγκροτησεως Αγιο-Πνευματικης Συνοδου ισχυει η αποτειχιση.
Μεχρι να συγκροτηθει Συνοδος Αγια, καθε ενεργεια αλλαγης, η μετατροπης, η υπερβασεως, της Αποτειχισεως, απο τυχον πιστους ολων των βαθμων της ιερατικης ταξης, τους καθιστα αυτοματως, οριστικως και απολυτως εις την σχισματικη υποβαθμιση της Παρασυναγωγης.
Οσοι ιερεις, μοναχοι και λαικοι μνημονευουν, αναγνωριζουν και συγκοινωνουν με τους πρωτοστατες επισκοπους της παρασυναγωγης των παραταξεων ειναι και αυτοι παρασυναγωγοι.
Αντικανονικες και παρανομες ηταν οι χειροτωνιες μονο των επισκοπων απο τους ρωσους της διασπορας ( οχι ομως των ιερεων. Βλεπε Λ Ε' Κανονα των Αγιων Αποστολων ) ασχετως που υπηρχε η αλυσιδα της Κανονικης και Νομιμης Αποστολικης Διαδοχης.
Για να εχουμε Αγιο-Πνευματικα αποτελεσματα,  οπως ειχαν οι Αποτειχισμενοι Πατερες που συγκροτησανε ολες τις Αγιες Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδους και  καταδικασανε  ολους τους κακοδοξους,  πρεπει και ολοι εμεις  να τους μιμηθουμε στην πραξη χωρις να παρεκλινουμε ουτε χιλιοστο του χιλιοστου.
Δεν σας φτανει τοσα χρονια το παραδειγμα τοσων παρασυναγωγων  επισκοπων, οι οποιοι χειροτονηθηκαν δηθεν για να καταδικασουνε τους οικουμενιστες ?.  Απο το 1935 οι τρεις κανονικοι και νομιμοι αποτειχισμενοι επισκοποι αρχισαν παρανομα και αντικανονικα την δημιουργεια παρασυναγωγης που σημερα πρεπει να φτανει τις 13 συνοδους.
Αρα σιγουρα απετυχαν του σκοπου τους, αφου οι οικουμενιστες κανουν παρτυ στην εκκλησια ( καινοτομο πληρωμα οικουμενιστων ). Αρα αφου οι παραταξιακοι προσθεσαν προβληματα και δεν ελυσαν το προβλημα της σατανικης πλανης των μασονων οικουμενιστων επισκοπων γιατι να μην αποτειχιζεται ο κοσμος και απο αυτους???????
Γιαυτο οι Αγιοι Πατερες ειχαν Αγιο-Πνευματικα αποτελεσματα και καταδικαζανε τους αιρετικους της εποχης τους, επειδη ουτε προσθεταν ουτε αφαιρουσαν απο την Αγια Γραφη και τους Ιερους Κανονες.
Ενω η καταπατηση και η διαστροφη των Ιερων Κανονων τοσων επισκοπων εκτος απο την αιρεση και το σχισμα των οικουμενιστων δημιουργησε και την παρασυναγωγη των παραταξιακων.