24 Απριλίου 2020

ΔΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΔΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Γιατί επίσκοποι του νέου και παλαιού ημερολογίου δεν καταγγέλετε για αίρεση και για σχίσμα επίσημα με τις υπογραφές σας, και ονομαστικά τους οικουμενιστές επισκόπους στην Εκκλησία ???????????????

Γιατί επίσκοποι του νέου και παλαιού ημερολογίου δεν αναθεματιζετε τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές επισκόπους ονομαστικά ????????

Γιατί επίσκοποι του νέου και παλαιού ημερολογίου δεν αναθεματιζετε όλους τους μασόνους πολιτικούς όλων των κομμάτων στην Ελλάδα και τους αφήνετε να καταστρέφουν την Εκκλησία, την Ελλάδα και τους Έλληνες ???????????

Γιατί επίσκοποι του νέου και παλαιού ημερολογίου δεν λέτε στον κόσμο επίσημα ότι είστε υποτακτικοί και υπάλληλοι μέσω της εθνικής Τράπεζας, και κάνετε τυφλή υπακοή στον μεγαλύτερο μασόνο και σατανιστή του κόσμου Ρότσιλντ, που έβαλε την CIA να  κάνει την σύνοδο στο Κολυμπάρι και δεν λέτε τιποτα στον κόσμο για τις μεγαλύτερες προδοτικές συμφωνίες που κάνατε μαζί τους  ??????

Γιατί επίσκοποι του νέου και παλαιού ημερολογίου δεν λέτε κουβέντα για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, για τα τσιπακια, για τις ταυτότητες, για την κάρτα του πολίτη και γενικά δεν λέτε απολύτως τίποτα κατά της νέας μασονικής και σατανικής νέας τάξης πραγμάτων.???????????

Γιατί επίσκοποι του νέου και παλαιού ημερολογίου δεν μιλάτε και δεν λέτε ότι έχετε συμφωνήσει να ενώσετε όλες τις παρατάξεις των Γ.Ο.Χ.μεταξυ τους, όπως ξεκινήσατε με τις συνόδους του Καλλινίκου και του Κυπριακού με αντίθετες και μπερδεμένες εκκλησιολογικές γραμμές, και μετά να ενώσετε τις παρατάξεις των Γ.Ο.Χ. με το πατριαρχειο και τους οικουμενιστές παίζοντας θέατρο και κάνοντας ψευτοπολεμο μεταξύ οικουμενιστών και  Γόχιδων, για να μπερδέψετε τους πιστούς και για τα μάτια του κόσμου. ????????????

Γιατί επίσκοποι του νέου και παλαιού ημερολογίου δεν αναθεματιζετε επίσημα και ονομαστικα τον πάπα του Βατικανού Φραγκίσκο που είναι αντίχριστος και σατανιστής, για να διαφυλάξετε τους πιστούς στην Εκκλησία ?????????????
Μήπως επειδή τον μνημονεύετε φανερά στις ακολουθίες και κρυφά στα δίπτυχα, τον αναγνωρίζετε και έχετε κοινωνία μαζί του ??????

Γιατί επίσκοποι του νέου και παλαιού ημερολογίου δεν καταγγέλετε επίσημα και ονομαστικα την σιμωνία στην Εκκλησία και αφήνετε αυτά τα μεγάλα σκάνδαλα, το να γίνονται πολλοί ιερείς και επίσκοποι με χρήματα και ας έχουν κολλήματα ιεροσύνης.??????????????


Μήπως επίσκοποι του νέου και παλαιου ημερολογίου είστε μέσα στις ίδιες μασονικές στοές με όλους αυτούς, για αυτό και δεν αγωνιζεστε Θεάρεστα κανονικά και νομιμα, αλλά προδιδετε την Αγία πίστη των ευσεβών και Ορθοδόξων Χριστιανών,  και γι'αυτό δεν  μιλάτε και είστε βουβοί και ευνουχισμένοι ??????????





ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ ΤΗ ΑΥΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΣΠΕΡΑΣ Αναστασιμα της Οκτωηχου ς'. Ηχος πλ. β' Νικην εχων Χριστε, την κατα του Αδου, εν τω Σταυρω ανηλθες, ινα τους εν σκοτει θανατου καθημενους, συναναστησης σεαυτω, ο εν νεκροις ελευθερος. Ο πηγαζων ζωην, εξ οικειου φωτος, παντοδυναμε Σωτηρ, ελεησον ημας. Και της Ζωοδοχου Πηγης ( γ' ) δευτερουντες το α' Ηχος ο αυτος. Ολην αποθεμενοι... Ξενα και παροδοξα, των ουρανων ο Δεσποτης, επι σοι τετελεκε, καταρχας Παναμωμε, και γαρ ανωθεν, εμφανως εσταξεν, υετος καθαπερ, εν τη μητρα σου Θεονυμφε, Πηγην δεικνυων σε συμπαν αγαθον αναβλυζουσαν, πλημμυραν τε ιασεων, τας ευεργεσιας προρρεουσαν, απασιν αφθονως, τοις χρηζουσι την ρωσιν των ψυχων, και την υγειαν του σωματος, υδατι της χαριτος. ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ ΕΝ ΤΩ ΟΡΘΡΩ Νικηφορου Καλλιστου του Ξανθοπουλου. Ειρμος ο αυτος Νυν πηγασαις μοι Παρθενε, Θεοτοκε Πηγη, χαριν διδουσα λογου, ως ανυμνησω σου πηγην, την βλυστανουσαν ζωην, και χαριν πιστοις, συ γαρ ενυποστατον Λογον επηγασας. Ιατρειον υπερ φυσιν, ο ναος σου σεμνη, δεικνυται πασι Κορη, εκ γαρ θανατου προφανους, τους προστρεχοντας πιστους, σαφως ανιστα, και πασι την αφθονον, αναβλυζει γλυκυτητα.








ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ
ΤΗ ΑΥΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΣΠΕΡΑΣ
Αναστασιμα της Οκτωηχου ς'.
Ηχος πλ. β'
Νικην εχων Χριστε, την κατα του Αδου, εν τω Σταυρω ανηλθες, ινα τους εν σκοτει θανατου καθημενους, συναναστησης σεαυτω, ο εν νεκροις ελευθερος. Ο πηγαζων ζωην, εξ οικειου φωτος, παντοδυναμε Σωτηρ, ελεησον ημας.
Και της Ζωοδοχου Πηγης ( γ' )
δευτερουντες το α'
Ηχος ο αυτος. Ολην αποθεμενοι...
Ξενα και παροδοξα, των ουρανων ο Δεσποτης, επι σοι τετελεκε, καταρχας Παναμωμε, και γαρ ανωθεν, εμφανως εσταξεν, υετος καθαπερ, εν τη μητρα σου Θεονυμφε, Πηγην δεικνυων σε συμπαν αγαθον αναβλυζουσαν, πλημμυραν τε ιασεων, τας ευεργεσιας προρρεουσαν, απασιν αφθονως, τοις χρηζουσι την ρωσιν των ψυχων, και την υγειαν του σωματος, υδατι της χαριτος.


ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ
ΕΝ ΤΩ ΟΡΘΡΩ
Νικηφορου Καλλιστου του Ξανθοπουλου.
Ειρμος ο αυτος
Νυν πηγασαις μοι Παρθενε, Θεοτοκε Πηγη, χαριν διδουσα λογου, ως ανυμνησω σου πηγην, την βλυστανουσαν ζωην, και χαριν πιστοις, συ γαρ ενυποστατον Λογον επηγασας.
Ιατρειον υπερ φυσιν, ο ναος σου σεμνη, δεικνυται πασι Κορη, εκ γαρ θανατου προφανους, τους προστρεχοντας πιστους, σαφως ανιστα, και πασι την αφθονον, αναβλυζει γλυκυτητα.



Υπηλθες την των κλιμακων φοραν, απειλουσαν συντριβην, τους εκεισε ζωγραφους, ω παναγια Πηγη, διασωσασα, και λαον υπο σεισμου, πεπτωκοτος του δομου.
Το Κοντακιον
Ηχος πλ. δ'.  Τη υπερμαχω...
Εξ ακενωτου σου Πηγης Θεοχαριτωτε, επιβραβευεις μοι πηγαζουσα τα ναματα, αεναως της σης χαριτος υπερ λογον, τον γαρ Λογον ως τεκουσαν υπερ εννοιαν, ικετευω σε δροσιζειν με ση χαριτι, ινα κραζω σοι, Χαιρε υδωρ σωτηριον.



Ο Οικος
Αχραντε Θεοτοκε, η τεκουσα αρρητως, Πατρος τον προαιωνιον Λογον, πλατυνον μου το στομα Σεμνη, συνεισφερουσα με προς τον σον επαινον, ως αν ανευφημησω σε, κραυγαζων τη Πηγη σου ταυτα,
Χαιρε, πηγη χαρμονης αληκτου, χαιρε, ροη καλλονης αρρητου.
Χαιρε, νοσηματων παντοιων καταλυσις, χαιρε, παθηματων ποικιλων κατακλυσις.
Χαιρε, ρειθρον διειδεστατον, υγιαζον τους πιστους, χαιρε υδωρ χαριεστατον, τοις νοσουσι πολλαπλως.
Χαιρε, ναμα σοφιας, αγνωσιαν εξ αιρον, χαιρε, κραμα καρδιας, αμβροσιαν προρρεον.
Χαιρε, κρατηρ του μαννα ζωηρρυτε, χαιρε, λουτηρ και νεκταρ θεορρευστε.
Χαιρε, πορθμον ασθενειας δεικνυσα, χαιρε, φλογμον αρρωστειας σβεννυσα.
Χαιρε, υδωρ σωτηριον.


ΣΥΝΑΞΑΡΙΟΝ
Του Μηναιου, ειτα το παρον
Τη Παρασκευη της Διακαινησιμου, εορταζομεν τα εγκαινια του ναου της Υπεραγιας Δεσποινης ημων και Θεομητορος, της Ζωηφορου Πηγης, ετι δε και μνειαν ποιουμεθα των εν τουτω τελεσθεντων υπερφυων θαυματων παρα της Θεομητορος.
Στιχ. Μαννα, Σιλωαμ, και Στοαν Σολομωντος,
Πηγην Κορη σην, εμφανως πας τις βλεπει.
Ταις της σης Μητρος πρεσβειαις, Χριστε ο Θεος, ελεησον ημας.
Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.







Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.
Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.
Στιχηρα του Πασχα
Ηχος πλ.α'
Στιχ.  Αναστητω ο Θεος, και διασκορπισθητωσαν οι εχθροι αυτου, και φυγετωσαν απο προσωπου αυτου οι μισουντες αυτον.
Πασχα ιερον ημιν σημερον αναδεδεικται, Πασχα καινον, Αγιον, Πασχα μυστικον, Πασχα πανσεβασμιον, Πασχα Χριστος ο λυτρωτης, Πασχα αμωμον, Πασχα μεγα, Πασχα των πιστων, Πασχα, το πυλας ημιν του Παραδεισου ανοιξαν, Πασχα, παντας αγιαζων πιστους.
Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.


Στιχ. Ως εκλειπει καπνος, εκλιπετωσαν, ως τηκεται κηρος απο προσωπου πυρος.
Δευτε απο θεας Γυναικες ευαγγελιστριαι, και τη Σιων ειπατε, Δεχου παρ' ημων χαρας ευαγγελια, της Αναστασεως Χριστου, τερπου, χορευε, και αγαλλου Ιερουσαλημ, τον Βασιλεα Χριστον, θεασαμενη εκ του μνηματος, ως νυμφιον προερχομενον.
Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.


Στιχ.  Ουτως απολουνται οι αμαρτωλοι απο προσωπου του Θεου και οι δικαιοι ευφραθητωσαν.
Αι Μυροφοροι γυναικες, ορθρου βαθεος, επιστασαι προς το μνημα του Ζωοδοτου, ευρον Αγγελον, επι τον λιθον καθημενον, και αυτος προσφθεξαμενος, αυταις ουτως ελεγε, Τι ζητειτε τον ζωντα μετα των νεκρων ; τι θρηνειτε, τον αφθαρτον ως εν φθορα ; απελθουσαι κηρυξατε, τοις αυτου Μαθηταις.


Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.
Στιχ. Αυτη η ημερα, ην εποιησεν ο Κυριος, αγαλλιασωμεθα, και ευφρανθωμεν εν αυτη.
Πασχα το τερπνον, Πασχα Κυριου, Πασχα,  Πασχα πανσεβασμιον ημιν ανετειλε, Πασχα, εν χαρα αλληλους περιπτυξωμεθα, ω Πασχα λυτρον λυπης, και γαρ εκ ταφου σημερον, ωσπερ εκ παστου, εκλαμψας Χριστος, τα Γυναια χαρας επλησε λεγων, Κηρυξατε Αποστολοις.



Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.
Δοξα Πατρι και Υιω και Αγιω Πνευματι, και νυν και αει και εις τους αιωνας των αιωνων. Αμην.
Αναστασεως ημερα, και λαμπρυνθωμεν τη πανηγυρει, και αλληλους περιπτυξωμεθα. Ειπωμεν αδελφοι, και τοις μισουσιν ημας. Συγχωρησωμεν παντα τη Αναστασει, και ουτω βοησωμεν, Χριστος ανεστη εκ νεκρων, θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.


Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.
Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.
Χριστος ανεστη εκ νεκρων,  θανατω θανατον πατησας, και τοις εν τοις μνημασι, ζωην χαρισαμενος.





















π. Σταύρος Ν. Βάϊος Οδός 28ης Οκτωβρίου Μεγάλη Βρύση - Λαμία ΤΚ 35100 Τηλ. 22310-43065 e-mail: anatolios2@gmail.com Ιερός Ναός Αναστάσεως Οδός Αλαμάνας Μεγάλη Βρύση - Λαμία ΠΗΓΗ http://opoimhnokalos.blogspot.com


Η αρχή και η αιτία όλων των προβλημάτων που αναφύονται στην κοινωνία των ανθρώπων είναι η αμαρτία, [λέξη παρεξηγημένη ή μάλλον άγνωστη για τα σημερινά δεδομένα] η οποία είναι παράβαση του νόμου του Θεού. Ο Χριστός ως ο εκπρόσωπος, ως το τέλειο παράδειγμα και πρότυπο σεβασμού και υπακοής στο νόμο του Θεού, έγινε πρόσωπο αντιπαθές από την γέννησή του. Ακόμη και σήμερα πολεμείται εξ ίσου το ίδιο όπως και τότε. Προβάλλεται, μάλλον ως πρόσωπο το οποίο δεν μπορεί να προσφέρει τίποτε στον σημερινό κόσμο. Άρα είναι όχι προς μίμηση, αλλά δεν έχει να προσφέρει τίποτε διά την λύση των προβλημάτων του ανθρώπου και ως εκ τούτου είναι, αν όχι διάφορο, προς αποφυγή για τον «πολιτισμένο» άνθρωπο της νέας εποχής.
Τότε συνήλθαν επί τω αυτώ οι δύο εξουσίες, οι Άρχοντες του λαού μαζί με τους Αρχιερείς του λαού διά να φιμώσουν το λόγο του Χριστού, να τον συλλάβουν, να τον φραγγελώσουν, να τον καταδικάσουν εις θάνατον, και να τον σταυρώσουν με τον πιο ατιμωτικό θάνατο ως ληστή και κακούργο, διά να «απαλλαγούν» τελεσίδικα από την παρουσία του και τον ενοχλητικό λόγο του. Όλο αυτό έγινε «χάριν» του λαού. Τόσο «αγαπούσαν» το λαό οι τότε Άρχοντες και Αρχιερείς!!! Για το καλό και χάριν της βασιλείας του, ο Ηρώδης έσφαξε χιλιάδες νήπια. Ο Αρχιερέας Καϊάφας πρότεινε ότι συμφέρει να απολεσθεί ένας άνθρωπος χάριν του λαού, δηλαδή ο Χριστός.
Μετά από 2000 σχεδόν χρόνια το ίδιο σκηνικό επαναλαμβάνεται στο πρόσωπο του Χριστού σαν σε αντιγραφή. Οι δύο εξουσίες μάλλον είναι ίδιες στο πνεύμα, οι τότε με τους σημερινούς. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι σήμερα η Εκκλησία του ίδιου Χριστού βάλλεται πάλι από τους Άρχοντες και από τους Αρχιερείς. Δεν τέλειωσαν με το σταύρωμα του Χριστού όπως πίστεψαν, μάλλον το μπελά τους βρήκαν. Πάλιν πριν λίγες ημέρες [2020] συνήλθαν επί τω αυτώ Άρχοντες και Αρχιερείς για να φιμώσουν το κήρυγμα της αναστάσεως του Χριστού. Τότε πλήρωσαν [όπως την πρώτη φορά τον Ιούδα] για δεύτερη φορά [τους Ρωμαίους στρατιώτες] για να απαλλαγούν από τον «πλάνο» καθώς ονόμασαν το Χριστό. Τώρα υποσχέθηκαν [επιδόματα σε ολόκληρες στρατιές] πάλι πληρωμή για να σιωπήσουν και να αποδεχθούν την διαταγή των Αρχόντων και των Αρχιερέων. Πάλι αυτό [με πρόταση των δύο εξουσιών] έγινε για το καλό και «χάριν» του λαού, τον οποίο οι Αρχιερείς ονομάζουν «τέκνα αγαπητά» εν Κυρίω!!!
Αν οι Άρχοντες γνώριζαν την προσφορά του πνεύματος του Χριστού, από πολέμιοι θα ήταν υπέρμαχοι Αυτού. Οι δε Αρχιερείς [μάλλον σαν τους τότε] διεφήμισαν πλέον (εκτός ελαχίστων) ότι έχουν εκπέσει του αξιώματος, της τιμής, της αποστολής και της παρακαταθήκης της οποίας τους ενεπιστεύθη η Εκκλησία του Χριστού. Διά τούτο ο λαός, μάλλον οπίσω των Αρχόντων ακολουθεί, και όχι των Αρχιερέων. Είναι σαν να λέγει ο πονηρός αδελφοί: «Χριστέ δεν έχεις μέρος μαζί μας, τα βιβλία σου δεν μας χρειάζονται, την εικόνα σου και την φωνή σου δεν την συμπαθούμε, το παράδειγμά σου δεν μας πείθει, οι καμπάνες σου ενοχλούν το ακουστικό μας σύστημα, μας δαιμονίζει ο ήχος τους, εμποδίζεις τις αισθήσεις μας να ξεσαλώσουν, άφησέ μας στην αυτό-καταστροφή μας!!!».
Αντιπαθής αδελφοί μου ο Χριστός, αντιπαθής η Εκκλησία του, αντιπαθής και οι ελάχιστοι αδελφοί του και μιμητές του στο κατά δύναμη. ΑΜΗΝ. Ανάσταση Κυρίου 2020.

π. Σταύρος Ν. Βάϊος
Οδός 28ης Οκτωβρίου
Μεγάλη Βρύση - Λαμία
ΤΚ 35100
Τηλ. 22310-43065
e-mail: anatolios2@gmail.com

Ιερός Ναός Αναστάσεως
Οδός Αλαμάνας
Μεγάλη Βρύση - Λαμία
ΠΗΓΗ
http://opoimhnokalos.blogspot.com/

_________________
Αναστήτω ο Θεός, και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού, και φυγέτωσαν από προσώπου αυτού οι μισούντες αυτόν.