Όταν δεν είχα μάθει ακόμα για την αποτείχιση, δύο πραγματα ήξερα σίγουρα:
1ο ότι ο πατριάρχης μας (Βαρθολομαίος) είναι αιρετικός (συνλειτουργίες με παπικούς, συνπροσευχές με εβραίους σιωνιστές κλπ) και
2ο ότι τα ημερολόγια είναι 2. Το ορθόδοξο, που ακολουθούν στο Άγιο Όρος και το παπικό, ή αλλιώς δυτικό, ή αλλιώς νέο, που το ακολούθησε η εκκλησία μας, χωρίς απόφαση Ιεράς Συνόδου, για να έχουμε κοινές ημερομηνίες εορτών με τους δυτικούς.
Αυτά που δεν ήξερα ήταν ότι:
1ον Υπάρχει λύση γι’αυτούς που διαφωνούν με τους αιρετικούς πατριάρχες, αρχιεπισκόπους κι επισκόπους, που οδηγούν το ποίμνιό τους στην απώλεια (με κοινούς γάμους, κοινά μυστήρια κλπ) και η λύση λέγεται αποτείχιση, δηλαδή, απομάκρυνση από αυτούς που μνημονεύουν αιρετικούς, ή που συνλειτουργούν μαζί τους ή έχουν κοινωνία με αυτούς.
2ον Ότι οι παλαιοημερολογίτες δεν είχαν δικαίωμα να κάνουν δική τους εκκλησία, με δικούς τους επισκόπους, πριν γίνει Ιερά Σύνοδος, αλλά έπρεπε να αποτειχιστούν μέσα στην ΜΙΑ εκκλησία, όπως λένε οι Άγιοι Πατέρες. (ουσιαστικά δημιούργησαν νέο σχίσμα).
3ον Σε περιόδους αίρεσης, η αποτείχιση είναι υποχρέωση του κάθε χριστιανού, ώστε να δείξει και εμπράκτως τη διαφωνία του με την αιρετική ηγεσία της εκκλησίας.
Ο Χριστός και αρχηγός μας, χωρίς δισταγμό, βγήκε μπροστά και κατακεραύνωσε τους αρχιερείς της εποχής Του και τόνισε την υποκριτική τους στάση. Τι λέτε να έκανε σήμερα με τους δικούς μας αρχιερείς και αυτά που κηρύττουν;
Επειδή πιστεύω ότι όλοι μας θέλουμε να είμαστε του Χριστού και όχι κάποιου πατριάρχη ή αρχιεπισκόπου ή κάποιας εκκλησίας (γιατί μια είναι η Εκκλησία του Χριστού: η Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και όχι όλες αυτές οι αιρέσεις που υποστηρίζουν οι αρχιερείς μας), όλοι μας πρέπει με θάρρος, να δηλώσουμε τη διαφωνία μας απέναντι στους αιρετικούς της πανθρησκείας, στους σχισματικούς του παλιού ημερολογίου, αλλά και τους παπικούς του νέου και να αποτειχιστούμε σωστά.
Γιατί μια είναι η πίστη του Χριστού, η πίστη των Πατέρων και τνω Αγίων που πολέμησαν και θυσιάστηκαν γι αυτήν.
Γένοιτο
Αμήν.