ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΛΟ ΠΟΥ ΞΕΣΠΑΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ
Καθηγουμενου αρχ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Από όλη αυτή την κατάσταση που προέκυψε ως μη όφειλε πρέπει όλοι όσοι τουλάχιστον σκέπτονται να ψάξουν βαθύτερα τους λόγους, τα κίνητρα και τις αιτίες που ξέσπασε ο σαλός. Παραθέτοντας ορισμένοι αποτειχισμένοι εμπαθώς σχόλια το μόνο που κάνετε είναι να δημιουργείτε μεγαλύτερη σύγχυση και να χαροποιείτε τους οικουμενιστές αλλά και τους οικουμενίζοντες. Προσέξτε κάτι! Υπήρχε περίπτωση να πετύχει μια αποτείχιση χωρίς να βγούμε μπροστά οι Πατέρες;Τότε γιατί δεν την κάνατε μόνοι σας;Ξεκινήσαμε οι πατέρες έναν αγώνα και τώρα κάνατε γεροντάδες λαϊκούς και θα σας πάνε στον ατομοκρατικό προτεσταντισμό! Αναλογισθήκατε τί κόστισε η αποτείχιση σε αυτούς τους μαχητές του πληκτρολογίου που μας κατηγορούν και τί κυρώσεις είχαμε εμείς που βγήκαμε μπροστά; Θα μιλήσω για τον εαυτό μου καθώς:
· Παύθηκα από ηγούμενος όχι από κάποιο μοναστήρι αλλά από το μοναστήρι στο οποίο είμαι ο κτήτορας.
· Δεν έχω ούτε τις οικονομικές αποδοχές την ώρα που οι μαχητές του μπλά- μπλά καταστρέφετε εκ του ασφαλούς τον αγώνα μας. Ορισμένοι είστε και ανεπάγγελτοι, δεν εργάζεστε πουθενά, γιατί ίσως έχετε κληρονομήσει κάποια περιουσία.
· Όσοι μας κατηγορείτε ότι θέλουμε να σας μεταφέρουμε στους Γ.Ο.Χ σας ερωτώ:
1ον Γιατί δεν το κάναμε μέχρι τώρα που νομίζω ότι είχαμε την δυνατότητα και τον χρόνο; Πέρασε τουλάχιστον ένα έτος από την ψευτοσύνοδο του Κολυμβαρίου!
2ον Το να αναγνωρίζουμε τον διωγμό που υπέστησαν -για να είμαστε δίκαιοι- όσοι κράτησαν το παλαιό μετά την αλλαγή του ημερολογίου την ώρα που εσείς ούτε καν υπήρχατε είναι επιχείρημα και δεν συνιστά αγνωμοσύνη στους τότε αγώνες τους;
3ον Δεν κρατά όλη η Ορθοδοξία πλήν εξαιρέσεων το παλαιό εορτολόγιο και δεν έκαναν την αλλαγή για να μας υποτάξουν στον Πάπα;
4ον Όταν αποκατασταθεί η Ορθοδοξία με την καταδίκη των Οικουμενιστών δεν πρέπει όλοι μαζί να γυρίσουμε με το παλαιό;
5ον Όταν έγραψα ότι πρέπει να δημιουργήσουμε κοινό μέτωπο αγώνα με το παλαιό σας ζήτησα να προσχωρήστετε σε κάποια παλαιοημερολογήτικη παράταξη.
6ον Το ότι είναι ανάγκη να γυρίσουμε με το παλαιό σημαίνει ότι θα μπούμε στις παρατάξεις τους και μάλιστα τώρα;
7ον Δεν θέλετε να παύσει το σχίσμα μεταξύ παλαιού και νέου;
8ον Υποχρεώσαμε κάποιους να μας ακολουθήσουν στην αποτείχιση που κάναμε;
9ον Εφόσον όπως εσείς λέτε θα σας πάμε στο παλαιό δεν έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε να μην ακολουθήσετε;
10ον Σκανδαλίσατε ή όχι αδελφούς που δεν γνωρίζουν επαρκώς ή είναι απλοϊκοί με αυτό που κάνατε περί ημερολογίου; Δεν δυναμιτίζετε έτσι τον αγώνα;
11ον Δεν μας αναγκάζετε να πούμε πράγματα που τελικά θα εκθέσουν τους υπευθύνους της διάσπασης;
Αν δεν έχετε σκεφθεί ότι όλος αυτός ο σάλος προέκυψε για κάποιους λόγους τους οποίους πρέπει να αναζητήσετε, θα σας ενημερώσω για κάτι: Ο Γεώργιος Βλαμάκης χρηματοδότησε να εκδοθεί ένα πατερικό βιβλίο με κείμενα της πατερικής Γραμματείας σχετικά με τις θέσεις των Αγίων Πατέρων που αφορούν την αποτείχιση. Ενώ λοιπόν χρηματοδοτήθηκε τέτοιου περιεχομένου βιβλίο τελικά ο Ιωάννης Ρίζος και ο Αδαμάντιος Τσακίρογλου εξέδωσαν βιβλίο με αντιοικουμενιστικά άρθρα και κατ’ εξοχήν τά προσωπικά τους άρθρα. Για τα όποια άλλα άρθρα δημοσίευσαν δεν ρώτησαν καν τους πατέρες. Το αποτέλεσμα ήταν να τους κράξει ο Βλαμάκης και να στεναχωρηθούν οι αγιορείτες πατέρες πράγμα που τό φέρουν βαρέως οι αθετήσαντες την συνεννόηση που είχε προηγηθεί. Δηλαδή στην πραγματικότητα έβγαλε τα απωθημένα του ο Ρίζος που προσωπικά θα τον αγνοήσω μέχρι να ζητήσει δημόσιως συγμώμη διότι κατασκανδάλισε τους αγωνιζομένους με πρόθεση να τους αποσπάσει από το σώμα των αγωνιζομένων! Δηλώνω δε ότι στο μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής οι πατέρες επέσαν θύματα έχουν όμως ευθύνη διότι τον άφησαν να τρυπώσει. Θα μπορούσα να είμαι πιο αυστηρός αλλά θα δώσω μία τελαία ευκαιρία! Πάντως η Εκκλησιαστική Ιστορία επαναλαμβάνεται!
Θα σας υπενθυμήσω κάτι από τις Πράξεις των Αποστόλων «παιδίσκην τινὰ ἔχουσαν πνεῦμα πύθωνος ἀπαντῆσαι ἡμῖν, ἥτις ἐργασίαν πολλὴν παρεῖχε τοῖς κυρίοις αὐτῆς μαντευομένη». Υπήρχε δηλαδή στη μέση κάποιο συμφέρον. Όταν έπαυσε το συμφέρον, αυτοί που έγιναν αιτία να χάσουν το χρήμα τα αφεντικά της δαιμονισμένης που “μάντευε” στράφηκαν ενάντια στους αποστόλους. Δεν λέω ότι πληρώνονταν οι Ρίζος και Τσακίρογλου αλλά εξέθεσαν τον εαυτός τους με αυτό που έκαναν, διότι μέχρι τώρα έλαγαν για τους Αγιορείτες και εμένα: «οὗτοι οἱ ἄνθρωποι δοῦλοι τοῦ Θεοῦ τοῦ ὑψίστου εἰσίν, οἵτινες καταγγέλλουσιν ἡμῖν ὁδὸν σωτηρίας». Τώρα το γύρισαν ότι σας πηγαίνουμε στην «αίρεση των παλαιοημερολογητών»!
Τώρα αντί να ερωτήσω θα σας επισημάνω κάτι! Εφόσον θεωρείτε ότι σας παρασύρουμε έχετε το δικαίωμα να καταφύγετε κάπου αλλού. Οι επιλογές σας είναι:
α. Αν σας αρέσουν τα άκρα είναι:
· οι αιρετικοί Οικουμενιστές
· όσοι δεν αγνωρίζουν έγκυρα τα μυστήρια.
Σε αυτούς ανήκουν:
1. οι ακραίοι παλαιοημερολογήτες 2. οι ακραίοι αποτειχισμένοι νεοημερολογίτες όμως με νοοτροπεία ΓΟΧ.
β. Αν σας αρέσουν τα μεσοβέζικα πράγματα οι περιπτώσεις που έχετε να διαλέξετε είναι:
1. Όσοι δεν μνημονεύουν αλλά κοινωνούν με επισκόπους και κληρικούς που μνημονεύουν τον αιρετικό Πατράρχη είτε άμεσα είτε έμμεσα.
2. Όσοι ενώ δεν τους αρέσουν αυτά που κάνει ο Πατριάρχης και οι περί αυτόν Οικουμενιστές εν τούτοις όμως μνημονεύουν είτε άμεσα είτε έμμεσα.
Διαλέξτε και εναχθείτε όπου εσείς κρίνετε!
Λοιπόν τώρα τί έχετε να μας πείτε! Μήπως θέλετε να αποσυρθούμε κιόλας από την ενεργό δράση του αγώνα και να ιδιωτεύσουμε; Αν το κρίνω και αυτό θα το κάνω! Πάντως όταν έκανα την αποτείχιση την έκανα για την ψυχή μου και δεν σας ρώτησα το ίδιο θα κάνω και τώρα όπως με φωτίσει ο Θεός. Θα περιοριστώ στο μικρό μου ποίμνιο ή ακόμη θα αποσυρθώ και τελείως. Να αποσυρθούν και οι αγιορείτες και σίγουρα θα βρείτε ανθρώπους τόσοι στρατηγοί περιμένουν πως και πως. Όπως όμως διαπίστωσα,, από καιρό τώρα η παλαιότερη γενεά -εξαίρεση αποτελεί ο πατήρ Ευστράτιος- δεν μπορούν να αγωνισθούν. Γι’ αυτό και ο Θεός επέτρεψε άλλοι να μπουν μπροστά. Αρέσκονται στις χαιρετούρες και τους εγκωμιασμούς όπως εκείνοι οι στρατηγοί που ομιλούν με στόμφο για τις μάχες αλλά ποτέ δεν πολέμησαν. Όλα αυτά τα χρόνια μπλα-μπλα-μπλα! Τόσοι καλαμαράδες στρατηγοί που δεν ξέρουν ούτε τουφέκι να πιάσουν στο χέρι τους!
Όσο για εσας που ακολουθείτε τον Ρίζο και όποιον Ρίζο σας εύχομαι περαστικά.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ : ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΑΚΡΑ ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ SOS ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΒΑΛΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ
Οι Εκκλησιολογικες θεσεις του Ορθοδοξου Ομολογιακου Ενισταμενου Ακαινοτομητου Πληρωματος των Αποτειχισμενων ειναι :
1) Εχουμε αποτειχιστει απο τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους, αλλα και διακοψαμε καθε εκκλησιαστικη κοινωνια με οσους τους μνημονευουν, διοτι οι οικουμενιστες ειτε πρωτοστατουν στην σατανικη υπερ-παν-αιρεση ειτε εχουν κοινωνια με ολους τους αιρετικους, τους κακοδοξους τους βλασφημους, τους διαστροφεις και πλανεμενους του κοσμου στο παγκοσμιο συμβουλιο ψευτοεκκλησιων ειναι το ιδιο πραγμα.
Ολοι οι Ιεροι Κανονες της Αποτειχισεως των Αγιων Συνοδων και η πραξη των Θεοφορων Πατερων της Εκκλησιας, μας λενε οτι εκτος απο την διακοπη μνημοσυνου του αιρετικου επισκοπου χρειαζεται και η διακοπη κοινωνιας απο οσους μνημονευουν τους αιρετικους επισκοπους, διαφορετικα γινομαστε συγκοινωνοι της οικουμενιστικης κακοδοξιας και εμεις εαν δεν διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι τους.
2) Εχουμε αποτειχιστει απο την κοινωνια των οικουμενιστων επισκοπων διοτι εκτος απο αιρετικοι ειναι και σχισματικοι νεο-ημερολογιτες, διοτι με το σχισμα που κανανε καταστρεψαν την Λατρευτικη ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος μεσα στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια.
3) Δεν εχουμε καμια κοινωνια με καμια συνοδο η παραταξη επισκοπων παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ. Ελλαδος και εξωτερικου διοτι αυτοι αποτελουν αλλη(ες) καινουργια(ες) εκκλησια(ες) που ειναι παραλληλη(ες) διαφορετικη(ες) και ξεχωριστη(ες) με την Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια την Κανονικη, την Νομιμη, την Παλαια και την ηδη υπαρχουσα σε ολους τους αιωνες και δεν αγωνιζονται ως ενισταμενοι κατα των κακοδοξων εντος Αυτης.
4) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα περι αυτοματης απωλειας των Θειας Χαριτος των Μυστηριων των δυναμει αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων. Οι χειροτωνημενοι Επισκοποι και Ιερεις με Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη εχουν μυστηρια που ειναι ισχυρα, ασχετως που επεσαν σε αιρεση ,σχισμα, παρασυναγωγη ειναι ακριτοι ακομη και δυναμει αιρετικοι σχισματικοι και παρασυναγωγοι διοτι δεν εχουν καταδικαστει ακομη απο Ορθοδοξη Συνοδο ζωντων επισκοπων. Σε ολη την ιστορια της Εκκλησιας ποτε δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για ακυροτητα Μυστηριων προ συνοδικης διαγνωσεως.
Οπως και μετα απο Αγια Συνοδικη διαγνωση και καταδικη των κεκριμενων και ενεργεια αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για εγκυροτητα μυστηριων.
Μονο για τα εντελως αντιθετα μιλησαν.
5) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα οτι η Θεια Ευχαριστια ειναι επισκοποκεντρικη.
Η Θεια Ευχαριστια ειναι Χριστοκεντρικη αφου ο Χριστος ειναι το κεντρο στη Θεια Ευχαριστια.
Οταν ο Επισκοπος ακολουθει τον Χριστο και ορθοτομει τον λογο της αληθειας τοτε οφειλουν και οι πιστοι του πληρωματος της Τοπικης Εκκλησιας να κανουν υπακοη σε εναν τετοιο αληθινο επισκοπο.
Οταν ομως ο επισκοπος δεν ακολουθει τον Χριστο και την αληθεια, αλλα αντιθετως διδασκει αιρεσεις, κακοδοξιες και πλανες τοτε το πληρωμα της Εκκλησιας ειναι υποχρεωμενο να αποτειχιστει απο την κοινωνια του επισκοπου του, μεχρι η ηγεσια των αποτειχισμενων μετα απο Συνοδικη διαγνωση ξανατοποθετησει στην ιδια ακριβως επισκοπικη θεση της Τοπικης Εκκλησιας Ορθοδοξο αληθινο Επισκοπο που θα ορθοτομει τον λογο της αληθειας.
6) Οι Ιεροι Κανονες της αποτειχισεως ειναι υποχρεωτικοι και οχι δυνητικοι, διοτι εαν ηταν δυνητικοι και δεν αποτειχιζοταν κανενας απο την κοινωνια των αιρετικων δεν θα γινοταν και καμια συνοδος για να δικασει τους αιρετικους αφου τις Ιερες Συνοδους τις συγκροτουσαν αποτειχισμενοι πατερες απο τους αιρετικους της εποχης τους, και θα ειχε καταντησει η Εκκλησια μας ταμειο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων, Θεος φυλαξοι.
Πως μια τετοια σοβαρη πραξη οπως ειναι η κοινωνια με την αιρεση θα αφηνωταν στην κριση του καθενος και δεν θα ηταν υποχρεωτικη αφου εκτος οτι εξαρταται η σωτηρια των πιστων απο αυτη την πραξη, εξαρταται και η ιδια ακομη η υποσταση της Εκκλησιας, μη γενοιτο.
Οταν γινοταν η δικη απο τους εξαρχους των Ιερων Συνοδων για να δικασουν οσους ειχαν κοινωνια με τους αιρετικους και δεν ειχαν αποτειχιστει οπως οι συναδελφοι τους, παρακαλουσαν να τους συγχωρεσουν, να τους κρινουν και να τους επιτιμησουν επιεικως διοτι ελεγαν : αμαρτησαμε οπως ο ληστης και η πορνη, μεγαλωσαμε μεσα στην αιρεση και την αυξησαμε.
Αμα δεν ηταν υποχρεωτικοι οι κανονες της αποτειχισεως απο την κοινωνια των αιρετικων γιατι να τους επιτιμησουν οι Πατερες των Αγιων Συνοδων για την πραξη τους.????????