ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΙ.
Μεγαλύτερη ευθύνη έχει κάποιος που αναγνωρίζει, μνημονεύει και κοινωνεί εκκλησιαστικά με τον αιρεσιάρχη από τον ίδιο τον άρρωστο και γεννήτορα της αιρέσεως. Σήμερα στο σώμα της Εκκλησίας έχουμε τους Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους και Μητροπολίτες του οικουμενισμού δηλαδή όλοι αυτοί είναι....
ποτισμένοι από την δαιμονική αρρώστια δηλητηριασμένοι από τον αρχηγό και πατέρα τους τον διάβολο, πνευματικά είναι πεθαμένοι και βρίσκονται στο δρόμο που πάει για τους τυμπανιαίους και άλιωτους της Λαύρας του Αγίου Όρους. Στην ηγεσία της Εκκλησίας όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι βρίσκονται μασόνοι προδότες βαλτοί συμφεροντολόγοι δειλοί και απατεώνες, όλοι αυτοί δουλεύουν για τον αντίχριστο, όμως στηρίζονται στους αφελείς Χριστιανούς, στους άνανδρους πιστούς, στους ψευδογεροντάδες, στους πατέρες της πλάνης, στα πνευματικά φυτά των διαφόρων φιλοπροτεσταντικών αδελφοτήτων, στους ευνουχισμένους των ενοριών, στους αγιορείτες λόγιους της κακοδοξίας, στους βολεμένους καθηγητές της θεολογίας και στους παραδοσιακούς της Συνάξεως κληρικών και μοναχών της ομολογίας πίστεως όχι κατά αλλά υπέρ της αιρέσεως του οικουμενισμού. Η εκκλησιαστική κοινωνία των Ορθόδοξων Χριστιανών με τους Επισκόπους του οικουμενισμού τους οδηγεί στην κόλαση σύμφωνα με την πράξη της Εκκλησίας αφού γίνονται ένα σώμα αντίθετο με την κοινωνία του εωσφόρου, στα παγκόσμια συμβούλια των αιρετικών των κακοδόξων και των πλανεμένων. Μόνο αυτοί που αποτειχίζονται από τους οικουμενιστές βρίσκονται εντός της Εκκλησίας και αυτομάτως απομονώνουν τους αιρετικο-σχισματικούς οικουμενιστές εκτός Εκκλησίας και όσους κοινωνούς μαζί τους. Μόνο όσοι αποτειχίζονται σύμφωνα με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο προκαλούν συγκαλούν και συγκροτούν σύνοδο όταν ο Πανάγιος Θεός το αποφασίσει για να δικάσουν τους κακοδόξους οικουμενιστές. Σήμερα στην Ορθόδοξη Εκκλησία έχουμε από την μία πλευρά τους οικουμενιστές που διδάσκουν επίσημα με συνοδικές αποφάσεις ότι και οι άλλες θρησκείες εκτός Ορθοδοξίας έχουν έγκυρα μυστήρια με ιεροσύνη αληθινό βάπτισμα και είναι Εκκλησίες του ιδίου κύρους με την Ορθόδοξη, γι’ αυτό συμπροσεύχονται και συλλειτουργούν με όλες τις συναγωγές του σατανά συνεχώς έχοντας κοινωνία αφού αναγνωρίζονται μεταξύ τους, διότι το Π.Σ.Ε. είναι μια ξεχωριστή και μοναδική Εκκλησία του σατανά στην οποία βρίσκονται συνοδικά όλες οι ορθόδοξες Εκκλησίες και κάποιες οι οποίες δεν είναι μέσα κοινωνώντας με αυτές πέφτουν στο ίδιο κρίμα. Επίσης όλοι οι Ορθόδοξοι που έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές επισκόπους αυτομάτως βρίσκονται εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας και εντός της Εκκλησίας του οικουμενισμού και εκτός ότι είναι υπερπαναιρετικοί είναι και σχισματικοί αφού συνεχίζουν να καταστρέφουν σχίζοντας την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Από την άλλη πλευρά έχουμε πολλές Εκκλησίες καινούριες που ιδρύθηκαν μετά το 1937. Δηλαδή πολλοί πήραν την αρχιεροσύνη αντικανονικά παράνομα και ελαττωματικά. Όλοι αυτοί ισχυρίζονται ότι δεν έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές (κάποιοι όμως έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές άλλοι το κρύβουν και άλλοι λένε ψέματα), επίσης λένε ότι κρατάνε και το παλαιό ημερολόγιο (εννοούν ότι κόψανε κοινωνία με τους οικουμενιστές και για το ημερολόγιο) δεν είναι δηλαδή σαν τους Αγιορείτες που ενώ είναι με το παλαιό κοινωνούν την αίρεση από τους νεοημερολογίτες οικουμενιστές του Φαναρίου ή όταν οι Αγιορείτες αυτοί βγαίνουν έξω πάνε με το νέο αφού είναι παρδαλοί. Αυτοί όλοι οι σύνοδοι με τις ιεραρχίες τόσων επισκόπων έχουν διαφορετική, ξεχωριστή και παράλληλη αρχή και μεταξύ τους και ως προς την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Όλες αυτές οι παρατάξεις των συνόδων του παλαιού ημερολογίου είναι μία παρασυναγωγή ούτε ένσταση κάνουν εντός του ακαινοτομήτου πληρώματος της Μίας Εκκλησίας ούτε μπορούν να προκαλέσουν να συγκαλέσουν και να συγκροτήσουν σύνοδο διότι δημιούργησαν νέες οργανωμένες Εκκλησίες και βρίσκονται εντός της παρασυναγωγής. Επίσης και αυτοί είναι υπόδικοι μελλούσης Αγίας Πανορθόδοξου Συνόδου για να καταδικαστούν από το ακαινοτόμητο πλήρωμα γι’ αυτό όσοι αποτειχίζονται από αυτές τις παρατάξεις βρίσκονται αυτομάτως στο ακαινοτόμητο πλήρωμα. Επίσης υπόδικοι είναι και όσοι διέκοψαν κοινωνία μόνο για την αίρεση από τους οικουμενιστές, φροντίζουν όμως συνεχίζοντας να σχίζουν την Εκκλησία και βρίσκονται εντός της σχισματικής οικουμενιστικής Εκκλησίας, ενώ όσοι από αυτούς αποτειχιστούν αυτομάτως βρίσκονται στο ακαινοτόμητο πλήρωμα, που είναι η γνήσια αυθεντία της Εκκλησίας στο καιρό της αιρέσεως, του σχίσματος και της παρασυναγωγής. Μόνο το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας που έχει αποτειχιστεί και από την αίρεση και από το σχίσμα του οικουμενισμού και από την παρασυναγωγή των παρατάξεων μπορεί να επικυρώσει ως Αγία ή να ακυρώσει ως ληστρική μία σύνοδο οικουμενική ή τοπική στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Μεγαλύτερη ευθύνη έχει κάποιος που αναγνωρίζει, μνημονεύει και κοινωνεί εκκλησιαστικά με τον αιρεσιάρχη από τον ίδιο τον άρρωστο και γεννήτορα της αιρέσεως. Σήμερα στο σώμα της Εκκλησίας έχουμε τους Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους και Μητροπολίτες του οικουμενισμού δηλαδή όλοι αυτοί είναι....
ποτισμένοι από την δαιμονική αρρώστια δηλητηριασμένοι από τον αρχηγό και πατέρα τους τον διάβολο, πνευματικά είναι πεθαμένοι και βρίσκονται στο δρόμο που πάει για τους τυμπανιαίους και άλιωτους της Λαύρας του Αγίου Όρους. Στην ηγεσία της Εκκλησίας όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι βρίσκονται μασόνοι προδότες βαλτοί συμφεροντολόγοι δειλοί και απατεώνες, όλοι αυτοί δουλεύουν για τον αντίχριστο, όμως στηρίζονται στους αφελείς Χριστιανούς, στους άνανδρους πιστούς, στους ψευδογεροντάδες, στους πατέρες της πλάνης, στα πνευματικά φυτά των διαφόρων φιλοπροτεσταντικών αδελφοτήτων, στους ευνουχισμένους των ενοριών, στους αγιορείτες λόγιους της κακοδοξίας, στους βολεμένους καθηγητές της θεολογίας και στους παραδοσιακούς της Συνάξεως κληρικών και μοναχών της ομολογίας πίστεως όχι κατά αλλά υπέρ της αιρέσεως του οικουμενισμού. Η εκκλησιαστική κοινωνία των Ορθόδοξων Χριστιανών με τους Επισκόπους του οικουμενισμού τους οδηγεί στην κόλαση σύμφωνα με την πράξη της Εκκλησίας αφού γίνονται ένα σώμα αντίθετο με την κοινωνία του εωσφόρου, στα παγκόσμια συμβούλια των αιρετικών των κακοδόξων και των πλανεμένων. Μόνο αυτοί που αποτειχίζονται από τους οικουμενιστές βρίσκονται εντός της Εκκλησίας και αυτομάτως απομονώνουν τους αιρετικο-σχισματικούς οικουμενιστές εκτός Εκκλησίας και όσους κοινωνούς μαζί τους. Μόνο όσοι αποτειχίζονται σύμφωνα με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο προκαλούν συγκαλούν και συγκροτούν σύνοδο όταν ο Πανάγιος Θεός το αποφασίσει για να δικάσουν τους κακοδόξους οικουμενιστές. Σήμερα στην Ορθόδοξη Εκκλησία έχουμε από την μία πλευρά τους οικουμενιστές που διδάσκουν επίσημα με συνοδικές αποφάσεις ότι και οι άλλες θρησκείες εκτός Ορθοδοξίας έχουν έγκυρα μυστήρια με ιεροσύνη αληθινό βάπτισμα και είναι Εκκλησίες του ιδίου κύρους με την Ορθόδοξη, γι’ αυτό συμπροσεύχονται και συλλειτουργούν με όλες τις συναγωγές του σατανά συνεχώς έχοντας κοινωνία αφού αναγνωρίζονται μεταξύ τους, διότι το Π.Σ.Ε. είναι μια ξεχωριστή και μοναδική Εκκλησία του σατανά στην οποία βρίσκονται συνοδικά όλες οι ορθόδοξες Εκκλησίες και κάποιες οι οποίες δεν είναι μέσα κοινωνώντας με αυτές πέφτουν στο ίδιο κρίμα. Επίσης όλοι οι Ορθόδοξοι που έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές επισκόπους αυτομάτως βρίσκονται εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας και εντός της Εκκλησίας του οικουμενισμού και εκτός ότι είναι υπερπαναιρετικοί είναι και σχισματικοί αφού συνεχίζουν να καταστρέφουν σχίζοντας την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Από την άλλη πλευρά έχουμε πολλές Εκκλησίες καινούριες που ιδρύθηκαν μετά το 1937. Δηλαδή πολλοί πήραν την αρχιεροσύνη αντικανονικά παράνομα και ελαττωματικά. Όλοι αυτοί ισχυρίζονται ότι δεν έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές (κάποιοι όμως έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές άλλοι το κρύβουν και άλλοι λένε ψέματα), επίσης λένε ότι κρατάνε και το παλαιό ημερολόγιο (εννοούν ότι κόψανε κοινωνία με τους οικουμενιστές και για το ημερολόγιο) δεν είναι δηλαδή σαν τους Αγιορείτες που ενώ είναι με το παλαιό κοινωνούν την αίρεση από τους νεοημερολογίτες οικουμενιστές του Φαναρίου ή όταν οι Αγιορείτες αυτοί βγαίνουν έξω πάνε με το νέο αφού είναι παρδαλοί. Αυτοί όλοι οι σύνοδοι με τις ιεραρχίες τόσων επισκόπων έχουν διαφορετική, ξεχωριστή και παράλληλη αρχή και μεταξύ τους και ως προς την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Όλες αυτές οι παρατάξεις των συνόδων του παλαιού ημερολογίου είναι μία παρασυναγωγή ούτε ένσταση κάνουν εντός του ακαινοτομήτου πληρώματος της Μίας Εκκλησίας ούτε μπορούν να προκαλέσουν να συγκαλέσουν και να συγκροτήσουν σύνοδο διότι δημιούργησαν νέες οργανωμένες Εκκλησίες και βρίσκονται εντός της παρασυναγωγής. Επίσης και αυτοί είναι υπόδικοι μελλούσης Αγίας Πανορθόδοξου Συνόδου για να καταδικαστούν από το ακαινοτόμητο πλήρωμα γι’ αυτό όσοι αποτειχίζονται από αυτές τις παρατάξεις βρίσκονται αυτομάτως στο ακαινοτόμητο πλήρωμα. Επίσης υπόδικοι είναι και όσοι διέκοψαν κοινωνία μόνο για την αίρεση από τους οικουμενιστές, φροντίζουν όμως συνεχίζοντας να σχίζουν την Εκκλησία και βρίσκονται εντός της σχισματικής οικουμενιστικής Εκκλησίας, ενώ όσοι από αυτούς αποτειχιστούν αυτομάτως βρίσκονται στο ακαινοτόμητο πλήρωμα, που είναι η γνήσια αυθεντία της Εκκλησίας στο καιρό της αιρέσεως, του σχίσματος και της παρασυναγωγής. Μόνο το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας που έχει αποτειχιστεί και από την αίρεση και από το σχίσμα του οικουμενισμού και από την παρασυναγωγή των παρατάξεων μπορεί να επικυρώσει ως Αγία ή να ακυρώσει ως ληστρική μία σύνοδο οικουμενική ή τοπική στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου