5 Νοεμβρίου 2016

ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ : 1) ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 2) ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ 3) ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ


Το "Ακαινοτομητον Πληρωμα" της Εκκλησιας της Ελλαδος   
( των Γ.Ο.Χ. ),  δια της συμφωνου προς την Κανονικην και Πατερικην - Παραδοσιακην γραμμην  πορειας  αυτου, κατεστη ο φρουρος και "φυλαξ της πιστεως του", κατα την εμπνευσμενην αποφασιν των Πατριαρχων της Ανατολης ( 1848 ), υπο την προυποθεσιν, βεβαιως, οτι τουτο υπαρχει ολως ασχετον και ανεξαρτητον προς την εκκλησιολογικως σφαλλομενην "Εκκλησιαν των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος".
Η Κανονικως θεμελιουμενη πραξις της αποτειχισεως του Πληρωματος τουτου εκ της σφαλλομενης "εν ευσεβεια και δικαιοσυνη" εκκλησιαστικης αυτου  Ιεραρχιας,  ητις απαλλασει τουτο της ενοχης, ευθυνης και υποδικιας του "δυναμει" υφισταμενου σχισματος και αιρεσεως, αποτελει πληρες και σαφες στοιχειον διασωσεως της "ορθοδοξου εννοιας" και υποστασεως της Εκκλησιας του, εντος της οποιας, κατα πασαν εννοιαν θειου και εκκλησιαστικου δικαιου, καθηκοντως τουτο ισταται.
Οθεν, η "ορθοδοξος εννοια" και υποστασις της Εκκλησιας της Ελλαδος,   δ ι α σ ω ζ ε τ α ι    εν προκειμενω,  Μ Ο Ν Ο Ν  δια της ακαινοτομητου γραμμης και κατευθυνσεως του Πληρωματος αυτης.  Υπο τον  Μ Ο Ν Ο Ν  δε ορον τουτον νοειται η υπαγωγη του "Ακαινοτομητου Πληρωματος    ( των Γ.Ο.Χ. ) εις την Εκκλησιαν της Ελλαδος και η εντος αυτης υποστασις αυτου.  Εν αλλοις λογοις, την Εκκλησια της Ελλαδος δεν δυνανται να αποτελεσουν η εκπροσωπησουν εκκλησιολογικως τε και Κανονικως και "υπο την ορθοδοξον εννοιαν", ουτε η "σφαλλομενη ..."  Ελλαδικη Ιεραρχια, ουτε το καινοτομουν Πληρωμα αυτης, ουτε η αυτοκαλουμενη "Εκκλησια των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος", αλλα Θειω Δικαιω,  Μ Ο Ν Ο Ν  το "Ακαινοτομητον Πληρωμα" Αυτης, εστω και εαν τουτο αποτελειται εκ "δυο η τριων συνηγμενων" εν τω Ονοματι του Χριστου...και τη αληθεια της ορθοδοξου πιστεως κειμενων.
Το δε εκ της "ορθοδοξου εννοιας", ιδιοτητος και υποστασεως του Ακαινοτομητου ( των Γ.Ο.Χ. ) Πληρωματος της Εκκλησιας της Ελλαδος απορρεον   δ ι κ α ι ω μ α,   απο τε εκκλησιαστικης και νομιμου πλευρας κρινομενον, τυγχανει  α ν α φ α ι ρ ε τ ο ν.  Δι' ο  και δυναται τουτο ακωλυτως να ασκηθη και διεκδικηθη ενωπιον πασης νομιμου εκκλησιαστικης και πολιτικης αρχης και εξουσιας, ως αποτελουν την "Γνησιαν Συνειδησιν της Εκκλησιας", ητοι την "ανωτατην αυθεντιαν" Αυτης, την δυναμενην, κατα την "Πραξιν της Εκκλησιας", να επικυρωση  η  ακυρωση και αποφασεις Οικουμενικων ακομη Συνοδων,  ων  "το οικουμενικον κυρος επισφραγιζει" (45).
Και τουτο εφ' οσον  η  δια των προειρημενων παρατραπεισα Ιεραρχια της Εκκλησιας της Ελλαδος - ως  συνεχιζουσα  το σχισμα του 1924  και  κοινωνουσα  τη  οικουμενιστικη  αιρεσει - ε π α υ σ ε  να   δ ι α τ η ρ η   ακαινοτομητως  την  Ορθοδοξον  εννοιαν και ιδιοτητα της Εκκλησιας της Ελλαδος, ως μη  π ε ρ ι φ ρ ο υ ρ ο υ σ α   την  Ε Ν Ο Τ Η Τ Α  της  Εκκλησιας,  δεδομενου οτι τοσον το εν ισχυι Συνταγματικον,  οσον και το  Εκκλησιαστικον και Κανονικον Δικαιον  "δεν προστατευει την συγκεκριμενην εκαστοτε Συνοδον, αλλα την Συνοδον την  τ η ρ ο υ σ α   τους Κανονας...απαρασαλευτως".
( Και δη τους αναφερομενους επι του δογματικου ορου της ενοτητας της Εκκλησιας, ητις ενοτης, περιφρουρειται, εν προκειμενω, ως προελεχθη, υπο του "Ακαινοτομητου Πληρωματος" της Εκκλησιας - υπογραμ. και παρενθ. ημετ.-) (προβλ. Εισηγησιν Συμβουλου Επικρατειας Α.Ν.Μαρινου, εν "Ορθοδοξος Τυπος",1981,φυλ.452,σελ.4).

ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ

Κανονικες εκκλησιολογικες θεσεις των Ορθοδοξων Χριστιανων  για την αντιμετωπιση κατα της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων, κατα του νεο-ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων, και κατα της παρασυναγωγης των παραταξιακων.

Η κανονικοτητα,  η νομιμοτητα, η ακριβεια στην πραξη και οχι στη θεωρια,  η ταξη και το δικαιο της Μιας Ορθοδοξου Εκκλησιας ειναι ξεκαθαρο.

Οταν αποτειχιστει ενας  ιερεας απο τον επισκοπο του για την αιρεση και το σχισμα του οικουμενισμου εκτος οτι δεν τον μνημονευει διοτι ειναι αιρετικος η διοτι συγκοινωνει  με τους αιρετικους οικουμενιστες,  δεν εχει και εκκλησιαστικη κοινωνια  με οσους τον μνημονευουν.
Ο ιερεας τοτε μνημονευει υπερ του αρχιεπισκοπου κενο χωρις ονομα για να δειξει και στην πραξη οτι κανει ενσταση, πηγαινωντας με το παλαιο εορτολογιο παραλληλα,  διοτι και για αυτο τον λογο εκοψε την κοινωνια με τον επισκοπο του, επειδη ηταν και σχισματικος νεο-ημερολογιτης οικουμενιστης.
Στην προσκομιδη των τιμιων δωρων ο ιερεας  αναφερει : υπερ πασης επισκοπης Ορθοδοξων για να μην ζημιωθουν τυχον καποιοι Ορθοδοξοι επισκοποι στον κοσμο που μπορει  να υπαρχουν και να μην  ξερει οτι εχουν και αυτοι αποτειχιστει στις κανονικες Ορθοδοξες τοπικες Εκκλησιες Πατριαρχιων και Αρχιεπισκοπων.
Οταν ο ιερεας βρισκεται στην προσκομιδη  μνημονευει ονοματα και βγαζει μεριδες για τους  ζωντες και τους κεκοιμημενους Ορθοδοξους, και  εαν υπαρχουν ζωντες επισκοποι και ιερεις που ειναι και αυτοι αποτειχισμενοι ειτε στην συνοδο που ανηκει ο ιδιος ειτε σε αλλες τοπικες κανονικες Ορθοδοξες  Εκκλησιες ειναι υποχρεωμενος να τους εχει κοινωνικους μνημονευωντας τα ονοματα τους και βγαζωντας τους μεριδες.
Ο ιερεας που ειναι αποτειχισμενος απο την κοινωνια των δυναμει αιρετικων και σχισματικων νεο-ημερολογιτων οικουμενιστων θα πρεπει να τελει  κανονικα ολες τις ακολουθιες μενωντας σε αυτη την κατασταση μεχρι οι Αποτειχισμενοι Επισκοποι και η ηγεσια τους ειτε στην τοπικη Ορθοδοξη κανονικη  συνοδο του, ειτε σε ολες τις  αλλες Ορθοδοξες τοπικες κανονικες  Εκκλησιες πραγματοποιησουν και συγκροτησουν Αγια και οχι ληστρικη Πανορθοδοξη Συνοδο, προεκταση των Παλαιων Ιερων Συνοδων για να διαγνωσουν και για να δικασουν τους υποδικους καινοτομους αιρετικο-σχισματικους οικουμενιστες, επιστρεφωντας ξανα   η κανονικοτητα η νομιμοτητα και η ταξη στην Μια Ορθοδοξη Εκκλησια ανα τον κοσμο.
Ο Αποτειχισμενος ιερεας μεχρι και οταν συγκροτηθει  η Εν Αγιω Πνευματι Συνοδος των Αποτειχισμενων Πατερων για την εξεταση και  δικη των κακοδοξων, απαγορευεται να μνημονευει τυχον επισκοπους παρασυναγωγης που αντικανονικα και παρανομα ανεβηκαν στους επισκοπικους θρονους ενω παραλληλα βρισκονται ακομη οι υποδικοι καινοτομοι αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες σε αυτες τις ιδιες  θεσεις και χωρις  να εχουν καταδικαστει ακομη για να αδειασουν οι θεσεις και να μπουν οι νεοι Ορθοδοξοι στις μοναδικες θεσεις των επισκοπικων θρονων.
Υποδικοι καινοτομοι ειναι και οι παραταξιακοι, αφου και αυτοι ειναι δυναμει παρασυναγωγοι και θα δικαστουν μαζι με τους οικουμενιστες.
Ολοι οι υποδικοι καινοτομοι οικουμενιστες και παραταξιακοι  επισκοποι και ιερεις που ειχαν παρει κανονικη Αποστολικη διαδοχη, εχουν εγκυρα μυστηρια προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης  καταδικης αφου ειναι δυναμει αιρετικοι,σχισματικοι και παρασυναγωγοι.
Οταν καταδικαστουν μετα απο Συνοδο Αγια και οχι ληστρικη  τοτε γινονται εν ενεργεια αιρετικοι, σχισματικοι και παρασυναγωγοι με ανενεργητα και ακυρα  μηστηρια, ασχετως που η αρχιερωσυνη ειναι ανεξαλειπτη.
Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει αιρετικους,σχισματκους και παρασυναγωγους κολαζει τους Ορθοδοξους γιαυτο ειναι υποχρεωτικη η Αποτειχιση απο την κοινωνια τους ασχετως απο την εγκυροτητα των μυστηριων τους προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης Διαγνωσεως.

Αυτα ισχυουν για ολους τους Ορθοδοξους Χριστιανους, κληρικους μοναχους και λαικους.