26 Μαΐου 2020

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΛΦΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΟΜΙΜΗ ΑΘΛΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ :

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΛΦΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΟΜΙΜΗ ΑΘΛΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ  ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ :

1) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ.

2) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΗΘΙΚΩΝ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΩΝ.

3) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΓΙΑ  ΛΟΓΟΥΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

4) ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.

5) ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.

6) ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.

7) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΡΟΤΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΙ.

8) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

9) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΟΤΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΗΤΙΚΟΙ ΕΝΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ.

ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ :

ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΠΛΑΝΕΣ 

1) ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

2) ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

3) ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ 

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ????

 ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΓΙΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΣΦΗΜΕΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΠΛΑΝΕΣ  ???:

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ : 

1) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ.

2) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ  ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.

ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ.

3) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ Γ.Ο.Χ.

4) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ  ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΑΧΡΙΚΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΡΩΝΤΩΝ ΝΕΩΝ ΖΩΝΑΡΑΔΩΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΗΤΙΚΟΙ.

5) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΖΗΖΟΥΛΙΑ ΠΑΠΙΚΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ  ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΤΟ ΖΟΡΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ  ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΕΦΑΛΟΙ.

ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

6) ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ  ΟΤΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΧΕΙΡΩΤΟΝΗΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ  ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΤΘΑΙΙΚΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ.

Οι Εκκλησιολογικες θεσεις του Ορθοδοξου Ομολογιακου Ακαινοτομητου Πληρωματος των Αποτειχισμενων ειναι :

1) Εχουμε αποτειχιστει απο τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους, αλλα και διακοψαμε καθε εκκλησιαστικη κοινωνια με οσους τους μνημονευουν, διοτι οι οικουμενιστες ειτε  πρωτοστατουν στην σατανικη υπερ-παν-αιρεση ειτε  εχουν κοινωνια με ολους τους αιρετικους, τους κακοδοξους τους βλασφημους, τους  διαστροφεις και πλανεμενους  του κοσμου στο παγκοσμιο συμβουλιο ψευτοεκκλησιων ειναι  το ιδιο πραγμα.

Ολοι οι Ιεροι Κανονες της Αποτειχισεως των Αγιων Συνοδων  και η πραξη των Θεοφορων Πατερων της Εκκλησιας,  μας λενε οτι εκτος απο την  διακοπη μνημοσυνου του αιρετικου επισκοπου χρειαζεται  και  η  διακοπη  κοινωνιας απο οσους  μνημονευουν τους  αιρετικους επισκοπους, διαφορετικα γινομαστε συγκοινωνοι της οικουμενιστικης κακοδοξιας και εμεις εαν δεν διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι τους.

2) Εχουμε αποτειχιστει απο την κοινωνια  των  οικουμενιστων επισκοπων διοτι εκτος απο  αιρετικοι ειναι και σχισματικοι νεο-ημερολογιτες, διοτι με το σχισμα που κανανε καταστρεψαν την Λατρευτικη ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος μεσα στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη  Εκκλησια.

3) Δεν εχουμε καμια  κοινωνια με καμια συνοδο η παραταξη επισκοπων παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ. Ελλαδος και  εξωτερικου διοτι αυτοι αποτελουν αλλη(ες) καινουργια(ες)  εκκλησια(ες) που ειναι παραλληλη(ες) διαφορετικη(ες) και ξεχωριστη(ες) με την Μια  Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια την Κανονικη, την Νομιμη, την  Παλαια και την ηδη υπαρχουσα σε ολους τους αιωνες και δεν αγωνιζονται ως ενισταμενοι κατα των κακοδοξων  εντος Αυτης.

4) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα περι αυτοματης απωλειας των Θειας Χαριτος των  Μυστηριων  των δυναμει αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων. Οι χειροτωνημενοι Επισκοποι  και Ιερεις με  Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη εχουν  μυστηρια που  ειναι ισχυρα,  ασχετως που επεσαν σε αιρεση ,σχισμα, παρασυναγωγη  ειναι  ακριτοι  ακομη  και δυναμει αιρετικοι  σχισματικοι  και παρασυναγωγοι διοτι δεν  εχουν καταδικαστει ακομη απο Ορθοδοξη Συνοδο ζωντων επισκοπων.  Σε ολη την ιστορια της Εκκλησιας ποτε δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για ακυροτητα Μυστηριων προ συνοδικης διαγνωσεως.

Οπως και μετα απο Αγια  Συνοδικη διαγνωση και  καταδικη των κεκριμενων και ενεργεια  αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για εγκυροτητα μυστηριων.

Μονο για τα εντελως αντιθετα μιλησαν.

5) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα οτι η  Θεια Ευχαριστια ειναι επισκοποκεντρικη.

Η Θεια Ευχαριστια ειναι Χριστοκεντρικη αφου ο Χριστος ειναι το κεντρο στη Θεια Ευχαριστια.

Οταν ο Επισκοπος ακολουθει τον Χριστο και ορθοτομει τον λογο της αληθειας τοτε οφειλουν και οι πιστοι του  πληρωματος της Τοπικης Εκκλησιας  να κανουν υπακοη σε εναν τετοιο αληθινο επισκοπο.

Οταν ομως ο επισκοπος δεν ακολουθει τον Χριστο και την αληθεια, αλλα αντιθετως διδασκει αιρεσεις, κακοδοξιες και πλανες τοτε το πληρωμα της Εκκλησιας ειναι υποχρεωμενο να αποτειχιστει απο την κοινωνια του επισκοπου του,  μεχρι η ηγεσια των αποτειχισμενων μετα απο Συνοδικη διαγνωση ξανατοποθετησει στην ιδια ακριβως επισκοπικη  θεση της Τοπικης Εκκλησιας  Ορθοδοξο αληθινο  Επισκοπο που θα ορθοτομει τον λογο της αληθειας.

6) Οι Ιεροι Κανονες της αποτειχισεως ειναι υποχρεωτικοι και οχι δυνητικοι, διοτι εαν ηταν δυνητικοι  και δεν αποτειχιζοταν κανενας απο την κοινωνια των αιρετικων δεν θα γινοταν και καμια συνοδος για να δικασει τους αιρετικους αφου τις Ιερες Συνοδους τις συγκροτουσαν αποτειχισμενοι πατερες απο τους αιρετικους της εποχης τους,  και θα ειχε καταντησει η Εκκλησια μας ταμειο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων, Θεος φυλαξοι.

Πως μια τετοια σοβαρη  πραξη οπως ειναι η κοινωνια με την αιρεση θα αφηνωταν  στην κριση  του καθενος και δεν θα  ηταν  υποχρεωτικη  αφου  εκτος οτι εξαρταται η σωτηρια των πιστων απο αυτη την πραξη, εξαρταται  και η ιδια ακομη η υποσταση της Εκκλησιας, μη γενοιτο.

Οταν γινοταν η δικη απο τους εξαρχους των Ιερων Συνοδων για να  δικασουν οσους ειχαν κοινωνια με  τους  αιρετικους και δεν ειχαν αποτειχιστει οπως οι συναδελφοι τους,  παρακαλουσαν  να τους συγχωρεσουν,  να τους κρινουν και να τους επιτιμησουν  επιεικως διοτι ελεγαν : αμαρτησαμε οπως ο ληστης και η πορνη, μεγαλωσαμε μεσα στην αιρεση και την αυξησαμε.

Αμα δεν ηταν υποχρεωτικοι οι κανονες της αποτειχισεως απο την κοινωνια των αιρετικων γιατι να τους επιτιμησουν οι Πατερες των Αγιων Συνοδων για την πραξη τους.????????

ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΝΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ  ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ ΩΣ ΑΓΙΕΣ Η ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΩΣ ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ