26 Ιανουαρίου 2017

ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΥΣ Ο ΓΕΡΩΝ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ  ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ :

1) ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ

2) ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 1924 ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ

3) ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ  ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ  ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ

4) ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΖΗΖΟΥΛΙΑΣ

5) ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΡΟ - ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΑ ΜΕΤΑ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ

6) ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΝΗΤΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ

7) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

8) ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ

9) ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΙΥ ΚΟΣΜΟΥ :

https://www.youtube.com/watch?v=eDKSRT6P6tA&sns=em

https://www.youtube.com/watch?v=RWd7qHIKEN8&sns=em

ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ. ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΡΧΙ - ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΨΕΥΔΟ - ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

Αυτοί είναι οι Αγιορείτες Πατέρες που διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου – Υπογράφουν όλοι την Ομολογία Ορθοδόξου Πίστεως
Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει. 11.1.2017 Μνήμη Ὁσίου Θεοδοσίου τοῦ Κοινοβιάρχου. Ὑπογραφὲς τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων διὰ τὴν διακοπὴν τοῦ μνημοσύνου...

Δημοσίευση
25 Ιανουαρίου 2017, 8:57 μμ

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει. 11.1.2017

Μνήμη Ὁσίου Θεοδοσίου

τοῦ Κοινοβιάρχου.

Ὑπογραφὲς τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων
διὰ τὴν διακοπὴν τοῦ μνημοσύνου
τοῦ ὀνόματος τοῦ πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως
κ. Βαρθολομαίου.

Ἀπεστείλαμεν πρὸς τὴν Ἱεράν Κοινότητα καὶ τοὺς Ἁγίους Καθηγουμένους τῶν Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους τὸ ἡμέτερον κείμενον ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ. (8 Νοεμβρίου 2016).

Εἰς τὸ ἐν λόγῳ κείμενον ἀποδεικνύεται ὅτι τόσο ὁ πατριάρχης, ὅσο καὶ οἱ ἀποφάσεις τῆς λεγομένης «Ἁγίας καὶ Μεγάλης» ἐν Κρήτῃ Συνόδου, ἔχουν ἐκπέσει εἰς τὴν παναίρεσιν τοῦ συγκρητιστικοῦ καὶ διαθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Ὡς Ἁγιορεῖτες Πατέρες αἰσθανόμενοι τὴν τεραστίαν πνευματικὴν εὐθύνην τὴν ὁποίαν ἔχομεν καὶ στοιχοῦντες εἰς τὴν διαχρονικὴν παράδοσιν τοῦ Ἱεροῦ ἡμῶν Τόπου, προβαίνουμε καθηκόντως καὶ νομίμως πρὸς τοὺς Ἱεροὺς Κανόνας εἰς τὴν ἐπιβεβλημμένην διακοπὴν τῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ Οἰκουμενικοῦ πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, ὅπως ἄλλωστε ἔπραξαν καὶ οἱ πρὸ ἡμῶν Ἁγιορεῖτες Ὁσιομάρτυρες, οἱ μαρτυρήσαντες ἐπὶ τοῦ λατινόφρονος πατριάρχου Βέκκου.

Δηλώνουμε καὶ πάλιν ὅτι ἡ διακοπὴ μνημοσύνου εἶναι ὑποχρεωτικὴ καὶ ἀπολύτως δικαιολογημένη βάσει τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τοῦ Ἁγίου Ὄρους καθὼς καὶ τῆς ἀποφάσεως τῆς Ἐκτάκτου Διπλῆς Ἱερᾶς Συνάξεως τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος (ΝΒ´ Συνεδρία, 13 Νοεμβρίου 1971).

Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης ἔδωσε συνοδικὴ ἔγκρισιν εἰς κατεγνωσμένας αἱρέσεις.

Ἡ «ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν» ἤδη διενεργεῖται διὰ τῶν ἀτελευτήτων συμπροσευχῶν, κοινῶν δηλώσεων κ.α. μετὰ πάντων τῶν αἱρετικῶν καὶ τῶν ἀλλοθρήσκων.

Ἑπομένως ἡ διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου δὲν εἶναι μία ἄκριτος σπουδή, ἀλλὰ εἶναι ἡ διαχρονικὴ ἁγιοπατερική-ἁγιορειτικὴ ἀντιμετώπιση τῆς ζῶσας καὶ γρηγορούσης συνειδήσεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐναντίον τῶν αἱρέσεων καὶ αὐτῶν ποὺ τὶς πρεσβεύουν.

Δημοσιεύουμε τὶς πρῶτες ὑπογραφὲς τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων:

Γαβριὴλ Μοναχός. Ἱερὸν Κουτλουμουσιανὸν Κελλίον Ὁσίου Χριστοδούλου Καρυαί.

Γέρων Ἰλαρίων Μοναχός. Κάθισμα Ὁσίου Μαξίμου.

Δοσίθεος Μοναχός. Κάθισμα Ὁσίου Μαξίμου.

Γέρων Σάββας Λαυριώτης.

Γέρων Χαρίτων Ἱερομόναχος. Ἱ. Κελλίον Ἀναλήψεως (Βατοπεδίου) Καρυαί.

Μοναχὸς Χερουβείμ. Ἱ. Κ. Ἀρχαγγέλων-Κουκουζέλη.

Δαμασκηνός (Raus) Ἱερομόναχος. Ἱ.Σ. Τιμίου Προδρόμου.

Γέρων Ἐφραὶμ Μοναχός. Ἱ.Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.

Βαρσανούφιος Μοναχός. Ἱ. Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.

Νικόδημος Μοναχός. Ἱ. Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.

Μᾶρκος Μοναχός. Ἱ. Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.

Γεώργιος Μοναχός. Καλύβη Ὁσ. Βαρλαὰμ Βίγλα.

Γέρων Κύριλλος Καλύβη Εὐαγγελισμοῦ Κατουνάκια.

Γέρων Ἀθανάσιος Βουλευτήρια Ἁγ. Ἄννας

Μοναχὸς Παΐσιος. Ἱ.Κ. Ἁγ. Χαραλάμπους (Βατοπεδινό) Καρυαί.

Λουκᾶς Μοναχὸς Ἱ.Μ. Χιλανδαρίου.

Ὀνούφριος Μοναχὸς Ἱ.Μ. Χιλανδαρίου.

Δαμιανὸς Μοναχὸς Ἱ.Μ. Χιλανδαρίου.

Παΐσιος Μοναχός. Κελλί Ἁγ. Ἀρχαγγέλων «Σαββαίων».

Ἀγάθων Μοναχός. Ἱ.Κ. Ἁγ. Ἀρχαγγέλων «Σαββαίων».

Ἰλαρίων Μοναχός. Ἱ.Μ. Κουτλουμουσίου.

Νεκτάριος Μοναχός. Ἱ.Κ. Ζωοδόχου Πηγῆς Ἱ.Σ. Κουτλουμουσίου.

Σπυρίδων Μοναχός. Ἱ.Κ. Ἁγ. Νικολάου Ἱ.Σ. Κουτλουμουσίου.

Μοναχὸς Μακάριος Κουτλουμουσιανός. Κάθισμα Ἁγίου Νικολάου.

Μοναχὸς Παΐσιος. Ἡσυχαστήριον Ἱ.Μ. Κουτλουμουσίου.

Γέρων Ἀλύπιος. Καλύβη Ἁγ. Νικολάου Καψάλα (Παντοκρατορινό).

Ἐπιφάνιος Μοναχός. Καψάλα Ἅγιον Ὄρος. (Παντοκρατορινό).

Ἀββακοὺμ Μοναχός. Καλύβη Ἁγ. Νικολάου Καψάλα (Παντοκρατορινό).

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός. Ἱ.Μ. Ζωγράφου.

Σεραφεὶμ Ἱερομόναχος. Ἱ.Μ. Φιλοθέου.

Γέρων Ταξιάρχης. Ἱ.Μ. Φιλοθέου.

Νικόδημος Μοναχός. Ἱ.Κ. Ἁγ. Νεκταρίου Καψάλα.

Συμεὼν Μοναχός. Ἱ.Καλύβη Παναγίας Καζάν.

Ἡ συλλογὴ τῶν ὑπογραφῶν συνεχίζεται.

Ἁγιορεῖται Πατέρες.

ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΡΟ - ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΤΑ : 1) ΤΗΣ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 2) ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  3) ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

Κανονικες εκκλησιολογικες θεσεις των Ορθοδοξων Χριστιανων  για την αντιμετωπιση κατα της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων, κατα του νεο-ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων, και κατα της παρασυναγωγης των παραταξιακων.

Η κανονικοτητα,  η νομιμοτητα, η ακριβεια στην πραξη και οχι στη θεωρια,  η ταξη και το δικαιο της Μιας Ορθοδοξου Εκκλησιας ειναι ξεκαθαρο.

Οταν αποτειχιστει ενας  ιερεας απο τον επισκοπο του για την αιρεση και το σχισμα του οικουμενισμου εκτος οτι δεν τον μνημονευει διοτι ειναι αιρετικος η διοτι συγκοινωνει  με τους αιρετικους οικουμενιστες,  δεν εχει και εκκλησιαστικη κοινωνια  με οσους τον μνημονευουν.
Ο ιερεας τοτε μνημονευει υπερ του αρχιεπισκοπου κενο χωρις ονομα για να δειξει και στην πραξη οτι κανει ενσταση, πηγαινωντας με το παλαιο εορτολογιο παραλληλα,  διοτι και για αυτο τον λογο εκοψε την κοινωνια με τον επισκοπο του, επειδη ηταν και σχισματικος νεο-ημερολογιτης οικουμενιστης.
Στην προσκομιδη των τιμιων δωρων ο ιερεας  αναφερει : υπερ πασης επισκοπης Ορθοδοξων για να μην ζημιωθουν τυχον καποιοι Ορθοδοξοι επισκοποι στον κοσμο που μπορει  να υπαρχουν και να μην  ξερει οτι εχουν και αυτοι αποτειχιστει στις κανονικες Ορθοδοξες τοπικες Εκκλησιες Πατριαρχιων και Αρχιεπισκοπων.
Οταν ο ιερεας βρισκεται στην προσκομιδη  μνημονευει ονοματα και βγαζει μεριδες για τους  ζωντες και τους κεκοιμημενους Ορθοδοξους, και  εαν υπαρχουν ζωντες επισκοποι και ιερεις που ειναι και αυτοι αποτειχισμενοι ειτε στην συνοδο που ανηκει ο ιδιος ειτε σε αλλες τοπικες κανονικες Ορθοδοξες  Εκκλησιες ειναι υποχρεωμενος να τους εχει κοινωνικους μνημονευωντας τα ονοματα τους και βγαζωντας τους μεριδες.
Ο ιερεας που ειναι αποτειχισμενος απο την κοινωνια των δυναμει αιρετικων και σχισματικων νεο-ημερολογιτων οικουμενιστων θα πρεπει να τελει  κανονικα ολες τις ακολουθιες μενωντας σε αυτη την κατασταση μεχρι οι Αποτειχισμενοι Επισκοποι και η ηγεσια τους ειτε στην τοπικη Ορθοδοξη κανονικη  συνοδο του, ειτε σε ολες τις  αλλες Ορθοδοξες τοπικες κανονικες  Εκκλησιες πραγματοποιησουν και συγκροτησουν Αγια και οχι ληστρικη Πανορθοδοξη Συνοδο, προεκταση των Παλαιων Ιερων Συνοδων για να διαγνωσουν και για να δικασουν τους υποδικους καινοτομους αιρετικο-σχισματικους οικουμενιστες, επιστρεφωντας ξανα   η κανονικοτητα η νομιμοτητα και η ταξη στην Μια Ορθοδοξη Εκκλησια ανα τον κοσμο.
Ο Αποτειχισμενος ιερεας μεχρι και οταν συγκροτηθει  η Εν Αγιω Πνευματι Συνοδος των Αποτειχισμενων Πατερων για την εξεταση και  δικη των κακοδοξων, απαγορευεται να μνημονευει τυχον επισκοπους παρασυναγωγης που αντικανονικα και παρανομα ανεβηκαν στους επισκοπικους θρονους ενω παραλληλα βρισκονται ακομη οι υποδικοι καινοτομοι αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες σε αυτες τις ιδιες  θεσεις και χωρις  να εχουν καταδικαστει ακομη για να αδειασουν οι θεσεις και να μπουν οι νεοι Ορθοδοξοι στις μοναδικες θεσεις των επισκοπικων θρονων.
Υποδικοι καινοτομοι ειναι και οι παραταξιακοι, αφου και αυτοι ειναι δυναμει παρασυναγωγοι και θα δικαστουν μαζι με τους οικουμενιστες.
Ολοι οι υποδικοι καινοτομοι οικουμενιστες και παραταξιακοι  επισκοποι και ιερεις που ειχαν παρει κανονικη Αποστολικη διαδοχη, εχουν εγκυρα μυστηρια προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης  καταδικης αφου ειναι δυναμει αιρετικοι,σχισματικοι και παρασυναγωγοι.
Οταν καταδικαστουν μετα απο Συνοδο Αγια και οχι ληστρικη  τοτε γινονται εν ενεργεια αιρετικοι, σχισματικοι και παρασυναγωγοι με ανενεργητα και ακυρα  μηστηρια, ασχετως που η αρχιερωσυνη ειναι ανεξαλειπτη.
Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει αιρετικους,σχισματκους και παρασυναγωγους κολαζει τους Ορθοδοξους γιαυτο ειναι υποχρεωτικη η Αποτειχιση απο την κοινωνια τους ασχετως απο την εγκυροτητα των μυστηριων τους προ και μεχρι Αγιας Συνοδικης Διαγνωσεως.

Αυτα ισχυουν για ολους τους Ορθοδοξους Χριστιανους, κληρικους μοναχους και λαικους.