21 Δεκεμβρίου 2016

ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ  ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΜΕ ΤΙ ΛΥΣΣΑ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.!!!!!!!!!!!!!!

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΟΥΣΕ ΝΙΚΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.!!!!!!!!!!!!!!

ΟΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ  ΤΗΣ  ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ  ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ  ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΙ  ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ Γ.Ο.Χ. ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ.

ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ 
ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.

ΤΑ ΔΥΟ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΑΚΡΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΜΕ ΛΥΣΣΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
ΤΟ ΕΝΑ ΑΚΡΟ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΚΡΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΠΟΔΟΠΑΤΗΣΑΝ ΔΙΕΣΤΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΟΥΣ  ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΠΡΩΤΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΣΑΝ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.

ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ

ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΤΟ 1833

ΜΕΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΤΟ 1924

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥΣ ΤΟ 1935.

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΙΕΡΑΡΧΙΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ  Γ.Ο.Χ. 
ΕΛΛΑΔΟΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ  ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ???????????????????????

ΔΙΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ Γ.Ο.Χ. ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ  ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ  ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ  ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ  ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ  ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ  ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ  ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ   Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ  ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ  ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ  ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΟΔΙΚΕΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΩΣ  ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ  ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ  ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΜΟΝΑΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΑΡΧΙ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΟ ΝΕΟ - ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΗ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ

Στην Ιερά διδασκαλία του Πανοσιου και Ομολογητου, Θεοδωρου Στουδιτη, όπως προσφωνειται ο Αγιος στο συνοδικο της Ζ' Οικουμενικης Συνοδου αναφέρονται τα εξής :

"Η καταργησις των Ευαγγελικων Εντολων και η διαλυσις του Ευαγγελιου δεν γίνεται συνήθως δια της ακυρωσεως Συνοδικως των Εντολων, αλλά δια της αχρηστευσεως των στην πραξι, καθ'οσον θεσπιζομε ως γραμμή της Εκκλησίας κάτι αντίθετο στο Ευαγγέλιο ". 

Μία από τις αντιχριστες διδασκαλιες της Αιρεσεως του Οικουμενισμού,  που διακηρυξε επισημως η Σύνοδος της Κρήτης, αντίθετη προς την Χριστιανική διδασκαλία, την οποία  ασπαστηκαν είτε εν γνώση τους είτε εν άγνοια τους, η πλειοψηφία των Κληρικων και λιγότερο των λαϊκών, είναι το να μην Ομολογουμε την Πίστη μας φανερά αλλά κρυφά. 

Δηλαδή δεν έχουνε Δογμα την Εντολη του Κυριου που λέγει :

" Σας βεβαιωνω πως οποίος με ομολογησει εμπροσθεν των ανθρωπων ότι ανήκει σε εμένα, το ίδιο θα κάνει γι αυτόν και ο Υιός του Ανθρώπου εμπροσθεν των Αγγέλων Του Θεου ", αλλα μάλλον έχουνε το :

" Σας βεβαιωνω πως οποιος με ομολογησει κρυφά στους ανθρώπους ότι ανήκει σε εμένα, το ίδιο θα κάνει γι αυτόν και ο Υιός του Ανθρώπου κρυφά στους Αγγέλους Του Θεου ". 

" Το να εφησυχαζη κανεις " μας παραγγελει ο Μέγας Βασίλειος, " όταν το κινδυνευομενον είναι η Πίστης, τούτο είναι ίδιον της αρνησεως, το δε να ελεγχη είναι ομολογια ειλικρινής... της σιωπής το κρίμα φοβερον εστι ". 

Συγχωρέστε με 

Εύχεστε και για εμένα 

Μοναχος Μακαριος

ΔΙΩΚΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΝΕΟ - ΕΠΟΧΙΤΕΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ


Αποκάλυψη της οικουμενιστικής γραμμής της Μονής προφήτου Ηλιού Πρεβέζης!! -- Μοναχοῦ Μωϋσῆ ἐκ Πρεβέζης
ΑΠΟΛΟΓHΤΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ  
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΜΟΥ

Στις 26 Οκτωβρίου 2016 αποφασίσθηκε από τον Ηγούμενο και το 4μελές συμβούλιο, εντός διαστήματος ενός μηνός να εγκαταλείψω την Μονή του Προφήτου Ηλιού Πρεβέζης, αναζητώντας άλλο μοναστικό κατάλυμα.
Μετά από 16 χρόνια παραμονής και επιμελούς διακονίας στη Μονή που εκάρην μοναχός, εκδιώχθηκα υπογεγραμμένα από τον Ηγούμενο και τα 4 μέλη του Ηγουμενοσυμβουλίου.
Η αιτιολογία της εκδιώξεως μου  με το υπογεγραμμένο έγγραφο που μου απέδωσαν είναι:
α) Αθέτηση της μοναχικής υπακοής
β) Συκοφαντία κατά του Ηγουμένου και όλης της αδελφότητας και
γ) ότι εξωθώ τους πιστούς σε σχίσμα εντός της Εκκλησίας.
Οι μακροχρόνιες συζητήσεις και διενέξεις με τον Ηγούμενο και τελευταία με κάποιους αδελφούς της Μονής, που συνολικά διήρκησαν πλέον των 4 χρόνων, δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα ως αναφορά την κοινή πορεία και ομαλή συγκαταβίωση. Παρά ταύτα αποφάσισα να μην εγκαταλείψω το μοναστήρι που εκάρην μοναχός παρά μόνο υπογεγραμμένα διωγμένος.
Οι λόγοι ήταν πολλοί. Ένας απ΄ αυτούς ήταν, ότι εάν έφευγα από μόνος μου, εύκολα θα σκεπάζανε την λάθος πλεύση τους με το να πούνε στον κόσμο «να ο Μωυσής αθέτησε την υπακοή του και έφυγε», άραγε πλανεμένος όπως συχνά με χαρακτήρισαν. Τελικά διέδωσαν ψευδώς ότι έφυγα, ενώ έχουν υπογράψει να φύγω.
H παρουσία μου στο μοναστήρι έθετε σε κίνδυνο την αποκάλυψη της οικουμενιστικής γραμμής τους η οποία τεχνηέντως κρατείτε κρυφή. Και φυσικά δεν αποδέχονται ότι είναι οικουμενιστές, αλλά τα έργα τους βεβαιώνουν την αλήθεια που έζησα.  
Έπρεπε να κλείσει το στόμα μου γιατί κινδύνευε να αποκαλυφθεί η ρηχή πνευματικότητα τους και οι αιρετικές τους διδασκαλίες. Αποφάσισαν να με απελάσουν με προφάσεις που τυχαίνει(!!) να είναι ίδιες  με αυτές που επισυνάπτουν και στους αδερφούς μου Αγιορείτες Μοναχούς που εκδιώκουν και αυτούς.
Η λεπτότητα της συνειδήσεως μου ύστερα από την γνώση των
όσων βίωσα και άκουγα τα τελευταία χρόνια δεν μου επέτρεπε να σωπαίνω στην παραμικρή παρέκκλιση από τα της πίστεως μας. Της Πίστεως μας έτσι όπως αυτή μας αποκαλύφθηκε μέσα στην Κ. Διαθήκη από τον Κύριο μας και τους Αποστόλους του, αλλά και τις αποφάσεις των Ι. Κ. κανόνων της Εκκλησίας μας.
Είναι αβάστακτα λυπηρό, να ακούς από αυτούς τους οικουμενιστές Αρχιερείς και ηγουμένους να απαιτούν με αυταρχικό και επιτακτικό τρόπο την υπακοή στους ίδιους και όχι στο νόμο και στο θέλημα του Θεού. Εκκλησία κατά τα δικά τους πιστεύω είναι μια νεοεποχήτικη διδασκαλία, θεωρητικής Θεολογίας, η οποία χωρίς την συμπόρευση με την έμπρακτη μετάνοια και επίπονη προσευχή κατάντησε Θεομαχία. 
Ζητούν να κάνουμε υπακοή στην Εκκλησία υπονοώντας τον αιρεσιάρχη, Πατριάρχη, Βαρθολομαίο, και όχι τον Χριστό. Αλλά και κάθε Αρχιερέα, ή Ηγούμενο που πρεσβεύει τις ίδιες αιρετικές καινοτομίες, όπως ότι οι παπικοί είναι Εκκλησία, και πολλά άλλα. 
Κατά τους Αγίους Πατέρες μας και Ομολογητές και κατά τους στυλοβάτες του μοναχισμού (όπως Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος), όταν οι πνευματικοί μας πατέρες και οι κεφαλές της εκάστοτε κρατούσας Εκκλησίας παρεκκλίνουν από τη Ορθή Πίστη και από το Ευαγγέλιο δεν οφείλουμε να τους κάνουμε υπακοή.
Για τους Οικουμενιστές, η Ομολογία της Πίστεως και η ειλικρινής διάθεση να ομολογούμε την αλήθεια, ονομάζεται συκοφαντία. 
Όσο αναφορά για το σχίσμα που μας κατηγορούν ότι δημιουργούμαι εντός της Εκκλησίας, έχω να τους απαντήσω ότι, πρώτα πρέπει να αφοριστούν αυτοί σύμφωνα με τους κανόνες που παραβαίνουν, ως συμπροσευχόμενοι με αιρετικούς. Ποτέ Ορθόδοξοι μοναχοί δεν επέφεραν σχίσμα στην Εκκλησία, αλλά Πατριάρχες, Αρχιερείς και Ιερωμένοι. Σχίσματα και διαιρέσεις δημιουργούν μόνο οι αιρετικοί όπως είναι οι σημερινοί οικουμενιστές.
Παπικός Ιερέας συμπροσευχήθηκε στο καθολικό της Μονής του Προφήτη Ηλία, μαζί μας, καθήμενος παρά του ηγουμένου, (παίρνοντας μάλιστα και αντίδωρο) όπως και στην τράπεζα της μονής, γεγονός που απαγορεύεται από τους Ιερούς Κανόνες και σύμφωνα με τους οποίους είναι υπό καθαίρεση και αφορισμό όσοι συμπροσεύχονται με αιρετικούς (ΜΕ΄Αποστολικός και ΙΒ΄εν Λαοδικεία).
Ο Ηγούμενος και οι περισσότεροι Ιερείς αδερφοί μου θεωρούνότι οι παπικοί έχουν Αποστολική διαδοχή, δηλαδή Ιεροσύνη, πράγμα το οποίο δεν υφίσταται από το 1054 και μετά που καταδικάστηκαν ως αιρετικοί και αφορίστηκαν.
Η σιωπή κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά είναι το τρίτο είδος αθεΐας. Γι΄ αυτό προτίμησα την Ομολογία και τις συνέπειες αυτής που υφίσταμαι, παρά την συμπόρευση με τους αδερφούς μου, την ανθρωπαρέσκεια και την ανάπαυσή του κελιού μου. 
Έχει ειπωθεί παλαιότερα σ΄ αυτή τη Μονή ότι ο πάπας είναιαδερφός μας, όπως και έπεσε στην αντίληψή μου, γραπτός λόγος του πάπα που δόθηκε από έναν αδερφό σε άλλο. 
Το 1996 όταν ήταν σε επικαιρότητα το θέμα, του αν πρέπει να αναγράφεται στην ταυτότητα το θρήσκευμά μας, η γραμμή του μοναστηριού ήταν να μην αναγράφεται, ψηφίζοντάς το  μάλιστα 22 από τους 24 μοναχούς.
Η Ελληνική και Βυζαντινή σημαία δεν κυματίζουν στο μοναστήρι του Προφήτη Ηλία, όπως σε όλα τα άλλα μοναστήρια της πατρίδας πλην των ημερών που εορτάζει. Κατά τα λεγόμενά τους, πατρίδα μας είναι ο ουρανός. Μα φυσικά!! αφού η νέα τάξη πραγμάτων δεν θέλει να έχουμε πατρίδα.
Αμφισβητούν, και πολεμούν, τις προφητείες του Αγίου Κοσμά και του Αγίου Παϊσίου (αλλά και όλων των Αγίων μας) με το πρόσχημα τάχα ότι δεν τις είπαν οι Άγιοι, ή με το ορθολογιστικό πνεύμα που τους διακατέχει ότι είναι αδύνατον να συμβούν αυτά που προφητεύτηκαν, ενώ είναι μάλιστα διασταυρωμένα από πολλούς Αγίους διαχρονικά τα ίδια γεγονότα, πράγμα που κατοχυρώνει την εγκυρότητά τους. Καταργούν την Αγιογραφικά μαρτυρούμενη ωφέλεια της προφητείας, αντικαθιστώντας την με φράσεις, όπως: μελλοντολαγνεία και νοσηρή ασχολία.
Και αφαίρεση ή προσθήκη ή ηθελημένη παρερμηνεία χωρίων της Γραφής είναι «αίρεσις».
Ο ηγούμενος της Μονής τον Σταυρό πάνω στο σώμα του, τον κάνει με τα 4 δάκτυλα όπως οι παπικοί.
Θεωρούν αστήρικτη και αυθαίρετη την γνώμη μου ότι είναι οικουμενιστές. Όμως δεν είναι γνώμη, αλλά μία σωρεία γεγονότων που έζησα και μερικά απ΄ αυτά δημοσιοποιώ. Ο Κύριος μας λέει στο Ευαγγέλιο: «θα τους καταλάβετε από τα έργα τους». Ο λύκος και εάν βάλει προβιά, θα ουρλιάζει ως λύκος πάλι και δεν θα ομοιάζει με πρόβατο. Αυτοί μιλούν για Θεό, χωρίς αγάπη Θεού. Τα λόγια τους δεν μας αγγίζουν. Ο Θεός δεν γράφεται σε βιβλία και δεν χαρίζεται στους δρόμους. Γράφεται στην ψυχή ως χάρις. 
Εκκλησία κατά την δική τους Εκκλησιολογία είναι ο νυν Πατριάρχης και όχι ο Χριστός και μέλη του σώματος Αυτού, όλοι εμείς που τον πιστεύουμε σωστά και προσευχόμαστε από κοινού. Και φυσικά έχουμε το δικαίωμα να εκφέρουμε γνώμη ως ισότιμα μέλη της Εκκλησίας και να ελέγχουμε προϊσταμένους, Ιερωμένους και Πατριάρχες, όταν αυτοί παρεκτρέπονται από την ορθότητα της διδασκαλίας του Ευαγγελίου και των Ι. κανόνων. Γιατί στα της πίστεως, δεν μπορούμε να δεχτούμε την παραμικρή παρέκκλιση γιατί ανήκει στον καθένα ξεχωριστά, μα και σε όλους. 
Όταν όμως ο Πατριάρχης αλλά και κάθε Επίσκοπος ή ηγούμενος κηρύττει αίρεση, όχι μόνο δεν κάνουμε υπακοή αλλά επιβάλλεται η ανυπακοή σύμφωνα με τα λεγόμενα των Αγίων μας, αλλά και την έμπρακτη ομολογία των Αγίων μας Ομολογητών (φυλακίσεις, εξορίες, μαρτύρια κ.τ.λ.). Την διαφύλαξη της Πίστης μας την χρωστάμε στους ανυπάκουους Ομολογητές μας, γι΄ αυτό και τους τιμάμε.
Απόδειξη ότι ο Πατριάρχης είναι αιρεσιάρχης είναι όσα ανορθόδοξα έχει πει, όπως ότι: 
1.                    «όλες οι θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας»
2.                    Ότι «το κοράνιο (και οι γραφές των άλλων θρησκειών) είναι ίσο με την Αγία Γραφή και ιερό όπως αυτή» και ότι οι μουσουλμάνοι μπορούν να πάνε στο παράδεισο χωρίς να πιστεύουν στο Χριστό
3.                    Ότι οι Ι. Κανόνες είναι «τείχη του αίσχους».
4.                    Ότι «οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασι (το σχίσμα) προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και βρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού»!!
5.                    Ότι «είναι ευλογημένη η συναγωγή των Εβραίων, που αποκήρυξε ο υπ΄ αυτών σταυρωθείς Κύριος».
Αυτά τα λίγα από τα πάρα πολλά που έχει πει, τα οποία τον κάνουν έκπτωτο στα μάτια του Θεού και αιρεσιάρχη στα μάτια τα δικά μας.
Υπάρχουν και άλλα πολλά που συνέβησαν στην Μονή του Προφήτη Ηλία τα τελευταία χρόνια τα οποία δεν είναι επί του παρόντος. Αυτά ως μια πρώτη ενημέρωση για την πολυχρόνια μεθοδευμένη προδοσία που επικρατεί στους κόλπους της Εκκλησίας των Δεσποτάδων, των Οικουμενιστών, και των αδιάφορων. Η οποία προδοσία έχει περάσει και μέσα στους χώρους των κάποτε προμαχώνων της πίστεως και της πατρίδας, δηλαδή των μοναστηριών.
Η αγάπη για είναι όντως αγάπη, οφείλει να βρίσκεται εντός της αληθείας, εκτός αληθείας δεν είναι δυνατόν να υπάρξει πραγματική αγάπη. Γι΄ αυτό και βάση και στερέωμα της Ορθοδοξίας είναι η Ορθή πίστη, δηλαδή η αληθινή γνώση του Θεού. Ο έλεγχος και η διαφάνεια είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για την υγιή πνευματική πορεία των Ορθοδόξων χριστιανών.
Γι΄ αυτό και μόνο αποκαλύπτω, όσα αποκαλύπτω και όχι για να διχάσω όπως με κατηγορούν οι αδερφοί μου μοναχοί του Προφήτη Ηλία Πρεβέζης.
Mωυσής μοναχός