9 Φεβρουαρίου 2017

ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΙ ΟΙ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΚΥΡΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ  ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΑΙ ΑΚΡΙΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟ - ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ. ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΗΤΑ

ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ

Το αληθες των προλεχθεντων καταφαινεται δια της Αγιας Ζ' Οικουμενικης Συνοδου, οτε ο Προεδρος Αυτης Αγιος Ταρασιος ειπεν : "δεχομεθα τους απο αιρετικων χειροτονηθεντας" μεχρι Συνοδικης κρισεως της αιρεσεως τουτων. "Εαν δε Συνοδικη εκφωνησις (αποφασις) γενηται και ομονοια των Εκκλησιων επι Ορθοδοξια" και κατα της αιρεσεως, τοτε "ο τολμων απο βεβηλων αιρετικων χειροτονεισθαι, τη καθαιρεσει υποπεσειται. Η Αγια Συνοδος ειπεν αυτη δικαια κρισις" (Μ. 12,

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΕΝΣΤΑΣΙΣ ΚΑΙ ΕΝΩΣΙΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ - Η ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ - Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ - Η ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ.

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ......

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ Α.Δ ΔΕΛΗΜΠΑΣΗ "ΠΑΣΧΑ ΚΥΡΙΟΥ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ " ΑΘΗΝΑΙ 1985 - Σελ 808 -815
   
"Ενστασις καί ενωσις έν τη έκκλησιολογία τών Πατέρων

Μεταξύ έορτολογικής καινοτομίας καί κακοδοξίας περί άκύρων Μυστηρίων, ίσταται ή άκαινοτόμητος καί ορθόδοξος οδός του Κυρίου τής ’Εκκλησίας Ίησου Χρίστου. Αύτη δεικνύεται εις τούς άνθρώπους προς σωτηρίαν διά τών 'Αγίων τής Μιας 'Αγίας Καθολικής (’Ορθοδόξου) καί Άποστολικής Εκκλησίας. 
’Ανευρίσκεται δε εις τήν διδαχήν τών άγιων Πατέρων, οιτινες είναι οί άσφαλείς διδάσκαλοι καί οδηγοί τής έν Χριστώ σωτηρίας πάντοτε, μάλιστα δε εις τούς έσχατους τούτους καιρούς τής άντιχρίστου άποστασίας. «Ούδέν γάρ» έστιν, «ο μή είρήκασιν (έχουσιν εΐπει) οί Πατέρες» 6156. Κατωτέρω έκτίθενται αί κατά τούς Πατέρας έκκλησιολογικαί θέσεις Ιεράρχου τής ορθοδόξου ένστάσεως, ώς αύται έδημοσιεύθησαν προσφάτως.

«Έ κ κ λ η σ ί α καί α ί ρ ε σ ι ς. Πιστεύομεν εις «Μίαν 'Αγίαν Καθολικήν καί Άποστολικήν Εκκλησίαν» 6157. «Μία» είναι «ή ’Εκκλησία, έν ούρανοίς, ή αυτή καί έπί γής» 6158, «καν έκ διαφόρων τόπων προσαγορεύηται (όνομάζηται)» 6159, ώς π.χ. Εκκλησία «τής Γαλατίας»6160, «έν Έφέσω» Εκκλησία 6161, έν Έλλάδι Εκκλησία. «Είς» είναι ό «Κύριος» τής ’Ορθοδόξου Εκκλησίας, ο Κύριος ημών Ιησούς Χρίστος. «Μία» είναι ή «πίστις» τής Εκκλησίας, ή Όρδοδοξία των θεοπνεύστων ’Αποστόλων, των 'Αγίων Οικουμενικών Συνόδων καί τών δεοφόρων Πατέρων. «Έν» είναι το σωτήριον «Βάπτισμα» 6162, το ορθόδοξον Βάπτισμα «εις το όνομα του Πατρός καί τού Υιου καί του 'Αγίου πνεύματος» 6163

Ή καθ’ ολου Όρδόδοξος Εκκλησία είναι αλάθητος καί αήττητος. «Καί πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής» 6164, λέγει Κύριος Παντοκράτωρ. Οί Χριστιανοί, όμως, καί αί κατά τόπους Έκκλησίαι είναι δυνατόν να ήττηθούν έν πίστει. Δηλαδή, είναι δυνατόν να νοσήσουν πνευματικώς καί να ΐδη τις «νόσημα έν τώ σώματι τής Εκκλησίας «πεφυτευμένον», ως λεγει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσοστομος 6165. Να διαιρεθούν οί Χριστιανοί καί να έμφανισθούν εις τάς Εκκλησίας «σχίσματα», ως γράφει ό ’Απόστολος Παύλος προς Κορινθίους 6166. Είναι δυνατόν αί τοπικαί Έκκλησίαι να καταπέσουν εις την αίρεσιν, όπως συνέβη μέ την πάλαι ποτέ Όρδόδοξον Δυτικήν Εκκλησίαν, ή οποία κατέρρευσεν εις τάς μεγάλας αιρέσεις τού Παπισμού καί τού Προτεσταντισμού, τελευταίως δε καί εις την παναίρεσιν τού Οίκουμενισμοΰ.

Αί πνευματικαί νόσοι έν τή Εκκλησία θεραπεύονται, ή διά μετάνοιας, ή διά κρίσεως. Μέχρι τής άποβολής τού αιρετικού, τού σχισματικού καί τού άμαρτάνοντος, εϊτε παρά τής Εκκλησίας, εΐτε παρά Κυρίου, προφανώς, ή γνώμη τού πιστού δεν δύναται νά άντικαταστήση την καταδικαστικήν άπόφασιν τής Εκκλησίας καί τού Κυρίου Αύτής Ιησού Χριστού, έστω καί αν ή άκριτος κατάστασις παραταθή μέχρι τής δευτέρας παρουσίας. Ώς γνωστόν ή Εκκλησία «ώμοιώδη» έν τή Γραφή προς άγρόν έχοντα «σίτον» καί «ζιζάνια» 6167, συμφώνως προς την θείαν καί έκκλησιαστικήν οικονομίαν.

Νοσούντα μέλη τής Εκκλησίας νοούνται οί πλανώμενοι μεν περί την όρδόδοξον πίστιν καί άμαρτάνοντες, μη κριθέντες δε είσέτι έκκλησιαστικώς. Τών άκριτων τούτων μελών τά Μυστήρια, κατά την Ζ' Οικουμενικήν Σύνοδον, είναι ισχυρά, καθ’ ότι ταύτα, ώς π.χ. ή «χειροτονία» «έκ τού Θεού έστιν», 'οπως είπεν ο πρόεδρος ταυτης άγιος Ταρασιος 6168. Αντιθέτως, αι τυχόν ποιναί τών κηρυττόντων αίρεσιν κατά τών Όρδοδόξων ένισταμένων είναι έκκλησιαστικώς άκυροι καί άνυπόστατοι, «άφ’ ού τοιαύτα κηρύττειν ήρξαντο», ώς γράφει ο άγιος Κελεστίνος Ρώμης καί έδέχδη ή Γ' Οικουμενική Σύνοδος 6169. Δηλαδή, άπό τής στιγμής πού ούτοι ήρχισαν νά κηρύττουν αιρετικά.

Έ ν ι σ τ ά μ ε ν ο ι  και  έ ν ω σ ι ς. Οί ’Ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουν εύαγγελικόν και κανονικόν δικαίωμα νά άποτειχισθούν, δηλαδή νά διακόψουν την εκκλησιαστικήν κοινωνίαν καί το μνημόσυνον του Επισκόπου, οστις κηρύσσει «αϊρεσιν» «δημοσία» «καί γυμνή τή κεφαλή επ’ Εκκλησίας» 6170, ή κατηγορείται, ότι σφάλλει άμετανοήτως «έν εύσεβεία καί δικαιοσύνη», ώς λέγει ό ΛΑ' Άποστολικός Κανών 6171. Δηλαδή, όταν πράττη «παρά το καθήκον καί δίκαιον», όπως ερμηνεύει ο κανονολόγος Ζωναράς 6172. Εάν ό Επίσκοπος καί ό Κληρικός, λέγει ό άγιος ’Ιωάννης ό Χρυσόστομος, είναι «πονηρός» «πίστεως ένεκεν, φεύγε αύτόν καί παραίτησαι, μη μόνον αν άνθρωπος ή (είναι), άλλά καν άγγελος εξ ούρανοΰ κατιών (κατελθών) » 6173.

Οί κανονικώς άποτειχιζόμενοι 'Ορθόδοξοι, συμφώνως. προς τούς Ιερούς Κανόνας, δεν ύπόκεινται «τή κανονική έπιτιμήσει», ήτοι δεν τιμωρούνται κανονικώς, άλλά είναι άξιοι καί έκκλησιαστικής «τιμής», «πρεπούσης» «τοις Όρθοδόξοις (εις τούς ’Ορθοδόξους)». Ούτοι τιμώνται ώς άξιοι ’Ορθόδοξοι, διότι «ου σχίσματι την ένωσιν τής Εκκλησίας κατέτεμον, άλλά», τούναντίον, άπό «σχισμάτων καί μερισμών την ’Εκκλησίαν έσπούδασαν ρύσασθαι (νά σώσουν)» 6174. Δηλαδή, όχι «σχίσμα κατά τής Έκλησίας έποίησαν, άλλά μάλλον» άπό «σχισμάτων την Εκκλησίαν άπήλλαξαν, οσον το έπ’ αύτοίς», ήτοι όσον έξαρτάται άπό αύτούς, έρμηνεύει πάλιν ό Ζωναράς 6175. Ό κηρύττων αίρεσιν καί είσάγων εις την ’Εκκλησίαν καινοτομίαν διαιρεί την ’Εκκλησίαν καί καταλύει την ένότητα ή ένωσιν ταύτης. Ό ένιστάμενος κατ’ αύτου ή άποτειχιζόμενος σπουδάζει νά σώση την ένωσιν ή ένότητα τής Εκκλησίας. Σκοπός τής ένστάσεως καί άποτειχίσεως είναι ή κατα- πολέμησις τής αίρέσεως, ή ύπεράσπισις τής ορθοδόξου πίστεως καί ή διάσωσις τής ένότητος τής ’Ορθοδόξου Εκκλησίας, ήτοι τής Όρθοδοξίας.

Ή οίκουμενιστική διαίρεσις τής Εκκλησίας. Ή έν Έλλάδι Εκκλησία είναι σήμερον, δυστυχώς, διηρημένη καί άσθενουσα. Το έτος 1924 σκοτειναί δυνάμεις την διήρεσαν διά τής έορτολογικής καινοτομίας τών δέκα τριών ημερών. Ή καινοτομία αΰτη ομοιάζει προς την καινοτομίαν τής αίρέσεως τής Είκονομαχίας. Ή είκονομαχική αιρεσις ένεφανίσθη ώς κατάργησις των ιερών εικόνων. Δεν «άνεφέρετο» όμως «μόνον εις την προσκύνησήν των εικόνων, άλλ ήτο εύρυτέρα θρησκευτική και εκκλησιαστική μεταρρύθμισις» (812). Ήτο, άληΘώς, «μεταστοιχείωσις τών άπάντων άύεωτάτη», ώς τήν χαρακτηρίζει ό άγιος Θεόδωρος ό Στουδίτης 6176. Και ή σημερινή έορτολογική καινοτομία παρουσιάζεται ώς άθώα δήθεν χρονική άλλαγή. Καί όμως, αυτή είναι έκδήλωσις και άφετηρία τής αίρέσεως του Οίκουμενισμού. Δεν είναι άπλώς εύρυτέρα θρησκευτική καί εκκλησιαστική μεταρρύθμισις, άλλα οίκουμενιστική καινοτομία, μέχρις άφομοιώσεώς τής ’Ορθοδοξίας υπό των αιρέσεων καί υποταγής των ’Ορθοδόξων εις τον άντίχριστον αίρεσιάρχην Πάπαν. Είναι, όντως «άνατροπή τού παντός μέχρι του ’Αντίχριστου» 6177, όπως γράφει πάλιν ό αύτός άγιος διά τήν μοιχειανικήν αί'ρεσιν, ή οποία καταλύει τον νόμον του Θεού, όπως καί ή παναίρεσις τού Οίκουμενισμοϋ.

Διά τής έορτολογικής καινοτομίας, οί ’Ορθόδοξοι διηρέθησαν εις δύο. Εις νοσοϋντας εν πίστει καί ύγιαίνοντας. Εις καινοτόμους καί ένισταμένους. Εις οπαδούς τής καινοτομίας, εν έπιγνώσει ή εν άγνοια, καί εις ένισταμένους καί άποτειχιζομένους κατά τής αίρέσεως καί υπέρ τής ’Ορθοδοξίας. Δηλαδή εις άγωνιζομένους προς ένωσιν «των διεστώτων», όπως ονομάζει τούς ούτω διηρημένους ή Ζ' Οικουμενική Σύνοδος 6178, δι’ ορθοδόξου ένώσεως τής Εκκλησίας.

Οί οπαδοί τής έορτολογικής καινοτομίας τού 1924 δεν έκρίθησαν είσέτι είδικώς καί πανορθοδόξως, ώς προβλέπεται παρά τής ’Ορθοδοξίας. 'Όπως γράφει ό άγιος Νικόδημος ό 'Αγιορείτης, ο άθετήσας τά νόμιμα θεωρείται κατακεκριμένος, έφ’ όσον κριθή υπό «τού β' προσώπου, ήτοι τής Συνόδου» 6179.

Οί καινοτομήσαντες άπό τού 1924 κείνται υπό κρίσιν καί πρόκειται νά κριθοΰν, βάσει των Ί. Συνόδων, Τοπικών καί Οικουμενικών, καί τών αγίων Πατέρων, μάλιστα δε τών εκκλησιαστικών αποφάσεων τού ΙΣΤ' αίώνος κατά τών τότε παπικών προτάσεων περί έορτολογικής καινοτομίας. Διά τούτο οί άποτειχιζόμενοι εκ τούτων τών καινοτόμων διακόπτουν τήν κοινωνίαν «προ συνοδικής διαγνώσεως» αύτών, όπως γράφεται εις τον ΙΕ' Κανόνα τής Πρωτοδευτέρας Συνόδου 6180. Δηλαδή οί καινοτόμοι ούτοι είναι είσέτι άκριτοι. Συνεπώς τά Μυστήρια αύτών είναι ισχυρά, αί τυχόν έπιβαλλόμεναι παρ’ αυτών ποιναί κατά των ένισταμένων άκυροι καί άνυπόστατοι, ή δέ μετάνοιά των καί ή άποκατάστασίς των έίς την ’Ορθοδοξίαν εύκολος, εάν θελήσουν την μακαρίαν επιστροφήν.

Μετάνοια καί επιστροφή. Παν καινοτόμον μέλος τής διηρημένης έν Έλλάδι Εκκλησίας δύναται. νά μετατραπή είς ένιστάμενον κατά τής οίκουμενιστικής καινοτομίας. Τούτο είναι δυνατόν νά πραγματοποίησή διά μετάνοιας, όπως έγίνετο πάντοτε εις την ’Ορθοδοξίαν. Εις την Δ' Οικουμενικήν Σύνοδον, κατά τάς εργασίας αύτής, επίσκοποι ταύτης έβόησαν: «πάντες ήμάρτομεν, πάντες συγγνώμην αίτουμεν». «Καί άναστάς ο εύλαβέστατος έπίσκοπος Ίουβενάλιος άμα αύτοίς (μαζί με αυτούς), μετήλθεν εις το άλλο μέρος», ήτοι των ’Ορθοδόξων. «Καί άνεβόησαν οί άνατολικοί καί οί συν αύτοίς ευλαβέστατοι επίσκοποι...ο Θεός καλώς ήνεγκέ σε (σε έφερεν), ’Ορθόδοξε, καλώς ήλθες» 6181. Δηλαδή έγένοντο δεκτοί διά μετάνοιας καί προσχωρήσεως εις τούς ’Ορθοδόξους. Παρόμοιον τρόπον επιστροφής βλέπομεν καί εις τήν ΣΤ' Οικουμενικήν Σύνοδον. 
Ό πρόεδρος τής Ζ' Οικουμενικής Συνόδου άγιος Ταράσιος είπεν, ότι «οί πλείους (οί περισσότεροι)» τών άγιων Πατέρων τής ΣΤ' Οικουμενικής Συνόδου υπό αιρετικών «έκεχειροτόνηντο (είχον χειροτόνηθή)», μάλιστα «τών καθηγητών (αρχηγών) τής αίρέσεως τών μονοσελητών» 6182. Δηλαδή ένετάχσησαν εις τήν Όρθοδοξίαν διά προσχωρήσεως.

Προσέτι επιστροφή εις τήν Όρθοδοξίαν έγένετο καί διά ρητής άποκηρύξεως τής αίρέσεως. Ό άγιος Μελέτιος ’Αντιόχειας έχειροτονήθη υπό αιρετικών ακρίτων είσέτι καί διά τούτο λεγομένων «καινών αιρετικών» 6183. Επειδή ομως κατά τον ένθρονιστήριον λόγον του ύπεστήριξε τήν Όρθοδοξίαν, ήγήθη τών Όρθοδόξων τής ’Αντιόχειας καί κατόπιν έγινε πρόεδρος τής Β' Οικουμενικής Συνόδου. Δηλαδή έγένετο δεκτός υπό τών Όρθοδόξων δι’ ομολογίας καί κηρύξεως τής Ορθοδόξου πίστεως.

Τα μυστηρια των ακριτων αιρετικων, σχισματικων, και παρασυναγωγων  ειναι εγκυρα ενεργα
( εαν εχουν φυσικα Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη ) και δυνατα,  προ συνοδικης διαγνωσεως, διοτι δεν εχουν καταδικαστει απο Ορθοδοξη Συνοδο και Αγια.
Οποιος ομως ενω γνωριζει την κατασταση και εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με τους ακριτους και δυναμει αιρετικους- σχισματικους και  παρασυναγωγους μολυνεται κολασιμα και αν δεν αποτειχιστει απο την κοινωνια τους προ-συνοδικης καταδικης θα καταδικαστει μαζι τους, διοτι δεν πηγανε στην κολαση μονο οι αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι  αλλα και αυτοι που συγκοινωνουσανε μαζι τους. Οταν Μια Αγια Ορθοδοξη Συνοδος διαγνωσει δικασει και καταδικασει τους αμετανοητους  αιρετικους-σχισματικους και παρασυναγωγους τοτε αυτοματως γινονται κεκριμενοι και ενεργεια
αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι  με ανενεργητα και  ακυρα  μυστηρια.
Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει ακριτους κακοδοξους προ-συνοδικης διαγνωσεως μολυνει και κολαζει τους Ορθοδοξους και οχι τα εγκυρα και ενεργα μυστηρια τους.
Για να μην κολασθουνε οι Ορθοδοξοι ειναι υποχρεωμενοι
να λαμβανουν τα  πλουσιως εγκυρα  δυνατα και ενεργα με την Χαρη του Αγιου-Πνευματος  μυστηρια απο Ορθοδοξους  και οχι απο κακοδοξους  ακριτους εν δυναμει προ-συνοδικης διαγνωσεως ποσο μαλον απο κακαδοξους κεκριμενους εν ενεργεια μετα συνοδικης καταδικης με ανενεργητα και ακυρα  μυστηρια.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟ :

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΟΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΕΓΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ.

Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΓΙΟΙ.

Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΕΧΕΣΑΙ ?????????????

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ ΗΘΕΛΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΔΑΞΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ.

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΒΛΑΛΑΝΕ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ.

ΕΣΥ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.

ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΟΥΤΕ ΑΓΙΟ ΓΡΑΦΙΚΑ ΟΥΤΕ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΑΓΙΟ ΠΑΤΕΡΙΚΑ.

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ ΟΤΙ 
ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΚΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ Η ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ 
????????????????????????????

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ????????????????????????????

Η ΙΕΡΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΛΗΠΤΗ.
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΜΕΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΟΣΥΝΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΗΤΑ ΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΑΚΥΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΛΗΠΤΗ.

ΡΩΤΑ ΚΑΠΟΥΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΟΥΝΕ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ.

ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΥΡΗΣΤΙΚΕΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΤΩΡΑ Η ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ ΣΟΥ.

ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ.

ΕΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ  ΔΕΝ ΘΑ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣΕΣ.

ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΕΙ  ΠΑΚΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟ
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.

ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ  ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

  
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΘΑΡΑ ????????????

ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙΣ ????????

ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΘΑΡΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ?????????????????

ΠΕΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ???????????????????????????

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ???????????????????

ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ 19 ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ????????????????????????????????????????????????????????????

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ?????????????????????????

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΟΔΟΙ.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΑΝ ΤΟΣΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΙΕΡΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ΕΑΝ ΣΕ ΡΩΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΑΚΥΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ??????????????????????????

ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ????????????????????????????????????????????????????????????

ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕΣ???????????????????????????????????????????????????????????

ΚΑΙ  ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑΝ ΟΙ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ??????????????????????????????

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ??????????????????????????????????????????????????????????

ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑΝ ΟΙ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΡΟΝΟΥΣ ????????????????????????????????????????????????????????????

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΣΩΤΗΡΑΚΗ ??????????????????????????????

ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΤΙ  ΧΑΟΣ  ΠΛΑΝΩΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΣΕΙ  ΣΩΤΗΡΑΚΗ ??????????????????????????????

ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ??????????????????????????????

ΜΗΠΩΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ ????????????????????????????????????????????????????????????

ΕΑΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΠΡΟΤΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟ  ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΑΘΑΙΝΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗ ΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΙΕΡΩΣΥΝΗ. ΙΔΕΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΕΣΕΙ??????????????????????????????????????????????????????

ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ  ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ  ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΤΕ ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ  ΚΑΙ ΤΗΝ   ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ.

ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ  ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΣΥΓΚΑΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.

ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΙΓΙΤΕΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ  ΕΛΠΙΖΕΤΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ  ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ  ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ  ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΓΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ  ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ  ΤΗΝ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ Η ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ  ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΗ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ  ΣΑΒΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ. 

ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΛΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΝΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ  ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ Γ.Ο.Χ.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ

ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ.
ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ.

ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΑΙ ΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΠΡΩΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑ-ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟ-ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΓΔΑΛΗΝΙΩΤΕΣ Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΓΑΜΟΥ ΖΗΣΙΟΥΛΑΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Ο ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΝΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΠΟΥΓΙΟΥΡΝΤΙ.

ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΑΝΘΡΩΠΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επελεξε ο σατανας τον ροτσιλντ ως καταλληλωτερο και του λεει : σου δινω  ολα τα βασιλεια της γης.!!!!!

Ετσι δεν ειναι ????????

Λεει ο ροτσιλντ ναι αφεντικο.!!!!!!

Του λεει ο διαβολος : αφου εχεις τα παντα διπλα σου θελω να μου κανεις μια χαρη.

Λεει ο ροτσιλντ : οτι θελεις αφεντικο.

Θελω να καταστρεψεις μονο την Εκκλησια του αληθινου Θεου που ειναι η Ορθοδοξη.

Ολες τις αλλες ψευτο - εκκλησιες αστες να υπαρχουν διοτι ειναι δικες μου, και δεν με εμποδιζουν

στο εργο μου, που θελω να παρω περισσοτερους ανθρωπους απο τον κοσμο και να τους κανω δικους μου.

Μονο οι Ορθοδοξοι με πανε κοντρα γιατι πανε στην Αληθινη Εκκλησια του Θεου τους, αγιαζονται και δεν μπορω να τους κανω δικους μου και τους χανω, γιατι πανε στον αληθινο Θεο τους και στην Εκκλησια του.

Ακου λοιπον τι θα κανεις.!!!!

1) Θα κανεις συναιτερους σου τους αρχιεπισκοπους της Εκκλησιας της Ελλαδος.

Δωστους και τιτλους να λεγονται αντιπροεδροι της εθνικης τραπεζας.

2) Θα τους ανακατεψεις με ολους τους αιρετικους του κοσμου των ψευτικων εκκλησιων μας, ωστε να γινει μια εκκλησια μπερδεμενη, ανακατεμενη,  πονηρευομενων ανθρωπων, παγκοσμια ψευτο - εκκλησια αλλα με τους ορθοδοξους ομως να βρισκονται μεσα σε αυτη.

3) Θα τους σχισεις την Ορθοδοξη Εκκλησια τους, ετσι ωστε να εορταζουν με ολους τους δικους μας ενωμενοι στην μια παγκοσμια ψευτο - εκκλησια μας.

4) Οσοι αντιδρασουν Θεικα κατα αυτων των διαστροφων που σου λεω,  δωσε εντολη να φτιαξουν πολλους καινουργιους επισκοπους και αρχιεπισκοπους διπλα στην εκκλησια της ελλαδος, για να γινουν πολλες παραλληλες εκκλησιες της ελλαδος, ετσι ωστε να τους κομματιασεις, να τους μπερδεψεις και να τους μαντρωσεις μεσα στην παρασυναγωγη για να μην ξερουν τι τους γινεται, να μπερδευτουν  και να μην βγαζουν ακρη.

Και εχουμε λοιπον σημερα τα παιδια του σατανιστη ροτσιλντ "ορθοδοξους χριστιανους" ελληνες επισκοπους και αρχιεπισκοπους με το νεο και παλαιο ημερολογιο στην εκκλησια της ελλαδος και στην εκκλησια των Γ.Ο.Χ. ελλαδος, εχουμε ομως και τα εγγονια του ροτσιλντ που συγκοινωνουν με ολους αυτους τους επισκοπους.

Και ενω επρεπε ολοι να τρεχουν με χιλια στο Ακαινοτομητο πληρωμα της Μιας Εκκλησιας για να κανουμε Συνοδο Αγια και να βαλουμε στις θεσεις των πλανεμενων Ορθοδοξους Επισκοπους, αυτοι ολοι πετανε χαρταετο τρωγοντας παγωτο.

8 Φεβρουαρίου 2017

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ SOS ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ  ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΤΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ Γ.Ο.Χ.  ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΟΙ ΒΑΛΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΣ

Αδελφοι και Πατερες θελω την προσοχη σας.!!!!!!!!

Επειδη βλεπουν οι εχθροι μια κινηση Αγιο - Πνευματικη στο στρατοπεδο των αποτειχισμενων, θα προσπαθησουν να την χαλασουν με καθε τροπο.

Επειδη πιασαμε καποιες περιεργες κινησεις θα σας πω πως μπορουμε να ασφαλιστουμε.

Θα εχουμε περιπολιες στον χωρο της αποτειχισεως.

Πως θα τους καταλαβετε.??????

Αν δειτε κληρικους που μιλανε για αποτειχιση και διακοπη μνημοσυνου απο τον οικουμενιστη επισκοπο τους, προσεξτε μην τυχον και μνημονευει καποιον αλλον επισκοπο δηθεν παραδοσιακο που μπορει να μην ειναι οικουμενιστης αλλα εκεινος με την σειρα του να μνημονευει τους οικουμενιστες επισκοπους.

Αυτοι ειναι βαλτοι και ενω κοβουν το μνημοσυνο των οικουμενιστων επισκοπων δεν κοβουν ομως κοινωνια μαζι τους.

Ζητανε να κανουν πλατες και οι σωστοι αποτειχισμενοι με τον ορο της οικονομιας.

Κοιτανε να το κανουνε διπορτο δηλαδη :  και αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες και να εχουν κοινωνια με τους οικουμενιστες.

Δηλαδη τι ειχαμε τι χασαμε.!!!!!

Και παρθενα και πορνη μαζι δεν γινεται.!!!!

Οι Ιεροι Κανονες και οι Αγιοι τα εχουν ξεκαθαρισει.!!!!

Αλλα λογια δεν θελει.!!!!!!

Θα ρωτησει καποιος και θα πει :

Ρε φιλε οικονομια δεν κανετε ???

Τοσο ακαμπτοι ειστε ??????

Να σε κανουμε ρε φιλε οικονομια και βεβαια.!!!!!

Ακου λοιπον :

Ελα μια περιοδο μαζι μας στην Εκκλησια χωρις να εισαι στα μυστηρια κοινωνος για να καταλαβεις τι γινεται.!!!!!!!!

Οταν τελειωσει ο χρονος προσαρμογης να μας πεις αν θα αποτειχιστεις οριστικα κανονικα και νομιμα και θα ερθεις μαζι μας.!!!!

Αν ερθεις  μαζι μας θα εχεις και μυστηριακη κοινωνια.!!!!!!!

Αν θα φυγεις ομως να πας στο καλο και να μας γραφεις.!!!!!!

Ετσι και οικονομια κανουμε, και δεν μπορειτε να μας πειτε οτι δεν εχουμε αγαπη, και την γραμμη των αποτειχισμενων δεν χαλαμε για να το κανουμε παλι οτι ηταν πριν αποτειχιστουμε δηλαδη μια οικουμενιστικη εκκλησια πονηρευομενων.!!!!!!!!

Για αυτο χρειαζονται αδελφοι μου σκοποι αγρυπνοι σε αυτον τον αγωνα γιατι ειτε μπουνε βαλτοι ειτε πλανεμενοι η ζημια θα γινει οπως στο παρελθον βλεπε : ( 1833 Η αρχη της αιρεσεως των οικουμενιστων )
(1924 η αρχη του νεο - ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων )
( 1935 η αρχη της παρασυναγωγης των παραταξιακων )
  ( 1970 η αρχη παρδαλων αποτειχισεων μονο μνημοσυνου οικουμενιστων και οχι κοινωνιας οικουμενιστων,
και μονο για την αιρεση των οικουμενιστων και οχι για το νεο - ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων ).

Οποιος δεν αθλειται νομιμως δεν παιρνει στεφανο.

Οι νομιμως αθλησαντες ουτι στεφανουνται.

Καποιοι αλλοι προσπαθουν και παρακαλανε τους αποτειχισμενους κληρικους να εχουν κοινωνια με τους γοχιδες.

Μερικοι παραταξιακοι θελουν να ερχονται και στους αποτειχισμενους να πηγαινουν και στις παραταξεις τους.

Τι λετε ρε παιδια.????????

Ειστε καλα.???????

Οτι οικονομια ισχυει για τους πρωτους ισχυει και για εσας.!!!!

Για να μην λετε οτι κανουμε τους αλλους οικονομια και οχι εσας.

Ελατε δειτε χωρις ομως να μετεχετε μυστηριακα ετσι ωστε οταν παρετε ξεκαθαρη αποφαση, η μενετε και ερχεστε σε μυστηριακη κοινωνια μαζι μας η φευγετε για αλλου.

Τελεια και παυλα.

Η οικονομια γινεται  για λιγο καιρο σε καποιον  με σκοπο αυτος να ερθει  στην ακριβεια της πιστεως και οχι να γινεται η οικονομια παρανομια και διπορτο.

Κανονικα αυτος που κανει οικονομια σε καποιον πρεπει να του εξηγησει οτι ο  στοχος ειναι να ερθει σε λιγο καιρο στην ακριβεια. Αυτον τον ρολο εχει η οικονομια.

Πρωτα δειχνουμε την ακριβεια και του λεμε οτι σε λιγο χρονο εδω πρεπει να ερθεις αδελφε για να κοινωνας μαζι μας μυστηριακα.

Αν θες ελα με το καλο.
Αν δεν θες ωρα καλη.

Ετσι και την ακριβεια δεν χαλαμε, και διπορτο δεν κανουμε με σκοπο την καταστροφη των αποτειχισμενων, και αγαπη εχουμε για ολους τους αδελφους οπου και αν ανηκουν.

Δεν θελουμε οι αποτειχισμενοι να γινουν μια ακομη παραταξη των Γ.Ο.Χ.

Γιαυτο και στο σταδιο προσαρμογης και οικονομιας  δεν υπαρχει μυστηριακη κοινωνια μεταξυ μας μεχρι να ξεκαθαρισετε τι θελετε.

Τωρα καποιοι αλλοι θελουν στην Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων να εχουν δυο ημερολογια. 

ΠΑΛΑΙΟ  και ΝΕΟ  σε ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ.

Μαλλον γιατρο θελετε.!!!!

Θελετε δηλαδη να καταστρεψετε την ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΜΗΠΩΣ.?????

Λενε μερικοι στους αποτειχισμενους μην λετε για ημερολογια τιποτα σε οσους αποτειχιζονται.

Δηλαδη αυτοι θελουν να παραμυθιαζουν τον κοσμο, να μην του λενε την αληθεια, να μην μιλανε για το σχισμα των οικουμενιστων, και να συνεχιζεται η καταστροφη της Λατρευτικης Ενοτητας και μεσα στην Μια Εκκλησια των Αποτειχισμενων.

Δηλαδη κανουν αποτειχιση μονο απο την αιρεση των οικουμενιστων, και θελουν να συνεχιζουν το σχισμα των οικουμενιστων.

Παρδαλες αποτειχισεις οικουμενιστικου φρονηματος.

Η ιδια οικονομια ισχυει και για αυτους.

Ελατε δειτε χωρις να κοινωνατε λιγο καιρο.

Ερχεστε  με το παλαιο μαζι με εμας που εχουμε αποτειχιστει απο τους οικουμενιστες.???????

Ολα καλα και εχουμε μεταξυ μας μυστηριακη κοινωνια.!!!!!!!

Μενετε αποτειχισμενοι στο νεο.???

Αντε στο καλο αφου κανετε δικη σας εκκλησια αποτειχισμενων ΝΟΥΜΕΡΟ 2 !!!!!!!!!!

ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΔΕΛΦΟΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.

ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΟΥΝ ΕΧΘΡΟΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ.

ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.

ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ.

ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΑ ΠΡΩΤΑ

ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΜΕ.

ΕΜΕΙΣ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΜΕ.

Αυτες ειναι οι θεσεις μας που εχουμε σημερα οι Χριστιανοι του Ομολογιακου Ενισταμενου Ακαινοτομητου Πληρωματος της Ορθοδοξου Εκκλησιας των αποτειχισμενων απο την κοινωνια των αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων και απο την κοινωνια των παρασυναγωγων παραταξιακων των λεγομενων Γ.Ο.Χ.

1) Εχουμε αποτειχιστει απο τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους, αλλα και διακοψαμε καθε εκκλησιαστικη κοινωνια με οσους τους μνημονευουν, διοτι οι οικουμενιστες ειτε  πρωτοστατουν στην σατανικη υπερ-παν-αιρεση ειτε  εχουν κοινωνια με ολους τους αιρετικους, τους κακοδοξους τους βλασφημους, τους  διαστροφεις και πλανεμενους  του κοσμου στο παγκοσμιο συμβουλιο ψευτοεκκλησιων ειναι  το ιδιο πραγμα.
Ολοι οι Ιεροι Κανονες της Αποτειχισεως των Αγιων Συνοδων  και η πραξη των Θεοφορων Πατερων της Εκκλησιας,  μας λενε οτι εκτος απο την  διακοπη μνημοσυνου του αιρετικου επισκοπου χρειαζεται  και  η  διακοπη  κοινωνιας απο οσους  μνημονευουν τους  αιρετικους επισκοπους, διαφορετικα γινομαστε συγκοινωνοι της οικουμενιστικης κακοδοξιας και εμεις εαν δεν διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι τους.

2) Κραταμε το Παλαιο Ημερολογιο και εχουμε αποτειχιστει απο την κοινωνια  των  οικουμενιστων επισκοπων διοτι εκτος απο  αιρετικοι ειναι και σχισματικοι νεο-ημερολογιτες, διοτι με το σχισμα που κανανε καταστρεψαν την Λατρευτικη ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος μεσα στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη  Εκκλησια.

3) Δεν εχουμε  εκκλησιαστικη  κοινωνια με καμια συνοδο η παραταξη επισκοπων παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ. Ελλαδος και  εξωτερικου διοτι αυτοι αποτελουν αλλη(ες) καινουργια(ες)  εκκλησια(ες) που ειναι παραλληλη(ες) διαφορετικη(ες) και ξεχωριστη(ες) ως προς την Μια  Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια την Κανονικη, την Νομιμη, την  Παλαια και την ηδη υπαρχουσα σε ολους τους αιωνες. Οι παραταξιακοι  δεν αγωνιζονται ως ενισταμενοι κατα των κακοδοξων  εντος της Μιας Εκκλησιας γιαυτο και δεν βρισκονται στο Ακαινοτομητο Πληρωμα της.

4) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα περι αυτοματης απωλειας των Θειας Χαριτος των  Μυστηριων  των δυναμει αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων. Οι χειροτωνημενοι Επισκοποι  και Ιερεις με  Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη εχουν  μυστηρια που  ειναι ισχυρα,  ασχετως που επεσαν σε αιρεση ,σχισμα, παρασυναγωγη  ειναι  ακριτοι  ακομη  και δυναμει αιρετικοι  σχισματικοι  και παρασυναγωγοι διοτι δεν  εχουν καταδικαστει ακομη απο Ορθοδοξη Συνοδο ζωντων επισκοπων.  Σε ολη την ιστορια της Εκκλησιας ποτε δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για ακυροτητα Μυστηριων προ συνοδικης διαγνωσεως.
Οπως και μετα απο Αγια  Συνοδικη διαγνωση και  καταδικη των κεκριμενων και ενεργεια  αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για εγκυροτητα μυστηριων.
Μονο για τα εντελως αντιθετα μιλησαν.

5) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα οτι η  Θεια Ευχαριστια ειναι επισκοποκεντρικη.
Η Θεια Ευχαριστια ειναι Χριστοκεντρικη αφου ο Χριστος ειναι το κεντρο στη Θεια Ευχαριστια.
Οταν ο Επισκοπος ακολουθει τον Χριστο και ορθοτομει τον λογο της αληθειας τοτε οφειλουν και οι πιστοι του  πληρωματος της Τοπικης Εκκλησιας  να κανουν υπακοη σε εναν τετοιο αληθινο επισκοπο.
Οταν ομως ο επισκοπος δεν ακολουθει τον Χριστο και την αληθεια, αλλα αντιθετως διδασκει αιρεσεις, κακοδοξιες και πλανες τοτε το πληρωμα της Εκκλησιας ειναι υποχρεωμενο να αποτειχιστει απο την κοινωνια του επισκοπου του,  μεχρι η ηγεσια των αποτειχισμενων μετα απο Συνοδικη διαγνωση ξανατοποθετησει στην ιδια ακριβως επισκοπικη  θεση της Τοπικης Εκκλησιας  Ορθοδοξο αληθινο  Επισκοπο που θα ορθοτομει τον λογο της αληθειας.

6) Οι Ιεροι Κανονες της αποτειχισεως ειναι υποχρεωτικοι και οχι δυνητικοι, διοτι εαν ηταν δυνητικοι  και δεν αποτειχιζοταν κανενας απο την κοινωνια των αιρετικων δεν θα γινοταν και καμια συνοδος για να δικασει τους αιρετικους αφου τις Ιερες Συνοδους τις συγκροτουσαν αποτειχισμενοι πατερες απο τους αιρετικους της εποχης τους,  και θα ειχε καταντησει η Εκκλησια μας ταμειο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων, Θεος φυλαξοι.
Πως μια τετοια σοβαρη  πραξη οπως ειναι η κοινωνια με την αιρεση θα αφηνωταν  στην κριση  του καθενος και δεν θα  ηταν  υποχρεωτικη  αφου  εκτος οτι εξαρταται η σωτηρια των πιστων απο αυτη την πραξη, εξαρταται  και η ιδια ακομη η υποσταση της Εκκλησιας, μη γενοιτο.
Οταν γινοταν η δικη απο τους εξαρχους των Ιερων Συνοδων για να  δικασουν οσους ειχαν κοινωνια με  τους  αιρετικους και δεν ειχαν αποτειχιστει οπως οι συναδελφοι τους,  παρακαλουσαν  να τους συγχωρεσουν,  να τους κρινουν και να τους επιτιμησουν  επιεικως διοτι ελεγαν : αμαρτησαμε οπως ο ληστης και η πορνη, μεγαλωσαμε μεσα στην αιρεση και την αυξησαμε.
Αμα δεν ηταν υποχρεωτικοι οι κανονες της αποτειχισεως απο την κοινωνια των αιρετικων γιατι να τους επιτιμησουν οι Πατερες των Αγιων Συνοδων για την πραξη τους.????????

7) Δεν εχουμε κοινωνια με τις αιρετικες πλανες "ακεφαλων" και "πρεσβυτεριανων" οπως μας κατηγορουν οι πιστοι φανατικοι οπαδοι της  βλασφημιας και της πλανης αιρετικο-σχισματικοι οικουμενιστες και παρασυναγωγοι παραταξιακοι.
Οταν οι επισκοποι ορθοτομουν τον Λογο της αληθειας οπως ειναι στη Μολδαβια οι Αποτειχισμενοι Επισκοποι, τοτε πολυ φυσικα και  εχουμε κοινωνια μαζι τους.

8) Δεν ακολουθουμε τις πλανες και τις κακοδοξιες των οικουμενιστων και των παραταξιακων που λενε οτι η Θεια Λειτουργια που γινεται  ειναι ακυρη απο τους Ιερεις επειδη δεν μνημονευεται επισκοπος. Οταν δεν υπαρχει Ορθοδοξος Επισκοπος για να το μνημονευσουν σε μια επαρχια μνημονευουν "υπερ του Αρχιεπισκοπου ημων" κενο δηλαδη χωρις να αναφερουν  το ονομα του  οικειου επισκοπου, αφου ο επισκοπος ειναι κακοδοξος, και μνημονευουν επισης  "πασης επισκοπης Ορθοδοξων".
Μονο οι Ορθοδοξοι επισκοποι μνημονευονται σε καθε επαρχια  και οχι οι αιρετικοι και βλασφημοι.