23 Αυγούστου 2017

ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΡΟ - ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ

ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

Η αποτείχιση των Ορθοδόξων Χριστιανών από το μνημόσυνο και την κοινωνία των δυνάμει υπερπαναιρετικών νεοημερολογιτών σχισματικών οικουμενιστών, είναι η ασφάλεια για να βρισκόμαστε εντός Εκκλησίας, μακριά από τον μολυσμό και τον πνευματικό θάνατο. Με την αποτείχιση οι Ορθόδοξοι απομονώνουμε τους οικουμενιστές και τους.....
θέτουμε εκτός εκκλησιαστικής κοινωνίας ως υπόδικους, περιμένοντας το μελλοντικό εκκλησιαστικό δικαστήριο. Επειδή δεν γνωρίζουμε πότε και αν ο Υπερπανάγιος Τριαδικός Θεός μας, θα επιτρέψει να συγκροτηθεί σύνοδος για να καταδικάσουμε όλους τους κακόδοξους οικουμενιστές, εμείς οι Ορθόδοξοι είμαστε υποχρεωμένοι εκ Πνεύματος Αγίου να αποτειχιστούμε από τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές. Δεν είναι δυνατόν τόσα πολλά χρόνια μέχρι να καταδικαστούν οι οικουμενιστές, εμείς να έχουμε κοινωνία εκκλησιαστική μαζί τους, γιατί θα κολαστούμε. Γι' αυτό ο Πανάγιος Θεός μας, ασφάλισε την Αγία Του Εκκλησία με τους κανόνες της αποτειχίσεως. Αν δεν αποτειχιστούμε από τους οικουμενιστές δεν μπορούμε ούτε να προκαλέσουμε, ούτε να συγκαλέσουμε, ούτε να συκγροτήσουμε σύνοδο για να τους δικάσουμε. Δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να συγκροτήσουμε Σύνοδο, ενώ έχουμε κοινωνία εκκλησιαστική μαζί τους, γιατί θα πρέπει να καταδικάσουμε και τον εαυτό μας, γιατί κοινωνούσε μαζί τους. Όταν οι Πατέρες των Αγίων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων συκγροτούσαν τις συνόδους, για να δικάσουν τους αιρετικούς, ήταν αποτειχισμένοι πρώτα. Γι' αυτό διαβάζουμε στα πρακτικά των Αγίων Συνόδων, πως όσοι δεν αποτειχίζονταν από τους κακόδοξους, ενώ οι συνάδελφοι τους είχαν αποτειχιστεί και αγωνιζόντουσαν, όταν γινόταν το δικαστήριο, ζητούσαν συγγνώμη και παρακαλούσαν τους Συνοδικούς Πατέρες να τους επιτιμήσουν επιεικώς. Σύμφωνα με τους Ιερούς κανόνες και συγκεκριμένα τον 15 της Α'Β', όποιος δεν αποτειχίζεται από τους κακόδοξους οικουμενιστές, κάνει σχίσμα στην εκκλησία και την κάνει αιρετική. Ενώ όποιος αποτειχίζεται, όχι μόνο σχίσμα δεν κάνει, αλλά σώζει την Εκκλησία από την αίρεση και το σχίσμα των οικουμενιστών για παράδειγμα και πρέπει να τον τιμήσουν οι ορθόδοξοι, ενώ αυτόν που δεν αποτειχίζεται πρέπει να τον δικάσουν σύμφωνα με την πράξη της Εκκλησίας μας. Η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για αυτούς που θέλουν να βρίσκονται εντός Εκκλησίας και εντός Σωτηρίας, ενώ για αυτούς που θέλουν να  βρίσκονται εκτός Εκκλησίας και εκτός Σωτηρίας είναι δυνητική. Αν η αποτείχιση δεν ήταν υποχρεωτική και κανένας Πατέρας της Εκκλησίας δεν αποτειχιζόταν δεν θα γινόταν και καμμία Σύνοδος, για να καταδικάσει τους αιρετικούς και η Εκκλησία μας θα είχε καταντήσει ταμείο αιρέσεων, σχισμάτων και παρασυνάγωγων, μη γένοιτο. Η αποτείχιση είναι ο φράχτης για να ξεχωρίζει το στρατόπεδο των Ορθοδόξων από το στρατόπεδο των κακοδόξων, για να ξεχωρίζουν οι ομολογητές της πίστεως από τους προδότες και γενίτσαρους της Εκκλησίας. Από την αποτείχιση ξεχωρίζουν οι φίλοι του Θεού από τους φίλους του σατανά και τους εχθρούς του Θεού. Η αποτείχιση γίνεται από τους αιρετικούς και από αυτούς που συγκοινωνούν με τους αιρετικούς, μνημόσυνο = εκκλησιαστική κοινωνία, αφού η εκκλησία μας είναι σώμα από τον Πατριάρχη, μέχρι τον τελευταίο πιστό. Οι Ιεροί κανόνες μας λένε ότι όποιος κοινωνεί με ακοινώνητους να είναι ακοινώνητος, ενώ οι Πατέρες της Εκκλησίας μας φωνάζουν ''φύγετε από την κοινωνία των ακοινωνήτων και το μνημόσυνο των αμνημονευόντων''. Αν οι Πατέρες της Εκκλησίας αποτειχίζονταν μόνο από τους αιρεσιάρχες και είχαν κοινωνία με τους οπαδούς και μνημονευτές των αιρεσιαρχών δεν θα κολαζόντουσαν άμεσα από την κοινωνία των αιρετικών, αλλά θα κολαζόντουσαν έμμεσα από την συγκοινωνία των αιρετικών, Θεός φυλάξοι. Αυτοί που μνημονεύουν και έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές λέγονται οικουμενιστές, γιατί λοιπόν θέλουνε να λέγονται Ορθόδοξοι;
Η πόρνη είναι πόρνη, αυτός που πορνεύει με την πόρνη δεν είναι πόρνος; Ο προτεστάντης μνημονεύει προτεστάντη, ο βουδιστής βουδιστή , ο παπικός παπικό, ο ουνίτης ουνίτη, ο παραταξιακός παραταξιακό, ο οικουμενιστής οικουμενιστή και ο ορθόδοξος ορθόδοξο. Η αποτείχιση είναι διακοπή κοινωνίας ανάμεσα στον Χριστό και τον διάβολο, στην αλήθεια και το ψέμα, στο φως και το σκοτάδι, στην ζωη και τον θάνατο. Η αποτείχιση πρέπει να γίνεται πάντα σύμφωνα με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και την πράξη της Εκκλησίας για λόγους ευσεβείας και διακαιοσύνης. Όταν κηρύσσουν επίσκοποι, κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί αίρεση δημόσια, ''γυμνή τη κεφαλή'', τότε το πλήρωμα της Εκκλησίας οφείλει να αποτειχιστεί από τους αιρεσιάρχες και τους κοινωνούντας μετ' αυτών προ και μέχρι συνοδικής κρίσεως. Οι Ιεροί κανόνες πρέπει να εφαρμόζονται στην πράξη και όχι στην θεωρία (βλ. σύναξη κληρικών και μοναχών με ομολογία πίστεως ψεύτικη). Κανένας δεν ξεδιψάει με ζωγραφιστό νερό. Η αποτείχιση πρέπει να γίνεται ολοκληρωμενη και όχι μισή (βλ. νεοημερολογίτες σχισματικούς οικουμενιστές που διέκοψαν κοινωνία μόνο με την αίρεση των οικοιυμενιστών). Οι αποτειχισμένοι από τους νεοημερολογίτες σχισματικούς αιρετικούς οικουμενιστές, μέχρι να συγκροτηθεί Αγία σύνοδος δεν χειροτονούν Επισκόπους, ούτε δημιουργούν μητροπόλεις, ούτε κατασκευάζουν συνόδους, ούτε φτιάχνουν άλλη καινούρια οργανωμένη Εκκλησία (βλ. όλες τις παρασυνάγωγες παρατάξεις). Η αποτείχιση όταν έχει κανονικότητα και νομιμότητα έχει και Αγιοπνευματικά αποτελέσματα. Ενώ όταν δεν γίνει καθόλου ή γίνει μισή ή γίνει κάτι παραπάνω από το κανονικό και το νόμιμο, τότε έχει δαιμονικά αποτελάσματα (βλ. τις παραπάνω 3 κατηγορίες κακοδόξων, πλανεμένων και διεστραμένων). Το πλήρωμα των αποτειχισμένων είναι το πλήρωμα της ομολογίας, είναι πλήρωμα ακαινοτόμητο, είναι η φυσική μορφή της Εκκλησίας σε περίοδο αιρέσεων, σχισμάτων και παρασυναγωγών. Το πλήρωμα των αποτειχισμένων έχει υποχρέωση να μην σταματήσει να αγωνίζεται κατά των κακοδόξων μέχρι να συγκροτηθεί Αγία και όχι λυστρική Σύνοδος για να τους δικάσει και για να επαναφέρει την κανονικότητα στην Εκκλησία. Το πλήρωμα της ομολογίας έχει την αυθεντία στην Εκκλησία να κρίνει αν είναι Αγιοπνευματικές οι Σύνοδοι ή να τις απορρίψει ώς ληστρικές, εφόσον είναι η γνήσια συνείδηση της Εκκλησίας. Το διαχρονικό πλήρωμα της ομολογίας όσο μικρό αν ήταν σε αντίθεση με το πλήρωμα των κακοδόξων και των προδοτών ήταν το πλήρωμα της αληθείας και είχε την ευλογία του Θεού, γι' αυτό πάντα υπήρχε και γινόταν πλειοψηφία δοξάζοντας την Ορθόδοξη Εκκλησία, ενώ το πλήρωμα των αιρετικών και των γενίτσαρων εξαφανιζόταν. Έτσι θα γίνει και αυτή τη φορά. Το πλήρωμα των αιρετικών νεοημερολογιτών σχισματικών οικουμενιστών και παρασυνάγωγων παραταξιακών με τις δαιμονικές και φρενοβλαβείς δυνητικές πλάνες απάτες και διαστροφές των αιρεσιαρχών (βλ. δυνητική επιφάνειος αίρεση και ματθαιϊκή παρασυναγωγή) και των πνευματικών ευνουχισμένων φυτών και τυφλών οπαδών τους με μαλάκυνση εγκεφάλου θα εξαφανιστεί και αυτή τη φορά και θα επικρατήσει και πάλι η αλήθεια, η κανονικότητα, το δίκαιο, η τάξη και η νομιμότητα μεσα στη  Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Ορθοδόξη Εκκλησία.

22 Αυγούστου 2017

ΟΙ ΠΑΡΔΑΛΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΓΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ : ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ Γ.Ο.Χ.

Αγαπητοι εν Χριστω αδελφοι και πατερες : υπαρχουν σημερα στο Αγιον Ορος τα δυο ακρα και στους αποτειχισμενους απο τον πατριαρχη Βαρθολομαιο.

Εχουμε αποτειχισμενους αγιορειτες ιερομοναχους και μοναχους που ενω δεν μνημονευουν στο Αγιον Ορος τον υπερ - παν - αιρετικο και σχισματικο νεο - ημερολογιτη οικουμενιστη πατριαρχη Κωνσταντινουπολεως Βαρθολομαιο, οταν βγαινουν εξω και πανε σε διαφορες πολεις της Ελλαδος μνημονευουν τον αρχιεπισκοπο της εκκλησιας των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος Καλλινικο και τους επισκοπους της παρασυναγωγης παραταταξεως του.

Αφου πολυ σωστα δεν μνημονεουν τον οικουμενιστη πατριαρχη Βαρθολομαιο στο Αγιον Ορος, δεν μνημονευουν και τον αιρετικο και σχισματικο νεο - ημερολογιτη οικουμενιστη αρχιεπισκοπο της Εκκλησιας της Ελλαδος Ιερωνυμο.

Και αφου πολυ σωστα δεν μνημονευουν τον οικουμενιστη αρχιεπισκοπο Ιερωνυμο, γιατι μνημονευουν τον αρχιεπισκοπο της εκκλησιας των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος Καλλινικο ????????

Που τον βρηκαν ?????

Και αφου μνημονευουν αλλον δευτερο, καινουργιο, διαφορετικο, ξεχωριστο, και παραλληλο νεο αρχιεπισκοπο μιας αλλης νεας, καινουργιας δευτερης εκκλησιας της Ελλαδος, γιατι δεν μνημονευουν στο Αγιον Ορος και εναν αλλον νεο, καινουργιο, δευτερο διαφορετικο, ξεχωριστο και παραλληλο, πατριαρχη Κωνσταντινουπουλεως ?????

Θα πει καποιος μα δεν υπαρχει αλλος πατριαρχης Κωνσταντινουπολεως.!!!!!!!!!!!!!

Πολυ σωστα.!!!!!!!!!

Και αφου δεν υπαρχει αλλος πατριαρχης Κωνσταντινουπολεως, πως γινεται να υπαρχει αλλος αρχιεπισκοπος μιας αλλης δευτερης εκκλησιας της Ελλαδος ??????

Ειδατε αγαπητοι και πατερες το ενα ακρο των αποτειχισμενων αγιορειτων παρδαλων πατερων που εχουν κοινωνια με τον παρασυναγωγο αρχιεπισκοπο Καλλινικο των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος ????

Εχουμε στο Αγιον Ορος ιερομοναχους και μοναχους αποτειχισμενους που ενω δεν μνημονευουν τον υπερ - παν - αιρετικο και σχισματικο νεο - ημερολογιτη οικουμενιστη πατριαρχη Κωνσταντινουπολεως Βαρθολομαιο, μεσα στο Αγιον Ορος πολυ σωστα πηγαινουν με το παλαιο ημερολογιο, οταν βγαινουν εξω σε διαφορες πολεις στην Ελλαδα πηγαινουν με το νεο ημερολογιο και συλλειτουργουν με αποτειχισμενους νεο - ημερολογιτες ιερεις στην Εκκλησια της Ελλαδος.

Μια σχιζουν την Ορθοξη Εκκλησια και καταστρεφουν την Λειτουργικη Ενοτητα της,  και μια οχι.

Μα αφου πηγαινετε με το παλαιο ημερολογιο στο Αγιον Ορος γιατι δεν πηγαινετε και με το παλαιο ημερολογιο οταν πηγαινετε εξω σε διαφορες πολεις στην Εκκλησια της Ελλαδος ????????

Η αφου πηγαινετε εξω με το νεο ημερολογιο και σχιζετε και καταστρεφετε την Ενοτητα της Μιας Ορθοδοξου Εκκλησιας, γιατι δεν πηγαινετε και μεσα στο Αγιον Ορος με το νεο ημερολογιο ??????

Ειδατε αγαπητοι και πατερες το αλλο ακρο των αποτειχισμενων παρδαλων αγιορειτων πατερων που σχιζει την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων  και συνεχιζει να συντηρει το σχισμα των οικουμενιστων καινοτομων οικουμενιστων μασονων του αντιχριστου.????????

Εχουμε στο Αγιον Ορος ιερομοναχους και μοναχους αποτειχισμενους που ενω δεν μνημονευουν τον υπερ - παν - αιρετικο και σχισματικο νεο - ημερολογιτη οικουμενιστη πατριαρχη Κωνσταντινουπολεως Βαρθολομαιο, εχουνε κοινωνια με αποτειχισμενους νεο - ημερολογιτες ιερεις στην Εκκλησια της Ελλαδος, που και αυτοι με την σειρα τους εκοψαν μονο το μνημοσυνο των οικουμενιστων επισκοπων, αλλα συνεχιζουν  και εχουν κοινωνια μαζι τους, μεσω των παραδοσιακων επισκοπων.

Αυτο ειναι τελεια συγκοινωνια με την υπερ - παν - αιρεση των οικουμςνιστων.!!!!!!!!

Απο την μια κοψατε τον αιρετικο οικουμενιστη πατριαρχη Βαρθολομαιο και απο την αλλη εχετε πλαγιως συγκοινωνια μαζι του.!!!!!!!!!

Και αφου εχετε πλαγιως κοινωνια μαζι του, τοτε γιατι τον κοψατε και δεν τον μνημονευετε απ' ευθειας ???????

Ειδατε αδελφοι και πατερες το ιδιο ακρο των αποτειχισμενων αγιορειτων πατερων που εχει την παρδαλη πλαγια κοινωνια με την υπερ - παν - αιρεση των οικουμενιστων ??????

Πρεπει να τηρηθει στην πραξη η ακριβεια των Ιερων Κανονων και των Αγιων Πατερων της Εκκλησιας στα θεματα πιστεως αδελφοι και πατερες, γιατι αλλιως υποβαθμιζεται και αχρηστευεται η κανονικη και νομιμη αποτειχιση προ και μεχρι Συνοδικης διαγνωσεως, απο την εκκλησιαστικη κοινωνια που υπαρχει : 1) με την υπερ - παν - αιρεση των οικουμενιστων, 

2) με το νεο - ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων και 

3) με την παρασυναγωγη των παραταξιακων Γ.Ο.Χ.

21 Αυγούστου 2017

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Διάσωσον από κινδύνων τούς δούλους σου Θεοτόκε, ότι πάντες μετά Θεόν είς σέ καταφεύγομεν, ώς άρρηκτον τείχος καί προστασίαν.

Επίβλεψον έν εύμενεία, πανύμνητε Θεοτόκε, επί τήν εμήν χαλεπήν τού σώματος κάκωσιν, καί ίασαι τής ψυχής μου τό άλγος.

19 Αυγούστου 2017

ΤΗ ΣΤ' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΑΝΑΜΝΗΣΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Απολυτικιον. Ηχος βαρυς

Μετεμορφωθης εν τω ορει Χριστε ο Θεος, δειξας τοις Μαθηταις σου την δοξαν σου, καθως ηδυναντο. Λαμψον και ημιν τοις αμαρτωλοις, το φως σου το αιδιον, πρεσβειαις της Θεοτοκου, φωτοδοτα δοξα σοι.    ( Τρις )

Κοντακιον Αυτομελον.
Ηχος βαρυς

Επι του ορους μετεμορφωθης, και ως εχωρουν οι Μαθηται σου την δοξα σου, Χριστε ο Θεος εθεασαντο, ινα οταν σε ιδωσι σταυρουμενον, το μεν παθος νοησωσιν εκουσιον, τω δε κοσμω κηρυξωσιν, οτι συ υπαρχεις αληθως, του Πατρος το απαυγασμα.

ΣΥΝΑΞΑΡΙΟΝ

Τη ΣΤ' του αυτου μηνος, αναμνησις της Θειας Μεταμορφωσεως του Κυριου και Θεου και Σωτηρος ημων Ιησου Χριστου.

Στιχ. Θαβωρ υπερ παν γης εδοξασθη μερος.
Ιδον Θεου λαμψασαν εν δοξη
φυσιν.
Μορφην ανδρομεην κατα εκτην
Χριστος αμειψε.

Αυτω η δοξα και το κρατος εις τους αιωνας. Αμην.

Μεγαλυναριον.

Θελων επιδειξαι τοις Μαθηταις, δυναμιν εξ' υψους, και σοφιαν παρα Πατρος, εν ορει ανηλθες, Χριστε τω Θαβωριω, και λαμψας ως Δεσποτης, τουτους εφωτισας.

17 Αυγούστου 2017

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ :  Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΝΑΟΥΣ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ : ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ. ΓΙΑΤΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΡΥΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ??????

ΣΤΑ 5  ΒΙΒΛΙΑ ΑΥΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ :

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ :

1) ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

2) ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

3) ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.

ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Τα βιβλια τα εχουμε ανεβασει ολοκληρα και μπορειτε να τα διαβασετε και να τα κατεβασετε απο το μπλοκ μας :

"ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ"

"ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ".

http://orthodoxihomologia.blogspot.gr/p/blog-page_20.html?m=0

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1791861664375970&id=100006564617179

13 Αυγούστου 2017

ΟΙ ΘΕΟΦΟΡΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΕΝ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ : 

ΟΙ ΘΕΟΦΟΡΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΕΝ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ : 

ΦΕΥΓΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΨΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ  ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΆΓΙΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΑΘΛΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.

ΜΗΝ ΣΧΙΖΕΤΕ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΩ ΟΙ ΘΕΟΦΟΡΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΑ ΡΥΘΜΙΣΑΝ ΟΛΑ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΑΤΕ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΩ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΗΣ ΑΘΛΗΣΕΩΣ.

11 Αυγούστου 2017

ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ Γ.Ο.Χ.

Η αποτείχιση των Ορθοδόξων Χριστιανών από το μνημόσυνο και την κοινωνία των δυνάμει υπερπαναιρετικών νεοημερολογίτικων σχισματικών οικουμενιστών, είναι η ασφάλεια για να βρισκόμαστε εντός Εκκλησίας, μακριά από τον μολυσμό και τον πνευματικό θάνατο. Με την αποτείχιση οι Ορθόδοξοι απομονώνουμε τους οικουμενιστές και τους.....

θέτουμε εκτός εκκλησιαστικής κοινωνίας ως υπόδικους, περιμένοντας το μελλοντικό εκκλησιαστικό δικαστήριο. Επειδή δεν γνωρίζουμε πότε και αν ο Υπερπανάγιος Τριαδικός Θεός μας, θα επιτρέψει να συγκροτηθεί σύνοδος για να καταδικάσουμε όλους τους κακόδοξους οικουμενιστές, εμείς οι Ορθόδοξοι είμαστε υποχρεωμένοι εκ Πνεύματος Αγίου να αποτειχιστούμε από τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές. Δεν είναι δυνατόν τόσα πολλά χρόνια μέχρι να καταδικαστούν οι οικουμενιστές, εμείς να έχουμε κοινωνία εκκλησιαστική μαζί τους, γιατί θα κολαστούμε. Γι' αυτό ο Πανάγιος Θεός μας, ασφάλισε την Αγία Του Εκκλησία με τους κανόνες της αποτειχίσεως. Αν δεν αποτειχιστούμε από τους οικουμενιστές δεν μπορούμε ούτε να προκαλέσουμε, ούτε να συγκαλέσουμε, ούτε να συκγροτήσουμε σύνοδο για να τους δικάσουμε. Δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να συγκροτήσουμε Σύνοδο, ενώ έχουμε κοινωνία εκκλησιαστική μαζί τους, γιατί θα πρέπει να καταδικάσουμε και τον εαυτό μας, γιατί κοινωνούσε μαζί τους. Όταν οι Πατέρες των Αγίων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων συκγροτούσαν τις συνόδους, για να δικάσουν τους αιρετικούς, ήταν αποτειχισμένοι πρώτα. Γι' αυτό διαβάζουμε στα πρακτικά των Αγίων Συνόδων, πως όσοι δεν αποτειχίζονταν από τους κακόδοξους, ενώ οι συνάδελφοι τους είχαν αποτειχιστεί και αγωνιζόντουσαν, όταν γινόταν το δικαστήριο, ζητούσαν συγγνώμη και παρακαλούσαν τους Συνοδικούς Πατέρες να τους επιτιμήσουν επιεικώς. Σύμφωνα με τους Ιερούς κανόνες και συγκεκριμένα τον 15 της Α'Β', όποιος δεν αποτειχίζεται από τους κακόδοξους οικουμενιστές, κάνει σχίσμα στην εκκλησία και την κάνει αιρετική. Ενώ όποιος αποτειχίζεται, όχι μόνο σχίσμα δεν κάνει, αλλά σώζει την Εκκλησία από την αίρεση και το σχίσμα των οικουμενιστών για παράδειγμα και πρέπει να τον τιμήσουν οι ορθόδοξοι, ενώ αυτόν που δεν αποτειχίζεται πρέπει να τον δικάσουν σύμφωνα με την πράξη της Εκκλησίας μας. Η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για αυτούς που θέλουν να βρίσκονται εντός Εκκλησίας και εντός Σωτηρίας, ενώ για αυτούς που θέλουν να  βρίσκονται εκτός Εκκλησίας και εκτός Σωτηρίας είναι δυνητικη.  Αν η αποτείχιση δεν ήταν υποχρεωτική και κανένας Πατέρας της Εκκλησίας δεν αποτειχιζόταν απο τους αιρετικους της εποχης του, δεν θα γινόταν και καμμία Σύνοδος, για να καταδικάσει τους αιρετικούς και η Εκκλησία μας θα είχε καταντήσει ταμείο αιρέσεων, σχισμάτων και παρασυνάγωγων, μη γένοιτο. Η αποτείχιση είναι ο φράχτης για να ξεχωρίζει το στρατόπεδο των Ορθοδόξων από το στρατόπεδο των κακοδόξων, για να ξεχωρίζουν οι ομολογητές της πίστεως από τους προδότες και γενίτσαρους της Εκκλησίας. Από την αποτείχιση ξεχωρίζουν οι φίλοι του Θεού από τους φίλους του σατανά και τους εχθρούς του Θεού. Η αποτείχιση γίνεται από τους αιρετικούς και από αυτούς που συγκοινωνούν με τους αιρετικούς, μνημόσυνο = εκκλησιαστική κοινωνία, αφού η εκκλησία μας είναι σώμα από τον Πατριάρχη, μέχρι τον τελευταίο πιστό. Οι Ιεροί κανόνες μας λένε ότι όποιος κοινωνεί με ακοινώνητους να είναι ακοινώνητος, ενώ οι Πατέρες της Εκκλησίας μας φωνάζουν ''φύγετε από την κοινωνία των ακοινωνήτων και το μνημόσυνο των αμνημονευόντων''. Αν οι Πατέρες της Εκκλησίας αποτειχίζονταν μόνο από τους αιρεσιάρχες και είχαν κοινωνία με τους οπαδούς και μνημονευτές των αιρεσιαρχών δεν θα κολαζόντουσαν άμεσα από την κοινωνία των αιρετικών, αλλά θα κολαζόντουσαν έμμεσα από την συγκοινωνία των αιρετικών, Θεός φυλάξοι. Αυτοί που μνημονεύουν και έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές λέγονται οικουμενιστές, γιατί λοιπόν θέλουνε να λέγονται Ορθόδοξοι;

Η πόρνη είναι πόρνη, αυτός που πορνεύει με την πόρνη δεν είναι πόρνος; Ο προτεστάντης μνημονεύει προτεστάντη, ο βουδιστής βουδιστή , ο παπικός παπικό, ο ουνίτης ουνίτη, ο παραταξιακός παραταξιακό, ο οικουμενιστής οικουμενιστή και ο ορθόδοξος ορθόδοξο. Η αποτείχιση είναι διακοπή κοινωνίας ανάμεσα στον Χριστό και τον διάβολο, στην αλήθεια και το ψέμα, στο φως και το σκοτάδι, στην ζωη και τον θάνατο. Η αποτείχιση πρέπει να γίνεται πάντα σύμφωνα με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και την πράξη της Εκκλησίας για λόγους ευσεβείας και διακαιοσύνης. Όταν κηρύσσουν επίσκοποι, κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί αίρεση δημόσια, ''γυμνή τη κεφαλή'', τότε το πλήρωμα της Εκκλησίας οφείλει να αποτειχιστεί από τους αιρεσιάρχες και τους κοινωνούντας μετ' αυτών προ και μέχρι συνοδικής κρίσεως. Οι Ιεροί κανόνες πρέπει να εφαρμόζονται στην πράξη και όχι στην θεωρία (βλ. σύναξη κληρικών και μοναχών με ομολογία πίστεως ψεύτικη). Κανένας δεν ξεδιψάει με ζωγραφιστό νερό. Η αποτείχιση πρέπει να γίνεται ολοκληρωμενη και όχι μισή (βλ. νεοημερολογίτες σχισματικούς οικουμενιστές που διέκοψαν κοινωνία μόνο με την αίρεση των οικοιυμενιστών). Οι αποτειχισμένοι από τους νεοημερολογίτες σχισματικούς αιρετικούς οικουμενιστές, μέχρι να συγκροτηθεί Αγία σύνοδος δεν χειροτονούν Επισκόπους, ούτε δημιουργούν μητροπόλεις, ούτε κατασκευάζουν συνόδους, ούτε φτιάχνουν άλλη καινούρια οργανωμένη Εκκλησία (βλ. όλες τις παρασυνάγωγες παρατάξεις). Η αποτείχιση όταν έχει κανονικότητα και νομιμότητα έχει και Αγιοπνευματικά αποτελέσματα. Ενώ όταν δεν γίνει καθόλου ή γίνει μισή ή γίνει κάτι παραπάνω από το κανονικό και το νόμιμο, τότε έχει δαιμονικά αποτελάσματα (βλ. τις παραπάνω 3 κατηγορίες κακοδόξων, πλανεμένων και διεστραμένων). Το πλήρωμα των αποτειχισμένων είναι το πλήρωμα της ομολογίας, είναι πλήρωμα ακαινοτόμητο, είναι η φυσική μορφή της Εκκλησίας σε περίοδο αιρέσεων, σχισμάτων και παρασυναγωγών. Το πλήρωμα των αποτειχισμένων έχει υποχρέωση να μην σταματήσει να αγωνίζεται κατά των κακοδόξων μέχρι να συγκροτηθεί Αγία και όχι ληστρική Σύνοδος για να τους δικάσει και για να επαναφέρει την κανονικότητα στην Εκκλησία. Το πλήρωμα της ομολογίας έχει την αυθεντία στην Εκκλησία να κρίνει αν είναι Αγιοπνευματικές οι Σύνοδοι ή να τις απορρίψει ώς ληστρικές, εφόσον είναι η γνήσια συνείδηση της Εκκλησίας. Το διαχρονικό πλήρωμα της ομολογίας όσο μικρό αν ήταν σε αντίθεση με το πλήρωμα των κακοδόξων και των προδοτών ήταν το πλήρωμα της αληθείας και είχε την ευλογία του Θεού, γι' αυτό πάντα υπήρχε και γινόταν πλειοψηφία δοξάζοντας την Ορθόδοξη Εκκλησία, ενώ το πλήρωμα των αιρετικών και των γενίτσαρων εξαφανιζόταν. Έτσι θα γίνει και αυτή τη φορά. Το πλήρωμα των αιρετικών νεοημερολογιτών σχισματικών οικουμενιστών και παρασυνάγωγων παραταξιακών με τις δαιμονικές και φρενοβλαβείς δυνητικές πλάνες απάτες και διαστροφές των αιρεσιαρχών (βλ. δυνητική επιφάνειος αίρεση και ματθαιϊκή παρασυναγωγή) και των πνευματικών ευνουχισμένων φυτών και τυφλών οπαδών τους με μαλάκυνση εγκεφάλου θα εξαφανιστεί και αυτή τη φορά και θα επικρατήσει και πάλι η αλήθεια, η κανονικότητα, το δίκαιο, η τάξη και η νομιμότητα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.

9 Αυγούστου 2017

ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Ρωταω :  γιατι στην ομολογια που κανατε ως αγιορειτες κατα του οικουμενισμου, ενω ειπατε οτι δεν κανετε αλλη εκκλησια δεν ειπατε τιποτα απολυτως για το ημερολογιακο σχισμα ?????

Λεει ο αγιορειτης : Δεν θα πουμε τιποτα για ημερολογια στον κοσμο. Κανουμε οικονομια.

Του λεω αυτο ειναι εξαφανιση του ημερολογιακου σχισματος.

Υπαρχουν ανθρωποι του λεω στις παραταξεις των Γ.Ο.Χ. που θελουν να ερθουν στους αποτειχισμενους, αλλα να καθαρισετε το θεμα του ημερολογιου.

Μου λεει : αστους αυτους.!!!!!

Του λεω δεν ειναι δικαιο αυτο.!!!!

Δεν ειναι ανθρωποι αυτοι ?????

Αμα μιλουσαμε εμεις να τα βρουμε με αυτους τους ανθρωπους θα σου αρεζε εσενα να λεγανε αυτοι : αφηστε τους αποτειχισμενους νεο - ημερολογιτες και τους αγιορειτες ?????

Δεν απανταει ο μοναχος.!!!!!

Του λεω αν θες οικονομια να κανεις τοτε πρεπει να πεις την ακριβεια στους πιστους.

Εσεις εξαφανισατε ολοκληρο το σχισμα τελειως.

Η οικονομια του λεω γινεται για λιγο καιρο, με σκοπο να πανε οι πιστοι στην ακριβεια.

Η οικονομια δεν γινεται για να παραμενουν οι πιστοι στο σχισμα και να το εχουν διπορτο.

Η οικονομια οταν γινεται στους πιστους για ενα διαστημα προσαρμογης δεν κοινωνανε τα μυστηρια μεχρι να αποφασισουν οι ιδιοι αν θα κατσουν, η θα φυγουν.

Γιατι αμα κατσουν και φυσικα θα κοινωνησουν τα μυστηρια, ενω αμα φυγουν θα εχουν κανει την ζημια, διοτι χαλαει η σωστη γραμμη του ομολογιακου πληρωματος και απο την τρυπα που γινεται θα αρχισουν να φευγουν πιστοι, διοτι σου λενε ειστε κοινωνοι του σχισματος των οικουμενιστων και θα διαλυσει το Ακαινοτομητο πληρωμα.

Αρα κανεις σχισμα στο Ακαινοτομητο πληρωμα, μη γενοιτο.

Η οικονομια του λεω πρεπει να γινεται προς ολους τους πιστους που βρισκονται στα τρια ακρα και οχι να μην κανετε οικονομια προς τους Γ.Ο.Χ.

Πονηρια ειναι οταν θελετε να κανετε προς μια πλευρα οικομομια και οχι προς ολους αυτους που ανηκουν στα τρια ακρα.

Εσεις του λεω εχετε στην Κρητη ιερεις και στο Αγιον Ορος μοναχους που μιλανε για ακυρα μυστηρια του λεω.!!!!!!

Καθαριστε πρωτα τις πλανες σας και μετα να μιλατε για τους αλλους.

Αυτες δεν ειναι πλανες ????

Μονο οι αλλες ειναι.???

Η οικονομια εχει στοχο να φερνει τους πιστους με αγαπη μεσα σε λιγο χρονικο διαστημα  απο την πλανη των τριων ακρων στην ακριβεια της πιστεως χωρις να γινει η παραμικρη ζημια.

Ετσι και αγαπη εχουμε αφου κανουμε οικονομια.

Και την γραμμη την κραταμε ανοθευτη.

Και οι πιστοι πανε στην ακριβεια.

Και δεν καταστρεφουμε το Ακαινοτομητο πληρωμα με πλαγιες κοινωνιες με τα τρια ακρα : αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων, μονο σχισματικων οικουμενιστων, παρασυναγωγων παραταξιακων Γ.Ο.Χ.

 Ιερεας φωναζει εν Πνευματι Αγιω στο κηρυγμα στην Εκκλησια οταν λειτουργει : Πειτε στον κοσμο ολοκληρη την αληθεια.

Ολη την αληθεια τους ειπε να πουνε οταν συναντηθηκε μερικες φορες με τους αγιορειτες.

Και αυτοι αντι να πουνε ολη την αληθεια στους πιστους, την κρυψανε την αληθεια, αφου κρυψανε απο την συναξη στο Ωραιοκαστρο τους δυο ιερεις του Ακαινοτομητου πληρωματος της Ορθοδοξου Εκκλησιας για να μην ακουστει ολοκληρη η αληθεια στον κοσμο.

Γιαυτο και δεν επιτρεπανε ερωτησεις για το ημερολογιακο θεμα.

Δωσανε γραμμη δικη τους, για νεα καινουργια εκκλησια αποτειχισμενων νεο - ημερολογιτων, με τις ευλογιες των αγιορειτων, νουμερο 2 παραλληλη, διαφορετικη και ξεχωριστη, διπλα στην παλαια, την κανονικη και νομιμη που ηδη υπηρχε.

Οταν τους ξαναειπε ο ιερεας γιατι δεν λετε ολοκληρη την αληθεια στους πιστους του απανταει ο αποτειχισμενος αγιορειτης : εγω ειμαι απο μικρος στο Αγιον Ορος, εσυ θα μας πεις τι θα κανουμε ???

Θαυμαστε υπερηφανη απαντηση του αγιορειτη, που ενω εχει κανει ευνουχισμενη αποτειχιση, βγαζει και γλωσσα.

Ποιους τους εδωσε το δικαιωμα να ασχολουνται με τα θεματα πιστεως ως αρχηγοι, ενω μπαζουν εκκλησιολογικα απο πολλες μεριες????

Επειδη ειναι αγιορειτες απαλλασονται απο τις πλανες που εχουν ????

Και κανενας τους δεν μιλαει για την ενωση που εκαναν με τους νεο - ημερολογιτες ιερεις που ειχαν αποτειχιστει μονο απο το μνημοσυνο των οικουμενιστων επισκοπων τους, ενω ειχαν συγκοινωνια μαζι τους.

Ενω οι αγιορειτες μιλουσαν για διακοπη κοινωνιας με τους οικουμενιστες επισκοπους.

Ποιος εκανε πισω και ενωθηκαν μεταξυ τους ??????

Η ενωθηκαν μεταξυ τους, ο καθε ενας με τα πιστευω που ειχε.????

Δεν ειπαν τιποτα στον κοσμο εκτος απο κατι γενικες αοριστες κουβεντες που δεν βγαζεις νοημα.!!!!!



8 Αυγούστου 2017

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΙ ΠΑΡΔΑΛΟΙ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΔΑΛΟΙ ΠΑΛΑΙΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥΣ

Πολλοι Ορθοδοξοι Χριστιανοι που ταξιδευουν σε διαφορες χωρες και θελουν να εορτασουν μια μεγαλη εορτη στην Ορθοδοξη Εκκλησια αντιμετωπιζουν μεγαλα και δυσκολα προβληματα λογω του ημερολογιακου προβληματος που εσχισε την Εκκλησια στα δυο και τραυματισε την Ενοτητα της Μιας Εκκλησιας.

Οι νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες ειναι δυο κατηγοριων:  1) ειναι και αιρετικοι και σχισματικοι, 2) ειναι μονο σχισματικοι διοτι ειναι αποτειχισμενοι μονο για την αιρεση, ενω ακολουθουν το σχισμα των οικουμενιστων και βρισκονται μεσα στην σχισματικη οικουμενιστικη νεα εκκλησια τους. Εχουν δηλαδη φτιαξει μια αλλη καινουργια εκκλησια σαν τις παραταξεις παρασυναγωγης των Γ.Ο.Χ.  που ειναι παραλληλη, διαφορετικη και ξεχωριστη  ως προς την παλαια την κανονικη και την  νομιμη Εκλλησια της Ελλαδος που ηδη υπηρχε με το καινοτομο και Ακαινοτομητο πληρωμα της.

Η εορταζουν τις εορτες δυο φορες τον χρονο, που ειναι Θεομπαιξια.

Η δεν εορταζουν τις εορτες καμια φορα τον χρονο, που ειναι ασεβεια.

Η εορταζουν οι νεο - ημερολογιτες με το παλαιο ημερολογιο που ειναι παρδαλη κοροιδια προς τον Θεο.

Η εορταζουν οι παλαιο - ημερολογιτες με το νεο ημερολογιο που ειναι παρδαλη ασεβεια προς τον Θεο.

Μεθυσμενοι και τρελλοι τετοιες βλασφημες και βεβηλες παρδαλουμπες δεν τις κανουν.

Αυτες τις ανοητες και σιχαμερες πραξεις τις κανουν και αποτειχισμενοι παρδαλοι νεο - ημερολογιτες και παλαιο - ημερολογιτες που ειναι σχισματικοι οικουμενιστες, οπως ο ιερομοναχος της Λαρισας και μερικοι αγιορειτες,  αφου ολοι αυτοι ακολουθουν τους πατερες τους, Μελετιο Μεταξακη και Χρυσοστομο Παπαδοπουλο που ηταν καινοτομοι αιρετικοι, σχισματικοι, μασονοι του αντιχριστου.


 

 

7 Αυγούστου 2017

ΤΗ ΚΕ' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

Απολυτικιον. Ηχος δ'
Ταχυ προκαταλαβε...

Ζωην την κυησασαν, εκυοφορησας, αγνην Θεομητορα, θεοφρον Αννα, διο προς ληξιν ουρανιον, ενθα ευφραινομενων, κατοικια εν δοξη, χαιρουσα νυν μετεστης, τοις τιμωσι σε ποθω, πταισματων αιτουμενη, ιλασμον αειμακαριστε.

Κοντακιον. Ηχος β'
Τα ανω ζητων...

Προγονων Χριστου, την μνημην
εορταζομεν, την τουτων πιστως, αιτουμενοι βοηθειαν, του ρυσθηναι απαντας, απο πασης θλιψεως τους κραυγαζοντας, Ο Θεος γενου μεθ'ημων, ο τουτους δοξασας ως ηυδοκησας.

ΣΥΝΑΞΑΡΙΟΝ

Τη ΚΕ' του αυτου μηνος, μνημη της Κοιμησεως της Αγιας Αννης, μητρος της Υπεραγιας Θεοτοκου.

Στιχ. Μητηρ τελευτα Μητροπαρθενε Κορης,
Η των κυουσων μητερων σωτηρια.
Πεμπτη εξεβιωσε μογοστοκος
εικαδι Αννα.

Τη αυτη ημερα, μνημη των Αγιων 165 Πατερων, των εν τη Πεμπτη Οικουμενικη Συνοδω συνελθοντων και τα Ωριγενους δογματα καθελοντων.

Στιχ. Λογοι Βελιαρ οι λογοι Ωριγενους,
Ουσπερ καθειλον προσκυνηται
του Λογου.

Τη αυτη ημερα, μνημη της Οσιας και μακαριας Ολυμπιαδος της Διακονου

Στιχ. Ολυμπιας λιπουσα πατριδα φιλην,
Προς την ανω χαιρουσα βαινει
πατριδα.

Τη αυτη ημερα, μνημη της Οσιας Μητρος ημων Ευπραξιας.

Στιχ. Ευπραξια προσεισι Χριστω πλουσια,
Πολλαις κομωσα ψυχικαις ευπραξιαις.

Τη αυτη ημερα, μνημη των Αγιων Μαρτυρων Σακτου ( η Σαγκτου ), Ματουρου, Ατταλου και Βλανδινης.

Στιχ. Τρεις εξ ενος πνιγουσιν ανδρας σπαρτιου,
Ως τριπλοκον τι σπαρτιον συνημμενους.
Νικης αγωνος ιππικου τη Βλανδινη,
Διδωσι λαμπρα παμβασιλευς τα στεφη.

Ταις αυτων αγιαις πρεσβειαις, Χριστε ο Θεος, ελεησον ημας. Αμην.