Στην πιο Ιερή στιγμή των Θείων και φρικτών του Θεού μυστηρίων πως ανέχεται η συνείδηση των παραδοσιακών συντηρητικών και ενάρετων κληρικών να λένε ένα τόσο μεγάλο ψέμα στον Υπερπανάγιο Τριαδικό Θεό μας: ότι ο Επίσκοπος κοινωνός της αιρέσεως του σχίσματος και της παρασυναγωγής, ορθοτομεί τον λόγο της αληθείας. Θέατρο παίζουν; τι θα απαντούσαν στον Κύριο και Θεό μας Ιησού Χριστό αν τους ρωτούσε: γιατί με κοροϊδεύετε; ενώ λέτε στους ανθρώπους ότι είστε μαθητές μου, τα έργα σας είναι όμοια των σταυρωτών μου. Προκύπτει λοιπόν και σήμερα το ερώτημα: ποιοι είναι με τον Χριστό και ποιοι με την συναγωγή; η ίδια απάντηση πάντα: φοβόντουσαν να ομολογήσουν τον Χριστό Θεό για να μην γίνουν αποσυνάγωγοι.
16 Απριλίου 2011
Η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ
- 1937. Το πρώτο Ματθαιϊκό σχίσμα στους κόλπους της Εκκλησίας της Ελλάδος και συγκεκριμένα προς τους τρεις Ορθοδόξους νόμιμους κανονικούς ενιστάμενους Ιεράρχες. Ακολούθησε η αντικανονική και παράνομη χειροτονία και τοποθέτηση του Επισκόπου Ματθαίου με προβληματική εκκλησιολογία και με δημιουργία δεύτερης συνόδου παράλληλη προς την Εκκλησία της Ελλάδος, αποτελούμενης της πρώτης παρασυναγωγής (Ματθαίου).
- Ακολούθησαν αργότερα πολλά
ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
- Το 1924 οι καινοτόμοι επίσκοποι της μασονίας έσχισαν την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος και την κατέστησαν σχισματική ως προς τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Κλήρος, μοναχοί και λαϊκοί από το 1924 σταμάτησαν να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους σχισματικούς και όσους τους ακολούθησαν. Αργότερα το 1935 βγήκαν από το σχίσμα και τρεις Επίσκοποι.
- Δημιουργήθηκε και δεύτερη Εκκλησία νέου ημερολογίου η οποία προσκρούει στο Σύμβολο της Πίστεως αφού λέμε ''πιστεύω εις Μίαν Αγίαν Καθολική και Αποστολική Εκκλησία'' και όχι σε δύο Εκκλησίες παράλληλες μεταξύ τους με δύο ξεχωριστές αρχές.
- Η αλλαγή του ημερολογίού δεν ήταν με απόφαση Αγίας Οικουμενικής Συνόδου αφού δεν υπήρχε κανένας ποιμαντικός λόγος, ο λόγος ήταν να εορτάζουν Ορθόδοξοι και αιρετικοί ενωμένοι μεταξύ τους. Ήταν εωσφορική απόφαση από ελάχιστους κακοδόξους Επισκόπους.
- Ακολούθησε σύγχιση στο πλήρωμα της Εκκλησίας αφού πολλαπλασιάστηκαν τα προβλήματα όπως για παράδειγμα εξαφανίστηκε αρκετές φορές η νηστεία των Αγίων Αποστόλων που αποτελεί αρχαία παράδοση της Ορθοδόξου ανατολικής εκκλησίας. Η Ζ' Οικουμενική Σύνοδος λέει ξεκάθαρα ότι όποιος δεν ακολουθεί την άγραφη ή έγγραφη εκκλησιαστική παράδοση όπως είναι το εορτολόγιο της Εκκλησίας το οποίο θεσπίστηκε στην Α' Αγία Οικουμενική Σύνοδο ανάθεμα εστω τρις
- Οι Πανορθόδοξες συνοδικές πράξεις καταδίκης (1583, 1587, 1593) επί ποινή αναθέματος αποκλείουσα πάσα ημερολογιακή αλλαγή ή μεταρρύθμιση ή οιανδήποτε διόρθωση αποκυρήξασα τελικώς την παπική καινοτομία του ''Γρηγοριανού νέου ημερολογίου''.
- Η Εκκλησία της Φιλανδίας, από την ξέφρενη οικουμενιστική της πορεία άλλαξε τον Πασχάλιο Κανόνα της Α' Αγίας Οικουμενικής Συνόδου, και με αυτήν την Εκκλησία έχουν κοινωνία και οι άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Όλες αυτές οι αλλαγές και μεταρρυθμίσεις ήταν αντικανονικές παράνομες με γκανκστερικό και μασονικό τρόπο.
Συνεχιστές, συντηρητές και συγκοινωνοί του νεοημερολογίτικου σχίσματος και της αιρέσεως του οικουμενισμού είναι σήμερα οι δήθεν παραδοσιακοί συντηρητικοί οπαδοί της δυνητικής πλάνης των ''νέων ζωναράδων''. Εάν και οι Πατέρες της Εκκλησίας έλεγαν ότι οι Ιεροί Κανόνες δεν είναι υποχρεωτικοί αλλά είναι δυνητικοί η Εκκλησία μας θα είχε καταντήσει ταμείο αιρέσεων και κακοδοξιών, Θεός φυλάξοι. Διαβάζουμε στα πρακτικά των Οικουμενικών Συνόδων ότι σε περίοδο αιρέσεων στην Εκκλησία όσοι δεν αποτειχίζονταν έγκαιρα από τους κακοδόξους, ενώ οι συνάδελφοι τους είχαν αποτειχιστεί, όταν γινόταν Ορθόδοξη σύνοδος ζητούσαν συγνώμη από τους Πατέρες ώστε να τους κρίνουν και να τους επιτιμίσουν επιεικώς.
7 Απριλίου 2011
Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
Η κύρηξη της σατανικής αιρέσεως του οικουμενισμού στην πράξη γίνεται επίσημα δημόσια παγκοσμίως φανερά από Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους της Ορθόδοξης ανατολικής Εκκλησίας
- 1920, βλάσφημη εγκύκλιο του Οικουμενικού Πατριαρχείου - (άρνηση και κατάργηση της μίας Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας και αναγνώριση των αιρετικών ως εν Χριστώ αδελφούς, συγκληρονόμους Θεού με έγκυρα μυστήρια και ιεροσύνη).
- Συμμετοχή με εκπροσώπηση των
4 Απριλίου 2011
ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Τρεις Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος είχαν διακόψει το μνημόσυνο του Οικουμενικού Πατριάρχη Αθηναγόρα το 1970 όπως και πολλές ιερές μονές του Αγίου Όρους αλλά ταυτόχρονα μνημόνευαν
Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ
Οι Ορθόδοξοι χριστιανοί που έχουν αποτειχιστεί από τους νεοημερολογίτες σχισματικούς και αιρετικούς οικουμενιστές είτε βρίσκονται στο Πατριαρχείο Μόσχας είτε στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας είτε στην Εκκλησία της Ρουμανίας είτε στο Άγιο Όρος είτε στην Εκκλησία της Ελλάδος συγκροτούν όλοι μαζί
10 Μαρτίου 2011
ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ
Στο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας βρίσκονται όλοι οι Ορθόδοξοι χριστιανοί, κληρικοί, μοναχοί, λαϊκοί όλων των βαθμών που έχουν αποτειχιστεί κανονικά και νόμιμα από τους ψευδεπισκόπους και τους κοινωνούντας με αυτούς. Και αυτό γίνεται μέχρι να συγκληθεί Αγία πανορθόδοξη σύνοδος που θα εξετάσει και θα δικάσει τους αιρετικούς, και σχισματικούς οικουμενιστές, και τους παρασυνάγωγους όλων των παρατάξεων.
11 Φεβρουαρίου 2011
ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΠΙΣΤΕΩΣ. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ.
Στην Εκκλησία το μνημόσυνο ανάμεσα σε μνημονεύοντα και μνημονευόμενο αποτελεί κοινωνία και πρέπει να υπάρχει ίδια ταυτότητα πίστεως. Σε καιρό αιρέσεως η ομολογία της πίστεως από την προδοσία φαίνεται από την διακοπή του μνημοσύνου και της εκκλησιαστικής κοινωνίας προ συνοδικής διαγνώσεως από αιρετικούς προϊσταμένους σύμφωνα με τις κανονικές διατάξεις της παραδόσεως της Ορθοδόξου ανατολικής Εκκλησίας. Το ίδιο πράττουμε όταν δημιουργείται σχίσμα και παρασυναγωγή στην Εκκλησία.
7 Φεβρουαρίου 2011
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.
Η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας του ορθοδόξου πληρώματος από τους επισκόπους που έπεσαν:
- Στην αίρεση
- Στο σχίσμα του οικουμενισμού και
- Στην παρασυναγωγή των Γ.Ο.Χ. και των κοινωνούντων με αυτούς
Είναι το μοναδικό υποχρεωτικό
6 Φεβρουαρίου 2011
Η ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Το ερώτημα που απασχολεί τους Ορθοδόξους χριστιανούς σήμερα είναι: πως μπορούν να βρίσκονται εντός της μίας Αγίας καθολικής και αποστολικής εκκλησίας, χωρίς να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους επισκόπους που έχουν πέσει
2 Φεβρουαρίου 2011
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ
ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ
ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ
ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ
ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ
ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί κληρικοί, μοναχοί καί λαϊκοί τῆς Μίας Ἀγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας ἔχουμε χρέος νά ὁμολογήσουμε τήν ἀληθινή πίστη στά σημερινά χρόνια τῆς ἀποστασίας: γι' αὐτό, σύμφωνα μέ τό κανονικό ἐκκλησιαστικό δίκαιο καί τήν πράξη τῆς Ἐκκλησίας δηλώνουμε: ὅτι γιά λόγους εὐσεβείας καί δικαιοσύνης, ἔχουμε ἀποτειχισθεῖ μέ διακοπή πᾶσης ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας πρό συνοδικῆς διαγνώσεως, ἀπό τούς Ἐπισκόπους πού κηρύττουν γυμνῇ τῇ κεφαλῄ στήν Ἐκκλησία τήν αἴρεση καί τό νέο-ἡμερολογίτικο σχίσμα τοῦ οἰκουμενισμοῦ, καί ἀπό αὐτούς πού συγκοινωνοῦν μαζί τους. Ἀκόμη δηλώνουμε πῶς δέν ἔχουμε καμία ἐκκλησιαστική κοινωνία, μέ τούς Ἐπισκόπους τῆς παρασυναγωγῆς ὅλων τῶν παρατάξεων τῶν λεγομένων Γ.Ο.Χ., καί μέ αὐτους πού συγκοινωνοῦν μαζί τους. Μέ τήν θεάρεστη, λυτρωτική καί σωτήρια πράξη τῆς ἀποτειχίσεως, εἴμαστε ὥς Ὀρθόδοξοι ἄξιοι τιμῆς καί ὄχι καταδίκης, διότι ὄχι μόνο σχίσμα δέν προξενήσαμε, ἀλλά ἐλευθερώσαμε τήν Ἐκκλησία ἀπό τήν κοινωνία τῶν αἰρέσεων καί τῶν σχισμάτων τῶν ψευδεπισκόπων. Ἡ Ὀρθόδοξη ἔνσταση εἶναι ἡ κανονική ὁδός, πού ὁδηγεῖ σέ συγκρότηση γενικῆς ἐκκλησιαστικῆς συνόδου γιά τή δίκη τοῦ καινοτομοῦντος πληρώματος, καί τήν ἐπαναφορά τῆς κανονικῆς τάξης στήν ἀνατολική Ἐκκλησία.
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΛΑΙΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΑΠΑΣ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΑΞΙΜΟΣ ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΣ ΜΑΥΡΟΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)