16 Απριλίου 2011

Η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ



  1. 1937. Το πρώτο Ματθαιϊκό σχίσμα στους κόλπους της Εκκλησίας της Ελλάδος και συγκεκριμένα προς τους τρεις Ορθοδόξους νόμιμους κανονικούς ενιστάμενους Ιεράρχες. Ακολούθησε η αντικανονική και παράνομη χειροτονία και τοποθέτηση του Επισκόπου Ματθαίου με προβληματική εκκλησιολογία και με δημιουργία δεύτερης συνόδου παράλληλη προς την Εκκλησία της Ελλάδος, αποτελούμενης της πρώτης παρασυναγωγής (Ματθαίου).
  2. Ακολούθησαν αργότερα πολλά
    σχίσματα και διαιρέσεις μέσα στους κόλπους της παρασυναγωγής των Γ.Ο.Χ. με αντικανονικές χειροτονίες αλλά και παράνομες, έτσι ώστε αυξήθηκε ο αριθμός των παρατάξεων.
  3. Μόνο αυτοί που ενίστανται κανονικώς και νομίμως κατά των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών είναι αυτοί που θα προκαλέσουν και θα συγκαλέσουν στο σύνολο τους μια Πανορθόδοξη σύνοδο αφού το επιτρέψει ο Άγιος Θεός για να καταδικάσουν την αίρεση και το σχίσμα του οικουμενισμού, όπως έγινε και από την Ρώσικη Εκκλησία της διασποράς όπου και αναθεμάτισε τους κοινωνούντας με την αίρεση του οικουμενισμού.
  4. Μέχρι να καταδικαστούν οι υπόδικοι και δυνάμει αιρετικοί σχισματικοί και παρασυνάγωγοι από μια Αγία και όχι λυστρική Πανορθόδοξη Σύνοδο τα μυστήρια τους είναι έγκυρα εάν έχουν κανονική αποστολική διαδοχή. Όταν κριθούν και καταδικαστούν και επέλθει η κανονική τάξη της Εκκλησίας και γίνουν εν ενεργεία αιρετικοί, σχισματικοί και παρασυνάγωγοι τότε τα μυστήρια τους θα είναι άκυρα.
  5. Σε αυτή την πλάνη ώστε να διακηρύσσουν άκυρα μυστήρια προ συνοδικής διαγνώσεως έχουν πέσει πολλοί καινοτόμοι νεοημερολογίτες και πολλοί παραταξιακοί των Γ.Ο.Χ. αναμεταξύ τους.
  6. Τα δυο άκρα της Εκκλησίας δηλαδή οι νεοημερολογίτες οικουμενιστές και οι παραταξιακοί όλων των συνόδων έπεσαν και σε μια άλλη πλάνη ώστε να διακηρύσσουν στους κανονικώς και νομίμως ενισταμένους κληρικούς που διέκοψαν το μνημόσυνο και την εκκλησιαστική κοινωνία των αιρετικών σχισματικών και παρασυνάγωγων Επισκόπων ότι η Θεία λειτουργία που κάνουν είναι άκυρη αφού δεν μνημονεύουν τον οικείο Επίσκοπο. Γι'αυτό και βρίσκονται στα δύο άκρα, ενώ η Θεία λειτουργία ειναι χριστοκεντρική αυτοί πιστεύουν ότι είναι επισκοποκεντρική. Δεν έχουν καμία σχέση με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και με την πράξη της Εκκλησίας, γι'αυτό και έπεσαν στην δαιμονική πλάνη.
  7. Η διακοπή του μνημοσύνου και της εκκλησιαστικής κοινωνίας των κανονικώς και νομίμως ενισταμένων προς τους υπόδικους καινοτόμους συνεχίζεται μέχρι να πραγματοποιηθούν οι διαδικασίες της συνοδικής κρίσεως και καταδίκης, και αφού έλθει η κανονική τάξη από την Ορθόδοξη Σύνοδο, τότε πάλι είναι υποχρεωμένοι να μνημονεύουν και να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους Επισκόπους το πληρωμα της Οθοδόξου Εκκλησίας.
  8. Χωρίς να έχει γίνει η συνοδική πράξη της καταδίκης των οικουμενιστών για την α'ιρεση και το σχίσμα και όσων συγκοινωνούν με αυτούς και αφού δεν υπάρχει Επίσκοπος της Εκκλησίας της Ελλάδος που να ενίσταται κανονικά και νόμιμα, πως οι παραταξιακοί μνημονεύουν και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τόσους Επισκόπους διαφορετικών Συνόδων παράλληλων προς την Εκκλησία της Ελλάδος; από εδώ φαίνεται καθαρά η αντικανονικότητα και η παράνομη και ψευδώς δήθεν ένσταση τους, ενώ στην πράξη δημιούργησαν αρκετές παράλληλες συνόδους προς την Εκκλησία της Ελλάδος γι' αυτό και αποτελούν παρασυναγωγή. Όσοι κληρικοί και λαϊκοί το καταλάβουν έχουν υποχρέωση να αποτειχιστούν από τους επισκόπους της παρασυναγωγής και τότε θα ενίστανται κανονικώς και νομίμως προ συνοδικής διαγνώσεως. Η υποχρέωση όλων των Ορθοδόξων Χριστιανών είναι: να αποτειχιστούν από τους αιρετικούς, τους σχισματικούς και τους παρασυνάγωγους κανονικά και νόμιμα προ και μέχρι συνοδικής διαγνώμης και εξετάσεως.

3 σχόλια:

  1. ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ, ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΗ ΚΑΛΟΣΥΝΗ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ, ΕΝΝΟΩ ΣΕ ΠΟΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Η ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΒΙΟΥΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΓΙΩΝ, ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, ''ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ'' ΚΑΙ ''ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ''.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχει η δεν εχει καταδικαστει το γρηγοριανο απο μεγαλες συνοδους??για τα σιγγιλια γνωριζεις τιποτα?
    το 1583 επι ιερεμιου β του τρανου,το 1587.το 1593,το 1848 με πανορθοδοξη συνοδο που αναφερεται στους καινοτομους και αποστατες("Κρατῶμεν τῆς ὁμολογίας, ἥν παρελάβομεν ἄδολον παρά τηλικούτων ἀνδρῶν, ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν, ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου.Ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλιπῆ τήν κεκηρυγμένην Ὀρθόδοξον Πίστιν. Ἀλλ’ αὕτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μή ἐπιδεχομένη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν, ἥν τινα οὔν καί ὁ τολμῶν ἤ πρᾶξαι ἤ συμβουλεῦσαι ἡ διανοηθῆναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τήν πίστιν τοῦ Χριστοῦ, ἤδη ἑκουσίως καθυπεβλήθη εἰς τό αἰώνιον ἀνάθεμα, διά τό βλασφημῆσαι εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον, ὡς τάχα μή ἀρτίως λαλῆσαν ἐν ταῖς Γραφαῖς καί Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις...
    " Ἅπαντες οὔν οἱ νεωτερίζοντες ἤ αἱρέσει ἤ σχίσματι, ἑκουσίως ἐνεδύθησαν κατάραν ὡς ἱμάτιον, κἄν τε Πάπαι κἄν τε Πατριάρχαι, κἄν τε κληρικοί, κἄν τε λαϊκοί, κἄν Ἄγγελος ἐξ

    αν δεν πιστευεις υπαρχουν στο αγιο ορος.το ενα πρωτοτυπο βρισκεται στην ι.μ παντελεημωνος με αριθμ κωδικου 772 και το αλλο με αριθμο κωδικα 281 στο κελι ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ της ιερας σητης καυσοκαλυβιων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διάβασε το παρακάτω βιβλίο:
      http://www.scribd.com/fullscreen/58028667?access_key=key-1pp97t5vgev6ncdvk6pu

      και το βιβλίο: ''επιτομή των ιερών κανόνων''
      στα παραπάνω βιβλία θα σου λυθούν οι απορίες για το δυνάμει και ενεργεία.

      Διαγραφή