7 Νοεμβρίου 2012

ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ

Κανονικό κείμενο αποτειχίσεως του Ορθοδόξου Εκκλησιαστικού πληρώματος προ και μέχρι Αγίας και όχι λυστρικής Συνοδικής διαγνώσεως από την.....
κοινωνία:

1)  της αιρέσεως των οικουμενιστών,

2)  του σχίσματος των οικουμενιστών,

3)  της παρασυναγωγής των παραταξιακών.

Σχόλιο Γεώργιου Γιαννόπουλου:

Προσοχή στις αντικανονικές αποτειχίσεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Μαϊμού αποτείχιση είναι αυτή που κυκλοφορεί από ένα σωματείο, που ενώ έχει διακόψει την κοινωνία προς τους αιρετικούς οικουμενιστές, οι ίδιοι βρίσκονται μέσα στο νεο-ημερολογίτικο σχίσμα των οικουμενιστών.

Επίσης πλάνη είναι η παρασυναγωγή όλων των συνοδικών παρατάξεων των λεγομένων  <<Γ.Ο.Χ.>>, επειδή έχουν δημιουργήσει καινούριες Εκκλησίες με Επισκόπους, Μητροπόλεις και Συνόδους που έχουν παράλληλη, ξεχωριστή και διαφορετική αρχή ως προς την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. 

Και τέλος προσοχή στην ψεύτικη ομολογία πίστεως της συνάξεως κληρικών και μοναχών, που ενώ έχουν κοινωνία στην πράξη και με την αίρεση και με το σχίσμα των οικουμενιστών, στην θεωρία παρουσιάζουν ομολογία πίστεως πλαστή που αποτελεί θέατρο, σαν να προσπαθεί κάποιος να ξεδιψάσει από μία εικόνα που δείχνει ζωγραφιστό νερό.

5 σχόλια:

  1. αδερφε μου ενταξει καταλαβα το πιστευω σου.θεωρεις οτι το νεο εχει μυστηρια ακομα εφοσον δεν εγινε συνοδος για να τους καταδικασει.αρα...τοτε εφοσον δεν εγινε οικουμενικη συνοδο να τους καταδικασει αρα συμφωνα με το πιστευω σου ακομα δεν ειναι σχισμα ουτε αιρεση γιατι συμφωνα με την εκκλησιαστικη ιστορια οπως μας αναφερεις συνεχεια οταν εγινε το σχισμα του 1054 εγινε συνοδος και τους καταδικασε.αλλα μπορεις να αποτειχιστεις κανονικα αλλα δεν εφοσον δεν εχουν καταδικαστει απο ορθοδοξη συνοδο δεν ειναι ακομα σχισμα η αιρεση,ειναι μεν υποδικοι στο σχισμα αλλα δεν εχει επικυρωθει.κανω λαθος?γιατι εφοσον λες οτι εχουν μυστηρια εφοσον δεν καταδικαστηκαν αρα δεν ειναι και σχισματικοι ουτε αιρετικοι.και ουτε το νεο εινι σχισμα η αιρεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη αδερφέ, αλλά δεν βγάζω νόημα από το σχόλιο.

      Διαγραφή
  2. θελω να σου πω το εξης:θεωρεις οτι εφοσον δεν εγινε οικουμενικη ορθοδοξη συνοδος για να τους καταδικασει λες οτι εχουν ακομα μυστηρια η εκκλησια του νεου.αρα....εφοσον δεν τους καταδικασε ακομα αρα ουτε σχισματικοι ειναι ακομα αλλα ουτε αιρετικοι γιατι συμφωνα με τα λεγομενα σου πρεπει να γινει συνοδος για να τους καταδικασει.αρα εσυ πως λες οτι ειναι σχισματικοι και αιρετικοι.γιατι εφοσον λες οτι εχουν μυστηρια για τον λογο οτι δεν τους εχει καταδικασει συνοδος αρα ουτε σχισματικους μπορεις να τους πεις ουτε αιρετικους εφοσον δεν τους καταδικασε ακομα συνοδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να διαβάσεις τα πρακτικά των Οικουμενικών Συνόδων για να καταλάβεις την πορεία από την ώρα που πέφτει κάποιος σε αίρεση ή σχίσμα, πως αρχίζει η ένσταση χωρίς να κάνουμε καινούρια Εκκλησία και πως οι αποτειχισμένοι Πατέρες συγκροτούσαν τις Αγίες Συνόδους για να καταδικάσουν τους κακοδόξους.

      Διαγραφή
  3. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΜΑΣ.

    ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ
    Κατά του Οικουμενισμού
    (ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ)
    ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ "Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΟΥ" από την Παναίρεση του Οικουμενισμού, από τον Ευστάθιο Μοσχοβίτη http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm (συμπληρωμένο)


    Ο Απόστολος Παύλος
    Καινή Διαθήκη, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ".
    ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 8 "Αλλά να ηξεύρετε τα Εξής: Εάν ακόμη και ημείς οι απόστολοι ή και άγγελος από τον ουρανόν κηρύττη εις σας άλλο ευαγγέλιον, διαφορετικόν από εκείνο, που σας εκηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα και χωρισμένος δια παντός από τον Χριστόν".


    "Ἡ Διαχρονικὴ Συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ Ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ Διακοπῆς Μνημονεύσεως Ἐπισκόπου Κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας Αἵρεσιν", του Iερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμηνά, Degiorgio εκδόσεις, Τρίκαλα 2012. Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν http://www.freevolition.gr/15.pdf .

    ΑπάντησηΔιαγραφή