30 Ιανουαρίου 2017

ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΝΗΤΙΚΗ Η  ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ  ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Γεννάται όμως ακολούθως το εξής ερώτημα: Ευ και καλώς δια τους ούτω αντιδράσαντας και καθελόντας τον αιρετικόν.Τιμή και έπαινος τους ανήκει συμφώνως προς τους λόγους των Ιερών Κανόνων. Αλλά οι άλλοι, οι μη διακόψαντες την μετά του αιρετικού κοινωνίαν και μέχρι της συνοδικής του καταδίκης κοινωνούντες αυτώ, πώς πρέπει να θεωρώνται, αφού ουδέν περί αυτών αναφέρουν οι σχετικοί Ιεροί Κανόνες; Εάν οι Ιεροί Κανόνες δεν ομιλούν περί της τύχης των συνεχισάντων την κοινωνίαν μετά του αιρεσιάρχου, μέχρι της συνοδικής καταδίκης αυτού, αυτό δεν σημαίνει, ότι η φύσις των ανωτέρω Κανόνων τυγχάνει δυνητική και κατ΄ ακολουθίαν και η μετά του αιρετικού κοινωνία ακατάκριτος ή αδιάφορος. Παν τουναντίον! Απόδειξις τα Πρακτικά των Ιερών Συνόδων, η Ιερά δηλαδή Παράδοσις της Ορθοδοξίας, εκ των οποίων περιτράνως πιστοποιείται το κατάκριτον, υπόλογον και κολάσιμον της διαγωγής των τοιούτων επισκόπων και κληρικών γενικότερον. Το ακριβώς αντίθετον ετόλμησε να ισχυρισθεί μόνον ο αρχιμανδρίτης π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, αδιαφορών πλήρως δια την τολμουμένην παραποίησιν της αλήθειας.

Γράφει λοιπόν: ''Αλλά η διακοπή του μνημοσύνου ''προ συνοδικής διαγνώσεως '' και καταδίκης δεν έχει την έννοιαν αποφυγής μολυσμού εκ της κηρυττομένης αιρέσεως! Όχι αδελφέ μου! Αν είχεν αυτήν την έννοιαν, τότε οι Κανόνες δεν θα παρείχον απλώς δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου δι΄αίρεσιν ''προ συνοδικής διαγνώμης'', αλλά θα εθέσπιζον ρητήν και σαφή υποχρέωσιν μετ΄ απειλής βαρυτάτων ποινών εν εναντία περιπτώσει... Δεν υπάρχει λοιπόν κίνδυνος να...μολυνθώμεν, ούτε μνημονεύοντες του Πατριάρχου (εφόσον ακόμη δεν κατεδικάσθη), ούτε πολλώ μάλλον δεχόμενοι εις κοινωνίαν τους μνημονεύοντας αυτού''.... ''Ο Κανών είναι δυνητικός και ουχί υποχρεωτικός''...''Ότι τούτο είναι αληθές'' συνεχίζει ο Πανοσολογιώτατος, ''πείθει και το γεγονός, ότι, ενώ εν τη μακρά ιστορία της Εκκλησίας καθηρέθησαν αναρίθμητοι επίσκοποι επί αιρέσει, ουδέποτε ετιμωρήθη κληρικός τις καν απλώς επετιμήθη δια τον λόγον, ότι δεν έσπευσε να αποσχισθεί πάραυτα από του αιρετικού επισκόπου, αλλά ανέμενε την υπό Συνόδου καταδίκην αυτού...''.''Τα αντιθέτως λεγόμενα είναι ανόητοι ζηλωτισμοί''.
Διατί εν τοιαύτη περιπτώσει ο αγιώτατος πατριάρχης Αλεξανδρείας Κύριλλος προέτρεπε, αντιθέτως προς τον π. Επιφάνιον, τους πιστούς της Κων/λεως κληρικούς και λαϊκούς, να απέχουν της κοινωνίας του αιρετικά κηρύσσοντος Νεστορίου, καίτοι δεν είχε συνέλθει ακόμη Σύνοδος προς καταδίκην του;  Σημειωτέον δε, ότι, όταν έγραφε τα ανωτέρω ο θείος Κύριλλος, οι πλείστοι των πιστών και των κληρικών της Κων/λεως είχον ήδει διακόψει κοινωνίαν προς τον κακόδοξον ποιμενάρχην των πλην ολίγων ελαφροτέρων και των κολακευόντων αυτόν''. Διατί ο άγιος Υπάτιος, μόλις επληροφορήθη την κακοδοξίαν του Νεστορίου, διέκοψε το μνημόσυνόν του, πριν καν συνέλθει η Σύνοδος προς καταδίκην του κακοδόξου''; Διατί ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής διέκοψε πάσαν εκκλησιαστικήν  κοινωνίαν προ ''συνοδικής διαγνώμης'', μεθ΄  όλων σχεδόν των θρόνων Ανατολής και Δύσης, ένεκα της αιρέσεως του μονοθελητισμού, ώστε να θεωρείται υπό των αντιπάλων του ''εκτός Εκκλησίας'';  Διατί οι προ της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου αθλήσαντες εικονόφιλοι, κληρικοί και λαϊκοί, διετέλεσαν εν ακοινωνησία προς τους εικονομάχους επί δεκαετίας ολοκλήρους, εν φυλακαίς και όρεσι και σπηλαίοις υπάρχοντες δια την καλήν ομολογίαν;  ''Ανόητος ζηλωτής'' ήτο και ο πρωταγωνιστής της μερίδος των εικονόφιλων Θεόδωρος ο Στουδίτης, όστις έγραφε:  ''ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν (τον εικονομάχον δηλαδή επίσκοπον), καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων'';  Ή, όταν δια πολύ κατώτερον της εικονομαχίας θέμα, τον παράνομον ήτοι γάμον του αυτοκράτορος, μετά αφθάστου παρρησίας διεκήρυσσσεν:  ''Πάντα ημίν φορητά μέχρι θανάτου, ή μετασχείν της εκείνου κοινωνίας (ιερέως Ιωσήφ) και των εκείνω συλλειτουργούντων; (P.G.99,972). Οποία, όμως αναλήθεια, έλειψις λογικής και σοβαρότητος και  ιδιαιτέρως αντορθόδοξον πνεύμα υπάρχει εις αυτούς τους λόγους αρχιμανδρίτου, θα δειχθεί λεπτομερέστερον κατωτέρω. Εν πρώτοις είναι αδύνατον να υπάρξει Κανών, που να τιμωρεί τον Ιερέα ή τον Επίσκοπον, διότι δεν διέκοψεν κοινωνίαν με τον αιρετικόν προ συνοδικής διαγνώμης. Διατί; Διότι η Σύνοδος εν τοιαύτη περιπτώσει,  τί ρόλον θα παίζει, αφού θα έρχεται να δώσει το παρόν πάντοτε...''κατόπιν εορτής'';  Και, πώς είναι δυνατόν να είναι αληθής σύνοδος, διεκδικούσα ήτοι την Ευαγγελικήν αλήθειαν, αφού δεν θα προστατεύει αύτη τον υπό αυτής ποιμενόμενον κλήρον και λαόν, αλλά θα προστατεύεται υπό αυτών; Διότι εν εσχάτει αναλύσει, αυτό σημαίνει η υποχρεωτική αντίδρασις πάντων των άλλων, άμα τη εμφανίσει της αιρέσεως, εξαιρέσει της Συνόδου, ήτις θα έρχεται να δώσει το παρόν τελευταία! Ένας τοιούτος Κανών, εάν υπήρχε, θα ομοίαζε προς τον σχετικόν πολιτικόν νόμον, που θα διέταζε πάντας τους στρατιώτας και αξιωματικούς να μάχονται ανενδότως, άμα τη εμφανίσει του εχθρού, πλην των στρατηγών και επιλαρχών, οι οποίοι θα συνήρχοντο εις σύσκεψιν τελευταίοι, δια να ανακοινώσουν, ότι κακώς επετέθη ο εχθρός και έπραξαν πολύ καλώς, που αντέδρασαν εγκαίρως, στρατός και αξιωματικοί!... Αλλά και οι σύγχρονοι συνοδικοί πατέρες δεν φαίνεται να διαφέρουν της ψυχολογίας του αυτοκλήτου δικηγόρου των, αφού επί ολοκλήρους δεκαετίας τώρα, ενώ βλέπουν την αίρεσιν του Οικουμενισμού αυξανομένην και προκλητικώς καταλύουσα τα των ''πατέρων όρια'', τα οποία υποτίθεται, ότι οι Σεβασμιώτατοι πρέπει, να φυλάττουν, ως κόρην οφθαλμού, αυτοί, όταν συνέρχονται, αντί να καταδικάσουν την κακοδοξίαν, διώκουν τους ολίγους εκ των πιστών, που ετόλμησαν, να αντιδράσουν εις την αίρεσιν διεκδικούντες την φωνήν των Ιερών Κανόνων! Όντως ακριβής επανάληψις του αντορθοδόξου παρελθόντος της  Εκκλησίας. Αλλά και κάτι άλλο. Κατά ποίαν λογικήν θα απήτει ο υποτιθέμενος ούτος Κανών να καθαιρεθεί η Σύνοδος τους μη προ αυτής αντιδράσαντας κληρικούς, όταν αυτοί οι ίδιοι, οι εις τον αυτόν βαθμόν ενοχής, εν συγκρίσει προς τους προ αυτών αντιδράσαντας;! Τοιούτος Κανών θα είχεν θέσιν, ΜΟΝΟΝ, όταν οι επίσκοποι της ''συνοδικής διαγνώμης'' είχον αντιδράσει εγκαίρως και πατερικώς εις την κακοδοξίαν, αλλά δεν ηδυνήθησαν να συνέλθουν εν συνόδω προς καταδίκην του κακοδόξου, λόγω επεμβάσεως της Πολιτείας και υπερασπίσεως του αιρετικού, ως εγένετο πολλάκις,  και ιδία επί Εικονομαχίας. Τότε, ασφαλώς συνερχόμενοι οι εν λόγω επίσκοποι έχουν όλο το δικαίωμα να καταδικάσουν τους μη μιμηθέντας την διαγωγήν των κληρικούς, ως εγένετο εν τη Ζ΄ Οικουμενική Συνόδω. Τότε βεβαίως δεν δοκιμάζονται, δεν προλαβάνουν να δοκιμασθούν, και αι συνειδήσεις των λοιπών κληρικών, με το,ποίαν δηλαδή στάσιν θα πρέπει να τηρήσουν έναντι της κακοδοξίας κ.λ.π.  Ας μην λοιπόν ματαιοπονεί ο Πανοσιολογιώτατος, προσπαθών να ερνηνεύσει την συνείδησίν του, ως και πάντων των κοινωνούντων εν γνώσει και ''προσυνοδικής διαγνώμης'' τη κηρυττομένη αιρέσει, διότι πανταχόθεν στενά δι΄ αυτόν και τους προστατευομένους του... Αλλά μήπως η Εκκλησία του Χριστού και ΠΡΟ της δημιουργίας των σχετικών Ιερών Κανόνων, δεν αντιμετώπιζεν επιτυχώς τας εμφανιζομένας αιρέσεις,  βάσει της διδασκαλίας της Αγίας Γραφής και των αγίων τέκνων της, ως σαφώς μαρτυρεί τούτο και ο άγιος Θεόδωρος;  ''Παραγγελίαν γαρ έχομεν εξ΄ αυτού του Αποστόλου, εάν τις δογματίζει ή προτάσσει ποιείν ημάς, παρ΄ ο παρελάβομεν, παρ΄ ο οι Κανόνες των κατά καιρών Συνόδων,  καθολικών τε και τοπικών ορίζουσιν, απαράδεκτον αυτόν έχειν και μηδέ λογίζεσθαι αυτόν εν κλήρω αγίω''. (PG.99,988A).Τούτο ακριβώς εφήρμοσαν και οι άγιοι Πατέρες της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου κατά την δίκην και καταδίκην των εικονομάχων, παρά τα αντιθέτως γραφέντα υπό του π. Επιφανίου,  ότι δηλαδή  ''ουδέποτε  ετιμωρήθη κληρικός τις, ή καν επετιμήθη δια τον λόγον, ότι δεν έσπευσε να αποσχισθεί πάραυτα από του αιρετικού επισκόπου... Παραθέτομεν ευθύς αμέσως αντιπροσωπευτικά κείμενα από τας συνεδρίας της Συνόδου.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ είπε: Ηνίκα πάσα η ομήγυρις αύτη το εν λαλεί και φρονεί, έμαθον και επηροφορήθην, ότι η αλήθεια αύτη εστίν, η νυνί ζητουμένη και κηρυσσομένη. Και δια τούτο καγώ αιτώ συγνώμην των πρώτων μου κακών, και θέλω μετά πάντων και φωτισθήναι και διδαχθήναι τα πλημμελήματα και αμάρτηματά μου άμετρα έστι και ως ο Θεός κατανύξει την Ιεράν Σύνοδον και το πανάγιον δεσπότην... ΤΑΡΑΣΙΟΣ: Ώφειλες εκ των ανέκαθεν χρόνων ανοίξαι σου τα ώτα και Παύλου του θείου Αποστόλου ακούσαι λέγοντος: ''στήκετε,  κρατείτε τας παραδόσεις, ας παρελάβετε είτε δια λόγου, είτε δι΄ επιστολής ημών''. Και πάλιν Τιμοθέω και Τίτω γράφοντος:  ''τας βεβήλους κενοφωνίας παραιτείσθαι''. Τι βεβηλότερον ή τι κενοφωνότερον του λέγειν Χριστιανούς ειδωλολατρήσαι;
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ: Κακόν ην και ομολογούμεν, κακόν ην, αλλ΄ούτως επράχθη και ούτως επράξαμεν και δια τούτο αιτούμεν συγνώμην των πλημμελημάτων ημών. Ομολογώ, Δέσποτα, έμπροσθεν της τιμιωτάτης αγιωσύνης υμών, και πάντων των αδελφών της αγίας Συνόδου, ότι ημάρτομεν και ηνομήσαμεν και κακώς επράξαμεν και συγνώμην αιτούμεν περί τούτου...
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ επίσκοπος Αγκύρας είπεν: Όθεν και εγώ επίσκοπος Αγκύρας της πόλεως, προαιρούμενος ενωθήναι τη Καθολική Εκκλησία...ταύτην την παρούσαν έγγραφόν μου ομολογίαν ποιούμαι και προσάγω υμίν τοις εξ αποστολικής αυθεντίας λαβούσι την εξουσίαν. Εν αυτώ δε και συγνώμην εξαιτούμαι παρά της Θεοσυλέκτου  υμών μακαριότητος υπέρ ταύτης μου της βραδύτητος. Δέον γαρ ην μη υστερηκέναι με προς την της Ορθοδοξίας ομολογίαν. Αλλά της άκρας μου αμαθείας και νωθρείας και ημελημένης διανοίας εστί τούτο''.

Γ΄). Τη αγία και οικουμενική Συνόδω ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ (επίσκοπος Αμορίου) ο ελάχιστος χριστιανός ομολογώ και συντίθεμαι και δέχομαι και ασπάζομαι...και δια τούτο παρακαλώ υμάς άγιοι του Θεού και βοώ:  Ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιον υμών. Δέξασθέ με ως εδέξατο ο Θεός τον άσωτον και την πόρνην και τον ληστήν. Ζητήσατέ με καθώς εζήτησεν ο Χριστός το απολωλός πρόβατον, ο ανέλαβε επί των ώμων.[...]

29 Ιανουαρίου 2017

ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΩΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.!!!!!!!!!!

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ :  

ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ  ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΕ ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΩΚΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ  ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ  ΠΑΝΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ.!!!!!

ΧΤΥΠΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ????

ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΗΜΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΩΡΑ.!!!!!!!!!!

ΔΙΩΚΟΥΝ ΚΑΙ  ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΣΟΥΝ ΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΚΤΗΝΗ  ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ   ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ.!!!!!!!!!!!!!

ΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.!!!!!!!!!!

ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΑΠΙΩΝ ΠΤΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΥΣΤΙΚΩΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.!!!!!!!!

ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΤΕΤΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ.!!!!!!!!!!

ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.!!!!!!

ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΜΠΡΕΖΙΝΣΚΙ.!!!!!!!!!!!

ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ.!!!!!

ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.!!!!!!!!

ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.!!!!!!!!!!

ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΙΩΣΕΙ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.!!!!!!!!!!!

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.!!!!!!!!!!

ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ.!!!!!!!

ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.????????

Ο "ΑΟΡΑΤΟΣ" ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΤΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ.!!!!!!!!!!

ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ.!!!!!!!!!!!!!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ.!!!!!!!!!!!!!

ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟΝΥΜΟ ΤΟΝ ΑΝΘΙΜΟ ΤΟΥΣ  ΑΙΣΧΡΟΥΣ ΑΔΕΣΠΟΤΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΤΡΙΑΔΟΣ ΤΗΣ ΣΥΡΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΓΑΜΟΥ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ΑΛΗΤΑΡΙΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ????????

ΔΙΩΚΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΦΥΛΑΚΙΖΟΥΝ ΦΙΜΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.!!!!!!!!!!

ΞΗΛΩΜΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΒΟΛΟ - ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ ΠΤΩΜΑΤΩΝ.!!!!!!!!!!!!!!

ΞΗΛΩΜΑ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟ - ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟ - ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΕΡΑΦΕΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΕΜΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ.!!!!!!!!!

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΦΥΤΕΥΤΟΙ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟ - ΕΠΟΧΙΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.!!!!!!!!!!

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ

ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΤΙ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ.!!!!!!!!!!!!

ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΣΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ  ΣΤΑ ΔΥΟ.!!!!!!!!!!!!

ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ.!!!!!!!!!!

ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.!!!!!!!!!

ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΩΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.!!!!!!!!!!

28 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΤΩ ΤΑ ΒΡΩΜΟΧΕΡΑ ΣΑΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ   ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΑΙΣΧΡΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΑΠΙΩΝ ΠΤΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ. ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΛΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΑΣΜΕΝΑ. ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΣΕ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ. ΕΜΠΡΟΣ ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΑΔΗ.

Σε ποινή φυλάκισης 20 ετών καταδικάστηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης ο ηγούμενος της παλιάς Αδελφότητας της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους, για τα επεισόδια με τις μολότωφ που εκτυλίχθηκαν τον Ιούλιο του 2013 στο αντιπροσωπείο (κονάκι) της Μονής, στις Καρυές.

Για τα επεισόδια καταδικάστηκε και ένας ακόμη μοναχός της ίδιας Αδελφότητας.

Τις επόμενες μέρες θα εκδοθούν εντάλματα που θα αποσταλούν στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα, ώστε να συλληφθούν οι φυγόποινοι μοναχοί, που βρίσκονται στο Άγιο Όρος και να οδηγηθούν στη φυλακή.

Σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση που εκδόθηκε τα μεσάνυχτα, οι δύο καταδικασθέντες ζηλωτές μοναχοί -που δεν παρέστησαν στο δικαστήριο και εκπροσωπήθηκαν από πληρεξούσιο δικηγόρο- οδηγούνται στη φυλακή, καθώς το δικαστήριο δεν χορήγησε ανασταλτικό αποτέλεσμα στην εκτέλεση της ποινής.

Το Δικαστήριο έκρινε, κατά πλειοψηφία, ένοχο τον ηγούμενο Μεθόδιο ως ηθικό αυτουργό των επεισοδίων, ενώ ο δεύτερος κατηγορούμενος καταδικάστηκε ως φυσικός αυτουργός για έκρηξη, πρόκληση εμπρησμού κ.ά. Να σημειωθεί ότι τα επεισόδια προκλήθηκαν, όταν δικαστικοί επιμελητές επιχείρησαν να εκκενώσουν το αντιπροσωπείο, κατ' εφαρμογήν προηγούμενης δικαστικής απόφασης, με αποτέλεσμα να εκδηλωθούν αντιδράσεις και να εκτοξευτούν αυτοσχέδιες βόμβες μολότοφ.

Στο εδώλιο του ίδιου δικαστηρίου κάθισαν άλλοι έξι ζηλωτές μοναχοί, οι οποίοι καταδικάστηκαν ως απλοί συνεργοί σε πολυετείς ποινές κάθειρξης, αλλά τους χορηγήθηκε ανασταλτικό αποτέλεσμα στην εκτέλεση της ποινής, με συνέπεια να αφεθούν ελεύθεροι έως το Εφετείο. Αντίθετα με τους παραπάνω το Δικαστήριο αθώωσε τρεις λαϊκούς που παραπέμφθηκαν σε δίκη για εμπλοκή στα ίδια επεισόδια.

Όσοι εκ των κατηγορούμενων μοναχών παρέστησαν στο δικαστήριο ισχυρίστηκαν στις απολογίες τους ότι βρέθηκαν σε θέση άμυνας κι έκαναν λόγο για κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ενώ τόνισαν ότι προέβησαν στις πράξεις τους για να προστατεύσουν το κονάκι αλλά και προς εκφοβισμό. Τα παραπάνω επεισόδια εντάσσονται στην πολυετή διαμάχη μεταξύ παλιάς και νέας Αδελφότητας Εσφιγμένου. Η νέα Αδελφότητα συγκροτήθηκε, με απόφαση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους το 2005 και έκτοτε θεωρείται νόμιμη, αλλά η παλιά αρνείται να παραδώσει το Μοναστήρι και το αντιπροσωπείο, με συνέπεια να σημειώνονται κατά καιρούς εντάσεις και επεισόδια, αμαυρώνοντας την εικόνα της μοναστικής Πολιτείας.

ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΦΡΑΓΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑΦΟΠΛΑΚΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

Παρα πολλοι ειναι οι Ιεροι Κανονες που μας λενε οτι πρεπει : να αποφευγουμε, να μην αναγνωριζουμε, να μην μνημονευουμε, να μην εχουμε κοινωνια να χωριζομαστε και να αποτειχιζομαστε απο αιρετικους, να μην κανουμε σχισμα ουτε να δημιουργουμε παρασυναγωγη.

Ο ΛΑ' ΚΑΝΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ 

Ο ΙΕ' ΚΑΝΩΝ  ΤΗΣ Α' Β' ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ 

Ο ΙΑ' ΚΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΝ ΚΑΡΘΑΓΕΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

μας υποχρεωνουν να αποτειχιστουμε και να διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια με τους αιρετικους οικουμενιστες επισκοπους.

Η Ζ' ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ 

μας λεει  : 

οτι οποιος αθετει την εγγραφη και αγραφη εκκλησιαστικη παραδοση οπως ειναι το παλαιο ημερολογιο και παει με το νεο - ημερολογιο σχιζοντας την Εκκλησια ακολουθωντας τους σχιστες οικουμενιστες επισκοπους αναθεμα εστω τρεις.

Ο ΛΕ' ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ μας λεει :

Οτι σε μια επισκοπη τοπικης Εκκλησιας πρεπει να υπαρχει ενας επισκοπος και οχι δυο η παρα πανω επισκοποι στην ιδια επισκοπη, διοτι δεν εχουμε δυο η παρα πανω  δυναμεις, και ουτε εχουμε δυο η παρα πανω ενεργειες, και γιαυτο καταβιβαζετε στον βαθμο του πρεσβυτερου ο δευτερος επισκοπος, για να υπαρχει και παλι μονο  ενας επισκοπος στην μια επισκοπη της τοπικης Εκκλησιας.

27 Ιανουαρίου 2017

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΟΨΤΕ ΤΟΝ ΚΑΚΟΔΟΞΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟ.       ΔΙΑΚΟΨΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣΑ  ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΙ ΤΗΝ  ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΟΙΧΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΟΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΕΥΤΟ - ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΠΟΥΝΤΡΟΥΜΙΩΝ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ  ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΥΕΙ  ΣΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Η αποτείχιση των Ορθοδόξων Χριστιανών από το μνημόσυνο και την κοινωνία των δυνάμει υπερπαναιρετικών νεοημερολογιτών σχισματικών οικουμενιστών, είναι η ασφάλεια για να βρισκόμαστε εντός Εκκλησίας, μακριά από τον μολυσμό και τον πνευματικό θάνατο. Με την αποτείχιση οι Ορθόδοξοι απομονώνουμε τους οικουμενιστές και τους.....
θέτουμε εκτός εκκλησιαστικής κοινωνίας ως υπόδικους, περιμένοντας το μελλοντικό εκκλησιαστικό δικαστήριο. Επειδή δεν γνωρίζουμε πότε και αν ο Υπερπανάγιος Τριαδικός Θεός μας, θα επιτρέψει να συγκροτηθεί σύνοδος για να καταδικάσουμε όλους τους κακόδοξους οικουμενιστές, εμείς οι Ορθόδοξοι είμαστε υποχρεωμένοι εκ Πνεύματος Αγίου να αποτειχιστούμε από τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές. Δεν είναι δυνατόν τόσα πολλά χρόνια μέχρι να καταδικαστούν οι οικουμενιστές, εμείς να έχουμε κοινωνία εκκλησιαστική μαζί τους, γιατί θα κολαστούμε. Γι' αυτό ο Πανάγιος Θεός μας, ασφάλισε την Αγία Του Εκκλησία με τους κανόνες της αποτειχίσεως. Αν δεν αποτειχιστούμε από τους οικουμενιστές δεν μπορούμε ούτε να προκαλέσουμε, ούτε να συγκαλέσουμε, ούτε να συκγροτήσουμε σύνοδο για να τους δικάσουμε. Δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να συγκροτήσουμε Σύνοδο, ενώ έχουμε κοινωνία εκκλησιαστική μαζί τους, γιατί θα πρέπει να καταδικάσουμε και τον εαυτό μας, γιατί κοινωνούσε μαζί τους. Όταν οι Πατέρες των Αγίων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων συκγροτούσαν τις συνόδους, για να δικάσουν τους αιρετικούς, ήταν αποτειχισμένοι πρώτα. Γι' αυτό διαβάζουμε στα πρακτικά των Αγίων Συνόδων, πως όσοι δεν αποτειχίζονταν από τους κακόδοξους, ενώ οι συνάδελφοι τους είχαν αποτειχιστεί και αγωνιζόντουσαν, όταν γινόταν το δικαστήριο, ζητούσαν συγγνώμη και παρακαλούσαν τους Συνοδικούς Πατέρες να τους επιτιμήσουν επιεικώς. Σύμφωνα με τους Ιερούς κανόνες και συγκεκριμένα τον 15 της Α'Β', όποιος δεν αποτειχίζεται από τους κακόδοξους οικουμενιστές, κάνει σχίσμα στην εκκλησία και την κάνει αιρετική. Ενώ όποιος αποτειχίζεται, όχι μόνο σχίσμα δεν κάνει, αλλά σώζει την Εκκλησία από την αίρεση και το σχίσμα των οικουμενιστών για παράδειγμα και πρέπει να τον τιμήσουν οι ορθόδοξοι, ενώ αυτόν που δεν αποτειχίζεται πρέπει να τον δικάσουν σύμφωνα με την πράξη της Εκκλησίας μας. Η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για αυτούς που θέλουν να βρίσκονται εντός Εκκλησίας και εντός Σωτηρίας, ενώ για αυτούς που θέλουν να  βρίσκονται εκτός Εκκλησίας και εκτός Σωτηρίας είναι δυνητικοί. Αν η αποτείχιση δεν ήταν υποχρεωτική και κανένας Πατέρας της Εκκλησίας δεν αποτειχιζόταν δεν θα γινόταν και καμμία Σύνοδος, για να καταδικάσει τους αιρετικούς και η Εκκλησία μας θα είχε καταντήσει ταμείο αιρέσεων, σχισμάτων και παρασυνάγωγων, μη γένοιτο. Η αποτείχιση είναι ο φράχτης για να ξεχωρίζει το στρατόπεδο των Ορθοδόξων από το στρατόπεδο των κακοδόξων, για να ξεχωρίζουν οι ομολογητές της πίστεως από τους προδότες και γενίτσαρους της Εκκλησίας. Από την αποτείχιση ξεχωρίζουν οι φίλοι του Θεού από τους φίλους του σατανά και τους εχθρούς του Θεού. Η αποτείχιση γίνεται από τους αιρετικούς και από αυτούς που συγκοινωνούν με τους αιρετικούς, μνημόσυνο = εκκλησιαστική κοινωνία, αφού η εκκλησία μας είναι σώμα από τον Πατριάρχη, μέχρι τον τελευταίο πιστό. Οι Ιεροί κανόνες μας λένε ότι όποιος κοινωνεί με ακοινώνητους να είναι ακοινώνητος, ενώ οι Πατέρες της Εκκλησίας μας φωνάζουν ''φύγετε από την κοινωνία των ακοινωνήτων και το μνημόσυνο των αμνημονευόντων''. Αν οι Πατέρες της Εκκλησίας αποτειχίζονταν μόνο από τους αιρεσιάρχες και είχαν κοινωνία με τους οπαδούς και μνημονευτές των αιρεσιαρχών δεν θα κολαζόντουσαν άμεσα από την κοινωνία των αιρετικών, αλλά θα κολαζόντουσαν έμμεσα από την συγκοινωνία των αιρετικών, Θεός φυλάξοι. Αυτοί που μνημονεύουν και έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές λέγονται οικουμενιστές, γιατί λοιπόν θέλουνε να λέγονται Ορθόδοξοι;
Η πόρνη είναι πόρνη, αυτός που πορνεύει με την πόρνη δεν είναι πόρνος; Ο προτεστάντης μνημονεύει προτεστάντη, ο βουδιστής βουδιστή , ο παπικός παπικό, ο ουνίτης ουνίτη, ο παραταξιακός παραταξιακό, ο οικουμενιστής οικουμενιστή και ο ορθόδοξος ορθόδοξο. Η αποτείχιση είναι διακοπή κοινωνίας ανάμεσα στον Χριστό και τον διάβολο, στην αλήθεια και το ψέμα, στο φως και το σκοτάδι, στην ζωη και τον θάνατο. Η αποτείχιση πρέπει να γίνεται πάντα σύμφωνα με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και την πράξη της Εκκλησίας για λόγους ευσεβείας και διακαιοσύνης. Όταν κηρύσσουν επίσκοποι, κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί αίρεση δημόσια, ''γυμνή τη κεφαλή'', τότε το πλήρωμα της Εκκλησίας οφείλει να αποτειχιστεί από τους αιρεσιάρχες και τους κοινωνούντας μετ' αυτών προ και μέχρι συνοδικής κρίσεως. Οι Ιεροί κανόνες πρέπει να εφαρμόζονται στην πράξη και όχι στην θεωρία (βλ. σύναξη κληρικών και μοναχών με ομολογία πίστεως ψεύτικη). Κανένας δεν ξεδιψάει με ζωγραφιστό νερό. Η αποτείχιση πρέπει να γίνεται ολοκληρωμενη και όχι μισή (βλ. νεοημερολογίτες σχισματικούς οικουμενιστές που διέκοψαν κοινωνία μόνο με την αίρεση των οικοιυμενιστών). Οι αποτειχισμένοι από τους νεοημερολογίτες σχισματικούς αιρετικούς οικουμενιστές, μέχρι να συγκροτηθεί Αγία σύνοδος δεν χειροτονούν Επισκόπους, ούτε δημιουργούν μητροπόλεις, ούτε κατασκευάζουν συνόδους, ούτε φτιάχνουν άλλη καινούρια οργανωμένη Εκκλησία (βλ. όλες τις παρασυνάγωγες παρατάξεις). Η αποτείχιση όταν έχει κανονικότητα και νομιμότητα έχει και Αγιοπνευματικά αποτελέσματα. Ενώ όταν δεν γίνει καθόλου ή γίνει μισή ή γίνει κάτι παραπάνω από το κανονικό και το νόμιμο, τότε έχει δαιμονικά αποτελάσματα (βλ. τις παραπάνω 3 κατηγορίες κακοδόξων, πλανεμένων και διεστραμένων). Το πλήρωμα των αποτειχισμένων είναι το πλήρωμα της ομολογίας, είναι πλήρωμα ακαινοτόμητο, είναι η φυσική μορφή της Εκκλησίας σε περίοδο αιρέσεων, σχισμάτων και παρασυναγωγών. Το πλήρωμα των αποτειχισμένων έχει υποχρέωση να μην σταματήσει να αγωνίζεται κατά των κακοδόξων μέχρι να συγκροτηθεί Αγία και όχι ληστρική Σύνοδος για να τους δικάσει και για να επαναφέρει την κανονικότητα στην Εκκλησία. Το πλήρωμα της ομολογίας έχει την αυθεντία στην Εκκλησία να κρίνει αν είναι Αγιοπνευματικές οι Σύνοδοι ή να τις απορρίψει ώς ληστρικές, εφόσον είναι η γνήσια συνείδηση της Εκκλησίας. Το διαχρονικό πλήρωμα της ομολογίας όσο μικρό αν ήταν σε αντίθεση με το πλήρωμα των κακοδόξων και των προδοτών ήταν το πλήρωμα της αληθείας και είχε την ευλογία του Θεού, γι' αυτό πάντα υπήρχε και γινόταν πλειοψηφία δοξάζοντας την Ορθόδοξη Εκκλησία, ενώ το πλήρωμα των αιρετικών και των γενίτσαρων εξαφανιζόταν. Έτσι θα γίνει και αυτή τη φορά. Το πλήρωμα των αιρετικών νεοημερολογιτών σχισματικών οικουμενιστών και παρασυνάγωγων παραταξιακών με τις δαιμονικές και φρενοβλαβείς δυνητικές πλάνες απάτες και διαστροφές των αιρεσιαρχών (βλ. δυνητική επιφάνειος αίρεση και ματθαιϊκή παρασυναγωγή) και των πνευματικών ευνουχισμένων φυτών και τυφλών οπαδών τους με μαλάκυνση εγκεφάλου θα εξαφανιστεί και αυτή τη φορά και θα επικρατήσει και πάλι η αλήθεια, η κανονικότητα, το δίκαιο, η τάξη και η νομιμότητα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.