23 Νοεμβρίου 2017

ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Χαίρετε εν Χριστώ αδερφοί

Από σήμερα, το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθόδοξης Ενωμένης Εκκλησίας, ξεκινά μία νέα πορεία, με πολλή πράξη και λιγότερα λόγια.

Κι αυτό γίνεται, γιατί ενώ βρισκόμαστε στην εποχή του θηρίου και οι μασονο-σατανιστές έχουν μπει παντού, ακόμη και μέσα στην Εκκλησία μας, οι πιστοί χριστιανοί, αντί να ορθώσουν το ανάστημά τους ενάντια στη Συναγωγή του Σατανά, περιμένουν παθητικά, να τους πάρουν όλα τα δικαιώματα, τις δουλειές και τα σπίτια και δέχονται παθητικά όσα τους επιβάλλουν οι υπόδουλοι της Νέας Τάξης.

Μα πρέπει να αντιδράσουν;

Ας δούμε τι έκανε ο αρχηγός μας, ο Χριστός, πριν 2000 χρόνια. Όχι μόνο όρθωσε το ανάστημά του απέναντι στην αδικία, αλλά ξεμπρόστιασε, κατηγόρησε και εξευτέλισε τους υποκριτές μπροστά σε όλους!

Ποιοι ήταν αυτοί οι υποκριτές; -Οι Αρχιερείς και Επίσκοποι της εποχής του!

Αν θέλουμε να λεγόμαστε πραγματικοί χριστιανοί, πρέπει κι εμείς να κάνουμε το ίδιο, αλλιώς με την απραξία και την αδιαφορία μας, ουσιαστικά συναινούμε με τους μασονο-σατανιστές της Νέας Τάξης και προδίδουμε Τον Αρχηγό μας που Σταυρώθηκε από ΑΥΤΟΥΣ για ΕΜΑΣ!

Αντιδράστε λοιπόν και ξεσκεπάστε τους ! Δείξτε σε όλους ποια είναι η Αλήθεια και ποιο το ψέμα , ποιος είναι το Φως και ποιος το Σκοτάδι!

ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ

Και μια υποσημείωση:

Σας παρακαλώ αδερφοί, διαβάστε προσεκτικά τι λένε οι Άγιοι Πατέρες για την Αποτείχιση και τις αιρέσεις και πότε ισχύει κάτι και πότε δεν ισχύει. Και θα παρακαλούσα θερμά, κάποιον αδερφό από τους Γ.Ο.Χ. να μου πει ή να μου γράψει, ποια Ιερά Σύνοδος αποφάσισε ότι τα μυστήρια των Νεοημερολογιτών δεν ισχύουν κι εγώ θα πάω την επόμενη μέρα να ξαναβαπτιστώ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Βασιλειος Γεωργιαδης.

        

21 Νοεμβρίου 2017

ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΖΗΤΑΜΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ. 1) ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. 2) ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΠΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΣΧΙΣΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. 3) ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ : 1) ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ 1833. 2) ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ 1924. 3) ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ Γ.Ο.Χ. ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ 1935.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ

ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ :

1) ΤΗΣ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

2) ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 

3) ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ Γ.Ο.Χ.

ΑΡΧΙΣΕ Η ΕΝΩΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΥΠΟΔΙΚΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ

ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ

ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ :

ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ

ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΠΛΑΝΕΣ :

1) ΤΗΣ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

2) ΤΟΥ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

3) ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ Γ.Ο.Χ.

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 

ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΛΑΝΕΣ

ΤΟ  ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ :    

1) ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

2) ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

3) ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ Γ.Ο.Χ.

1) Αν αφαιρεσουμε απο την Εκκλησια της Ελλαδος τους αιρετικους οικουμενιστες και ολους αυτους που συγκοινωνουν μαζι τους θα μεινουμε μονο οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι.

Αυτο το πετυχαινουμε με την αποτειχιση και την διακοπη μνημοσυνου και κοινωνιας απο την αιρεση των οικουμενιστων επισκοπων.

Δηλαδη περναμε απο το καινοτομο πληρωμα των αιρετικων οικουμενιστων της Εκκλησιας της Ελλαδος, στο Ακαινοτομητο πληρωμα των Ορθοδοξων Χριστιανων της Εκκλησιας της Ελλαδος.

Δηλαδη παμε στην Εκκλησια της Ελλαδος πριν απο το 1833 και πριν απο την αρχη της υπερ - παν - αιρεσης των οικουμενιστων επισκοπων.

2) Αν αφαιρεσουμε απο την Εκκλησια της Ελλαδος τους νεο - ημερολογιτες σχισματικους οικουμενιστες και ολους αυτους που συγκοινωνουν μαζι τους θα μεινουμε μονο Ορθοδοξοι Χριστιανοι με το παλαιο ημερολογιο.

Αυτο το πετυχαινουμε παλι με την αποτειχιση και την διακοπη κοινωνιας  με τους σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους κρατωντας το παλαιο ημερολογιο.

Δηλαδη παλι περναμε απο το καινοτομο πληρωμα των νεο - ημερολογιτων σχισματικων οικουμενιστων της Εκκλησιας της Ελλαδος στο Ακαινοτομητο πληρωμα των Ορθοδοξων Χριστιανων παλαιο - ημερολογιτων της Εκκλησιας της Ελλαδος.

Δηλαδη παμε στην Εκκλησια της Ελλαδος  πριν απο την αρχη του νεο - ημερολογιτικου σχισματος του 1924 των οικουμενιστων επισκοπων.

Αυτη ειναι η  Εκκλησια της Ελλαδος χωρις την κοινωνια της  υπερ - παν - αιρεσεως και του νεο - ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων.

3) Αυτη η Εκκλησια της Ελλαδος δεν εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με καμια παλαιο - ημερολογιτικη ιεραρχια, συνοδο και παραταξη παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ.

Αυτη ειναι η Εκκλησια της Ελλαδος και πριν απο την αρχη της πρωτης παρασυναγωγης παραταξης επισκοπων του  1935.

Οσοι αποτειχιστουν και διακοψουν το μνημοσυνο και την κοινωνια με την παρασυναγωγη των παραταξιακων επισκοπων, εαν εχουν κανονικη αποστολικη διαδοχη και αφου κρατανε το παλαιο ημερολογιο, μπορουν να βρισκονται και αυτοι μεσα σε αυτη την Εκκλησια της Ελλαδος, την παλαια, την κανονικη και την νομιμη που ηδη υπηρχε.

Αφου αφαιρεσουμε  και την παρασυναγωγη ολων των παραταξεων Γ.Ο.Χ. εχουμε την Εκκλησια της Ελλαδος μακρια απο τις τρεις πλανες της εποχης μας.

Οι επισκοποι ολων  των ιεραρχιων, συνοδων και παραταξεων παρασυναγωγης των Γ.Ο.Χ. εαν θελουν να ερθουν σε αυτη την Εκκλησια της Ελλαδος που παει με το παλαιο ημερολογιο,  χωρις να εχει κοινωνια με τους αιρετικους και σχισματικους νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες, και εαν εχουν κανονικη αποστολικη διαδοχη, πρεπει να καταβιβαστουν στο βαθμο του πρεσβυτερου, διοτι πηραν αντικανονικα και παρανομα την αρχιεροσυνη, επειδη βρισκοντουσαν μεσα σε παρασυναγωγη, ενω οικονομικα μπορουσαν να παρουν μονο την ιεροσυνη για τις αναγκες των μυστηριων, αφου επρεπε να αγωνιζονται ως αποτειχισμενοι κατα των οικουμενιστων μεσα σε αυτη την Εκκλησια της Ελλαδος.

Αυτη η Εκκλησια της Ελλαδος που λεμε ειναι σημερα γνωστη ως ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Σε αυτο το πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος σημερα δεν υπαρχει επισκοπος.

Μακαρι να βγουν επισκοποι.

Εαν θελουν να ερθουν σε αυτη την Εκκλησια της Ελλαδος επισκοποι απο το καινοτομο πληρωμα των αιρετικων νεο - ημερολογιτων σχισματικων οικουμενιστων, πρεπει να αποτειχιστουν απο την κοινωνια της υπερ - παν - αιρεσεως και του  νεο - ημερολογιτικου σχισματος ολων των συνεπισκοπων τους, ειτε βρισκονται στο  καινοτομο πληρωμα  της Εκκλησιας της Ελλαδος, ειτε σε ολα τα αλλα καινοτομα πληρωματα των Ορθοδοξων Τοπικων Εκκλησιων, και να γυρισουν με το παλαιο ημερολογιο.

Ετσι θα εχουμε την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ χωρις την υπερ - παν - αιρεση των οικουμενιστων.

Ετσι θα εχουμε την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ  με το παλαιο ημερολογιο, χωρις το νεο - ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων.

Ετσι θα εχουμε την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και οχι καποια παραταξη ιεραρχιας και  συνοδου παρασυναγωγης Γ.Ο.Χ. 

ΑΥΤΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΗ.

ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΚΡΑ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΝΟΔΟ ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΞΑΝΑΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ  Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΛΑΝΕΣ.


ΤΗ Η' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ Η ΣΥΝΑΞΙΣ ΤΩΝ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΓΑΒΡΙΗΛ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΑΣΩΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ

Απολυτικιον. Ηχος δ'. Ο υψωθεις εν τω Σταυρω...

Των ουρανιων στρατιων Αρχιστρατηγοι, δυσωπουμεν υμας ημεις οι αναξιοι, ινα ταις υμων δεησεσι, τειχισητε ημας, σκεπη των πτερυγων, της αυλου υμων δοξης, φρουρουντες ημας προσπιπτοντας, εκτενως και βοωντας,  Εκ των κινδυνων λυτρωσασθε ημας, ως Ταξιαρχαι των ανω Δυναμεων.

Των Εννεα Ταγματων. Ηχος α'. Της ερημου πολιτης.

Της αναρχου Τριαδος λειτουργοι οι ασωματοι, των ακαταληπτων οι πρωτοι, μυστηριων εκφαντορες, συν Θρονοις Χερουβειμ και Σεραφειμ, Δυναμεις Εξουσιαι Αρχαι, Κυριοτητες Αρχαγγελοι οι λαμπροι, και Αγγελοι υμνεισθωσαν. Δοξα τω υποστησαντι υμας, δοξα τω καταλαμποντι, δοξα τω υμνουμενω δι' υμων, τρισαγιοις ασμασι.

Κοντακιον. Ηχος β'

Αρχιστρατηγοι Θεου, λειτουργοι θειας δοξης, των ανθρωπων οδηγοι, και αρχηγοι Ασωματων, το συμφερον ημιν αιτησασθε, και το μεγα ελεος, ως των Ασωματων Αρχιστρατηγοι.

ΣΥΝΑΞΑΡΙΟΝ :

Τη Η' του αυτου μηνος, η Συναξις των Αρχιστρατηγων Μιχαηλ και Γαβριηλ, και των λοιπων αγιων ασωματων και ουρανιων Ταγματων.

Στιχ. Εβουλομην σοι, Μηχαηλ, ασμα πρεπον, 
Ασαι πρεποντως, αλλ' αυλον ουκ εχω.
Ογδοη ουρανιης κυδαινει ταξιος Αρχους.

Τη αυτη ημερα, η Συναξις των εννεα Ταγματων, Σεραφιμ, Χερουβιμ, Θρονων, Κυριοτητων, Εξουσιων, Αρχων, Δυναμεων, Αρχαγγελων και Αγγελων.

Στιχ. Επαξιον τι Ταγματων των εννεα,
Τις αν γονος φθεγξαιτο μηνων εννεα ;

Ταις των Αγιων σου πρεσβειαις, Χριστε ο Θεος, ελεησον ημας. Αμην.

Εξαποστειλαριον
Τοις Μαθηταις συνελθωμεν...

Εξουσιων Δυναμεων, Αρχαγγελων Αγγελων, Κυριοτητων Θρονων τε, και Αρχων πρωτοστατης, υπο Θεου κατεσταθης, Αρχιστρατηγε θειε, Μηχαηλ υπερενδοξε, τω αστεκτω ουν θρονω, παρεστηκως, σκεπε φρουρει φυλαττε σωζε παντας, τους πιστει σε γεραιροντας, τον του κοσμου προστατην.

Μεγαλυναριον.

Προκριτοι Δυναμεων νοερων, Μιχαηλ πρωταρχα, και λαμπρομορφε Γαβριηλ, συν ταις ουρανιαις, αιτειτε στρατηγιαις, ημιν καταπεμφθηναι, το μεγα ελεος.

20 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΩΚΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

Αγαπητοι Ορθοδοξοι Χριστιανοι, κανουμε υπακοη στο Πνευμα το Αγιον, των Ιερων Συνοδων, των Θεοφορων Πατερων της Ορθοδοξου Ανατολικης Εκκλησιας, αποτειχιζομαστε και κοβουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια με τους υπερ - παν - αιρετικους και σχισματικους νεο - ημερολογιτες οικουμενιστες μασονους επισκοπους του αντιχριστου, χωρις ομως να παμε να μπουμε σε αλλη, δευτερη, καινουργια, διαφορετικη, ξεχωριστη και παραλληλη εκκλησια οπως γινεται μεσα στην παρασυναγωγη ολων των παραταξεων και των συνοδων των λεγομενων Γ.Ο.Χ.

 Παραμενουμε εντος του Ορθοδοξου Ακαινοτομητου πληρωματος της Εκκλησιας της Ελλαδος

https://www.youtube.com/watch?v=blSZVa8LvP0&sns=em

19 Νοεμβρίου 2017

ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ

Η αποτείχιση είναι εντολή του Θεού και νόμος προς το πλήρωμα της Εκκλησίας. Με την αποτείχιση χωριζόμαστε από τους αιρετικούς και από τους κακόδοξους. Η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για τους Ορθοδόξους. Η αποτείχιση γίνεται με την διακοπή μνημοσύνου προς τους αιρετικούς προϊσταμένους επισκόπους και με την διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας προς όλους αυτούς που......

συγκοινωνούν με τους αιρεσιάρχες (μνημόσυνο=κοινωνία). Η διακοπή κοινωνίας των Ορθοδόξων προς τους αιρετικούς είναι λύτρωση και σωτηρία μέχρι να πραγματοποιηθεί Σύνοδος Αγία για την επαναφορά και την επικράτηση της αλήθειας και της κανονικότητας. Με την αποτείχιση καταγγέλουμε τους αιρετικούς και τους κακόδοξους δημιουργώντας ένσταση για να φανεί και να επέλθει η νομιμότητα η ευσέβεια και η δικαιοσύνη του Θεού. Η ένσταση της αληθινής ομολογίας μας ασφαλίζει εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας ενώ μένουν από έξω όλοι οι αιρετικοί και αυτοί που επικοινωνούν μαζί τους. Το Ορθόδοξο πλήρωμα της Εκκλησίας που διακόπτει την κοινωνία με το υπόλειπο πλήρωμα της κακοδοξίας και της αιρέσεως ονομάζεται πλήρωμα Ομολογιακό και Ακαινοτόμητο. Αν δε γίνει αποτείχιση από τους αιρετικούς δεν μπορεί να συγκροτηθεί Σύνοδος, αφού μόνο οι αποτειχισμένοι προκαλούν συγκαλούν και συγκροτούν Σύνοδο. Η ένσταση Ορθοδόξου Ομολογίας πρέπει να γίνεται σύμφωνα προς τους Ιερούς κανόνες και να εφαρμόζεται στην πράξη με ακρίβεια για να έχει και τα αποτελέσματα του Παναγίου Πνεύματος. Όσοι δεν αποτειχίζονται από τους κακοδόξους παραμένουν αιρετικοί και θα καταδικαστούν από τους Ορθοδόξους. Αν δεν υπήρχαν οι Ιεροί Κανόνες της αποτειχίσεως στην Εκκλησία μη γένοιτο Ορθόδοξοι και αιρετικοί θα γινόταν ένα πλήρωμα κακοδοξίας και δεν θα γινόταν ποτέ Σύνοδος αφού δεν θα υπήρχαν οι αντιδρώντες αποτειχισμένοι Ορθόδοξοι. Αποτείχιση πραγματοποιούν και όσοι έχουν πέσει σε σχίσμα και παρασυναγωγή και επιθυμούν να επιστρέψουν εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αν δεν υπάρχουν κανονικοί λόγοι ''Ευσεβείας και Δικαιοσύνης'' δεν επιτρέπεται άλλα απαγορεύεται ή αποτείχιση για να μην δημιουργηθεί σχίσμα και παρασυναγωγή. Η ανώτερη αυθεντία στην Εκκλησία είναι το ομολογιακό και Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθοδοξίας που έχει την δυνατότητα να επικυρώσει ως Αγίες ή να ακυρώσει ως ληστρικές τις αποφάσεις των τοπικών και οικουμενικών Συνόδων. Σήμερα το μοναδικό υποχρεωτικό νόμιμο και κανονικό δικαίωμα που έχουμε εάν θέλουμε να βρισκόμαστε εντός της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας είναι να αποτειχιστούμε και να διακόψουμε την Εκκλησιαστική κοινωνία: με τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές, με τους σχισματικούς οικουμενιστές, με τους παραταξιακούς της παρασυναγωγής μέχρι να προκαλέσουμε να συγκαλέσουμε και να συγκροτήσουμε Αγία και όχι ληστρική Πανορθόδοξη Σύνοδο για να εξετάσουμε και να καταδικάσουμε τους κακοδόξους ώστε να επικρατήσει η Αλήθεια του Θεού μας και για να επαναφέρουμε την κανονική τάξη στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία.

17 Νοεμβρίου 2017

ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ ΤΟΥ ΗΓΕΣΙΑ ΟΠΟΤΕ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΣΥΝΟΔΟ ΟΤΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ.

Δεν ειναι ποτε δυνατον οι οικουμενιστες επισκοποι του νεου και παλαιου ημερολογιου πατριαρχες, αρχιεπισκοποι και μητροπολιτες να συγκροτησουν συνοδο για να δικασουν τους ιδιους τους, τους εαυτους.

Ουτε μπορουν να συγκροτησουν συνοδο για να δικασουν τους οικουμενιστες επισκοπους οι συγκοινωνοι της πλαγιας και εμμεσης επικοινωνιας των οικουμενιστων επισκοπων.

Γιατι αν γινοταν ενα τετοιο δικαστηριο, θα ρωτουσαν οι κατηγορουμενοι αρχι - οικουμενιστες τους συγκοινωνους τους επισκοπους : 

"Γιατι μας δικαζετε αγαπητοι επισκοποι αφου και εσεις μεχρι χθες μας μνημονευατε, μας αναγνωριζατε και ειχατε εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι μας, ενω ποτέ δεν κοψατε το μνημοσυνο μας, εκτος απο καποιους λιγοστους που μας εκοψαν το μνημοσυνο μας, αλλα παλι ειχανε εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι μας, εστω εμμεσα και πλαγιως, και στην τελικη ουτε αποτειχιστηκατε απο εμας, αλλα ουτε και κοψατε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι μας.????

Αρα μας κατηγορειτε, χωρις καποια νομιμη αντιδραση στην πραξη, χωρις κανονικη ενσταση, και χωρις να διακοψετε κοινωνια μαζι μας ???

Τοτε ειστε και εσεις υποδικοι καινοτομοι οικουμενιστες σαν και εμας, αφου ειμαστε ολοι μαζι μεσα στο ενα ιδιο σωμα".

Ουτε  οι νεο - ημερολογιτες επισκοποι αν υπαρξουν, και εχουν αποτειχιστει απο την κοινωνια των οικουμενιστων επισκοπων, μπορουν να συγκροτησουν συνοδο, διοτι ακομη συνεχιζουν να σχιζουν την Μια Ορθοδοξη Εκκλησια, και καταστρεφουν την Λειτουργικη Ενοτητα της Μιας Εκκλησιας.

Και οσοι παλαιο - ημερολογιτες επισκοποι κοινωνουν με τους αποτειχισμενους νεο - ημερολογιτες δεν μπορουν επισης να συγκροτησουν συνοδο, γιατι στο δικαστηριο θα ρωτουσαν οι υποδικοι καινοτομοι αποτειχισμενοι νεο - ημερολογιτες : 

"Γιατι μας δικαζετε εμας τους αποτειχισμενους νεο - ημερολογιτες ??????

Αφου και εσεις οι αποτειχισμενοι παλαιο - ημερολογιτες επισκοποι, εκτος οτι ειχατε κοινωνια μαζι μας, πηγαινατε καποιες φορες και εσεις με το νεο ημερολογιο και κανατε τα ιδια με εμας.

Αρα πρεπει να δικαστειτε και εσεις μαζι μας".

Ολοι οι επισκοποι τω Γ.Ο.Χ. ειτε ειναι μονοι τους, ειτε βρισκονται στις συνοδους τους, δεν μπορουν, ουτε εχουν το δικαιωμα για να συγκροτησουν συνοδο εναντιον των οικουμενιστων διοτι : 

1) δεν εχουν αποτειχιστει οι επισκοποι των Γ.Ο.Χ. απο τους οικουμενιστες επισκοπους, διοτι δεν ητανε ποτε στην ιδια Εκκλησια, αλλα δημιουργηθηκαν σε αλλη, δευτερη, καινουργια, διαφορετικη, ξεχωριστη και παραλληλη ως προς την πρωτη την παλαια και την κανονικη εκκλησια που ηδη υπηρχε.

2) δεν βρισκονται αποτειχισμενοι οι επισκοποι των Γ.Ο.Χ. μεσα στο Ακαινοτομητο πληρωμα της Ορθοδοξου Εκκλησιας.

3) χωρις να γινει ποτε συνοδικο δικαστηριο χρησιμοποιησαν μονοι τους τα συνοδικα μετρα για τις χειροτονιες επισκοπων.

4) χωρις να καταδιαστουν οι οικουμενιστες σε συνοδικο δικαστηριο, και χωρις να μπουνε Ορθοδοξοι επισκοποι στις θεσεις τους, οι επισκοποι των Γ.Ο.Χ. δημιουργησαν οργανωμενες ιεραρχιες επισκοπων με συνοδους, και φτιαξανε μητροπολεις.

Μονο το Ακαινοτομητο πληρωμα και η επισκοπικη του ηγεσια, οποτε εμφανιστει, εχει το κανονικο και νομιμο υποχρεωτικο δικαιωμα να συγκροτησει συνοδο, οποτε το θελησει ο Αγιος Τριαδικος Θεος.

Και αυτο το δικαιωμα το εχει διοτι δεν εχει εκκλησιαστικη κοινωνια, γιατι  εκανε αποτειχιση και διακοπη κοινωνιας με την υπερ - παν - αιρεση των οικουμενιστων, περιφρουρει και δεν σχιζει την Ενοτητα της Μιας Εκκλησιας, ενω μενει μεσα στην Μια και ιδια Εκκλησια και δεν δημιουργει αλλη δευτερη καινουργια εκκλησια.



15 Νοεμβρίου 2017

ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΕΙΕΣ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΟΤΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΩΡΗΣΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΜΥΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ετσι οπως εφτιαξε τον ανθρωπο ο Θεος ετσι περιπου εφτιαξε και  την  Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια.

Οπως λειτουργει το σωμα μας, καπως ετσι λειτουργει και η Ορθοδοξη Εκκλησια.

Οταν αρρωστησουμε αμυνεται ο οργανισμος μας αμεσως και παλευουν τα υγιη  κυτταρα να νικησουν τα αρρωστα.

Ετσι και οταν εμφανιζονται αιρετικοι οπως ειναι  οι οικουμενιστες στο Σωμα της Εκκλησιας παλευουν οι ομολογητες, οι ενισταμενοι  οι αποτειχισμενοι το υγιες δηλαδη  Ακαινοτομητο πληρωμα μεχρι να συγκροτησει Αγια Συνοδο διαγνωσεως και καταδικης  για να νικησει τους αρρωστους και  αιρετικους του καινοτομου πληρωματος, ετσι ωστε να  ξαναεπιστρεψει η Ορθοδοξη  κανονικη και νομιμη ταξη στο  Σωμα της Μιας Εκκλησιας.

Οταν παλι στο ανθρωπινο σωμα γινει καποιο κοψιμο,  σχισιμο η γδαρσιμο, μετα απο λιγο αρχιζει και η θεραπεια ενωσεως και συγκολησεως.

Ετσι και οταν εμφανιζονται σχισματικοι οπως ειναι  οι οικουμενιστες, οι ομολογητες οι ενισταμενοι και οι αποτειχισμενοι του υγιες Ακαινοτομητου πληρωματος παλευουν  μεχρι  να συγκροτησουν  Αγια Συνοδο εξετασεως και  κρισεως για να  νικησουν τους σχισματικους, τους αρρωστους του καινοτομου πληρωματος,  ετσι ωστε  να  ξαναεπιστρεψει κανονικα και νομιμα η  ενοτητα στο Σωμα της Μιας  Εκκλησιας.

Οταν αρρωστησουμε, η οταν κοπουμε παλευει ο οργανισμος μας μεχρι να θεραπευσει το σωμα μας.
Ενας φυσιολογικος ανθρωπος οταν αρρωστησει η οταν κοπει θα κοιταξει πως να θεραπευσει το σωμα του. Κανενας δεν θα ελεγε οτι  επειδη αρρωστησα η επειδη κοπηκα να παω να μπω σε ενα αλλο καινουργιο σωμα διαφορετικο ξεχωριστο και παραλληλο με το δικο μου, εκτος αμα ειναι τρελλος και παρανοικος.
Καθε ενας ανθρωπος πανω στη γη εχει ενα και μοναδικο δικο του  σωμα.

Ετσι και οταν εμφανιζονται παρασυναγωγοι οπως ειναι  οι παραταξιακοι,  οι ομολογητες οι ενισταμενοι και οι αποτειχισμενοι του υγιες Ακαινοτομητου πληρωματος του Σωματος της Μιας Εκκλησιας παλευουν μεχρι να συγκροτησουν Συνοδο Αγια διαγνωμης και κρισεως  για να νικησουν τους παρασυναγωγους και αρρωστους των καινοτομων πληρωματων  που κανανε πολλα καινουργια διαφορετικα ξεχωριστα και παραλληλα σωματα εκκλησιων, ετσι ωστε να ξαναμεινει οπως ηταν διαχρονικα ως  Μια και Μοναδικη η Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια.

14 Νοεμβρίου 2017

Η ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ

Αν αφαιρεσουμε και βγαλουμε μεσα απο την κανονικη, την παλαια και την ηδη υπαρχουσα Μια Εκκλησια της Ελλαδος τους Επισκοπους, ιερεις, μοναχους και λαικους που εχουν πεσει 1) στην υπερ - παν - αιρεση του οικουμενισμου, και ολους αυτους που συγκοινωνουν μαζι τους, 

( μεσα στους συγκοινωνουντες εμμεσα με την αιρεση και το νεο - ημερολογιτικο σχισμα, συμπεριλαμβανονται και μερικοι αποτειχισμενοι ιερεις, μοναχοι και λαικοι που εκοψαν μονο το μνημοσυνο των οικουμενιστων επισκοπων τους ). και 2) αν αφαιρεσουμε ολους τους Επισκοπους, ιερεις, μοναχους και λαικους, που εχουν πεσει και στο νεο - ημερολογιτικο σχισμα του οικουμενισμου, και 3) αν αφαιρεσουμε τους αποτειχισμενους νεο - ημερολογιτες ιερεις, μοναχους και λαικους οι οποιοι ειναι  αποτειχισμενοι μονο απο την αιρεση, αλλα οχι και απο το νεο - ημερολογιτικο σχισμα του οικουμενισμου, τοτε αυτοματα θα μεινουν μεσα στην Εκκλησια της Ελλαδος ολοι οι αποτειχισμενοι απο την κοινωνια των οικουμενιστων, ιερεις, μοναχοι και λαικοι που κρατανε και το παλαιο ημερολογιο, ως φρουροι της Λατρευτικης Ενοτητας της Μιας Εκκλησιας.

Δηλαδη η Εκκλησια της Ελλαδος ειναι χωρισμενη στα δυο : στο καινοτομο πληρωμα των κοινωνουντων αμεσα η εμμεσα με την αιρεση και το σχισμα των οικουμενιστων και στο Ακαινοτομητο πληρωμα που δεν κοινωνει ουτε αμεσα, ουτε εμμεσα, ουτε με την αιρεση, ουτε με το σχισμα των οικουμενιστων.

Το Ακαινοτομητο πληρωμα της Μιας παλαιας κανονικης και ηδη υπαρχουσας Εκκλησιας της Ελλαδος δεν εχει δημιουργησει αλλη μια καινουργια, δευτερη, διαφορετικη, ξεχωριστη και παραλληλη εκκλησια της Ελλαδος, γιαυτο και δεν δημιουργει δικους του επισκοπους.

Απλα περιμενει επισκοπους να φυγουν απο το καινοτομο πληρωμα και να ερθουν στο Ακαινοτομητο πληρωμα, αλλα της Μιας Εκκλησιας της Ελλαδος. 

Ετσι τωρα εχουμε στην Μια Εκκλησια της Ελλαδος δυο πληρωματα, το καινοτομο πληρωμα και το Ακαινοτομητο πληρωμα της Μιας Εκκλησιας της Ελλαδος.

Ολοι οι επισκοποι, κληρικοι, μοναχοι και λαικοι που δεν ανηκουν στο καινοτομο πληρωμα, των οικουμενιστων, αλλα δεν ανηκουν και στο Ακαινοτομητο πληρωμα της Μιας Εκκλησιας της Ελλαδος των Ορθοδοξων, παρουσιαζονται, προβαλονται και αυτο - αποκαλουνται η καθε μια απο τις πολλες, διαφορετικες, ξεχωριστες και παραλληλες εκκλησιες, ως εκκλησια των Γ.Ο.Χ. Ελλαδος, ενω εχουν υποβαθμιστει απο αντικανονικη και παρανομη αθληση, σε οργανωμενη παρασυναγωγη διαφορων επισκοπικων συνοδων και παραταξεων.

Οι εκκλησιες των Γ.Ο.Χ. δεν εχουν λενε κοινωνια με την αιρεση των οικουμενιστων και κρατανε το παλαιο ημερολογιο, δεν βρισκονται δηλαδη μεσα στο καινοτομο πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος, αλλα με την δημιουργια αλλης καινουργιας εκκλησιας δεν βρισκονται ουτε και στο Ακαινοτομητο πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος.

10 Νοεμβρίου 2017

ΠΕΡΙ ΕΓΚΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ

Το αληθες των προλεχθεντων καταφαινεται δια της Αγιας Ζ' Οικουμενικης Συνοδου, οτε ο Προεδρος Αυτης Αγιος Ταρασιος ειπεν : "δεχομεθα τους απο αιρετικων χειροτονηθεντας" μεχρι Συνοδικης κρισεως της αιρεσεως τουτων. "Εαν δε Συνοδικη εκφωνησις (αποφασις) γενηται και ομονοια των Εκκλησιων επι Ορθοδοξια" και κατα της αιρεσεως, τοτε "ο τολμων απο βεβηλων αιρετικων χειροτονεισθαι, τη καθαιρεσει υποπεσειται. Η Αγια Συνοδος ειπεν αυτη δικαια κρισις" (Μ. 12,

ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΕΝΣΤΑΣΙΣ ΚΑΙ ΕΝΩΣΙΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ - Η ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ - Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ - Η ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ.

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ......

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ Α.Δ ΔΕΛΗΜΠΑΣΗ "ΠΑΣΧΑ ΚΥΡΙΟΥ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ " ΑΘΗΝΑΙ 1985 - Σελ 808 -815
   
"Ενστασις καί ενωσις έν τη έκκλησιολογία τών Πατέρων

Μεταξύ έορτολογικής καινοτομίας καί κακοδοξίας περί άκύρων Μυστηρίων, ίσταται ή άκαινοτόμητος καί ορθόδοξος οδός του Κυρίου τής ’Εκκλησίας Ίησου Χρίστου. Αύτη δεικνύεται εις τούς άνθρώπους προς σωτηρίαν διά τών 'Αγίων τής Μιας 'Αγίας Καθολικής (’Ορθοδόξου) καί Άποστολικής Εκκλησίας. 
’Ανευρίσκεται δε εις τήν διδαχήν τών άγιων Πατέρων, οιτινες είναι οί άσφαλείς διδάσκαλοι καί οδηγοί τής έν Χριστώ σωτηρίας πάντοτε, μάλιστα δε εις τούς έσχατους τούτους καιρούς τής άντιχρίστου άποστασίας. «Ούδέν γάρ» έστιν, «ο μή είρήκασιν (έχουσιν εΐπει) οί Πατέρες» 6156. Κατωτέρω έκτίθενται αί κατά τούς Πατέρας έκκλησιολογικαί θέσεις Ιεράρχου τής ορθοδόξου ένστάσεως, ώς αύται έδημοσιεύθησαν προσφάτως.

«Έ κ κ λ η σ ί α καί α ί ρ ε σ ι ς. Πιστεύομεν εις «Μίαν 'Αγίαν Καθολικήν καί Άποστολικήν Εκκλησίαν» 6157. «Μία» είναι «ή ’Εκκλησία, έν ούρανοίς, ή αυτή καί έπί γής» 6158, «καν έκ διαφόρων τόπων προσαγορεύηται (όνομάζηται)» 6159, ώς π.χ. Εκκλησία «τής Γαλατίας»6160, «έν Έφέσω» Εκκλησία 6161, έν Έλλάδι Εκκλησία. «Είς» είναι ό «Κύριος» τής ’Ορθοδόξου Εκκλησίας, ο Κύριος ημών Ιησούς Χρίστος. «Μία» είναι ή «πίστις» τής Εκκλησίας, ή Όρδοδοξία των θεοπνεύστων ’Αποστόλων, των 'Αγίων Οικουμενικών Συνόδων καί τών δεοφόρων Πατέρων. «Έν» είναι το σωτήριον «Βάπτισμα» 6162, το ορθόδοξον Βάπτισμα «εις το όνομα του Πατρός καί τού Υιου καί του 'Αγίου πνεύματος» 6163

Ή καθ’ ολου Όρδόδοξος Εκκλησία είναι αλάθητος καί αήττητος. «Καί πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής» 6164, λέγει Κύριος Παντοκράτωρ. Οί Χριστιανοί, όμως, καί αί κατά τόπους Έκκλησίαι είναι δυνατόν να ήττηθούν έν πίστει. Δηλαδή, είναι δυνατόν να νοσήσουν πνευματικώς καί να ΐδη τις «νόσημα έν τώ σώματι τής Εκκλησίας «πεφυτευμένον», ως λεγει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσοστομος 6165. Να διαιρεθούν οί Χριστιανοί καί να έμφανισθούν εις τάς Εκκλησίας «σχίσματα», ως γράφει ό ’Απόστολος Παύλος προς Κορινθίους 6166. Είναι δυνατόν αί τοπικαί Έκκλησίαι να καταπέσουν εις την αίρεσιν, όπως συνέβη μέ την πάλαι ποτέ Όρδόδοξον Δυτικήν Εκκλησίαν, ή οποία κατέρρευσεν εις τάς μεγάλας αιρέσεις τού Παπισμού καί τού Προτεσταντισμού, τελευταίως δε καί εις την παναίρεσιν τού Οίκουμενισμοΰ.

Αί πνευματικαί νόσοι έν τή Εκκλησία θεραπεύονται, ή διά μετάνοιας, ή διά κρίσεως. Μέχρι τής άποβολής τού αιρετικού, τού σχισματικού καί τού άμαρτάνοντος, εϊτε παρά τής Εκκλησίας, εΐτε παρά Κυρίου, προφανώς, ή γνώμη τού πιστού δεν δύναται νά άντικαταστήση την καταδικαστικήν άπόφασιν τής Εκκλησίας καί τού Κυρίου Αύτής Ιησού Χριστού, έστω καί αν ή άκριτος κατάστασις παραταθή μέχρι τής δευτέρας παρουσίας. Ώς γνωστόν ή Εκκλησία «ώμοιώδη» έν τή Γραφή προς άγρόν έχοντα «σίτον» καί «ζιζάνια» 6167, συμφώνως προς την θείαν καί έκκλησιαστικήν οικονομίαν.

Νοσούντα μέλη τής Εκκλησίας νοούνται οί πλανώμενοι μεν περί την όρδόδοξον πίστιν καί άμαρτάνοντες, μη κριθέντες δε είσέτι έκκλησιαστικώς. Τών άκριτων τούτων μελών τά Μυστήρια, κατά την Ζ' Οικουμενικήν Σύνοδον, είναι ισχυρά, καθ’ ότι ταύτα, ώς π.χ. ή «χειροτονία» «έκ τού Θεού έστιν», 'οπως είπεν ο πρόεδρος ταυτης άγιος Ταρασιος 6168. Αντιθέτως, αι τυχόν ποιναί τών κηρυττόντων αίρεσιν κατά τών Όρδοδόξων ένισταμένων είναι έκκλησιαστικώς άκυροι καί άνυπόστατοι, «άφ’ ού τοιαύτα κηρύττειν ήρξαντο», ώς γράφει ο άγιος Κελεστίνος Ρώμης καί έδέχδη ή Γ' Οικουμενική Σύνοδος 6169. Δηλαδή, άπό τής στιγμής πού ούτοι ήρχισαν νά κηρύττουν αιρετικά.

Έ ν ι σ τ ά μ ε ν ο ι  και  έ ν ω σ ι ς. Οί ’Ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουν εύαγγελικόν και κανονικόν δικαίωμα νά άποτειχισθούν, δηλαδή νά διακόψουν την εκκλησιαστικήν κοινωνίαν καί το μνημόσυνον του Επισκόπου, οστις κηρύσσει «αϊρεσιν» «δημοσία» «καί γυμνή τή κεφαλή επ’ Εκκλησίας» 6170, ή κατηγορείται, ότι σφάλλει άμετανοήτως «έν εύσεβεία καί δικαιοσύνη», ώς λέγει ό ΛΑ' Άποστολικός Κανών 6171. Δηλαδή, όταν πράττη «παρά το καθήκον καί δίκαιον», όπως ερμηνεύει ο κανονολόγος Ζωναράς 6172. Εάν ό Επίσκοπος καί ό Κληρικός, λέγει ό άγιος ’Ιωάννης ό Χρυσόστομος, είναι «πονηρός» «πίστεως ένεκεν, φεύγε αύτόν καί παραίτησαι, μη μόνον αν άνθρωπος ή (είναι), άλλά καν άγγελος εξ ούρανοΰ κατιών (κατελθών) » 6173.

Οί κανονικώς άποτειχιζόμενοι 'Ορθόδοξοι, συμφώνως. προς τούς Ιερούς Κανόνας, δεν ύπόκεινται «τή κανονική έπιτιμήσει», ήτοι δεν τιμωρούνται κανονικώς, άλλά είναι άξιοι καί έκκλησιαστικής «τιμής», «πρεπούσης» «τοις Όρθοδόξοις (εις τούς ’Ορθοδόξους)». Ούτοι τιμώνται ώς άξιοι ’Ορθόδοξοι, διότι «ου σχίσματι την ένωσιν τής Εκκλησίας κατέτεμον, άλλά», τούναντίον, άπό «σχισμάτων καί μερισμών την ’Εκκλησίαν έσπούδασαν ρύσασθαι (νά σώσουν)» 6174. Δηλαδή, όχι «σχίσμα κατά τής Έκλησίας έποίησαν, άλλά μάλλον» άπό «σχισμάτων την Εκκλησίαν άπήλλαξαν, οσον το έπ’ αύτοίς», ήτοι όσον έξαρτάται άπό αύτούς, έρμηνεύει πάλιν ό Ζωναράς 6175. Ό κηρύττων αίρεσιν καί είσάγων εις την ’Εκκλησίαν καινοτομίαν διαιρεί την ’Εκκλησίαν καί καταλύει την ένότητα ή ένωσιν ταύτης. Ό ένιστάμενος κατ’ αύτου ή άποτειχιζόμενος σπουδάζει νά σώση την ένωσιν ή ένότητα τής Εκκλησίας. Σκοπός τής ένστάσεως καί άποτειχίσεως είναι ή κατα- πολέμησις τής αίρέσεως, ή ύπεράσπισις τής ορθοδόξου πίστεως καί ή διάσωσις τής ένότητος τής ’Ορθοδόξου Εκκλησίας, ήτοι τής Όρθοδοξίας.

Ή οίκουμενιστική διαίρεσις τής Εκκλησίας. Ή έν Έλλάδι Εκκλησία είναι σήμερον, δυστυχώς, διηρημένη καί άσθενουσα. Το έτος 1924 σκοτειναί δυνάμεις την διήρεσαν διά τής έορτολογικής καινοτομίας τών δέκα τριών ημερών. Ή καινοτομία αΰτη ομοιάζει προς την καινοτομίαν τής αίρέσεως τής Είκονομαχίας. Ή είκονομαχική αιρεσις ένεφανίσθη ώς κατάργησις των ιερών εικόνων. Δεν «άνεφέρετο» όμως «μόνον εις την προσκύνησήν των εικόνων, άλλ ήτο εύρυτέρα θρησκευτική και εκκλησιαστική μεταρρύθμισις» (812). Ήτο, άληΘώς, «μεταστοιχείωσις τών άπάντων άύεωτάτη», ώς τήν χαρακτηρίζει ό άγιος Θεόδωρος ό Στουδίτης 6176. Και ή σημερινή έορτολογική καινοτομία παρουσιάζεται ώς άθώα δήθεν χρονική άλλαγή. Καί όμως, αυτή είναι έκδήλωσις και άφετηρία τής αίρέσεως του Οίκουμενισμού. Δεν είναι άπλώς εύρυτέρα θρησκευτική καί εκκλησιαστική μεταρρύθμισις, άλλα οίκουμενιστική καινοτομία, μέχρις άφομοιώσεώς τής ’Ορθοδοξίας υπό των αιρέσεων καί υποταγής των ’Ορθοδόξων εις τον άντίχριστον αίρεσιάρχην Πάπαν. Είναι, όντως «άνατροπή τού παντός μέχρι του ’Αντίχριστου» 6177, όπως γράφει πάλιν ό αύτός άγιος διά τήν μοιχειανικήν αί'ρεσιν, ή οποία καταλύει τον νόμον του Θεού, όπως καί ή παναίρεσις τού Οίκουμενισμοϋ.

Διά τής έορτολογικής καινοτομίας, οί ’Ορθόδοξοι διηρέθησαν εις δύο. Εις νοσοϋντας εν πίστει καί ύγιαίνοντας. Εις καινοτόμους καί ένισταμένους. Εις οπαδούς τής καινοτομίας, εν έπιγνώσει ή εν άγνοια, καί εις ένισταμένους καί άποτειχιζομένους κατά τής αίρέσεως καί υπέρ τής ’Ορθοδοξίας. Δηλαδή εις άγωνιζομένους προς ένωσιν «των διεστώτων», όπως ονομάζει τούς ούτω διηρημένους ή Ζ' Οικουμενική Σύνοδος 6178, δι’ ορθοδόξου ένώσεως τής Εκκλησίας.

Οί οπαδοί τής έορτολογικής καινοτομίας τού 1924 δεν έκρίθησαν είσέτι είδικώς καί πανορθοδόξως, ώς προβλέπεται παρά τής ’Ορθοδοξίας. 'Όπως γράφει ό άγιος Νικόδημος ό 'Αγιορείτης, ο άθετήσας τά νόμιμα θεωρείται κατακεκριμένος, έφ’ όσον κριθή υπό «τού β' προσώπου, ήτοι τής Συνόδου» 6179.

Οί καινοτομήσαντες άπό τού 1924 κείνται υπό κρίσιν καί πρόκειται νά κριθοΰν, βάσει των Ί. Συνόδων, Τοπικών καί Οικουμενικών, καί τών αγίων Πατέρων, μάλιστα δε τών εκκλησιαστικών αποφάσεων τού ΙΣΤ' αίώνος κατά τών τότε παπικών προτάσεων περί έορτολογικής καινοτομίας. Διά τούτο οί άποτειχιζόμενοι εκ τούτων τών καινοτόμων διακόπτουν τήν κοινωνίαν «προ συνοδικής διαγνώσεως» αύτών, όπως γράφεται εις τον ΙΕ' Κανόνα τής Πρωτοδευτέρας Συνόδου 6180. Δηλαδή οί καινοτόμοι ούτοι είναι είσέτι άκριτοι. Συνεπώς τά Μυστήρια αύτών είναι ισχυρά, αί τυχόν έπιβαλλόμεναι παρ’ αυτών ποιναί κατά των ένισταμένων άκυροι καί άνυπόστατοι, ή δέ μετάνοιά των καί ή άποκατάστασίς των έίς την ’Ορθοδοξίαν εύκολος, εάν θελήσουν την μακαρίαν επιστροφήν.

Μετάνοια καί επιστροφή. Παν καινοτόμον μέλος τής διηρημένης έν Έλλάδι Εκκλησίας δύναται. νά μετατραπή είς ένιστάμενον κατά τής οίκουμενιστικής καινοτομίας. Τούτο είναι δυνατόν νά πραγματοποίησή διά μετάνοιας, όπως έγίνετο πάντοτε εις την ’Ορθοδοξίαν. Εις την Δ' Οικουμενικήν Σύνοδον, κατά τάς εργασίας αύτής, επίσκοποι ταύτης έβόησαν: «πάντες ήμάρτομεν, πάντες συγγνώμην αίτουμεν». «Καί άναστάς ο εύλαβέστατος έπίσκοπος Ίουβενάλιος άμα αύτοίς (μαζί με αυτούς), μετήλθεν εις το άλλο μέρος», ήτοι των ’Ορθοδόξων. «Καί άνεβόησαν οί άνατολικοί καί οί συν αύτοίς ευλαβέστατοι επίσκοποι...ο Θεός καλώς ήνεγκέ σε (σε έφερεν), ’Ορθόδοξε, καλώς ήλθες» 6181. Δηλαδή έγένοντο δεκτοί διά μετάνοιας καί προσχωρήσεως εις τούς ’Ορθοδόξους. Παρόμοιον τρόπον επιστροφής βλέπομεν καί εις τήν ΣΤ' Οικουμενικήν Σύνοδον. 
Ό πρόεδρος τής Ζ' Οικουμενικής Συνόδου άγιος Ταράσιος είπεν, ότι «οί πλείους (οί περισσότεροι)» τών άγιων Πατέρων τής ΣΤ' Οικουμενικής Συνόδου υπό αιρετικών «έκεχειροτόνηντο (είχον χειροτόνηθή)», μάλιστα «τών καθηγητών (αρχηγών) τής αίρέσεως τών μονοσελητών» 6182. Δηλαδή ένετάχσησαν εις τήν Όρθοδοξίαν διά προσχωρήσεως.

Προσέτι επιστροφή εις τήν Όρθοδοξίαν έγένετο καί διά ρητής άποκηρύξεως τής αίρέσεως. Ό άγιος Μελέτιος ’Αντιόχειας έχειροτονήθη υπό αιρετικών ακρίτων είσέτι καί διά τούτο λεγομένων «καινών αιρετικών» 6183. Επειδή ομως κατά τον ένθρονιστήριον λόγον του ύπεστήριξε τήν Όρθοδοξίαν, ήγήθη τών Όρθοδόξων τής ’Αντιόχειας καί κατόπιν έγινε πρόεδρος τής Β' Οικουμενικής Συνόδου. Δηλαδή έγένετο δεκτός υπό τών Όρθοδόξων δι’ ομολογίας καί κηρύξεως τής Ορθοδόξου πίστεως.

Τα μυστηρια των ακριτων αιρετικων, σχισματικων, και παρασυναγωγων  ειναι εγκυρα ενεργα
( εαν εχουν φυσικα Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη ) και δυνατα,  προ συνοδικης διαγνωσεως, διοτι δεν εχουν καταδικαστει απο Ορθοδοξη Συνοδο και Αγια.
Οποιος ομως ενω γνωριζει την κατασταση και εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με τους ακριτους και δυναμει αιρετικους- σχισματικους και  παρασυναγωγους μολυνεται κολασιμα και αν δεν αποτειχιστει απο την κοινωνια τους προ-συνοδικης καταδικης θα καταδικαστει μαζι τους, διοτι δεν πηγανε στην κολαση μονο οι αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι  αλλα και αυτοι που συγκοινωνουσανε μαζι τους. Οταν Μια Αγια Ορθοδοξη Συνοδος διαγνωσει δικασει και καταδικασει τους αμετανοητους  αιρετικους-σχισματικους και παρασυναγωγους τοτε αυτοματως γινονται κεκριμενοι και ενεργεια
αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι  με ανενεργητα και  ακυρα  μυστηρια.
Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει ακριτους κακοδοξους προ-συνοδικης διαγνωσεως μολυνει και κολαζει τους Ορθοδοξους και οχι τα εγκυρα και ενεργα μυστηρια τους.
Για να μην κολασθουνε οι Ορθοδοξοι ειναι υποχρεωμενοι
να λαμβανουν τα  πλουσιως εγκυρα  δυνατα και ενεργα με την Χαρη του Αγιου-Πνευματος  μυστηρια απο Ορθοδοξους  και οχι απο κακοδοξους  ακριτους εν δυναμει προ-συνοδικης διαγνωσεως ποσο μαλον απο κακαδοξους κεκριμενους εν ενεργεια μετα συνοδικης καταδικης με ανενεργητα και ακυρα  μυστηρια.