8 Δεκεμβρίου 2011

ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ.

Οι Ορθόδοξοι αποτειχιζόμαστε κανονικά και νόμιμα από τους οικουμενιστές μέχρι να συγκροτήσουμε Αγία Πανορθόδοξη Σύνοδο, για να εξετάσει και δικάσει τους κακοδόξους, έτσι ώστε να επανέλθουμε στην κανονική τάξη της Εκκλησίας. Σήμερα για παράδειγμα στην Εκκλησία της Ελλάδος έχουμε τους κανονικά και νόμιμους αποτειχισμένους, που συγκροτούν.....
το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε αντίθεση με τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές και τους κοινωνούντας με αυτούς, που συγκροτούν το καινοτόμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος. Εφόσον μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει Αγία Πανορθόδοξη Σύνοδος για να δικάσει τους οικουμενιστές, παραμένουμε αποτειχισμένοι, χωρίς να ξεφύγουμε από την κανονική πράξη της Εκκλησίας. Βλέπουμε ότι υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα πολλοί σύνοδοι επισκόπων που ονομάζονται Εκκλησία Γ.Ο.Χ. Ελλάδος και αν τις προσθέσουμε γίνονται Εκκλησίες Γ.Ο.Χ. Ελλάδος, άλλοι ονομάζονται σύνοδος ενισταμένων, άλλοι ονομάζονται σύνοδος διασποράς Ελλήνων, άλλοι ονομάζονται γνήσια εκκλησία της Ελλάδος ακαινοτόμητος. Όλοι αυτοί οι σύνοδοι των επισκόπων αποτελούν παρασυναγωγή, γιατί ξέφυγαν από τα όρια της κανονικής και νόμιμης Αποτείχισης από τους οικουμενιστές, διέστρεψαν την Ορθόδοξη ένσταση και δημιούργησαν άλλες Εκκλησίες παράλληλες προς την Εκκλησία της Ελλάδος, με διαφορετική αρχή η κάθε μία σύνοδος.Καταπάτησαν το Κανονικό Δίκαιο και την πράξη της Εκκλησίας. Ενώ έπρεπε να βρίσκονται αποτειχισμένοι από τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές, μέσα στο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, μέχρι να γίνει Αγία Πανορθόδοξη Σύνοδος για την καταδίκη των κακοδόξων οικουμενιστών, αυτοί προχώρησαν σε χειροτονίες επισκόπων, δημιούργησαν Αρχιεπισκόπους, τοποθέτησαν Μητροπολίτες σε διάφορες επαρχίες και έφτιαξαν συνόδους και ιεραρχίες. Πλήρη διαστροφή και ποδοπάτημα των Ιερών Κανόνων και των Πατέρων της Εκκλησίας. Φανταστείτε τους Πατέρες της Εκκλησίας μη γένοιτο κάθε φορά που αντιμετώπιζαν αιρετικούς και κακοδόξους, αντί να είχαν αποτειχιστεί προ συνοδικής καταδίκης, να χειροτονούσαν επισκόπους, να δημιουργούσαν Μητροπόλεις, Συνόδους και παράλληλες Εκκλησίες ως προς την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, πόσες Εκκλησίες διαφορετικές θα υπήρχαν σήμερα; πραγματικό χάος. Διαστροφή και καταπάτηση της αποτειχίσεως με δημιουργία παρασυναγωγής. Δε γνωρίζουν ότι σε κάθε επαρχία υπάρχει ένας Μητροπολίτης; πως πάνε και τοποθετούν 2,3,4,5 επισκόπους; αφού η θέση του επισκόπου είναι μία, δεν μπορεί να έχουμε 2 ή 3 ή 4 ή 5 διαφορετικές αρχές. Και κακόδοξος να είναι αιρετικός, το μόνο υποχρεωτικό δικαίωμα που έχουν είναι να αποτειχιστούν από αυτόν και από όσους τον μνημονεύουν, μέχρι να συνέλθει η Σύνοδος η Αγία, που θα αναλάβει την διάγνωση, την δίκη και την επιτίμηση και θα τοποθετήσει και πάλι Ορθόδοξο και κανονικό επίσκοπο, ο οποίος θα ορθοτομεί τον λόγο της αληθείας. Κατά οικονομία, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες και την πράξη της Εκκλησίας, επιτρέπονται μόνο χειροτονίες κληρικών και όχι επισκόπων για τις ανάγκες των μυστηρίων σε περίοδο αιρέσεων στην Εκκλησία προ συνοδικής διαγνώσεως, γιατί σε μία Μητρόπολη μπορεί να έχει 40-50 κληρικούς και αν γίνουν άλλοι 5-10, αυτό γίνεται για να καλυφθεί το ποίμνιο από το ακοινώνητο της αιρέσεως σε περίοδο ανάγκης. Μήπως τα πρώτα χρόνια της οικουμενιστικής αιρέσεως και του σχίσματος 1924-1935 υπήρχαν επίσκοποι; Μακάρι να βγουν και σήμερα επίσκοποι και να αποτειχιστούν από τους οικουμενιστές στην Εκκλησία της Ελλάδος. Το 1935 οι τρεις κανονικοί επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος ξεκίνησαν καλά ως αποτειχισμένοι από τους οικουμενιστές, αλλά οι παρανομίες και οι αντικανονικότητες οδήγησαν την κατάσταση στην δημιουργία παρασυναγωγής διαφορετικών συνόδων ως προς την Εκκλησία της Ελλάδος και έχασε το νόημα η κανονική αποτείχιση από τους οικουμενιστές προ συνοδικής καταδίκης. Δεν μπορεί ο κάθε ένας να κάνει ότι θέλει στην Εκκλησία. Οφείλουν όλοι να κάνουν υπακοή στην πράξη και όχι στην θεωρία, χωρίς να προσθέτουν ή να αφαιρούν από όσα μας διδάσκει το Αγιοπνευματικό Κανονικό Δίκαιο και η Παράδοση της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας. Όσοι καταλαβαίνουν ότι πρέπει Θεαρέστως, κανονικώς και νομίμως να αθλούνται, πρέπει να αποτειχιστούν από όλες τις συνόδους των επισκόπων της παρασυναγωγής, ώστε να αγωνίζονται ως αποτειχισμένοι από τους οικουμενιστές προ συνοδικής διαγνώσεως στο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η κανονική αποτείχιση των Ορθοδόξων οδηγεί στην συνοδική διάγνωση και καταδίκη των οικουμενιστών, ενώ οι σύνοδοι των επισκόπων της παρασυναγωγής ανοίγουν τον δρόμο ώστε να παραμένουν στους θρόνους τους οι αιρετικοί και σχισματικοί οικουμενιστές. 

9 σχόλια:

  1. ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΟΡΘΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ 3 ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ?ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΡΘΟΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΚΑΙ ΞΥΡΙΖΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ?Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑΝ.ΑΝ ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΦΕΥΓΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΤΕ ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ?ΕΣΥ ΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΟΛΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ.ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΙΚΟΙ.ΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΠΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ.ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ Ο ΜΙΣΟΣ ΛΑΟΣ ΑΛΛΑΞΕ.ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.ΑΡΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ?ΑΡΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ.ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΚΛΗΡΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ.ΑΛΛΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣ ΛΑΟΣ ΑΡΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΝΕΟ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να ανοίξεις το πηδάλιο στην σελίδα 4-5. Έχει σχόλια ο Άγιος Νικόδημος ο αγιορείτης στον Γ' κανόνα των Αγίων Αποστόλων. Διάβασε και αν μπορείς πες μας τι λέει.

      Ο Άγιος Ιωάννης ο θεολόγος λέει στο Ευαγγέλιο και Άγγελος από τον ουρανό να κατέβει και να σας πει διαφορετικά από την ορθόδοξη πίστη, να έχει ανάθεμα. Σύμφωνα με την δική σου λογική, που αποτελεί βλασφημία, δεν έπρεπε να γίνει καμία τοπική και οικουμενική σύνοδος για να καταδικάσει τους αιρετικούς στην ιστορία της εκκλησίας, αφού τους αναθεμάτισε ο Άγιος.
      Βλέπεις πως πλανάσαι; Και όμως έγιναν τόσες τοπικές και οικουμενικές σύνοδοι.
      Η πανορθόδοξη συνοδική καταδίκη του 1583 που με την ποινή αναθέματος αποκλείει πάσα ημερολογιακή αλλαγή μεταρρύθμιση ή οποιαδήποτε διόρθωση, οι άλλες 2 που ακολούθησαν του 1587 και 1593, για σένα δεν έπρεπε να γίνουν. Και όμως έγιναν. Γι'αυτό και πάλι πρέπει πρώτα να καταδικαστούν οι νεοημερολογίτες δυνάμει σχισματικοί και αιρετικοί οικουμενιστές από αγία πανορθόδοξη σύνοδο και όχι λυστρικη, την οποία θα συγκροτήσουν αυτοί που έχουν αποτειχιστεί. Και μόλις καταδικαστούν τότε θα έχουν άκυρα μυστήρια. Είδες εσύ πουθενά να αποτειχίζεται κάποιος από τους αιρετικούς και κατευθείαν τα μυστήρια των δυνάμει αιρετικών να γίνονται άκυρα; Βλέπεις το μέγεθος της πλάνης σου; Άρα εσύ δεν παραδέχεσαι ούτε την αποτείχιση, ούτε τις αγίες συνόδους. Πες μας πότε στην εκκλησία εφαρμόστηκε η δική σου πλανεμένη γραμμή; δηλαδή να κηρύξει κάποιος αίρεση και οι υπόλοιποι να αποτειχιστούν από αυτόν και χωρίς να συγκροτήσουν σύνοδο για να τον καταδικάσουν, να προχωρούν αυθαίρετα παράνομα και αντικανονικά σε χειροτονίες επισκόπων και να κάνουν δικιές τους εκκλησίες.
      Καταλαβαίνεις το χάος στο οποίο βρίσκεσαι;
      Η αίρεση του οικουμενισμού κυρήσεται από το 1902.
      Το σχίσμα του οικουμενισμού έγινε το 1924. Από το 1924-1935 κληρικοί μοναχοί και λαϊκοί, ήταν αποτειχισμένοι κανονικά και νόμιμα από τους δυνάμει νεοημερολογίτες σχισματικούς και αιρετικούς οικουμενιστές ιεράρχες και τους κοινωνούντες με αυτούς. Το 1935 εμφανίστηκαν και οι 3 ιεράρχες. Αυτό που έγινε μέχρι εδώ είναι το ακαινοτόμητο πλήρωμα της εκκλησίας της ελλάδος. Εδώ μέσα πρέπει να μπεις και εσύ σήμερα όμως, που δεν έχουμε επισκόπους στην εκκλησία της ελλάδος, αλλά έχουμε μόνο κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς, όπως και τότε. Η αντικανονικότητα και η παρανομία αρχίζει όταν οι 3 αποτειχισμένοι αρχιερείς προχώρησαν σε χειροτονίες και έτσι δημιουργήθηκε η πρώτη παρασυναγωγή ''παράταξη'' Ματθαίου, που μέχρι σήμερα έχει φτάσει τις 12 παρατάξεις παρασυναγωγής.
      Το κατάλαβες ότι πρέπει να αποτειχιστείς και από τις παρατάξεις των δυνάμει παρασυνάγωγων, αν έχουν κανονική αποστολική διαδοχή;

      Διαγραφή
    2. 1/2
      Το όλο πρόβλημα στο πάτριο με τις πολλές συνόδους εχει κακόδοξο εκκλησιολογική αιτιαν , δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αν ισχύουν αυτά που ισχυρίζονται οτι δηλαδή με το που πέσεις σε αίρεση είσαι κεκεριμένοςκαι εκτός εκκλησίας ( πράγμα που δεν ισχύει βάση των ιερών κανόνων)
      Τότε οι ίδιοι δεν θα είχαν ιεροσύνη και αποστολική διαδοχή , ( ενώ πρέπει σύνοδος ζώντων επισκόπων να κρίνει) η κακόδοξος αλλαγή του ημερολογίου συνέβη το 1924 εις τον αγώνα εναντίον της καινοτομίας και της αιρέσεως οι τρεις κανονικοί ιεράρχες που βγήκαν το 1935 στον ομολογιακό αγώνα δηλαδή λειτουργούσαν 10 χρόνια με το νέο ημερολόγιο , άρα πως είχαν μυστήρια; δεν καταλαβαίνουν ότι όλα αυτά γυρίζουν εις βάρος τους ;( ο Ματθαίος καρπάθακης από ποιους χειροτονήθηκε επίσκοπος ; από τους τρεις αποτοιχισθέντας εκ του νέου δεν έλαβε την αρχιεροσύνη;) τα μυστήρια των ακρίτων αιρετικών είναι έγκυρα και ισχυρά , όμως κοινωνούμε εκεί που ομολογούν ορθόδοξα και ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας , διότι αλήθεια είναι ο χριστός.
      Οι του πατρίου και γενικά οι ομολογούντες με ακρίβιαν την αλήθεια της πίστεως έχουν πλουσιότερη την θείαν χάριν και άνωθεν δύναμιν.
      Το δικαίωμα ιδρύσεως εκκλησίας το έχει μόνον η όλη εκκλησία βάση των οικουμενικών συνόδων καθώς και το δικαίωμα της κρίσεως .
      Το 1965 με την άρση των αναθεμάτων και κατόπιν διαμαρτυρίας της εκκλησίας των ρώσων της διασποράς( κανονική εκκλησία βάση πατριαρχικού τόμου) προς τον πατριάρχη Αθηναγόρα αποφάσισαν το 1968-1969 να τακτοποιήσουν δια χειροθεσίας τις χειροτονίες Ακακίου που δεν έγιναν κανονικά ΕΓΙΝΑΝ δηλαδή κρυφά από δυο επισκόπους της ρωσικής διασποράς διότι είχαν μείνει χωρίς επισκόπους οι παλαιοημερολογίτες εν Ελλάδι , έτσι συνοδικώς μεθ'ολης της ιεραρχίας ο Φιλάρετος αναγνωρίζει τις χειροτονίες και την συγκροτούσαν σύνοδο με τον αρχιεπίσκοπο τοτε Αυξέντιο και συλλειτουργεί μεθ΄αυτων.
      βεβαίως η σύνοδος εδω δεν ειναι εκκλησία της Ελλάδος( αυτά είναι αυθαιρεσίες ) αλλά σύνοδος των ρώσων της διασποράς εν Ελλάδι( το εναπομείναν μετά την ένωση τους το 2007 με το πατριαρχείο Μόσχας), και όχι Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος αυτό είναι λάθος εκκλησιολογικό, θεωρείς την εκκλησία της Ελλάδος ότι δεν είναι εκκλησία και ότι εσύ είσαι η εκκλησία της Ελλάδος , έτσι εξ αυτού συμβαίνουν μύρια άλλα που αφορούν τα μυστήρια και την αποδοχή τους και έτσι υπάρχει πρόβλημα, έτσι λοιπόν αυτές οι εκκλησιολογίες γυρίζουν στους ίδιους και χωρίζονται και ιδρύουν παράλληλες εκκλησίες μεταξύ τους στο πάτριο ,που δεν αναγνωρίζονται,( και υπάρχουν και αλληλοκαθαιρεσεις ενώ αυτό είναι δικαίωμα της όλης εκκλησίας να κρίνει τους λόγους όταν αφορά τη πίστη , όλοι θα κληθούν να λογοδοτήσουν για τις ενέργειες τους) εδω να επισημανουμε οτι θελει πολυ προσοχη το θεμα των χειροτονιων επισκοπων που πρεπει να γινονται μονο σε πολυ μεγαλη αναγκη , δεν συζητω βεβαια το οτι ο διαφωνων επισκοπος να χειροτονει απο μονος του επισκοπους και να θεωρει τον εαυτον του αρχιεπισκοπον (θυμιζει λιγο παπικο αλλαθητο οτι ειναι ο ιδιος η ολη εκκλησια )
      θεωρούν σχίσμα ενεργεία την εκκλησία της Ελλάδος αλλά κάνουν λάθος είναι εντος εκκλησίας αλλά υπόδικοι(δεν υπήρξε πανορθόδοξος σύνοδος να τους διακόψουν από την κοινωνια ). Οι ορθόδοξοι που αγαπούν τον Χριστό την αλήθεια και την εκκλησία αποτοιχίζονται και διαχωρίζουν τις ευθύνες τους. ( συνεχιζεται ) λ/72

      Διαγραφή
    3. -2-
      Οι του πατρίου δύνανται να διορθώσουν την όλη κατάσταση να αναγνωρίσουν ότι είναι εκκλησία των ρώσων της διασποράς εν Ελλάδι , να συνελθουν όλες οι σύνοδοι στο πάτριο σε ένα μοναστήρι να προσευχηθούν και να νηστέψουν 40 ημέρες και δια κληρώσεως να εκλέξουν την ιεραρχία( διότι μετά τον Αυξέντιο που καθαίρεσαν αντικανονικώς δημιουργήθηκαν νέες σύνοδοι νέες διενέξεις νέοι επίσκοποι κτλ όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης για την διάσπαση) που όλοι θα αποδεχτούν , δηλαδή να εναποθέσουν στο ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ την εκλογή της συνόδου και όχι στις δημόσιες σχέσεις και σε ίντριγκες.
      Έτσι θα γίνει η ένωση τους.
      Εδω να πω και μια προσωπική γνώμη για τον Αρχιεπίσκοπο Αυξέντιο οτι βαθύτερη αιτία της καθαιρέσεως του ήταν η στάση του εναντίων των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων(666) - έλεγε εμείς πρώτοι δεν θα τις πάρουμε- έτσι για μια χειροτονία -που δεν είχε σχέση ο ίδιος- βρήκαν πρόφαση και τον καθαίρεσαν.
      Δυστυχώς οι επόμενοι ακλουθούν αυτή την γραμμή της αποδοχής όλων αυτών, εγκατέλειψαν τον αγώνα εναντίον του σφραγίσματος και των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων . Διασπαστήκαν, και με τις εκκλησιολογικές αυτές θεωρίες(που δεν είναι ορθόδοξες ) δεν μπορούν να ενώσουν τον λαό του θεού μπροστά στο κακό που έρχεται .
      Εδω θα ήθελα να επισημάνω και να συμπληρώσω ότι το ανάθεμα κατά του οικουμενισμού της ρωσικής διασποράς (που επικαλούνται οι του πατρίου )όπως διευκρινίζει ο Πρωθιεράρχης της τότε κ. Βιτάλιος συμφώνως τω εκκλησιατικώ δικαίω ειναι καθαρώς τοπικού χαρακτήρος ( δεν δεσμεύει την όλη εκκλησία ώστε να να είναι κεκριμένοι αιρετικοί οι οικουμενιστες καινοτόμοι χωρίς μυστήρια δηλαδή), αλλα πράξη(de facto) –τονίζει- ενέχει τεράστιαν ιστορικήν σπουδαιότητα , παγκοσμίως , ιστορικώς και εκκλησιαστικώς ( δηλαδή και αν εμείς εξαφανιστούμε-σαν να μας λέει- αυτή η συνοδική πράξη θα μείνει στην εκκλησιαστική ιστορία προς συζήτηση σε μέλλουσα σύνοδο της όλης εκκλησίας ακόμα και αν κανείς ζών επίσκοπος της εποχής εκείνης δεν ομολογήσει)ακριβώς διότι ο οικουμενισμός είναι μια αίρεση παγκοσμίου ευρύτητας. Η θεσις αυτή της ρωσικής ορθόδοξου εκκλησίας εν Διασπορά είναι σαφέστατη εις τας συνειδήσεις όλων των ορθοδόξων .
      λ72

      Διαγραφή
    4. Οι ρώσοι της διασποράς εάν γνώριζαν την ακρίβεια την κανονικότητα και την ασφάλεια της εκκλησίας έπρεπε να κάνουν χειροτονίες μόνο ιερέων για το ακοινώνητο της αιρέσεως και όχι χειροτονίες επισκόπων επειδή υπάρχει κίνδυνος όπως και έγινε για να αρχίσει το χτίσιμο καινούριας εκκλησίας.
      Οι ρώσοι της διασποράς ούτε ολόκληρη Σύνοδος ήταν ούτε είχε δικαίωμα κανονικό να χειροτονεί επισκόπους πόσο μάλλον στην Ελλάδα.
      Όλοι οι σύνοδοι των ΓΟΧ και να ενωθούν μεταξύ τους σε μια σύνοδο πάλι είναι παρασυναγωγή, διότι είναι μία άλλη σύνοδος εκτός της εκκλησίας της Ελλάδος. Σκοπός είναι να βρίσκονται στην εκκλησία της ελλάδος αλλά στο ακαινοτόμητο πλήρωμα της δηλ. με το πάτριο χωρίς την κοινωνία με τους οικουμενιστές.

      Διαγραφή
    5. • Μετά την αθεϊστικήν Επανάστασιν του 1917 εις Ρωσίαν, ένα τμήμα της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας εξήλθε της χώρας και διεσπάρη εις όλας σχεδόν τας ηπείρους της υφηλίου, οργανωθέν Πατριαρχικαίς ευλογίαις ως Ανεξάρτητος Εκκλησιατική Δικαιοδοσία μετά Συνόδου Ιεραρχίας, Κλήρου, Μοναχισμού και πολυπληθούς Ποιμνίου.

      • Η ούτως αποκληθείσα «Ρωσική Ορδόδοξος Εκκλησία της Διασποράς» απετέλει ανέκαθεν μίαν μαρτυρίαν Ορθοδοξίας και Ορθοπραξίας, ιδίως δια πολλών αγίων Αρχιερέων Αυτής και ετέρων επιφανών μελών Της. Υπεστήριζε δε ενθέρμως το Πάτριον Εκκλησιαστικόν Ημερολόγιον και αντετάχθη εις τας καινοτομίας εν τη Ορθοδόξω Εκκλησία κατά τον Κ΄αιώνα, ως και εις την αίρεσιν του Οικουμενισμού, την οποίαν και κατεδίκασε Συνοδικώς εν έτει 1983, επί Πρωθιεραρχίας του αγιωτάτου Ομολογητού Ιεράρχου μακαριστού Μητροπολίτου Φιλαρέτου († 1985) Ο δε αγιώτατος ομολογητής ιεράρχης Φιλάρετος το λειψανο του ειναι αδιάφθορον και ευωδιάζον λ72

      Διαγραφή
    6. Δείτε το βιβλίο του π. Καλλινίκου για την Ρώσικη εκκλησία του εξωτερικού:

      http://www.scribd.com/fullscreen/58023801?access_key=key-9zkvk7f41sgf686fe4h

      Διαγραφή
  2. Αγαπητε αδελφε σε χαιρετω..καλως εκανες θεολογικως και αποτοιχειστικες,.ομως η μη κοινωνια και η αποκοπη γινεται οταν κυριχθει αιρεση απο την νομιζομενη ορθοδοξη εκκλησια του νεου παπικου αναθεματισμενου ημερολογιου,τον μοχλο που χρησιμοποιει η νεα ταξη των ιουδαιων για να σφραγιση τον ελληνικο λαο και οχι μονο.ο οικουμενισμοσ ειναι η αρνηση της σωτηριολογικης θεολογικης ομολογιας περι της μοναδικοτητος του ιησου χριστου σαν μοναδικου σωτηρα, και μεσια, και αρνηση του πιστευω οταν μπηκε η αιρτικη εκκλησια του νεου το 1947 στο βλασυημο ιουδαικο ΠΣΕ.το επομενο κομματι της αρνησεως του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ειναι η αποδοχη του αριθμου του θηριου 666 σε σχεση με την ταυτοτητα μας, οπως ο ισοβειος ΑΦΜ, Ο ΙΣΟΒΕΙΟς ΑΜΚΑ, ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕς ΚΑΡΤΕΣ,οι καρτες υγειας, πολιτη, τα νεα διαβατηρια που ολα εχουν σαν κλειδι το 666...βλεπε κιντμαν ο νεος παγκοσμιος δικτακτορ...σελ..289...295.ολα αυτα συνθετουν το παζλ οτι οι μισθωτοι ποιμενες του νεου παπικου, και οι αδιαφοροι του πατριου.. κατα τον αγιο ευφραιμ τον συρο ολιγον κατ ολιγον θα οδηγησουν τον κοσμο στην αποδοχη της προσκηνησης του αντιχριστου/.εδω δεν προκειται περι αιρεσεως αλλα περι αρνησεως του Ι. ΧΡΙΣΤΟΥ.ΑΠΑΙΤΗΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥς ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟΥ πατριου ΑΜΕΣΩς ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.Ουδεις δυναται ειπειν κυριον ιησου η μη εν πνευματι αγιω,,α κοριν. ιβ 3=5.ειμεθα στα προυθηρα της εμφανησεως του αντιχριστου και οι νεοημερολογιτες ,παλιομερολογιτες καθησυχαζουν τον λαο, ο ομπαμα ψηφισε τον νομο και σφραγιζει τις ηπα,.εδω οι οικουμενιστες του νεου, προωθουν το χαραγμα οπως ο νικολας φθιωτηδος λεει παρτε νεες ταυτοτητες παρτε και το μικροτσιπ μερα μετα την εορτη με το παπικο τα χριστουγεννα φετος..Η δε φιλοπαπικη βλασφημη εκκλησια του νεου με εγκυκλιους απεφανθη οτι ο ΑΜΚΑ ειναι χρηστικος αριθμος, και με τις εγκυκλιους 2647,6464,και με αλλες αθωοποιησε αντιπατερικα την αρνητικη επιδραση του 666, οταν τον παραλαβεις απο τις ανωτερω μορφες η καρτα η νουμερο που προανεφερα. χτυπαμε σημα κυνδυνου φυγετε απο τους ποιμενες που αθωοποιουν το 666.Η αιρεση του οικουμενισμου, οι επικοινωνιες με αυτους τους ποιμενες,εκκλησιες που αποδεχονται αυτα, και οσοι λενε δεν πειραζει η αποδοχη του 666, υπο μορφη ηλεκτρονικης διακυβερνησης ισοβειων κωδικων ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΡΤΩΝ..ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΦΕΥΓΕΙ Η ΧΑΡΙς ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟς ,ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΘΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗς ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΦΡΑΓΙΣΤΗς.
    σΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟς ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕς ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗς ΡΩΣΙΚΗς ΔΙΑΣΠΟΡΑς, ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ 6η και 7η οικουμ. συνοδο που λεγει πασι τοις αιρετικοις αναθεμα, οποιος νομιζει οτι θα σωθη στο νεο παπικο πλαναται οικτρως,ποτε δεν υπαρχει σωτηρια σε εχθρους του θεου.,οπως εγινε το 1284 οταν ακουσε την παναγια ο ασκητης στην μονη ζωγραφου που του ειπε για τους φιλενοτητκους3 ερχονται οι εχθροι εμου και του υιου μου.
    Να ελεγξης καλυτερα γιατι ο Ι. ΧΡΙΣΤΟς Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΔΕΙξΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕς σημεια να γυρισουν στο πατριο καθε ενας σχεδον που επεστρεψε στο πατριο εχει να διηγηθη ενα τουλαχιστον θαυμα.
    θα σου στειλω 3ωρο βιντεο με θαυματα διοτι φαινεται οτι α;ναζητας με ανιδιοτελια την αληθεια, και θα την βρης.Δυστυχως τα θαυματα τα αποριπτουν οι πλειονοτητα των Νεομερολογητων οπως ενα παλικαρι που οπως μας ειπαν στο Αγιον Ορος και οι μνημονευτες εχει δαιμονισθει απο την μεγαλη υπερηφανεια που τον διακατεχει, προσεψε μην πλανηθεις απο τα αιρετικα και παραπλανητικα σαιτ δοψα σοι ο θεος και στψμεν καλως του δαιμονισμενου στεφανου μεσεδακη το οργανο του διαβολου και των Νεοημερολογιτων...που με τις βλασΦημιες τους απωλεσαν την θεια χαρη και επιτιθονται σε οσους αγωνιζονται.παρε με τηλεφωνω γιατι ο διαβολος μας βαζει να τρωγωμαστε, και να μην βλεπουμε τον εχθρο για αυτο ειμαι πεπισμενος οτι στην πλειοψηφια τους οι νεοημερολογιται θα σφραγιστουν, οπως και οι χλιαροι προσωπολατρες ντου πατριου που επαφιονται στην ομολογια του πατριου και θα σφραγιστουν.. *ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την άλλη πλευρά έχουμε πολλές Εκκλησίες καινούριες που ιδρύθηκαν μετά το 1937. Δηλαδή πολλοί πήραν την αρχιεροσύνη αντικανονικά παράνομα και ελαττωματικά. Όλοι αυτοί ισχυρίζονται ότι δεν έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές (κάποιοι όμως έχουν κοινωνία με τους οικουμενιστές άλλοι το κρύβουν και άλλοι λένε ψέματα), επίσης λένε ότι κρατάνε και το παλαιό ημερολόγιο (εννοούν ότι κόψανε κοινωνία με τους οικουμενιστές και για το ημερολόγιο) δεν είναι δηλαδή σαν τους Αγιορείτες που ενώ είναι με το παλαιό κοινωνούν την αίρεση από τους νεοημερολογίτες οικουμενιστές του Φαναρίου ή όταν οι Αγιορείτες αυτοί βγαίνουν έξω πάνε με το νέο αφού είναι παρδαλοί. Αυτοί όλοι οι σύνοδοι με τις ιεραρχίες τόσων επισκόπων έχουν διαφορετική, ξεχωριστή και παράλληλη αρχή και μεταξύ τους και ως προς την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Όλες αυτές οι παρατάξεις των συνόδων του παλαιού ημερολογίου είναι μία παρασυναγωγή ούτε ένσταση κάνουν εντός του ακαινοτομήτου πληρώματος της Μίας Εκκλησίας ούτε μπορούν να προκαλέσουν να συγκαλέσουν και να συγκροτήσουν σύνοδο διότι δημιούργησαν νέες οργανωμένες Εκκλησίες και βρίσκονται εντός της παρασυναγωγής. Επίσης και αυτοί είναι υπόδικοι μελλούσης Αγίας Πανορθόδοξου Συνόδου για να καταδικαστούν από το ακαινοτόμητο πλήρωμα γι’ αυτό όσοι αποτειχίζονται από αυτές τις παρατάξεις βρίσκονται αυτομάτως στο ακαινοτόμητο πλήρωμα.

      Διαγραφή