να κανω μια ερωτηση?γιατι να το λεμε σχισμα?εφοσον απο οσο θυμαμαι σχισμα γινεται οταν για διοικητικα και αλλα προβληματα ευκολογιατρευτα....το νεοημερολογιτικο ειναι ευκολογιατρευτο?δεν καταπατει το ενατο αρθρο του συμβολου της πιστεως?αρα ειναι ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ,και οταν καποιος καταπατει το συμβολο της πιστεως ειναι σχισματικος η αιρετικος?γιατι το συμβολο της πιστεως το καταπατησαν και οι παπικοι και ειναι αιρετικοι και κακως το λεμε σχισμα του 1054.ευχαριστω
Το νέο ημερολόγιο είναι το σχίσμα του οικουμενισμού ή αλλιώς το υπερπαναιρετικό οικουμενιστικό σχίσμα του αντιχρίστου. Είναι δογματικό γιατί κατέστρεψε την ενότητα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
αρα αδελφε.εφοσον ειναι δογματικο δεν ειναι σχισμα.ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ.καταπατει το συμβολο της πιστεως.αρα το νεο ειναι αιρεση.δεν ειναι σχισμα.αρα και οι ιερεις του νεου ειναι αιρετικοι.δεν ειναι σχισματικοι οπως λενε.ετσι δεν ειναι?η κανω λαθος?αλλο πραγμα το σχισμα και αλλο πραγμα η αιρεσις.σχισματικοι ειναι οι παραταξεις του πατριου.ενω το νεο ειναι αιρετικοι.γιαυτο καλυτερα σε παραταξεις του πατριου παρα στην αιρεση του νεου.οι σχισματικοι κατα οικονομια εχουν χαρη τα μυστηρια τους ενω οι αιρετικοι δεν εχουν τιποτα.σε στελνουν κατευθειαν κατω στο πυρ το αιωνιο.βεβαια το καλυτερο απο ολα ειναι αποτειχιση απο τις παραταξεις απλα να πηγαινουν μονο για τα μυστηρια
να κανω μια ερωτηση?γιατι να το λεμε σχισμα?εφοσον απο οσο θυμαμαι σχισμα γινεται οταν για διοικητικα και αλλα προβληματα ευκολογιατρευτα....το νεοημερολογιτικο ειναι ευκολογιατρευτο?δεν καταπατει το ενατο αρθρο του συμβολου της πιστεως?αρα ειναι ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ,και οταν καποιος καταπατει το συμβολο της πιστεως ειναι σχισματικος η αιρετικος?γιατι το συμβολο της πιστεως το καταπατησαν και οι παπικοι και ειναι αιρετικοι και κακως το λεμε σχισμα του 1054.ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νέο ημερολόγιο είναι το σχίσμα του οικουμενισμού ή αλλιώς το υπερπαναιρετικό οικουμενιστικό σχίσμα του αντιχρίστου. Είναι δογματικό γιατί κατέστρεψε την ενότητα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
Διαγραφήαρα αδελφε.εφοσον ειναι δογματικο δεν ειναι σχισμα.ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ.καταπατει το συμβολο της πιστεως.αρα το νεο ειναι αιρεση.δεν ειναι σχισμα.αρα και οι ιερεις του νεου ειναι αιρετικοι.δεν ειναι σχισματικοι οπως λενε.ετσι δεν ειναι?η κανω λαθος?αλλο πραγμα το σχισμα και αλλο πραγμα η αιρεσις.σχισματικοι ειναι οι παραταξεις του πατριου.ενω το νεο ειναι αιρετικοι.γιαυτο καλυτερα σε παραταξεις του πατριου παρα στην αιρεση του νεου.οι σχισματικοι κατα οικονομια εχουν χαρη τα μυστηρια τους ενω οι αιρετικοι δεν εχουν τιποτα.σε στελνουν κατευθειαν κατω στο πυρ το αιωνιο.βεβαια το καλυτερο απο ολα ειναι αποτειχιση απο τις παραταξεις απλα να πηγαινουν μονο για τα μυστηρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η υπερπαναίρεση έσχισε την Μία Εκκλησία.
Διαγραφή