21 Μαρτίου 2020

ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣΟΝΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΤΕ. ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΧΕΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΑΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΑΝΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΙΤΕ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΕΙΤΕ ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΙΤΕ ΛΑΙΚΟΣ ΔΕΝ ΑΣΘΕΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΝΩ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΧΑΝ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ. ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ? ΜΗΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΣΗ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ ? ΜΟΛΥΝΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΠΕΛΩΝΑ ΤΟΥ.



ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣΟΝΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΤΕ.

ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΧΕΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΑΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΑΝΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ  ΕΙΤΕ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΕΙΤΕ ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΙΤΕ ΛΑΙΚΟΣ ΔΕΝ ΑΣΘΕΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΝΩ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΧΑΝ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ.

ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ?

ΜΗΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΣΗ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ ?

ΜΟΛΥΝΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΠΕΛΩΝΑ ΤΟΥ.

ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΑ ΠΟΡΝΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ?

ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΑ ΔΥΟ.?

ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΓΕΜΙΣΑΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΕΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΗΛΩΣΕΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ?

ΕΝΩ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΖΕΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ?

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΔΙΝΑΝ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ?

ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΔΙΝΑΝ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΣΕ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΛΑΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΙΑ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.

ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΕ ΔΙΟΤΙ Η ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ.

ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΩΣ ΜΑΝΑ ΣΤΟΡΓΙΚΗ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΜΑΝΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ.

ΓΙΑ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΡΩΜΕ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ.

ΓΙΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΑΣ ΑΠΟΓΟΡΕΥΕΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΕΙ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ?

ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΝ.

ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΑ ΠΕΡΙ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΟΛΛΥΒΑΔΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.

ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΙΚΟΙ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΑΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΖΗΛΟ ΚΑΙ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.

ΜΕ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ.

ΝΟΕΡΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ.

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΙ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΗ ΠΙΣΤΗ.

ΝΗΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΙΡΟ.




Μ. Βασιλείου, ἐπιστολὴ 93, στὴν πατρικία Καισαρία
Ἅγιος Βασίλειος ὁ Μέγας


 


(Θαυμάσιο κείμενο ποὺ γράφηκε τὸ 372. Ἡ σημασία του εἶναι τεράστια γιατί δίνει τὶς ἀληθινὲς διαστάσεις στὴ συχνὴ θεία Κοινωνία, κάτι ποὺ γιὰ ποικίλους λόγους ἔχει ἀφόρητα ὑποχωρήσει στὸν καιρό μας, μὲ ἀποτέλεσμα ὁ πιστὸς νὰ μένει γιὰ μεγάλα διαστήματα χωρὶς τὴ λήψη τῆς σάρκας καὶ τοῦ αἵματος τοῦ Κυρίου.)


Καὶ τὸ νὰ κοινωνεῖ λοιπὸν κανεὶς κάθε μέρα καὶ νὰ μεταλαμβάνει τὸ ἅγιο σῶμα κι αἷμα τοῦ Χριστοῦ, εἶναι καλὸ κι ὠφέλιμο, ἀφοῦ ὁ ἴδιος λέει καθαρά: «Ὅποιος τρώει τὴ σάρκα μου καὶ πίνει τὸ αἷμα μου, ἔχει ζωὴ αἰώνια» (1). Γιατί ποιὸς ἀμφιβάλλει πὼς τὸ νὰ μετέχει κανεὶς ἀδιάκοπα στὴ ζωή, ἄλλο δὲν εἶναι παρὰ νὰ ζεῖ πολύτροπα καὶ πλούσια;

Ἐμεῖς, βέβαια, τέσσερις φορὲς κάθε ἑβδομάδα κοινωνοῦμε, Κυριακή, Τετάρτη, Παρασκευὴ καὶ Σάββατο, ἀλλὰ καὶ τὶς ἄλλες μέρες, ἂν εἶναι ἡ μνήμη κάποιου ἁγίου.

Ὅσο γιὰ τὸ ἂν ἀναγκάζεται κανείς, σὲ καιρὸ διωγμοῦ, ἀφοῦ δὲν εἶναι παρὼν ἱερέας καὶ μάλιστα λειτουργός, νὰ παίρνει τὴ θεία κοινωνία μὲ τὸ ἴδιο του τὸ χέρι, πὼς αὐτὸ δὲν εἶναι βαρύ, περιττό νὰ τὸ ἀποδείξουμε, μιὰ ποὺ κι ἡ μακροχρόνια συνήθεια τὸ δικαιώνει μὲς ἀπὸ τὰ ἴδια τὰ γεγονότα.

Κι ὅσοι μονάζουν στὶς ἔρημους, ὅπου δὲν ὑπάρχει ἱερέας, κρατώντας τὴ θεία κοινωνία ἐκεῖ ποὺ μένουν, ἐπίσης μόνοι μεταλαμβάνουν.

Στὴν Ἀλεξάνδρεια δὲ καὶ τὴν ὑπόλοιπη Αἴγυπτο, ἀκόμα καὶ κάθε λαϊκός, συχνά, ἔχει θεία κοινωνία στὸ σπίτι του κι ὅταν θέλει, μεταλαμβάνει μόνος του. Γιατί, ἀφοῦ πιὰ ὁ ἱερέας τέλεσε τὴ θυσία καὶ τὴν ἔδωσε, ὅποιος τὴν πῆρε σὰν ὅλη μαζὶ καὶ καθημερινὰ μεταλαμβάνει, ὀφείλει νὰ πιστεύει πώς, καθὼς εἶναι φυσικό, ἀπὸ τὸν ἱερέα ποὺ τὴν ἔδωσε τὴ μεταλαμβάνει καὶ τὴν ὑποδέχεται. Ἀφοῦ καὶ στὴν ἐκκλησία, ὁ ἱερέας παραδίνει τὴ μερίδα κι ὅποιος τὴν ὑποδέχεται, τὴν κρατᾶ μὲ κάθε δικαίωμα κι ἔτσι τὴ φέρνει στὸ στόμα του μὲ τὸ δικό του τὸ χέρι. Τὸ ἴδιο λοιπὸν μετρᾶ, εἴτε μία μερίδα δεχθεῖ κανεὶς ἀπὸ τὸν Ἱερέα, εἴτε πολλὲς μερίδες μαζί.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου