7 Ιουλίου 2017

ΜΑΣΟΝΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΡΥΤΕΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΠΛΑΝΩΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΜΑΣΟΝΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΕΦΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 1833 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡ - ΠΑΝ - ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ.

ΣΥΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΕ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝΕ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ "ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ" ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

ΜΑΣΟΝΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΕΣΧΙΣΑΝ ΤΟ 1924 ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΩΣ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ.

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΚΗ  ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

ΜΑΣΟΝΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 1935 ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ.

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΩΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΑΥΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΥΝΟΔΩΝ ΙΕΡΑΡΧΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΜΕ ΠΛΗΘΩΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ.

5 Ιουλίου 2017

ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΗΚΑΝΕ ΨΕΥΤΟ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΔΑΛΟΙ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΛΑΝΕΣ ΜΕ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ  ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΨΕΥΤΟ - ΑΝΤΙ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΣΤΩΝ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΔΑΛΟΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΤΗΝ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΘΛΗΣΗ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΠΑ ΜΑΞΙΜΟΣ ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΕΙΑΤΗΣ Ο ΠΑΠΑ ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΣ ΜΑΥΡΟΣ Ο ΠΑΠΑ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΠΕΤΣΕΣ Ο ΠΑΠΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΠΥΡΟΥ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΟΥΝ  ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΒΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑ ΓΙΩΡΓΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗΣ

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ

3 Ιουλίου 2017

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ  ΠΡΟΣ ΤΟΝ  ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ  ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΡΙΖΟΝΑΣ. Η ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΙΕΡΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΜΟΝΑΧΕΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΥΣ

ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ : ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ

Γεροντα Εφραιμ  πως μπορειτε  να αναγνωριζετε τον αρχιεπισκοπο Αμερικης ως ορθοδοξο επισκοπο εφοσον ολοι ξερουμε φανερα και δημοσια οτι ειναι μεγαλοβαθμος μασονος των στοων του σατανα.????????

Πως ανεχεστε να τον μνημονευετε στις ακολουθιες και να λετε το μεγαλυτερο ψεμα στην ωρα των Θειων και Ιερων φρικτων του Χριστου Μυστηριων  οτι ο Αρχιεπισκοπος Αμερικης ορθοτομει τον λογο της αληθειας, ενω ξερετε οτι πρωτοστατει στην εξαπλωση της μεγαλυτερας  αντιχριστου υπερ-παν-αιρεσεως  των οικουμενιστων,  καταστρεφοντας και την Λατρευτικη Ενοτητα της Μιας Ορθοδοξου Ανατολικης Εκκλησιας με την διατηρηση και συνεχιση του νεο-ημερολογιτικου σχισματος.????????

Εχετε εκκλησιαστικη κοινωνια με ολους τους  οικουμενιστες αιρετικους σχισματικους και παρασυναγωγους  Πατριαρχες και Αρχιεπισκοπους οπως ειναι ο κακοδοξος  Οικουμενικος Πατριαρχης Βαρθολομαιος δεν  μιλατε, δεν αντιδρατε, συμπορευστε αδιαμαρτυρητα  και δεν λετε  τιποτα. ?????????
Και αμα σας κανουν παραπονα οι πιστοι τους περιοριζετε στο  κομποσχοινι τους.

Και βεβαιως κανουμε κομποσχοινι, την ευχη του Ιησου και την νοερα προσευχη,  αλλα χρειαζετε και η τηρηση στην πραξη της χρησεως των Ιερων Κανονων για αποτειχιση απο την κοινωνια των αιρετικων προ και μεχρι Αγιας και οχι ληστρικης Συνοδικης διαγνωσεως και καταδικης.

Συμπορευεστε πανω στο αρμα του τρισκαταρατου και σατανικου οικουμενισμου εχοντας κοινωνια με ολο το παγκοσμιο συμβουλιο "εκκλησιων" μεσω των οικουμενιστων επισκοπων και απο την αλλη μας μιλατε για την νοερα προσευχη. ??????
Ταιριαζουν αυτα τα δυο μαζι.????
Τι σχεση  εχει ο Χριστος με τον διαβολο ????
Το φως με το σκοταδι ????
Η Αληθεια με το ψεμα ????
Η ζωη με τον θανατο ????
Λεει ο Αγιος Γρηγοριος Παλαμας οτι οταν προδιδεται η πιστη και εσυ  δεν μιλας ειναι τριτο ειδος αθειας.

Ο Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης μας λεει οτι οποιος μνημονευει αιρετικο επισκοπο κανει το μοναστηρι του φονευτηριο ψυχων,  χανει την Ορθοδοξια γινεται κακοδοξος, μολυνει την εκκλησια  την κανει αιρετικη και θα κολαστει μαζι με τους αιρετικους,  διοτι λεει δεν πηγαν στην κολαση μονο οι αιρετικοι αλλα και αυτοι που συγκοινωνουσαν μαζι τους.

Πως γινεται να μας μιλατε για την νοερα προσευχη και απο την αλλη να αρνειστε να αποτειχιστειτε απο την κοινωνια των αιρετικων, βλασφημων, διαστροφεων και κακοδοξων οικουμενιστων επισκοπων.????????

Γιατι δεν κανετε υπακοη στο Παναγιο Πνευμα των Ιερων Κανονων της αποτειχισεως των Αγιων Συνοδων και δεν ακολουθειτε στην πραξη ολους τους  Θεοφορους Πατερες οι οποιοι ειχαν αποτειχιστει απο τους αιρετικους της εποχης τους, προ και μεχρι να συγκροτησουν τις Ιερες Συνοδους για να καταδικασουν ολους τους κακοδοξους.??????????

Γιατι Γεροντα Εφραιμ αφηνετε τον δρομο που οδηγει στους Οσιομαρτυρες Αγιορειτες Πατερες που αποτειχιστηκαν απο την κοινωνια του αιρετικου πατριαρχη Ιωαννη Βεκκου και ακολουθειτε τον δρομο που οδηγει  στους τυμπανιαιους και αλυωτους που μνημονευαν και ειχαν κοινωνια με τον αιρετικο και βλασφημο πατριαρχη Ιωαννη Βεκκο. ??????

Οι Αγιοι Πατερες Γεροντα Εφραιμ αρνουνταν μεχρι θανατου να ερθουν σε  εκκλησιαστικη κοινωνια με τους αιρετικους, ενω εσεις αρνειστε με καθε τροπο  να διακοψετε την εκκλησιαστικη κοινωνια με τους αιρετικους.

Αντιθετες πορειες Αγιων Ομολογητων και κακοδοξων προδοτων.

2 Ιουλίου 2017

Η ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΑΧΡΙΚΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΡΩΝΤΩΝ "ΝΕΩΝ ΖΩΝΑΡΑΔΩΝ" ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΕΟ - ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΟΡΟΝΤΩΝ ΑΧΡΙΚΑΙΡΙΚΩΝ ΝΕΩΝ ΖΩΝΑΡΑΔΩΝ Ο ΠΑΤΗΡ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ.

ΜΕΤΡΑΤΕ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥ ΑΤΥΧΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ :

ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ 

ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ.

ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ

ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΝΗΤΙΚΗ Η  ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ  ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ.

ΠΟΤΕ ΟΣΟ ΖΟΥΣΕ Ο ΠΑΤΗΡ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΙΡΕΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΜΙΑ ΜΙΑ.

Γεννάται όμως ακολούθως το εξής ερώτημα: Ευ και καλώς δια τους ούτω αντιδράσαντας και καθελόντας τον αιρετικόν.Τιμή και έπαινος τους ανήκει συμφώνως προς τους λόγους των Ιερών Κανόνων. Αλλά οι άλλοι, οι μη διακόψαντες την μετά του αιρετικού κοινωνίαν και μέχρι της συνοδικής του καταδίκης κοινωνούντες αυτώ, πώς πρέπει να θεωρώνται, αφού ουδέν περί αυτών αναφέρουν οι σχετικοί Ιεροί Κανόνες; Εάν οι Ιεροί Κανόνες δεν ομιλούν περί της τύχης των συνεχισάντων την κοινωνίαν μετά του αιρεσιάρχου, μέχρι της συνοδικής καταδίκης αυτού, αυτό δεν σημαίνει, ότι η φύσις των ανωτέρω Κανόνων τυγχάνει δυνητική και κατ΄ ακολουθίαν και η μετά του αιρετικού κοινωνία ακατάκριτος ή αδιάφορος. Παν τουναντίον! Απόδειξις τα Πρακτικά των Ιερών Συνόδων, η Ιερά δηλαδή Παράδοσις της Ορθοδοξίας, εκ των οποίων περιτράνως πιστοποιείται το κατάκριτον, υπόλογον και κολάσιμον της διαγωγής των τοιούτων επισκόπων και κληρικών γενικότερον. Το ακριβώς αντίθετον ετόλμησε να ισχυρισθεί μόνον ο αρχιμανδρίτης π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, αδιαφορών πλήρως δια την τολμουμένην παραποίησιν της αλήθειας.

Γράφει λοιπόν: ''Αλλά η διακοπή του μνημοσύνου ''προ συνοδικής διαγνώσεως '' και καταδίκης δεν έχει την έννοιαν αποφυγής μολυσμού εκ της κηρυττομένης αιρέσεως! Όχι αδελφέ μου! Αν είχεν αυτήν την έννοιαν, τότε οι Κανόνες δεν θα παρείχον απλώς δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου δι΄αίρεσιν ''προ συνοδικής διαγνώμης'', αλλά θα εθέσπιζον ρητήν και σαφή υποχρέωσιν μετ΄ απειλής βαρυτάτων ποινών εν εναντία περιπτώσει... Δεν υπάρχει λοιπόν κίνδυνος να...μολυνθώμεν, ούτε μνημονεύοντες του Πατριάρχου (εφόσον ακόμη δεν κατεδικάσθη), ούτε πολλώ μάλλον δεχόμενοι εις κοινωνίαν τους μνημονεύοντας αυτού''.... ''Ο Κανών είναι δυνητικός και ουχί υποχρεωτικός''...''Ότι τούτο είναι αληθές'' συνεχίζει ο Πανοσολογιώτατος, ''πείθει και το γεγονός, ότι, ενώ εν τη μακρά ιστορία της Εκκλησίας καθηρέθησαν αναρίθμητοι επίσκοποι επί αιρέσει, ουδέποτε ετιμωρήθη κληρικός τις καν απλώς επετιμήθη δια τον λόγον, ότι δεν έσπευσε να αποσχισθεί πάραυτα από του αιρετικού επισκόπου, αλλά ανέμενε την υπό Συνόδου καταδίκην αυτού...''.''Τα αντιθέτως λεγόμενα είναι ανόητοι ζηλωτισμοί''.
Διατί εν τοιαύτη περιπτώσει ο αγιώτατος πατριάρχης Αλεξανδρείας Κύριλλος προέτρεπε, αντιθέτως προς τον π. Επιφάνιον, τους πιστούς της Κων/λεως κληρικούς και λαϊκούς, να απέχουν της κοινωνίας του αιρετικά κηρύσσοντος Νεστορίου, καίτοι δεν είχε συνέλθει ακόμη Σύνοδος προς καταδίκην του;  Σημειωτέον δε, ότι, όταν έγραφε τα ανωτέρω ο θείος Κύριλλος, οι πλείστοι των πιστών και των κληρικών της Κων/λεως είχον ήδει διακόψει κοινωνίαν προς τον κακόδοξον ποιμενάρχην των πλην ολίγων ελαφροτέρων και των κολακευόντων αυτόν''. Διατί ο άγιος Υπάτιος, μόλις επληροφορήθη την κακοδοξίαν του Νεστορίου, διέκοψε το μνημόσυνόν του, πριν καν συνέλθει η Σύνοδος προς καταδίκην του κακοδόξου''; Διατί ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής διέκοψε πάσαν εκκλησιαστικήν  κοινωνίαν προ ''συνοδικής διαγνώμης'', μεθ΄  όλων σχεδόν των θρόνων Ανατολής και Δύσης, ένεκα της αιρέσεως του μονοθελητισμού, ώστε να θεωρείται υπό των αντιπάλων του ''εκτός Εκκλησίας'';  Διατί οι προ της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου αθλήσαντες εικονόφιλοι, κληρικοί και λαϊκοί, διετέλεσαν εν ακοινωνησία προς τους εικονομάχους επί δεκαετίας ολοκλήρους, εν φυλακαίς και όρεσι και σπηλαίοις υπάρχοντες δια την καλήν ομολογίαν;  ''Ανόητος ζηλωτής'' ήτο και ο πρωταγωνιστής της μερίδος των εικονόφιλων Θεόδωρος ο Στουδίτης, όστις έγραφε:  ''ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν (τον εικονομάχον δηλαδή επίσκοπον), καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων'';  Ή, όταν δια πολύ κατώτερον της εικονομαχίας θέμα, τον παράνομον ήτοι γάμον του αυτοκράτορος, μετά αφθάστου παρρησίας διεκήρυσσσεν:  ''Πάντα ημίν φορητά μέχρι θανάτου, ή μετασχείν της εκείνου κοινωνίας (ιερέως Ιωσήφ) και των εκείνω συλλειτουργούντων; (P.G.99,972). Οποία, όμως αναλήθεια, έλειψις λογικής και σοβαρότητος και  ιδιαιτέρως αντορθόδοξον πνεύμα υπάρχει εις αυτούς τους λόγους αρχιμανδρίτου, θα δειχθεί λεπτομερέστερον κατωτέρω. Εν πρώτοις είναι αδύνατον να υπάρξει Κανών, που να τιμωρεί τον Ιερέα ή τον Επίσκοπον, διότι δεν διέκοψεν κοινωνίαν με τον αιρετικόν προ συνοδικής διαγνώμης. Διατί; Διότι η Σύνοδος εν τοιαύτη περιπτώσει,  τί ρόλον θα παίζει, αφού θα έρχεται να δώσει το παρόν πάντοτε...''κατόπιν εορτής'';  Και, πώς είναι δυνατόν να είναι αληθής σύνοδος, διεκδικούσα ήτοι την Ευαγγελικήν αλήθειαν, αφού δεν θα προστατεύει αύτη τον υπό αυτής ποιμενόμενον κλήρον και λαόν, αλλά θα προστατεύεται υπό αυτών; Διότι εν εσχάτει αναλύσει, αυτό σημαίνει η υποχρεωτική αντίδρασις πάντων των άλλων, άμα τη εμφανίσει της αιρέσεως, εξαιρέσει της Συνόδου, ήτις θα έρχεται να δώσει το παρόν τελευταία! Ένας τοιούτος Κανών, εάν υπήρχε, θα ομοίαζε προς τον σχετικόν πολιτικόν νόμον, που θα διέταζε πάντας τους στρατιώτας και αξιωματικούς να μάχονται ανενδότως, άμα τη εμφανίσει του εχθρού, πλην των στρατηγών και επιλαρχών, οι οποίοι θα συνήρχοντο εις σύσκεψιν τελευταίοι, δια να ανακοινώσουν, ότι κακώς επετέθη ο εχθρός και έπραξαν πολύ καλώς, που αντέδρασαν εγκαίρως, στρατός και αξιωματικοί!... Αλλά και οι σύγχρονοι συνοδικοί πατέρες δεν φαίνεται να διαφέρουν της ψυχολογίας του αυτοκλήτου δικηγόρου των, αφού επί ολοκλήρους δεκαετίας τώρα, ενώ βλέπουν την αίρεσιν του Οικουμενισμού αυξανομένην και προκλητικώς καταλύουσα τα των ''πατέρων όρια'', τα οποία υποτίθεται, ότι οι Σεβασμιώτατοι πρέπει, να φυλάττουν, ως κόρην οφθαλμού, αυτοί, όταν συνέρχονται, αντί να καταδικάσουν την κακοδοξίαν, διώκουν τους ολίγους εκ των πιστών, που ετόλμησαν, να αντιδράσουν εις την αίρεσιν διεκδικούντες την φωνήν των Ιερών Κανόνων! Όντως ακριβής επανάληψις του αντορθοδόξου παρελθόντος της  Εκκλησίας. Αλλά και κάτι άλλο. Κατά ποίαν λογικήν θα απήτει ο υποτιθέμενος ούτος Κανών να καθαιρεθεί η Σύνοδος τους μη προ αυτής αντιδράσαντας κληρικούς, όταν αυτοί οι ίδιοι, οι εις τον αυτόν βαθμόν ενοχής, εν συγκρίσει προς τους προ αυτών αντιδράσαντας;! Τοιούτος Κανών θα είχεν θέσιν, ΜΟΝΟΝ, όταν οι επίσκοποι της ''συνοδικής διαγνώμης'' είχον αντιδράσει εγκαίρως και πατερικώς εις την κακοδοξίαν, αλλά δεν ηδυνήθησαν να συνέλθουν εν συνόδω προς καταδίκην του κακοδόξου, λόγω επεμβάσεως της Πολιτείας και υπερασπίσεως του αιρετικού, ως εγένετο πολλάκις,  και ιδία επί Εικονομαχίας. Τότε, ασφαλώς συνερχόμενοι οι εν λόγω επίσκοποι έχουν όλο το δικαίωμα να καταδικάσουν τους μη μιμηθέντας την διαγωγήν των κληρικούς, ως εγένετο εν τη Ζ΄ Οικουμενική Συνόδω. Τότε βεβαίως δεν δοκιμάζονται, δεν προλαβάνουν να δοκιμασθούν, και αι συνειδήσεις των λοιπών κληρικών, με το,ποίαν δηλαδή στάσιν θα πρέπει να τηρήσουν έναντι της κακοδοξίας κ.λ.π.  Ας μην λοιπόν ματαιοπονεί ο Πανοσιολογιώτατος, προσπαθών να ερνηνεύσει την συνείδησίν του, ως και πάντων των κοινωνούντων εν γνώσει και ''προσυνοδικής διαγνώμης'' τη κηρυττομένη αιρέσει, διότι πανταχόθεν στενά δι΄ αυτόν και τους προστατευομένους του... Αλλά μήπως η Εκκλησία του Χριστού και ΠΡΟ της δημιουργίας των σχετικών Ιερών Κανόνων, δεν αντιμετώπιζεν επιτυχώς τας εμφανιζομένας αιρέσεις,  βάσει της διδασκαλίας της Αγίας Γραφής και των αγίων τέκνων της, ως σαφώς μαρτυρεί τούτο και ο άγιος Θεόδωρος;  ''Παραγγελίαν γαρ έχομεν εξ΄ αυτού του Αποστόλου, εάν τις δογματίζει ή προτάσσει ποιείν ημάς, παρ΄ ο παρελάβομεν, παρ΄ ο οι Κανόνες των κατά καιρών Συνόδων,  καθολικών τε και τοπικών ορίζουσιν, απαράδεκτον αυτόν έχειν και μηδέ λογίζεσθαι αυτόν εν κλήρω αγίω''. (PG.99,988A).Τούτο ακριβώς εφήρμοσαν και οι άγιοι Πατέρες της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου κατά την δίκην και καταδίκην των εικονομάχων, παρά τα αντιθέτως γραφέντα υπό του π. Επιφανίου,  ότι δηλαδή  ''ουδέποτε  ετιμωρήθη κληρικός τις, ή καν επετιμήθη δια τον λόγον, ότι δεν έσπευσε να αποσχισθεί πάραυτα από του αιρετικού επισκόπου... Παραθέτομεν ευθύς αμέσως αντιπροσωπευτικά κείμενα από τας συνεδρίας της Συνόδου.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ είπε: Ηνίκα πάσα η ομήγυρις αύτη το εν λαλεί και φρονεί, έμαθον και επηροφορήθην, ότι η αλήθεια αύτη εστίν, η νυνί ζητουμένη και κηρυσσομένη. Και δια τούτο καγώ αιτώ συγνώμην των πρώτων μου κακών, και θέλω μετά πάντων και φωτισθήναι και διδαχθήναι τα πλημμελήματα και αμάρτηματά μου άμετρα έστι και ως ο Θεός κατανύξει την Ιεράν Σύνοδον και το πανάγιον δεσπότην... ΤΑΡΑΣΙΟΣ: Ώφειλες εκ των ανέκαθεν χρόνων ανοίξαι σου τα ώτα και Παύλου του θείου Αποστόλου ακούσαι λέγοντος: ''στήκετε,  κρατείτε τας παραδόσεις, ας παρελάβετε είτε δια λόγου, είτε δι΄ επιστολής ημών''. Και πάλιν Τιμοθέω και Τίτω γράφοντος:  ''τας βεβήλους κενοφωνίας παραιτείσθαι''. Τι βεβηλότερον ή τι κενοφωνότερον του λέγειν Χριστιανούς ειδωλολατρήσαι;
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ: Κακόν ην και ομολογούμεν, κακόν ην, αλλ΄ούτως επράχθη και ούτως επράξαμεν και δια τούτο αιτούμεν συγνώμην των πλημμελημάτων ημών. Ομολογώ, Δέσποτα, έμπροσθεν της τιμιωτάτης αγιωσύνης υμών, και πάντων των αδελφών της αγίας Συνόδου, ότι ημάρτομεν και ηνομήσαμεν και κακώς επράξαμεν και συγνώμην αιτούμεν περί τούτου...
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ επίσκοπος Αγκύρας είπεν: Όθεν και εγώ επίσκοπος Αγκύρας της πόλεως, προαιρούμενος ενωθήναι τη Καθολική Εκκλησία...ταύτην την παρούσαν έγγραφόν μου ομολογίαν ποιούμαι και προσάγω υμίν τοις εξ αποστολικής αυθεντίας λαβούσι την εξουσίαν. Εν αυτώ δε και συγνώμην εξαιτούμαι παρά της Θεοσυλέκτου  υμών μακαριότητος υπέρ ταύτης μου της βραδύτητος. Δέον γαρ ην μη υστερηκέναι με προς την της Ορθοδοξίας ομολογίαν. Αλλά της άκρας μου αμαθείας και νωθρείας και ημελημένης διανοίας εστί τούτο''.

Γ΄). Τη αγία και οικουμενική Συνόδω ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ (επίσκοπος Αμορίου) ο ελάχιστος χριστιανός ομολογώ και συντίθεμαι και δέχομαι και ασπάζομαι...και δια τούτο παρακαλώ υμάς άγιοι του Θεού και βοώ:  Ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιον υμών. Δέξασθέ με ως εδέξατο ο Θεός τον άσωτον και την πόρνην και τον ληστήν. Ζητήσατέ με καθώς εζήτησεν ο Χριστός το απολωλός πρόβατον, ο ανέλαβε επί των ώμων.[...]

1 Ιουλίου 2017

ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ  ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ  ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ :  1) ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ  ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ 2) ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

1) ΕΡΩΤΗΣΗ : ΟΤΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΣΥΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΤΕ Η ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΘΕΙΤΕ ΣΕ ΝΑΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ???

ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΟΡΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ???

Η

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΟΡΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ???

2) ΕΡΩΤΗΣΗ : ΟΤΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣΕΤΕ Η ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΘΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΕ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ  ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΔΙΟΤΙ ΠΑΝΗΓΥΡΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ???

ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΝΗΣΤΕΥΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ???

Η

ΚΑΤΑΛΥΕΤΕ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΝΗΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ???

30 Ιουνίου 2017

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΘΛΗΤΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ

Δημοσιευση αγγελιας : αναζητηση Ορθοδοξου  Επισκοπου.

Οι ενδιαφερομενοι μπορουν να επικοινωνησουν στο τηλεφωνο (6909149568) με τον Γεωργιο Γιαννοπουλο για περισσοτερες πληροφοριες.

Ζητειται Επισκοπος με Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη, χωρις να ειναι δημοσια κατηγορημενος για σκανδαλα ηθικης, χρηματων και πασης σατανικης  ακολασιας, χωρις να εχει την αιρετικη πλανη περι ακυρων μυστηριων των δυναμει υποδικων καινοτομων προ-συνοδικης διαγνωσεως, χωρις να ειναι Προφητο-Αγιομαχος  και χωρις να εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με την υπερ-παν-αιρεση των οικουμενιστων, χωρις να εχει κοινωνια με το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων, και χωρις να εχει κοινωνια με την παρασυναγωγη των παραταξιακων. Ο Επισκοπος που ψαχνουμε θελουμε   να κανει με ακριβεια υπακοη στην πραξη χωρις να προσθετει η να αφαιρει κατα το δοκουν, οτιδηποτε απο ολα αυτα που  ειναι γραμμενα μεσα   στο Κανονικο Εκκλησιαστικο Δικαιο και στην  Πραξη της Μιας Αγιας Ακαινοτομητης Διαχρονικης Καθολικης Αποστολικης Ορθοδοξης  Ανατολικης  Μεγαλης Εκκλησιας του Χριστου και των Αγιων Πατερων των Οικουμενικων και Τοπικων Συνοδων.
Ο Επισκοπος ζητηται απο το εκκλησιαστικο πληρωμα για την ασκηση των λειτουργικων καθηκοντων στην ζωη της Εκκλησιας.

Εκ του Ακαινοτομητου Πληρωματος της Ορθοδοξου Εκκλησιας.