13 Νοεμβρίου 2016

ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


1) Εχουμε αποτειχιστει απο τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες επισκοπους, αλλα και διακοψαμε καθε εκκλησιαστικη κοινωνια με οσους τους μνημονευουν, διοτι οι οικουμενιστες ειτε  πρωτοστατουν στην σατανικη υπερ-παν-αιρεση ειτε  εχουν κοινωνια με ολους τους αιρετικους, τους κακοδοξους τους βλασφημους, τους  διαστροφεις και πλανεμενους  του κοσμου στο παγκοσμιο συμβουλιο ψευτοεκκλησιων ειναι  το ιδιο πραγμα.
Ολοι οι Ιεροι Κανονες της Αποτειχισεως των Αγιων Συνοδων  και η πραξη των Θεοφορων Πατερων της Εκκλησιας,  μας λενε οτι εκτος απο την  διακοπη μνημοσυνου του αιρετικου επισκοπου χρειαζεται  και  η  διακοπη  κοινωνιας απο οσους  μνημονευουν τους  αιρετικους επισκοπους, διαφορετικα γινομαστε συγκοινωνοι της οικουμενιστικης κακοδοξιας και εμεις εαν δεν διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι τους.

2) Εχουμε αποτειχιστει απο την κοινωνια  των  οικουμενιστων επισκοπων διοτι εκτος απο  αιρετικοι ειναι και σχισματικοι νεο-ημερολογιτες, διοτι με το σχισμα που κανανε καταστρεψαν την Λατρευτικη ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος μεσα στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη  Εκκλησια.

3) Δεν εχουμε  εκκλησιαστικη  κοινωνια με καμια συνοδο η παραταξη επισκοπων παρασυναγωγης των λεγομενων Γ.Ο.Χ. Ελλαδος και  εξωτερικου διοτι αυτοι αποτελουν αλλη(ες) καινουργια(ες)  εκκλησια(ες) που ειναι παραλληλη(ες) διαφορετικη(ες) και ξεχωριστη(ες) ως προς την Μια  Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια την Κανονικη, την Νομιμη, την  Παλαια και την ηδη υπαρχουσα σε ολους τους αιωνες. Οι παραταξιακοι  δεν αγωνιζονται ως ενισταμενοι κατα των κακοδοξων  εντος της Μιας Εκκλησιας γιαυτο και δεν βρισκονται στο Ακαινοτομητο Πληρωμα της.

4) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα περι αυτοματης απωλειας των Θειας Χαριτος των  Μυστηριων  των δυναμει αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων. Οι χειροτωνημενοι Επισκοποι  και Ιερεις με  Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη εχουν  μυστηρια που  ειναι ισχυρα,  ασχετως που επεσαν σε αιρεση ,σχισμα, παρασυναγωγη  ειναι  ακριτοι  ακομη  και δυναμει αιρετικοι  σχισματικοι  και παρασυναγωγοι διοτι δεν  εχουν καταδικαστει ακομη απο Ορθοδοξη Συνοδο ζωντων επισκοπων.  Σε ολη την ιστορια της Εκκλησιας ποτε δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για ακυροτητα Μυστηριων προ συνοδικης διαγνωσεως.
Οπως και μετα απο Αγια  Συνοδικη διαγνωση και  καταδικη των κεκριμενων και ενεργεια  αιρετικων, σχισματικων και παρασυναγωγων δεν μιλησαν οι Αγιοι Πατερες για εγκυροτητα μυστηριων.
Μονο για τα εντελως αντιθετα μιλησαν.

5) Δεν ακολουθουμε αιρετικα φρονηματα οτι η  Θεια Ευχαριστια ειναι επισκοποκεντρικη.
Η Θεια Ευχαριστια ειναι Χριστοκεντρικη αφου ο Χριστος ειναι το κεντρο στη Θεια Ευχαριστια.
Οταν ο Επισκοπος ακολουθει τον Χριστο και ορθοτομει τον λογο της αληθειας τοτε οφειλουν και οι πιστοι του  πληρωματος της Τοπικης Εκκλησιας  να κανουν υπακοη σε εναν τετοιο αληθινο επισκοπο.
Οταν ομως ο επισκοπος δεν ακολουθει τον Χριστο και την αληθεια, αλλα αντιθετως διδασκει αιρεσεις, κακοδοξιες και πλανες τοτε το πληρωμα της Εκκλησιας ειναι υποχρεωμενο να αποτειχιστει απο την κοινωνια του επισκοπου του,  μεχρι η ηγεσια των αποτειχισμενων μετα απο Συνοδικη διαγνωση ξανατοποθετησει στην ιδια ακριβως επισκοπικη  θεση της Τοπικης Εκκλησιας  Ορθοδοξο αληθινο  Επισκοπο που θα ορθοτομει τον λογο της αληθειας.

6) Οι Ιεροι Κανονες της αποτειχισεως ειναι υποχρεωτικοι και οχι δυνητικοι, διοτι εαν ηταν δυνητικοι  και δεν αποτειχιζοταν κανενας απο την κοινωνια των αιρετικων δεν θα γινοταν και καμια συνοδος για να δικασει τους αιρετικους αφου τις Ιερες Συνοδους τις συγκροτουσαν αποτειχισμενοι πατερες απο τους αιρετικους της εποχης τους,  και θα ειχε καταντησει η Εκκλησια μας ταμειο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων, Θεος φυλαξοι.
Πως μια τετοια σοβαρη  πραξη οπως ειναι η κοινωνια με την αιρεση θα αφηνωταν  στην κριση  του καθενος και δεν θα  ηταν  υποχρεωτικη  αφου  εκτος οτι εξαρταται η σωτηρια των πιστων απο αυτη την πραξη, εξαρταται  και η ιδια ακομη η υποσταση της Εκκλησιας, μη γενοιτο.
Οταν γινοταν η δικη απο τους εξαρχους των Ιερων Συνοδων για να  δικασουν οσους ειχαν κοινωνια με  τους  αιρετικους και δεν ειχαν αποτειχιστει οπως οι συναδελφοι τους,  παρακαλουσαν  να τους συγχωρεσουν,  να τους κρινουν και να τους επιτιμησουν  επιεικως διοτι ελεγαν : αμαρτησαμε οπως ο ληστης και η πορνη, μεγαλωσαμε μεσα στην αιρεση και την αυξησαμε.
Αμα δεν ηταν υποχρεωτικοι οι κανονες της αποτειχισεως απο την κοινωνια των αιρετικων γιατι να τους επιτιμησουν οι Πατερες των Αγιων Συνοδων για την πραξη τους.????????

7) Δεν εχουμε κοινωνια με τις αιρετικες πλανες "ακεφαλων" και "πρεσβυτεριανων" οπως μας κατηγορουν οι πιστοι φανατικοι οπαδοι της  βλασφημιας και της πλανης αιρετικο-σχισματικοι οικουμενιστες και παρασυναγωγοι παραταξιακοι.
Οταν οι επισκοποι ορθοτομουν τον Λογο της αληθειας οπως ειναι στη Μολδαβια οι Αποτειχισμενοι Επισκοποι, τοτε πολυ φυσικα και  εχουμε κοινωνια μαζι τους.

8) Δεν ακολουθουμε πλανες και κακοδοξιες οτι η Θεια Λειτουργια που γινεται  ειναι ακυρη απο τους Ιερεις, οταν δεν υπαρχει Ορθοδοξος Επισκοπος για να το μνημονευσουν σε μια επαρχια και μνημονευουν "υπερ του Αρχιεπισκοπου ημων" κενο δηλαδη χωρις να αναφερεται το ονομα του  οικειου επισκοπου, αφου ο επισκοπος ειναι κακοδοξος, και μνημονευουν επισης  "πασης επισκοπης Ορθοδοξων".
Μονο οι Ορθοδοξοι επισκοποι μνημονευονται σε καθε επαρχια  και οχι οι αιρετικοι και κακοδοξοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου