Όταν ο εχθρός έχει ταμπέλα π.χ. προτεστάντης, ψευδομάρτυρας του Ιεχωβά, βουδιστής, ινδουιστής, παπικός, σατανιστής κ.λ.π., τότε οι Ορθόδοξοι γνωρίζουν πως να προφυλαχτούν, φεύγουν μακρυά και σώζονται. Γι'αυτό το λόγο οι αρχισατανιστές μασόνοι εισχώρησαν στην Ορθόδοξη Εκκλησία με σκοπό να γίνουν.....
29 Φεβρουαρίου 2012
25 Φεβρουαρίου 2012
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
Φέτος συμπληρώνονται 88 χρόνια χωρισμού της Εκκλησίας της Ελλάδος. Χωρισμού, δηλαδή των μελών της σε «παλαιοημερολογίτες» και «νεοημερολογίτες» ή πιο σωστά σε «ακαινοτόμητο» και «καινοτομούν» πλήρωμα.
20 Φεβρουαρίου 2012
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ»
Στην ιστοσελίδα «Εκκλησιαστικός» διαβάσαμε άρθρο με τίτλο «Εἶναι οἱ ἀντιοικουμενιστές γνήσιοι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί;». Διαβάζοντάς το κανείς και κοιτώντας πάνω αριστερά στην ιστοσελίδα την εικόνα του αειμνήστου πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου, δεν ξέρει αν πρέπει να γελάσει ή να κλάψει. Οι επίγονοι του πρώην Φλωρίνης, δέσμιοι των ματθαιϊκών κακοδοξιών…
14 Φεβρουαρίου 2012
13 Φεβρουαρίου 2012
ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΜΑΣΟΝΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ
Το μεγαλύτερο σατανικό μασονικό κύκλωμα ελέγχει, διοικεί και κατευθύνει την ηγεσία της Εκκλησίας. Η πλειοψηφία της Ιεραρχίας ανήκει σε τεκτονικές στοές. Έχουν ακρωτηριάσει τους πιστούς, τους ευνούχισαν ώστε να είναι........
12 Φεβρουαρίου 2012
11 Φεβρουαρίου 2012
7 Φεβρουαρίου 2012
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ
Είχα προσωπική επικοινωνία με τον γέροντα Αλύπιο Αγιορείτη μοναχό εκ Καψάλας, ενός εκ των πολλών Αγιορειτών Πατέρων οι οποίοι αγωνίζονται τον αγώνα της καλής διαφωνίας, αποτειχιζόμενοι από τους οικουμενιστές-νεοημερολογίτες και τις παρατάξεις των Γ.Ο.Χ. Μετά από σχετικές ερωτήσεις για το δημοσίευμα του κ. Ν. Σωτηρόπουλου που γράφει: ''όσοι λένε ότι το θέμα του ημερολογίου είναι δογματικό είναι αιρετικοί'' μας είπε τα εξής:..........
''όποιος λέγει ότι το θέμα της αλλαγής του ημερολογίου δεν είναι δογματικό κηρύττει αίρεση, γίνεται αντιπατερικός και διακονεί την κακοδοξία και όχι την ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ. Διότι η εγκύκλιος του 1920 ως γνωστόν αναγνωρίζει τους Λατίνους και Προτεστάντες ως αδελφούς εν Χριστώ και όχι αιρετικούς. Την ενότητα της πίστεως, που είναι δόγμα της Εκκλησίας την καταλύει, και την ΜΙΑΝ, ΑΓΙΑΝ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ Εκκλησίαν την εξισώνει με τις συναγωγές των πονηρευομένων, για τις οποίες το Πνεύμα το Άγιον διά του προφήτου Δαυΐδ λέγει: ''εμίσησα εκκλησίαν πονηρευομένων'' (ψαλμ.25). Οι Άγιοι Πατέρες και εμείς οι αμαρτωλοί που προσπαθούμε να ακολουθούμε την ορθόδοξη παράδοση έχουμε καύχημα που είμεθα μακριά (δεν έχουμε κοινωνίας από οικουμενιστάς διότι αυτό μας εγγίζει και μας ενώνει με το Θεό και μας κάνει φίλους και όχι εχθρούς του Θεού) αντιθέτως ο κ. Ν. Σωτηρόπουλος πρωτοστατεί εις την κοινωνία με οικουμενιστές, διαμαρτύρεται μόνο στα λόγια, και ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς γι' αυτό γράφει ότι είναι αθεΐα. Αφορίστηκε μεν ο κ. Σωτηρόπουλος διότι ήλεγξε βλασφημίες οικουμενιστών, αλλά με το να μην αποτειχίζεται και να παραμένει εις αυτούς, και ενεργοποιεί και δικαιώνει τον αφορισμό του. Κατά φαντασίαν ομολογητής όποιος είπε κάποιος ή ''νυκτερινός θεοσεβής'' κατά τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη, τον ατρόμητο ομολογητή.
Γίνεται και λόγος για τον γέροντα Εφραίμ Φιλοθεΐτη πρώην Αγιορείτη κτίτορα μοναστηριών εις Αμερική ως σύγχρονο ομολογητή. Όταν ο Γ. Εφραίμ ήταν ηγούμενος εις Ι.Μ. Φιλοθέου Αγίου Όρους και ετοιμαζόταν ν' αναχωρήσει στο εξωτερικό, αφήνοντας τον διάδοχο (νέο ηγούμενο) ανακοίνωσε σε όλη την αδελφότητα ότι η Παναγία του είπε ότι πρέπει να παύσει το μνημόσυνο του οικουμενιστού Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως και των κοινωνούντων μετ' αυτού και να προσχωρήσει εις την εκκλησία των Ρώσων της διασποράς. Μετά από λίγες ημέρες συγκέντρωσε πάλι την αδελφότητα και είπε ότι η Παναγία του είπε να επαναφέρει το μνημόσυνο του Πατριάρχου. Ο ένας από τους μοναχούς που έφυγαν από τη μονή με ιερή αγανάκτηση έλεγε: ''είναι δυνατόν η Παναγία να λέγει φύγετε από τους οικουμενιστές του φαναρίου είναι προδοσία πίστεως και μετά ξαναεπιστρέψτε;'' Η ίδια η Παναγία μας τότε επί Βέκκου όταν πήγαιναν οι φιλοπαπικοί εις το Άγιον Όρος με στρατό του βασιλέως Ιωάννου Η' του Παλαιολόγου (ο οποίος αναγνώρισε τους Λατίνους το 1274 εις την Λυών και ήθελε να επιβάλλει την ένωση ζητώντας και την συγκατάθεση των Αγιορειτών) φανερώθηκε εις τον Γέροντα της Ι.Μ. Ζωγράφου και είπε: ''έρχονται οι εχθροί του Υιού Μου και Εμού''. Όσοι τελικά στην πράξη ομολόγησαν ότι οι Λατίνοι είναι αιρετικοί και δεν μπορούν να συλλειτουργήσουν μ' αυτούς, διότι μνημόσυνο σημαίνει κοινωνία πίστεως, θανατώθηκαν μαρτυρικά. Οι δε συλλειτουργήσαντες με Λατινόφρονες ως γνωστόν έμειναν τυμπανιαίοι, σκεύη φρίκης και οργής Θεού. Δυστυχώς σήμερα υπάρχουν αγιορείτες μνημονευτές που λέγουν δεν υπήρξαν ποτέ τέτοιοι αδιάλυτοι - τυμπανιαίοι, αλλά τα διαδίδουν ζηλωτές μοναχοί. Και στο βιβλίο του Γ. Χρυσοστόμου επισκόπου (πρώην σχολάρχου Αθωνιάδος) γράφει ότι οι τυμπανιαίοι δεν είναι αλήθεια. Τους διαψεύδουν ο πνευματικός της Ι.Μ. Ξενοφώντος και κωνσταμονίτου Ιερομ. Γαβριήλ Μαλάκης εις ιδιοχειρόγραφον επιστολήν που περιγράφει πως ο ίδιος τους είδε το έτος 1944 εις το σπήλαιον εις τον αρσανά της Ι.Μ. Προδρόμου (Ρουμάνικη σκήτη), ο Γέροντας Δαμασκηνός του Ιερού κελλίου Τιμίου Προδρόμου (Ιβηρίτικο) εγγύς Καρυών που έχουμε την ομιλία του που λέγει πως το 1932 είδε τους τρεις τυμπανιαίους (την ομιλία αυτή καθώς και του Γ. Νήφωνος - Ι. κελλίο Αγ. Άννης - Κολιτσού - Βατοπεδίου, που τους είδε και αυτός, μπορείτε να την ακούσετε στο παρακάτω video):
Επίσης ο προσκυνητής εις Ι.Μ. Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους εις την τράπεζα της μονής που έχει αγιογραφηθεί η παράστασις των οσιομαρτύρων αγιορείτων επί Βέκκου μαρτυρησάντων βλέπει και τους τυμπανιαίους της Λαύρας, το φρικτό αυτό θέαμα.
Όταν ο γέροντας Εφραίμ φιλοθεΐτης ήταν δόκιμος στον γέροντα Ιωσήφ τον Σπηλαιώτη, ο οποίος ήταν τότε ζηλωτής (εις παράταξη Γ.Ο.Χ.), και τον ζητούσε η αστυνομία να παρουσιαστεί στο στρατό, ο γέροντας Ιωσήφ προσευχήθηκε να του δείξει ο Θεός αν είναι σωστή η γραμμή που ακολουθεί. Είδε ότι εις πλοίο ταξίδευαν αγιορείτες, γενομένης τρικυμίας οι μνημονευτές έπιασαν τα σωσίβια, οι δε ζηλωτές Γ.Ο.Χ. τις άγκυρες. Την άλλη μέρα έστειλε τον υποτακτικό του (το νυν γέροντα Εφραίμ πρώην φιλοθεΐτη) και έβαλε μετάνοια εις Λαύρα και όλη η συνοδεία γύρισε με το μνημόσυνο (από την παράταξη Γ.Ο.Χ.-παρασυναγωγή - επέστρεψε εις την κοινωνία του οικουμενισμού). Έρχεται τώρα και στην ερώτηση αν πρέπει να αποτειχιστούν από κακοδοξούντας - οικουμενιστάς άπαντα: ''δεν είναι καιρός ακόμα! αργότερα'' (αχρικαιρικό πνεύμα λοιπόν). Μοναχός μνημονευτής (νυν μακαρίτης ο γερ. Κοσμάς κελλί Εισοδίων Καψάλας) έλεγε σε μοναχό του ακαινοτομήτου αγιορείτικου πληρώματος:''βάζεις το χέρι στην καρδιά και να ειπής ότι ο πάπας είναι 100% αιρετικός και δεν έχει καθόλου χάρη;'' και έλαβε την ακόλουθη απάντηση: ''δεν ντρέπεσαι ολόκληρος άντρας φοράς παντελόνια, θα πέσει το κελλί να μας πλακώσει......θέλεις ξύλο να σε κυνηγάω; τι ανοησίες είναι αυτές;'' Θα λέμε μπορεί η γυναίκα να είναι ολίγο έγκυος; ή είναι ή δεν είναι, ή αιρετικός είναι ή ορθόδοξος. Αυτοί είναι οιμ καρποί της ενόχου σιωπής, της αποστασίας των καιρών μας. Τι άλλο περιμένει να ακούσει κανείς!! Μνημονευτής γέροντας έλεγε: ''αν κοινωνήσει ο Πατριάρχης με όστια σε συλλείτουργο με πάπα, εμείς δεν θα αποτειχιστούμε, δεν θα παύσουμε το μνημόσυνο του, διότι δεν κρίνεται από έναν πεπτωκότα στην πίστη η εκκλησία;
Εις Ι.Μ. Διονυσίου ήταν δόκιμος από Ευρώπη κάποιος νέος που βαπτίστηκε ορθόδοξος. Όταν είδε την προδοσία των οικουμενιστών είπε τον ηγούμενο αν οι αγιορείτες έχουν τους Λατίνους αιρετικούς. Ο ηγούμενος τον έστειλε εις τον γερ. Εφραίμ εις Καρυές (εις Σκήτη Αγ. Ανδρέα), και αυτός αντί να ομολογήσει την αλήθεια ώς όφειλε, τον έστειλε εις τον ηγούμενο της Ι.Μ. Ξηροποτάμου να τον πληροφορήσει (επειδή ήταν εις την επιτροπή επί των αιρέσεων), ο ηγούμενος Ξηροποτάμου δεν έδωσε και αυτός απάντηση αλλά του προέτρεψε να πάει εις π. Αρσένιο Βλιαγκοφτη ως αρμόδιο να τον πληροφορήσει. Δικαίως πολλοί γέροντες όπως ο μακαρίτης Ιερ. Θεοδώρητος Μαύρος έλεγαν: ''ντρέπομαι που είμαι Αγιορείτης''. Ο ίδιος ο παπα-Θεοδώρητος όταν τον ρώτησε λαϊκός προσκυνητής αν πρέπει να περιμένουν οι νεο-ημερολογίτες να ενημερώσουν τον λαό πριν παύσουν το μνημόσυνο των οικουμενιστών επειδή και οι γέροντες π. Παΐσιος και π. Πορφύριος παρέμειναν σε κοινωνία με κακοδόξους, έλαβε την εξής απάντηση:''εσείς οι νεοημερολογίτες έχετε την ενότητα υπεράνω του δόγματος της αληθείας και παθαίνετε ότι έπαθαν και οι παπικοί. Αντί να διαχωρίσουν τη θέση τους και να απομακρυνθούν από πάπα και λυκοποιμένες, έφθασαν σε αυτά τα χάλια. Όχι ένας Παΐσιος και Πορφύριος αλλά πολλοί τέτοιοι και αν είναι δεν θα μας γίνουν παράδειγμα προς μίμηση, διότι οι Άγιοι Πατέρες λέγουν: ''αν ο επίσκόπος σου είναι αιρετικός, φεύγε από αυτόν, διότι είναι λύκος με δορά προβάτου, απώλεια ψυχών εργαζόμενος'', φθάσαμε δηλαδή να έχουμε ορθόδοξο τυπικό, παπική διοίκηση και προτεσταντικό τυπικό.
Ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς πιστεύει ότι το θέμα του ημερολογίου είναι θέμα 13 ημερών μόνο. Έλεγε αυτό προ ετών και στον ιερομ. Χρύσανθο καψαλιώτη και έλαβε την απάντηση ότι το πρώτο βήμα του οικουμενισμού είναι η αλλαγή του ημερολογίου και αναγνωρίζει τους αιρετικούς ως ορθοδόξους, άρα αφού καταλύεται η μοναδικότης -ΑΛΗΘΕΙΑ- της ορθοδοξίας και ενότης της πίστεως, είναι θέμα δογματικό.
Ο π. Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος διακονούσε και ρίζωσε η μεγαλύτερη αίρεση εις την εκκλησία, ότι μπορείς να διαμαρτύρεσαι μόνο στα λόγια για το αιρετικό πιστεύω του επισκόπου σου ή ιερέως, αλλά να μην απομακρύνεσαι από αυτόν και να παύσεις το μνημόσυνο του, διότι θα κάνεις σχίσμα. Δηλαδή πλήρης διαστροφή και καταπάτηση των Ιερών Κανόνων που επιβάλλουν - υποχρεώνουν τον πιστό να κόψει κοινωνία από τον κακόδοξο ιεράρχη σώζοντας έτσι την εκκλησία από το σχίσμα και την αίρεση, ενώ σε αντίθεση ο π. Επιφάνειος έλεγε και έγραφε και δίδασκε πως οι Ιεροί Κανόνες αποτειχίσεως είναι δυνητικοί. Πόσο δίκαιο είχαν οι γέροντες π. Μάξιμος Αγιοβασιλειάτης και π. Θεοδώρητος όταν έλεγαν για την λύση του εκκλησιαστικού προβλήματος των δύο άκρων (οικουμενισμού-παρατάξεις Γ.Ο.Χ.) όπως διαβάζουμε εις το περιοδικο αγιορείτης τεύχος 13 για την κανονική και νόμιμη άθληση, σε αντίθεση με ότι γίνεται σήμερα με τις όσες παρατάξεις Γ.Ο.Χ., που αντί να δακτυλοδεικτούν την ορθόδοξη θεάρεστη ένσταση για την συγκρότηση πανορθοδόξου συνόδου προς επίλυση των κακώς εχόντων (βιβλίο: αποστασία και διχασμός), αυτοί αυθαιρέτως και όλως αντικανονικώς γίνονται τροχοπέδη-εμπόδιο προς επίλυση του εκκλησιαστικού προβλήματος, αφού οι ίδιοι ως παρασυνάγωγοι - με δημιουργία παράλληλων συνόδων - οικοιοποιήθησαν και σφετερίστηκαν αποφάσεις Ιερών Εκκλησιαστικών Συνόδων (άκυρα μυστήρια - βαπτίσματα - τριήμερα νηστείας προ Θ. Κοινωνίας - κλπ...κλπ...κλπ...)
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΚΑΡΠΟΦΟΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΤΡΙΩΔΙΟΥ. ΑΜΗΝ
18 Ιανουαρίου 2012
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Oρθόδοξοι, Ρωμαιοκαθολικοί, Προτεστάντες, Αρμένιοι, Αγγλικανοί και Ευαγγελικοί ενώνουν τις προσευχές τους στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την εβδομάδα παγκόσμιας προσευχής για τη χριστιανική ενότητα, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στα τέλη Ιανουαρίου.
Τους χώρισαν διαμάχες χρόνων, αναθέματα και αντιπαραθέσεις χωρίς τέλος, πολλές από τις οποίες συνεχίζονται και σήμερα. Ωστόσο, ορθόδοξοι, καθολικοί, προτεστάντες, Αρμένιοι, αγγλικανοί και ευαγγελικοί........
27 Δεκεμβρίου 2011
ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ
Η αποτείχιση είναι εντολή του Θεού και νόμος προς το πλήρωμα της Εκκλησίας. Με την αποτείχιση χωριζόμαστε από τους αιρετικούς και από τους κακόδοξους. Η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για τους Ορθοδόξους. Η αποτείχιση γίνεται με την διακοπή μνημοσύνου προς τους αιρετικούς προϊσταμένους επισκόπους και με την διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας προς όλους αυτούς που......
22 Δεκεμβρίου 2011
Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
Σκοπός της οικουμενιστικής μασονίας είναι να μολύνει τα Άγια Θυσιαστήρια των Ορθοδόξων, να διαστρέφει την αλήθεια, να δηλητηριάζει και να φονεύει πνευματικά τις ψυχές του Εκκλησιαστικού πληρώματος. Επειδή δεν είχαν μεγάλα αποτελέσματα με τον προσηλυτισμό στις πόρτες των σπιτιών όπου προσπαθούσαν οι διάφοροι διαβολάνθρωποι να πλανήσουν τους Ορθοδόξους, χειραγώγησαν ανθρώπους στο σατανισμό, τους προώθησαν από τα μασονικά κέντρα εξουσίας, με σκοπό.....
να εισχωρήσουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία σε θέσεις κλειδιά, γιατί γνωρίζουν ότι την πνευματική ζημιά που κάνει ένας επίσκοπος αιρεσιάρχης στην επαρχία του, ένας ιερέας κακόδοξος στην ενορία του και ένας ηγούμενος πλανεμένος στο μοναστήρι του, δεν την κάνουν εκατοντάδες εχθροί και άπιστοι στην εκκλησία. Επίσκοποι, Ιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος και Ηγούμενοι του Αγίου Όρους, όταν μνημονεύουν και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους πρωτοστάτες Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους της οικουμενιστικής κακοδοξίας, ομολογούν δημόσια και καθαρά ότι:
- αρνούνται την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία,
- παραδέχονται όλες τις δαιμονικές αιρέσεις ως κανονικές Εκκλησίες,
- αναγνωρίζουν ως έγκυρα τα μυστήρια των κεκριμένων αιρετικών,
- διδάσκουν ότι ο Πάππας είναι κανονικός επίσκοπος Αγιότατος, πρώτος και τον μνημονεύουν,
- έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με όλο το δαιμονικό παγκόσμιο συμβούλιο των ψευδο-εκκλησιών,
- έχουν υπογράψει κοινές διακηρύξεις και συμφωνίες με όλο το πλήθος των ακοινωνήτων,
- αγιοποιούν παράνομα και αντικανονικά μητροπολίτες που ήταν υποτακτικοί μασονικών στοών,
- έχουν μεταδώσει Το Σώμα και Το Αίμα του Χριστού μας σε αιρετικούς και άπιστους και έχουν ματαλάβει αιρετικά χάπια πλανεμένων,
- εφαρμόζουν στην πράξη την βλάσφημη πατριαρχική εγκύκλιο του 1920,
- συνεχίζουν όπως το 1924 να σχίζουν την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, ακολουθώντας τους πλανεμένους πατέρες τους, καταστρέφοντας την ενότητα της πίστεως, εξαφανίζοντας κάποιες φορές την νηστεία των Αγίων Αποστόλων, καταπατώντας την παράδοση και διαστρέφοντας τις αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων.
- τηρούν με ακρίβεια στην Εκκλησία την άρση των αναθεμάτων και της ακοινωνησίας των καινοτόμων Πατέρων τους,
- συλειτουργούν, συμπροσεύχονται και συγκοινωνούν με όλους τους αιρετικούς, σχισματικούς και παρασυνάγωγους.
Στα παραπάνω φρικτά, πρωτοφανή και εωσφορικά εγκλήματα εις βάρος της Αγίας μας Ορθοδόξου Εκκλησίας συμμέτοχοι είναι: διευθυντές ''χριστιανικών'' περιοδικών, εφημερίδων, ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, εκδότες ''χριστιανικών'' βιβλίων, καθηγητές πανεπιστημίων ''θεολογικών σχολών'', και αδελφότητες ευνουχισμένων άβουλων και απονευρωμένων ''χριστιανών''.
Η εκκλησιαστική κοινωνία με τους οικουμενιστές είναι κολάσιμος ενέργεια, είναι βλασφημία προς το Θεό, είναι ομολογία σατανική, είναι ένα αντίχριστο πνεύμα, είναι μια δαιμονική λογική, μια εωσφορική αντίληψη και μια διαβολική επινόηση, παγίδα του πονηρού και προθάλαμος του άδη. Μέσα στο πλήρωμα της Εκκλησίας που συγκοινωνεί με τους επισκόπους του οικουμενισμού βρίσκονται: αδιάφοροι, συμφεροντολόγοι, δειλοί, φοβιτσιάρηδες, αχρι-καιρικοί, ορώντες, δυνητικόφρονοι, ευνουχισμένοι, φιλόδοξοι, προσωπολάτρες, ευσεβιστές, δουλοπρεπείς και άνανδροι.
Η εκκλησιαστική κοινωνία με τους οικουμενιστές είναι κολάσιμος ενέργεια, είναι βλασφημία προς το Θεό, είναι ομολογία σατανική, είναι ένα αντίχριστο πνεύμα, είναι μια δαιμονική λογική, μια εωσφορική αντίληψη και μια διαβολική επινόηση, παγίδα του πονηρού και προθάλαμος του άδη. Μέσα στο πλήρωμα της Εκκλησίας που συγκοινωνεί με τους επισκόπους του οικουμενισμού βρίσκονται: αδιάφοροι, συμφεροντολόγοι, δειλοί, φοβιτσιάρηδες, αχρι-καιρικοί, ορώντες, δυνητικόφρονοι, ευνουχισμένοι, φιλόδοξοι, προσωπολάτρες, ευσεβιστές, δουλοπρεπείς και άνανδροι.
Ομολογία Πίστεως υπέρ της αιρέσεως και του σχίσματος του οικουμενισμού και κατά της Ορθοδόξου Εκκλησίας κάνουν οι πρωτοστάτες κακόδοξοι επίσκοποι και όσοι τους μνημονεύουν και επικοινωνούν μαζί τους.
8 Δεκεμβρίου 2011
ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ.
Οι Ορθόδοξοι αποτειχιζόμαστε κανονικά και νόμιμα από τους οικουμενιστές μέχρι να συγκροτήσουμε Αγία Πανορθόδοξη Σύνοδο, για να εξετάσει και δικάσει τους κακοδόξους, έτσι ώστε να επανέλθουμε στην κανονική τάξη της Εκκλησίας. Σήμερα για παράδειγμα στην Εκκλησία της Ελλάδος έχουμε τους κανονικά και νόμιμους αποτειχισμένους, που συγκροτούν.....
29 Νοεμβρίου 2011
ΟΙ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
Διαβάζουμε στην πράξη της Εκκλησίας μας ότι όσοι αθλούνται νομίμως, αυτοί και στεφανώνονται με μετάλλια άφθαρτα Θείας δόξης. Κάποιοι ενώ έχουν αποτειχιστεί από τους αιρετικούς οικουμενιστές Επισκόπους για λόγους πίστεως, δεν περιφρουρούν όμως την ενότητα της πίστεως όπου είναι δογματικό θέμα και με το να εμμένουν σε μασονικές αποφάσεις προδοτών οικουμενιστών Αρχιερέων, γίνονται.....
22 Νοεμβρίου 2011
Η ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Η σύναξη ορθοδόξων κληρικών και μοναχών και οι συντάκτες ''της ομολογίας πίστεως'' κατά του οικουμενισμού, είναι ο Δούρειος ίππος μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Λένε ότι ομολογούν την Ορθοδοξία. Αυτοί ποτέ δεν έχουν διακόψει την εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση και το σχίσμα του οικουμενισμού. Όλοι την εβδομάδα καταδικάζουν με λόγια τον οικουμενισμό και την Κυριακή κοινωνούν......
6 Νοεμβρίου 2011
ΟΙ 20 ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΝΕΥΤΗΡΙΑ ΨΥΧΩΝ.
Κακόδοξοι αιρετικοί σχισματικοί και παρασυνάγωγοι οι ηγούμενοι των 20 ιερών μονών του Αγίου Όρους μολύνουν τα Άγια θυσιαστήρια τους με την πνευματική τους πορνεία, προσφέροντας Ορθόδοξη μετάληψη υπερπαναιρετικής κοινωνίας στους μοναχούς και στους πιστούς. Το δηλητήριο του οικουμενισμού τους μέθυσε και τους οδηγεί στους τυμπανιαίους της Λαύρας απέναντι από τα Άγια λείψανα των Αγιορειτών Οσιομαρτύρων, όπως του Κοσμά του πρωτοεπιστάτη στις Καρυές. Η εκκλησιαστική κοινωνία που έχουν με τον......
νεο-ημερολογίτη σχισματικό, παναιρετικό, οικουμενιστή και παραταξιακό νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη, τους κατατάσσει στην Εκκλησία των πονηρευομένων, δηλαδή στο στρατόπεδο της κακοδοξίας, της πλάνης, της προδοσίας, της δειλίας, της μασονίας και του αντίχριστου. Δυστυχώς και σήμερα στο Άγιο Όρος πρωτοστατούν οι εχθροί της Παναγίας και του Υιού της.
28 Οκτωβρίου 2011
25 Οκτωβρίου 2011
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ, ΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ.
Είμαστε υποχρεωμένοι όλοι οι ορθόδοξοι χριστιανοί, ο κάθε ένας στην τοπική Εκκλησία όπου ανήκει, να αγωνιστούμε με τα όπλα που μας έδωσε ο Θεός, τους Ιερούς Κανόνες, για να απομονώσουμε τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές και όσους συγκοινωνούν μ' αυτούς, έτσι ώστε να καθαρίσουμε την Εκκλησία και να μην την κάνουμε αιρετική και σχισματική. Στην Εκκλησία της Ελλάδος, εάν υπάρχει Επίσκοπος που του έχει απομείνει φιλότιμο....
9 Οκτωβρίου 2011
ΒΑΛΤΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟ-ΤΑΞΙΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Ορθόδοξοι Χριστιανοί εάν έχετε συνείδηση και φιλότιμο και δεν θέλετε να πάτε στην κόλαση διακόψτε και αποτειχιστείτε από τους αιρετικούς σχισματικούς κακοδόξους και αντίχριστους οικουμενιστές και παρασυνάγωγους αρχιερείς και κληρικούς που βρίσκονται μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Είναι απόλυτη εντολή του Θεού στην παλαιά και καινή διαθήκη στις Άγιες Οικουμενικές και Τοπικές Συνόδους και στα συγγράμματα των Αγίων και θεοφόρων Πατέρων της Ορθοδόξου ανατολικής Εκκλησίας.
5 Οκτωβρίου 2011
ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ Η ΝΕΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
Εκτός ότι η νέα μονή Εσφιγμένου μνημονεύει τον υπερπαναιρετικό και σχισματικό οικουμενιστή Πατριάρχη και έχει κοινωνία με όλους τους οικουμενιστές αυτομάτως βρίσκεται μέσα στην αίρεση και στο σχίσμα του οικουμενισμού. Από την ώρα όμως που ιδρύθηκε εφόσον υπάρχει ήδη εδώ και αιώνες η παλαιά κανονική και νομιμη ιερά μονή Εσφιγμένου, η νέα μονή αποτελεί παρασυναγωγή του αρχι-οικουμενιστού Πατριάρχη. Δηλαδή εκτός από αιρετικός και σχισματικός ο οικουμενιστής
8 Σεπτεμβρίου 2011
19 Αυγούστου 2011
17 Αυγούστου 2011
ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΑΛΥΠΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ ΑΘΑΝΑΣΙΟ.
Ἅγιον ὄρος 5-6-2009
Παν\τε Γέροντα Ἀθανάσιε εὐλογεῖτε.
Ἔλαβα τὸ «Ἐν Συνειδήσςει» τεύχος Ἰουνίου 2009 καὶ τὸ γράμμα σας καὶ ἐπισημαίνω τὰ κατωτέρω. Εὔχομαι νὰ σᾶς στερεώνει ὁ Κύριος εἰς τὸ ἱερὸν ἔργον ποὺ ἐπιτελεῖτε διὰ λόγων καὶ γραφίδος καὶ νὰ συνεχίσετε ὁλοκληρώνοντας τὴν καλὴν ὁμολογίαν διὰ τῆς ἐπὶ Κανονικοῦ ἐδάφους Ἀποτειχίσεως.
Γράφετε ὅτι
9 Αυγούστου 2011
25 Ιουλίου 2011
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΩΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ;
Αν και οι δύο πλευρές χάριν της αληθείας ταπεινωθούν και κάνουν υπακοή στις κανονικές διατάξεις της Ιεράς παραδόσεως τότε αυτόματα βρίσκονται ενωμένοι στο ακαινοτόμητο πλήρωμα, βάζοντας τις βάσεις για μέλλουσα αγιοπνευματική Πανορθόξη Σύνοδο ώστε να επανέλθει η κανονική τάξη στην Ορθόδοξη ανατολική Εκκλησία.
16 Ιουλίου 2011
ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.
Τα παραπάνω λόγια είναι του Αγίου Θεόδωρου του Στουδίτου απο την Πατρολογία P.G. 99. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος θεωρεί εχθρούς του Χριστού όχι μόνο τους αιρετικούς αλλά και όσους κοινωνούν μαζί τους. Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός λέει ξεκάθαρα φεύγετε από το μνημόσυνο των αμνημονεύτων και από την κοινωνία των ακοινωνήτων, και ο μέγας Αθανασιος προτρέπει τους πιστούς να
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)